Carthagian 0 Temmuz 1, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 1, 2014 gönderildi Al sana muhammedin kutuplar hakkında ki açıklaması: Deccal yeryüzünde kırk gün kalacaktır. Bu kırk günün bir günü bir yıl gibi, bir günü bir ay gibi, bir günü bir hafta gibi, diğer günleri ise normal günleriniz gibi olacaktır.”deyince ashab, uzun günlerde bir günlük namazın yeterli olup olmadığını sormuşlar, bunun üzerine Hz. Peygamber“Hayır bir günlük namaz yeterli değildir; namaz vakitlerini takdir edersiniz.” buyurmuştur (Müslim, Kitabu’l-Fiten ve Eşrâtu’s-Sâat, 20). Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Temmuz 1, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 1, 2014 gönderildi 21 saat orucu neden tutuyorlar. Gündüz geceden fazladır o yüzden olabilir mi? Akılsız. aptal herif...biz bi saattşir ne diyoruz ? kutuplarda da gündüzler 6 ay sürüyor işte...MECBURSUN 6 ay aç susuz kalacaksın....gündüz orda biraz uzun sürüyor işte gördüğün gibi. Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Temmuz 1, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 1, 2014 gönderildi Al sana muhammedin kutuplar hakkında ki açıklaması: Deccal yeryüzünde kırk gün kalacaktır. Bu kırk günün bir günü bir yıl gibi, bir günü bir ay gibi, bir günü bir hafta gibi, diğer günleri ise normal günleriniz gibi olacaktır.”deyince ashab, uzun günlerde bir günlük namazın yeterli olup olmadığını sormuşlar, bunun üzerine Hz. Peygamber“Hayır bir günlük namaz yeterli değildir; namaz vakitlerini takdir edersiniz.” buyurmuştur (Müslim, Kitabu’l-Fiten ve Eşrâtu’s-Sâat, 20). DECCALİ beklemeniz lazım bu uzun günlerin BAŞLAMASI için...geldi mi DECCAL ? başladı mı uzun günler ??? :D Link to post Sitelerde Paylaş
Carthagian 0 Temmuz 1, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 1, 2014 gönderildi Al işte uzun günler deccal le mi başladı diyor? Salak işte kutuplarda ki günler kısa gün mü? Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Temmuz 1, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 1, 2014 gönderildi Deccal yeryüzünde kırk gün kalacaktır. Bu kırk günün bir günü bir yıl gibi, bir günü bir ay gibi, bir günü bir hafta gibi, diğer günleri ise normal günleriniz gibi olacaktır.”deyince ashab, uzun günlerde bir günlük namazın yeterli olup olmadığını sormuşlar, bunun üzerine Hz. Peygamber“Hayır bir günlük namaz yeterli değildir; namaz vakitlerini takdir edersiniz.” buyurmuştur (Müslim, Kitabu’l-Fiten ve Eşrâtu’s-Sâat, 20). Başka hangi masalları biliyorsun? O değil de nasıl bu zırvalara inanacak kadar aptal olabiliyorsun? Link to post Sitelerde Paylaş
Carthagian 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Admin yok mu? Bu salak aynı soruyu soruyor. Hadisle yanıt veriyoz masal diyor. Nasıl taklit edilecek diyoz su saati kullanılabilir diyoruz. O salak saat ne alaka diyor? Haci yok mu haci? Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi aptal adam kendin dedin...21 saat tutuyorlar...çünkü gündüzün süresi UZUN... tam kutupda da 6 ay sürüyor bu GÜNDÜZÜN SÜRESİ..... kafan hiç mi çalışmıo lan ? nasıl tutucan orda GÜNEŞ BATANA kadar orucu ? Link to post Sitelerde Paylaş
democrossian 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi (düzenlendi) Sorun şu ki vakitlerin oluşmadığı net bir bölge yok. Yani tamam bu bölge sınırları içinde vakitlerin oluştuğu bölgenin vakitlerini esas alalım diyebileceğiniz net bir bölge yok. Kutuplara yaklaştıkça yazın gündüzün süresi uzuyor. Bir uzaklıkta gündüz 18 saat diyelim. Kutuba az yaklaşınca 19. Az daha yaklaşınca 20. Az daha yaklaş 21. 22,23 derken bir yakınlığa gelince güneş hiç batmıyor. Ufka alçalıp yükseliyor. Şimdi siz kutuplara hangi mesafeyi vakitlerin oluştuğu ve oluşmadığı bölge olarak belirleyeceksiniz? Sınırı nereye koyacaksınız? Gündüzün 18 saat olduğu yer mi mantıklı, fazla olur 16 mı olsun? Bunu neye göre belirleyeceksiniz? 16 da çok olur yavvv, 15 olsun mu diyeceksiniz? Öyle saçma sapan hadislerle filan bu sorun çözülmez. Sanki yan yana vakitlerin oluştuğu bir A bölgesi ve oluşmadığı B bölgesi var da, arada kesin bir sınır var da, B bölgesinde A bölgesinin vakitlerini uygulayacaksın! Yok öyle bir şey. Hadis uydurmakla filan çözülecek sorun değil. Allahınız dünyayı kutuplarda vakitlerin oluşmayacağı şekilde yarattığını unutuvermiş. Tam muhammede namazı orucu emretmiş, sonra hadi git kullarıma söyle bana tapınsınlar diye bunu postalamış. Ooooh şimdi millet bana tapınacak, ne keyif diye arşına yerleşmiş ki... Cebrail çıkagelmiş. Ya allaam demiş, sen bu işte bir yanlışlık yapmadın mı? Daha kutuplar mutuplar demeye kalmadan allah cebraili azarlayıp kovmuş. Höööt demiş iblisin akibetine mi uğramak istiyorsun? Yaaa işte böyle... Develer tellal iken pireler berber iken az gittik uz gittik vs vs vs... Temmuz 2, 2014 tarihinde democrossian tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi (düzenlendi) "…Tan yerinin beyaz ipliği siyah ipliğinden sizce seçilinceye kadar yiyin için; sonra da orucu gece oluncaya değin tamamlayın…" (Bakara -187) Soru : Kutuplara yakın bölgelerde Arap yarımadasında olduğu gibi yılın her günü gece gündüz değişimi yaşanmaz. Bu tür bölgelerde çok uzun süre gündüzlerin yaşandığı zamanlarda tam olarak karanlık geceler oluşmaz. Buralarda yaşayan birisi Allahın verdiği iplik örneğine göre nasıl hareket edecektir, etmeyecekse bu ayet sadece belli bölgelerdeki yaşayan insanlara mı hitap etmektedir? Temel ibadetlerini ayın ve güneşin görünürlüğüne göre belirleyen, dünyanın genelinden bahsederken sadece doğu-batı deyip kuzey ve güneyden hiç bahsetmeyen Kuran gerçekten de kutupların ve bu bölgelere yakın yerlerin bilgisinden yoksun muydu? Bu ara şu bilgiyi de ekleyelim; bu ifadenin hemen hemen aynısını bir Yahudi Kitabı olan Mişnah Berakhoth'da geçtiği belirtilmektedir: "Günün başlangıcında mavi iplik beyaz iplikten ayrıldığı zaman..." Kaynak: http://www.truthnet....am/src-chp3.htm Buradaki mavi iplik Kurana siyah iplik olarak geçmiş gözüküyor, geri kalansa aynı. Evrensel bir hitaba uygun olmayan böylesi bir anlatımın çok daha eski bir kaynaktan veya söylencelerden alınmış olması yüksek ihtimal. Büyük Plinius der ki! Gaius Plinius Secundus Maior, (M.S. 23-79) tarihleri arasında yaşamış olan Romalı bir yazar ve filozoftur. Plinius, bilim tarihindeki yerini, dönemine ait bilgileri derlemek amacıyla kaleme aldığı, insanlık tarihinin ilk ansiklopedisi sayılan dev yapıtına borçludur. Doğa Tarihi adı altında birleştirilmiş 37 kitaptan oluşan bu yapıt, 500 e yakın Yunanlı ve Romalı yazarın bıraktığı 2 bini aşkın kitabın içeriğinden özetlenmiş yoğun bir bilgi derlemesidir. Bilgin Plinius hakkında şu bilgiler verilmektedir: -Plinius az uyur, az yerdi. Gün ve gecelerini, coğrafyacıların, astronomların, tabiat bilginlerinin ve doktorların kitaplarını okumakla geçirirdi. Kitap üstüne kitap okur, not tutar, düşünür, kıyaslamalar yapardı. Gezilerinde ve savaşlarında çok şey görmüştü. Plinius, ayaklı bir kitaplıktı: Kutupta güneşin yazın hiç batmadığını, kışınsa hiç doğmadığını, ışık hızının sesinkinden yüksek olduğunu, deniz gelgitinin, Ay ve Güneş'in çekimlerinden doğduğunu biliyordu. Bundan şunu öğreniyoruz, demek ki İslamiyetten yaklaşık 500 yıl önce dahi kutuplarda güneşin yazın hiç batmadığı, kışınsa hiç doğmadığı bir şekilde de olsa biliniyordu. Hatta bu bilgiler yazılı bir şekilde kitaplardan dahi geçiyordu. İnsanlar kutuplarda aylarca güneşin doğmaması gibi bir hakikatten yüzlerce yıl öncesinden haberdarken tüm zamana ve insanlığa gönderilen Kuran nasıl sesleniyordu peki O hâlde, onların söylediklerine sabret ve güneşin doğuşundan ve batışından önce Rabbini hamd ile tespih et. Gece vakitlerinde ve gündüzün uçlarında da tespih et ki hoşnut olasın. Sabahın beyaz ipliği (aydınlığı), siyah ipliğinden (karanlığından) ayırt edilinceye kadar yeyin, için, sonra akşama kadar orucu tamamlayın. Demek ki kutup bölgesinde hergün Allahı daha az tespih (namaz) edip aylarca aç kalıp telef olmak gerekiyor. Bazı arkadaşlar eğer Kuranda bir yanlış olsaydı buzamana kadar mutlaka onu biri eleştirirdi gibi savunmalarda bulunuyor. Bence bırakın İslamiyetten yüzlerce yıl sonra birilerinin çıkıp -Kuran evrensel değildir- diye onu eleştirmesini, 500 yıl önce yaşamış Plinius dahi topraktan kalkıp gelse o da kitabın evrensel olmadığını söylerdi. Birlikte izleyelim, bakalım kutuplarda güneş ne vakit batıyor, beyaz iplik siyah iplikten ne zaman ayırt ediliyormuş. . . http://hakikatbununn...biri-beyaz.html Temmuz 2, 2014 tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
administrator 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Ağzına ayar vermezsen gidicisin, haberin olsun... Link to post Sitelerde Paylaş
Carthagian 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Ulan Allahım çıldırıcam ya hala neden Kuranda geçmiyor diyor. Adama hadis hemde sahih hadis getiriyoz adam hala konuşuyot. Bu adamlarda bir şey var herhalde Deccal yeryüzünde kırk gün kalacaktır. Bu kırk günün bir günü bir yıl gibi, bir günü bir ay gibi, bir günü bir hafta gibi, diğer günleri ise normal günleriniz gibi olacaktır.”deyince ashab, uzun günlerde bir günlük namazın yeterli olup olmadığını sormuşlar, bunun üzerine Hz. Peygamber“Hayır bir günlük namaz yeterli değildir; namaz vakitlerini takdir edersiniz.” buyurmuştur (Müslim, Kitabu’l-Fiten ve Eşrâtu’s-Sâat, 20). Aldın mı bak burda Peygamber günün uzun olduğu yerlerde ne diyor? Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Ulan Allahım çıldırıcam ya hala neden Kuranda geçmiyor diyor. Adama hadis hemde sahih hadis getiriyoz adam hala konuşuyot. Bu adamlarda bir şey var herhalde Deccal yeryüzünde kırk gün kalacaktır. Bu kırk günün bir günü bir yıl gibi, bir günü bir ay gibi, bir günü bir hafta gibi, diğer günleri ise normal günleriniz gibi olacaktır.”deyince ashab, uzun günlerde bir günlük namazın yeterli olup olmadığını sormuşlar, bunun üzerine Hz. Peygamber“Hayır bir günlük namaz yeterli değildir; namaz vakitlerini takdir edersiniz.” buyurmuştur (Müslim, Kitabu’l-Fiten ve Eşrâtu’s-Sâat, 20). Aldın mı bak burda Peygamber günün uzun olduğu yerlerde ne diyor? DECCAL gelince geçerli olacak o dedğin şey....geldi mi deccal ? hadi geldi diyelim ---o gelene kadar ne geçerli idi ? Link to post Sitelerde Paylaş
Carthagian 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Peygamber deccal ile günlerin uzuyacağını söyleyince sahabeler diyor ki: uzun günlerde namaz nasıl kılcaz. peygamberde diyor ki uzun günlerde yakında ki şehirler taklit edilecek. Ama o zaman nasıl taklit edilecek. Bu zaman da sorun değil. O zamanda su saati kullanılabilir sapma tehlikesine karşın yani zamanın hızlı aktığını düşünürlerse ona göre erken veya geç tutarlar. Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi (düzenlendi) Peygamber deccal ile günlerin uzuyacağını söyleyince sahabeler diyor ki: uzun günlerde namaz nasıl kılcaz. peygamberde diyor ki uzun günlerde yakında ki şehirler taklit edilecek. Ama o zaman nasıl taklit edilecek. Bu zaman da sorun değil. O zamanda su saati kullanılabilir sapma tehlikesine karşın yani zamanın hızlı aktığını düşünürlerse ona göre erken veya geç tutarlar. deccal gelince tüm dünyada günler uzayacak heryerde 1 günün süresi de aynı oranda uzayacak yani demi ?_ günün UZAMADIĞI yer olacak mı da orayı TAKLİD edecekler be adam ? Temmuz 2, 2014 tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Carthagian 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Zaten adamlar işi sağlama alırlar zaten kutupda rüzgar yok. Buzdan evlerde de su donmaz. Bu sayede su saati yardımıyla yakında ki şehir 13 saat tutuyorsa oda 13 saat tutcak. Bu kadar basit. Ama artık şimdi ki teknoloji çağında yeni saatler var. Ben su saatini eskiden saat yoktu diye su saati kullanılabilir dedim. Yani anlıyorsan: amaç kutuplarda namaz kılmak araç su saati yakında ki şehirleri taklit ederek. Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Peygamber deccal ile günlerin uzuyacağını söyleyince sahabeler diyor ki: uzun günlerde namaz nasıl kılcaz. peygamberde diyor ki uzun günlerde yakında ki şehirler taklit edilecek. Ama o zaman nasıl taklit edilecek. Bu zaman da sorun değil. O zamanda su saati kullanılabilir sapma tehlikesine karşın yani zamanın hızlı aktığını düşünürlerse ona göre erken veya geç tutarlar. deccal gelince tüm dünyada günler uzayacak heryerde 1 günün süresi de aynı oranda uzayacak yani demi ?_ günün UZAMADIĞI yer olacak mı da orayı TAKLİD edecekler be adam ? Link to post Sitelerde Paylaş
Carthagian 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Deccalin günleri uzuyacak. Bu zamanla alakalı bir konu deccalin 1 günü bizim 1000 yılımız sonra yavaşça düşüyor. Sahabede uzun günlerde oruç nasıl tutuluyor diye soruyor. Anladın mı? Link to post Sitelerde Paylaş
Kaunos 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi İslam'ın kurallarını Kuran belirler. Onda ne yazıyorsa, emir odur.. Hadis'lere göre tapınma yapılmaz. Zaten Hadis'lerin doğruluğu kanıtlanamaz. Çünkü yüzyıllar boyunca müslümanlar hadis uydurup durmuşlardır. İslam Hadis dini değil, Kuran dinidir... Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Temmuz 2, 2014 gönderildi Raporla Share Temmuz 2, 2014 gönderildi Deccalin günleri uzuyacak. Bu zamanla alakalı bir konu deccalin 1 günü bizim 1000 yılımız sonra yavaşça düşüyor. Sahabede uzun günlerde oruç nasıl tutuluyor diye soruyor. Anladın mı? tüm dünyada uzamayacak mı günler ? Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts