wollgrass 0 Oluşturuldu: Nisan 30, 2009 Raporla Share Oluşturuldu: Nisan 30, 2009 (düzenlendi) merhaba dostlarım bir süredir kemo terapi gördüğüm için aranızdan ayrı kalmak zorundaydım gerçi forumu sürekli takip ettim ancak yoğun mide bulantısı ve halsizlikten sadece kısa aralıklarla okuma yaptım şimdi iyiyim mide bulantım azaldı ancak kemo terapi insanı fena halde güçsüzleştirmekte neyse sadece iyi olduğumu ve allah adlı tanrının olmadığını belit,rtmek istedim veda iletimde arkadaşımızın bir tanesi acaba imanmı etti diye meraklanmış hayır iman etmedim sadece yarın hepimiz öleceğimizden birbirimizi kırmadan konuşalım demek istedim neyse ara sırada olsa yazarım iyileşince kendime biraz gelince kaldığımız yerden devam ederiz sevgiler Nisan 30, 2009 tarihinde wollgrass tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
marcos 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi Merhaba dostum Biranönce sağlığına kavuşmanı dilerim.Forum üyeleri olarak her zaman yanında olduğumuzu hiç unutma.Sen değerlisin. Sevgi ve umutla başarılmayacak şey yoktur. Sen üzülme Yarın güneş doğar Sen üzülme Mutluluk hasreti boğar Sen düşünme Yarın bir çiçek açar Rüzgâr keser Yine yağmur yağar Sen incinme Yazgı kader içinde Sar sarmala sevgiyi Yaşam sevgi gücünde Acil şifalar. Link to post Sitelerde Paylaş
murteddd 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi seni tekrar görmek gerçekten güzel. umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun. Link to post Sitelerde Paylaş
hallac 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi Sizi hatırlamıyorum.. Geçmiş olsun hoşgeldiniz Link to post Sitelerde Paylaş
Pinokio 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi wollgrass, sizi tekrardan burda görmek cok güzel. Umarim en kisa zamanda yine sagliginiza kavusursunuz. Link to post Sitelerde Paylaş
Cigdem 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi sevgili wollgrass hoşgeldiniz tekrardan.. umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz.. illet bişeydir bilirim yakınlarımdan fakat burada olup bizlerle yazıştığınıza göre yeneceğinize de eminim.. sevgi ve saygılarla.. Link to post Sitelerde Paylaş
vesper 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi Geçmiş olsun..Çabucak iyileşin ve aramıza katılın.. Sevgiler... Link to post Sitelerde Paylaş
METE HAN 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi vayy dostum sen ha... umarım düzelmeye başlamışsındır.. tekrardan geçmiş olsun...hayırlı şifalar diliyorum.. :hi: Link to post Sitelerde Paylaş
Requiem 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi Acil Şifalar Dilerim. Link to post Sitelerde Paylaş
hallac 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi bir tanımayan benmiymiyşim yahu... Link to post Sitelerde Paylaş
METE HAN 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi bir tanımayan benmiymiyşim yahu... http://forum.ateizm2.org/index.php?showtop...mp;#entry346846 Link to post Sitelerde Paylaş
hallac 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi sağolasınız.. O başlığa yazmadığıma göre o dönem buralarda değilmişim. Uğurlayamadık ama karlışadık en azından Link to post Sitelerde Paylaş
queenofhearts 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi hoşgeldin wollgrass. Link to post Sitelerde Paylaş
Pisicik 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi Hoşgeldiniz, sağlık ve sıhhat diliyorum... Link to post Sitelerde Paylaş
AntiiiKafir 0 Nisan 30, 2009 gönderildi Raporla Share Nisan 30, 2009 gönderildi Kardeş geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim. Link to post Sitelerde Paylaş
IFeelGood 0 Mayıs 1, 2009 gönderildi Raporla Share Mayıs 1, 2009 gönderildi merhaba dostlarım bir süredir kemo terapi gördüğüm için aranızdan ayrı kalmak zorundaydım gerçi forumu sürekli takip ettim ancak yoğun mide bulantısı ve halsizlikten sadece kısa aralıklarla okuma yaptım şimdi iyiyim mide bulantım azaldı ancak kemo terapi insanı fena halde güçsüzleştirmekte neyse sadece iyi olduğumu ve allah adlı tanrının olmadığını belit,rtmek istedim veda iletimde arkadaşımızın bir tanesi acaba imanmı etti diye meraklanmış hayır iman etmedim sadece yarın hepimiz öleceğimizden birbirimizi kırmadan konuşalım demek istedim neyse ara sırada olsa yazarım iyileşince kendime biraz gelince kaldığımız yerden devam ederiz sevgiler Uğradığınıza çok sevindik. Böyle geçerken de olsa, uğrayıp iyi haberlerinizi bırakın bize. Mide bulantılarınız tamamen geçer, rahatlarsınız umarım. Bizim kalbimiz sizinle. Kazanacağınıza inanıyoruz hepimiz. Siz kalbi mühürsüz(!) ama, -nedense?- yine de fesat olan arkadaşlara bakmayın. İman etmediğinizi biliyoruz ama bunun önemi bile yok. Siz öncelikle kendinize iyi bakın. Ama yine de sizin "Allah'ın olmadığını belirtmek istemiştim" demeniz çok hoş.. Bir an önce dönün ve yazmaya devam edin. Sevgilerimle.. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts