Jump to content

sanalmanik

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    419
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

2 Takipçiler

sanalmanik Hakkında

  • Derece
    Advanced Member
  • Doğum Günü May 2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    heryer

Güncel Profil Ziyaretleri

375 profil görüntüleme
  1. sanalmanik

    Gelecekle İletişim Kurulduğu İddiaları Üzerine!

    Bir okuyucu Adına Kasyopya Metninin ya da onu sunan grubun new-age ya da dini yakıştırmalar adı alması bağlamından incelenmesi --- "Bu metinde new-age uyuşukluklar yoktur." Bu metin bir çok insanı new-age batağından/bataklığından kurtardı./kurtarmıştır! nokta... Bu metne new-age diyenler yanılacaklar... Bu metin new-age okumaların zehirlerini ve toksinlerini birebir atıyor. Bu metni bundan 10 yıl önce forumlarından çeviren ve sunan arkadaşların tanıtım yazısına bir bakalım. Alıntı: "newage literatürü yoluyla, sevgi öğretileriyle harmanlanan, gaflet uykusunu sürdürücü, dünyada olan bitene gözlerimizi açmamızı zorlaştırıcı nitelikte propagandalar" daha metni anlamışlar bile .yanlış tanıtıyorlar hala.ona rağmen... Metin (son sonuçta ve tahlil de) new age'cci ve monoteist/mutlakiyetçi ve merkezci ve güç odaklı varlık fikirleri ve kavramlar barındırmadığı gibi bu tip tüm zehirlere de ve zehirlenmelere de iyi gelir.. bırakalım new-ageyi Tanrı fikriyle ve türlü sahte gerçekle zehirlenen her bünyeye iyi gider/gelir.... Bu new-age bir okuma olmayacaktır. Metin asla new-age değildir. Bunu arayanlar toslayacaklar ve bu metni ilk new-age'ciler elinden atacak ve atıyor. New-age bir okuma umuyorsanız zaten uzak durun.. Hatta daha ileri gidelim, gerçeklere biraz hazır değilsek ve kişisel gerçeğimizle rahatsak ve onda hiç bir değişim ve sarsıntı istemiyor-beklemiyorsakta yine bu metinden uzak durmalıyız. Gereksiz bir savunma ve bildiri olmakla birlikte; bu metinde; New-age metinlerde bulunan, ışık ve sevgi, uyuşukluk dili ve kavramlarının hiçbirini bulunmadığını biraz inceleyen herkes görebilir. Bırakalım bunu/bunları; Bu metin monoteistik felsefe ile mutlakiyetçi dini bilgi ile kirlenmiş ve zehirlenmiş zihinlere bir yol açıyor ve gösteriyor. (Bunlar aşağıya alıntılar olarakta gösterilebilir) Bu metinde; Varlıkta; bir merkez, baş ve otorite bulunmayacağı, bir genel amaç kavramı olmadığı, kurucu ve yapıcı olmadığı ,varoluşu kontrol eden bir varlık sorumlusu olmadığı, ilkvarlık olmadığı-olmayacağı, bir denetmen lider ve kutsal olmadığı belirtilir ve içerilir... Bunu ne kadar sözetsek azdır. buna din diyenler yanılacaklar. Hiç-bir tür bir din sentezlenemez bundan Bu metinde; Varlıkların; irade, seçim ve karar özgürlüğü olduğunun içerildiğini, hatta amaç sorusunun, "olmak" ve "deneyimin kendini ifade etmesi" gibi yanıtlanacağını görebiliriz. Metni sunan-dağıtan yapısal grup, (Kuantum Gelecek Grubu ya da Kozmik Zihin Kardeşliği adı alan bir grup ve ) gerçekte bu bir din ya da tarikat ve dini cemaat değildir. Sıradan özgür insanlardır. Kendi içinde insanların dini temayül ve yatkınlıkları ve dini fikirleri olabilir. Onlardan henüz arınamamış olabilirler. Metin tarafsız okunursa görülecektir ki;Metnin cevaplayıcı tarafında bunlara bir bağlılık yok... Metin etrafında toplanan kalabalığın ya da metni temsil ettiği düşünülen kimselerin ilk etapta grupsal bir yapı olduğu ve bunun dini bir cemaate benzeyeceği ve benzediği ve kimilerinin ise tuhaf anlayışları da olduğu sözedilebilir ancak son tahlilde bu ne metni ne cevaplayıcıyı bağlar, ne de bunu bir dini örgüt yapar. Bunun dışında örneğin, sunum yapılan tr.cassiopaean.org adresinde metin sunumcusu Laura'nın Paleo Hristiyan bir şaman olarak tanıtılması gibi bir örnek var. Bunu biz de sevmiyoruz. Okuyucu olarak bu benim onayladığım bir kavram değil. Metin içinde de benzer karışıklıklar bir ölçü de var. Metnin okuyucusu olarak bizim de sevmediğimiz kavramlar var. Kristallerle ilgilenilmesi, yapışık kötü enerji temizliği gerçekliği gibi kavramlar içeriyor. Ancak Cevaplayıcının bazen bir çocukla ilgilenen ve öğreten bir yetişkin gibi davrandığı ve bazende bir dede/anneanne gibi cevap sağladığını varsayıyoruz ve öngörüyoruz. Örneğin "Paleo Hristiyan" adı; bu gruba Amerika da yasal bir statü ve yasal haklar ve koruma zemini sağlayıp kazandırmak üzere, Hristiyanik kilisesel örgütlenme haklarına binaen gelişmiş, tesadüfi bir addır aslında. Metin okuyucuları bunu görecekler. Laura'nın şaman adı alacak olmasına takılacak olanlarımızda bıraksın bu metini okumasın ya da bilmesin önemli değil... Daha da ileri gidersek biz, işin "Cevaplayıcı" "C." tarafıyla ilgileniyoruz. Cevaplayıc,ı tarafında çok az karmaşa var ve fazla karmaşa yok. Hata yok -sürçme pek yok. Bu yeterli değil mi? objektif inceleme de yeterli değil mi? Bunun dışında onu ister gelecek (bizim ortak geleceğimiz) yazdırmış isterse de bir Kasyopyalı yazdırmış olarak düşünelim. İsterse de üçüncü bir olasılıkta Laura ve arkadaşları bunu uyduruyor ve gelişen bir din grubu örgütleniyor olarak düşünelim. Her türlü insan yararına fırsatçı/faydacı kullnanalım diyoruz. Burda çıkarcılıktan sözetmiyoruz bakın. Her durumda da, geçerli bir anlam ifade eder ya da fırsatçı yorumlanabilir. Özellikle bir merkezden/kurumdan ve otoriteden bilgi ve direktif almaksızın bir şeyleri sorgulayamayan örgütleyemeyen ve değiştiremeyen arkadaşlar var. Teist çıkmazlarda olanlar var ve bundan kurtulmayanlar var. Bu arkadaşlar güçlü bir karşı bilgi olmaksızın ya da elinde tutarlı bir kanıt ve done olmaksızın bırakın Tanrı fikrini sorgulayamıyor bile. bu metni birazda bu koşulların/nedenlerin ve gerçekliğin kendinin sonucunun ürettiğini ve bunun aslında çivi çiviyi söker mantığındaki gibi gerçekliğin bir sonucu olduğunu düşünüyoruz.. ve bu metne en çok onların, bocalayanların ihtiyacı var. Okuyucu ile güven bağı kurulduğu anda özellikle İşte bu yüzden teizmi sökebilir diyoruz. Teizmin anti-çivisidir. sökücüsüdür. Tarihte bulunmuştur. Fiziksel/materyalik bir dökümandır. Ne yaparsak yapalım tarih bunu yeniden gözler önüne -başka yollardan da- sürecek... Gerçeğin bir kusmuğu ya da tükürüğü gibi bir şey olarak düşünelim bunu, hatta salgısı ve salyası gibi... Değerli arkadaşlarımın metinle, yapıyla ve olguyla boğuşmayı bırakıp bir ölçüde ara ara okumasını ve incelemesini talep ederdim.. - 'Bir Okuyucu Adına' , içsel temsil -
  2. sanalmanik

    Gelecekle İletişim Kurulduğu İddiaları Üzerine!

    tamam siz anladığım kadarıyla az çok bilişimden ve internetten anlıyorsunuz değil mi? tamam bana o konuda destek olun, -- Merhabalar Sizlerden bir toplu mail yardımı talep edeceğiz. Mümkünse bunun kamusal bir görev görülerek yardımcı olunmasını mümkün değilse olası en çok kişiye göndermek için (özellikle devlet ve kamu kurumları ve kamu görevlileri haberciler ,vb.leri) bize/bizlere mail adresi iletmek konusunda yardımcı olmanızı rica edeceğiz. Ayrıca gmail adreslerinin spam nedeniyle bir süre sonur mail göndermeye kapanması nedeniyle bu mailleri nasıl iletebileceğimiz konusunda teknik destek rica edeceğiz. Aşağıdaki mail binlerce okuyucu ve onlarca grup adına düzenlenmiş olup onlarca katılımcının bilgisi ve talebi altında size iletilmektedir Örnek mail (değiştirilebilir) ---- Merhabalar Gelecekle İletişim Kurulduğu ve Mehdiyet /Kurtuluş-Kurtuluşçuluk Duyrusu/Müjdesi Gerçeğin peşinde koşan bir grup insan herhangi türden bilgi almak için uğraş verirken ve denemeler sürdürürken tesadüfen ve umulmadık bir biçimde gelecekle iletişim kurmayı başardığını düşünüyorlar... Milyonlarca okuyucu ve takipçisi olan bir metinden ve bunu bilen büyük gruptan sözediyoruz.. İnsanlık için önemli bilgiler barındıran bu iletişim metnini onlar internette dağıltılıyor ve okuyucuları bunu takip ederek okuyorlar ancak ne yazık ki bu bilgi tüm insanlığın bilgisi dahilinde dahil... Metni internetten yaymak ve duyurmak için çaba gösterilmesine rağmen böyle bir bilgiye pek itibar edilmiyor ya da içinde özellikle başlangıç ve yeni deneme aşamalarında bulunana bireysel hatalar, hatalı veriler ve de pek içiaçıcı olmayan diğer anlatımlar nedeniyle ayrıca da bu sunum işinde çok zorlanılıyor. Milyonlarca okuyucusu ve takipçisi onun gelecek iletişimi çok net bir şekilde kabul etmekte ve görmektedir.Artan ilgi ve okuyucu kitlesi yıldan yıla artmakta ve çığ gibi büyümektedir.. Bu metnin orduların, dünya hükümetlerinin ve haber kuruluşlarının ve insanlık temsilcilerinin ve tüm diğer insanlarında eline geçmesini umuyoruz. daha geniş çapta ise onu tüm halkın öğrenmesini umuyoruz. Gerçekler halktan saklanmamalıdır. Sunulan bu veriyi ve olguyu/durumu insanlık adına kurtuluş, kutlu bilgi, özgürleşme ve tarihsel karanlıktan ve bilgisizlikten kurtuluş ve çıkış yolu olarak müjdeliyor ve ifade ediyoruz/tanıtıyoruz ve bunu sizlerin ve büyük insanlığın bilgisine de sunuyoruz Okuma Linkleri (Özellikle ilk 4 aylık verinin çok fazla hata barındırdığı ve ilerleyen bölümlerde bunların düzeltileceği ve açıklanacağı hatırlatması ile sunuldu..) https://mega.nz/#!L7YziDQA!zqFBwf-VtGkOQArIB2h4FZ-eBnFALWyMV24gvB9KZD0 https://mega.nz/#!XiQT2AJb!yPW6INksR2nVpuZj-ZywHTv6G-R9OG-kNDChtkU_86Q https://cassiopaea.org/forum/threads/cassiopaean-session-transcripts-by-date.13581/
  3. sanalmanik

    Gelecekle İletişim Kurulduğu İddiaları Üzerine!

    beethoven la aran nasıl ,özellikle klasik müzikle ya da ve hiç müzik aleti çalıyor musun? hiç müzikle uğraştın mı daha doğrusu ve piyano sana ne çağrıştırıyor örneğin.. 20 yılını çöp gibi hisseden bir testi okuyordum dün bir face grubunda insan sevdiği işi yapmalı- o her neyse bazılarımızın hayatları çalınmış gibi eskiden çalınmak diye bir tabir vardı bilmiyorum biliyor musun?
  4. sanalmanik

    Gelecekle İletişim Kurulduğu İddiaları Üzerine!

    biz Ulu Nasıla dua ederiz ve Ulu Nasıla inanırız ahmetciğim .ulu nasılı yardıma çağrırız sadece ulu nasılı her söyleşmeye çağrıyoruz biz. bizler ulu nasıl adına yaşıyoruz kültürel tabanın nedir? müzik ne seviyorsun? ofortuna, catulli carmina ya da beşinci ev dokuzuncu senfoniyle aran nasıl mesela.... nerde yaşıyorsun? kimler var çevrende? Nasılın ulu kitabını yazmaya yardım eder misin bana ama git gençsen gençliğini yaşa Bırakta bu işleri biz yapalım ya da başkaları yapsın istersen Nasıl nasıl oluyor da var onu arıyoruz... Buraya ekledik en son posta Nasıl Kitabının Başlangıcını ,yazımcıya ihtiyacımız var
  5. sanalmanik

    Ontolojik Yüzleştirmeler Kayıtları

    (Bunu ikinci kez ekliyorsam kusura bakılmasın-bulamadım) (Nasıl'ın Kutsal Kitabı yazım aşamasındadır ve henüz tamamı indirilmemiştir..) ________________________________________ Nasılın Ulu Destanı Ve Nasılın Nasılsızlığı/Asılsızlığı - Nasılın Bağımsızlığı Sorunsalı ve Nasılın Nasıla Bağsızlığı Nasıl'ın Ulu Destanı! ve Kutsal Nasıl Kitabına Giriş/Başlangıç Nasıl'ın Ulu Kitabı Bizler Nasıl-ın elçileri olarak ve Ulu Nasıl'ın ve yani ilk ve baş Nasılsız Nasıl'ın yine kendilerini Ulu Nasıl adına yine kendileri görevlendirmiş ve bilimlendirmiş elçileri olarak Nasılı ve yani Ulu Nasılı ki aslında (Nasıllar Nasıllını -Nasılsız Nasılı (iki N'yle) sizlere tanıtmaya ve iletmeye gelmiş bulunuyoruz -Nasıl, -Nasıl? -Nasıl adına -Nasıllar Döngüsü ÖN-SÖZ Sadece İlk Nasıl ve Ana ve Baş Nasıl, Nasılsızdır! BAB I Büyük Nasıl ya da Nasıllar Nasılı, Başsız Nasıl ve Bağsız İlk Nasıl adına adanmıştır Nasıl boşluklarda kendi Nasılından ve kendi ilk nasılından bağsızca varoluyordu -Şimşek ve fırtına! --- Biz ulu Nasıl'a dua ederiz Biz ulu Nasıl'ı söyleşiriz O bizim kurucumuzdur O bizim ilk yapımcımız, yapıcımız ve sebebimizdir Ulu Nasıl sen çok yaşa! ---- Nasılcılık epistemi kuruluşu ve nasılcılık septimesi, ilk Ulu Nasıllar Nasılına adanmıştır Nasılcılık bağdaşçılığı dini, felsefesi ve yordamı nasılsız nasılın kayıplığına tutunmuştur. BAB II İlk ulu Nasıl yani Nasıllar Nasılı varolduğundan beri biz varız! ve bizi ve bizleri Ulu Nasıl yaptı Ulu Nasıl adı göklerde kutsansın ve Nasılcılık septimesi kendine kanat bulsun ve olsun umarım Nasılcılık yorgancılığı ve demciliği adı göklerden sonra bu yeni yerde de duyrulsun ve Ulu Nasıl adına yeni bir Nasılsallık ve Nasılsılık bilişselliği yapılandırmak ve kurmak için Nasıl elçileri bilişsellensin ve doğsun umarım ve İlk Ulu Nasıl (ve yani Nasıllar Nasılı ,Nasılsız Nasıl da) bizi duyup yardıma koşsun umarım..... Nasıl'ın kutsal kitabı yazım çalışmalarını sürdürmek ve Nasıl kutsal dininin yaygınlaşması adına ikilem Bundan böyle halktan ve yöre'den eski dinini terkederek Nasılcılık dinini benimsemeleri istenecektir ve Nasılcılık çağrıları yapılacaktır Nasıl kaybolmuş olup herkes onu yani ilk ulu Nasıl'ı arayacaktır.. Nasıl'ı bulanlara bir yeni Nasıl Evreni hediye edilecek ve verilecektir. Nasıl eski septik felsefelerin tozunu attırarak toz bulutlarını evrende kovalamanın peşine düşecektir. Her bir toz taneciğinin düşüş yerleri izlenerek toz taneleri gözlem altında tutulacaktır.. Nasıl ve Nasılsız Nasıl bizim sebebebimizdir Nasıl bizim ulu ilk sebebimizdir . Başka bir nasıl arayışına gerek yoktur. Nasıl da bulunmuştur.. Nasıl da köken de, neden de, ney de, şimdi de bulunmuş ve olunmuştur. Nasıl burdayım Bunu söylerken Nasıl'a burda olduğumu söylüyorum ve bildiriyorum BAB III (Gelişiyor) Nasıl'ı aramak için önce evrenler kurduk ve içlerine baktık. Nasıl orda mı? Nasıl orda mısın diye sorduk? Nasıl? Nasıl orda amısın? Çık ortaya dedik Nasıl çıkmadı Nasıl'ın beni bulması için Nasıl'a seslendim ve sesleniyordum Nasıl burdayım! Nasıl burdayım! Nasıl nerdesin? Nasıl nerdesin? Nasıl'ı bulamıyordum Nasıl da beni! Nasıl'ın nerde ve neredenin nasıl olduğunu bulamıyordum Size de sordum, danışayım istedim Nasıl'ı buldunuz mu? Nasıl'ı gördünüz mü? Nasıl ortalarda görünmüyordu ama hala yeni evren-ler kurup-kurarak nasıl olduklarına ve oluştuklarına da bakarak, Nasıl'ı arama çabamızı sürdürüyoruz Nasılı, yani Nasıllar Nasılını (iki N'yle ama) aramaya devam ediyoruz Ulu Nasıl sen çok yaşa! Peki Nasıl'a nasıl dua edilir? Nasıl diye sorarak, çağırarak ve düşünerek Nasıl gelir mi peki? hem de nasıl BAB X ve Nasıl'ın peşindeyiz ve Nasıl'ı nasıl olsa bulacağız ve yakalayacağız -Nasıl arayışımız sonsuz bir denklemdir Bu sonsuz denklemi bana da öğretin bari Olmaz, Olmaz'ı ya da Nasıl'ı kaybederiz Nasıl yani? Bunu bilmiyorum bunu ben uydurdum.şenlik olsun diye Ulu Nasıl şenlik çok sever BAB G -ilk Ulu Büyük Şanlı ve yine çok çok büyük Nasıl ve öncü Nasıl ve ilk nasılsallık kaybolduğundan beri geziyoruz ve heryerde onu arıyoruz Nasıllar Nasılı'mız Nasıllar Nasılının Nasıl oluştuğunu ve oluşabildiğini bize öğretmesi için onu arıyoruz. İlk ve ön Oluşmasız Nasıl sen çok yaşa! Oluşmayan Nasılsız Nasıl sen çok yaşa ------ Nasıl döngülerinin izini sürdüm ve nasıl döngülerinin izini burada da sürmüştüm Nedensizlik eksikliği yaşıyordum ve nedensizlik ve kökensizlik- bağlaşsızlık eksikliği semptomanisi ve sendromu ile kökensizleşmiştim. Bu beni boşluğa asılı ve ilini-k kılıyordu Boşluklar beni sevmiyordu. Boşluklar beni içine almıyor ve tutmuyordu ----- ve sizlere de bir soralım dedik ilk nasılı ve nasıllar nasılını siz gördünüz mü? --- BAB Herhangi -- Nasıl Teorisi, Kaybolan İlk Nasıl Teorisi, Nasılın Kayboluşunun Sırrı - - Nasılsallık teorisi - - Ve Tüm Nasıllar ya da Nasıllar Nasılı Teorileri -- Nasıl Arayışçının Günlüğü - - Öncül Yazım Figürü ve Karalaması - - Nasılların ve nasıllığın ya da nasılsılığın döndüğü ya da ilk durduğu ve başladığı yer olan nasılsı ya da nasılsız durum kaybolduğundan beri hep-beraber onu arıyoruz! Nasıllara asılı bir varoluşta nasıllarla beraber hep-beraber kaybolduk! ---- -- nasılın ve nasılların nasılsal incelenmesi -- pratik nasıl incelenmesi ve nasıllar analogu - nasılist- - nasılsal arayışlar ve nasılsal kılışlar - nasılsal olmayanı nasılsal kılışlarda gezinti nasıl'ı kökensizleştirmek, nasılı bağsızlaştırmak, kendini bağsızlaştırmak nasılları kökenden -imden çözmek, bağsızlaştırmak ve bağı olmayanları bağsızlaştırmak bağımsızlaştırmak nasılların ilk kökeni arayışına, nasılların -ilk- başladığı yer arayışına son vermek ve nasılı döngüye sokmak ve nasıl döngüsü kurmak sorunsalı ve bir başka nasıl'a ve nasıllara ve sıradaki asılmayı öğrenmek ve sıradaki nasıl'a kucak açmak -nasılların hep döndüğü duruş -nasıllar dönerek ve dönüşerek titireşiyordu ilk nasıl nerde kayboldu? Size varlığımızı derinden sarsan bir haberi duyurmak için burda bulunuyoruz! Nasıl! Nasıl'ın bengi-uzamsal ve döngüsel varoluşu Nasıl'ın bengi-uzamsal ve döngüsel -sonsuzsal varoluşu Nasıl'ın bengi-uzamsal ve döngüsel -sonsuzsal -içsel varoluşu Her bir Nasıl ,Nasıl kadar Nasıl ve Nasılların ucu ilk ya da baş nasıla ilinememektedir. Bu bizi nasıl boşluğuna ve boşlukta asılı nasıla ve nasılın boşluğa asılı olduğuna ve boşluğa bitişik ve ililşik nasıllsallık teorisine ve nasılsal içsel dönmesel ve titreşimsel-dalgasal hareketsel nasılın varolduğuna ve nasılı boşlukta kendi hareketiyle küresel ve zamansız varetmeye götürmektedir.. Nasıl arayan her nasılcı boşlukların ve evrenlerin de ortak sahibidir ve bilişidir..buluşudur ve bu nasılın da bulunuşudur.. ve temellenişi kökenlenişidir. Nasıl sonsuz uzamsallığa temellenebilir.. Nasıllar Nasıldan ve Nasıllardan bölünemez Nasıllar genellemesi ya da Nasıllar özellemesi ya da Özel Nasıllar ,Özel Nasıllık ve ve Nasıl Özelleşmesi Yapısalı Sorunsalı Ele Alması Nasıl nasıl özelleşiyor? soru da bu! işte! bunu bulun Nasıl nesneldir ya da hem öznel hem nesneldir Nesnekim ve kimşey, herkimnasıl Herkimnasıldan bölünme nasıllar ve herkimnasıldan olunma nasıllar toplamı matematiği Nasıl'ın Bengi-Uzamsal Hareketi Sorunsalı sürdürüşsel hareketlilik ve durmazlık -hep hareketlilike ya da hep aynı hareketlilik kendi hareketi ile varlık ve devinirlik ilk hareketle başlamak sorunsalı hareketin hep varolması ,sonradan varolmaması ve ortaya konulmaması sorunsalı eşittir hareketin denkleme sonradan varolmaması ve eklenmemesi sorunsalı nassılsallığı bilişi Nasıl Denklemleri -Septik Nasılcılık kurulum aşamasında! kurulum ve yayılım aşamasında Nasıl'ın Asılsızlığı ve Bilişsel Bilgisellik, Nasılın İleri Denklemleri ve Matematiği Öğrenimi Bilişsel Septik Bilgisellik ve Şimdisellik Dalgalanımı ve Yapımcılığı İki Uçlu Bilişsel yapıcılık-çift taraflı denklem ve matriks matematik mantığı Bulanık mantık denilenin yakınından Hem var Hem Yok ,Hem Orda Hem Burda Mantıklamasından Bilim -Biliş Bilgi Çözmek/Süzmek ve Yapılamak 'Nasıl' dan ve ondan önce hala vazgeçmediysek 'neden'den de vazgeçerek var kipine , olmak durumuna sabitlenmek ve oturmak ve zamanı ileri geri kipine sarmamak Şimdisellik Üzerinden Biliş ve Bilinç-Biliş Sentezlemek Şimdi ve Burada olmak Üzerine Yine Felsefe Temeli Atmak ve Kurmak Şimdi ve Burada olmak Üzerine Felsefe Temellemek Ve Kurmak Şimdi ve Burada olmak Üzerine Felsefe Yapılandırmak Yer va zaman kavramlarını şimdi ve buraya kökenleyerek ya da geçmiş ve gelecek tabanlarını şimdisel olgulayarak ve tek zaman şimdi kipi ve imiyle felsefe üretmek didaktiği Şimdi ve burada olunduğundan ötesini bilmemek ve sorulmadan cevap doğurmamak ,imlememek ve yoğurmamak ,başka sonuca atlamamak, başka sonuçlardan da sonuç türetmemek, yargısızlık, hiç bir şey hakkında fikir ve biliş üretmemek ve sentezlememek gibi kavramlardan biliş üretmek.... ve soruların şimdi ve burada olma kavramı bilişi üzerine işlemden geçirilmesi sentezi Bilişsel sezgisellik ve bilişsel anlık üretimi-üretir-sonsuz yeğin herkeste var Bilişsel Şimdisellik ile sadece Orada gözlemci varsa herhangi zaman hep şimdidir Orda gözlem varsa o zaman şimdidir. nesne kendini gözlemliyorsa? a -çürütün bunu orada gözlemci ve gözlem varsa herhangi yer hep buradır.şimdidir... Buradan başka yerde olunamaz ve şimdiden başka bir zamanda var-olunamaz kiplerini incelenmesi ve sentezi ile yola başlangıç ve yürüme aşaması gözlemcisiz nesnellik ikilemini ben az önce şimdi buradan böldüm ve kesintiye uğrattım ve kendimi tüm olguya, tüm bilişe ve tüm nesnele işaretledim ve taştım ve kendimi tüm nesnel biliş olarak işaretledim. beni ben olarak işaretlemediğimde... bu durumda benim olmadığım bir zaman ve yer yok ve bulamadım bu durumda şimdi ben tüm zamanlardayım ve tüm yerlerdeyim özne olarak işaretlenen!!! Ben buradayım ve buradan başka hiç bir yere gidemem .Ben nereye gidersem gideyim bura oraya gider ve gelir hem bura hareket etmez ama ben burada hareket ederim tüm hareketlerim bura içinde tanımlanır zihinsel esneme ve gevşeme, kavramsal esnetme kavramsal katılık çünkü var-zamana çok bağımlısınız Ben nereye gidersem ve gelirsem bura da oraya benimle gider ve gelir.. tutarlı mantık dizgeci.nokta... Ben heryerdeyim ve her zamandayım-öznesel işaretlemeyi bölersem ve taşarsam mantık Bura benimle oradadır ve bura benimle buradadır nesnel özdek ,özdeklik için bura zamanda aynısı iş oluş kopmaları uydurmaları düşünce ve biliş parçalıyor, durduruyor sadece bilişi kesintiye uğratıyor..
  6. sanalmanik

    Gelecekle İletişim Kurulduğu İddiaları Üzerine!

    ahmet/ahmetcim kaç yasındasın ? erkek misin kız mısın ve erkeksen bir kız arkadaşın var mı? ay da kızsan bir erkek arkadaşın var mı? bir şeylere ihtiyacın var mı? cinsel kimliğin var mı? sosyalliğin var mı? nasıl bunlar .bunlarla aran nasıl .zorluk çekiyor musun? yardıma ihtiyacın var mı? senin için yapabileceğimiz bir şey var mı? ya da başka bir yardıma ihtiyacınız var mı? seni dinleyecek birine felan ihtiyacın var mı? her şeyi açılabilecek biri mesela bunun dışında ailevi sorunların var mı? kimliksel sorunların ya da cinsel ,başka genel sorun akışı var mı? travmatik deneyim ya da post travma var mı? çocukluk hafızan nasıl -rüya örgün nasıl psikanaliz okudun mu? bu kadar şeyi neden biliyorsun? anne baba kimliklerini anlatmak ister misin bana ya da genel yaşamından ve sorunlarında varsa bahsetmek ben seni dinleyebilirim çocukluğun nasıldı ne olmak istiyorsun işin gücün var mı-eğitim mi hayat nasıl gidiyor hayatla aran nasıl mesela ne yapmayı seversin mesela bunları okuyup yazmak haricinde çok istediğin bir şey var mı? mesela
  7. sanalmanik

    Gelecekle İletişim Kurulduğu İddiaları Üzerine!

    bunlar yüzünden gelip yazamıyoruz farkında mısın? bu nasıl bir konuşma biçimi nasıl bir anlamamadır.. ben kimseye zorla bir şey okutmayacağım_okutmuyorum da_ farkındaysan ben seni ya da bir başkasını kandırıp punduna getirip okutuyor olsam bunu başarıyorduk ve yapabilirdik.... benim derdimi ya da analttığımı anlayıp paylaşıyorsanız ne ala_ben miyim sorumlusu onu oraya buraya bükmeyin kimse size marksizmi gelip zorla okutur mu? al bu işine yarar diye niye çarpıtıyorsun. senin iradeni ben mi savunacağım.. marksizm de tarihsel bir yol ve geçerliliği var ve bu doğru yanlış diye ayrılıyor mu* hem tek tek açıklama mı yapayım .ders mi veriyorum ben burda. zırvalamışsın ve bıktırıyorsunuz... senin tarafında anlanmayı ummuyorum artıkta görüşlerini kendine saklamalısın.rahatsız edici... arkadaşım sen deli misin ya ne diyoruz ne diyorsun okumuyorsan okuma ve okuduğunu anlama testine felan gir önce bir bildirmekten bir şey anlayamıyorsun dış bağın, kaynaşman, empatin, başkalarını dinleyebilme yeteneğin ve dikkat tutumun okuma ilken ve anlama anlaşma durumun zayıf ve yetersiz anlıyor musun-? Ketojenik ya da GAPS diyet tavsiye ediyoruz sana edeceğiz. Otizm ya da asperger araştırması da yapabilirsin kendinde? ve dediklerimizi hafife alma_içsel dünyana gömülme artık_ dış doğa da vakit geçir olabildiğine tavsiyem sana_ hatta bunları hep bırak git sosyalleşmeyi dene....
  8. sanalmanik

    Başlıksız ve Konusuz İçerik

    buyrun; dinlemek isteyenler için..... Tanrı Varmış Tanrı yokmuş Kimme Ne Marşı!!
  9. sanalmanik

    Kasyopya Deneyi Verileri Okumasına İlişkin Pro-Aktif Deney Önerisi

    sistemin para tuzağı olması? ben 10 yıllık okuyucuyum_beş kuruş para çıkmadı benden hiç bir şeye bunu geçelim. diğer serzenişleri anladım/paylaştım ve empati kurdum diyelim... kabalık değil ama dürüst ve açık olunması tabi ki iyi bir yoldur.. bizim oralarda dağa tırmanmadan zirveyi bulamazsın derler .. sona bakarak finali bulunmayan şeyler var bazı şeylerin finali sonunda değil .. Hakan Günday'ın 300. sayfaya saklanmış bir cümleyle ilgili bir sözü vardır. Bütün kitap boyu o cümleyi arar ve beklersin ve birden tüm ortam hazırlanıp 300. sayfa da vurucu cümle karşına gelir... 300. sayfadaki bir cümleyi okumak için o kitabı okursun der.... isterseniz okuyun kimse zorla okutmuyor ben kendim dahil 2-3 yıllık aralarla tekrar tekrar karşılaşmalarla ve önemsememelerle sonra sonra bağ kurarak okudum-ilgilendim..
  10. sanalmanik

    Kasyopya Deneyi Verileri Okumasına İlişkin Pro-Aktif Deney Önerisi

    İngiliziceniz var ise yıllara göre oturum oturum endekslenmiş bir düzenden okuyabilirsiniz https://cassiopaea.org/forum/threads/cassiopaean-session-transcripts-by-date.13581/ Güzel arkadaşım bak dürüst olayım. Ben deney olarak bu kavramı ortaya attım çünkü anlanmadığımı dinlemediğmi düşündüm ve çok üzerime gelindi. Ya da bunu getirip ortaya koyup bu gelecekle iletişim olabilir mi? dediğimde bana deniyor ki yok olmaz deniyor. Ben en diyeyim ya da nasıl bir açıklama yapabilirim.. Benimle kimsenin iletişim kurması gerekmiyor ve neden gereksin ama sorular olursa ben yanıtlamaktan mutluluk duyarım Metni 4-5 yıl sabredip bir miktar okumadan celse celse yorum çıkarmak zor olacaktır.. Tüm celseler bittiğinde diyor ki celse beklemeyi bırakın ve gidin felsefeyle matematikle ve başka şeylerle ve genel yaşamınızla ilgilenin.. Türkçe bir forum var oysa sınırlı sayıda üyesi ve az yorumcusu var .Eğer İngiliceniz varsa bu şansınız var.. https://cassiopaea.org/forum/boards/cassiopaean-session-transcripts.51/ tek başınıza mı? neden bu kadar acele ediyorsunuz? bence internetten bulunur. bence acele etmeyin buna gerek yok.. bu metin okununca anlaşılacaktır ki eğer 4-5 kişi olursanız ve tüm sonuçlar interaktif yayınlama gönüllü iseniz ve onları hızlı paylaşabilecekseniz ve çok kişiye de ulaştrabilecekseniz bu mümkün. tekrarı mümkün aynı şeyi siz de alaiblirsiniz.yapabilirsiniz celse içlerinde de görülebilecektir amerika da başka gruplarda denedi ama bu kadar başarılı olamadılar _yaygın bir ağ gerekiyor_sonucun paylaşım oranı ve yayılma sıklığı uzantısı veriyi ve etkileşimi etkiliyor ben o konudan anlamam. eski den sonsuz.us diye bir yer vardı .şimdi portal oldu eskiden forumdu... takılırdık orada arkadaşlar vardı... belki onlara erişmeyi deneyebilirsiniz. Metinlerin C. olan tarafı sahipsizdir ve evrensel dir ya da herkesindir bence kimseden izin almayın işinize yararsa ama bu input veri en demek onu bilmiyorum
  11. sanalmanik

    Gelecekle İletişim Kurulduğu İddiaları Üzerine!

    bir şeyin yanlış ya da doğru çıkması bu iki seçenek sadece bulanık mantık diye daha geniş bir mantık var. burada üçüncü bir şık yok ya da yani bu iki şıkkın arası ve dışı ya da bu iki şıkkın arasındaki değerlerin rasyonalize edilmiş yüzde birimleride yok bir şey ne yanlıştır ne doğrudur ya da bazen hem yanlıştır hem doğrudur.. ve bazen biraz yanlış biraz doğrudur bellki de okuduktan sonra öyle olur....
  12. sanalmanik

    Kasyopya Deneyi Verileri Okumasına İlişkin Pro-Aktif Deney Önerisi

    o halde metinlerin ilk 4 ayı için alternatif bir çeviri ve düzen... onun boşa okunmaması için... tabi ki ilk dört ayı gerekirse atlayınız ve bunu okuyunuz... ya da bunu okuduktan sonra bir gözgezdirin... -- KASYOPYA İLK-ÜÇ BEŞ CELSE İÇİN ALTERNATİF ÇEVİRİ VE DÜZENS: Bize mesajınız var mı?C. Size doğal görüneni yapın. İçinizden geleceği gibi davranın.S: (L) Başka bir gezegenden misiniz?C. Sadece Sizin bakış açınızla S: (L) Spesifik olarak nerede yaşıyorsunuz?C. Her zaman ve her yerde.S: (L) Bu ne anlama geliyor?C. Tüm gerçeklik/oluş katmanlarındaS: (L) Bob Lazar uzaylıların insanları gözetim, denetim ve muhafaza - altında tuttuğunu ima ve iddia etti. Bu ne anlama geliyor?C. Sonra kullanmak/yeniden biçimlemek üzere saklama.S: (L) Ne için kullanma?C. İçerikleri için kullanma. Tüm nüfusun %94'ü kullanılabilir. Genetik deneyler. S: (L) Ne için kullanılacak?C. Tüketim. içerikS: (L) Ne için?C. Yeni ırk. Ve genetik deneyler .vücut ve organ parçaları .Beslenme inceleme ,enerji ihtiyaçları . Aklınıza gelebilecek her şey .ne yani siz hayvanlara bunu yapmıyor musunuz?C. Beden parçaları için kullanılıyorlar.S: (L) Anlamıyoruz. İnsanlar parçaları için nasıl kullanılabilirler?C. Reprototip. Yeniden prototip –yeniden düzenleme. yeniden genetikleştirme... Genetik deneyler anlamıyor musun? Domatese ne yapıyorsunuz ve Domuz mesanesini neden kullanıyorsunuz?Laboratuvarda neden et yetiştirmeyi deniyorsunuz ve ya da buğdaya neden balık geni ilave edildiği neden söyleniyor..??S: (L) Sodom ve Gomora nükleer silahlarla mı harap edildi?C. Evet ve hayır.S: (L) Nasıl harap edildiler?C. Elektromanyetik vuruş/yükleme.S: (L) Oryon ların /üsttekilerin bize müdahalesini önlemeyebilmemizin herhangi bir yolu var mı?C. Hayır.S: (L) Neden?C. Evrensel özgür oluşa ve subjektif iradeye müdahale etmek anlamına gelir bu.Bu doğal ilerleyiş, anlıyor musunuz?S: (L) Peki biz bu doğal ilerleyişin bir sonucu olarak silinip gidecek miyiz?C. Belki. Özel olduğunuzu düşündüren şey nedir?S: (L) İsa Tanrı'nın bizi sevdiğini söylemişti. Bu doğru mu?C. Fakat önemli olan bilinçlilik/olma, beden değil. Beden ölür fakat bilinç (olan) devinir (devinmeye devam eder)/ölmez./yokolmaz.S: (L) Enerjimizi ve bedenlerimizi ne için kullanıyorlar?C. Yeni bir ırk yaratmak için. Onların ırkı yok oluyor.S: (L) Vejetaryenlik bizim için en uygun yeme biçimi mi?C. Bu fizik üzerinde odaklanıştır. Beden önemli değil.S: (L) Yani herhangi bir şekilde beden üzerinde durmak yanlış mıdır?C. Yakın. Bedendeki hayata konsantre olmayın. Bilince/bilinçliliğe konsantre olun.S: (L) Yani Laura kalp durumunu önemsemesin mi?C. endişelenme. Bilincini/tutumunu düzelt ve değiştir.(yine metnini ruh bilinçliliktir tanımı gereği ruh ifadeleri bilinçlilik olarak genellenmiştir)S: (L) Kutsal kitaptaki tüm mucizelerin masal olduğunu mu söylüyorsunuz?C. Bunun, siyasi ve ekonomik kazanç ve kontrol amacıyla tahrif edilen bir bilgi kaynağı olduğunu unutmayın.S: (L) Bize İsa'nın gerçekte ne yaptığını anlatın.C. bunun için (bilmek için) can atanlara bilişselliği/bilişsel gerçekleri anlattı ve öğretti. (Celselerde 20 yıl sonra aslında ve gerçekte İsa diye bir iolmadığ ıve yaşamadığı tartışıalcaktır.)S: (L) İsa'nın öğrettiği gerçek neydi?C. Tüm varlıkların/varoluşun biribirine bağlı olduğu ve olacağı..C. Tek bir kaynağın tüm bilgiyi içerdiğine inanmak gerçekle çelişiyor.S: (L) İnsan ırkı, kölelik yapmak üzere genetik olarak düzenlendi mi?C. Evet.S: (L) Peki bu köleliliğin genetik mühendisleri kimlerdi?C. Kertenkele varlıkları.S: (L) Küçük gri varlıklar...C. Sibergenetik.S: (L) Kertenkeleler tarafından mı yaratılıyorlar?C. Evet.S: (L) Ruhları var mı?C. Yem olarak kullanılıyorlar.S: (L) Nuh tufanı hikayesi, Atlantis'in yıkılmasının hikayesi miydi?C. Evet. Ama sembolik.S: (L) Bu komet olayının herhangi düzenli bir periyodu veya döngüsü var mı?C. Evet.S: (L) Periyodu nedir?C. Kabaca 3600 yıl.-Neandertal insan Oryonlu Kertişler tarafından diğer gezegenlere götürülmüştür.-S: (L) İnsan ırkının asıl genetik mühendisleri kimdi?C. Biz. Altıncı yoğunluk/bilinçlilikS: (L) Bizi ne amaçla genetik olarak oluşturdunuz? Tanrı'nın bir emri miydi?C. Bilinçlilik sentezi/ gelişimi veya ilerleyişi.S: (L) Peki Kasyopyalıları sizleri kim yarattı?C. Sizin çok eski ruhsal atalarınız.S: (L) Nasıl adlandırılıyorlar?C. Geçici /Gezici yolcular.S: (L) Esas Tanrı'ya/Yaratıcı güce en yakın olarak bildiğiniz yaratıcı kim?C. Diğer bilgi kaynaklarına bak. Bilgisayar. --- Sonuç:ABD Devleti uzaylılarla anlaşma yapmayı ve bilgi ve teknoloji almayı deneyip kandırılmıştır ve elinde uzaylılardan alınma teknolojiler vardır -–Kasyopya Gelecek İletişim denemelerinden Kutsal kitapların siyasi ve ekonomik kazanç ve kontrol amacıyla tahrif edilen bir bilgi kaynakları olduğunu unutmayın. –Kasyopya Gelecek İletişim denemelerinden
  13. sanalmanik

    Kasyopya Deneyi Verileri Okumasına İlişkin Pro-Aktif Deney Önerisi

    sizce öyle mi? sadece buranın metinden alıntılar olacağını söylemek istiyorum. buyrun bu dine birlikte bakalım... + Şansını Zorlama, keyfini çıkar + arkana yaslan ve keyfini çıkar + şovun tadını çıkarın + Arkanıza yaslanıp şovun keyfini çıkarın + Uygun bakış açısıyla tehlike coşkuya dönüşür + Zorluk mu? o da ne? zorluklar eğlencelidir + Öğrenmek eğlencelidir ve sınırsız yardımcıdır. Öğrenmek isteyen tüm olaslılıklara hazılıklı olsun/olmalı.. + Öğren bebeğim şansını zorlama -- Hayatını erteleme/fırsatları ertleme ve hayatını hayallerde geçirme -- Kendi gerçeklerinizi bulun. Kendi gerçeklerini gözlemler (keşifler) sonucu bulun. (Kendi gerçeklerinizi kendi gözlemlerinizle bulun.=) Gerçek gözlemlenebilirdir. - Başkalarının senin adına karar vermesine izin verme. =(Kendi kararlarınızı verin.) + Size tüm varoluşunuzla ilgili şaşırtıcı bilgiler verebiliriz ancak bunlar zaten zihninizde kayıtlı duruyorsa? + Sizin için gelecekte (başedeceğiniz durumlarda) hayati önemde olacak beceriler kazanmak + oku öğren araştır + Size göre doğal olanı size doğal geleni/görüneni yapın + Sana bağlı. Hiçbirşeyin sana birşey "söylemesine" gerek yok. + Gerekmeyen bir durumda neden rehberlik arıyorsun?+ 4'üncü yoğunluktan 7'nci yoğunluğa kadarki yoğunluklarda "sağ" ve "sol"un mevcut olmadığını biliyor muydunuz? + Sizinle kurduğumuz iletişimin temel nedeni, kendinize öğrenmeyi öğreterek öğrenmenize, böylece ruhsal enerjinizi güçlendirmenize ve ilerlemenize yardımcı olmak. + Sizinle iletişim kurmamızın amacı varlığımızı "kanıtlamak" değil: eğer kişinin yeni gerçeklikleri/oluşları öğrenmeye ve bir "gün" genel farkındalık profili haline gelecek şeyleri keşfetmeye inancı ve isteği varsa, o zaman "kanıt" gerekli değildir. Diğer taraftan eğer kişi bunun zıttı bir psişik yönelimdeyse, o zaman hiçbir miktarda kanıt yeterli değildir. + Tekrar tekrar ifade ettiğimiz gibi üçüncü yoğunluk "kanıtı" anlamsız. Şimdi dikkatle dinle: eğer bu tür bir kanıt mümkün olsaydı, özgür irade, yani öğrenme, birinci seviye karmik direktif ne anlama gelirdi? + Saymak yapay nitelikte sınırlandırıcı bir kavram. + Varolan herşey / tek şey derslerdir. Kişi bunu anladığı zaman, mevcut olmayan ve gereksiz güvenlik ağını aramayı bırakır. + All is merely a lesson, and nothing, repeat nothing, more. + Every thing that exists is merely a lesson. + Ne olursa olsun, varolan daima "evrim"dir. + şansını zorlama bebeğim! + Öğren: şansını zorlama, ipuçları seni bilgiye götürür, resmi beyanlar değil. + Zihninde mevcut olan ve sınırsız olan güçleri kullanarak öğrenirsin. + Herzaman daima objektiflik için çaba harca ve subjektifliğin, duyguların, acele düşünülmüş fikirlerin veya kararların seni yönetmesine izin verme! + Evriminizi sürdürmek için "yardıma" ihtiyacınız yok, hiçbir şeyin de yok. + Kendinize sorular sorun ve yanıt alın. + Araştırmaya devam et, + Başkalarının seni yolundan alıkoymasına kesinlikle izin verme + Aramayın, sadece hazır olduğunda olmasına izin verin.Şu anda yaptığınız gibi, insanlarla bağlantıya geçin! + aydınlanma bilgiden gelir. + Şimdi tüm ihtiyacınız olan şey, tüm ihtiyacınız olan şeyin bilgi edinmek olduğuna inanmanız ve bunu kavramanızdır. + Heryerde kodlanmış bilgi var. " + Ruh bilinçliliktir, nokta. + daha büyük resim: Ruhlarınız aslında bilincinizdir. + sorulmamış soru, çözülmemiş sorun demektir. + Keşif sorgunun meyvesidir. + Öğrenmek eğlencelidir! + Ama yanıtları bugün bilmeniz gerekmiyor. Eğer olağan şekilde araştırırsanız, yanıtlar kendini gösterecek. + Bunu bir macera olarak da görebilirsin, bir işkence olarak da... + Ümitsizlik gerekli değil, faydalı da değil. + Farkındalık tüm öğrenmelerin anahtarıdır. (farkındalık yerine kavramsal olarak yakınlaşık; dikkat kesilme, dikkat ve yoğunlaşma- edilgen tutum/edilgin dikkat vb. önerilebilir miydi?) 😄 Hep iş ve oyun yokluğu Laura’yı sıkıcı bir kız yapıyor. + "Tehlike coşku olur" Hayır. Bu doğal bir süreç. Hazırlığa gerek yok. Eğer iki şey mutlak olarak sınırsızsa, o iki şey tamamen aynı şeydir.
  14. sanalmanik

    Kasyopya Deneyi Verileri Okumasına İlişkin Pro-Aktif Deney Önerisi

    Kasyopya Yayımı İçin Propaganda ya da Promosyonist Bildiri;m ---- Gelecekle Haberleşme-İletişim ve Uzak Gelcekten -Uzak- Bilgi Alma Denemeleri /Kasyopya Deneyi adıyla bilinen ve Kasyopya deney transfer noktasına atifta bulunan veri üzerine "Metinler düzenli ve yerleşmiş tekniklerle ve güncel oturumlarla gelecekten bilgi alma, (tekniği ile) haber alma denemelerinden oluşur" (Lütfen bir tanıdığınızla eşinizle dostunuzla postlasşın/paylaşın) Sizlere varlığımızı derinden sarsan bir haberi duyurmak üzereyiz. "Sizinle, sizlerle (dünyadan ve şimdiden bugünlerden) gelcekle iletişim kurulduğu ve gelecekten bilgi alınıp verildiği haberini paylaşıyoruz" (Aslına bakarsak bu bir haber ve sunulan haber metni tarafsız önemde büyük değer taşır) Bu önemde bir haberin tarafsız söylevi ; bilgi edinme, bilgi yayma, bilgileşme ve bilgitişim kapsamında tarafsız duyurma bilgileştirme önemi/özeli taşımaktadır ve -biz bu duruma- sessiz suskun ve tarafsız kalamadık... Bize sorarsanız tarafsız bir incelemeyi (yalanlama/yanlışlama) olmaksızın da ve daha büyük resmi kuruluşlarca (deneye tabi tutulmaksızın ya da gerçekliği ve nispeti diğer önemi açıklanmaksızın) (yani doğru ya da yanlış elimizde kesin resmi tanı) olmaksızın ve bulunmaksızın (da hakediyor ve biz bu nedenle) sessiz kalamayız-kalamazdık Görmezden geliyorsunuz. Gelmemelisiniz. . Tarafsız ve subjektif/objektif olarak ta (iddia yalanlanıp ya da doğrulanmaksızın bile) binyılın haberi /bilgisi (yada keşfi) durumundadır /ya da olabilir (Gerçek bir resmi yalanlama olmaksızın ve gelecekle iletişimin mümkünsüzlüğü üzerine resmi ispat sunulmaksızın savlar hiçte hafife alınmayacak önemdedir) Ondan bir iddia -söylev olarak söz edilebilir ve bu haliyle bile yüzyılın haberciliğidir/ bilgilendiriciliği olabilir Bu nedenle önemle sunuyoruz Metnin ve ilginin İçerdiği söylevin doğru ve yanlışlanabilirliği ya da ne'liği üzerine bir resmi açıklama olmaksızın taraflılığı tarafsızlığı henüz kesinleşmeden ve biz bunlara karar vermeksizin ve daha büyük resmi bir geri bildirim ve tarafsız tutumla savunum ya da sunum olmaksızın da -bizce- haber önemi ve değeri /bilgilendirme özeli taşır.... Örneğin gelecekten haber verilebildiğini savlamak/sınamak ya da tersi yanılgıyı bertaraf etmek Örneğin gelecekten haber verilebildiği ve bilgi alındığı ve gelecekle haberleşildiği bir sav ve iddia bile olsa ve bir haber yalan haber bile olsa biz onu kişisel süzgeçlerle (yeterli etken sınama ile nitelikli bir sınamadan geçiremeyiz ve ) yalanlayamayız değil mi? Bu durumda hiç bir türlü veriyi kafamızdan güncemizden ve hayatımızdan bertaraf edemedik. Sizlere soruyoruz/sunuyoruz.... ++Haber bizce yetkili mercilerce yada resmi işlevde bilim kurumlarınca resmi duruş ve deneysel yalanlama deneysel yanıtlama-tanıtlama ya da aksi inceleme ve bertaraf etme (tanıkların dinlenmesi ve incelenip gözlenmesi dahil sürece aktif katkı dahil paradigmalarla dışlama olmaksızın) (ya da harici deney ya da açıklama) gelene kadar büyük ve hayati önemdedir /çok büyük değer taşır ve çok büyük önemdedir/varlıksal önemde ve değerdedir++ Örneğin gelecekten bilgi alınabileceği kuramsal-kurumsal olarak tümden/toptan reddedilemez ise ve bu bunu bir örneği bildirimi ise; kötü de olsa o bizimdir bu ilk denemelerin başarızlığı ve azlığı/ çaresizlği yanında etkinlik azlığının subjektif tanıntılılığı ve tıkanıklığı ise o deney geliştirilmelidir. anlanmalıdır ve Yenileri denenmelidir.. Verinin gelecek iletişiimi olup olmayacağının tam bir sağlaması? var mıdır? Bunun neredeyse imkansız olacağı öngürülürse de (ve ancak sanırız gelecek gözlemi ile olası veri çakışması haricinde tersi mümkündür diyelim öyle midir? Öyleyse kanıt öte taraftadır-gelecektedir/gözlemdedir_ Zaman içindedir. Bize bir kaç milyarlarca yıl beklemek kalıyor ancak biz haber yaptık bunu) ne diyebilirdik... Örneğin gelecekten bilgi aldığını ve gelecekle haberleştiğini ve iletişim kurduğunu beyan eden bir metin olarak oldukça takipçisi olarak ile internette -özgür açık ve erişlebilir paylaşımdadır ve dolaşımdadır. ve az sayıda takipçisi onu bilmektedir diğerleri -miz ya yadsıyor ya karalıyor ya da hemen kaldırıp atıyor. bu oldukça can sıkıcı. Üzerine durulmamış bir denklem. ve gelecekten bilgi ve yanıt alma denemeleri düzenli olarakta sürmekte olan ve oldukça takipçisi olan yaygınlaşan ve örgütleşen bir yarı dini grup gerçeğini de gözardı edemezsek eğer; Din vicdan inanç ve düşünce özgürlükleri kapsamında verinin kendi ilişkisi çözümlenmelidir çünkü takipçisinin artacak ve büyüyecek olduğunu söylemek yanlış olmayacaktır. Metnin içinde siyasi tarihi dini bilinmeyen gizemlere ilişkin bi çok atıf, iddia ve yeni aktif iddia ve paragraf bulunmaktadır Bunlara ilişkin _geniş bir_ yorum sunmayacağız ancak bu haliye haber değeri taşıdığını vurgulamalıyız Bir şekilde herkesin eline bilgi teması olarak ve keşisel bilgisine /özeline-mahremidne tanık (kişisel özel /kişiye özel öz-bildirilmiş dilekçeleşmiş geri bildirim ve duyurma hakkı olarak) ulaşmasını isterdik nerdeyse çünkü hayatımız kabus oldu ve bu haberi aldık ve diğerlerimiz bilmeden rahat edemiyoruz "Metinler düzenli ve yerleşmiş tekniklerle ve güncel oturumlarla gelecekten bilgi alma, (tekniği ile) haber alma denemelerinden oluşur" metnin içerdiği savın bi an doğru olduğunu kabul edelim yada geçmişe ve geleceğe yürüyelim-neler yapardık birinci söylevimiz? İkincisi ise? her durumda halkın kişi ve kişilerin her türlü bilgi alma haber alma yayma (düşünce ve ifade özgürlüğü ve düşünce yayma) özgürlüğünü nasıl savlayacağız bizler onu el altından yayıyoruz Bilgi özgürlüğüne inanıyormusunuz? Ya da düşünce inanç vicdan açıklama vb. özgürlükleri.. hangisi ?-bunu karalamayın -şimdilik bunu yapmayın. Dürüstçe ucundan tutun ve yardım edin bakalım neler oluyor. Siz inanmasanız da. Bırakın da bırakalım da tarih yalanlasın ve biz de aklanalım dini, tarihi ya da başka mutlak kaygılarla ben bir haber kurumu değilim kendim basamam ben bir devlet kamu işçisi emekçisi değilim bilim yapamam/resmi incelemeye sokamam internette sunma çabalarımız yetersiz Tarafsız okuyucuları olarak vicdan borcu sunusu olarak (vicdan rahatı -rahat uyku ve bilgilendirme için bu metni özenle sizler için hazırladık ) size erişmekteyiz Tek başına ya da azbaşına bilmek (ya da böyle sanmak) işkence_ az kişi bilmesinin rahatsızlığı içinde kaçan uykularla boğuşarak her gün nasıl nerde sunum ve tanıtım yapabileceğimzi kimin üzerinden nasıl yaygın dağıtabileceğimizi ve kime düşündürüp tanıtabileceğimizi düşünüp kaçan yaşam uykusundan bıkkınlık içinde yaşama rahatı arayarak /bunun istemiyle doğru orantılı donalı ve arzulu yazıyoruz ve bu gibi boğularak boğuşarak çoğu zaman kendi içinde çaresiz yaşıyoruz yaşamımız alt üst oldu... açıkça sizden yardım istiyoruz ve bekliyoruz neye inanıyorsanız ve ne inşa ettiğiniz yaşamsal ve değeriniz varsa Yardıma ihtiyacımız var- Bizce- Metin her şeyi allak bullak diyor tıpkı kafamızı ve gerçeğimizi ettiği gibi Haberin etkin duyrulması için yardım istiyoruz. İnanç tutumu kabul ve metni kendi içinde tanıma ve doğrulama için değil istememiz -haberin bildirlimesi ,duyrulması ve tanınırnılığı -pozitif istenç Kimseden inanmasını ve tanımasını bekleyemeyiz.Haber olarak nitelemesi ve geçilmesi sunulması -duyrulması tanınması bizim için yeterli/büyük sevinç... Metnin içerdiği kavramların, (küçümsenmeyecek ve asla küçümsenmeyecek derecede yeni hayati ve hayret verici ve şok edici ve iddianın/iddiaların da) büyüklüğü bizi günlerdir ve yıllardır uykusuz bırakmaktadır Metnin içerdiği gelecekle iletişim sobhet haber alma ve gelecekten bilgi verme kavramları onu baş haber halkın bilgi alma özgürlüğü kapsamında tarafsız ve obejktif sadece adını ve unvanını duyurarak bile olsa haber portallarına da taşımalıdır Bizler vicdanı rahat uyuyamıyoruz ve artık ne yapacağımızı bilmiyoruz açıkça yardım istiyoruz sizlere ve diğerlerimize bu metni metin daha büyük bir kitleyle oldukça tanıştırılmadan gözümüze uyku girmeyecek Yeni bir, dini, siyasi, kültürel, ideolojik yol ve hayat yolu yordamı biçimi olarak dinselleşme yollaşma eğilimi gösteren geniş bir kitle tutumu olma yolunda ilerleyen bilgileşme tanıklığı içeren bir gruba işaret eden güçlü bir veri mekanizmasıdır izlenimi vermektedir... ---- Arka Tanıtım Kapaktan Bu veri ya da metin (ya da bilgi) varoluşun bütün çarpıklığını gözler önüne seriyor. Ve nedenlerini/nasıllarını kavramak için bize bir fırsat (fırsat kapısı) sunuyor. -X Dünyadaki din bilim karmaşalarına ve anlamsızlığına bir son veriyor.- X Dünyadaki dinbilim bilgilerini yıkmakta -diğer boşluklara da bir el atmaktadır. İnsanın varoluş sorununa en akılcı çözümleri getiriyor "İnsanlığın bilgi alma talebine verilmiş sunulmuş en açık ve çıplak yanıtları içinde barındırıyor" -- "Siz bir deneysiniz" "Özel olmanızı düşündüren nedir?" (birileri gelecekle haberleşildiğini düşünüyor ve tüm din bilim masallarının üstünde ya da dışında ve ötesinde yeni savlar ve dünya gerçekliğinin bilinen resmi kuramlarının ve sorgularının dışında yeni bir veri/gerçeklik dayatıyor ve bundan söz ediyor bilgisi ve önermesini görmek ve tanışmak bizim için çoklukla ve fazlasıyla yeterli idi) "verinin nitesine ya da iddiasına hiç gözatmaksızın oluşan keskin ve kesin retler (hiç bakışsızlık) bizi yoruyor ", C. gördükçe daha çok şey görülebiliyor S: (L) Yani her zaman çok dikkatli olmamız gerekiyor, öyle mi? 😄 Başkalarının seni yolundan alıkoymasına kesinlikle izin verme. Seni gerçekten uzaklaştıracak pek çok girişime maruz kaldın. Şimdi birkaç bildiri geliyor: Dur. Varolan herşey sadece birer kurgudur/öğrenimdir. Bu sonsuz bir öğrenme ve oluş. Herhangi birşeyin varolmasının başka hiçbir amacı yok. burdan taşındı/aşırıldı..
  15. sanalmanik

    Kasyopya Deneyi Verileri Okumasına İlişkin Pro-Aktif Deney Önerisi

    Bir din olarak tanımlanması belki geniş ölçüde uygun bir yorum olabilirdi ancak insanlığın eline geçmiş gerçek bir gelecek verisi ise? bununla ilgili bir yorum burda var. asıl noktayı kaçırıyorsunuz. bunu görebiliyorum size nasıl anlatamalıyım bana yardımcı olun lütfen onunla ilgili bir yorum burda var. hayır hala orda gelecek bilişimi olma toleransı tanınmadan verilen ve yapılan ifadelendirmeler bunun gelecek bilişimi olduğunu bir düşünsenize bununla ilgili bir yorum da burda var. linkler başlığıma yöneliyor evet ancak seçip kopyalanabilir buraya tekrar ekleyeyim ancak aynı eşey olursa? Online okuma için; https://baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7 ve aşağıdaki linklerden e-kitap formatında indirilebilmektedir. https://mega.nz/#!L7YziDQA!zqFBwf-VtGkOQArIB2h4FZ-eBnFALWyMV24gvB9KZD0 https://mega.nz/#!XiQT2AJb!yPW6INksR2nVpuZj-ZywHTv6G-R9OG-kNDChtkU_86Q https://mega.nz/#!XiQT2AJb!yPW6INksR2nVpuZj-ZywHTv6G-R9OG-kNDChtkU_86Q https://tr.cassiopaea.orghttps://cassiopaea.org/forum/ bunu sevdim bunu kesinlikle ve yeni bir şey öğrendim. işin aslı bunu ben nasıl gözden kaçırmışım.. bu arada editlenen/yanıtlanan içerikten sonra yeni bir ek yaptım. bir genişletme sunabilirim ama forum da zaten fazlasıyla var ayrıca başka bir yorumda burda var. https://www.ateistforum.org/index.php?/topic/56433-kasyoya-deneyinden-varoluşa-ilşkin-derleme/&tab=comments#comment-1403621
×