Jump to content

Kuranınizinde

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    503
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

Kuranınizinde Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Güncel Profil Ziyaretleri

1.628 profil görüntüleme
  1. Kuranınizinde

    Celal Şengör'ün sevilmeme sebepleri

    Celal Şengör Kemalist bir bilim adamı. Siyasi görüşlerinin tamamına katılıyorum. Bir keresinde demokrasiyi saçma bulduğunu ve Türkiyenin otokrasiyle yönetilmesi gerektiğini söylemişti. Bende aynı bu şekilde düşünüyorum. Türkiye birkaç Kemalist elit tarafından yönetilmeli. Cahil halka demokrasi verirsen ülke bu hale gelir işte. Celal Hoca ülkede çok az sayıda kalmış en üst düzey Kemalist ve aydın bilim insanımızdır.
  2. Öcalanın heykelini dikmekten bahseden Demirtaşın çizgisini beğeniyorum diyor İmamoğlu. Çözüm Sürecinde de nasıl hendekler kazdıklarını gördük belediyenin araçlarıyla. Hala bazı belediyeler de bu destek devam ediyor ve görevden alınıyorlar. Hdp masum bir parti değil.
  3. Kılıçdaroğlu avrupa gibi özgürlükçü ve liberal bir Türkiye istiyor bence.
  4. Kuranınizinde

    15 Temmuz Darbesini Kim Yaptı?

    Akpnin seçimleri kaybedeceğini nereden çıkardın ki hacı?
  5. Kuranınizinde

    15 Temmuz Darbesini Kim Yaptı?

    Yeni bir Kemalist darbe olmasını çok istiyorum.
  6. Kuranınizinde

    15 Temmuz Darbesini Kim Yaptı?

    Seçimle falan gideceğini sanmıyorum bu itin. Bana kalırsa darbe tek çözüm. Ama darbe yapacak bir ordu kaldı mı bilmiyorum. Kaldıysada bu darbeyi hangi tarafın yapacağı da belli değil. Tayyip iti ölene kadar ülkeyi yönetecek.
  7. Kuranınizinde

    15 Temmuz Darbesini Kim Yaptı?

    Yeni bir darbe olabilir mi haci? Bu konuda ne düşünüyorsun?
  8. Kuranınizinde

    15 Temmuz Darbesini Kim Yaptı?

    Darbeden fetullahçılar suçlanıyor. Ama darbeye kemalistler de katılmısı bir şeyi değiştirmez. Darbeyi planlayanlar fetullahçılardır.
  9. Kuranınizinde

    15 Temmuz Darbesini Kim Yaptı?

    Haci hala darbeyi kemalistlerin yaptığını mı düşünüyorsun? Sana katılmak zor. Ama yüzde yüz haksız da sayılmazsın. Bana kalırsa darbe Fetullahçıların işi. Yani çekirdekte onlar var. Ama darbeye kemalist subaylar da destek vermiş olabilir. Ordu şuanda dincilerin eline geçiyor. Atatürkçü bir TSK kalmadı artık.
  10. Kuranınizinde

    Ali Nesin'in Kadir Mısıroğlu sevgisi

    Kadir Mısıroğlu itinin geberdiği aklıma gelince mutlu oluyorum.
  11. Kuranınizinde

    Laiklik ve sekülerizm ayrımı

    İyide Kılıçdaroğlu ne yapsın istiyorsun? Türbanı reddederse sağ kesimden oy alamaz. Mecburen böyle yapmak zorunda. Müslüman pazarında salyangoz satmak gibi bişey olur yoksa.
  12. Bahçeli Ankara dışında nereye cenazeye gitmiş ki? Ankaradan çıkmıyor şerefsiz.
  13. Kuranınizinde

    Kasım Süleymani neden öldürüldü?

    Katılıyorum. Savaş ciddi birşey, kolay kolay çıkacağını sanmıyorum. İran desen zaten ekonomik olarak bitik bir durumda. Savaş olsa ne yiyecek bunlar? Abdye gelirsek savaş istemeyen insan çok orada. Gerçi ırak'a daldığı zaman da savaş istemiyoz diye bağırıyolardı ama bir işe yaramadı. Ayrıca iran güçlü bir ülke. Iraka benzemez öyle. Abd çok kayıp verir.
  14. Kuranınizinde

    Tayyip'in ekonomiyle imtihanı

    Büyükşehirlerin kaybedilmesi tamamen ekonomi ile ilgiliydi. Aslında böyle bir sonucu kendisi de beklemiyordu. Eminim seçim gecesi saray da büyük bir şok yaşamıştır Tayyip iti.
  15. Kuranınizinde

    Kasım Süleymani neden öldürüldü?

    Bu gayet yerinde hatta geç kalınmış bir tahrikti. İran ortadoğu da yayılmacı ve mezhepçi ideolojisiyle haşdi şabi ve pkk gibi örgütlerin destekçisi olmuştur. Abd bunun önüne gecmek istiyosa yumuşak politikiları bir kenara bırakmalı. Radikal işler yapmalı. Bu bataklıkla başka türlü mücadele edemezsiniz.
×
×
  • Yeni Oluştur...