Jump to content

Namaz da Yahudilerden alinmadir


Recommended Posts

Sayin Tolonbeg

Antisemitizmin turleri bazen komik degilse de ilginc oluyor bazen

Biz Yahudil'er dunyayi parmagimizin ucunda oynatiyormusuz :lol:

boyle olsaydi bu kadar sene zulum'katliam ,kiskanclik,cekememezlik ve terorden :angry: muzdarib olmazdik

bu gun bile Istanbul vilayeti yuz olcumunde ve nufusunun yarisi minnacik bir ulkede

rahat birakilirdik bize aftolunan"buyuk israil trakya bolgesinin yarisina varmaz

Sayin Tolonbeg ben sahsen degil dunyayi kendimi bile parmagimin ucunda

oynatmiyorum vede oynatamiyorum bu tabir tarafinizdan afola gizli ve bilinc alti bir antisemitizm.

ki hic kimse dunyayi parmaginin ucunda oynatan bir milleti :angry: sevmez ve sevemez bende sahsen boyle bir millet olsaydi degil takdir etmek nefret ederdim.Butun antisemitizm hastalarina acil sifalar diliyorum :D

Saygilarimla

Golem----ISRAEL

tarihinde golem tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 79
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cancagizim ben yahudiyim kendimi Hindistan Brahmani oldugumu nereden cikardiniz??

İbrahim soyundan olmadığınızı söylüyorum.İbrahim'inde Brahma olduğunu düşünmekteyim.

Tevrat'taki tarihi verilen ve isimleri arkeoloji desteklememektedir,ve benzer hikayelerin tevrat öncesi yazmalarda olduğuda görülmektedir.

Yahudilik İbrahim'den Musa'dan çok sonra oluşmuş bir tanımdır..

Selamlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tek tanrı inancı ve namaz kılma tabii ki tüm ilahi dinlerde var.

Çünkü başlangıçta hepsi de islam idi.

Sonra saptılar.

Hemen hepsi tanrı inancını terk ederek pagan oldu.

Kimi de namazı inkar ederek ve terk ederek kendine yazık etti.

Selam ve sevgiler.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Tek tanrı inancı ve namaz kılma tabii ki tüm ilahi dinlerde var.

Çünkü başlangıçta hepsi de islam idi.

Sonra saptılar.

Hemen hepsi tanrı inancını terk ederek pagan oldu.

Kimi de namazı inkar ederek ve terk ederek kendine yazık etti.

Selam ve sevgiler.

Monoteizmden paganizme ve/veya politeizme geçiş asla kanıtlanamamış bir safsatadır... Bu safsata teistler tarafından dinlerin birbirinden aşırıldığı ve/veya devşirildiği gerçeğini gizlemek için çok kullanılan bir argümandır...Ama maalesef hiçbir bilimsel dayanağı yoktur... Aksinin ise bilimsel dayanağı çoktur...

Link to post
Sitelerde Paylaş
İbrahim soyundan olmadığınızı söylüyorum.İbrahim'inde Brahma olduğunu düşünmekteyim.

Tevrat'taki tarihi verilen ve isimleri arkeoloji desteklememektedir,ve benzer hikayelerin tevrat öncesi yazmalarda olduğuda görülmektedir.

Yahudilik İbrahim'den Musa'dan çok sonra oluşmuş bir tanımdır..

Selamlar.

Tamamen sallamışsın.. :blink:

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tevrat'ın babil zulmünden sonra kimler tarafında tekrar yazıldığını ve yahudi kelimesinin nerden geldiğini öğrenmek için eski ahide bakman yeterli olabilir..

İbrahim yahudi olamaz..

İbrahim'le ilgili o kadar çeliş ki varki aşağıda bir tanesini veriyorum.

İbrahim, 'Yahova'yı Biliyor muydu, Bilmiyor muydu?

Tekvin, 15/2-3: "Ve İbrahim dedi: 'Ya Rab Yahova! Ba­na ne ve­receksin?'"

Çıkış, 6/2-3: "Ve Tanrı, Musa'ya söyleyip dedi. 'Ben Rab­bim ve İbrahim'e, İshak'a ve Yakup'a kadir olan Tanrı ola­rak gö­rün­düm. Fakat onlara Yahova ismimle malum olmadım.'"

Tanrı öğretmediği ve ona Yahova ismiyle malum ol­ma­dı­ğı halde, İbrahim nasıl 'Ya Rab Yahova!' diye seslenebili­yor? Yoksa; İbrahim, kadir olan Tanrı'yı aşarak mı bu bilgi­ye u­laşmıştır? Bu bilgiyi, güreşte Tanrı'yı yenen ve ondan daha güçlü olan Yakup sızdırmış olmasın!..(Bk.: Tekvin: 32/24 - 30)

Selam..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bütün ritüellerin kökü Hindistandır. Özellikle Aryan İstilasından sonra hindistan dini açıdan bir patlama yaşamıştır. Aynı dönemlerde Aryanlar İran üzerinden Arabistana, Anadoluya kadar inmişlerdir.

Tahminimce eğer yaşadıysa İbrahimde bir Aryandı. İbrahimin orjinali Abraahamdır. Fonotik olarak Brahman ismi ile benzerlik göstermektedir. Yine Sanskritçede Semitik dinlerde görülen bir sürü ortak kelime mevcuttur. Kelimelerin yanında benzer sembollerde vardır..

Heksagram, Musevilerin sembolü olarak bilinir ve Davut yıldızı olarak anılır. Nepal ve Hindistana giderseniz her yerde bu karşınıza çıkacaktır. Bir üçgeni siyah ve diğer üçgeni beyaz iç içe heksagram ateş ve suyun birleşimini simgeleyen okült bir semboldür. Ancak genelde kırmızı ve mavi renkleri kullanılır.

Abraham gerçekten Hindu tanrısı Ram mıydı? Ram ve Abraham muhtemelen ya aynı kişiydi veya aynı kavimdendi. Örneğin "Ab" veya "Ap" Keşmir dilinde baba demektir. Prototip Yahudiler Ram'a "Ab-Ram" veya "Baba-Ram" demiş olabilirler. Brahm kelimesinin de "Ab-Ram"dan geliştiği de düşünülebilir, ama tersi değil. "İlahi merhamet" Keşmir dilinde "Raham"dır [Rahmet, Rahim, Rahman??] ve bu da Ram'dan türemiştir. Dolayısıyla, Ab-Raham = İlahi Merhametin Babası. İbranice'de Rakham = "İlahi Merhamet". Ram ayrıca da İbranice'de "yüksek makamlı lider veya hükümdar" anlamına gelir. Vedic Age'de çıkan "Traditional History From the Earliest Times" ("En Erken Devirlerden Geleneksel tarih") makalesinin yazarı Hint tarihçi A.D. Pusalker, Ram'in M.Ö. 1950 yılında hayatta olduğunu yazıyor, bu da Hint-İbraniler ve Hint-Arilerin Büyük Tufandan beri Hindistan'dan Orta-Doğuya göçü gerçekleştirdikleri döneme rastlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Tevrat'ın babil zulmünden sonra kimler tarafında tekrar yazıldığını ve yahudi kelimesinin nerden geldiğini öğrenmek için eski ahide bakman yeterli olabilir..

İbrahim yahudi olamaz..

İbrahim'le ilgili o kadar çeliş ki varki aşağıda bir tanesini veriyorum.

İbrahim, 'Yahova'yı Biliyor muydu, Bilmiyor muydu?

Tekvin, 15/2-3: "Ve İbrahim dedi: 'Ya Rab Yahova! Ba­na ne ve­receksin?'"

Çıkış, 6/2-3: "Ve Tanrı, Musa'ya söyleyip dedi. 'Ben Rab­bim ve İbrahim'e, İshak'a ve Yakup'a kadir olan Tanrı ola­rak gö­rün­düm. Fakat onlara Yahova ismimle malum olmadım.'"

Tanrı öğretmediği ve ona Yahova ismiyle malum ol­ma­dı­ğı halde, İbrahim nasıl 'Ya Rab Yahova!' diye seslenebili­yor? Yoksa; İbrahim, kadir olan Tanrı'yı aşarak mı bu bilgi­ye u­laşmıştır? Bu bilgiyi, güreşte Tanrı'yı yenen ve ondan daha güçlü olan Yakup sızdırmış olmasın!..(Bk.: Tekvin: 32/24 - 30)

Selam..

İbrahim tabiki yahudi olamaz..Yahudi İbrahim'in torunu Yakubun çocuklarına verilen isimdir..

Bu yazdığın ve çelişki olduğunu söylediğin ayetlere gelince, burada açıklaması var :

http://www.oldtestamentstudies.net/languag...2&variant=0

Tekvindeki ayetlerde ise Yakub bir melekle güreşiyor..Melek sembolik olarak yeniliyor ve Tanrı adına Yakubu kutsuyor..Ama sen istediğin her yöne çekebilirsin..

tarihinde murtimuro tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 months later...

arkadaşlar ben namazı dosdoğru kılmadığımızı biliyorum.Çünkü namaz ölmeden önce ölmek içindir zikir de aynı.Allahın zikri en büyüktür.Ancak melun allahın zikrinden ve namazı doğru kılmaktan insanları uzaklaştırmıştır.Namazda secdede gözler kapalı olur ki biz öldüğümüzde gözlerimiz açıkmı gidiyoruz ve ayaklar birleştirilmez ölünce ayak topuklarımızı birleştiripmi ölüyoruz sağ ayakta bükülmez bunlar şeytanın getirileridir.İşte namazı dosdoğru kılmak şimdi biliyorsunuz.Zikir ise tekrar etmektir melun ise allahın zikri olan tevhidden yüzçevirtti insanları ayet var kim benim zikrimden yüz çevirirse onlara musallat ederim şeytanları diyor mevla.Umarım insanları bilgilendirirsiniz ve sadece farzları kılın çünkü ben ademe secde et dedim melun etmedi sünnetleri kılmayın.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 8 years later...

IŞİD tarafından işgal edilen Irak'ın en büyük ikinci kendi Musul’u kurtarma operasyonunun yakınlaşması nedeniyle “IŞİD’in Musul’da namaz vakitlerini 5’ten 3’e indirdiği, uymayanları cezalandırmakla tehdit ettiği” bildirildi, Rudaw’ın haberine göre.

Kur'an'a göre namaz 3 vakittir zaten. İslamda orta namaz Salatı vusta'nın kur'an ayetlerine göre ortanca namaz olması lazım iken ümmetçiler Salatı vusta'yı ikindi namazı yapmışlardır. Doğrusu IŞİD'in dediğidir. Namaz 3 vakittir Salatı vusta öğle namazıdır, ikindi namazı değildir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 4 months later...

Baska konularda da belirttigim gibi  ben de namazin yahudilerden araklama oldugunu dusunenlerdenim.

Ancak bir de Şuara 71 var.
Bazi mealler " "Putlara tapıyoruz ve onlara tapmağa devam edeceğiz" demişlerdi." seklindeyken, bazilari "Demişlerdi ki: "Putlara tapıyoruz, bunun için sürekli onların önünde bel büküp eğiliyoruz." seklinde. Bu tercume ile ilgii democrossian veya baska arapca bilen forumdaslar yardimci olursa sevinirim.
Bunu namaz olarak yorumlayan var mi diye biraz bakindim internette ama birsey bulamadim. Siz ne dusunuyorsunuz? Namaz putperest bir pratik olabilir mi?

Link to post
Sitelerde Paylaş
On 3/18/2008 at 16:14, rar333 said:

arkadaşlar ben namazı dosdoğru kılmadığımızı biliyorum.Çünkü namaz ölmeden önce ölmek içindir zikir de aynı.Allahın zikri en büyüktür.Ancak melun allahın zikrinden ve namazı doğru kılmaktan insanları uzaklaştırmıştır.Namazda secdede gözler kapalı olur ki biz öldüğümüzde gözlerimiz açıkmı gidiyoruz ve ayaklar birleştirilmez ölünce ayak topuklarımızı birleştiripmi ölüyoruz sağ ayakta bükülmez bunlar şeytanın getirileridir.İşte namazı dosdoğru kılmak şimdi biliyorsunuz.Zikir ise tekrar etmektir melun ise allahın zikri olan tevhidden yüzçevirtti insanları ayet var kim benim zikrimden yüz çevirirse onlara musallat ederim şeytanları diyor mevla.Umarım insanları bilgilendirirsiniz ve sadece farzları kılın çünkü ben ademe secde et dedim melun etmedi sünnetleri kılmayın.

 

Bu tavsiyeyi kendin gibi putperestlere yapsan daha iyi olur, sen yanlış gelmişsin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Değerli malta erigi, Şuara 71'de anılan عَكِف akif'in çoğulu عَاكِفِينَ Akifine\Akifune sözcüğüden dolayı taraflı çeviri yapmış olabilirler. Akif, itikafa giren, kendini ibadete adayan, ibadet maksadıyla mübarek bir yere çekilen kişi, ibadetle uğraşan kişi demektir. Akifine\Akifune, akif'in çoğulu oluyor. Şuara 71'de akifine doğrudan namaz kılan anlamına gelmiyor ama ibadet için itikafa giren anlamını, namaz kılıyor heralde bu akif diyerek bu amaçla kullanmış olabilirler. Tıpkı fatiha 5'de iyyake na'büdü ifadesinde olduğu gibi.

 

Arapça'da köle anlamındaki عبد abd'in çoğulu abid ve ibad olarak çekimlenirken, عِبَادَة ibadet de ibad'den türemiştir yani kölelik'den. Bu durumda نَعْبُدُ na'büdü, başındaki çoğul ifade ile  ibadet\kulluk\kölelik ederiz demektir. Fatiha 5'e bakacak olursak, ayetin anlamı "iyyaKe\yalnızSana na'büdü ve iyyake\yalnızSana neste'in" destek veririz, yalnız sana destek oluruz demek olmalıyken, mümin çevirmenler, allaha destek vermeyi kendilerine yakıştıramadıkları için  iyyake neste'in kısmını, sanki orada harfi cer yani  (من min\den, dan) من Min harfi ceri varmış gibi çeviriyorlar. Fatiha 5'de من Min harfi ceri (من min\den, dan) bulunmamasına rağmen ayetin anlamını "yalnız sen-den yardım isteriz" diye çevirenler bozuk çeviri yapıyorlar. Fatiha 5 ayetinin Türkçe'ye doğru çevirisi aşağıdaki gibi olmalı aslında.
Fatiha 5;
iyyake na'büdü  
ancak sana ibadet ederiz

ve iyyake neste'in
ve ancak sana destek veririz.

 İbadetin Anlamı Köleliktir.

 

tarihinde Engse Hohol tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
14 hours ago, Engse Hohol said:

Değerli malta erigi, Şuara 71'de anılan عَكِف akif'in çoğulu عَاكِفِينَ Akifine\Akifune sözcüğüden dolayı taraflı çeviri yapmış olabilirler. Akif, itikafa giren, kendini ibadete adayan, ibadet maksadıyla mübarek bir yere çekilen kişi, ibadetle uğraşan kişi demektir. Akifine\Akifune, akif'in çoğulu oluyor. Şuara 71'de akifine doğrudan namaz kılan anlamına gelmiyor ama ibadet için itikafa giren anlamını, namaz kılıyor heralde bu akif diyerek bu amaçla kullanmış olabilirler. Tıpkı fatiha 5'de iyyake na'büdü ifadesinde olduğu gibi.

 

Arapça'da köle anlamındaki عبد abd'in çoğulu abid ve ibad olarak çekimlenirken, عِبَادَة ibadet de ibad'den türemiştir yani kölelik'den. Bu durumda نَعْبُدُ na'büdü, başındaki çoğul ifade ile  ibadet\kulluk\kölelik ederiz demektir. Fatiha 5'e bakacak olursak, ayetin anlamı "iyyaKe\yalnızSana na'büdü ve iyyake\yalnızSana neste'in" destek veririz, yalnız sana destek oluruz demek olmalıyken, mümin çevirmenler, allaha destek vermeyi kendilerine yakıştıramadıkları için  iyyake neste'in kısmını, sanki orada harfi cer yani  (من min\den, dan) من Min harfi ceri varmış gibi çeviriyorlar. Fatiha 5'de من Min harfi ceri (من min\den, dan) bulunmamasına rağmen ayetin anlamını "yalnız sen-den yardım isteriz" diye çevirenler bozuk çeviri yapıyorlar. Fatiha 5 ayetinin Türkçe'ye doğru çevirisi aşağıdaki gibi olmalı aslında.
Fatiha 5;
iyyake na'büdü  
ancak sana ibadet ederiz

ve iyyake neste'in
ve ancak sana destek veririz.

 İbadetin Anlamı Köleliktir.

 

Yani egilip bukulme tercumesi dogru degil, tapinma var sadece

Link to post
Sitelerde Paylaş

Namazdaki en önemli aşama secdedir. Tapma eyleminin en temel şeklidir. ancak ne gariptir ki, kuran'a göre Allah, iblisin Adem'e secde etmesini istiyor?

 

Ayrıca bu kadar temel ibadet yapılmasına rağmen, namazın kuran'da tarif edilmemesi...  bunun müslümanlara bırakılması da ayrı bir çelişki.

Yani araplar nasıl istiyorsa, tanrıya öyle şükredip tapacaksın... o halde burada tapılan kimdir?

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Nur 41: Göklerde ve yerde dizi dizi (saffatin) uçan kuşların namazlarını (salat) ve tesbihlerini görmüyor musun?

 

Namaza indirgenmiş Salat malta eriğinin dediği türdendir yani o namazda eğilip bükülme, kıyam, rukü, secde, kadei-ahire, vajrasana vardır Ama salat'da namazın rukünleri denilen o hareketler yoktur. Kuşların rukü yapıp eğildiğini, vajrasana oturuşunda ettehiyatü okuduklarını gördünüz mü? Yok. Ama kuşlarınki de salat, insanlarınki de salat. Aralarında değişik tek şey vardır o da zekattır. İnsanların salatı kuşlarınkine ilave olarak zekat doğurur.  Yani insanların salatı ortaya zekat çıkartan bir eylemin adı olmalıdır.

Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte böyleee,

                    İslam ve Müslümanlar USA yanı AKLA pek yer yoktur.İşte size İSLAMIN kurana  dayalı  KURALI    .    DİN  AKIL  İŞİ  DEGİL , NAKIL  İŞİDİR.Yani kuran üstünde USU  yürütülemez.Böyle şeyde olurmu deye düşünemezsın.Beynini engelleyemezsen mutfaktan alırsın kocaman tahta kepçeyi.Kafana bütün gücünlü vurursun.O zaman beynin görür anasının amını.

                    Sülüman Ataş(eski diyenet işleri başkanı diyürki,ayat ne diyürse o yapılır.Düşünülmez ayatın NİÇİNİ,NEDENİ,NASILI.

                   Kuran diyürki İslam bütün  YAŞAMI  kaplar.İslamda diyürki DİNDE  USA  yer yoktur.Pekiiiiiiiii ALLAH  süs içinmi koymuş ınsanın kellesine USU?

Dedeniz

Link to post
Sitelerde Paylaş

Namaz kılan Karaim yahudilerinin videoları var youtube'da. 2 rekat kılıyorlar onlar ama esası 2 rekattır belki. Muhammed islam'a namazı alırken, yahudileren farklı olsun ki hırsız çomar olduğumuz belli olmasın diyerek namazın rekatlarını çoğaltmış olabilir. Namazın islamda farz olduğu miraç gecesi öyküsünü düşünürsek, araplarca miraçtan önce namazın ne olduğu bilindiği, fakat müslümanlarca kılınmadığı anlaşılıyor. Dolayısıyla muhammed, namazı miraçta allahtan öğrenmiş değildir, yeryüzünde yahudilerden öğrenmiştir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Boyla Kutlug yazdı:

, yeryüzünde yahudilerden öğrenmiştir.

Tamam da evladim hz.musa,hz.isa,hz.nuh.hz.ibrahim ve diger peygamberlerin hepsi namaz kılanlardandı.

 

Kimin dinini kime ogretiyorsun sen ?

Onu anlat hele ?

Peygamber efendimizde islam gonderilmeden once hz.ibrahimin hanif dinine inanmıyormuydu ?yani oncesindede namaz kılmıyormuydu ?

 

Tevrat,incil bunları gönderen mevlamız Allah tı anlatabiliyormuyum ?

 

 

Bak hele hele 

Birde dinimizi siz bize ögretiyormuş muş sunuz..

 

Yari cahil kafanız bilmediginiz işlere burnunuzu sokmayın.

 

Yakında bu kafayla giderseniz öküze tapanlarla aynı yerde bulursunuz kendinizi benden söylemesi..

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...