Jump to content

ironrose

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    110
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

ironrose Hakkında

  • Derece
    Advanced Member
  • Doğum Günü 04-04-1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    İSTANBUL

Güncel Profil Ziyaretleri

1.819 profil görüntüleme
  1. ironrose

    Kuranda Kısas

    Bak sen uyanığa Allah bile olsa insan canı alması haram öyle mi ? Lut, Nuh kavimlerindeki insanları helak eden Uzza veya Menat mıydı ? Senin Allahının haram dediği can; mümin denilen , dublörü koyun / koç olan can olmasın sakın.
  2. ironrose

    Sarayları Olmayan Bir Peygamber

    pişkinliğin daniskası buna derler herhalde. Adam yazdığın saçmalıkları bir bir yedirmiş sen ise hoop kıvır öbür tarafa diye lafın feleğini şaşırtmışsın. Peygamber dediğin adamı savunacaksın diye karı listesinden sadece yaşlıları yaz. Safiyeyi, Cüveyriyeyi, Ayşeyi, Zeynebi es geç. Gözüne sokuluncada hiç görmemiş gibi yapıp lafı kıvır. Tipik müslüman örneği
  3. ironrose

    Kuran işkenceye karşıdır(!)

    Ne reddetmesi ya? Kimse bu kadar net bir insan hakları ihlali yapamaz. Köle alıp satmanın yasal olduğu bir ülkeyi, örneğin yasasında "köle fiyatları bakanlar kurulu tarafından belirlenir" diye açık bir yasa maddesi olan bir ülkeyi tefe koyar hoplatırlar yahu! Sıkıysa biri böyle bir yasa yapsın! Köle ticareti ancak uyuşturucu gibi bir mafya işi şeklinde yapılabilir, yasal yapmanın bir yolu yok... Müslümanların ortam yaratabilseler kölelik sistemi getirecekleri konusunda en küçük kuşku yoktur! http://en.wikipedia.org/wiki/Abolition_of_slavery_timeline#1900.E2.80.93today 1962 yılında köleliğ
  4. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    Peki benim sorumu ANLAMAK niye bu kadar zor arap kardeşim. Fakir ve HASTA bir kişinin KEFARET durumunda tutması gereken oruç ile ilgili MAİDE suresinde (hadi onu da geçtim kuranın herhangi bir yerinde ) affedileceği allahın Adil olduğu mu yazıyor. Yoksa yüce allah fakir ve hasta kişileri hiç dikkate almamış. Yansın şerefsizler mi demiştir.
  5. ironrose

    Bakalım Kur'an Nasıl Kitap Haline Getirilmiş.

    yok ben kuranın o MUHTEŞEM ayetlerinden örnekle cevap yazdım. Anlasınlar diye:D yoksa maymunlara benim bir garezim yok.
  6. ironrose

    Bakalım Kur'an Nasıl Kitap Haline Getirilmiş.

    Namussuz , şerefsiz. Bunları sadece senin SALAK dinine inanmadığı için bir insana söyleyebilecek kada AŞAĞILIK MAYMUNLAR sınız.
  7. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    Ha bir de bu yazdıklarınla cevap vermiş filan olmadın. Konuya attığın 7-8 mesajda tek yazdığın Zaten adil olanının bu durumu affedeceği bellidir gibi SAÇMAAA bir laf dışında bir halt değil. Zaten adil olanının diye belirtiğin ÖN KABULE nereden ulaştın hele onu delillendir? Sonra allahın ZATEN adil ise bile kurtaramazsın çünkü o zaman HÜKMÜNÜ BÖYLE AÇIKLAR diye böbürlenen allahının Hükmünü HİÇTE açıklayamadığı BAL GİBİ ortadadır. Sana Kuran ayetinde "oruç tutmayacak olanının affedileceğine" dair bir ayet getirmediğin sürece başka cevap yazmakta istemiyorum.
  8. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    Adaletli olduğunu nerden çıkardın? allahının adalet diye bir kavramı filan yok. varsa kanıtın ne? İnsanların çoğunu ceheneme odun için yaratmış (benin değil kuranın kendisnin belirttiği ) olması mı adil yapar. allahının adil olması için MAİDE 89 'da üstüne basa basa : "Ey kulum fakirsen oruç tutamayacak kadar hastaysan affederim seni işte Allah âyetlerini size böyle açıklar ki,şükredesiniz" demesi lazım. Yoksa o yaratıcı (sözde) kusursuz değildir. Ayetlerini EKSİK açıklamıştır ya da ADALETSİZ dir. Lafının bir kanıtı YOKKKKKK. O senin kendi kuruntun. 6000 küsur ayette elli yerde aynı h
  9. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    Epitapth , yazının altına imzamı atarım. Karşısında kanıt olarak ayet getiremiyorlar , üstelik laf kalabalığı ile konuyu okunmaz hale getirmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Üşenmedim difficulty nin bu konu ile ilgili yazdığı tüm mesajlara baktım tamamı SAÇMA, TEMELSİZ İDDİA, ALLAHIN MERHAMETİ gibi zırvalardan oluşmakta.
  10. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    Ne açıkladın söylesene? Mesajlarını tümünü alt alta koy. Abuk subuk saçmalama dışında ne yazdın? Bana bir tane karşı Maide 89 için yazdığın al yanlışın bu dediğin cümle bu de dişimi kırayım ? Yazdıklarınla ancak kendini kandırırsın. Yaptığınız bundan başka birşey yok. Konu ile ilgili SAÇMA , ANLAMSIZ, ÇÜRÜK İDDİA dışında yazabileceğin başka bir şey yoksa kirlilik yaratma
  11. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    ALINTI MAİDE 89 - Allah sizi, kasıtsız olarak yaptığınız yeminlerinizden sorumlu tutmaz. Fakat kasıtlı yaptığınız yeminlerinizden sizi sorumlu tutar. Bozulan yeminin keffareti (cezası), ailenize yedirdiğinizin ortalamasından on yoksulu yedirmek veya giydirmek yahut da bir köle azad etmektir. Verecek bir şey bulamayan kimse için de üç gün oruç tutmaktır. İşte yemin ettiğiniz zaman yeminlerinizi bozmanın cezası budur. Yeminlerinizi koruyun. İşte Allah âyetlerini size böyle açıklar ki, şükredesiniz. İlk olarak eğer yemin edip sonra kasıtlı olarak bozarsan olacaklara bakalım. 1. Örnekteki şahıs
  12. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    Evet söylediklerinden hiç bir HALT anlamadım. Dokununca yıkılıyorsa YIK yahu. Niye geveliyorsun lafı? Ama KAYNAK ver. Kaynakta üzerine oturduğun uzvun olmasın
  13. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    Senin konu ile ilgili söyleyeceğin birşey var mı? Yoksa laf ebeliği ile konuyu gargaraya mı getireceksin? Dinin masum tarafı filan yok. Din insanları senin gibi düşünmeden iman eden robotlar haline getirir. Konuya dönersem senin allahının ADİL olduğunu ve FAKİR ve HASTA insanlarıda gözettiğini İDDİA ettiğin ama kanıt sunmadığın durumdan devam edelim. Senin allahın bir ADİL DEĞİLdir. Bunu kimse bana kanıtlayamaz. Varsa kanıtın (tabi ki sözde allahın lafı olan kurandan) ortaya koy. Senin kuranının hiç bir yerinde allahın Fakir aynı zamanda hasta olana bir kolaylık sunmaz. Kesin HÜKMÜM
  14. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    Allahınızın laflarının sizin eklemelerinize ihtiyacı mı var? Yoksa Orada yazan HÜKMÜM BUDUR lafını İPLEMİYOR MUSUN? Utanmıyormusun allahının lafını eğip bükmeye? Koca allaha uzun uzun hala kızı, amca kızı sayarken üşenmemişte bu ÜÇ örnek ayette mi ÜŞENMİŞ de FAKİR ve HASTA için KESİN HÜKMÜNÜ bildirmemiş?
  15. ironrose

    Evrensel! ve Adil! kuranda Zengin - Fakir Ayrımı

    Hani hasta olan ve oruç tutamayacak olanın affedileceği? Bakarada yazıyor diye söyleyen kişi şimdi yorum mu ekliyor Allahın HÜKMÜM BUDUR lafının üzerine senin lafına mı inanalım? Evet amacım bozgunculuk. Pişkinlik konusunu aynen iade ediyorum çünkü söylediklerinin tamamı mesnetsiz olan kişi sensin!
×
×
  • Yeni Oluştur...