Jump to content

merhaba dostlar


Recommended Posts

merhaba

dostlarım bir süredir kemo terapi gördüğüm için aranızdan ayrı kalmak zorundaydım

gerçi forumu sürekli takip ettim ancak yoğun mide bulantısı ve halsizlikten sadece kısa aralıklarla okuma yaptım

şimdi iyiyim mide bulantım azaldı

ancak kemo terapi insanı fena halde güçsüzleştirmekte

neyse sadece iyi olduğumu ve allah adlı tanrının olmadığını belit,rtmek istedim

veda iletimde arkadaşımızın bir tanesi acaba imanmı etti diye meraklanmış

hayır iman etmedim sadece yarın hepimiz öleceğimizden birbirimizi kırmadan konuşalım demek istedim

neyse ara sırada olsa yazarım

iyileşince kendime biraz gelince kaldığımız yerden devam ederiz

sevgiler

tarihinde wollgrass tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Merhaba dostum

Biranönce sağlığına kavuşmanı dilerim.Forum üyeleri olarak her zaman yanında olduğumuzu hiç unutma.Sen değerlisin.

Sevgi ve umutla başarılmayacak şey yoktur.

Sen üzülme

Yarın güneş doğar

Sen üzülme

Mutluluk hasreti boğar

Sen düşünme

Yarın bir çiçek açar

Rüzgâr keser

Yine yağmur yağar

Sen incinme

Yazgı kader içinde

Sar sarmala sevgiyi

Yaşam sevgi gücünde

Acil şifalar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

sevgili wollgrass hoşgeldiniz tekrardan.. umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz.. illet bişeydir bilirim yakınlarımdan fakat burada olup bizlerle yazıştığınıza göre yeneceğinize de eminim.. ;) sevgi ve saygılarla..

Link to post
Sitelerde Paylaş
merhaba

dostlarım bir süredir kemo terapi gördüğüm için aranızdan ayrı kalmak zorundaydım

gerçi forumu sürekli takip ettim ancak yoğun mide bulantısı ve halsizlikten sadece kısa aralıklarla okuma yaptım

şimdi iyiyim mide bulantım azaldı

ancak kemo terapi insanı fena halde güçsüzleştirmekte

neyse sadece iyi olduğumu ve allah adlı tanrının olmadığını belit,rtmek istedim

veda iletimde arkadaşımızın bir tanesi acaba imanmı etti diye meraklanmış

hayır iman etmedim sadece yarın hepimiz öleceğimizden birbirimizi kırmadan konuşalım demek istedim

neyse ara sırada olsa yazarım

iyileşince kendime biraz gelince kaldığımız yerden devam ederiz

sevgiler

Uğradığınıza çok sevindik. Böyle geçerken de olsa, uğrayıp iyi haberlerinizi bırakın bize.

Mide bulantılarınız tamamen geçer, rahatlarsınız umarım.

Bizim kalbimiz sizinle. Kazanacağınıza inanıyoruz hepimiz.

Siz kalbi mühürsüz(!) ama, -nedense?- yine de fesat olan arkadaşlara bakmayın.

İman etmediğinizi biliyoruz ama bunun önemi bile yok. Siz öncelikle kendinize iyi bakın.

Ama yine de sizin "Allah'ın olmadığını belirtmek istemiştim" demeniz çok hoş..

Bir an önce dönün ve yazmaya devam edin.

Sevgilerimle..

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...