Jump to content

cinsel organlar amacı dışında neden kullanılır


Recommended Posts

Tek varlık amacı zevk değildir bir müslümanın..Müslümanın -hele böyle bir asırda- varlık amacı Rabbine Kulluk etmektir..Daha sonra başkalarının kulluk etmelerine yardımcı olacak şekilde çalışmaktır..

Ama Ahirete Ve Allah'a inanmayanların ise zevkten başka ne beklentileri olabilir?

Öyle ya evrim devamı için zevk lazım..

Tek varlık amacı zevtir müslümanın.Bu dünyada ve cennette sonsuz zevk için yaparlar herşeyi.Başka bir amaç olamaz.

ancak bağzıları

varlık amacı Rabbine Kulluk etmektir--Gibisinden laflar ederler ki bunlar aynı zamanda ''allahın bizim kulluk etmemize ihtiyacı yoktur.Biz sadece kendimiz kazanır yada kaybederz kulluk ederek'' diyerek kendisiyle çelişkiye düşen, düşünceden ve empati kurma yeteneğinden tamamen yoksun dar görüşlü, önyargılı insanlardır.

oysa ben her zevkin sonunun boş olduğunu bilirim zevk sadece o anda vardır:hemen gelir ve geçer ve geçtikten sonra insanı o zevki tattıktan önceki halinden daha kötü bir duruma sokar.Bu yüzden ben zevk peşinde koşmam.Cennet inancı gibi sonsuzluğa uzanan aç göslülüğmde yoktur.

Tartışılacak yanı olmayan konuları bilim formunda tartışarak burayı şişirmeyelim.

tarihinde NiHiL tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 59
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Aynı soruyu dığer duygular için de sorabilir miyiz?

Burnun hem nefes alma fonksiyonu var (yaşamı devam ettieme) hem de koklama (zevk).

Ağız hem yemek yemek için ve nefes almak için (yaşamı devam ettieme) işe yarar hem de tad almak için (zevk).

Keza gözümüz..

Keza derimiz...

...

Tabi bunlaın yeri geldiğinde hayati önemi de oluyor. Hem hayvanlar için hem de insanlar için.

Sevgiler

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sevgili DreiMalAli, burnun fonksiyonlarini, insanlarin cogu eksik biliyor. Tad alma dedigimiz seyin, dille ilgisi cok azdir. Hersey kokuda gizlidir. Koku almayan bir burna sahip olan biri, tad alma duyusunuda büyük oranda kaybetmis demektir.

Bu konuyu acan arkadasin unuttugu bir sey var. Kuranin bütün vaatleri, zevk alinan organlar üzerine kurulmustur. Yani kuran, belden asagi vurmus ve insanlarin zevkine hitaben, kandirma yöntemini secmistir.

Bir tanri kalkipta, hem yaratip, hemde bu zevklere göre sunu-bunu verecegim, simdi sükredin derse, hastir lan, bu zevkleride yaratan sen degilmisin, yaratmasaydin, derleeerr.

Link to post
Sitelerde Paylaş
...

Muhammed'in cinsel ilişkiye düşkünlüğü nedendi? Zevk için değil mi? Ona "hayvan" dediğinin farkında mısın?

...

evet bu cevaplar gösteriyor ki aklınızı da çıkaramıyorsunuz.. hayvan da olamıyorsunuz...

...

Ben hayvanım arkadaş. Memeli hayvanlar familyasından. Ama sorumun cevabı bu değil.

Tekrar soruyorum.

Muhammed'in cinsel ilişkiye düşkünlüğü nedendi? Zevk için değil mi?

.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Doğada amaç denen bir şey yoktur..

Antropoloji ve zoolojideki cinsellik kavramıda üremenin bir parçası değil, ayır bir husus olarak anlaşılır.

Cinselliğin üreme odaklı olması vs. husus eğer bugünkü gibi olmazsa, indirgenemez kompleks olurdu ve evrimle ortaya çıkamazdı. Onu ortaya çıkarak bir tanrı filanda olmadığına göre üreme hiç olmazdı..

Seksin, yani bir erkeğin bir kaıdn arayıp durması, üreme değil, git kadın bul şeklinde bir dürtüdür. Erkek çocuğum olsun illa diye kadınla beraber olmaz. Bu eylemin bir sonucu çocuğa da ulaşabilir, ulaşamayadabilir. Mesela muhammedin "bana allah kudret vermiş, görün bi.." diyerek her gün karılarını sırayla dolaşma sevdası, sperm yetersiziği sonucu kısırlığa yol amış olmalı. Zira o kadar hatundan doğru dürüst çocuğu bile olmamış.

İşte mesele budur alsında. Erke ve kadın cinselliği zaten zevk için yaparlar, hormonları "seks yap" dedikleri için. yoksa, dur bir üreyelim demezler. Neticenin üreme ile sonlanması amacın üreme olmasını getirmez..

Peki nedne böyledir? Bu bilhassa sürü canlılarında toplum için bir sigortadır. Böylece hem baskın erkekle ifade bulan genetik üstünlüğün ilerlemesi, hemde diğer bireylerin, mastürbasyon, eşcinsellik vs. sayesinde sürü içinde kalabilmesi sağlanmış olur..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mevzuyu anlamak için, bakmanız gereken husus, sperm seçme hususudur. Mesela, bir salyangoz, içine giren spermleri beğenmezse, onları besin olarak kullanır. Aynısı aslında primatlarda mevcuttur. Kadın orgazm ile birlikte bir vakum yaratır ve spermleri rahme doğru emer. Eğer zevk almazsa bu gerçekleşmez ve spermelerin ovuma ulaşması zorlaşır. Bonobo maymunları, bu hususta son derece iyidirler mesela..

Link to post
Sitelerde Paylaş

anlaşılan konu anlaşılmadı anlaşıldı ama yanlış anlaşıldı...anlaşılmadı konu başka yerlere kaydı...

eğer amaç üremekse ilişliye girilir...sonucunda neslin devamı sağlanır...okey...

insanlar mastbasyonu üreme iç güdüsüylemi yapar...veya gece uyurken kendiliğinden gerçekleşen orgazm olma olayı üreme içgüdüsüyle mi gerçekleşir...?

ne olur zevk için demeyin...

saygılar...

Link to post
Sitelerde Paylaş

ilk başta anlayamadım ateistler cinsel isteği sadece üremeye bağlıyolar...Garipsedim bi tuhaflık var bu işte,sonra anladım atoşlar üreme olmadan cinsel isteği açıklayamıyolar heralde:)kısır olduğunu yüzde yüz bilen,cocuk sahibi olma ümidi hiç kalmamış bir adam neden karısıyle(mesela)haftada üç sefer sex yapar.

Yada daha net bi soru:ibneler neden birbirleriyle beraber olur.

Link to post
Sitelerde Paylaş
ilk başta anlayamadım ateistler cinsel isteği sadece üremeye bağlıyolar...Garipsedim bi tuhaflık var bu işte,sonra anladım atoşlar üreme olmadan cinsel isteği açıklayamıyolar heralde:)kısır olduğunu yüzde yüz bilen,cocuk sahibi olma ümidi hiç kalmamış bir adam neden karısıyle(mesela)haftada üç sefer sex yapar.

Yada daha net bi soru:ibneler neden birbirleriyle beraber olur.

zevk aldıkları için.

anibal açıklamış. Kısa ve öz.

http://forum.ateizm2.org/index.php?s=&...ost&p=27542

Okuman var?

.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Boş laf ve soru üretmenin asıl sebebi, bilgiden eksik olmaktır. Burada gördüğümüz olgu budur.

Yaban kazlarına bakalım. Bunların garip bir cinsel ilişki yöntemi vardır. Erkek erkeğe "evlenirler." Evet iki erkek kaz birlikte yaşar. Birisi aktif, diğeri pasif rol üstlenir. Sıklıkla aktif erkek birde dişiye sahip olur. Yavrulara birlikte bakarlar. Bazen, bir dişi olmaz, ailesi olmayan vs. yavruları evlat edinerek onları büyütürler.

Firavun fareleri ise daha ilginçtir. Büyük erkekler, dişileri küçük ve bakir olan kardeşlerine sunarlar. Onlar iş üzerindeyken, gözeticilik yaparlar ki, başlarına bir şey gelmeden işi pişirsinler.

Bu davranışları, zevk vs. diyerek açıklamak pek mümkün değildir. Her ikiside genlerin devamı, sürünün bütünlüğ açısından düşünüldüğü durumda anlamlı olur. Fareler için, mesela gayet nettir: Kardeşler aynı genleri taşırlar. Demekki, kardeşin üremesi, genlerin devamı için yeterlidir.

İnsan içinde benzeri hususlar söz konusudur. Asıl mesele bizim "zevk" denen bir olgu uydurup, bunu bir sebep vs. olarak arıyor olmamızdır. Cinsel birleşme ise, işte o zevk dediğimiz olgu için yapıldığı halde, sanki üreme amaçlıymış gibi gösterilir. Oysa, "amaç" denen şeyde gene insanın uydurmasıdır. Muhammed, savaş sonrası esir düşen kızlara tecavüz edilmesine cevaz verir örneğin. Ve kıyamete kadar gelecek olan çocuk elbet gelecektir, bebek olmaması için meniyi dışarı akıtmanızda sakınca yoktur der. Eğer insan üremek için seks yapıyorsa, onlar neden bilhassa üremeyi durdurup, daha ellerinin kanı kurumadan zevk peşine düştüler?

Cinselliğin amacı filan yoktur. İnsan veya hayvan her neyse, yavrum olsun diye cinsellik yapmaz. Eğer bizim zevk, amaç vs. olgularımızla bunu izah edeceksek, izahat seksin zevk için yapıldığı olacaktır. Ama bu tarif eksiktir, sakattır. Cinsellik, üreme sürecinin bir parçasıdır. Ama bu süreci işleten mekanizmada canlıyı bir diğerine yönlendiren üreme değil, seks yapam içgüdüsüdür. Ve canlılarda bu içgüdü mevcuttur sadece..

Buradaki sorular, yemek yemenin amacı tuvaleti doldurmaktır demek gibi abes sorular olmuş, cehaletin hangi boyda olduğunun işareti sadece..

Link to post
Sitelerde Paylaş

sanırım şöyle bir tarif olabilir; cinsellikte zevkin olması amaç değil bir araçtır, üremeyi çekici kılıp türün devamını sağlamak için gelişen bir sistemdir.

edit:real gece boşalmaları (ergenlik ) gerçek bir orgazm değildir,vücudun sıvıyı dışarı boşaltımıdır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
sanırım şöyle bir tarif olabilir; cinsellikte zevkin olması amaç değil bir araçtır, üremeyi çekici kılıp türün devamını sağlamak için gelişen bir sistemdir.

Doğrudur, böyle denebilir ama sadece bu da değil, fazlası da var: zevk için sevişmek, çocuk yapma dışında çiftleri de birbirine bağlar. Böylelikle çocuk bakımının uzun yıllar aldığı ve yalnızca annenin bakımının yetmediği insan gibi bir türde babayı eve bağlar ve böylelikle çocukların yaşama şansını arttırır. Bu durum, kıskançlık gibi duygular, kadınların cinsel güdülerinde daha kontrollu olması gibi cinsler arasındaki farklar ve evlilik dışı ilişkilere iyi gözle bakılmaması, bekaretin korunması.. gibi toplumsal pratiklerle pekiştirilir.

Öte yandan, masturbasyon ve gece boşalması gibi olgular da bu mekanizmanın emniyet sübaplarıdır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
sanırım şöyle bir tarif olabilir; cinsellikte zevkin olması amaç değil bir araçtır, üremeyi çekici kılıp türün devamını sağlamak için gelişen bir sistemdir.

edit:real gece boşalmaları (ergenlik ) gerçek bir orgazm değildir,vücudun sıvıyı dışarı boşaltımıdır.

Zevk olmadan, cinsellik olurmu?...( üreme tek koşul ise; kadının zevk almaması ne demek?...Çünkü; üreme devam ediyor...)

Açlık duygusu olmadan yeme ihtiyacı duyulur mu?

Sanırım olgulara hep tersden bakıyoruz...

Yumurta mı tavuktan, tavuk mu yumurtadan çıkar, sorgusu gibi...

Bedenleri düşünmeyin ve tekrar düşünün: tavuk yumurtadan çıkar.... Tek hücreli olması nedeni ile...Bölünmeyi sağlıyan sperm faktörü...

Şimdi....

Zevk mi cinsellikten çıkar, cinsellikten zevk mi doğar diye düşünelim?????????????

tarihinde pinkfloyd tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 months later...

Cinselitenin amacının ne olduğunu kim belirlemiş.

Sadece zevk alıyoruz diye amacın bu olduğu nerden bilinebilir.

Veya cinsellik sayesinde ürüyoruz diye amacın bu olduğu nerden bilinebilir.

Tabanında başka bir şey yatıyor olmasın bu cinselitenin.

Salt üreme amaçlı olsa üremeyenler var ama cinselite devam eder.

Salt zenk için olsa cinsellik olmadan üreyen canlılar var.

O zaman ikisi de değil ne peki?

Link to post
Sitelerde Paylaş
İleti 36' ya cevap?

Ner zevk ne de üreme isteği cinsellik nedeni olamaz. Başka bir şey olmalıdır ama ne?

Türler var olmak için üremek zorunda.

Daha doğrusu, sadece üreyebilen canlılar, türlerini sürdürebilmişler.

Eşeyli üreyenlerin üremek için cinsel ilişkiye girmeleri gerekiyor.

Cinsel ilişkiden zevk alanlar daha çok üremişler.

Evrim ve doğal seçilim bu cinsel ilişkiden zevk alma olayını açıklıyor.

.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Türler var olmak için üremek zorunda.

Daha doğrusu, sadece üreyebilen canlılar, türlerini sürdürebilmişler.

Eşeyli üreyenlerin üremek için cinsel ilişkiye girmeleri gerekiyor.

Cinsel ilişkiden zevk alanlar daha çok üremişler.

Evrim ve doğal seçilim bu cinsel ilişkiden zevk alma olayını açıklıyor.

.

İyi de zevk almadan üreme yapan canlılar yok mu ya...

Ben var diye biliyorum o zaman cinsellik de yok onlarda.

Canlıların tümü için zevk ve üreme isteği cinselliği oluşturur diyemeyiz sadece insan ve genel olarak hayvanlarda bu vardır diyebiliriz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
İyi de zevk almadan üreme yapan canlılar yok mu ya...

Ben var diye biliyorum o zaman cinsellik de yok onlarda.

Canlıların tümü için zevk ve üreme isteği cinselliği oluşturur diyemeyiz sadece insan ve genel olarak hayvanlarda bu vardır diyebiliriz.

Her canlıda aynı olacak diye bir şey yok.

"İnsanlar'ın ataları arasından, bu işten zevk alanlar çıkmış, onlar daha çok üremişler" diyebiliriz.

Bu işten zevk alanın zevk almayandan daha çok üreyeceği gayet açık değil mi?

.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...