gringer80

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    252
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

gringer80 Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. TECAVÜZÜ ISPAT KADININ SORUMLULUĞUNDA...........KARGALARIDA GÜLDÜRDÜN...kör bir adam ben zinayı gördüm diye nasıl söyleyecek??????* tam komedisin. şahitler erkek olmalı...yapma yaaaa ozaman bülentersoy şahitlik yapamayacak ozaman.şahitler adil olmamalı yalancı olmalı....şahitlerin olayı aynı yerde görmelerine gerekyok biri mersinde diğeri antlyada olabilir. .diğerlerini çarpıtmış.5. maddeyide sen uydurmuşsun
  2. bir_akil_insan 6 yaşında(zeka yaşı 0-6 yaş aralığı) örneğimizdeki zeki kişi ateist... aynı zamanda ileriderecede geri zekalı...kendi kıçından uydurduğu sebeplerden dolayı hakkı inkar etmeye meyilli..kıskanç dallamanın teki.bu kişi evine dönerken apartman kapısından genç,yağız bir delikanlı çıkıyor.bu kişi hemen kendi çürümüş beyninde şunu kurgular: aha kesin bizim evden çıkıyor, kesin benim karıyı tuz döküp yaladı bu, diye eve koşturur. karısına kimdi lan o diye saldırır.zinayı suç görmediği için...karısına karıcığım iyi eğlendinmider.karısıda yok pek eğlenmedim der.veee film kopar bizim eleman nasıl bu insani biyolojik işten nasıl zevk almazsın der ve karısını tebrik eder..örnekteki kişi yalan mı söylüyordur? hayır. örnekteki kişi inandığı şeyi söylüyordur. ama inanması yetmez, heryeri araması lazım lazım diyorsanız, size de Allahınızı heryerde arayıp sonra bulamadınızmı ki yok diyorsunuz diye sormak gerekir. yukardaki olamaz sanıyorsanız, gerçekten en iyi olasılıkla 0-6 yaşındasınız demektir. yukardaki olayın imama kadar olan kısmı binlerce evde her gün yaşanmaktadır.desem ne hani görmediğinize inanmazdınız...şimdide müneccimliğe mi başladınız der. Not:BU YAZILANLAR TAMAMEN MEŞRU MÜDAFA HAKKI ÇERÇEVESİNDE YAZILMIŞ..3. ŞAHISLARI VEYA İDEOLOJİLERİ KAPSAMAMAKTADIR....
  3. ateiste göre saçmalık...ateist olmayana göre adaletin taaaaa kendisi...neden yalan yere yemin etmeyecekmiş...1....yeminden sonra dünyada yaratıcının lanetine muhatap olacak 2..yine yaratıcının sonsuz hayatında azabına muhatap olacak...3- dünyalık olarak boşanma gerçekleşmiş olacak...buradaki yeminin anlamı şuçlunun cezalandırılmasının yanında masumun korunmasıda var.adam eşiyle severek hatta kaçarak evlenmiş daha 3 ay geçmeden 4. kattan atıp öldürüyor...yani öldürmek istediği karısını zina isnat ederek kılıfına uydurup öldürebilirdi...bu tip masumların komploya uğramalarını haksız yere öldürülmelerinin önüne geçilmiş oluyor.
  4. ortada anlama özürlülüğü yok çarpıtma özürlülüğü var.....matematik dersinde herşeyi anlattım diyenle tarih dersinde herşeyi anlattım diyen aynı şeyleri anlatmamıştır..........BU KADARINI BİLE ANLAYAMAYACAK KADAR ÖZÜRLÜYSEN...YAPACAK BİRŞEY YOK....
  5. Zinayı ispatta dört şahit şartı aranır... Bununla birlikte burada pek önemli bir nokta vardır. Bir kişi bir zinayı görecek olursa, o bir yabancının zinası olduğu takdirde kendisine bir ar gerektirmeyeceğinden gizlemesi daha uygun olur. Fakat zevcesi olduğu takdirde ar gelir, nesebi bozulur, sabredemez, o halde başka şahit bulmak da mümkün değil gibidir. Bundan dolayı burada şöyle bir soru vardır: Rivayet edildiğine göre kazif âyeti indirilip okunduğu zaman Ensar'dan Sa'd b. Ubâde ve Asım b. Adiy, birisi ayağa kalkıp, "Bir adam karısı ile birisini görse ne olacak. Dava etse seksen değnek vurulacak ve şehadeti reddedilecek, fasıklığına hükmolunacak; vurup öldürürse katlolunacak; dört şahit bulup getirinceye kadar ise işini bitirecek, bir açıklık getir Allah'ım!" dedi. Çıkar çıkmaz damadı Hilâl b. Ümeyye veya Uveymir kendini karşıladı, ne var dedi. "Şer var, karımı Şüreyk b. Semha ile buldum." dedi ki, amcası oğlu idi. "Vallahi dedi bu benim sualim, ne çabuk mübtela oldum." Bunun üzerine ikisi bir Resulullah'a vardılar, haber verdiler. Resulullah kadını getirtip sorguya çekti, kadın inkâr etti, ashab toplanmıştı. Koca, önceki âyet gereğince kazif cezasına mahkum olacaktı. "Gözlerimle gördüm, kulaklarımla dinledim, Allah biliyor ki ben doğruyum, ancak hakkı söyledim, herhâlde Allah'ın buna açıklık getireceğini ümid ederim." diyordu. Derken Resulullah (asv)'a vahy gelmeye başladı, ashab bunu işaretlerden tanıyorlardı, hepsi sustular, beklediler, o zaman şu Liân âyetleri indirilmişti ki kazf âyetinin genelinden bir istisna niteliğinde ve özellikle kocaların kendi zevcelerine kazfi hakkındadır: "Kendi zevcelerine zina isnat edip de kendilerinden başka şahitleri olmayanlara gelince, onların her birinin şahitliği, yani o eşlerden herhangi birinin kazif cezasından kurtulması için şer'an dikkate değer bulunacak meşru ve uygun şehadeti kendisinin doğru söyleyenlerden olduğuna dair dört defa Allah adına yemin ederek şahitlik etmesidir." (Nur, 24/6-7) Yani şehadet ederim, billahi hiç şüphesiz ona attığım sözde kesinlikle doğruyum, diye tekrar tekrar dört kere yemin etmesidir. "Beşincisi de, eğer yalan söyleyenlerden ise Allah'ın lanetinin kendi üzerine olmasını dilemesidir." Yani beşinci defa da böyle şehadet edecek: Eğer o zina isnadında bulunmada ve şehadette yalan söyledi ise Allah'ın laneti muhakkak üzerine olsun, diyecek ki bu, bir yemin-i münakidedir. Bu âyette ilâhî kelâmın üslubu dikkat olunursa, kocanın yalanı takdirinde Allah tarafından lanete uğratılmasını ifade eder bir şekildedir. Nitekim Resulullah (asv) da bu beşinci "mucib, yani gerekçedir" buyurmuştur. Koca böyle beş kere şehadetle liân yapınca kazif cezasından kurtulur, ithamı karısına yönelir. Zevceden de azabı, yani o dünyada verilecek azabı -ki sonu evliler hakkında zina cezasının neticesi olan recimdir- o zevcenin kendisinin şöyle şehadet etmesi üzerinden kaldırır: Kocasının yalan söyleyenlerden olduğuna dair dört defa Allah adına yemin ile şahitlik etmesi, beşincisi de eğer (kocası) doğru söyleyenlerden ise Allah'ın gazabının kendi üzerine olmasını dilemesi, yani koca, sözünde doğru ise Allah'ın gazabını zevce kendi üzerine alacak; erkek tarafında lanet, kadın tarafında gazab üzerine on yemin verilmesi kadınlar üzerine gazabın lanetten daha tesirli olmasındandır. Böylece zevce de bu beş yemin ile şehadet ederse, zina cezasını kendi üzerinden kaldırmış olur ve artık karı koca arasında Boşanma meydana gelir.
  6. sana soru 1--senin kaç ARKADAŞIN VAR 2-- KAÇ DOSTUN VAR...... YANİ HERKEZİ DOST EDİNMEK ZORUNDA DEĞİLSİN....KURAN YAHUDİYLE ATEİSTLE KOMŞULUK YAPMA ARKADAŞLIK YAPMA DEMİYOR Kİ...DOST OLMA DİYOR ...
  7. sana gülünecek şey .....ilk canlılar denizlerde görülmüş....sonra denizlerde görülen bu canlılar birgün bakmışlar kara diye birşey var...sonra ver elini vegas...çılgınca eğlenmişler.....ilk canlılar denizlerdeyken yine ilk canlılar tabiki karadaki yada havadaki ilk canlılar...denizlerdekini görmüşler..eeeee sonra...tabiki denizlerdekiler ilk gördükleri hava yerine karaya çıkmaya karar vermişler ve karadaki hayat başlamış...gül babbam gül gül babbam gül gül babbam gül aksırıncaya tıksırıncaya kadar gül...
  8. HAYVANLARIN BİLE YAŞANTILARINDA BİR DÜZEN BİR İNTİZAM VAR....TÜRLERİNİN ÖZELLİKLERİ NEYİ GEREKTİRİYORSA O ŞEKİLDE YAŞIYOR.SINIRSIZ ÖZGÜRLÜK DİYE BİRŞEY YOK...
  9. KOYUN GİBİ SIĞIR GİBİ YAŞAYIN NASIL OLSA ÖBÜR TARAF DİYE BİRŞEY YOK...NASILSA BU DÜNYADA YAPTIKLARINIZ YANINIZA KAR KALACAK...KAYPAKLIK NEDİR.....ADALETİ NASIL SAĞLAYACAĞINIZ SORULUNCA ALAKASIZ SORULAR SORMAK KONUYU SAPTIRMAKTIR....
  10. isra 33....Haklı bir sebep olmadıkça Allah'ın muhterem kıldığı cana kıymayın. Bir kimse zulmen öldürülürse, onun velîsine (hakkını alması için) yetki verdik. Ancak bu velî de kısasta ileri gitmesin. Zaten (kendisine bu yetki verilmekle) o, alacağını almıştır. birde önünüze gelen herkezi canınız isterse öldürebilirsiniz diye ayet mi gördün?????????????????????
  11. senin sevdiğin öldürüldükten sonra öbürü 15-20 yıl yatıp çıkarsa iyi ozaman.nasılsa toplumun kabul ettiği ceza bu....ben imtihanı istemiyorum....senin varlığın ne zaman %100 sana ait olursa o zaman hiçkimse seni imtihan edemez. ama %100 yaratıcının olan bir varlığı yaratıcı dilerse imtihan eder dilerse etmez....kimse buna karışamaz...yaratıcı dilediği herşeyi sağlayabilir fakat neyi nasıl yapacağı konusunda kimseden emir talimat almaz....
  12. mutlak adalet....zarara uğrayan yada uğrayanların kendilerini zarara uğratan yada uğratanlar dan uğradıkları zararın tazmininin misliyle karşılanması ve bu mislin zarara uğrayan yada uğrayanların vicdanlarında karşılık bulması......
  13. toplum onaylıyorsa iş bitmiştir...hasanın çocuğuna tecavüz edilip öldürülecek ve hüseyin birşeyleri onaylayacak ve iş bitecek öylemi.....???? tatmin olunmazsa nasıl hak aranacak....aranılan hakkı kim neye göre verecek????...hak arayan benim evladımın canına can isterim...dedi.....ayrıca 77 cana karşılk katili öldürsen bile adalet sağlanmamış olmuyormu.....??????? NE İDÜĞÜ BELİRSİZ BİR AHİRET TAAHHÜDÜNÜ KABUL ETMİYORSUN....birileride çıkıp neidüğü belirsiz adamların yaptığı kanunlarınızı kabul etmiyorum.sizin verdiğiniz cezayı ne idüğü belirsiz kabul ediyoruz derseler ne olacak...EVET BU KADAR BASİT DEĞİLmişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
  14. sorum gayet açık 77 can ve senin normatif ve seküler hukukun....
  15. benim kitabım mutlak adaleti sağlıyor...sizin hiç bir zaman tam adaleti sağlayamayacağınız belli...bizde mutlak adalet var.....ilkel dediğiniz kuranın adaletinin yanına bile yaklaşamıyorsunuz....nisa 93 Kim bir mümini kasden öldürürse cezası, içinde ebediyen kalacağı cehennemdir. Allah ona gazap etmiş, onu lânetlemiş ve onun için büyük bir azap hazırlamıştır.