Jump to content

ateistik

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    238
  • Katılım

  • Son ziyaret

ateistik kullanıcısının paylaşımları

  1. ateistik

    Akıl ve Zihin gelişir mi?

    Anibal sence hayatı tamamen düşünerek yaşamak iyi mi? Haliyle düşünme kabiliyetim de artar Acayip gelebilir böyle tamamen akıl ile yaşamaktan bahsediyorum Duygulardan falan arındabilindiği kadar arınarak Denedim 1 kaç gün falan kendimi çok güçlü hissettiriyor Fakat bunun beni robotlaştırmasından korkuyorum Sence zararlı mı olur ?
  2. ateistik

    Akıl ve Zihin gelişir mi?

    Tamam o zaman şöyle sorayım Zeka=düşünme kabiliyeti mi? IQ sence neden abes az buçuk açıklarmısın?
  3. ateistik

    Akıl ve Zihin gelişir mi?

    Anibal bir şey merak ettim senin burada düşünme kabiliyeti diye bahsettiğin şey IQ mudur Bunları yapanın IQsumu artar ?
  4. Sen kafayı sıyırtmışsın taşşak mı geçiyorsun? Neye dayanarak bu kadar saçmalayabiliyorsun
  5. Ya kardeşim al senin yerine aratayım https://scholar.google.com/scholar?hl=tr&as_sdt=0,5&q=evolution Git oku öyle gel Evrim hakkında kaç tane bilimsel makale varmış Ruhçu diyon bide ne çektiysen
  6. Ne alaka sen ateizmi nasıl bugünkü ateizm diye bir zaman zarfına şığdırırsın ki Bugünkü Türk müslümanların çoğu cahil yobaz dediğimizde Sende cahil yobaz mı oluyorsun ? Gerçi bunları yazdığına göre sende öylesin zaten Evrim zaten bilimsel birşey git oku bak Ateizmle evrim arasında bağlantı kuramazsın Evrim bir inanç değildir bir olgudur Evrim kısaca biyoçeşitlilik olan bir popülasyondaki özelliklerin nesilden nesile değişmesi demektir Asıl pagan olan senin inancın olmasın
  7. Başlık sahibinin kafasına... Ateizm tanrı yok demektir o kadar Bunu sosyalizm gibi farklı şeylerle bağdaştırıp bunun yükünü ateizme atmak nasıl bir akıl tutmasıdır
  8. ateistik

    3 ayet ve 3 ciddi mantık hatası.

    Ruh yer, zaman, mekanda varlık teşkil ediyor mu ki evrende yaratsın
  9. ateistik

    Kendini tanımak

    @anibal Senin böyle şeyler hakkında bilgi tavsiyen vs. varmı ?
  10. ateistik

    Kendini tanımak

    Khan bak şimdi şöyle düşün 3 ay boyunca bir konteynerın içindesin uzak bir yerde olsun mesela pakistan'da, yemek ve boşaltım gibi temel ihtiyaçların dışında 24 saat içinde sadece konteynırın içindeki bir düğmeye iki kere basıyorsun onun dışında ful oranın içinde bomboş durmak zorundasın. Bu iş bitince dış dünyayla etkileşimde bulununca kendini büyük bir boşlukta hissediyorsun, öyle bir boşluğa düşmüşsün ki kendi ritmini karakterini bile kaybetmişsin. İşte ben böyle hissediyorum,sizden ise istediğim şey ritmimi bulmamda yardımcı olmanız.
  11. ateistik

    Kendini tanımak

    Kendini tanımak bence insanın ne istediğiyle (idealleri ile), neyin doğru olduğuna inandığı ile (değerler) ilgili. Bu isteklere göre yaşadıkça, kendi belirlediği değer yargılarına uydukça onlar için çabaladıkça daha huzurlu olur diye düşünüyorum. Bu istekler/idealler de bence maddi şeyler değil, hayatta ne başarmayı istiyorsun gibi de düşünülebilir. Bir öğretmen için bu ideal ailenin toplumun dışladığı çocukları hayata tutundurmayı istemek olabilir, bir bilgisayar programıcısı için insanların hayatını kolaylaştıracak ücretsiz yazılımlar geliştirmeyi istemek olabilir.
  12. ateistik

    Kendini tanımak

    @Khan
  13. ateistik

    Kendini tanımak

    @Türk Ateist Sen bu konularda tecrübe sahibisin yardımcı olabilir misin?
  14. ateistik

    Kendini tanımak

    İnsan kendini nasıl tam olarak tanır? Nasıl olunca davranınca mutlu olur? Kendini tanınıyınca ona göre sınırlar koyarak acıyı önler Kendi mi tanısam bile bu yozlaşmış halim olmuş olmuyor mu? Yada sosyal ilişkilerinde vs. Nasıl bir kişilik ile iyi hisseder ki bu belki öznel falan olabilir Asıl soru insan kendini nasıl tanır? Nasıl kendisi olur?
  15. ateistik

    Vicdan Herhangi Bir Topluma Ait Değil

    Karşı cinsten bahsediyorsan erkek arzuladığı kızı ... kaçmasın diye oksitosin ve vazopressin (aşk) salgılanıyor.
  16. ateistik

    Sevgiliye/eşe güvenmek

    Peki bu doğayı tam olarak nasıl anlıyacağız biraz biyoloji falan kasarak mı? İngilizce veya türkçe kitap yazdın mı sen hiç ? merak ettim doğrusu
  17. ateistik

    "Ne yani, Biz Boşluğa mı Dua Ediyoruz?"

    Evet unlucky :/
  18. ateistik

    "Ne yani, Biz Boşluğa mı Dua Ediyoruz?"

    Burada kasteddiğinizi anlamadım Kocası genç yaşta ölmüş, 3 çocuk ve kendisi bir yanda işsiz vs. Bu sıkıntılarla dinin alakası nedir ki ?
  19. ateistik

    "Ne yani, Biz Boşluğa mı Dua Ediyoruz?"

    Zamanında ben liseye giderken babamla din tartışmasına girdiğimizde bana annesinden bahsetmişti. Onun eşi vefat etmiş, 3 çocuğu varmış, işi falanda yok onları allaha tutunarak, azmederek yetiştirdi demişti din kavramı olmasa belki bu halde olmazdık demişti Belki bir ihtimal tanrı kavramının iyi tarafı zor zamanda tutunulcak birşey olabilir mi ? Sizce burada tanrı kavramı o kadının içgüdüsünü yaşaması için ürettiği bir bahnemidir yoksa?
  20. ateistik

    Allahın ben yaptıklarımdan sorumlu değilim demesi

    Önceden beri müslo olduğun için kıvırıyorsun, kabullenemiyorsun Apaçık görmüyor musun "ben zeynebi sikmek istiyorum huaa" demekten çekindiğini ?
  21. ateistik

    Allahın ben yaptıklarımdan sorumlu değilim demesi

    Ya yuh sende amk 3 ıqmusun ? Eşinle evlilik bağını koru allahtan kork "demiştin" Demiştin yazan yeri görmüyor musun Bence sen bir göz doktoruna görün
  22. ateistik

    Ülkemizde yerli olan her şeyi aşağılama ihtiyacı

    Ön yargı yapmışsın burada, hımym komedi olarak gayet nitelikli bir diziydi bence Kaliteli olması için ne bekliyorsun ki ? Komedi lan bu.
  23. ateistik

    Allahın ben yaptıklarımdan sorumlu değilim demesi

    Salak mısın nesin aq ayet burada Bir zaman, Allah’ın kendisine lutufta bulunduğu, senin de lutufkâr davrandığın kişiye, "Eşinle evlilik bağını koru, Allah’tan kork" demiştin. Bunu derken Allah’ın ileride açıklayacağı bir şeyi içinde saklıyordun, kendisinden çekinme hususunda Allah’ın önceliği bulunduğu halde sen halktan çekiniyordun. Zeyd onunla beraber olduktan sonra müminlere, evlâtlıklarının -kendileriyle beraber olup ayrıldıkları- eşleriyle evlenmeleri hususunda bir sıkıntı gelmesin diye seni o kadınla evlendirdik. Allah’ın emri elbet yerine getirilecektir. Muhammed
  24. ateistik

    asosyallik

    Söylenti mi ? Hiç böyle kılıbık olupta ilişkisinde başarılı birini görmedim ben Öyleysede kadının fantezileri falan vardır Senden küçüğüm evet. Çok fazla değil ama
  25. ateistik

    asosyallik

    Yahu şov olsun diye bir şey yapmadım ki amk, o konuda sıkıntım olduğunu sanıp parmaklarınızı yormayın diye öyle yazdım. Evet kendini erkeklerin yeganesi olarak görmenden, konuşurken onlara baskın taraf olmandan hoşlanıyor kızlar ne yapayım yani benim mi suçum Egoistliğin sonu şu revolver filmindeki gibi olur onda sıkıntı yok ? ama köklerimizi inkar etmenin manası ne ? Erkek kadından dominant olacak bu kötü bir şey mi ? ama işte sen kendini entelektüel falan sanan kılıbık bir göt kafalısın herhalde ki beni egoist sandın
×
×
  • Yeni Oluştur...