Jump to content

İslam'da Kadın Savaş Esirleri


Recommended Posts

nisa/25. Sizden, hür mümin kadınlarla evlenmeye güç yetiremiyen kimse, ellerinizdeki mümin cariyelerinizden alsın. Allah sizin imanınızı çok iyi bilir. Birbirinizdensiniz, aynı soydansınız. Onlarla, zinadan kaçınmaları, iffetli olmaları ve gizli dost tutmamış olmaları halinde, velilerinin izniyle evlenin ve örfe uygun bir şekilde mehirlerini verin. Evlendiklerinde zina edecek olurlarsa, onlara, hür kadınlara edilen azabın yarısı edilir. Cariye ile evlenmedeki bu izin içinizden, günaha girme korkusu olanlaradır. Sabretmeniz sizin için daha hayırlıdır. Allah bağışlar ve merhamet eder

güzel kardeşim,

hür kadınla evlenmeye durumu olmayanlara sabretmeleri tavsiye ediliyor.

eğer illa ki evlenmek isterlerse imanlı cariyelerle evlenebilirsiniz diyor.

yani zengin ve hür kimsenin cariye ile evlenmesi arzu edilecek bir durum değil.

bak, allah sabretmeniz daha hayırlı diyor.

daha ne diyor?

velileri ile anlaşın da evlenin diyor.

kölenin velisi kimdir?

tabiki sahibi.

kölenin anesi babası bilinse bile üzerinde öncelikli hak sahibi olan efendisidir.

yani sen kendi cariyenle ilişkiye girmek için onunla evlenmek zorunda değilsin.

en azından ayetten böyle bir mana çıkmıyor.

mehrini ödeyip evlenecek olduğun başkasının cariyesi.

zaten zengin kimse için cariye ile evlenmek iyi birşey değil.

aha, ayet açık seçik ortada.

tarihinde murteddd tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 165
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Sn Murteddd

"""""İçinizden özgür mü'min kadınları nikahlamaya güç yetiremeyenler, o zaman sağ ellerinizin malik olduğu inanmış cariyelerinizden (alsın.) Allah sizin imanınızı en iyi bilendir. Öyleyse onları, fuhuşta bulunmayan, iffetli ve gizlice dostlar edinmemişler olarak velilerinin izniyle nikahlayın. Onlara ücretlerini (mehirlerini) maruf (güzel ve örfe uygun) bir şekilde verin. Evlendikten sonra, fuhuş yapacak olurlarsa, özgür kadınlar üzerindeki cezanın yarısı(nı uygulayın.) Bu, sizden günaha sapmaktan endişe edip korkanlar içindir. Sabrederseniz sizin için daha hayırlıdır. Allah, bağışlayandır, esirgeyendir. (4/25)""""""""

affına sığınarak birkaç cümle yazmak istiyorum diğer konuda Sn pinokio ya yazdım..................kardeş sen bir yere ipi bağlamışsın onun eksenin de dönüyorsun ....dönüyorsun ama hep aynı şekilde değil .................zamanla farklı kazanımlarında var ........itiraf etmem gerekir ki iyi kıvırıyorsun.............kardeş kuran senin zevk ve arzularına göre tefsir edilmezki

özür diliyorum senden Sn Murtedd

SAYGILARIMLA

Link to post
Sitelerde Paylaş
affına sığınarak birkaç cümle yazmak istiyorum diğer konuda Sn pinokio ya yazdım..................kardeş sen bir yere ipi bağlamışsın onun eksenin de dönüyorsun ....dönüyorsun ama hep aynı şekilde değil .................zamanla farklı kazanımlarında var ........itiraf etmem gerekir ki iyi kıvırıyorsun.............kardeş kuran senin zevk ve arzularına göre tefsir edilmezki

özür diliyorum senden Sn Murtedd

SAYGILARIMLA

güzel kardeşim, senin türkçen kaç?

ne kıvırması, kıvıran sensin.

allah cariye ile evlenmek yerine sabretseniz daha iyi olur diyor.

hürün köleyle evlenmesi çok tasvip edilen birşey değil.

ama illaki ben duramam diyorsan mümin cariye ile evlen diyor.

yahu, kendi cariyenle evlenecek olsan velisini nerden bulacaksın?

velisi annesi babası dersen;

bu kadın esir, annesi babasını ara ki bulasın.

bulsan bile onlar zaten hak sahibi değiller,

çünkü kölenin velisi efendisidir.

bu durumda kendi cariyenle evlenmek istesen

kendinle mi anlaşacaksın veli olarak?

nesini anlamadın?

türkçe anlayan birinin bu kadar anlaşılır birşeyi anlamaması tuhaf.

ya da beni itham ettiğin gibi bazı şeyler senin işine gelmiyor.

benim tefsir ettiğim falan yok,

aç bakalım tefsirlerde farklı birşey diyorsa özür dileyeceğim.

bir daha cariye sözcüğünü de ağzıma almayacağım.

buyur, bekliyorum.

tarihinde murteddd tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
güzel kardeşim, senin türkçen kaç?

ne kıvırması, kıvıran sensin.

allah cariye ile evlenmek yerine sabretseniz daha iyi olur diyor.

hürün köleyle evlenmesi çok tasvip edilen birşey değil.

ama illaki ben duramam diyorsan mümin cariye ile evlen diyor.

yahu, kendi cariyenle evlenecek olsan velisini nerden bulacaksın?

velisi annesi babası dersen;

bu kadın esir, annesi babasını ara ki bulasın.

bulsan bile onlar zaten hak sahibi değiller,

çünkü kölenin velisi efendisidir.

bu durumda kendi cariyenle evlenmek istesen

kendinle mi anlaşacaksın veli olarak?

nesini anlamadın?

türkçe anlayan birinin bu kadar anlaşılır birşeyi anlamaması tuhaf.

ya da beni itham ettiğin gibi bazı şeyler senin işine gelmiyor.

benim tefsir ettiğim falan yok,

aç bakalım tefsirlerde farklı birşey diyorsa özür dileyeceğim.

bir daha cariye sözcüğünü de ağzıma almayacağım.

buyur, bekliyorum.

heyyy murteddd

arkadaş sen beyin travması filan geçirmedin değil mi------bu kadar abuk sabuk cümleyi nasıl ardışık bir şekilde sıralayabilmişsin anlamak mümkün değil

ayrıca adama soru sormuşsun o da;

"""""İçinizden özgür mü'min kadınları nikahlamaya güç yetiremeyenler, o zaman sağ ellerinizin malik olduğu inanmış cariyelerinizden (alsın.) Allah sizin imanınızı en iyi bilendir. Öyleyse onları, fuhuşta bulunmayan, iffetli ve gizlice dostlar edinmemişler olarak velilerinin izniyle nikahlayın. Onlara ücretlerini (mehirlerini) maruf (güzel ve örfe uygun) bir şekilde verin. Evlendikten sonra, fuhuş yapacak olurlarsa, özgür kadınlar üzerindeki cezanın yarısı(nı uygulayın.) Bu, sizden günaha sapmaktan endişe edip korkanlar içindir. Sabrederseniz sizin için daha hayırlıdır. Allah, bağışlayandır, esirgeyendir. (4/25)""""""""

cevap yazmış sen hala

""allah cariye ile evlenmek yerine sabretseniz daha iyi olur diyor.

hürün köleyle evlenmesi çok tasvip edilen birşey değil.

ama illaki ben duramam diyorsan mümin cariye ile evlen diyor.""

ısrar ediyorsun; arkadaş yazıyı okumuyormusun orda ;

""""cariyelerinizden (alsın.) Allah sizin imanınızı en iyi bilendir. Öyleyse onları, fuhuşta bulunmayan, iffetli ve gizlice dostlar edinmemişler olarak velilerinin izniyle nikahlayın.""

ayrıca orda senin dediğin gibi """""cariye ile evlenmek yerine sabredin daha iyi olur demiyor--"""""

""""Evlendikten sonra, fuhuş yapacak olurlarsa, özgür kadınlar üzerindeki cezanın yarısı(nı uygulayın.) Bu, sizden günaha sapmaktan endişe edip korkanlar içindir. Sabrederseniz sizin için daha hayırlıdır""""

diyor yani evlendikten sonra fuhuş yapacak olurlar ise onları cezalandırın ama bu konu da sabrederseniz (ceza yerine) sizin için daha hayırlıdır buyuruluyor. (buradaki günaha sapmaktan korkuyorsanız bu cezayı uygulayın , ama sabrederseniz daha hayırlıdır diyor)

Link to post
Sitelerde Paylaş
heyyy murteddd

(...)

""""Evlendikten sonra, fuhuş yapacak olurlarsa, özgür kadınlar üzerindeki cezanın yarısı(nı uygulayın.) Bu, sizden günaha sapmaktan endişe edip korkanlar içindir. Sabrederseniz sizin için daha hayırlıdır""""

diyor yani evlendikten sonra fuhuş yapacak olurlar ise onları cezalandırın ama bu konu da sabrederseniz (ceza yerine) sizin için daha hayırlıdır buyuruluyor. (buradaki günaha sapmaktan korkuyorsanız bu cezayı uygulayın , ama sabrederseniz daha hayırlıdır diyor)

arkadaşım saçmalıyorsun.

git türkçeni ilerlet biraz.

pes ya...

diyor yani evlendikten sonra fuhuş yapacak olurlar ise onları cezalandırın ama bu konu da sabrederseniz (ceza yerine) sizin için daha hayırlıdır buyuruluyor. (buradaki günaha sapmaktan korkuyorsanız bu cezayı uygulayın , ama sabrederseniz daha hayırlıdır diyor)

gerçekten türkçe öğrenmeye ihtiyacın var.

kaç gün düşündün bunun için?

ortakul çocuğu bilr anlar o cümleden neye karşı sabredileceğini.

sizin gibilere cevap yazanda hata.

bu ne aymazlıktır yahu?

kafa mı buluyorsunuz adamla?

ayrıca orda senin dediğin gibi """""cariye ile evlenmek yerine sabredin daha iyi olur demiyor--"""""senin türkçe öğrenmen farz oldu sana.

ayptır ya, şaka mısınız nesiniz?

tarihinde murteddd tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

[004.025] [diyanet işleri](...) Cariye ile evlenmedeki bu izin içinizden, günaha girme korkusu olanlaradır. Sabretmeniz sizin için daha hayırlıdır. Allah bağışlar ve merhamet eder.

[004.025] [Diyanet vakfı] (...)Bu (cariye ile evlenme izni), içinizden günaha düşmekten korkanlar içindir. Sabretmeniz ise sizin için daha hayırlıdır. Allah çok bağışlayıcı ve esirgeyicidir.

[004.025] [ömer nasuhi bilmem] Ve sizden her kim hür olan kadınlar ile evlenmeğe fazla bir iktidar-ı malîsi yok ise sağ ellerinizin mâlik olduğu genç mü'min cariyelerinizden evlensin. Ve Allah Teâlâ sizin imânınızı bihakkın bilendir. Bazınız bazınızdandır. İmdi onları, namuslarını siyanet eder, fuhuştan berî bulunur, gizlice dostlar da edinmez oldukları halde sahiplerinin izniyle nikahlayınız. Ve onlara mehirlerini de güzelce veriniz. Eğer onlar evlendikten sonra bir fuhuş irtikab ederlerse o vakit onların üzerlerine, hür kadınların üzerlerine gelen cezanın yarısı lâzım gelir. Bu sizden meşakkate düşmekten korkmanız içindir. Ve eğer sabrederseniz sizin için daha hayırlıdır. Ve Allah Teâlâ gafûrdur, rahîmdir.

[004.025] [suat Y] (...)Cariye ile evlenme, sizden sıkıntıya düşmekten (zinaya sapmaktan) korkanlar içindir, yoksa sabretmeniz sizin için daha hayırlıdır. Bununla beraber Allah gafurdur, rahîmdir (affı ve merhameti boldur).

bir kere cezayı devlet uygular cahil adam.

sen kendin cezalandıramazsın.

zina ortaya çıktıktan sonra senin onu affetmen birşeyi değiştirmez.

devlet suçun cezası neyse onu uygular.

laf olsun diye demiyorum ama bu yaptığın gerçekten ayıp.

hem zinanın cezasını söylüyor, yarısı uygulanır diyor,

hem de zinadann sonra sabredin diyor.

komiksiniz, hem çok komik.

asena halt etmiş yanınızda.

tarihinde murteddd tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
[004.025] [diyanet işleri](...) Cariye ile evlenmedeki bu izin içinizden, günaha girme korkusu olanlaradır. Sabretmeniz sizin için daha hayırlıdır. Allah bağışlar ve merhamet eder.

[004.025] [Diyanet vakfı] (...)Bu (cariye ile evlenme izni), içinizden günaha düşmekten korkanlar içindir. Sabretmeniz ise sizin için daha hayırlıdır. Allah çok bağışlayıcı ve esirgeyicidir.

[004.025] [ömer nasuhi bilmem] Ve sizden her kim hür olan kadınlar ile evlenmeğe fazla bir iktidar-ı malîsi yok ise sağ ellerinizin mâlik olduğu genç mü'min cariyelerinizden evlensin. Ve Allah Teâlâ sizin imânınızı bihakkın bilendir. Bazınız bazınızdandır. İmdi onları, namuslarını siyanet eder, fuhuştan berî bulunur, gizlice dostlar da edinmez oldukları halde sahiplerinin izniyle nikahlayınız. Ve onlara mehirlerini de güzelce veriniz. Eğer onlar evlendikten sonra bir fuhuş irtikab ederlerse o vakit onların üzerlerine, hür kadınların üzerlerine gelen cezanın yarısı lâzım gelir. Bu sizden meşakkate düşmekten korkmanız içindir. Ve eğer sabrederseniz sizin için daha hayırlıdır. Ve Allah Teâlâ gafûrdur, rahîmdir.

[004.025] [suat Y] (...)Cariye ile evlenme, sizden sıkıntıya düşmekten (zinaya sapmaktan) korkanlar içindir, yoksa sabretmeniz sizin için daha hayırlıdır. Bununla beraber Allah gafurdur, rahîmdir (affı ve merhameti boldur).

bir kere cezayı devlet uygular cahil adam.

sen kendin cezalandıramazsın.

zina ortaya çıktıktan sonra senin onu affetmen birşeyi değiştirmez.

devlet suçun cezası neyse onu uygular.

laf olsun diye demiyorum ama bu yaptığın gerçekten ayıp.

hem zinanın cezasını söylüyor, yarısı uygulanır diyor,

hem de zinadann sonra sabredin diyor.

komiksiniz, hem çok komik.

asena halt etmiş yanınızda.

heyyy muteddd

arkadaş sen tam müzelik adamsın-------- usexyourxmind sana islam alimi demiş yazılarında çok doğru söylemiş------bir tv kanalına çıkta senin tefsir derslerini dinleyelim------

arkadaşım evlilikteki cezaları devlet mi uygular mesela senin hanımın senin razı olmadığın bir iş yaptı-------aranızda küçük bir tartışma çıktı mahkemeye mi başvuracaksın (arkadaşım sen bekarsın galiba---hani derler ya bekara hanım boşamak kolay)------mesela sen hanımını aldattın------hanımın bunu öğrendi----ne yaparsınız-----iki şey vardır ------ya boşanırsınız (işte bu açıkllamadaki ilk cezadır)-------ya da tamam bir daha yapmayacağım hanımım hata yapmışım dersin---hanımında bunu uygun görürse boşanmazsınız (işte bu da açıklamadaki ikinci olan sabırdır)

Link to post
Sitelerde Paylaş
heyyy muteddd

arkadaş sen tam müzelik adamsın-------- usexyourxmind sana islam alimi demiş yazılarında çok doğru söylemiş------bir tv kanalına çıkta senin tefsir derslerini dinleyelim------

arkadaşım evlilikteki cezaları devlet mi uygular mesela senin hanımın senin razı olmadığın bir iş yaptı-------aranızda küçük bir tartışma çıktı mahkemeye mi başvuracaksın (arkadaşım sen bekarsın galiba---hani derler ya bekara hanım boşamak kolay)------mesela sen hanımını aldattın------hanımın bunu öğrendi----ne yaparsınız-----iki şey vardır ------ya boşanırsınız (işte bu açıkllamadaki ilk cezadır)-------ya da tamam bir daha yapmayacağım hanımım hata yapmışım dersin---hanımında bunu uygun görürse boşanmazsınız (işte bu da açıklamadaki ikinci olan sabırdır)

seni ciddiye alanda hata.

sen git islam hukuku öğren biraz.

medeni kanunla şeriat arasındaki farkı öğrendiğin vakit konuşalım senle.

hayret birşeysin ya.

kıvıran gördüm seninn gibisini görmedim.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 3 years later...

"Kocalı kadınlarla evlenmek de haram; ancak sahibi olduğunuz cariyeler müstesna."

İslam dinini terketmemi bu ayete borçluyum. Aslında Kuranda sapıkça ayet bol miktarda var. Fakat hepsine itttirmyle kaktırmayla zorlama yorumlar getirerek kendimizi bir şekilde kandırmamız mümkün oluyor.

Lakin yukarıdaki ayetteki rezilliğe direnecek ve bu kepazeliği sindirecek gücüm kalmadıgı için İslam dininden istifa ettim. Sırf cennete gideceğim / cehenneme gitmeyeceğim diye böyle bir şerefsizliğe göz yumamazdım.

O yüzden bu ayetin anlam ve önemi benim için çok fazladır.

Çok anlamlı bir ayettir. Vicdanı ve aklı olup da bu ayeti okuyan herkesin şöyle bir silkelenip biraz empati yapıp, gerçeğe ve doğruya ulaşması hiç de zor değildir.

Sahte namus bekçileri başkalarının karısına kızına gelince kontrolden çıkmışlar

tarihinde katalan tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

savaşta ele geçirilen kadınlar normalde evli kadınlar.. kocaları var bunların.. ama ganimet olarak alınıyorlar ve cariye yapılıyorlar..

müslüman olmayanlar insan sayılmadığından, onların evlilikleri de sayılmıyor. kadının evli olması önemsiz o yüzden.. ganimet olarak alındıysa gerisi önemsiz..

bu müslümanlar garyimüslim kadınları potansiyel ganimet ve cariye olarak görüyorlar.. yani müslüman olmayan her kadının cariye olması an meseledir....

Link to post
Sitelerde Paylaş

Nisa: 24. "Evli kadınlarla evlenmeniz de haram kılındı. Maliki bulundu­ğunuz cariyeler müstesna, bunlar, Allah'ın üzerine farz kıldığı hükümler­dir..."

1- Muhammed b. Abdirrahman b. Bünanî, Muhammed b. Ahmed b. Hamdan'dan, o Ebû Ya'la'dan, o Amr en-Nakıd'dan, o Ebû Ahmed Zübeyri'den, o Süfyan'dan, o Osman el-Bettî'den, o Ebu'l-Halil'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den şöyle dediğini bize rivayet etti:

"Evtas Gazvesi'nin olduğu gün kocaları olan esir kadınları ele geçirmiştik. Onlara mücamaatta bulunmayı çirkin bulmuştuk. Peygamber (s.a.v.)'e bunu sorduk da bu âyet nazil oldu. Biz de o kadınları böylece helal bulduk."

2- Ahmed b. Muhammed b. Ahmed b. el-Haris, Abdullah b. Muhammed b. Cafer'den, o Ebû Yahya'dan, o Sehl b. Osman'dan, o Abdurrahim'den, o Eş'as b. Sevvar'dan, o Osman b. Bettî'den, o Ebu'l-Halil'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den bize şöyle dediğini haber verdi:

"Rasulullah (s.a.v.) Evtas ahalisini esir alınca dedik ki: "Ey Allah'ın Rasulü, soylarını, kocalarını tanıdığımız esir kadınlarla nasıl mucamaatta bulunabi­liriz?" Bunun üzerine bu âyet nazil oldu."

3- Ebû Bekr Muhammed b. İbrahim el-Farisî, Muhammed b. İsa b. Amraveyh'ten, o İbrahim b. Muhammed b. Süfyan'dan, o Müslim b. Haccac'dan, o Ubeydullah b. Ömer el-Kavarirî'den, o Yezid b. Zuray'dan, o Said b. Ebî Arube'den, o Katade'den, o Ebû Salih Ebû Halil'den, o Ebû Alkame el-Haşimî'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den bize şu rivayette bulundu:

"Rasulullah (s.a.v.) Huneyn Günü, Evtas Kabilesi'ne bir grup ordu gönderdi. Bu grup bir düşman birliğine rastlayıp onlarla savaştılar da onlara galip gelerek, kadın esirler elde ettiler. Rasulullah (s.a.v.)'ın Ashabı'ndan bir grup, müşrik kocalarından dolayı o esir kadınlarla münasebette bulunmaktan sakındılar. Allah Teala da bu âyeti indirdi,"

4- Ebu Saîd Hudrî'den Nesâî, Tirmizî, Ebu Davut ve Buharî rivayet etti. Ebu Saîd:

-Bize, Evtâs esirlerinden esirler isabet etti. Kadınların kocaları vardı. Biz onlarla birleşmeyi çirkin gördük, Nebî Aleyhisselâm'a sorduk., Nisa: 4/24 âyeti indirildi. Ancak Allah'ın sizin üzerinize Efa ettiği şeydir, biz onların ferclerini helal kıldık, buyurdu.

Muhammed müşriklere zalim, vicdansız, ahlaksız falan diyor ama onların sonradan müslüman olanları bile Muhammed'den daha vicdanlı ve merhametli imiş, ama Muhammed onları da bozmuş. Adamlar evli kadınlarla ilişkide bulunmayı -esir dahi olsa- çirkin buluyorlar ama Muhammed onları da helal kılıyor.

Buradaki müslümanlar da gelmiş bu dini savunuyorlar bizlere. Durum kafayı kuma gömseler bile görecekleri kadar apaçık.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şöyle bir gücüm olsada bir seferliğine bu ayetleri onaylayan yada içine sindiremediğinden dolayı kıvırıp duran müslüşleri yoketsem sonrada yaptığımın bedeli olarak hayatımdan feragat etsem 1400 yüz yıllık acı ızdırap katliam geri kalmışlık bu an itibarıyla bitermiydi acaba diyorum.Bu ne sapıklık bu ne namussuzluk kokan kitap, bir kitap böyle iğrenç ötesi olamaz, şimdi atılan2, serdaar, exitcon, bunlarda nasıl bir hikmet görebiliyorlar anlayamıyorum, yeminle boğarım karşımda olsalar,çünkü arabı anlarım bir şekilde zamklanmış beyinlerine, ama bizimkilere noluyor anlamak zor, araptan çok arapçılar.

tarihinde -inmanah- tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Şöyle bir gücüm olsada bir seferliğine bu ayetleri onaylayan yada içine sindiremediğinden dolayı kıvırıp duran müslüşleri yoketsem sonrada yaptığımın bedeli olarak hayatımdan feragat etsem 1400 yüz yıllık acı ızdırap katliam geri kalmışlık bu an itibarıyla bitermiydi acaba diyorum.Bu ne sapıklık bu ne namussuzluk kokan kitap, bir kitap böyle iğrenç ötesi olamaz, şimdi atılan2, serdaar, exitcon, bunlarda nasıl bir hikmet görebiliyorlar anlayamıyorum, yeminle boğarım karşımda olsalar,

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tanrının insanlarla bağlantı kurması için kitaba gerek yoktur.

Dünyada sizinle bağlantı kurmak ve ne istediğini size iletmek için beni seçti ve Tanrı kitap gönderdi demekten ve iddia etmekten daha komik birşey vardır.

Bunu söyleyene inanmak.sorgulayacak beyine sahip olamamak.Yalanın bir parçası olmaktan hoşlanmak ve çocuklarınıda bu yalanın parçası yapmak.

Allah neden bir Televizyon kanalı kurup herkesede bir tv verip emirlerini oradan vermedi..bir arabı seçip önüne geleni öldür.köle yap..cariye kap.insanlara kendi hayatın nasıl cehennem gibi geçip yaşlı bir kadınla ömür geçirdiysen..onlarada hayatı zindan et diye emir vermiş olur.

Türkleri harcayan osmanlı padişahı karısının yanında bisürü cariyeye sahip olacağım diye bu tiyatroya halkınıda mahkum eder.

Eğer varsa ve bizi yaratmışsa; bizden daha akıllı olmalı daha iyi cümleler kurup her şeyi anlatmalıdır. Kuranı incelediğimizde bırakın iyi bir kitap olmasını Tam tersine o günün şartlarında bile geri olduğunu anlıyoruz. Firavunlar çağında Mısır piramitlerinde ki bilimsellik bile kurandan daha ileridir.İslam dan 2000 yıl önce yaşamış Sümerler bile her konuda kurandan daha ileridir.Kuranda o günün zekasındakilerin bilmesinin mümkün olmadığı şeyleri bildiğini söyleyenleri ahlaka davet ediyorum.Kuranda olması mümkün olmayan kelimeleri var diye iddia edenleri anlamak mümkün değildir.Kuran da beyaz yazarken beyaz yazıyor ama aslında siyah demek istemiş.Öyle söylemiş ama aslında şöyle demek istiyor. Allahın sürekli mecaz yaptığını söyleyerek mantık dışı aptalca açıklamalar yapanların. Bu tür savunmalarla ahmakça bir duruma düştüklerini görmeleri gerekmektedir.1400 sene önce kimselerin anlayamayacağı; ancak teknolojik gelişmelerle şimdi anlaşılabilen cümlelerin kitapta yer almasının mantığı ne olabilir ? Tren,televizyon,buzdolabı,uçak,araba bile yazmaktadır diye kandırılmışlar.Neredeyse Albert Anstein ın izafiyet teorisinin bile kuranda yazdığını söyleyebilecek kadar ileri gidebilmektedirler.Yalanın sonu yoktur söyleyin ama yalan söyleyerek komik duruma düşmektesiniz.Kuranda Dünya Düzdür diye onlarca ayette yazarken.İslam dünyası Dünya yuvarlak diye söyleyemezken.Yerçekimin bile bilinmediği bir dönemde hangi bilimsel veriye dayanarak bir Müslüman “Dünya küre şeklindedir” diyebilecekse bunu bile iddia edenleri görerek Müslüman ahlakının iyice dibe vurduğunu görmekteyiz.

Bir Tanrı var ise ve insanlarla kitaplar yoluyla bağlantı kurmuşsa, bizler için yapacağı en büyük yardım, kendisini fark etmemize yarayacak genel Tanrısal prensipler göstermesidir.Ciddi olmasıdır.

Yani Tanrı kitabı bir çeşit 'Anayasa' kitabı olmalıdır!...Böyle yanlışlarla dolu çelişkilerle dolu olmamalıdır.

Kuranın Türçesini okuduğunuzda bir yaratıcıdan gelmediğini hemen anlarsınız.Öyle hatalar yanlışlar ve kötü olaylar la doludur ki;ortalama vasat biri bile daha iyisini yazabilir.Tanrıdan gelen bir kitap Tanrıya yakışacak ciddi olayların bildirileceği asil ve yakışacak konularda olmalıdır.

Savaş ganimeti,Yağma helali hoştur yazmamalıdır. Allahın kitabı dediğin bir kitapta 100 sopa 80 sopa gibi tuhaf cezalar yazmamalıdır.Nisa 15-16 da Allah Erkek erkeğe sekse merhamet gösterdiği,kadın erkek arasındaki doğal ilişkiye 100 sopa cezası verdiği komedisi yazmamalıdır.Muhammedin geliniyle evlenmesini nasıl sağlarım diye yazmamalıdır. Muhammed probleminde Eşlerini ve cariyelerini tehdit edip bakire küçük kızlar veririm yazmamalıdır. Yetim kızlar, Cariyeler, köleler yazmamalıdır. Önünüze geleni öldürün ama onlar para(cizye) verirse öldürmeyin diye yazmamalıdır.Arap’ın henüz adet görmemiş buluğ çağına ermemiş küçücük kızdan nasıl boşanacağının çözümü yazmamalıdır.

Bunları yazan kitaba Allah dan gelme diyen veya kutsal diyenleri akla ahlaka davet ediyorum.

tarihinde abdullahabdal tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

EVLİ KADINLARLA EVLİLİK-ALLAHIN KURANDAKİ İZNİYLE YEDİ KOCALI HÜRMÜZ

Evli olan kadınlarla evliliğin iki şekli vardır.

1- Evli olan kadını beğendiğinizde veya kadın size kendini hibe etmek istediğinde boşatılarak.

Ki bu Muhammed’e verilen bir hak gibi görülmesine rağmen Muhammed’in yaptıklarının “Sünnet” görülerek İslam ülkelerinde serbestce yapabileceğidir .Halasının kızı zeyneb i evlatlığı zeyd den boşatılarak tüm İslam aleminin evlatlığının karısına işte o şekilde bakmasını sağlamıştır.(Ahzab-37)

Evli kadın zaten biriyle evli başkasıyla evlenemez.Ancak evli bir kadınla yinede evlenmek isterseniz. Muhammed’in oğulluğu zeyd e yaptığı gibi karısı Zeynepi boşanmasını isteyerek yapabilirsiniz.

AHZAB SURESİ..AYET..50 - Ey peygamber! Allah'ın sana ganimet olarak ihsan buyurduklarından sahip olduğun cariyeleri, bir de mümin bir kadın kendini peygambere hibe ederse, peygamber nikâh etmek istediği takdirde, onu başka müminlere değil de sadece sana mahsus olmak üzere helâl kıldık. Onlara eşleri ve cariyeleri hakkında neyi farz kıldığımızı biliyoruz. Bunlar sana hiçbir darlık olmaması içindir.

Muhammed’e kadınlar konusunda nasıl bir darlık olup zor durumda kalacağını Yada Allahın Muhammed’in kadınlar konusunda darlık yaşamasını neden istemediğini Müslümanlar biliyorlardır.

2-Boşamaya gerek yok.Boşatma işlemi olmadan başkasıyla evliyken evlenebilme iznini içeriyor.

Evli olan bir kadının kocası varken siz ikinci yada yüz ellinci kocası olarak

Evli cariyelerle ilişki yaşayabilmeyi sağlamak açısından Uygulama olanağı bulan bu ikincisi olmuştur.

Neyapılması gerektiğini Nisa-24 de söylemiş.Neden bu acayip işi yaptırdığını nisa-25 de vermiş.

NİSA SURESİ..AYET.24 - Bir de harb esiri olarak sahibi bulunduğunuz cariyeler müstesna, evli kadınlarla evlenmeniz de size haram kılındı.

NİSA-25. Sizden, hür mümin kadınlarla evlenmeye güç yetiremiyen kimse, ellerinizdeki mümin cariyelerinizden alsın. Evlendiklerinde zina edecek olurlarsa, onlara, hür kadınlara edilen azabın yarısı edilir. Cariye ile evlenmedeki bu izin içinizden, günaha girme korkusu olanlaradır.

Bu ayette cariye savaşta ganimet alınmadan önce evlidir başkasıyla evlendirilmesinde sakınca var mıdır? şeklinde düşünen ahmaklar olmaktadır.Oysaki cariyelerin çoğu zaten evlidir.Bu durum zaten onunla ilişki yaşamaya engel değildir.Sahibi istediğinde evli cariyesiyle ilişkiye girmektedir.Bu ayette anlatılan ganimet olduktan sonra evlenen cariye ile evlenebilmektir.Zina suçu işlenmemesi için böyle bir çözüm olmuştur.

Devre mülk cariye icad edilmiştir.

Bu ayette amaçlanan istenen cariyenin bir başka insanla evliyken başkalarıyla da olmasını sağlamaktır.

Bu Kadın Sizin cariyeniz yada bir başkasının cariyesi olabilir.Onunla sahibinin yada ikram ettiği kişinin yaşadığı ilişkinin zina yada fuhuş sayılmaması için bu ayet gereklidir.Allah kullarının arzuladığı cariyeyi ortak kullanabilmelerini mümkün kılmıştır.Kullarının cariyeyle ilişkide zorluklar yaşaması karşısında çözümünü üretmiş ve gerekli ayeti göndererek yardımcı olmuştur.Allah Kuranda Kölen cariye başkasıyla evli bile olsa evlenebilirsin diyor.Sahibinin izniyle Cariye 7 kişiyle evlenebiliyor ve hiçbiri zina suçu işlememiş oluyor.

Nisa 24 de gördüğünüz gibi Kuran da cariye bir başkasıyla evli olsa bile müstesna!!!!!

Burada neden cinsellik yaşamak yazmıyor da evlenmek yazıyor diye düşünebilirsiniz.

Bunun nedeni islam’da nikah yapmadan yapılan sex in zina kabul edilerek başınızı oldukça ağrıtacak olmasıdır.Cariyen sana serbest ama serbest olmayan arkadaşların kullanacaksa yap birer nikah.

Muhammed’in karısı Ebu bekirin kızı ayşe’nin safvan la çıkan dedikoduları sonucunda zina ön plana çıkmıştır.Ayşe Nur suresiyle İslam’a evlilikler ve kadın ilişkileri konusunda oldukça sorun yaratmıştır.

Nisa 25 deki zina ya yarı ceza uygulaması cariyenin nikah yapmayan biriyle kendi isteği olmadan fuhuş yapmak zorunda bırakılabileceği düşünülerek verilmiştir. .

Link to post
Sitelerde Paylaş

Nisa: 24. "Evli kadınlarla evlenmeniz de haram kılındı. Maliki bulundu­ğunuz cariyeler müstesna, bunlar, Allah'ın üzerine farz kıldığı hükümler­dir..."

1- Muhammed b. Abdirrahman b. Bünanî, Muhammed b. Ahmed b. Hamdan'dan, o Ebû Ya'la'dan, o Amr en-Nakıd'dan, o Ebû Ahmed Zübeyri'den, o Süfyan'dan, o Osman el-Bettî'den, o Ebu'l-Halil'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den şöyle dediğini bize rivayet etti:

"Evtas Gazvesi'nin olduğu gün kocaları olan esir kadınları ele geçirmiştik. Onlara mücamaatta bulunmayı çirkin bulmuştuk. Peygamber (s.a.v.)'e bunu sorduk da bu âyet nazil oldu. Biz de o kadınları böylece helal bulduk."

2- Ahmed b. Muhammed b. Ahmed b. el-Haris, Abdullah b. Muhammed b. Cafer'den, o Ebû Yahya'dan, o Sehl b. Osman'dan, o Abdurrahim'den, o Eş'as b. Sevvar'dan, o Osman b. Bettî'den, o Ebu'l-Halil'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den bize şöyle dediğini haber verdi:

"Rasulullah (s.a.v.) Evtas ahalisini esir alınca dedik ki: "Ey Allah'ın Rasulü, soylarını, kocalarını tanıdığımız esir kadınlarla nasıl mucamaatta bulunabi­liriz?" Bunun üzerine bu âyet nazil oldu."

3- Ebû Bekr Muhammed b. İbrahim el-Farisî, Muhammed b. İsa b. Amraveyh'ten, o İbrahim b. Muhammed b. Süfyan'dan, o Müslim b. Haccac'dan, o Ubeydullah b. Ömer el-Kavarirî'den, o Yezid b. Zuray'dan, o Said b. Ebî Arube'den, o Katade'den, o Ebû Salih Ebû Halil'den, o Ebû Alkame el-Haşimî'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den bize şu rivayette bulundu:

"Rasulullah (s.a.v.) Huneyn Günü, Evtas Kabilesi'ne bir grup ordu gönderdi. Bu grup bir düşman birliğine rastlayıp onlarla savaştılar da onlara galip gelerek, kadın esirler elde ettiler. Rasulullah (s.a.v.)'ın Ashabı'ndan bir grup, müşrik kocalarından dolayı o esir kadınlarla münasebette bulunmaktan sakındılar. Allah Teala da bu âyeti indirdi,"

4- Ebu Saîd Hudrî'den Nesâî, Tirmizî, Ebu Davut ve Buharî rivayet etti. Ebu Saîd:

-Bize, Evtâs esirlerinden esirler isabet etti. Kadınların kocaları vardı. Biz onlarla birleşmeyi çirkin gördük, Nebî Aleyhisselâm'a sorduk., Nisa: 4/24 âyeti indirildi. Ancak Allah'ın sizin üzerinize Efa ettiği şeydir, biz onların ferclerini helal kıldık, buyurdu.

Muhammed müşriklere zalim, vicdansız, ahlaksız falan diyor ama onların sonradan müslüman olanları bile Muhammed'den daha vicdanlı ve merhametli imiş, ama Muhammed onları da bozmuş. Adamlar evli kadınlarla ilişkide bulunmayı -esir dahi olsa- çirkin buluyorlar ama Muhammed onları da helal kılıyor.

Buradaki müslümanlar da gelmiş bu dini savunuyorlar bizlere. Durum kafayı kuma gömseler bile görecekleri kadar apaçık.

Link to post
Sitelerde Paylaş

"Kocalı kadınlarla evlenmek de haram; ancak sahibi olduğunuz cariyeler müstesna."

İslam dinini terketmemi bu ayete borçluyum. Aslında Kuranda sapıkça ayet bol miktarda var. Fakat hepsine itttirmyle kaktırmayla zorlama yorumlar getirerek kendimizi bir şekilde kandırmamız mümkün oluyor.

Lakin yukarıdaki ayetteki rezilliğe direnecek ve bu kepazeliği sindirecek gücüm kalmadıgı için İslam dininden istifa ettim. Sırf cennete gideceğim / cehenneme gitmeyeceğim diye böyle bir şerefsizliğe göz yumamazdım.

O yüzden bu ayetin anlam ve önemi benim için çok fazladır.

Bir de başkasının karısını kızını seks kölesi yapanlar ahlaktan bahseder, ahlak bekçiliği yapar.

Kim kendisine, ailesine, sevdiklerine ya da herhamgi bir insana yukarıdaki zulmü, ahlaksızlığı, vicdansızlığı hak görür?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 5 years later...
On 02.03.2009 at 19:53, Profesyonel_Kul yazdı:

"Kocalı kadınlarla evlenmek de haram; ancak sahibi olduğunuz cariyeler müstesna."

İslam dinini terketmemi bu ayete borçluyum. Aslında Kuranda sapıkça ayet bol miktarda var. Fakat hepsine itttirmyle kaktırmayla zorlama yorumlar getirerek kendimizi bir şekilde kandırmamız mümkün oluyor.

Lakin yukarıdaki ayetteki rezilliğe direnecek ve bu kepazeliği sindirecek gücüm kalmadıgı için İslam dininden istifa ettim. Sırf cennete gideceğim / cehenneme gitmeyeceğim diye böyle bir şerefsizliğe göz yumamazdım.

O yüzden bu ayetin anlam ve önemi benim için çok fazladır.

 

Nisa 24. ne güzel ahlak bırakır ne rahmet,ne merhamet,ne hikmet. sonrasında ne özsaygı bırakır, ne namus,ne pozitif duygu.

 

din denen zehrin gücünü biliyorum. ancak bu şerefsizlik!!! insan onuru ve zekası bunu  fark edebilecek kadar güçlüdür.

 

zayıf yürekliliği bırakın bu sayfayı okuyan müslümanlar. nisa 24 'ün savunmalarını okuyun islami forumlardan. komediyi görün.

 

bu ayet bizim ahlakımıza uymuyor, hakiki bir yaratıcı böyle emir veremez. savaşta yendigin adamın karısını,kızını,kız kardeşini hatta anasını önce yatağa at kullan (şimdiki ahlaki anlayışımız ile buna tecavüz diyoruz) sonrada götür köle pazarında sat!

 

Yüce Allah bunu helal kılıyor.. öyleyse yücelik bitmiştir..

tarihinde Burakey tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...