-
İçerik sayısı
573 -
Katılım
-
Son ziyaret
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Takvim
Cesed kullanıcısının paylaşımları
-
Anlamsızlık, bir anlamdır ve iğrenç bir anlam anlamına gelir.
-
Çok kabiliyetli bir adammış Helal olsun verdiğim vergi bunun gibilerine
-
Bana verecekleri maddelerle herşeyi yaptıra bilirler,Normal şartlarda elbette kendi kendimi tamamen kontrol edemem
-
Mutluluk; Sonu bilinmeyen bir yolda hep iyi olup hep fedakar olup hep dürüst olup Herzaman terslenmek, küçük düşmek ve kaybetmektir Mutluluk; Seni sevmese, reddetse ve nefret etse bile bir güzeli uzaktan sevmektir. Mutluluk; Başarıp başaramayacağını, kananç sağlayıp sağlamayacağını düşünmeden doğru bildiklerin için mücadele etmektir.
-
Bütün işsiz ateistlere imam olun çağrısı yapmak lazım. Hem çok iyi vaaz verirler hem her türlü soruya cevap verirler hem de dinden şüpheleri olanlara cevap olurlar.
-
mutlulukta mutsuzlukta yalan hepsi beyindeki salgılarla ilgili, hırsımız bizi mutsuz ederki daha fazla şeye sahip olalım, İnsan mutlu olmak için cennet aramamalı çünkü cennet bile mutlu etmez onu, İnsan herşartta mutlu olmayı becerirse cehennemde bile mutlu olmayı başarır.
-
http://m.liveleak.com/view?i=87c_1434230990
-
Sen sadece şunu anla, hiçbirşey gerçekte mutsuzluk veya mutluluk nedeni olamaz, gerçekleri sevmedin başka şeylerin gerçek olmasını yada gerçekleri değiştirmenin mümkün olmasını çok isterdin ama olmadı ve mutsuzsun diyelim. Senin istediklerin gerçekleşmedi diye mutsuz olmak seni bunlara muhtaç kılar, gerçekte bu düzenin farklı olmasına ihtiyacın yok sadece zihninde kendi kendini tuzağa düşüren manipülasyonlar içindesin, Hiçbirşey başaramayan insan mutlu, çok şey başaran mutsuz olabilir, sağlıklı biri mutsuz, hasta biri mutlu olabilir. Demek istediğim mutlu olmak istiyorsan hayatını mutluluğu
-
Sen kendi kendini kandırıyorsun, gerçekte hiçbirşey yapmak zorunda değilsin, çocuklar için üzülüyorsan hayvanlar ve bitkiler için de üzül.Ama üzülmek zorunda değilsin muhtamelen üzülünce kendini daha iyi hissediyorsundur, Hayatın kendisi manipilasyondur, bir gün savaşçı olmak iyi hissetirir birgün saklanmak, birgün kibarlık birgün sertlik.
-
İnsan acı çektirmekten zevk alıyorsa sende bundan rahatsızsan ya sen insan değilsin yada onlar insan değil, Hayat türlü çeşitliğiyle yaşamakta bazıları zulm ederek yaşamayı başarmış bazıları da empati kurarak fark gözetmeyerek seçilmiş, Doğaya yön vermek bizim işimiz değil Biz sadece, duygularımızı bile seçmiş olmadığımız hayatı yaşıyoruz, Eğer mutsuzsan, bencilsindir, birşeylerin farklı olmasını istiyorsundur, Olanı kabul et ve dert etme, herşeyin sonu anlamsızlıksa beklenti içinde olma.
-
Herkes aptal bu memlekette Ben chpye veriyordum hdpye verdim Kuzenim mhp ye veriyordu hdpye verdi Akpli 2 aile dostumuz birisi mhp ye birisi chpye verdi, Kemikleşmiş seçmen eşek olsada seçilen benim partim kazansın der, türkiyenin yüzde 90 nı böyledir, bu yüzden tüm olaylara rağmen adam akıllı bir değişim yok tabloda, tabloyu farklı kılan akpnin bu seçimde beleş milletvekili çıkaramamasıdır. Bana göre ilkeleri en iyi olan parti hdp bu yüzden tabanında öküz bol olsada kazanmaya devam edecektir.
-
Ne mal adamlar var hem bozuluyolar hemde belli etmemeye çalışıyorlar
-
Silahla zorla birşeyler dayatanlara karşı silaha sarılmak onurdur.
-
Pkkya meclise gir diyorsunuz sonra kürtçü diye meclise girmesin diyorsunuz, bu ülkede kürtle türk bir arada yaşamak isterse yaşasın yoksa yaşamasın, kürdistan düşmanı olmak ve zorla kürtleri kontrol altına alma isteği zorbalıktır perinçek denen zat insanlık hassasiyeti taşıyan biri değil, ben her türlü zorbalığa karşıyım
-
Bombadan sonra polisler gazla müdahale etti, amaç polisle halkı savaştırmak ve seçimi erteletmekti, perinçek kendi menfaaiti için her türlü yalanı çekinmeden söylüyor.
-
Evrim diye birşey yoktur değişim vardır canlılar değişir . Ortama uygun olanlar kalır diğerleri tarihte kalır, bir virüs mü yoksa insan mı gelişmiştir sorusuna objektif cevap zor verilir, Kompleks canlılar olduğu gibi basit canlılar da vardır ve bunlar aynı anda evrim sürecine başlamışlardır bunun sonucu evrimin yönü sadece ortama uyum sağlamaktır. Kompleks canlılar yüzde 98 çöp dnaya sahiptir yani hiçbir zaman aktif olmayacak, bunun nedeni ise canlılar sahip oldukları dnayı sıfırlayamıyor, sadece ekleme genlerle ortama uyum sağlamaya çalışıyor, eskiler ise duruyor.
-
Ben bu hayata kendim gelmedim, kendim de gitmicem. Hayatımı, ailemi, tipimi ben seçmedim, ne herhangi bir beklentim var ne de herhangi bir sorumluluk hissetmiyorum, Ne sevinirim, ne üzülürüm sadece acı bir tebessümle yaşamaya devam ederim.
-
Neden bu dünyanın çilesini çekiyorum? Neden sürekli bir mücadele içindeyim? Gelecek benim için daha iyi mi olacak? Neden çabalamayı bıraktığımda toplumsal baskı oluşuyor? Neden toplumsal baskıya karşı durmak çok zor? Neden durduk yere bunalıma giriyor insan? Neden gerçekler kötü yalanlar hoş geliyor? Neden sarhoş olmak uyuya kalmak daha cazip geliyor?
-
Bence sen çevresel baskılara dayanamıyorsun, herkes düşüncelerine ve keşfettiği şeylere göre bir hedef koyabilir ama içinde yaşadığı durum hedeflerini gerçekleştirmesi için müsait değildir, ozaman kendi keşfettiklerine ihanet etmeye başlar çevreye uyum sağlamak için, bir kere söylenenleri yanlış olduğunu anladığında geri dönemezsin
-
Tanrının varlığı için kanıt çıkarsa kabul ederim demek agnostikliktir, Bu adam agnostik ateist olur
-
Bu adam savunmus Bence tanrının olması ihtimali bildiğimiz herşeyi yanlış bilme ihtimalimizdir, Bir insan için bilgi olmadan yaşamak imkansızdır bu yüzden yaşamak için bilgini uygularsın.
-
Hep böyle olacaksa eski türk inançlarına dönülsün, türkçe metinlere tapılsın en azından bu arap yobazlığından çıkılır.
-
Apriori bir akıl yürütmeyi bir probleme açıklama olması için getirirsin. Tanrı açıklaması, evren hakkındaki problemleri açıklamak yerine, o problemlere problem ekler ve çözümü problemi görmemezlikte bulur. Tanrı düşüncesinin iş görebileceği yer psikolojik rahatlama olabilir.
-
1)Hayatın işleyişine müdahele edebilen bir tanrı varsa tanrıdan bahsedilebilinir 2)Bunların dışındaki tanrı tasarrufları maddeden başka birşey değildir. Agnostik, deist ve panteist olanların hayata müdahil olmayan bir tanrı tanımları varsa onlarda ateisttir.
