Jump to content

ANTALYAYI BİLEN, ANTALYADA YAŞAYANLAR


Recommended Posts

Sevgili arkadaşlar,

Biraz zor bir süreçteyim, hayatımla ilgili ciddi bir karar aşamasındayım.

Antalyaya yerleşmek zorunda kalabilirim ya da bırakılabilirim.

Bu anlamda bana Antalya hakkında tüm bildiklerinizi anlatırsanız bana yardımcı olursunuz.

Şimdiden teşekkürler.

Sevgiler...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 69
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bergüzar

Antalya'ya gelin mi gidiyorsun?

Yok hacı abi, gelinlik durum yok, yazımdan bu çıkmıyorki hem <_<

Biraz şartların zorladığı mecburiyet :huh:

Antalyayla ilgili merak ettiğin ne?

Hiçbirşeyini bilmiyorum ki, hepsini merak ediyorum...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben her yaz mal dağıtmaya giderim Antalya'ya ,askerliğimi bile Kemerde yaptım.Güzeldir Antalya severim ama neresine gittiğin önemli.Sıcağına alışırsan çok güzel,Kaleiçi dediğimiz eski Antalya var bir de,çokkötüydü eskiden,geçen yıl orayıda baştan başa yenilediler.Merkezemi gidiyorsun,işin falan hazır mı orda?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ülke Türkiye

Bölge Akdeniz Bölgesi

İl Antalya

Yönetim

- Belediye başkanı Mustafa Akaydın (CHP)

- Vali Alaaddin Yüksel

Yüz ölçümü

- toplam 20,815 km² (8 sq mi)

Rakım 39 m (128 ft)

Nüfus (2008)

- Toplam 1,273,940

[1]

Zaman dilimi DAZD ([[uTC{{{utc offset}}}]])

Alan kodu (+90) 242

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bergüzar

Camiye bakan bir ev senin için daha uygun olmaz mıydı?

Niye hacı abim, ordan çok mu yobaz görünüyorum :cray:

İbadet için cami çok gerekli değildir, cuma günleri kaynaşacak bir cami bulurum ben meraklanmayasın. Ya da sen gibi yobazlara dünya nimetleri çoktur mu demeye getiriyorsun :huh:

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben Antalyada büyüdüm, İzmir'i biliyorsanız oranın biraz daha sıcağı diyebiliriz.

Doğası harikadır, havası harikadır ama maalesef turizm göçleriyle insan kalitesi düşmüştür.

Son yıllarda dini imanı para olan sefil sürüsü kente akın etmiştir (3 yıllık camiyi bile tarihi mekan diye turistlere gezdirirler).

Hele hele Side, Kemer vb. ilçelerde esnaf yerlilerin yüzüne bakmaz, çok uyuz edici bir durumdur.

Antalya merkezde fiyat durumları Ankara'dan çok farklı değildir, belki biraz daha ucuz olabilir.

Bana Türkiye'den 2 il sorsalar biri Antalya diğeri İzmir'dir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Antalya Ankaradan sonra cennet gibi gelir Bergüzar..

Bu arada Antalyada olanlar varmış bilmiyodum..

Yalnız biz ilk geldiğimizde sıcaklar yüzünden ben canımdan bezmiştim valla.Ağlıyacak gibi olurdum hatta bazen.Sonra alışıyor insan tabi.Benim memleketim burası..Memleketin neresi dedikleri zaman Antalya derim ben.Çok seviyorum Antalyayı.Her çeşit insan mevcut burda.10 yıl önce falan yağmur yağdığında ortalığı sel götürürdü..Sonra azaldı ve sıcaklar daha arttı mı ne.Yalnız bu kış güzel yağmur yağdı (eskisi gibi olmasa da..)

İlkbahardaki özellikle akşamları duyulan çiçek kokuları beni mest eder.Eskişehir hiç böyle kokmazdı...

Bana çok hızlı betonlaşıyor gibi geliyor ve bu durumdan rahatsızım.Denizi ve yeşiliyle güzel Antalya.

Ucuz bir yer ama gerçekten insan kalitesi çok yüksek değildir.Dedim ya tip tip insan diyarı..Buralılar yazları yaylalara kaçarlar.Benimde misafir olaraktan gitmişliğim vardır.Pek güzel olur yaylamak da :)

Bizim oralarda millet bir iki senede bir piknikte falan mangal yapardı.Burada havalar ısındımı (ki senenin büyük bölümü) herkes kapı önünde,balkonlarda,piknik yerlerinde yani nerde çökerse orda mangal yapar.Zannedersinki milletin hayatı mangal :) Eskiden konyaaltı plajında bile mangal yakardı insanlar şimdi yasaklandı sanırım..

Herkesin yaşadıklarıyla ilgili olarak (ve yaşam tarzıyla da tabi)sevdiği şehir değişir muhakkak..Ama benim için burası bir numara..

Bergüzar sen denize nazır evde oturacaksın he?Vaaaayy..Para "gani" diyosun yani..:)

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


×
×
  • Yeni Oluştur...