Jump to content

Muhammed ve Halifeler Neden Yaşamamışlardır?


Recommended Posts

Adres varsa bakmak isterim,zaten dikkat ederseniz araştırmadan hüküm vermemeli demiştim,enteresan olan İslamiyet'e yönelttiği eleştiri'nin şekli ve ifadesi.

http://forum.ateizm2.org/index.php?showtop...st&p=229544

ben olayın aslını bilemiyorum ama fars hükümdarı biraz fazla hümanist.

köleci bir toplum için çok fazla hümanist.

sevgiler...

arkadaşlar, hurinin linkini verdiği site

iranın islamı bırakıp tekrar eski zerdüşt inancına,köklerine dönmesinin gerektiğini savunan bir site.

dolayısyla islama karşı müthiş bir kin duydukları yazdıklarından anlaşılıyor.

büyük ihtimalla bir tahrifat var.

tabi bu hurinin suçu değil.

Convert to Zoroastrianism !

söz konus linkten verilen site misyonunu şu şekilde açıklıyor:

Organisation of Bozorg Bazgasht (Big Return) is established and developed by Iranian Zartoshti (Zoroastrians) and by newly converted Iranian Zartoshtis in Europe spreading throughout the world. 70% of Iranian population is under 30 years of age and they are returning to their roots and to ancestor's religion because they feel the empty vacuum of their Persian identity being distracted from an invading ideology. We have proudly helped many to learn the faith and to convert to our ancestor's religion. (...)

http://www.bozorgbazgasht.com/become-zartoshti.html

palavra, zerdüşt yalanı.

tarihinde murteddd tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 430
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O mektuplar ile ilgili bir çok görüntü var ancak orijinali eger varsa muhtemelen Brıtısh Museum 'da olabilir,cunku Museum of London daha ziyade Londra tarihine yönelik.

Assagıdaki linkte de enteresan bir mektup bulunma olayından bahsediliyor.

http://www.haberpanorama.com/news_detail.php?id=5572yade

Bunu merak ettim şimdi. Bu eğer doğru ise olayı bitirir...

Abdülmelik zamanından öncesine dayanan ciddi bir belge niteliği taşıyacak çünkü...

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bunu merak ettim şimdi. Bu eğer doğru ise olayı bitirir...

Abdülmelik zamanından öncesine dayanan ciddi bir belge niteliği taşıyacak çünkü...

burdan hiç birşey çıkmaz.

kimseyi yanaştırmıyorlarmış ki

teste ve incelemeye tabi tutulsun.

sevgiler...

Link to post
Sitelerde Paylaş
palavra, zerdüşt yalanı.

bozuk bir saat bile günde 2 kere doğruyu gösterdiği gibi, mürted'in de mesajları arasında doğrulara rastlamak mümkündür.

islama düşman olanlar sadece bizdeki ateistler değil.

araplar, iranlılar vb. diğer islam ülkelerinde de islama düşman olanlar var.

iranlılar, kökleri eskiye dayanan bir medeniyete sahiptir.

müslüman olduktan sonra dahi, bazı şii gruplarda Hz. Ömer (r.a.) ismi pek sevilerek anılmaz. Bunun hem tarihsel sebepleri var, hem de mezhebi bahaneleri. bence işin esası milli ve tarihsel. hz. ömer tarafından yedikleri tokatın acısı bazılarında iz bıraktı.

tabi bu söylediklerim bir kısım şiiler ve islama karşı olan farisiler için..

geneli için değil.

Link to post
Sitelerde Paylaş
bozuk bir saat bile günde 2 kere doğruyu gösterdiği gibi, mürted'in de mesajları arasında doğrulara rastlamak mümkündür.

islama düşman olanlar sadece bizdeki ateistler değil.

araplar, iranlılar vb. diğer islam ülkelerinde de islama düşman olanlar var.

iranlılar, kökleri eskiye dayanan bir medeniyete sahiptir.

müslüman olduktan sonra dahi, bazı şii gruplarda Hz. Ömer (r.a.) ismi pek sevilerek anılmaz. Bunun hem tarihsel sebepleri var, hem de mezhebi bahaneleri. bence işin esası milli ve tarihsel. hz. ömer tarafından yedikleri tokatın acısı bazılarında iz bıraktı.

tabi bu söylediklerim bir kısım şiiler ve islama karşı olan farisiler için..

geneli için değil.

ben ömere saygı duyan bir şii görmedim.

küçük bir iki grup dışında hepsi ömere söverler.

o küçük gruplar da alinin ömerden üstün olduğunu düşünmekle baraber

ömerin içinde bulunduğu şartlara göre halife olmasının daha uygun olduğu görüşündedirler.

şiilerin hepsine gitti senin laflar yani.

bu arada arapların güzelim iran medeniyetinin içine etmeleri ömer için övünç kaynağı olsa gerek.

Link to post
Sitelerde Paylaş
ben ömere saygı duyan bir şii görmedim.

VAR VAR... ŞİİLİĞİN ÖENMLİ BİR KOLU OLAN ZEYDİLER, HZ.ÖMER'E ÇOK SAYGI DUYARLAR. DİĞER ŞİİLERDEN SEVMEYENLER DE SAVAR, SEVENLER DE VAR.

küçük bir iki grup dışında hepsi ömere söverler.

SÖVENLER AZINLIKTA. SEVMEMEK BAŞKADIR. HZ. ALİ2NİN ONDAN ÜSTÜN OLDUĞUNA İNANMAK BAŞKADIR. FAKAT SÖVMEK BAMBAŞKADIR..

o küçük gruplar da alinin ömerden üstün olduğunu düşünmekle baraber

ömerin içinde bulunduğu şartlara göre halife olmasının daha uygun olduğu görüşündedirler.

şiilerin hepsine gitti senin laflar yani.

HEPSİNE GİTMEDİ. BEN DURUM TESPİTİ YAPTIM. OLAYIN MEZHEBİ GEREKÇELERİNİN ARKASINDA, TARİHSEL-MİLLİ GEREKÇELERİ GÖSTERDİM. GERÇEKÇİ BİR ANALİZ...

bu arada arapların güzelim iran medeniyetinin içine etmeleri ömer için övünç kaynağı olsa gerek.

ARAPLARIN DEĞİL.. İSLAMIN ZAFERİ. ARAPLAR EĞER İSLAM GELMESEYDİ, İRAN GİBİ SÜPER DEVLETE SAVAŞMAK ŞÖYLE DURSUN, KEM GÖZLE BİLE BAKMAYA CESARET EDEMEZLERDİ. İSLAM ÖYLE BÜYÜK BİR PATLAMA YAPTI Kİ TARİHTE, AKILLAR HAYRET İÇİNDE. ETRAFINDAKİ İRİLİ, UFAKLI BÜTÜN BATIL DİNLERİ ÇOK KISA ZAMANDA MAT ETTİ. İRAN, O ZAMANIN ROMASI GİBİYDİ. VAHŞET VE ZULMÜN, ŞİRK VE KARANLIĞIN BEŞİĞİYDİ. İSLAM ONLARI O KARANLIKLARDAN KURTARDI.

Link to post
Sitelerde Paylaş

ilave olarak, İran'ın fethi, peygamber (s.a.v)'in gayıptan verdiği çok sayıdaki haberlerden birisini tasdik eden bir mucizedir.

islamın daha çok zayıf olduğu, ve daha henüz kendi kavmine ve mekkeye söz anlatamadığı ve yenilmek üzere olduğu bir zamanda, hendek savaşında, iran'ın fethedileceğini müjdelemiştir. o zamanın münafıkları bu söze o kadar çok gülmüşler... öyle dalga geçmişler ki...

"ha ha haa.. neden bahsediyor bu. iran'ı fethedeceklermiş. ha ha ha"

kendini akıllı zanneden o münafıklar aynen sizin gibi çok rasyonalist geçinen insanlardı.

tarih onları rezil, mü'minleri aziz etti.

islam, iran ve diğer süper güçlere üstün oldu. yeryüzünün yarısını hakimiyeti altına aldı.

iran'ın fethini müjde veren elçi, kıyametten önce, hz.mehdi ile islamın dünyaya hakim kılınacağınıda müjdelemiştir. geleceğe dair verdiği bütün haberleri aynen çıkan bu elçinin, elbette kıyamete dair bu müjdesi de çıkacaktır.

o zaman münafıkları nasıl iranın fethi konusunda dalga geçmişse, bu zaman münafıklarıda hz.mehdi hakkındaki müjde ile dalga geçiyor.

tarih olnları nasıl rezil ettiyse, bu zamandakileride öyle rezil edecektir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

ARAPLARIN DEĞİL.. İSLAMIN ZAFERİ. ARAPLAR EĞER İSLAM GELMESEYDİ, İRAN GİBİ SÜPER DEVLETE SAVAŞMAK ŞÖYLE DURSUN, KEM GÖZLE BİLE BAKMAYA CESARET EDEMEZLERDİ. İSLAM ÖYLE BÜYÜK BİR PATLAMA YAPTI Kİ TARİHTE, AKILLAR HAYRET İÇİNDE. ETRAFINDAKİ İRİLİ, UFAKLI BÜTÜN BATIL DİNLERİ ÇOK KISA ZAMANDA MAT ETTİ. İRAN, O ZAMANIN ROMASI GİBİYDİ. VAHŞET VE ZULMÜN, ŞİRK VE KARANLIĞIN BEŞİĞİYDİ. İSLAM ONLARI O KARANLIKLARDAN KURTARDI.

yağma ve talan için bir araya gelen araplar güzelim pers medeniyetine diz çöktürdüler.

ayrıca araplardan ileri oldukları kesindi.

cengizle başlayan moğol yayılmacılığından hiçbir farkı yoktur islam imparatorluğunun yayılmasının.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Arada farklar olsa da

bu farklar neler ?

mesela;

fethedilen topraklarda, insanların dini inançlarına karışılmamıştır.

yaşlı-çocuk vb. katledilmemiştir.

kadınlarına, tecavüz edilmemiştir. (cariye konusu tecavüzden çooook ama çooook farklıdır. sakın hiçbir geri zekalı bu ikisini aynı kegeye koymasın)

bireylerin özel mülkiyetine dokunulmamıştır.

şehirler ateşe verilmemiş, ekin, tarla, esnaf mahvedilmemiştir.

fethedilen topraktaki insanlar, yeni gelen idarede kendilerini emniyet altında bulmuşlar. dinlerini serbestçe yaşamışlar. hatta, bu gün hiçbir demokrasinin izin vermediği çok hukukluluk sistemi, fethedilen topraklarda uygulanmıştır. bir yahudi veya hıristiyan, kendi dininin kanunlarına göre mahkemelerde dava görebilmiştir.

bizim dinimizde yasak olduğu halde, hıristiyanların kilisede şarab ve domuzlarına karışmamışız..

daha çok yazarım farklarıda, parmaklarım yoruldu.

siz ilgili sitelerden araştırın. çok akıllı adamlar araştırmışlar bu konuları..

Link to post
Sitelerde Paylaş

>>> fethedilen topraklarda, insanların dini inançlarına karışılmamıştır. yaşlı-çocuk vb. katledilmemiştir. kadınlarına, tecavüz edilmemiştir. (cariye konusu tecavüzden çooook ama çooook farklıdır. sakın hiçbir geri zekalı bu ikisini aynı kegeye koymasın) bireylerin özel mülkiyetine dokunulmamıştır. şehirler ateşe verilmemiş, ekin, tarla, esnaf mahvedilmemiştir.

Bunların hepside uydurmadır, gerçekler tam tersini gösterir.

Basit bir fetih sonrası. müslümanlar için güzel bir gün. Keyifler pek gıcır. Gerisini sahabenin mübarek ağzından dinleyelim:

Fasil : NİKAH BÖLÜMÜ

Konu : Azl Ve Gayle Hakkında

Ravi : Ebu Said

Hadis : Resulullah (sav)`la birlikte Beni`l-Müstalik Gazvesi`ne çıktık. Arap esirlerinden çokça esir ele geçirdik. Kadınlara karşı arzu duyduk. Çünkü üzerimizde bekarlık şiddet kesbetmişti. Hep azil (meniyi dışarı boşaltıp gebeliği önleme) yapmak istiyorduk ve: "Aramızda Resulullah (sav) varken, ona sormadan azil yapmak olur mu?" dedik ve sorduk. "Hayır!" buyurdular. "Bunu (azl etmekten kaçınmayı) yapmamanız gerekir. Kıyametc kadar geleceği takdir edilen her canlı mutlaka yaratılacaktır (siz tedbirinizle önüne geçemezsiniz)."

HadisNo : 5717

Gördün mü bak, esirlere tecavüz ediliyor muymuş?

Link to post
Sitelerde Paylaş
şimdi sen bu hadise bakarak, haşa, sahabenin uçkur düşkünü olduğunu iddia ediyorsun.

önce konu ile alakası olmayan AZİL konusunda, alıntı yaptığınız bu metine göre AZİL yapmak caiz değilmiş gibi görünüyor. Tercüme hatası olabilir. AZİL yapmak caizdir. Ama bu hadis, azl ile doğacak çocuğa mani olamazsınız, takdirde varsa doğar diyor. AZİL'i yasaklamıyor.

şimdi esas konuya geçelim.

sahabenin dünyaya olan yönelişi, nefs ve dünya için değil, ahiret içindir. dünyaya olan her türlü alakaları ahirete yöneliktir.

dünyayı tamamen terk etmek istediler ahiret için. fakat buna izin verilmedi.

dünyayı, dünya için değil, ahiret pazarı olduğu için terketmediler.

bahsi geçen hadisteki meselede dikkat ile bakan bunu görür. zira;

nefsin olası bir günaha meyletmesi, hatta hayal vb. şeylerle günaha düşmemesi için, sahabe, helal yol ile nefsin isteğini susturmayı elzem görürdü. kalben dahi olsa, kendisine helal olmayan birisine bakmak, ateşte yanmaktan daha tehlikeli bir şeydi onlar için. nikaha olan rağbetin tek sebebi budur. yani, nefsin olası bir günaha düşmemesidir. bizim için çok basit olacak şeyler, onlar için helak edici günahlardı. na mahreme şehvet ile bakmak, gözüne erimiş kurşun dökülmesi kadar korkunç bir günahtı onlar için. bunun için 2 şey gerekir:

a- ya nefsi tamamen körelteceksin. sahabe bunu yapmak için izin istediler peygamber (s.a.v)'den. onlara izin verilmedi.

b- nikah ile helal yoldan nefsi terbiye edip, harama iştiha bırakmamaktır. sahabe de bunu yapmıştır.

Allah onların cümlesinden razı olsun.

>>> fethedilen topraklarda, insanların dini inançlarına karışılmamıştır. yaşlı-çocuk vb. katledilmemiştir. kadınlarına, tecavüz edilmemiştir. (cariye konusu tecavüzden çooook ama çooook farklıdır. sakın hiçbir geri zekalı bu ikisini aynı kegeye koymasın) bireylerin özel mülkiyetine dokunulmamıştır. şehirler ateşe verilmemiş, ekin, tarla, esnaf mahvedilmemiştir.

Bunların hepside uydurmadır, gerçekler tam tersini gösterir.

Basit bir fetih sonrası. müslümanlar için güzel bir gün. Keyifler pek gıcır. Gerisini sahabenin mübarek ağzından dinleyelim:

Gördün mü bak, esirlere tecavüz ediliyor muymuş?

Link to post
Sitelerde Paylaş

zakkum bu rezilliği nasıl savunabilirsin?

bu kadının kocası yeni ölmüş ya da esir alınmış.

kadın senle yatmak istiyor mu?

hem dünyadan el etekm çekmek isteyen kaç sahabe çıkmış?

söz konusu rivayetleri iyi biliyorum.

bırak bunları.

bu rezilliği savunurken yüzün kızarmıyor değil mi?

bunlar zevk için değil, nefslerini susturmak için yapıyorlar ha... :lol::lol:

ulan git evde karınla yap, sefer boyunca yapmasan ölür müsün?

adamlar khem seferde bile duramayacak kadar abaza

hem de nefislerini susuturmak için yapıyorlarmış.

akllını peynir ekmekle yemişsin.

sana iyi uykular.

acıdım bu kez sana.

Link to post
Sitelerde Paylaş
zakkum bu rezilliği nasıl savunabilirsin?

bu kadının kocası yeni ölmüş ya da esir alınmış.

kadın senle yatmak istiyor mu?

hem dünyadan el etekm çekmek isteyen kaç sahabe çıkmış?

söz konusu rivayetleri iyi biliyorum.

bırak bunları.

bu rezilliği savunurken yüzün kızarmıyor değil mi?

bunlar zevk için değil, nefslerini susturmak için yapıyorlar ha... :lol::lol:

ulan git evde karınla yap, sefer boyunca yapmasan ölür müsün?

adamlar khem seferde bile duramayacak kadar abaza

hem de nefislerini susuturmak için yapıyorlarmış.

akllını peynir ekmekle yemişsin.

sana iyi uykular.

acıdım bu kez sana.

mürted. inan bu laflara karnım o kadar tok ki...

o kadar ucuz yaklaşımlar bunlar.

cariye konusunu tartışmak için, önce savaş denen kavramdan başlamak gerekir.

savaş denen gerçek var mıdır ?

elbette, hangi adama sorarsan sor ; BARIş diyecek. hatta, israil askerleri dahi barış için savaşırız derler..

fakat herkesin BARIŞ, BARIŞ demesi, SAVAŞ gerçeğini ortadan kaldırmıyor.

SAVAŞ gerçeğini kabul ediyorsan konuşmaya devam edeyim.

Kabul etmiyorsan, boşuna çene yormayayım.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Azl helalmiş bak, ama asıl sordğumuz şey o değil, şu:

>>> Resulullah (sav)`la birlikte Beni`l-Müstalik Gazvesi`ne çıktık. Arap esirlerinden çokça esir ele geçirdik. Kadınlara karşı arzu duyduk. Çünkü üzerimizde bekarlık şiddet kesbetmişti. Hep azil (meniyi dışarı boşaltıp gebeliği önleme) yapmak istiyorduk

Sence sahabe, ateşini kimle söndürmüş bir söylesene?

Sana şunlar yardımcı olur:

Savaş esirleri hakkında yapılacak işlem: Savaş neticesinde elde edilen esirler hakkında veliyyü'1-emr serbesttir. Bu esirlerden fiilen savaşa katılanları öldürebilir; köle ve câriye yapabilir; İslâm zimmetinde emân vererek hepsine hürriyetini verebilir; İslâm esirleriyle değiş tokuş yapabilir. Arap müşriklerinin esir erkekleri ise ya İslam'ı kabul ederler ya da öldürülürler.

Savaş sırasında düşman tarafından esir edilen kız ve kadınlar "cariye" olarak alınır. Hukuk itibariyle ganimet sayıldıklarından İslâm devleti tarafından hizmetçiye ihtiyacı olan gazilere verilirdi. Azat edilmedikleri müddetçe de, ticarî bir eşya gibi alınıp satılırdı. Artık o andan itibaren "cariye" ailenin bir parçası ve bir ferdi olarak kabul edilir, ona göre muamele görürdü. Cariyenin sahibi olan "efendi" onu şahsî hizmetlerinde ve ev işlerinde istihdam edebildiği gibi, isterse, ayrıca bir nikâh kıymaya ihtiyaç duymadan istifade edebilirdi. Bu durum her ne kadar ilk anda garip karşılanacak olsa da, tarihî şartları içinde bu gayet normal ve tabii karşılanırdı. Zâten ayrıca bu hususta Kur'ân'ın verdiği bir ruhsat da mevcuttur. Mü'-minûn Sûresinin 5 ve 6. âyetlerinde bu ruhsat şöyle ifade edilir:

"O mü'minler ki, ırzlarını korurlar; ancak hanımlarına ve sahip oldukları cariyelerine karşı münasebetleri müstesnadır. Bunlarla olan münasebetlerinden dolayı kınanmazlar."

Efendinin, cariyesinden cinsî yönden istifade etmesinin, cariyenin hesabına iki mühim hikmet ve faydası vardır. Birincisi ve en mühimi, esir düşen ve sahipsiz kalan bu kadınların bu vesile ile ihmal edilmeleri önlenmiş olur. Çünkü, aksi takdirde, cariyelerin fuhşa düşmeleri, zinaya girmeleri ihtimali kaçınılmaz olduğu gibi, efendisinin evine de bağlı kalmış olur.

Diğer bir faydası, cariyenin efendisinden bir çocuğu olduğu takdirde "çocuğun annesi" mânâsına "ümmü'l-veled" sayılmaktadır. Cariyeden doğan bu çocuk hür kabul edilir. Çocuğun doğumu ile annesi de, efendisinin ölümünden sonra mirasçılarına geçmeyip hürriyetine kavuşmaktadır. Çocuk olmasaydı, efendisi de azat etmeseydi, diğer mallar gibi cariye de miras olarak kalacaktı.

Sence cariyeler, hurma ağaçlarının tepesinde mi yetişmektedir?

Link to post
Sitelerde Paylaş
cariye konusunu tartışmak için, önce savaş denen kavramdan başlamak gerekir.

savaş denen gerçek var mıdır ?

elbette, hangi adama sorarsan sor ; BARIş diyecek. hatta, israil askerleri dahi barış için savaşırız derler..

fakat herkesin BARIŞ, BARIŞ demesi, SAVAŞ gerçeğini ortadan kaldırmıyor.

SAVAŞ gerçeğini kabul ediyorsan konuşmaya devam edeyim.

Kabul etmiyorsan, boşuna çene yormayayım.

Link to post
Sitelerde Paylaş

>>> cariye konusunu tartışmak için, önce savaş denen kavramdan başlamak gerekir. savaş denen gerçek var mıdır ?

Savaş denen gerçek, sapına kadar gerçek olarak vardır..

Ama konumuz savaş felsefesi değil, şu:

>>> fethedilen topraklarda, insanların dini inançlarına karışılmamıştır. yaşlı-çocuk vb. katledilmemiştir. kadınlarına, tecavüz edilmemiştir. (cariye konusu tecavüzden çooook ama çooook farklıdır. sakın hiçbir geri zekalı bu ikisini aynı kegeye koymasın) bireylerin özel mülkiyetine dokunulmamıştır. şehirler ateşe verilmemiş, ekin, tarla, esnaf mahvedilmemiştir.

Savaştan sonra dini inançlara karışılmamış mıdır?

Yaşlı, çoluk-çocuk katledilmemiş midir?

Kadınlar tecavüze edilmemiş midir?

Şehirler vs. yakılmamış mıdır?

Sen öyle olmuş diyorsun, tarih ise tamamen farklı şeyler söylüyor.

Diyorsun ki, "amanda cariye olayı farklı valla.." Buyur, göster o zaman nedir cariye olayındaki fark.. Cariye, savaşta esir düşen kadınlar değil mi? Onlardan cinsi olarak faydalanmak, ayetle helal kılınmış olduğu halde, sen çıkmış ne sayıklıyorsun ki?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...