Jump to content

akılsızşuursuzatom

Üyeliğini Sildirmiş Kullanıcı
  • İçerik sayısı

    3.975
  • Katılım

  • Son ziyaret

İletiler bölümüne akılsızşuursuzatom kullanıcısının eklediği dosyalar

  1. 9 dakika önce, anibal yazdı:

     

     

    Ben senin bir şey dediğini söyledim mi? Ensest mahsulü olduğuna dair şüpheleri kuvvetlendiriyorsun boyuna.

     

     

    Anladım bro cevabın yukarda. Kardeşini ablanı başkasının altına yatması seni alakadar etmiyormuş öğrenmiş olduk. Bunları neden soruyorum. Amsatanların ahlakını değilde bir de senin görüşlerini alalım diye. Şimdi diğer soruya geçelim arzu edersen?

  2. 1 dakika önce, anibal yazdı:

     

     

    Neden olsun? Bildiğim ananın oğlan kardeşi de, ananın başka erkeğin altında halledilmesine bir laf etmemiş ki, sen peydahlanmışsın. Ne o, yoksa sen ensest mahsülü müsün, baban dayın mı mesela? Tevekkeli değil, bu beyin eksikliğin, bu embesilliğin akraba evliliğinden geliyor olabilir. 

    Hayırdır benimle ilgili demediğim şeyi demiş gibi anlatiyorsun demek sende yapıyormuşsun bunu:dd ben sadece senin görüşünü sordum. Cevabımı aldım; ben karışmam alakadar etmez dedin bu cevap yeterli hacı. Uzatmaya gerek yok.

  3. Bir saat önce, anibal yazdı:

     

    Embesil, hala mı anlamadın. Neden engel olmam gereksin? Kardeşim ne yapılıp yapılmayacağını bilmeyecek aciz mi? Sen kardeşin yaparken başında mı duracaksın yoksa?

     

    Andalval herif sana engel ol mu dendi. Sadece onaylar misin bu durumu diyorum. Başka birinin altına yatması senin için problem mi değil mi? En basit soruyu bile anlamiyorsun amk

  4. 1 saat önce, sağduyu yazdı:

    Zamanın b teorisi dediğin şey bana tam bir zırva geldi.

    O zaman ayvayı yedik hacı. William Lane craigin argumanina en temel itirazlardan birisi b teorisidir. Enis doko gibi dinciler bile nasıl yapsakta kelam argümanını b teorisinde de geçerli hale getirsek diye uğraşıyor sen ise saçma diyorsun.

  5. 45 dakika önce, sağduyu yazdı:

     

    Garip, hem her şeyi kendin yarat, nasıl davranacaklarını, nasıl tepki vereceklerini tasarla, sonra da kendi yaptığı şeyin nasıl davranacağını bileme. Bu kadar mal mı bu Allah?

     

    Zar atmadan önce birle altı arası bir sayı geleceğini ben de bilirim, Allah'ın da benden bir farkı yokmuş.

     

    Demek ki Allah ben her şeyi bilirim derken palavra sıkıyormuş.

    Sonsuz bilgi ile senin bilgin aynı mı kardeşim? Her şey derken mümkün olan şeylerin hepsini bilir zaten. Sonsuz imkan deyince senin kadar bilgin var demek istemiyorum ki. Mesela; ebu lehep yaşıyor daha ölmeden cehennemlik olduğu kesinleşiyor ama başta bilgi olarak yok onda.

     

    Her şeyi kendisi yarattı ama kendisi kimin nereye gidecek olduğunu bilmemeyi irade edip zaman içinde bilmeyi irade etti. Her şeye gücü yeten varlık bunu yapamaz mı yani kardo?

  6. 15 dakika önce, sağduyu yazdı:

     

    Argüman olarak duymuşumdur ama her argümanın adını aklımda tutmak zorunda mıyım? Dincilerin her zırvalamasına verdiği ismi aklımda tutup beynimi neden çöplüğe çevireyim?

     

    Zaman hakkında bir çok spekülasyon vardır da bu her spekülasyonu doğru kabul edeceğimiz anlamına gelmez.

     

    Her şeyi biliyorsan olasılık diye bir şey olmaz, kesin, sarsılmaz bir doğru olur ortada. Yine zar örneğine gelelim: Zar atılmadan önce bu zar ya 1 ya 2 ya 3 ya 4 ya 5 ya da 6 gelecek demeyi ben de bilirim, önemli olan zarın kaç geleceğini bilmek. Allah zar atılmadan önce kaç geleceğini bilebilir mi? Bilirse ortada olasılık diye bir şey mi olur?

    Bilmez işte. Fakat olabilecek bütün ihtimalleri potansiyel olarak bilir ancak. Belirginleşmesi zamandadır.

  7. 2 dakika önce, anibal yazdı:

     

    Evladım sen embesillikten ne zaman kafanı kaldıracan? Mülsüman şöyle ve böyle, zira gelip gidip kendi aşşağılık takıntılarını ahlak diye dayatmaya çıkıyor. Sen gibi embesiller bir türlü, benim onlara, sana falan verdiğim cevaplarda tamamen sizin değer yargılarınıza, atıyorum islamın koyduğu kurallar, islam gelenekleri vs. çapında cevap verdiğimi de anlamış değilsiniz hala. 

     

    Sorun, melanetten başka bir haltı olmayan islam töresini, gelip bize en bir süper uber şukela şey gibi anlatmaya, hatta biizm değer yargılarımızı sorgulamaya çıkıyor olmanız, hele hele olmayan aklınızla, embesilliğinizle...

     

    Geri zekalı embesil, senin soruna "bana ne" diye bir cevap, zaten sorunun cevabını da içermiyor mu, dangalak? İlla aklındaki boktan cevap, boktan kelime gelecek, sende kurulmuş plak gibi tak tak cevap şakıyacan ezberden falan, bu mu? Azıcık silkin bu embesillikten. 

     

     

    Ben islamdan bahsetmiyorum islam beni alakadar etmez. Sadece başkasının altına yatmasına banane diyorsan benim için okey sorun yok diyorsun doğru mu anladım? Eğer buna karışmam yani engel olmam diyorsan; kardeşini başkasına hallettirmiş olmuyor musun?

     

    Eğer buna karşı isen; sen başkasının altına yatması yerine ne yapıyorsun? Islamdan falan bahsetme bana. Bunlar senin sübjektif görüşünü duymak istediğim sorular.

  8. 12 dakika önce, sağduyu yazdı:

     

    Kelam argümanı da ne? Hiç duymadım, neymiş bu argüman?

     

    Öyle zamansız demekle olmaz, bilinçli, devamlı bir eylemde bulunan bir tanrı nasıl zamansız olabiliyor, açıklaman lazım. Öyle zamansal tanrı sorunludur diye kaçmak yok, sorunluysa denklemden çıkarırsın olur biter.

     

    Şu mümkünleri bilme konusunu açalım. Diyelim bir insanın önünde 3 seçenek var, Allah bu ,nsanın hengi seçeceğini mi bilir yoksa sadece 3 seçeneği bilir ama hangisini seçeceğini bilemez mi?

     

    Bir de zar örneği vereyim. Ben zar atmadan önce Allah kaç atacağımı bilir mi, yoksa zarın geleceği altı ihtimali mi bilir?

     

     

    Kelam kozmolojik argüman bro duymaman imkansız 10 yıldır bu forumdasın.  

     

    Zamanın b teorisinde eylem ve zaman ilişkisini araştır dedim bende sana. Öyle beleşe ekmek yok.

     

    İhtimalleri bilir kendisini zaman içre bilir. Yanlış anlaşılmasın Allah geleceği bilmez demiyorum. Sonsuz olasılıkları biliyor. Belli aşamadan sonra gelecekle ilgili bilgisi kesin oluyor. Mesela; Ebu lehebin baştan cehenneme gideceği kesin değil zamandaki davranislarindan dolayı cehennemi hak edecek olmasını biliyor tanrı.

  9. 21 dakika önce, anibal yazdı:

     

    Bak şöyle:

     

    Bana ne?

     

    Beni enterese etmez.

     

    Hele seni hiç enterese etmez.

     

    Beni enterese edip etmediği seni asla ve kata enterese etmez, edemez.

     

    Sen git bokunla oyna, sana ne benim gönlümün razılığından?

     

     

    Ne oldu zamanında önüne gelene demeyi biliyordun bu soruyu, müslumanlar şöyle böyle diye. Kendine sorulunca bir anda beni enterese etmez,sanane benim gönlümün razılığıdan mi oldu bir anda?

  10. 23 dakika önce, anibal yazdı:

     

    Sen embesilsin zaten di mi, kaç defa söyledik: benim kimseyi vermek, vermemek gibi bir olayım, yetkim, işim falan yok. Sen bir embesil olarak, bunu nasıl anlayacaksan, o şekilde yazayım, ok?

     

     

    Tamam verme gibi görevin yok. Ama başka erkeğin altına yatacak olmasına gönlün razı mı onu söyle?

  11. 4 dakika önce, anibal yazdı:

     

    Neden çekeyim?

     

    Sana ben, doğada ak/kara yoktur, griler falan vardır dememiş miydim?

    Neden çekeyim cevap değil çeker misin çekmez misin yani birisine verir misin vermez misin yani başka bir erkeğin altına yatmasına izin verir misin vermez misin? Soru bu kadar basit.

  12. Bir saat önce, anibal yazdı:

     

     

    OP kadar beyinsizsin ki. Ama dur bi dakka, bunu zaten sana kaç bin defa söylediydik di mi?

     

    Dizini kırıp şurada oturan başkasına laf eden mi var? Adamlar/kadınlar, bilfiil, çatır çatır, gayet açık seçik şekilde, gayet net olarak amsatanlık yapıyor. Siz ise, bu apaçık, gözümüzün önündeki tarihi gerçekleri de, güncel halleri falan yok sayıp, gelmiş bana amanda başkasına diyorsun. Tabi her zaman yaptığın gibi, kendi götünden laflar uydurup, benim laflarıma ekleyerek, ben demişim gibi rezillik yapıyorsun: ben nerde amveren demişim.

     

    Ve buyur, pazara gidip, x paraya alıyorsun, götürüp evde bir güzel... Eh, nedir peki bunun adı? Nedne bu mevzunun en kesin, en doğru, en gerçek tanımını kullanmayıp, dolambaçlı imalar kullanmamız gerekiyor? Neden bu haltları işleyenler pek bir temiz, pek bir iyi oluyor, ama bunu söylemek tu kaka oluyor?

     

    Tamam iste soruyorum ablan veya kardeşin olsa başkasına peşkeş çeker misin? Hani bana hep diyordun ya onu soruyorum evet veya hayır diyeceksin bu kadar basit.

  13. 24 dakika önce, anibal yazdı:

     

     

    Yazık laaa, kimin çocuğuysan....

     

    Hadi naş, topukla, ancak varırsın kenefe. Buralarda böyle rezil madara edip durma kendini, bye bye....

    Aynen bro çok rezil oldum sayende tüh. Bro senin dilinden konuşuyorum sana. Sen bundan hoşlaniyorsun. 

     

    Söyle bakalım ablan veya kardeşin varsa onu başkasına hallet diye verir misin? Başkasına amsatan amveren diyorsun. Sen kendine mi saklıyorsun?

  14. 3 dakika önce, anibal yazdı:

     

    Ne o, gaz mı yaptı, şiştin mi? Evet, mehir ile karı satın alınır ve sadece kadını kullanmak içindir. 

     

    Buyur, kadının başka görevi var mı islamda, bak bakalım.

    Yok hacı haklısın diyorum işte. Mehir sadece sikilsin diye var. God razı olsun senden.

  15. Şimdi, anibal yazdı:

     

    Geç bu ucuz teraneleri göt lalesi... 

     

    Meihir verilip satın alınan kadının, erkeğe cinsel hizmetten başka hiç bir sorumluğu yoktur, erkek dilediği zaman malını terk edebilir vs. vs. gider bakarsan, o mehir ile kendini satan kadının, sadece satılmış bir mal muamelesi gördüğünü gözünden kaçırma. 

    Tamam öğrenmiş oldum god razı olsun  senden. Mehir verdigimiz kadını satabiliriz anladım şimdi.

     

     

    Diğer soruya ne dersin. Eğer ablan veya kardeşin varsa aile dışından bir erkeğe vermezsin umarım. Al hallet diye.

  16. 1 dakika önce, anibal yazdı:

     

     

    Şimdi sana biraz açıklayalım olayı. Bir kadın, hiç görmediği bir erkeğe, o erkeğin başka bir sürü karısı varken, o erkek kendinden 40 yaş büyükken, o erkeğin tipini bile bilmezken, neden gidip zevce edilir? Dikkat et, nikah demiyorum, zira nikah sikmek demektir, arapçada, ayıp. Neden bir kadın, kendi geninden gelen çocuğu emzirmek zorunda olmaz. Neden bir kadının o hiç görmediği erkeğin altına yatabilmesi tek yeter ve şart koşul mehir denen ücreti alması veya ücreti almaya taahhüt edilmesi olur?

     

    Basitçe, islamda, bir erkeğin bir kadını sikebilmesi (evet, kuranda dahi bu böyle, "nikahlayın" şeklinde geçer) için tek yeter şart koşul, mehir denen ücrettir. Ve kadının da tek sorumluluğu aldığı ücret karşılığı amının kullanımına izin verilmesidir. Buna dikkat et, zaten kadın tarla gibi dilediği yerden varılabiliyor ya. İslam akaidi gereğince, kadının memelerini oynanması, memelerine bakılması falan mekruhtur, hoş görülmez falan.

    Aynen hacı haklısın mehir sadece kadını kullanmak içindir islamda. Teşekkürler hatırlatma için:ddd

  17. 7 dakika önce, anibal yazdı:

     

     

    Öğren o zaman, daha ne öğreteyim sana? DE adama, ahlağı kimden öğrenecez, amsatanlardan mı? Hiç bir şey falan uydurmuyorsun, bu dünyada, bu tarihte ahlaktan sorumlu olanlar amsatan olmuş hep. Şimdi gelip, sana bana ahlak mı öğretecek? Hakikat bu, tarih orada duruyor, bugünde devam ediyor üstelik.

     

     

     

     

    Evet ahlaki amsatanlardan ögreneceksin hacı. Düşün ahlakın o kadar zayıf ki bir götveren olarak amsatanlara kaldın:dd

  18. Şimdi, anibal yazdı:

     

    Hani oluyor ya, kadınlarda, bööööle... İşte o... Bu tipler onu alıp satıyor, cariye adıyla falan. Hatta, anaları bile öyle, onun kullanılması için, mehir denen parayı alıp, satıyor onu. 

     

    Yani, gerek zevc, yani evlilik, gerekse kölelik, cariyelik ile, cinsel amaçla erkekler kadınları para verip alır, kullanır, sonra da isterse ya atar, ya satar. Bu, islam dininde tartışılmaz bir hakikattir. 

     

     

     

     

    Hmm mehir falan kadını satın almak için miymiş islamda:dd 

     

    Senin kardeşin ablan falan yoktur umarım haci. Onları aile dışında birine verdilerse sıkıntı olabilir. Başkalarına peşkeş çekmek gibi oluyor biraz.

  19. 7 dakika önce, anibal yazdı:

     

     

    Hala boş konuşuyorsun şuursuz. 

     

    Sana kaç defa, biz, onların dümen suyuna girmek zorunda mıyız, nedne onların zırvalıkları, rezillikleri falan mutlak gerçek olsun, onları kabul edip yola çıkalım ki demedik mi? 

     

    Hiç bir görüşümü bildirmem falanda gerekmiyor zaten. İşin en başında, ahlak tartışmasında adam oturduğu yeri bilecek, bir amsatan sandalyesinde oturuyor, ondan sonra ona göre teranesini okuyacak, ok? Pek bir sütten çıkmış akkaşık olarak ahkam kesmesine müsaade edip bir de alkışlayacak mıydık adamı?

     

    En azından benim karşıma gelip ahlak mevzusuna tantana edecek olan, önce şu soruyu cevaplamış olacak: ahlakı nerden öğreneceğiz? amsatanlardan mı?

     

    Buyur şimdi, soru sana o halde, nerden öğrencez bu teraneyi, ha? Gitimiş hala buna yüklü soru falan diye zırvalıyorsun. Gelip, ahlak nedir diye atlayan sazana ben ne söyleyecektim, onun X fikrine, ben Y karşı argümanı koyayım, sonra ikisi güreş tutsunlar, it çek oyunu, hacıyatmazların kavgası, sayfalarca sürüp gidip hiç bir yere varamasın, olacağı bu di mi? Senin dediğin şey bu. Dincilerin elindeki söylevler, binlerce yıldır sündürülmekte mükemmelleştirilimiş zırvalar, baş edebileceğini mi sanıyorsun?

     

    Ve evet, neymiş, yüklü soruymuş... Bu sadece senin bok kafanın sorunun eziciliği karşında saklanmaya kaçtığı bir tanım  o kadar. Bu sorunun, içeriğinin dışında hiç bir cevabı olması gerekmiyor, içeriği de belli, ayan ve cevap verilebilir bir soru. Yani, üç kuruşluk felsefe öğrenip, gelip burada cin olmadan adam çarpmaya çıkıyorsunuz, yersiniz öyle lafı böyle mızıklaya mızıklaya saklanacak yüklü soru falan aranır durursunuz. 

     

     

    Amsatan nedir tam olarak hangi durumdan dolayı söylediğin bir laftır?

  20. 1 dakika önce, anibal yazdı:

     

     

    Hala boş konuşuyorsun şuursuz. 

     

    Sana kaç defa, biz, onların dümen suyuna girmek zorunda mıyız, nedne onların zırvalıkları, rezillikleri falan mutlak gerçek olsun, onları kabul edip yola çıkalım ki demedik mi? 

     

    Hiç bir görüşümü bildirmem falanda gerekmiyor zaten. İşin en başında, ahlak tartışmasında adam oturduğu yeri bilecek, bir amsatan sandalyesinde oturuyor, ondan sonra ona göre teranesini okuyacak, ok? Pek bir sütten çıkmış akkaşık olarak ahkam kesmesine müsaade edip bir de alkışlayacak mıydık adamı?

     

    En azından benim karşıma gelip ahlak mevzusuna tantana edecek olan, önce şu soruyu cevaplamış olacak: ahlakı nerden öğreneceğiz? amsatanlardan mı?

     

    Buyur şimdi, soru sana o halde, nerden öğrencez bu teraneyi, ha? Gitimiş hala buna yüklü soru falan diye zırvalıyorsun. Gelip, ahlak nedir diye atlayan sazana ben ne söyleyecektim, onun X fikrine, ben Y karşı argümanı koyayım, sonra ikisi güreş tutsunlar, it çek oyunu, hacıyatmazların kavgası, sayfalarca sürüp gidip hiç bir yere varamasın, olacağı bu di mi? Senin dediğin şey bu. Dincilerin elindeki söylevler, binlerce yıldır sündürülmekte mükemmelleştirilimiş zırvalar, baş edebileceğini mi sanıyorsun?

     

    Ve evet, neymiş, yüklü soruymuş... Bu sadece senin bok kafanın sorunun eziciliği karşında saklanmaya kaçtığı bir tanım  o kadar. Bu sorunun, içeriğinin dışında hiç bir cevabı olması gerekmiyor, içeriği de belli, ayan ve cevap verilebilir bir soru. Yani, üç kuruşluk felsefe öğrenip, gelip burada cin olmadan adam çarpmaya çıkıyorsunuz, yersiniz öyle lafı böyle mızıklaya mızıklaya saklanacak yüklü soru falan aranır durursunuz. 

     

     

    Olm beni ırgalayan durum yok ben teist falanda değilim bende bayılmiyorum bu tartışmalara ama bu adamlar çok dillendiriyor son zamanlarda bu argümanı. Ben senden daha akıllı uslu bir şeyler bekledim hepsi bu. Ahlak diye bir şey yoksa yok dersin açıklarsın varsa kökeni neymiş söylersin ben senden bir şeyler öğrenirim sandım sadece hepsi bu. Çünkü ben öğrenmeye açığım yoksa bir tartismada yok amsatan yok götveren göreceksem ne anlamı var burada? Yüklü soru dememin sebebi safsata kilavuzunu atıp bunu yapmandı. Adam belki teist yani müslüman değildi nerden biliyorsun Çünkü önyargı ile başladın her şeye yıllarca burada yaza çize hiç kimseyle oturup konuşmak istemiyorsun artık bu din teranelerini bu şimdi belli oldu keşke bana da deseydin ben istemiyorum diye. Adamın mecrasına neden gitmediğin de belli oldu bu sayede:ddd

  21. 9 dakika önce, anibal yazdı:

     

    Evet, hata sende. Adamcaz yazık, ringe adımını attığıyla ağzı yüzü dağılıp kuyruğu kıstırıp gitmesi bir oldu. Acemisin corç, buralardan onun gibi kaç tebliğci cengaver geldi geçti, bilmiyorsun.

    Adam gitmedi e be salak insan. Adam bu komik tavrınızdan dolayı çok şey öğrendim deyip dayanamadı sadece. Bende izledim yazışmaları. Senin önyargı ile yazdığın o kadar belli ki madem o kadar guveniyordun kendine neden soruları düzgünce cevaplayip sonra adama sorular sormadın da. Adam daha hiçbir görüşünü bildirmedigi halde amsatanliktan mi öğreneceğiz dedin. Bir insan safsata kılavuzu okusun gelsin deyince, daha ilk mesajında yüklü soru safsatası yapıp ahlaki onlardan mi öğreneceğiz gibi adamı töhmet altında bırakan bir şeyi andavalliğından yapmiyorsa itliğinden yapmıştır kesin. Adam deseydi ki benim ahlakimin kaynağı dindir ya da kurandır. Evet o zaman amsatanlik falan sorarsın ama senin asıl söylemen gereken bana anlattığın sürü davranışı, ahlak uydurmadır gibi biyolojik süreçleri söyleyip adamı mat edip sonra sorular sormaktı. Böyle davranarak iyi bok yediğini mi düşünüyorsun cidden. Amsatan varsa o da sensin göt lalesi.

  22. 6 saat önce, anibal yazdı:

     

    Bak şuursuz efendi. Devri zamanında bilim, bilimsel yöntemler, analiz metot ve araçları vs. gelişmemişti, insanlar da felsefe kasarak bazı cevaplar arıyordu. sonra da sayıklıyordu: düşünüyorum, öyleyse varım uleyyynnnn... ama artık o günler geçti, newtondan sonra o kafa, yerini bilime bıraktı. siz gibi ortaçağda kalmış olanlar, genelde safsataya batmış akıl yürütmelerle felsefe kasarak bir yerlere çıkmak derdindesiniz, hepsi bu. 

     

    bak kaç mesajım olmuş, solda yazıyor. bunların çoğu, o sorulan meseleleri ince ince anlattığımız hayvan gibi yazdığımız mesajlardır. peki netice?

     

    güzel bir iletişimi falan yok. adam necidir bilmem, ama, bir amsatandan ahlakın ne olduğunu öğrenmeyi kabul edecek ezik değilim, yeterince açıktır umarım. bari, genelev patronlarını çağırsaydın şuraya, bize ahlak anlatsalardı, ha? 

     

    Tarih burada, somut şekilde duruyor. Neyin ne olduğu belli. Adamlar amsatanlık yapıyor, muteber oluyor, azgın, kudurmuş bir sapık oluyor muteber oluyor, ama biz onların yaptığı işi söyleyince, edepsiz oluyoruz, ahlak bu mu şimdi? evet, tarih burada, somut, söylenmiş zaten: köpekleri salmışlar, taşları bağlamışlar. 

     

     

     

     

    Tamam hata bende işte seni önerdim daha fazla uzatma amk.

×
×
  • Yeni Oluştur...