Jump to content

Kubilay5000

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    87
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

Kubilay5000 Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Güncel Profil Ziyaretleri

507 profil görüntüleme
  1. Kubilay5000

    Virgin Mary virgin.miydi?

    Dostum bence bu yazdıkların mucize örneği değildir misal geçen haberde 68 yaşında kadın kocası 80 yaşında ama çocukları olmuş yani imkan var. Ne zaman adamla kadın birlikte olur ve o çocuğu adam doğurursa o zaman mucize deriz. (Zannediyorum bilim 30 yıl içinde kadın rahmini erkek bedenine monte edip bi sahte hamilelik yada taşıyıcılığı mümkün kılacak ama olsun))..
  2. Kubilay5000

    Allah'ın Verdiği Sinek Örneği de Orjinal Değil

    Aynen katılıyorum.adam zaten kariyerli, hazır toplumda var falan, yaradan onu peygamber yapsaydı o tebliğ etseydi daha çarpıcı olurdu..akıl edemedi o an heralde
  3. Kubilay5000

    Allah'ın Verdiği Sinek Örneği de Orjinal Değil

    İşte dini bir cümlede özetleyip noktalamışsın.bu kadar net..bizi aşar o zaman düşünmeyelim sorgulamayalım.. saçmalık
  4. Kubilay5000

    Allah'ın Verdiği Sinek Örneği de Orjinal Değil

    Allah dilediğini imanlı yapardı dilediğinin gönül gözünü kapardı.Pekalaa Allah firavun gibi orjinal bi adamı yola getirmek için neden bu kadar uğraştı, peygamberler yolladı insanlar işkence çekti bi o kadarı denizde boğuldu falan.ol deseydi olsaydı..bi de neden bu kadar sidik yarışı.firavunu kendine harbi rakip mi görüyordu? Bu kadar şova ne gerek vardı?? İlla ibretlik bi hikaye ise çok daha çarpıcı bişey yapsaydı yani peygamber gidip tebliğ etseydi bi iki mucize falan gösterip ( adettendir tamam ol deyip olacak ama en azından show must go on) kabul etmeyince mesela maymuna çevirseydi ve bitseydi bu olay...
  5. Kubilay5000

    Cinlerim var

    Sevgili kardeşim çalışman için saol şimdi sana bu son mesajım ve verdiğin linkleri hepsini titizlikle okudum.şimdi verdiğin linklerden kısa bi cevap vericem son olarak. 1. Peygamber 30 Erkeğin cinsel gücüne sahipti (Buhari) Cevap linkteki şu cümle; "Bu konu belki de Hz. Peygamber (a.s.m)’in diğer Müslümanlardan farklı olarak istediği kadar evlenebileceğini bildiren ayetler bağlamında söz konusu edilmiştir. Yani,“Acaba otuz tane hanım alabilir mi? Alsa o kadar gücü yeter mi?” gibi varsayımlardan hareketle, sahabeler kendi aralarında bu konuyu da “nübüvvetin yüksek makamına yakışır” bir çerçevede değerlendirmişlerdir. Nitekim, Buharî’nin ilgili hadisinde (Gusül, 12) bu bilgi, Hz. Peygamber (a.s.m)’den nakledilen bir bilgi değil, -Hz. Enes’in “Biz kendi aramızda öyle konuşurduk” sözlerindendir. 2.Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar Zeynep`le yatardı. Cevap linkteki şöyle; “Resulullah’tan şunu söylerken işittim: ‘Bir kadın sizden bir kimsenin hoşuna gider ve de kalbinde yer alırsa, eşine gitsin ve onunla yatsın. Bu onun içindekini giderir.’” Hz. Peygamber (asm), bu çok önemli bir konuda, canlı bir örnek olsun diye böyle bir şey yapmış ise, bu husus, elbette onun -Allah tarafından “en yüksek bir ahlak üzere olduğu” (Kalem, 68/4) bildirilen o erişilmez, eşsiz yüksek ahlakını zedeleyen bir boyutunun olduğunu düşünmek asla mümkün değildir. 3.meni damlaması olayı cevabı linkten; Demek istedikleri şey şudur: Hacc'ı umreye çevirmek suretiyle ihramı açmamız, kadınlarımızdan istifade etmemize de yol açabilir.Demek sahabeler kendi aralarında bir ihtimalden bahsetmiş oluyorlar. Yoksa bizler, Arefe'ye çıkarken meni bilfiil damlıyordu demek istemiyorlar. Ayrıca linkten bi soru cevap da şimdi gördüm. 4.Hz. Peygamber bir gecede dokuz (doğrusu on bir) hanımıyla ayrı ayrı cinsel ilişki kurardı. Cevap linkten; Bu tahminin doğru olup olmadığını bilemeyiz. Ancak, böyle bir gerçek varsa, bu “her gece aynı şeyin yapıldığı” anlamına gelmez. Şayet, bir veya birkaç defa olmuşsa, bunun peygamberliğin yüksek makamıyla çelişen bir tarafı da yoktur. Peygamberimiz (asm), bünye kemali bakımından herkese üstün ve erkeklikte insanların en kuvvetlisi olduğu hâlde, yine nefsine herkesten daha çok sahipti. şimdi bunları bana ateist olduğun için mi yolladın yoksa inanan olduğun için mi anlamadım.bunları islami siteden dahi okuyan bir insanın inanma ihtimali olamaz.güzel kadın görünce görünce hemen gidip eşinizle beraber olun.ya o olmak istemiyorsa yada bu nasıl bi sapkınlık ya kafanı çevir geç ille her şehvetlendiğinde ilişkiye mi gireceksin, aklım almıyor.9 kadınla bi gecede beraber olmalar falan.çok ilginç..sen inanıyorsan ve bu kadar şeyin üzerine hala bu adamı seviyorsan falan devam et kardeşim.kalbin nereye götürüyorsa nasıl mutlu oluyorsan ve vatana millete öyle daha faydalıysan devam et çok da sorgulayıp okuyup araştırma.bu bana yolladığın kanıtlar normal bi insanı dinden çıkarır. Saygılar
  6. Kubilay5000

    Cinlerim var

    Ya bak binlerce diyorum ya saçma sapan.mescidin 4 yanında odası vardı namazdan sonra diğer namaza kadar orada uyurdu bazende hanımlarıyla cima ederdi orada sonra gusül alır tekrar yatardı namazı beklerdi diye var.ama bak bu sahih olan yoksa uydurma hadiside var bunun birinde 7 odası diğerinde 11 odası vardı diye ama hepsinde final aynı, cima yapar gusül alır yatardı diye.bazen namazdan çıkar önce birine sonra ötekine namaz arasında 4 ayrı hanımını görürdü bile var bak buda sahih şaka değil hahaha
  7. Kubilay5000

    Cinlerim var

    Hahaha çok yaşa sen.bakara ihlas falan filan anlamında demiştim onu.daha biraz önce bi arkadaş konu açmış kuran 2+2=5 dese müslümanların cevapları ne olurdu diye.aynısı şimdi oldu..ihlas orada bi bütünün küçük bi parçası sadece.yoksa allah tektir doğmamıştır falan filan..ya diyorum ki anlatın arkadaş aklımla dalga geçmeyin ama.ne bu arkadaş nede forumdaki diğer müslüman arkadaşlar gerçek müslüman değiller. Gerçekleri şuan kafa keserek cenneti garantiliyorlar suriyede filan.zaten türkiye de şeriat yoktur demiş arkadaş yani türkiye tc anayasasıyla yöneltilir demiş.bunu deyip hayatını buna göre yaşarsan kuran seni lanetliyor.. Maide Suresi 44 - (...) insanlardan korkmayın, benden korkun ve âyetlerimi az bir karşılığa değişmeyin. Allah’ın indirdiği ile hükmetmeyenler kâfirlerin ta kendileridir. Bu ayetleri bilerek hala bi insan anayasa yada insan hakları kanunları gibi yasalar ile yönetilmeyi seçiyorsa kafirin önde gidenidir diyor kuran.siz allahi aptal yerine koyuyosunuz o zaman..kafir olmak istemeyen yallah arabistan a..
  8. Kubilay5000

    Cinlerim var

    Bu yazıyı sonuna kadar okudum...soru zaten sana sorduğuma geliyor açıklamada aynı soruyu doğuruyor.buhari sahih hadislerin sahibi 300.000 hadis nakletmiş bir alimdi ve bugün kü sahih hadis kavramının en önemli alımıdır.heralde mutabıkız??(çünkü link teki yazıda verilen hadisler buhariden.)buharı 810 yılında doğmuştur ve hadis olayına takribi 827 yılından itibaten başlamıştır.yani peygamberden neredeyse 200 yıl sonra en az 3 4 kuşak sonra ve o cahiliye koşullarında.bunda da mutabığız heralde...şimdi sana sorum aynı neden hadis ve tefsire ihtiyacımız var.eğer peygamber mesajcıysa neden direk bu kuran buda tefsiri anlamı diye ayrıca yazıp vermemişte kulaktan kulağa 200 yıl sonra toplanmış ki zaten kuran da aynı şekilde kulaktan kulağa hafızların toplanması ile ebubekir zamanında fikir atılmış osman zamanında 30 yıl sonra kitap olmuştur.neden direk bizim anlayabileceğimiz gibi indirilmemişte dolambaçlı çetrefilli indirilmiştir.daha nasıl açık sorayim bilemedim artık.bide bak bi kaç buharı sahih hadis kitabından alıntı buna benzer 34000 tane daha var.kedileri sevmesiyle alakalı 10larca kuşlarla alakalı onlarca kadınlarla alakalı yüzlerce..bunlar en meşhurları. Peygamber 30 erkeğin cinsel gücüne sahipti” (Buhari). “Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar Zeynep`le yatardı” (Buhari, Hibe/8). “Peygamberin izniyle ihramdan çıkıp Mina`da bulunan kadınlarımıza yöneldik. Zekerlerimizden meni damlıyordu ” (Buhari, Hac/81; Müslim Hacc/141). Sahih-i buharı muhtarasarı. 3 cilt.
  9. Kubilay5000

    Komuta Kademesi tam tekmil camide

    Milgem projeleri, askeri tatbikatlardaki başarılar ve emperyal güçlerin tersine çağa ayak uydurmaya çalışan çin rusya gibi arge çalışmaları yapmaya başlayan tsk için, kumpaslar yetmez daha derinden beyinleri resetleme harekatının en net kanıtıdır.din bu gibi durumlarda aptallaştırmanın,en hızlı ve takdir edilen yöntemidir..
  10. Kubilay5000

    Hadisleri seviyorum :)

    Namaz kılan bir adamın önünden eşek, kara kopek ve kadın geçerse namazı bozulur" (Buhari 8/102; Hanbel 4/86). Keçinin yemesi sonucu Kuran'dan çıkan taşlama ayetini Ömer Kuran'a tekrar sokmak istedi; ancak halkın dedikodusundan korktuğu için cesaret edemedi" (Buhari 53/5; 54/9; 83/3; 93/21; Muslim, Hudud 8/1431; Ebu Davut 41/1; Itkan 2/34). Musa ölüm meleğinden çok korkuyordu. Bir gün ölüm meleği canını almaya gelince meleğin yüzüne tokat atıp bir gözünü çıkardı" "Allah'ın elçileri arasında ayırım yapmayınız. Ben, Yunus peygamberden bile üstün değilim" (Buhari 65/4,5; Hanbel 1/205,242,440; 2/405,468). Hesap günü tüm peygamberler korku içinde canlarının derdinde iken, sadece ben ümmetimi düşüneceğim" (Buhari 97/36). "Uğursuzluk üç şeydedir, at, ev ve kadın" (Buhari 76/53). Peygamber 30 erkeğin cinsel gücüne sahipti" (Buhari). "Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar Zeynep'le yatardı" (Buhari, Hibe/8). Peygamberin izniyle ihramdan çıkıp Mina'da bulunan kadınlarımıza yöneldik. Zekerlerimizden meni damlıyordu " (Buhari, Hac/81; Müslim Hacc/141).
  11. Kubilay5000

    Cennetten kovulma olayında suç kimin??

    Beyni kullananı imha et düşüneni ortadan kaldır.sorgulayanı bitir ama sorgulamayıp en kötülerini yapanları sonunda cennete koy. İlginç
  12. Kubilay5000

    Kafayı yemek

    Bu yaşlarda böyle düşünceler çok normal ama bu genç kız bi tık fazla.bence bi doktora görünmekte fayda var..ayrıca kendine bi hobi ve hedef koy.bence dünya dipsiz bir kuyu ve biz bikere dünyaya geliyoruz.1800 lü yıllarda yaşamış insan örneğin çok güzel mesela.bende de aynı düşünceler vardı o yaşlarda gayet normal.o yüzden ben mesela kendime bi hedef ve hayal rotası çizdim.mesleki hedefime ulaştım ve hayal rotamda 21 ülke ve 100 sen fazla şehir gezdim.yerlilerle yaşadım şili de şelalelerde ırmaklarda ay ışığında yüzdüm.herbiri inanılmaz deneyimdi.inkalardan mısırlılara, japonyadan arabistana tibet e kadar dinleri gözümle gördüm inananların yanında dua ettim herbirinde.bence dünyayı yaşamı yaşa tek ihtiyacın olan hayal gücün ve bir çantan..
  13. Kubilay5000

    Kafayı yemek

    Bu yaşlarda böyle düşünceler çok normal ama bu genç kız bi tık fazla.bence bi doktora görünmekte fayda var..ayrıca kendine bi hobi ve hedef koy.bence dünya dipsiz bir kuyu ve biz bikere dünyaya geliyoruz.1800 lü yıllarda yaşamış insan örneğin çok güzel mesela.bende de aynı düşünceler vardı o yaşlarda gayet normal.o yüzden ben mesela kendime bi hedef ve hayal rotası çizdim.mesleki hedefime ulaştım ve hayal rotamda 21 ülke ve 100 sen fazla şehir gezdim.yerlilerle yaşadım şili de şelalelerde ırmaklarda ay ışığında yüzdüm.herbiri inanılmaz deneyimdi.inkalardan mısırlılara, japonyadan arabistana tibet e kadar dinleri gözümle gördüm inananların yanında dua ettim herbirinde.bence dünyayı yaşamı yaşa tek ihtiyacın olan hayal gücün ve bir çantan..
  14. Kubilay5000

    Kuran'da 2+2=5 Yazsaydı

    Orada 5 yazıyor ama bakara 35 de der ki, koyunları insanlara dörderli dağıttık ki adalet yerini bulsun..hahahaha
  15. Kubilay5000

    Cinlerim var

    ya neden mürted öldürülmesidir. adam okumuş araştırmış akıl sahibi biri ve kendi kararını vermişse ve kimseye bi zararı yoksa nedir yani bu öldürme.Sanane güzel kardeşim ya bırak yaşasın.hani senin dinin sana benim ki banaydı.onlar (mürtedler) en tehlikelisidir diyor.mafya mi bu adam sırlarını mi biliyor başkasına mi ispiyonluycak.bu nedir biliyomusun, akılını devreye sokanı devre dışı bırakındır. Yahu ayrıca bu konuyu seninle hatırlarsın forumda en az 10 ayrı yerde tartıştık.Kuran evrensel ise ve bu tüm varlıklara indirilmiş ise ve bunların en mübareği insan başlıca bundan imtihan ediliyor ise, tüm yaşamı ve hatta kanunu kitabı buna göre uygulanması emredilmiş ise, be kardeşim ben neden bi tefsir yada hadise yada alime daha ihtiyaç duyuyorum.direk anlamam lazım değil mi?yani dağda yaşayan bi aile okuyup anlayamadıktan sonra evrensel olur mu? Çobanda anlamalı prof da.. ve hepsi aynı anlamı çıkarmalıki evrensel olsun.hangi şartta hangi savaş ortamında indiği önemli olmamalı değil mi?ve bu kitap herkese hitap etmeli başından sonuna kadar..sana daha önce 20 örnek verdim peygambere ve eşlerine inen onlarca ayetleri.sadece sana yada ey peygamber eşleri sizin yaptığınız zina ve günahlar 2 katı cezalandırılacaktır gibi gibi..DEĞİL Mİ?? Bu arada kaba konuşup seni kırdıysam özür dilerim.bazen basit beynime yenik düşüyorum. Saygılar
×
×
  • Yeni Oluştur...