Jump to content

Dreamlighter

Üyeliği Sonlandırılmış Kullanıcı
  • İçerik sayısı

    94
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

Dreamlighter Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Güncel Profil Ziyaretleri

970 profil görüntüleme
  1. Dreamlighter

    Araplara haksızlık mı ediyoruz?

    Dubai den gelen bir kız vardı,yarım yamalak ingilizce bilir, az biraz konuşmuşluğumuz oldu.. Araplarda Türkler gibi,türkiyenin nasıl çoğu salak,bağnaz,aşırı dine bağlı onlardada öyle, tek farkı yüzyıllardır öyle, ve bu sayı türklerden daha fazla.
  2. Dreamlighter

    Siz tanrı olsanız

    Sabah akşam eroin çekerim damardan,nasıl olsa ölmüyorum.
  3. Dreamlighter

    Islamdan cikmak

    Dinden çıkan zaten beğenmediği için çıkıyor,beğenmemekte bi nevi laf atmaktır. Sofrada bi yemeği yemiyince ayıp oluyorsa,din değiştirincede dine saygısızlık olur zaten.
  4. Dreamlighter

    Kürt Irkçılığı

    Herifler hem öldürüyor,hemde açılım için devletin kıçını yalıyor. Teroristsiniz deyincede "yooohh,biz dostuz kardeşiz pkk kalleş" diyorlar.
  5. Dreamlighter

    Çocuklara Ateizm okulu

    Aptallarda fikir beyan edebilir,ki çoğu zaman zekilerin hatalarını aptallar düzeltir.
  6. Dreamlighter

    AntiAllah olabilirmi?

    "“ Considering God is dead, I wonder if the Anti-God is alive. Or died first. Or hasn't even been born yet. Scheisse. I hate this guy, too. ” ~ Nietzsche " Ayrıca,antigod şeytandır. Tanrı hep iyi,şeytan hep kötüdür. Islamda iyilikte kötülükte tek tanrıdan gelir. Tanrıyı neye göre değerlendirip neye göre antisinin çıkarılacağı muamma,bütün sıfatlar onun
  7. Dreamlighter

    Ateist düşüncedeki arkadaşlar

    Fahişe olmanın kötülüğü ne?
  8. Dreamlighter

    Siz tanrı olsanız

    3üncü dünya savaşı çıkarır strateji oynarım.
  9. Dreamlighter

    Turkish Superman 80 Lerin Favorisi

    Konuyla alakalı mı bilmemde süpermen diyince aklıma geldi Marvel ,türk süper kahraman tasarladı. Batmanin yaninda falanda var. Selma Tolon adı,googlede aratın göreceksiniz http://www.weirdspace.dk/DCComics/SelmaTolon.htm bu da profil bilgileri. not : olaylar batmanda gelişiyor. galba batmanide batmana koymuşlar(?) Tek türk süperkahraman.
  10. Dreamlighter

    Karıncaların mucizesine, mucize demek suç mu?

    Cahillik suç mu? buna bağlı
  11. Dreamlighter

    Kürt Irkçılığı

    Finlerinki tamamen ayrı bi sistem. Iskandinav ülkelerini iyi bilirim. Isveççe öğrenmelerinin sebebi, Isveçin dominant olması,ve finlileri ezmesi. "Finlandiya 1155 tarihinde İsveç Krallığına dahil edilmiştir. İsveç hakimiyeti altında olduğu 1809 tarihine " 700 sene konuşulan bir dil. Isveçlilerle finliler birbirinden nefret ederler ama.Isveçliler ezer çünkü finlileri. Şu an onların dilini öğreniyorlar. Bu mantıkla anca,kürdistan kurulursa Türkçe öğretilmesi gerekli manası çıkar.
  12. Dreamlighter

    Kürt Irkçılığı

    Pkk nın ermenistan destekli olmasının sebebide,ermenistanın rusyadan aldığı silahları kürtlere vermesidir (gerçe eski silahlar.izi bulunmasın diye ,çoğu.) Kürtlerin edebiyatı yok. Kimseye bişey geliştirilme fırsatı verilmez. Geliştirilir.
  13. Dreamlighter

    Belli Konular

    Arkadaşlar merhaba. Ülkemizde konuşulacak konular ,başkaları tarafından belirleniyor, bu yüzden ülke ilerleyemiyor.. Kürt,Türk,Türban,Akp,Din,Emperyalism,Ermeniler,yünanlar,avrupa birligi... Türkiyede yetişen teknik bilgisi çok olan binlerce bilim adamı var . Amerikanın verdigi aletlerle girilen yarışmalarda hep ilk üçteler . neden kendi malını üretemiyor bu ülke. Türk insanında merak var. gerekli olan şeyler yatırım ve,halkın ilgisini başka yöne çekme. O yüzden ülke ilerlemiyor. hep aynı konular 6-7 senedir devam ediyor..
  14. Dreamlighter

    Mevlana mı Muhammet mi?

    Bi Kürtleri bi alevileri bide malezyalıları sevmem . Muhammet tercihimdir.
  15. Dreamlighter

    Kürt Irkçılığı

    Kürtler aşağılanıyoruz diyorlar,ama aşağılanmak hakedilir,biri tarafından verilmez. Amerikada zenciler "nigga" dır,çünkü esrar çeker,haraç keser,pezevenklik yaparlar. Tabi düzgün olanları aşağılamak için de deniyor,o ayrı. Kürtlerde türkiyenin "Nigger" leri. ama ben hiç zencilerin amerikanın içinde ülke kurmaya çalıştığını görmedim.
×
×
  • Yeni Oluştur...