fevkinde 0 Oluşturuldu: Kasım 24, 2008 Raporla Share Oluşturuldu: Kasım 24, 2008 Futbolla ilgili olarak kafamı kurcalayan ve adil olmadığını düşündüğüm bir uygulamayla ilgili yaratıcı fikirlerinize ihtiyacım var. Ben kafama yatan bir çözüm bulamadım. Bildiğiniz gibi kırmızı kart gören oyuncu bir sonraki maç oynayamaz. Örneğin GS , FBnin oynadığı takımla bir hafta sonra oynuyor bu sezon. Bu hafta FB maçında kırmızı kart gören , sarı kart cezalısı olan oyuncu bir sonraki GS maçında yok (GS için avantaj, FB için dezavantaj). Farzedelim rakip oyuncu 90. dakikada kırmızı kart gördü, FB için avantajı yok, tüm avantaj GS'nin. Benzer şekilde kırmızı kart gören oyuncu maçın başında kart görürse rakip takım için büyük avantaj sağlarken , maçın sonunda gördüğünde ortada bir avantaj yok.Suç aynı ama cezası duruma göre değişiyor yani kısaca. Daha adil bir çözüm fikri olan var mı? Link to post Sitelerde Paylaş
Pinokio 0 Kasım 24, 2008 gönderildi Raporla Share Kasım 24, 2008 gönderildi yaa bencede bencede cok haklisin, dedigin herseye aynen katiliyorum Link to post Sitelerde Paylaş
murteddd 0 Kasım 24, 2008 gönderildi Raporla Share Kasım 24, 2008 gönderildi bundan daha adilinin olduğunu sanmıyorum. nasip kısmet meselesi bu işler... kimin ne zamam ne renk kart göreceği hiç belli olmuyor. Link to post Sitelerde Paylaş
Pinokio 0 Kasım 24, 2008 gönderildi Raporla Share Kasım 24, 2008 gönderildi evet ya önceden keske belirlene bilse kardesim dense sen bugün kirmizi kart yiyeceksin ona göre istedigine istedigin gibi davran dense :D :P Link to post Sitelerde Paylaş
alleenje 0 Kasım 24, 2008 gönderildi Raporla Share Kasım 24, 2008 gönderildi 4 sari karta verilen cezanin kaldirilmasi cozum olabilir.Zaten futbolu tatli-sertlikten,gol sonrasi sevincten,futbolcu reflekslerinden kesinti yaparak zevksiz hale getiren bu manasiz kurallar. Link to post Sitelerde Paylaş
Uteybe 0 Kasım 24, 2008 gönderildi Raporla Share Kasım 24, 2008 gönderildi Bence kırmızı ve sarı kartların bir sonraki maclara sarkması yanlış.. Kırmızı kart gören bir oyuncu zaten oyundan cıkıyorken bir sonraki hafta neden oynatılmıyor.. İki kırmızı 1 mac , aynı şekilde 8 sarı kart 1 mac ceza olmalı Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts