Jump to content

Thegodzeus

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    64
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

Thegodzeus Hakkında

  • Derece
    Advanced Member
  • Doğum Günü 07-03-2000

Güncel Profil Ziyaretleri

98 profil görüntüleme
  1. Thegodzeus

    Ateistlere sorulan Saçma sapan algı soruları

    mikelenjonun yazıldığından bir şey anladiysam eğer 😀😀▶️
  2. Thegodzeus

    Ateizmin En Büyük Açmazı

    ateizm gururdur ateizm akli kullanmaktır ateizm bilimdir ateizm saçmalıklara inanmamaktir
  3. Thegodzeus

    Bilim İnsanları Tarafından Ölümden Sonraki 10 Dakika Görüntülendi.

    bu özellikler benim babaannemde var gidecek sndnnsjd😀😀😀😂🔯🔯
  4. Thegodzeus

    Yurdum Müslümanlarındaki ateist algısı

    ya aga takmayin boyle şeylere toplumumda daha ateiste ataist atheist diyenler veya yazanlar var çevrede ya bunları görüyorum anasını satiyim 😂😂😂
  5. Thegodzeus

    Ateistlere sorulan Saçma sapan algı soruları

    videoları.izledim yani dawkins e takildim yanı orada adam farklı bir şeyden girerken kelime oyunu yaptı matematikçi sadece bu bence öyle değilmi ??
  6. Thegodzeus

    BAŞ ÖRTÜSÜ 2

    Gecen günler bununla ilgili bir soru sormustum şimdide bir şeyleri acimlayacagim ben bir erkeğim ve ben şimdiye kadar hic bir kadını saçından dolayı gidip ilişkiye girmedim nasılsa bir kadın ben oturduğun zaman bacaklarının arasından izinin belli olduğu testislerimden etkilenmiyor yada gomlegimin düğmelerini bi tik daha açınca etkilenmiyorsa bende bir kadının saçından dolayı onu arzulamam.
  7. Thegodzeus

    Peygamber (sav) DOKTORMUYDU?

    İnandiginiza gore bilhiim bi tane doktor vardı oda sunnetciydi kalktı çükünü kesti sonrada bizimkilerin de kesilmesine neden oldu İbrahimcigim yaptı bunu ama.gerçekten yaşam ismidir orasida meçhul
  8. Thegodzeus

    Bilim İnsanları Tarafından Ölümden Sonraki 10 Dakika Görüntülendi.

    Kaynak ??
  9. Thegodzeus

    özgür irade varsa neden? ölüyoruz.

    hic bir şey diyemiyorum 😁
  10. Thegodzeus

    SARVAN RAHİMOV

    Sarvan rahimovun makalelerini bilenler varmıdır acaba
  11. Thegodzeus

    Bunu bir gün mutlaka deneyeceğim

    aga muslumlerle dadasmayin ali demirosyun bir sözü vardır bir mulumanla asla tartışmam çünkü ben akıldan bilimden konuşurken o bana ayet hadislerden konusuyor bunlar farklı şeyler bu yüzden onlarla tartismam demiştir o yüzden onları boşver su anda bunu İzmirde yaparsan tamam illa karşı çıkan olur ama sana arka çıkanlarda olur çünkü birisiyle öpüşmek çok da yanlış bir şey değil sonuçta nasıl olustugumuza bakarsanız ailemizde pek temiz değiller bu durumda ama erzurum da su anda hakim olan anlayış AKP kafasi bu yüzden bilmiyorum uzun zaman oldu erzuruma gitmeyeli o yüzden kesin bir şeyde diyemiyecem
  12. Thegodzeus

    GEORGE CARLİN

  13. Thegodzeus

    GEORGE CARLİN

    George carlini bilenler sevenler varmı ?
  14. Thegodzeus

    BAŞ ÖRTÜSÜ

    o zaman ateist forumunda ne isin var bizim firkilerimizden sanane ???
  15. Thegodzeus

    BAŞ ÖRTÜSÜ

    ince ayrıntılara takılma kardeşim turban bas örtüsü ersarp bunlar sonuçta saçı bi nevi kapatmak yada tamamen kapatmak için kullaniliyor
×