Jump to content

KutsalDemlik

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    267
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

2 Takipçiler

KutsalDemlik Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Güncel Profil Ziyaretleri

253 profil görüntüleme
  1. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    1) Mutlu olmak için var olmadık. Bu temel bir yanılgıdır. Çünkü mutlu olmak imkansızdır ve bu yüzden mutlu olmayı istemek anlamsızdır ve sonu hüsrandır. 2) Var olma nedenimiz doğanın bize biçtiği görevlerdir. Bu görevleri de arzular yoluyla gerçekleştirir. Aslında ana var olma nedenimiz genlerimizi bir sonraki kuşağa aktarmak ve yaşam savaşında mümkün olduğunca yaşamımızı sürdürmeye çalışmaktır. Biyoloji bilgimiz, bu var olma nedenlerini rahatlıkla onaylar. 3) Var oluş anlamlıdır demek sadece ve sadece kendini kandırmaktır.
  2. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Var oluş anlamsızdır ve biz de ısrarla var olmaya çalışan zavallı yaratıklarız. Smith burada gerçeğin ta kendisini söylüyor.
  3. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Bana neden acıyorsun ki, ben senin dostun falan değilim. Senin acımana da ihtiyacım yok, bilakis ben sana acıyorum.Hele ahlak anlayışın beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor.
  4. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Aptallık en büyük mutluluktur. Biz aklı çalışanlar kadar olmasa da, onlar dahi bir çile içindedir bu hayatta.
  5. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Evet, yaşamın anlamı herkes için farklıdır.Ancak şurası gerçek ki, herkes için olaylara anlam yüklemek kendini kandırmaktır. Bütün idealler harcanır bu hayatta, yalnız aptal olanların ideali bakidir. Çünkü aptallar benimsediği ideali sorgulamaz ve anlamsız olduğunu ölene dek farketmez. Aklı olan için benimsenebilecek bir ideal de yoktur, bunun kendini kandırmak olduğunu bilir o kişi. Hayattaki her şey, yok olmaya mahkumdur. Hayattaki idealler, mantıksız birer anlam arayışından başka bir şey değildir aklı başında olan bir kişi için.
  6. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Özgür irade diye bir şey yoktur.
  7. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Konuma dönmem gerekirse, Hayattan aldığımız hazlar sınırlıdır. Acılar ise baki. Mesela bana 10 tatlı anınızı sayabilir misiniz? Belki güzel bir hafızaya sahipseniz zorla. Ancak size 10 acı anınızı sayın dersem, en aptalınız bile hemen söyleyiverecektir. Yani demek istediğim odur ki, insanın hayattan çektiği acılar anılara dahi hakimdir o küçük hazlarına karşın. Bizi yaşatan ise çektiğimiz acılara rağmen DNA'mıza kodlanmış kör yaşam istencidir. Kördür, çünkü her şeye rağmen yaşamak ister. Bu istence mantık da sökmez kolay kolay. Ancak kişi aşırı depresyondaysa bu istenç bir anlığına önlenebilir ve intihar gerçekleşir.
  8. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Yahu bu dindarların ateist forumda ne işi var, her yere tecavüz ettikleri gibi buraya da ediyorlar. Alayı aptal bunların, savundukları masalları dahi doğru düzgün bilmez, gelip burada hayalindeki dini anlatır dururlar
  9. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Senin tavsiyelerini dinleme ihtiyacı hissetmiyorum.Sen bir koyunun tavsiyelerini dinliyor musun? İşte aynen öyle. Eskiden üzülürdüm, ancak artık ruhsuzlaştım. Çektiğim acılar, beni adapte etti bu hayata. Hayatın kendisini tartışıyorum burada ve gerçekten de iğrenç denecek kadar mide bulandırıcı olduğunu görüyorum. Hayatın savunulacak bir yanı yok. Hayatın anlamı ona yüklediğimiz anlam demek ne kadar mantıklı?Siz bildiğiniz bir gerçeği unutabiliyor musunuz? Ben hayatın üç aşağı beş yukarı neye benzediğini biliyorum, sizce bu bildiğim şeyi unutup hayata tekrar boş bir sayfa mı açacağım? Boşversenize, bu dediğiniz kendini kandırmak(tıpkı ahmaklar gibi) ve boşa kürek sallamak olur, acı gerçekleri unutmak imkansızdır.
  10. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Arap tanrısı el ilaha tapıyorsan, senle hiç tartışmaya bile girmek istemiyorum.
  11. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    İnsan acı çektirmekten zevk alır. Ben de insanım, demek ki ben de acı çektirmekten zevk alıyorum.Mutsuzum tabi ki, sen böyle iğrenç bir hayatı sevebiliyor musun? Afrikada'ki çocukların işkence gördüğü ve 7 milyar insanın sessiz kaldığı bu hayatı sevmeyi ömrüm boyunca ret ediyorum. Olanı kabul et diyorsun, sence bu mümkün mü? Doğa bana duygular verdi ve özgürlük güdüsü verdi. Sence olanı kabul edebilir miyim? Doğrusu bu hayat cehennemden farksızdır.
  12. KutsalDemlik

    Hayat Anlamsız Ve İğrenç Bir Yerdir

    Var oluşun bir amacı yok, hepimiz sonu hiçlik olan bu iğrenç Dünya'da kısa süreliğine de olsa ısrarla var olmaya çalışıyoruz ve yaşamak için doğanın kanını emip hayvanlara eziyet ediyoruz. Hepimiz, hayattan mutlu olmaya çalışıyoruz, yegane amacımız bu. Ancak hayattan mutlu olmak imkansızdır. Çünkü hiçbir arzumuz tam olarak tatmin edilemez, ancak ufak bir derdimiz dahi olsa hayattan tüm o aldığımız hazlar uçar gider. Her insanın her an da derdi vardır, bu yüzden hayat, bir işkenceden farksızdır. Bunu ancak benim gibi belli bir bilinç düzeyine erişmiş olanlar anlar, aptal olanlar ise çektiklerinin farkında bile değillerdir. Hayat adaletsiz bir yerdir, canlılar var olabilmek için bir başkasının kanını emmelidir, sömürü üzerine kuruludur bu hayat. Kapitalizm, insan doğasına en uygun olan sistemdir. Bir patron işçisinn emeğini sömürür, bir fabrikatör çalışanının. Hükümet de halkın kanını emer. Hayattaki genel kural şudur: Güçlü olan zayıfı ezer ve bundan zevk alır. Evet, gerçekten de insan, zayıf olana acı çektirmekten zevk alan bir hayvandır. Örneğin İslam toplumunda kadınlara eziyet edilirken, eziyet edenler de dahil olmak üzere tüm müslümanlar içten içe bu durumdan zevk alır. Sadece müslümanlar da değil, bir öğretmen, öğrencisinin kulağını çektiğinde dahi onun acı çektiğini görünce yine zevk alır. Yani tüm insanlık, eziyet etmekten zevk alır. Hayat işte bu kadar adaletsiz ve iğrençtir, insan da kelimenin tam anlamıyla iğrenç bir canlıdır. Saygılarımla.
  13. Tanrı ne iyi ne de kötüdür. Tanrı insana karşı kayıtsızdır. Tanrı mutlak bir varlıktır. Evreni oluşturan mutlak varlığa tanrı diyebilirsin. İslamın tanrısı bir uydurmadır. Gerçek tanrı apayrıdır.
  14. KutsalDemlik

    Tanrıyı varlayanlar veya ihtimal verenlere - Argümanlarınızı yazın. Neden var?

    Bir müslüman ne kadar yobazsa, buradaki ateistim diye geçinenlerin de en az o kadar yobaz olduğunu görüyorum. Hiçbir fikre zerre kadar açık değiller ve o fikri felsefik olarak savunmaya çalışanlara da namussuz ve şerefsiz diyorlar, biri bana bu adamın yobaz olmadığını söylerse dokuz delilim daha vardır ki onun yobaz olduğunu ispatlayayım ancak burada söylemeyeceğim, yazı uzar. Neyse gelelim zurnanın zort dediği yere, okudum ve anladım ki, ateist yobazlar(felsefik olarak ateizmi özümsemiş ve benimsemiş olanlardan bahsetmiyorum, kendi kıt aklıyla ateist olduğunu sanan ve papaz gibi farklı düşünenleri afaroz etme hobisi bulunanlardan bahsediyorum.) deist tanrısının olma olasılığına en ufak bir ihtimal dahi vermiyor ve ihtimal verenleri de şerefsiz olarak görüyor. Kanıt istersem de herhangi bir kanıt da vermiyor ve tartışmaya dahi yanaşmıyor. Üzülerek söylüyorum ki, forumdaki genel seviye çok düşük. Daima strateji çamur atmak, çok nadiren yeni bir fikir ortaya konuluyor.
  15. KutsalDemlik

    Tanrıyı varlayanlar veya ihtimal verenlere - Argümanlarınızı yazın. Neden var?

    Varlığın iki çeşit tanımı vardır. İdealist felsefede varlık kavramı, var olma, varoluş anlamında, ya da her türlü gelişime karşın değişmeden kalan, kendi kendiyle özdeşliğini yitirmeyen anlamında kullanılır. Materyalist felsefede ise varlık; bilinçten bağımsız, nesnel gerçek olan maddi bir ''şey''dir. Hiçbir şeye bağlı olmaksızın varolan, bağımsız ve koşulsuz olan anlamında felsefi terim.Genel geçer anlamı bakımından hiçbir şey ile sınırlandırılamaksızın varolan şey anlamındadır. Yani zaman ve mekana bağlı olmayan varlıktır. Koşulsuz, değişmez, zorunlu olduğu varsayılanı anlatan felsefe terimidir mutlak. Felsefi anlamda mutlak kavramı, bu bilinen genel anlamıyla eş fakat kısmen daha kompleks bir anlaman katmanına sahiptir. Buna göre, mutlak, her şeyi kuşatan, en temel gerçeklik anlamındaki felsefi ilkedir. Göreli kavramının karşıtı olarak, mutlak, hiçbir koşula bağlı değildir ve hiçbir şey tarafından koşullanmamış olanı, kendinde varolanı, varlığının koşulu ya da nedeni kendinde içkin olanı belirtmek üzere kullanılır. Mutlak varlığın kendisinin oluştuğu bir şey yok, o temeldir. Onun oluşumu içkindir ve sebebi kendindendir. Hep var demek doğru olmaz, zira o zaman dışıdır ve içinde zaman anlamı olan sorular sormak, onun tanımına terstir. Çünkü o zamandan münezzehtir. Yokluktan var olma diye bir şey yok, çünkü mutlak varlık yokluktan var olmamıştır. O zaten mutlaktır ve vardır. Bu açıdan, yokluktan var olma diye bir durum söz konusu değildir. Mutlak varlıktan daha yüksek konumda bir varlık yoktur. Yokluğun da üstünde olan bir varlıktır.
×