Jump to content

Karaeski34

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    39
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

Karaeski34 Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Güncel Profil Ziyaretleri

107 profil görüntüleme
  1. Maaşımı nasıl alabilirim ?

    Sağol iyi dileklerin için şuan için bir şey belli değil kimse bir şey yapmış değil ama 4 aydır böyle kaçak Göcek işler oldu hep mesailerimizi alamadık benden önce de çıkanlar oldu. Az çok bi an önce sıyrılayım başka bir şey istemiyorum.
  2. Maaşımı nasıl alabilirim ?

    Çok sağol kardeş bakıcam muhakkak şuan için cumaya kadar beklemem gerekiyor
  3. Maaşımı nasıl alabilirim ?

    9 ay değil 9. Ay yatmamış 4 aydır çalışıyorum zaten işyerinde temmuzdan beri
  4. Maaşımı nasıl alabilirim ?

    Yok ibraname imzalamadım istifa dilekçemi imzaladım verdim. Ayrıca az önce baktım 9. Ay sigortası yatmamış.
  5. Maaşımı nasıl alabilirim ?

    Beklemek sıkıntı değil kardeşim yaşadıklarımı bilmiyorsun işyerinde Benden önce 3 kişi çıktı maaşlarını doğru düzgün alamadılar adamların sağı solu belli deil.
  6. Maaşımı nasıl alabilirim ?

    Selam arkadaşla 4 aydır bir güvenlik şirketinde çalışıyorum uyurken yakalandım bu sebeple benden istifamı istediler istifa dilekçesini bugün yazdım ve işten ayrıldım. İçeri de 2000 tl alacağım var maaşlar diğer çalışanlara yattığı zaman alacağım söylendi. Ama içim de sıkıntı var uğraştıracaklar gibi girdiğime bin pişmanım gireli gününde maaş aldığımı hatırlamıyorum. Sizce ne olur paramı yatırmazlarsa hakkımı nasıl ararım ?
  7. Gerçeklerden Sonra Boşluğa Düşmek

    Biraz geç olmuş seninki ama olsun dünyaya gelipte yalanlara inanıp ölüp gitmekten iyidir gerçeği bilmek , Yaşının verdiği olgunlukla biraz da sabırlı olursan sağlıklı bir şekilde atlatacağını umarım
  8. Dini inanç ?

    güzel açıklama. Ee acı çekiyorsun o zaman bu zamana kadar çektiğin acıya değdi mi peki yarın bi gün ölüp gideceksin mesela ya da çektiğn acı bişe katıyormu sana ne faydası var
  9. Dini inanç ?

    Güçsüzden kastım doğaya baktığımızda aslında güçsüz varlıklarız yoruluyoruz bunalıyoruz aciziz biraz,ama biryan dan da akılalmaz işler yapıyoruz dediğin gibi bu akıl ve inanç sayesinde gerçekleşiyor, çevreme baktığımda mesela adam akşama kadar sanayıde çalışıyor bişelere inanmış allah yardım eder diyor başka türlü mümkünmü bu şekilde çalışması yanı bi yandan güçsüzüz bi yandanda mükemmel işler yapıyoruz
  10. Dini inanç ?

    Ne demek ne yalnızca inanırsan başarırsın farklı birşeyleri başarmış insanlara soruyorum yani senin yaş kaç kardeş nesını anlayamıyorsun ?
  11. Dini inanç ?

    dinlerin insan psikoloji üzerindeki etkisi !
  12. Dini inanç ?

    Din den biz ne mi ??? İnsanlık tarihinden bu yana dinler var aynı zaman da o devirde büyük bir devrim niteliğinde sen gelip burda saçma sapan yorum yapıyorsun onca insan çok eski çağdan bu saçma sapan dediğin inanışlara tutunmuşş ve yıl 2017 hala inanılıyor sen azınlıksın halla ne saçmalıyorsun.Sorduğum sorunun cevabını senden alamam sağol
  13. Dini inanç ?

    Gerçekten hayatta başarıyı iç huzuru yakalayabilmiş insanlara sorum sizce dini inancın insan hayatındaki etkisi nedir? Ben inançsızım yaklaşık 4 yıldır.. Müslüman bir çevrede tek inançsızım bilmiyorum belkı başkaları da vardı uzun yıllar müslüman olduktan sonra inancımı terkettim. insan yaradılış gereği güçsüz bir varlıktır. Bu yüzden düştüğünde sığınacak bir dal arar öte yandan sa dünyaya ismini yazdırmış nice insanın belli bir dini inancı yoktur ama hayatları da manevi açıdan çok sıkıntılıdır. örnek : tesla onca buluş yapmıstır kendisi beş parasız ölmüştür aynı zamandda bir aile birşey kuramamıştır örnekler çoğaltılabilir..
  14. Kitap önerisi olan ??

    Cozmos belgeselini izledim tüm bölümleri, bildiğim şeyleri okumak sıkıyor..
  15. Kitap önerisi olan ??

    Bakıcam dedıklerıne sagolasın aynen roman iyi oluyor,
×