Jump to content

A'dan Z'ye Muhammed


Recommended Posts

DAYAKCI

Resulullah (sav) buyurdular ki: "Yedi yaşına geldi mi çocuğa namazı emredin, on yaşına geldi mi kılmadığı takdirde dövün." (Tirmizi'nin rivayetinde "Çocuğa namazı yedi yaşında öğretin, kılmadığı takdirde on yaşında dövün" şeklindedir.)

Ebu Davud, Salat 26, (494); Tirmizi, Salat 299, (407)

ALDATICI

Hafsa : “Tanrı elçisi! Sen beni kötü duruma düşürdün, aşağıladın. Öyle bir şey yaptın ki, benzerini hiçbir karına yapmadın! Benim günümde, benim sıramda ve benim yatağımda bir cariyeyi yatırıp yapıyorsun!”

Muhammed: “Vallahi Billahi Marya ile bir daha yatmayacağım!”

“Hafsa! Marya’ yı kendime haram etsem de ona bir daha yaklaşmasam; bundan hoşnut olur musun?

“Evet!”

Muhammed hemen ant içmiştir:

“Hafsa! Aramızda kalsın, bunu sakın kimseye söyleme, olmaz mı?”

“Tamam!”

(Bkz. Taberi, Camiu’l-Beyan,28/102)

HILEKAR

Resulullah (sav) gazveye çıkmaya karar verdiği zaman, şaşırtarak başka bir zan uyandırır ve: "Harb bir hiledir" derdi.

Kaynak: Ebu Davud, Cihad 101, (2637); Buhari, Cihad 157; Müslim, Cihad 18, (1740)

ALAYCI (Hicv)

Resulullah (sav), Kureyza günü, (şairi) Hassan İbnu Sabit'e: "Müşrikleri hicvet, zira Cebrail seninle beraberdir!" dedi.

Buhari, Edeb 91, Bed'u'l-Halk 6, Megazi 30; Müslim, Fezailu's-Sahabe 153, (2486)

SARALI (Epileptik)

"Resûlu'llâh(...)'i, sogugu pek siddetli bir günde kendisine vahiy nâzil olurken görmüslügüm vardir. (Iste öyle soguk bir günde bile) kendisinden o hâl geçtigi vakitde sakaklarindan sapir sapir ter akardi"

(Bkz. Sahih-i... Cilt I. sh. 2. Hadis no. 2)

"Vahiy nâzil olurken en evvel vücûd(una) bir titreme gelirdi"; "Vahiy nüzûl ederken kendilerini (tasa ve kaygi kaplar yüzü kül gibi olur), gözlerini kaparlar ve horultuya (benzer) siddetli siddetli nefes alirlardi"

(Bkz. Sahih-i... , I, sh. 5)

KADIN DOVEN

"Resulullah benimle olduğu gecelerden birinde aba ve ayakkabılarını çıkardı ve örtüsünü yatağa serip uyudu. Bir süre sonra benim uyuduğumu zannederek sessizce elbise- sini giydi, ayakkabılarını aldı., kapıyı açıp dışarıya çıktı ve kapıyı yavaşça kapadı. Ben hemen elbisemi giyip başımı örttüm ve onun ardı sıra gittim. Resulullah (s.a.a.) Baki mezarlığına gitti ve biraz orada durdu. Ellerini üç kez göğe kaldırdı ve sonra hızla başka bir yöne doğru gitti ve ben de peşinden gittim. Sonra eve doğru geldiğini görünce ondan önce gelip hemen yatağa uzandım. Resulullah (s.a.a.) içeriye girdiğinde buyurdu ki: "Aişe! Sana ne oldu? Niçin böyle solukluyorsun? Neden kuşkulanıyorsun?" Ben: "Bir şey yok." dedim. Resulullah: "Sen söylemezsen Rabbim bana haber verir." buyurdu. Ben: "Ey Resulullah! Anam babam sana feda olsun." dedim ve sonra olup bitenleri ona anlattım. "Önümdeki karartı sendin öyleyse, değil mi?" buyurdu. "Evet bendim." dedim. Sonra eliyle göğsüme öyle vurdu ki, göğsüm ağrıdı. Sonra buyurdu ki: "Allah ve Resulünün sana haksızlık yapacağını mı zannettin?"

Sahih-i Müslim, c. 2, s. 669, h. 103; Müsned-i Ahmed bin Hanbel, c. 6, s. 221.

PEDOFIL (Subyanci)

Resulullah (sav), ben altı yaşında iken benimle evlendi. Medine'ye geldik. Beni'l-Haris İbnu'l-Hazrec kabilesine indik. Ben hummaya yakalandım. Saçlarım döküldü, (İyileşince) saçım yine uzadı. Annem Ümmü Ruman, ben arkadaşlarımla salıncakta oynarken, bana geldi, benden ne istediğini bilmeksizin yanına gittim. Elimden tuttu. Evin kapısında beni durdurdu. Evimizde, ensardan bir grup kadın vardı. "Hayırlı, bereketli olsun!", "Uğurlu mübarek olsun!" diye dualar, tebrikler ettiler. Annem beni onlara teslim etti. Onlar kılık-kıyafetime çeki düzen verdiler. Beni, [kuşluk vakti aniden] Resulullah (sav)('ın gelişinden) başka bir şey şaşırtmadı. Annem beni O'na teslim etti. O gün ben dokuz yaşında idim.

Buhari, Nikah 38, 39, 57, 59, 61; Müslim, Nikah 69, (1422); Ebu Davud, Nikah 34, (2121), Edeb 63

MAFYA BABASI

Ortalık durulunca Nebi’nin huzuruna getirdi, affedilmesini istedi, Biat’ının kabulü için yalvardı. Bu rica üç kez tekrarlandıktan sonra ancak Rasulullah(sav) İbn Ebi’s-Sarh’ın biatını kabul etti.Onlar gittikten sonra Ashabına dönerek:

“Biat etmeden evvel içinizden bu adamı katledecek doğru biri çıkmadı mı? Diye sordu.

Onlar da: “Biz işaretinizi bekliyorduk” cevabını verdiler. Bunun üzerine Rasulullah(sav): “Bir Peygamber ima ile adam öldürtmez, açık konuşur.”

( İbn-i Sa’d, E.Davut, Nesei, Hakim, İbn-i Hişam, İbn-i Hacer)

TECAVUZCU

Resulullah (sav)'la birlikte Beni'l-Müstalik Gazvesi'ne çıktık. Arap esirlerinden çokça esir ele geçirdik. Kadınlara karşı arzu duyduk. Çünkü üzerimizde bekarlık şiddet kesbetmişti. Hep azil yapmak istiyorduk ve: "Aramızda Resulullah (sav) varken, ona sormadan azil (Bosalmadan penisi cekmek) yapmak olur mu?" dedik ve sorduk. "Hayır!" buyurdular. "Bunu yapmamanız gerekir. Kıyametc kadar geleceği takdir edilen her canlı mutlaka yaratılacaktır (siz tedbirinizle önüne geçemezsiniz)."

[ Buhari, Nikah 96, Büyu 109, Itk 13, Megazi 32, Kader 4, Tevhid 18; Müslim, Nikah 125, (1438); Muvatt ]

ISKENCECI

Muhammed, Safiyye'nin babasi Huyey b. Ahtab'i, ve kocasi Kinâne b. Ebi'l Hukayk'i, ve kocasinin kardesi Rebi'b. Ebi'l-Hukayk'i esir olarak ele geçirir ve her birini, Benû'n Nadir kavmi'ne âid hazinenin yerini söylemeye zorlar, ve fakat onlardan olumlu bir cevap alamaz. Bu sirada Muhammed'in katina gelen Yahudilerden biri: "Ben Kinâne'nin her sabah iste su harabe etrafinda dolastigini görüyordum" diye bilgi verir. Muhammed Kinâne'ye sorar, fakat o bilmedigini söylemekte israr eder. Muhammed harabenin etrafinin kazilmasini emreder. Kazi sonucunda hazinenin bir kismi bulunur. Muhammed Kinâne'den hazinenin kalan kismini sorar fakat Kinâne bilmedigi söyler. Bunun üzerine Muhammed, Kinâne'yi iskence yolu ile söyletmege çalisir. Zübeyr b. Avvam adindaki adamina emir verir ve hazinenin nerede bulundugunu söyletmek üzere Kinâne'ye iskence yapilmasini ister. Zübeyr elinde tuttugu bilek kemigi ile Kinâne'nin gögsüne vurur ve ölecek dereceye gelinceye kadar onu döver. Bir rivâyete göre ateste kizdirilmis demiri onun gögsüne tutar.

Fakat her seye ragmen Kinâne, hazinenin nerede oldugunu bilmedigini söylemeye devam eder. Muhammed onun artik daha fazla iskenceye dayanamayip ölecegini anlayinca yaninda duran Muhammed bin Mesleme'ye teslim eder ve basini kesmesini emreder. Bu isi Muhammed b. Mesleme'ye vermesinin sebebi, ona kardesinin intikamini alma firsatini saglamak içindir. Çünkü Muhammed b. Mesleme ënin kardesi olan Mahmud b. Mesleme daha önce Yahudiler tarafindan öldürülmüstür ve iste simdi kardesi, onun intikamini alacaktir.

(Bkz. Taberi, age, 1966, Cilt II. sh. 610).

IRZ DUSMANI

Hz. Enes radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm Hayber'e geldi. Allah kaleyi fethetmeyi müyesser kılınca, kendisine Safiyye Bintu Huyey İbnu Ahtab'ın güzelliğinden bahsedildi. Safiyye'nin kocası savaş sırasında öldürülmüştü. Kadın daha yeni evlenmişti. Aleyhissalâtu vesselâm, ganimetten pay olarak kendisine onu seçti. Oradan Safiyye ile birlikte çıktılar. Revhâ nem mevkiye geldiler. Aleyhissalâtu vesselâm orada gerdek yaptı. Sonra küçük bir yaygı içerisinde hays (denen hurma, yağ ve keş'ten mamul bir yemek) hazırladı. Sonra bana: "Etrafındakileri çağır!" buyurdu. Bu, Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm'ın Safiyye için verdiği düğün yemeği idi. Sonra oradan Medine'ye hareket ettik. Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm Safiyye için, bineğinin terkisine bir örtü seriyordu. Sonra devesinin yanında çömelip dizini dayadı. Safiyye radıyallahû anhâ, dizine basarak deveye bindi."

Buhari, salat 12, Esan 6, Salatu'l-Havf 6, Cihad 102, 130, Menâkıb 27, Megazi 38; Müslim, Nikah 464, (1367); Ebu Davud, Harâc ve'l-İmaret 21, (2996, 2997, 2298); Nesai, Nikah 79, (6, 131-134).

PUTPEREST

"Lat'ı, Uzza'yı ve... üçüncü olan Menat'ı gördünüz mü? İşte bunlar, yüce tanricalardir... Sefaatleri de elbette ki umulur."

(Kuran 53: 19-20 Bknz; Seytan Ayetleri)

CIZYECI (Haraçci)

Bana ulaştı ki, "Resulullah (sav) Bahreyn Mecusilerinden cizye almıştır, keza Hz. Ömer (ra) İran Mecusilerinden, Hz. Osman (ra) da Berberilerden cizye almıştır."

Muvatta, Zekat 41, (1, 278)

Harb İbnu Ubeydillah, baba tarafından dedesi Umeyr es-Sakafi (ra)'den nakleder: "Resulullah (sav) buyurdular ki: "Haraç Yahudi ve Hıristiyanlardan alınan vergidir. Müslümanlara haraç yoktur." Bir rivayette "uşur yoktur" buyurmuştur.

Ebu Davud, Harac 33, (3046-3049)

IFTIRACI

Nuaym b. Mes'ud (ra), gizlice müslüman olmuştu. Allah Resûlü, ona bir müddet daha müslümanlığını gizlemesini söylemiş.. ve onu bu muhasara esnasında, çok mühim işlerde kullanmıştı.

Nuaym, hem Kureyş'in hem de Yahudiler'in itimat ve hürmet ettikleri bir insandı. Efendimiz, ona harbin bir taktik olduğunu söylemiş ve idare-i kelâm etmesine de izin vermişti. Nuaym, bu ruhsat üzerine Yahudiler'e giderek: Kureyş sizi terkedecek ve Muhammed (sav)le baş başa bırakacak. Düşünün o zaman haliniz nice olur. Eğer bu durumda kalmak istemiyorsanız, onların ileri gelenlerinden bir kaçını rehin olarak yanınızda alıkoyun dedi. Onlar Nuaym'a olan itimatlarından dolayı bu sözlere kesin olarak inandılar.

Nuaym daha sonra Kureyşe gitti. Onlara da: Yahudiler Muhammed (sav)le gizlice anlaştılar. Sizin ileri gelenlerinizden birkaçını rehin edip ona teslim edecekler. O da onlara ilişmeyecek. Sakın sizden böyle bir talepte bulunurlarsa onların dediğini yapmayın dedi. Kureyşliler de, Nuaym'a itimat ettiklerinden, onun bu tekliflerinden zerre kadar şüphelen-mediler.

Kureyş ileri gelenleriyle Yahudi liderleri, birgün bir araya geldiler. Her iki taraf ta birbirinden şüpheleniyordu. Evvela Yahudiler sözü açtı ve: Siz başınız sıkışınca çekip gidecek ve bizi bu adamla baş başa bırakacaksınız. Teminat için bize birkaç rehin vermezseniz biz savaşı bırakacağız dediler. Kureyş, zaten böyle bir teklif bekliyordu. Nuaym'ın sözünü hatırladılar ve tabii bu teklifi reddettiler. Onların reddi, Yahudilere de Nuaym'ı tasdik ettirdi. Böylece ittifak bozulmuş oldu ve Yahudiler harp sahnesinden çekilmeye başladılar.

Nuaym Müslüman olalı birkaç gün olmuştu. Allah Re-sûlü'nün insanları tanımadaki isabetine bakın ki, hemen Nuaym?ın becerebileceği bir işi ona teklif etmiş, o da arızasız bu işi yerine getirivermişti.

(Ibni Ishak, Siret Resul.)

KATLIAMCI (Soykirimci)

Bu esirlerden erkek olanlar “Üsame Bin Zeyd” evinde; kadınlar ve çocuklar ise “Remle Binti Haris” evinde toplatılırlar. Muhammed erkeklerin idam kararını verdikten sonra Medine’ nin bugünkü pazaryeri olan semtte hendekler-çukurlar kazılarak mezar gibi hazır hale getirilir. Daha sonra erkekler eli kolu bağlı bir vaziyette ve kafileler halinde oraya yanaştırılıp başları kesilir ve o çukurlara atılır. Muhammed bu kesim işleminde Hz. Ali ve Zübeyr bin Avam’ı görevlendirmişti. Bilindiği gibi ikisi de Muhammed tarafında cennetle müjdelenmiştir. Ali ve Zübeyr kesim işine devam ederlerken Muhammed de bir yerde oturmuş onları seyrediyordu. Ayşe (Hz.) nin aktardığına göre, bu kesim işi sabahtan akşama kadar sürmüş. Erkekler idam edilirken, Yahudi kadınlar ve çocuklar da buna feryat edip saçlarını başlarını yolmuşlar.

(Vakıdi, Meğazi, 2/512-517)

NAMUSSUZ

Muhammed, bu Yahudilerin karıları ve kızlarından 16 tanesini özel olarak ayırıyor ve bunlardan Reyhane’yi kendine seçip geriye kalan 15 tanesini de diğer önemli dostlarına dağıtıyor.

Bir Yahudi:“Artık her şeyimize el koydunuz, hiç olmazsa gözlerimizin önünde namusumuza el uzatmayın” diyor. Fakat, Muhammed bunu dinlemiyor

(Kaynak: Vakıdi, Meğazi, 2/250)

KADIN TUCCARLIGI

“Beni Kureyza Savaşı’nda kadınlar bölüşülürken bana üç tane düştü; hepsini de sattım”

(Kaynak: Diyarbekiri, Tarihi Hamis,1/499 ve Vakıdi age 2/523-25)

SEKS DUSKUNU

Ebu Râfi (radıyallahu anh) anlatıyor: "Resulullah (aleyhissalâtu vesselâm), birgün bütün hanımlarına uğradı. Her birisinin yanında ayrı ayrı yıkandı. Kendisine:

"Ey Allah'ın Resulü dedim, en sonunda bir kere yıkansanız olmaz mı?"

"(Olmasına olur, ancak) böyle yapmak daha temiz, daha hoş ve daha paktır!" buyurdular."

Ebu Dâvud, Tahâret 86, (219).

TUZAKCI

"Nafi'ye yazarak savastan once musrikleri Islam'a davet etme hususunda sordum. Su cevabi verdi: "Bu Islam'in basinda idi. Resulullah aleyhissalatu vesselam Beni Mustalik'e ani baskin yapti. Adamlari gafildi, hayvanlari su kenarinda sulanmakta idi. Savasabilecekleri oldurdu, kadin ve cocuklarini da esir etti. O gun Cuveyriye validemizi esir almisti.

Bunu bana Abdullah Ibnu Omer rivayet etti. Abdullah bu orduya asker olarak katilmisti."

Buhari, Itk 13, Muslim, Cihad 1, (1730); Ebu Davud, Cihad 100, (2633).

GADDAR

“Rasulullah’a (sallallahu aleyhi ve sellem), müşriklerin, gece baskınlarında öldürülen çocuk ve kadınları hakkında soruldu. Rasulullah (sallallahu aleyhi ve sellem), “Onlar müşriklerdendir” diye cevap verdi. Başka bir rivayette ise şöyle geçmektedir: “Rasulullah’a (sallallahu aleyhi ve sellem), atlı bir grubun geceleyin düşmana saldırması esnasında, müşriklerin çocuklarından isabet alanların durumu ile alakalı soruldu. Bunun üzerine şöyle cevap verdi: “Onlar babalarındandır.”

Sahihu Müslim Şerhi, Nevevi, 12/48-50

SUIKASTCI

Kim, Allah’a ve Rasulü’ne karşı savaşan kafirleri suikast ile öldürmenin ihanet olduğunu veya İslam’ın bunu yasakladığını söylerse, Kitap ve Sünnet’i yalanlamış ve sapıtmış olur. Nevevi (rahimehullah) şöyle der: “Kadı Iyad der ki: Hiçbir kimse onu öldürmenin hainlik olduğunu söyleyemez. Ali bin Ebi Talip’in (radıyallahu anh) bulunduğu bir yerde adamın biri bunun hainlik olduğunu söylemiş, bunun üzerine Ali (radıyallahu anh) bu kişinin hemen boynunun vurulmasını emretmiş ve öldürülmüştür.”

Sahihu Müslim Şerhi, Nevevi, 12/160

CAPULCU

Resulullah (sav) bir ganimet ele geçirilince, Hz. Bilal (ra)`e emrederdi, o da halka yüksek sesle duyulur, askerler de ganimet olarak ne ele geçirmişse getirip teslim ederdi. Peygamberimiz (sav) de önce beşte birini (humus) alır, geri kalanı taksim ederdi. Bir gün, (Bilal`in) çağırmasından sonra bir adam kıldan mamul bir yular getirdi ve: "Ey Allah`ın Resulü, ganimet olarak biz de bunu ele geçirmiştik!" dedi. "Sen," dedi, "üç kere bağırdığı vakit Bilal`i işitmedin mi? O zaman niye getirmedin?" Adam, Resulullah (sav)`a (gecikmenin sebebiyle ilgili olarak kabul görmeyen) özürler beyan etti. Ancak neticede şu cevabı aldı: "Hayır! Bunu senden kabul etmiyorum. Kıyamet günü sen bununla birlikte geleceksin."

Kutubu sitte, Cihad, Ravi: Amr Ibn'il As

NEZAKETSIZ

Bir kadın, perde gerisinden Resulullah (sav)'a eliyle bir mektup uzattı. Resulullah (sav) elini derhal geri çekip: "Ne bileyim, bu el kadın eli midir, erkek eli midir?" buyurdu. Kadıncağız: "Kadın elidir!" deyince Hz. Peygamber (sav): "Sen kadın olsaydın, tırnaklarının rengini değiştirirdin" buyurdu. Bununla kına yakmayı kastetmişti.

Ebu Davud, Tereccül 4, (4166); Nesai, Zinet 18, (8, 142)

FEMININ HIJYEN UZMANI

Ensardan bir Kadın, Resulullah, (sav)`a hayızdan nasıl yıkanacağını sordu. Bunun üzerine, Aleyhissalatu vesselam da nasıl yıkanacaksa öyle emretti ve dedi ki: "Miske bulanmış bir (bez, pamuk vs.) parçası al. Onunla temizlen!" "Onunla nasıl temizleneceğim?" diye Kadın tekrar sordu. Resulullah: "Onunla temizlen!" buyurdu. Kadın tekrar etti: "Nasıl?" Resulullah: "Sübhanallah! Temizlen!" dedi. (Baktım ki anlamıyor;) Kadını kendime çektim ve: "O parçayı, kan bulaşığına tatbik et!" dedim...

Sahih Muslim, Hayiz, Hadis 3790

ZAMPARA

Aklında bir şeyler olan bir Kadın vardı. Bir gün Resulullah (sav)`a: "Ey Allah`ın Resulü! Benim sana bir ihtiyacım var!" dedi. Aleyhissalatu vesselam: "Ey ümmü fülan, yollardan hangisini dilersen bak da ihtiyacını göreyim" dedi. Kadınla birlikte bir sokağa gitti, Kadın da ihtiyacını arzetti.

Kutubu sitte, Ravi: Enes, Hadis 3434

Ben Hz. Enes (ra)`in yanında idim. Onun yanında bir kızı vardı. Enes dedi ki: "Resulullah (sav)`a bir kadın gelerek nefsini ona arzetti ve: "Ey Allah`ın Resulü! Senin bana ihtiyacın var mı?" dedi. Bunun üzerine Enes`in kızı: "Bu kadının hayası ne kadar az! Ne ayıp, ne ayıp!" dedi. Enes: "Hayır, o senden daha hayırlı! Resulullah`a rağbet ve arzu duydu ve nefsini ona arzetti" buyurdu."

Sahih muslim, Nikah, Ravi; Sabit, 5621

NARSISIST

“Allahü teâlâ, İbrâhim oğullarından İsmâil’i seçti. İsmâil oğullarından Kinâne oğullarını seçti. Kinâne oğullarından Kureyş’i seçti. Kureyş’ten Hâşim oğullarını seçti. Hâşim oğullarından Abdülmuttalib oğullarını eçti. Abdülmuttalib oğullarından da beni seçti.”

“Ben, Abdullah, Abdülmuttalib, Hâşim, Abdü Menaf, Kuseyy, Kilâb, Mürre, Ka’b, Lüveyy, Gâlib, Fihr, Mâlik, Nadr, Kinâne, Huzeyme, Mudrike, İlyâs, Mudar, Nizâr, Me’ad, Adnân oğlu Muhammed’im.

Ibn Sa'd, Tabakat, Cilt 1, Sayfa 27

BATIL (ilkel)

Ebu Hüreyre radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki: "Sizden birinizin (yemek) kabına sinek düşecek olursa, onu iyice batırın. Zira onun bir kanadında hastalık, diğerinde şifa vardır. O, içerisinde hastalık olan kanadıyla korunur."

Ebu Davud, Et'ime 49, (3844); Buhari, Tıbb 58, Bed'ü'l-Halk 14; İbnu Mace, Tıb 31, (3504, 3505); Nesai, Fera' 11 (7, 178).

IKTIDARSIZ (Ilerleyen yaslarinda)

Allah'in Resulu cinsi münasebetlerde onceden gucsuz oldugunu soylerdi. "Sonra Allah bana tas icinde pismis bir et gonderdi. Yedikten sonra her zaman kendimde gerekli gucu hissettim"

Ibn Sa'd, Tabakat, Cilt 8

Gerisini siz ekleyin..

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 57
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Bu herif bütün bu haltları yemişşse , anlamadığım birşey var...

Bundan birkaç sene evvel TV göstermişti...Penisini müridlerine öptüren hoca...ve bu adamı yargılayıp içeri attılar...

Burda sizce bir haksızlık yok mu ??? Momo'nun yemediği halt kalmamış , üstüne üstlük adamı el üstünde tutmuşlar..ama zavallı hoca küçüçük bir suçtan , alttarafı penisini öptürmekten hapise girdi...

Adaletin bu mu be dünya :(:(:(

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bu herif bütün bu haltları yemişşse , anlamadığım birşey var...

Bundan birkaç sene evvel TV göstermişti...Penisini müridlerine öptüren hoca...ve bu adamı yargılayıp içeri attılar...

Burda sizce bir haksızlık yok mu ??? Momo'nun yemediği halt kalmamış , üstüne üstlük adamı el üstünde tutmuşlar..ama zavallı hoca küçüçük bir suçtan , alttarafı penisini öptürmekten hapise girdi...

Adaletin bu mu be dünya :(:(:(

Burda bir haksizlik yok.. Kainatin efendisi Muho olduguna gore istedigi mumine penisini opturebilir. Muminlerin boyle bir ayricaligi olamaz. Bugun sag olsa angelina jolie icin ayetler bile inerdi.. Hic bir muminde gik diyemezdi..suphen olmasin..

tarihinde Sexy Huri tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

KATLIAMCI (Soykirimci)

Bu esirlerden erkek olanlar “Üsame Bin Zeyd” evinde; kadınlar ve çocuklar ise “Remle Binti Haris” evinde toplatılırlar. Muhammed erkeklerin idam kararını verdikten sonra Medine’ nin bugünkü pazaryeri olan semtte hendekler-çukurlar kazılarak mezar gibi hazır hale getirilir. Daha sonra erkekler eli kolu bağlı bir vaziyette ve kafileler halinde oraya yanaştırılıp başları kesilir ve o çukurlara atılır. Muhammed bu kesim işleminde Hz. Ali ve Zübeyr bin Avam’ı görevlendirmişti. Bilindiği gibi ikisi de Muhammed tarafında cennetle müjdelenmiştir. Ali ve Zübeyr kesim işine devam ederlerken Muhammed de bir yerde oturmuş onları seyrediyordu. Ayşe (Hz.) nin aktardığına göre, bu kesim işi sabahtan akşama kadar sürmüş. Erkekler idam edilirken, Yahudi kadınlar ve çocuklar da buna feryat edip saçlarını başlarını yolmuşlar.

(Vakıdi, Meğazi, 2/512-517)

BUNLARI KABUL EDEN BUNU DA KABUL ETTİ.. BUDA VAR..

bunların yanında şu da var..

Ey Evs Kabilesi! Benim ile müttefikiniz arasında hakem olmak üzere sizden birinin hakemliğine razı olur musunuz?" dedi. Evs; "Oluruz" dediler. Resulullah; "O halde işte Sa’ad b. Muaz" dedi.

Yahudiler Sa'd b. Muaz'ı seçtiler. Her iki tarafın onun vereceği hükme razı olacaklarına dair anlaşma yapıldı. Sa'd b. Muaz'a güven muamelesi bittikten sonra, Sa'd; Beni Kureyza'nın silahlarını bırakıp dışarı çıkmalarını emretti. Silahlarını bırakıp dışarı çıkınca Sa'd, eli silah tutanların öldürülmeleri, mallarının taksim edilip, kadın ve çocukların mülk edinmelerine hükmetti. Sa'd'ın bu hükmünü işiten Resulullah (sas) şöyle dedi:

"Sen onlar hakkında Allah’ın yedi kat gök üstündeki hükmüne uygun hüküm verdin."

Sonra

yahudilikten müslümanlığa geçmiş biri bu muaz..

yahudiler kendileri seçiyorlar..

sen bize hüküm ver uyacağız okey diyorlar..

muaz da onalara yahudilik hükmü üzerine hüküm veriyor..

yararlanılan link ve devamı..

http://www.hilafet.com/kitaplar/islamdevleti/33.htm

ayrıca türkiyem gazetesinin hediye kitap..

Link to post
Sitelerde Paylaş

SARALI (Epileptik)

"Resûlu'llâh(...)'i, sogugu pek siddetli bir günde kendisine vahiy nâzil olurken görmüslügüm vardir. (Iste öyle soguk bir günde bile) kendisinden o hâl geçtigi vakitde sakaklarindan sapir sapir ter akardi"

(Bkz. Sahih-i... Cilt I. sh. 2. Hadis no. 2)

"Vahiy nâzil olurken en evvel vücûd(una) bir titreme gelirdi"; "Vahiy nüzûl ederken kendilerini (tasa ve kaygi kaplar yüzü kül gibi olur), gözlerini kaparlar ve horultuya (benzer) siddetli siddetli nefes alirlardi"

(Bkz. Sahih-i... , I, sh. 5)

İslam inanışına göre 124 bin peygamber gelmiş geçmiştir..

cebrail de bilinidği gibi vahiy getiren melekdir. (( din ve dindar inanışına göre ))

muhammede melek 24 bin sefer gelmiştir.. (( din ve dindar inanışına göre ))

(( din ve dindar inanışına göre )) bu melek pek azamatli ve pek büyük olduğundan terlemiş veya strese girmiş olabilir..

(( din ve dindar inanışına göre )) zaten melek kendine bir şeyler bildirirken muhammed de dilini kımıldadır ezberlemeye çalışır mış..

(( din ve dindar inanışına göre )) ama allah bu hareketi yasaklamıştır.. yapma demiştir..

Link to post
Sitelerde Paylaş

ALAYCI (Hicv)

Resulullah (sav), Kureyza günü, (şairi) Hassan İbnu Sabit'e: "Müşrikleri hicvet, zira Cebrail seninle beraberdir!" dedi.

Buhari, Edeb 91, Bed'u'l-Halk 6, Megazi 30; Müslim, Fezailu's-Sahabe 153, (2486)

şimdi buna piskolojik savaş da diyebiliriz..

önce düşmanı aklen fikren beynen piskolojikman yıkmak için yapılmış bir hareket..

mesela ırak ameriaka savaşında enfarmasyon bakanı muhammed el saahafın yaptığı gibi..

tv karşısına çıkar """köpekler, çapulcular ,,palyançolar derdi bush 'un askerlerine..

daha da geriye gidecek olursak nazia lmanyasında bu işi yapan propaganda bakanı vardı .. aı joseb göbbels (( yazılış yanlış olabilir ))

gel şimdiki zamana;

akape nin tanıtım ve propaganacısı edibe sözendir..

mesela devlet bahçeli ise rakibini rencide etmek için ip atar kürsüden..

NİYE ANLATIYORUM BUNLARI..

MÜHİM OLAN AMAÇ ÖNCE PİSKOLJİK VE AKLEN BEYNEN YIKMAK..

BEN MUHAMMEDCİ DEĞİLEM..NOKTA..

Link to post
Sitelerde Paylaş
4137-Ebu Saîdi'l-Hudrî anlatıyor: "Resulullah şöyle emrettiler: "Benden Kur'an dışında bir şey yazmayın. Kim, Kur'an'dan başka bir şey yazmış ise, onu imha etsin." [Müslim, Zühd 72, (3004).]

4136-"Zeyd İbnu Sâbit Hz. Muâviye 'nın yanına girmişti. Hz. Mu'âviye ona bir hadisten sual etti. Zeyd de hadisi ona söyledi. Hz. Muâviye (orada hazır bulunan bir adama) hadisi yazmasını emretti. Zeyd müdahalede bulunarak Resulullah, hadislerinden hiçbir şey yazmamamızı emretmişti" dedi. Bunun üzerine Hz. Muâviye yazılanı derhal imha etti." [Ebu Dâvud, İlm 3, (3647).]

Biz hadis yazarken Hz. Peygamber yanımıza geldi ve “Yazdığı-nız şey nedir?” dedi. “Senden işittiğimiz hadisler” dedik. Hz. Peygamber: “Allah’ın kitabından başka kitap mı istiyorsunuz? Sizden evvelki milletler Allah’ın kitabı yanında başka kitaplar yazdıkları için yoldan çıktılar.”

El Hatib, Takyid 33

Allah’ın elçisinden sözlerini yazmak için izin istedik, bize izin vermedi.

Tirmizi, Es Sunan, K. İlm 11

Link to post
Sitelerde Paylaş
Ebu Saîdi'l-Hudrî anlatıyor: "Resulullah şöyle emrettiler: "Benden Kur'an dışında bir şey yazmayın. Kim, Kur'an'dan başka bir şey yazmış ise, onu imha etsin." [Müslim, Zühd 72, (3004).]

Muslim bu sozu bile bile neden bunu yazmis olsun?

Siz hadisleri inkar mi ediyorsunuz simdi?

Ya da Muhammed'in sunnetleri yoktur mu diyorsunuz?

Link to post
Sitelerde Paylaş
4137-Ebu Saîdi'l-Hudrî anlatıyor: "Resulullah şöyle emrettiler: "Benden Kur'an dışında bir şey yazmayın. Kim, Kur'an'dan başka bir şey yazmış ise, onu imha etsin." [Müslim, Zühd 72, (3004).]

4136-"Zeyd İbnu Sâbit Hz. Muâviye 'nın yanına girmişti. Hz. Mu'âviye ona bir hadisten sual etti. Zeyd de hadisi ona söyledi. Hz. Muâviye (orada hazır bulunan bir adama) hadisi yazmasını emretti. Zeyd müdahalede bulunarak Resulullah, hadislerinden hiçbir şey yazmamamızı emretmişti" dedi. Bunun üzerine Hz. Muâviye yazılanı derhal imha etti." [Ebu Dâvud, İlm 3, (3647).]

Biz hadis yazarken Hz. Peygamber yanımıza geldi ve “Yazdığı-nız şey nedir?” dedi. “Senden işittiğimiz hadisler” dedik. Hz. Peygamber: “Allah’ın kitabından başka kitap mı istiyorsunuz? Sizden evvelki milletler Allah’ın kitabı yanında başka kitaplar yazdıkları için yoldan çıktılar.”

El Hatib, Takyid 33

Allah’ın elçisinden sözlerini yazmak için izin istedik, bize izin vermedi.

Tirmizi, Es Sunan, K. İlm 11

dikkatinizi çekerim,bunların hepsi aynı şekilde hadis

Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaşım hadis yazmama bir süreyi içeren durumdur.ömrünüz boyunca yazmayın demiyor peygamber efendimiz.bir süre zarfı içerisinde diyor bunun sebebi de peygamber efendimizin sözleri , kuran ile yani allahın kelamıyla karışmasın diye.bu hassasiyeti gösteren bir peygamberin kuranı uydurmuş olabileceğine hala nasıl inanıyorsunuz.peygamberin sözlerimi yazmayın demesine inanıyorsunuz (yanında değildiniz ama inanıyorsunuz).işinize gelene inanıp işinize gelmeyene inanmıyosunuz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Huriciğim,

Senin mantıksız birisi olduğun yazdıklarındaki tutarsızlıklardan belli ama yinede tastik etmen için sorayım...

Bukadar kötü özelliğin bir araya geldiği bir insan nasıl oluyorda insanlık tarihinde bilinen en büyük devrimi gerçekleştirdi ve 1500 senedir bunca insanı peşinden sürükledi..?_

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mask kardeş savunmanız çok yanlış.

Lenin,de insanlık tarihinde bilinen büyük devrimlerden birini gerçeklerştirdi.

Ve eğer hatalar yapılmasaydı dünyanın bir çok yerinde hakim olacaktı bu devrim.

Ve şu an bu lenin denen adamın peşinde birsürü cahil var.

Tüm bunlardan Lenin iyi bir insan olduğu sonucunu çıkarabilirmiyiz.

Sevgiler...

Link to post
Sitelerde Paylaş

mask kardeş mantığınla bize hurinin bu yazdığı hadisleri bi zahmet açıklayıver. böyle hemen savunma moduna geçmeyin, bilimsel olarak açıklayıverin. üstün hadis ilmiyle. şu iddiadan başlayın mesela :

Hafsa : “Tanrı elçisi! Sen beni kötü duruma düşürdün, aşağıladın. Öyle bir şey yaptın ki, benzerini hiçbir karına yapmadın! Benim günümde, benim sıramda ve benim yatağımda bir cariyeyi yatırıp yapıyorsun!”

Muhammed: “Vallahi Billahi Marya ile bir daha yatmayacağım!”

“Hafsa! Marya’ yı kendime haram etsem de ona bir daha yaklaşmasam; bundan hoşnut olur musun?

“Evet!”

Muhammed hemen ant içmiştir:

“Hafsa! Aramızda kalsın, bunu sakın kimseye söyleme, olmaz mı?”

“Tamam!”

(Bkz. Taberi, Camiu’l-Beyan,28/102)

Link to post
Sitelerde Paylaş
Huriciğim,

Senin mantıksız birisi olduğun yazdıklarındaki tutarsızlıklardan belli ama yinede tastik etmen için sorayım...

Bukadar kötü özelliğin bir araya geldiği bir insan nasıl oluyorda insanlık tarihinde bilinen en büyük devrimi gerçekleştirdi ve 1500 senedir bunca insanı peşinden sürükledi..?_

hitler de savaşmak için ordusunu kış ortasında rusyaya yollamasaydı,belki bugün hala bütün avrupayı(hatta fazlasını) peşinden sürüklüyor olacaktı.yanlış bir savunma

Link to post
Sitelerde Paylaş
Muslim bu sozu bile bile neden bunu yazmis olsun?

Siz hadisleri inkar mi ediyorsunuz simdi?

Ya da Muhammed'in sunnetleri yoktur mu diyorsunuz?

yoktur diyorum..

hadi ispatla, istersen hodri meydan, gene kacma :P

kendin bile sacma ve dogru olmadigini kabul ediyorsun zaten, al yorumlarindan bir örnek..

Tin'e katiliyorum...

Canakkale'de can vermis yuzbinlere "bedrin aslanlari" demezler mi, cildirmamak elde degil..

Iste araplarin ve ulkemizde olan arap yalakalarinin kutsal diye ovundukleri celik comak dovusleri..

Bedir'de dovusen toplam asker sayisi 1300

Kayiplar: sadece 13

Gelelim hendek celik comak dovsune..

Hendek'te savasan toplam asker sayisi 15000

Kayiplar : 14 :D

Uhud catismasi toplam asker sayisi 3700

Kayiplar :92

Uc catismada dovusen toplam asker sayisi 20000 kadar ama olenler 100'u zar zor geciyor..

Acaba bu adamlar gercekten dovustu mu yoksa birbirlerine uzaktan laf dalasi mi yaptilar demekten alamiyor insan kendini..

hadi kendini daha inandiramazken, gelde beni ile digerlerini ikna et.. plsss :P :P

Link to post
Sitelerde Paylaş

Peygamber kimlerin ölüm emrini verdiyse tereddütsüz haklıydı.

Bende bir islam devrimi gerçekleştirsem ilk işim inanmayanları uyarmak olur.

Eğer itaat göstermezlerse idam.

Bunda herhangi bir gaddarlık yoktur.

Çünki kurtla kuzu bir arada olamaz.

Fikirlerin farklı olduğu ortamlarda şiddet kaçınılmazdır.

Milyonlarca kişinin zarar görmemesi için

Farklı fikirlerin hepsini ya sürülür yada öldürülür.

Rus devrimindede dindarları öldürenleride kınamıyorum.

Eğer dindarlara rahat yaşama hakkı tanısalardı.

Toplumsal çatışma çıkardı.

Birkaçkişin ölmesi toplumsal çatışmadan daha iyidir.

tarihinde AntiKafir tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Peygamber kimlerin ölüm emrini verdiyse tereddütsüz haklıydı.

Bende bir islam devrimi gerçekleştirsem ilk işim inanmayanları uyarmak olur.

Eğer itaat göstermezlerse idam.

Bunda herhangi bir gaddarlık yoktur.

Çünki kurtla kuzu bir arada olamaz.

Fikirlerin farklı olduğu ortamlarda şiddet kaçınılmazdır.

Milyonlarca kişinin zarar görmemesi için

Farklı fikirlerin hepsini ya sürülür yada öldürülür.

Rus devrimindede dindarları öldürenleride kınamıyorum.

Eğer dindarlara rahat yaşama hakkı tanısalardı.

Toplumsal çatışma çıkardı.

Birkaçkişin ölmesi toplumsal çatışmadan daha iyidir.

Peygamberini iyi anlamış bir müslüman... Cani katil...

Link to post
Sitelerde Paylaş
Peygamberini iyi anlamış bir müslüman... Cani katil...

Bunun canilikle alakasını yazabilir misin?

Müslümanları birbirine düşüren mezhep çatışmaları değilmidir?

68 kuşağında türkleri birbirine düşüren sağ sol çatışmaları değilmidir?

Kürtleri türklere ihanete zorlayan marksizm saçmalığı değilmidir?

Tüm bunlar farklı fikirlerin ortaya çıkardığı çatışmalardır.

Onun içindir ki sadece islam kalana kadar mücadelemiz devam edecektir.

Ne zaman ki insanlar farklı fikirlerinden kurtulur.

Dünyada barış ancak o zaman sağlanır.

Kimseye bir düşmanlığımız yoktur.

Biz yapılması gereken ne ise onu yapma gayretindeyiz.

İmzam üzerine biraz düşünürsen bunu anlamak zor değil.

Sevgiler...

tarihinde AntiKafir tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...