ALIENRIPLEY 0 Ekim 20, 2017 gönderildi Raporla Share Ekim 20, 2017 gönderildi On 12.05.2009 at 16:55, cubbeliali yazdı: yani sen de mürtedd gibi Irak'taki intihar bombacısına hak veriyorsun di mi? bi cübbeli vardı, bir de sen çıktın.. yeter looooooooooooooooooooo... Link to post Sitelerde Paylaş
democrossian 0 Ekim 23, 2017 gönderildi Raporla Share Ekim 23, 2017 gönderildi Konunun nirengi noktası, evlatlık kurumunun kaldırılmış, lağvedilmiş olması. Bu geri yobaz ilkel vahşi töreye kalacak olsak, anne babasını kaybeden bir çocuk bir daha ömrü boyunca kimseye anne baba diyemeyecek. Ömrü yanaşma, sığıntı olarak geçecek. Ne var bu talihsiz çocukcağız da birilerine anne baba dese? Bu şansı ortadan kaldıran bu yobaz vahşi çöl yasası iğrenç bir ilkelliğe imza atmıştır. Link to post Sitelerde Paylaş
güven 0 Ekim 23, 2017 gönderildi Raporla Share Ekim 23, 2017 gönderildi Bunun meslesimi olurmuş resmen pezeveklitir mesele bu kadar net Link to post Sitelerde Paylaş
Yaratici 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi On 10.05.2009 at 10:03, ilim yazdı: O yüksek ellere şöyle pest şüphelerin eli yetişmez. Evet onbeş yaşından kırk yaşına kadar, nefsin hararetinin ve hevesinin en üst seviyede olduğu bir zamanında, dost ve düşmanın ittifakıyla tam bir ismet ve iffet ile Haticet-ül Kübra (R.A.) gibi ihtiyarca bir tek kadın ile iktifa ve kanaat eden bir zâtın kırktan sonra, yani nefsin hararetinin ve hevesinin sükûneti zamanında evlenmesi, apaçık nefsanî olmadığını ve başka ehemmiyetli hikmetlere istinad ettiğini, zerre kadar insafı olana isbat eder bir delildir. O hikmetlerden birisi şudur ki: Hz. Muhammed aleyhisselamın konuşması gibi, fiilleri ve halleri ve tavırları ve hareketleri dahi şeriatın ve dinin menbalarıdır ve hükümlerin çıktığı yerdir.. Zahirî şıkkına Sahabeler hamele oldukları gibi, hususî dairesinde gizli hallerinden tezahür eden dinin sırları ve şeriatın hükümlerinin hameleleri ve râvileri de, Temiz Hanımlardır ve bilfiil o vazifeyi îfa etmişlerdir. dinin sırlarının ve hükümlerinin hemen yarısı, belki onlardan geliyor. Demek bu büyük vazifeye, bir çok ve meşrebce muhtelif temiz eşler lâzımdır. Gelelim Hazret-i Zeyneb ile evlenmesine:İnsanların tabakalarına göre birtek âyet, bir çok yönden, herbir tabakanın anlayışına göre bir mana ifade ediyor. Bir tabakanın âyetten anlayış hissesi şudur ki: Hz Muhammed Aleyhissalâtü Vesselâm'ın hizmetkârı veya "oğlum" hitabına mazhar olan Zeyd (R.A.), sahih rivayet ile itirafına binaen, izzetli zevcesini kendine manen denk bulmadığı için boşamış. Yani: Hazret-i Zeyneb, başka yüksek bir ahlâkta yaratılmış ve bir Peygambere zevce olacak fıtratta olduğunu, Zeyd ferasetle hissetmiş ve kendisini ona zevc olacak fıtratta kendine denk bulmadığından, manevî imtizaçsızlığa sebebiyet verdiği için boşamıştır. Allah'ın emriyle Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm almış; yani "zevvecna" nın işaretiyle, o nikâh semavi bir akit olduğuna delil olarak, hârikulâde ve örf ve zahir âdetleri üstünde, sırf kaderin hükmüyledir ki Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm, kaderin o hükmüne inkıyad göstermiştir ve mecbur olmuştur. Nefis arzusuyla değildir. Şu kader hükmü de herkesi ilgilendiren bir hikmet ve maslahat içindir. Ayetin işaretiyle: Büyüklerin küçüklere "oğlum" demeleri, zıhar meseleleri gibi, yani karısına "anam gibisin" dese, haram olduğu gibi değildir ki, hüküm onunla değişsin. Hem büyüklerin raiyetlerine ve peygamberlerin ümmetlerine pederane nazar ve hitabları, Risalet vazifesi itibariyledir; şahsi insaniyet itibariyle değildir ki onlardan zevce almak uygun düşmesin? İkinci bir tabakanın bu ayetten hissesi şudur ki: Bir büyük âmir, raiyetine pederane bir şefkat ile bakar. Eğer o âmir, zâhirî ve bâtınî ruhanî bir padişah olsa; merhameti, pederin yüz defa şefkatinden ileri gittiği için, raiyetinin efradı, onun hakikî evlâdı gibi, ona peder nazarıyla bakarlar. Peder nazarı ise, zevc nazarınadeşiğmediğinden ve kız nazarı da zevce nazarına kolayca değişmediğinden, efkar-ı umumîde, Peygamberin mü'minlerin kızlarını alması şu sırra uygun gelmediği için, Kur'an o vehmi def etmek maksadıyla der: "Peygamber rahmet-i İlahiye hesabıyla size şefkat eder, pederane muamele eder ve risalet namına siz onun evlâdı gibisiniz. Fakat şahsiyet-i insaniye itibariyle pederiniz değildir ki, sizden zevce alması münasib düşmesin? Ve sizlere "oğlum" dese, şeriat hükümleri itibariyle siz onun evlâdı olamazsınız!.." 7. Mektub'tan istifade edilmiştir. Gardaş sence genç adamları mi daha sapik bu Arapların ihtiyarları mı seks manyağı bir millet.3 milyon Suriyeli 90 milyon Türkiyeli den daha fazla doğum oranına sahip emk Link to post Sitelerde Paylaş
Düşünen Hayvan 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi (düzenlendi) 6 saat önce, Yaratici yazdı: Gardaş sence genç adamları mi daha sapik bu Arapların ihtiyarları mı seks manyağı bir millet.3 milyon Suriyeli 90 milyon Türkiyeli den daha fazla doğum oranına sahip emk Muhammed zeynebi sikmek istemiş ama kıskançlıktan ve kadın düşkünlüğünden dolayı önce uydurduğu ayetler nedeniyle bunu yapamamış. Getirdiği yasaklar ayağına dolanmasın diye kendine özel bir ayet daha uydurmuş. Koskoca tanrıdan bu arzuyu benden gider dememiş. İlla ki sikmek istiyorum diye içinde gizlediği o arzuyu vahiy uydurmasıylan dışa vurmuş. Böylece elinde büyüttüğü çocuğu gibi görülen kişinin karısını utanmadan yatağa atabilmiş. Bu davranış günümüzde sapıklık olarak nitelenir. Gerisi allah mallah hikaye ve laf salatasıdır. Ama muhammed bütün bu zorluklara rağmen allahın emrini yerine getirmiş.. Aman ya rabbiiiiiiiii... Ne büyük bir fedakarlık .. Ne büyük bir sorumluluk ya rabiiiii..... Biz olsak bu kadarını yapamayız ama o allahın elçisi olması nedeniyle büyük bir sorumluluk taşıyor...Bu yüzden de onu yapıyor. Koskoca tanrı sırf muho istemedi diye kabeyi değiştiriyor da zeynebe olan arzusunu dizginleyemiyor. Mayıs 22, 2019 tarihinde Düşünen Hayvan tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
fezadabirtürk 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi (düzenlendi) Yakup 1 /27 Baba Tanrının gözünde temiz ve kusursuz dindarlık kişini SIKINTI ÇEKEN ÖKSÜZLER ve DULLARLA ilgilenmesi ve kendini DÜNYANİN LEKELEMESİNDEN korumasıdır. Zeyd ,zeynep meselesi uydurulmuş bir hikayedir bana göre.yukarda ki İncil ayetine muhalefet etmek için uydurulmuştur.Böylece Muhammed ,uyduruk bir hikayeyle Kuran da yer almış,Kuranı okuyanların yani bütün dünyanının Muhammed'i ayıplaması hedeflenmiştir. Eşini hoşayan evlatlığının sıkıntısını gidereceğine Muhammed evlatlığının boşadığı dul geliniyle ilgilenmemiş, onunla evlenmiş ,dünyanın gözünde kendini lekelemiştir.bu gün tartışılıyorsa,Muhammed' e atılıp tutuluyorsa,hakaret ediliyorsa bu olay yüzündendir. Mayıs 22, 2019 tarihinde fezadabirtürk tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi 9 minutes ago, fezadabirtürk said: Yakup 1 /27 Baba Tanrının gözünde temiz ve kusursuz dindarlık kişini SIKINTI ÇEKEN ÖKSÜZLER ve DULLARLA ilgilenmesi ve kendini DÜNYANİN LEKELEMESİNDEN korumasıdır. Zeyd ,zeynep meselesi uydurulmuş bir hikayedir bana göre.yukarda ki İncil ayetine muhalefet etmek için uydurulmuştur.Böylece Muhammed ,uyduruk bir hikayeyle Kuran da yer almış,Kuranı okuyanların yani bütün dünyanının Muhammed'i ayıplaması hedeflenmiştir. Eşini hoşayan evlatlığının sıkıntısını gidereceğine Muhammed evlatlığının boşadığı dul geliniyle ilgilenmemiş, onunla evlenmiş ,dünyanın gözünde kendini lekelemiştir.bu gün tartışılıyorsa,Muhammed' e atılıp tutuluyorsa,hakaret ediliyorsa bu olay yüzündendir. Bir adam evlatlığının ESKi eşine aşık olmuşsa, o kadın da o adama aşıksa sevenlere engel olunmamalı; zaten olunamaz. Aşk ferman dinlemez. Link to post Sitelerde Paylaş
Ilahimasal 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi 36 dakika önce, Hasan Akçay yazdı: Bir adam evlatlığının ESKi eşine aşık olmuşsa, o kadın da o adama aşıksa sevenlere engel olunmamalı; zaten olunamaz. Aşk ferman dinlemez. Kabul etmeniz gayet güzel. İtirazlarınız bitmiş. Hangimiz aşık olmuyoruz ki? İceride herkesten saklanan bu Aşkın sebebide olmalı . Muhammed onca yılın ardından , Zeynebe neden aşık olmuş. Link to post Sitelerde Paylaş
anibal 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi Bunlar gayet iyi bildiğimiz mevzular ve adına alaturka ve de oryantal deniyor. Tarih boyunca islam ülkeleri bu sanatta mükemmele ulşamıştır: Kıvırma sanatı Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi 34 minutes ago, Ilahimasal said: Kabul etmeniz gayet güzel. İtirazlarınız bitmiş. Hangimiz aşık olmuyoruz ki? İceride herkesten saklanan bu Aşkın sebebide olmalı . Muhammed onca yılın ardından , Zeynebe neden aşık olmuş. Muhammed Zeyneb'e aşık olmuş demedim; onun Zeyneb'le evliliği aşk evliliği değil görev evliliğidir. Görev: sevenlerin evlenmesinin önündeki engeli kaldırmak. Link to post Sitelerde Paylaş
anibal 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi 1 minute ago, Hasan Akçay said: Muhammed Zeyneb'e aşık olmuş demedim; onun Zeyneb'le evliliği aşk evliliği değil görev evliliğidir. Görev: sevenlerin evlenmesinin önündeki engeli kaldırmak. Bu konuyu anlatan, Taberi'dir. Taberi'nin anlattığına göre, Muhammet zeyd'in evine dalar. Zeynep'te o ara hamur açmaktadır. Muhammet zeynebi o halde görünce "aman yarabbi" diyerek fena olur, çıkar, eteklerini toplayıp koşarak karınlarının birini tutup yatağa atar, boşaltır kendini. Anlaşılan odur ki, muhammed, eğilmiş olan Zeynebin kalçaları mı artık, açılan taraftan memeleri mi denk geldi gözüne, o meçhul. ama bir taraflarını görüp feci azmış, böylece de Zeyneb'i gözüne koymuştur. Yoksa, bedevinin ağzından sevmekle alakalı tek bir kelime çıkmış değildir, ne sevmesi, neyin sevmesi. Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi (düzenlendi) 1 hour ago, Hasan Akçay said: Bir adam evlatlığının ESKi eşine aşık olmuşsa, o kadın da o adama aşıksa sevenlere engel olunmamalı; zaten olunamaz. Aşk ferman dinlemez. Dinciler kendi tapındıkları, kutsadıkları kişiler söz konusu olunca nasıl da bir anda yumuşuyorlar, hoşgörülü oluyorlar, onlar adına mazeret üretiyorlar. Alooo, bu ahlak timsali diye lanse ettiğiniz herifin Zeynep'le evlenmeden önce hali hazırda zaten 6-7 karısı var, üstelik aşık(!) olduğu kadın evlatlığının karısı, aşık olmak(!) her şeyi bir anda mazur mu gösteriyor? Madem aşk sizler için her şeyden önce geliyor, mesela iki erkeğin veya iki kadının birbirlerine aşık olmalarını neden lanetliyorsunuz? Tapındıkları, kutsadıkları karakterler adam öldürür, masum bir çocuk öldürür, bunlar hemen bir bahane bulur, karşı taraftan aynı fiili işleyenlere ise demediklerini bırakmazlar. Bu ikiyüzlülükten, omurgasızlıktan başka bir şey değil. Mayıs 22, 2019 tarihinde sağduyu tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi (düzenlendi) 1 saat önce, fezadabirtürk yazdı: Zeyd ,zeynep meselesi uydurulmuş bir hikayedir bana göre. Davud ve Batsheba ile Muhammed ve Zeyneb’in hikayesi birebir aynıdır. İncelersen görürsün. Zeynep hikayesinin çalıntı olduğu net. Tek fark, islami versiyonda Zeyneb’i evlatlığın karısı yapmışlar. . Ben artık Muhammed’i eleştirmiyorum, onun zavallı ya da kurgu bir karakter olduğunu düşünüyorum. Araplar tüm ahlaksızlıklarını onun üzerine atarak kendi ahlaksızlarını aklama yoluna gitmişler. Bence öyle. Muhammed’i evlatlığının karısıyla evlendirerek böyle bir evliliğin önünü açmayı, evlatlığı öldüğünde veya boşandığında, dul kalan eşini en çok evlat edinenin hakettiğini düşünmüş olabilirler. Evlatlığı besle, büyüt, karısı başkasının olsun, böyle bir şeyi Arap kafası kaldıramaz. Mayıs 22, 2019 tarihinde Abdülmalik tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Ilahimasal 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi 11 dakika önce, Hasan Akçay yazdı: Muhammed Zeyneb'e aşık olmuş demedim; onun Zeyneb'le evliliği aşk evliliği değil görev evliliğidir. Görev: sevenlerin evlenmesinin önündeki engeli kaldırmak. Görev , müşriklerin evlatlık kurumundan kopması diyordunuz! Siz Konuya cevap verirken , muhammed ve zeynep arasındaki ilişkiye dair olan bir paylaşıma cevap vermişsiniz ayrıca. Aşk açısından ! Konuya sadık kalırsak , başlıktaki isimlerden muhammed AŞK meselesine ilk örnek oluyor. Bu görevi yerine getirmiş diyende sizdiniz. İceride gizlenen AŞK ise bambaşka bir durumu ortaya çıkarıyor. Muhammed gelinine AŞIK olmuş ve bunu içinde gizlemiş. Zeynebin bu aşkta tarafı belli de degil. Link to post Sitelerde Paylaş
Düşünen Hayvan 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi (düzenlendi) Bu konuda Muhammed görücü usulü evlenmemiş direkt olarak konuya girmiş hatta miletin evli karısını ayartmış. Hatta daha da öte zeyd ile karısının anlaşmalı boşanmasına ön ayak olmuş. Hatta anlaşmalı boşanmaya dünyada ilk diyebiliriz. Hatta kadınlar açısından da bakarsak evli kadın kocasını aldatmış.. Evet bu konudan allah zırvasını çıkarttığımız zaman ortaya çıkan gerçek bu. ALDATMA.. GİZLİ BULUŞMA.. DOST HAYATI.. Mayıs 22, 2019 tarihinde Düşünen Hayvan tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi Eğer kavga etmek değil ayette söyleneni müzakere etmek istiyorsanız 1.Kavga değil müzakere üslubu kullanın. 2.Taberİ misillu kişilerin ayete dışardan yaptığı üfürmeleri muhatabınız kabul etmiyor; saygı gösterin. 3.Muhatabınızın demediğini dedin demeyin. Link to post Sitelerde Paylaş
anibal 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi 37 minutes ago, Hasan Akçay said: Eğer kavga etmek değil ayette söyleneni müzakere etmek istiyorsanız 1.Kavga değil müzakere üslubu kullanın. 2.Taberİ misillu kişilerin ayete dışardan yaptığı üfürmeleri muhatabınız kabul etmiyor; saygı gösterin. 3.Muhatabınızın demediğini dedin demeyin. Azıcık omurgalı olsanız... Sonra birde müzakere diyorsunuz ya. Neyin müzakeresini edecez? Senin üfürmelerini kabul edip, ötekileri kabul etmemek için sebep ne? Link to post Sitelerde Paylaş
Düşünen Hayvan 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi (düzenlendi) Yalniz şu da var ki adam o kadar müşkül durumda kalmış. 6 tane karısına aşık olmamış da zeynebe aşık olmuş bir de Kuran'da kocasına adıyla hitap edilmis. Başkasının eline geçmesin diye nokta görevi verilmiş Muhammed'e. Allah korusun zeynebe göz diken başka biri erken davransaydi katliam çıkardı. Yada Muhammed peygamberliği bırakırdı. Allah kiyamamis elçisine. Mayıs 22, 2019 tarihinde Düşünen Hayvan tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi 49 minutes ago, Hasan Akçay said: Eğer kavga etmek değil ayette söyleneni müzakere etmek istiyorsanız 1.Kavga değil müzakere üslubu kullanın. 2.Taberİ misillu kişilerin ayete dışardan yaptığı üfürmeleri muhatabınız kabul etmiyor; saygı gösterin. 3.Muhatabınızın demediğini dedin demeyin. 1. İnsanların düşüncelerini eğilip bükülmeden dobra dobra söylemesinden, gerçekleri açık açık söylemesinden, göte göt demesinden neden rahatsız oluyorsun? Senin fikrine karşı olan eleştirileri, fikirleri neden hep kavga etmek olarak algılıyorsun? Tabii, alışmışsınız kendi aranızda al gülüm ver gülüm, birbirinizi onaylayan, hiç karşı görüş çıkmayan boş, kısır, kof tartışmalara, gerçek tartışmalar sana kavga etmek geliyor herhalde. 2. Taberi üfürüyor diyelim, sen üfürmüyor musun? Bu dini, bu dinin tarihini, dilini senden bin kat daha iyi bilen Taberi'yi değil de senin gibi birini mi referans alalım? Senin yeterliliğin, bilgin ne ki, Taberi'ye üfürüyor diyebiliyorsun? Bu dini uyduranlar ve sana ulaştıranlar Taberi ve onun gibi kişiler. Ne bu sanki bu dini kendin icat etmiş gibi hava atmalar? Bu din hakkındaki tüm bilgin Taberi gibi heriflerin eline verdiği bilgilerden ibaret. Link to post Sitelerde Paylaş
Ebu Kafir 0 Mayıs 22, 2019 gönderildi Raporla Share Mayıs 22, 2019 gönderildi Yahu arkadaş aşk, meşk ne alaka? Kuranda aşkın lafı falan geçmez, muhammed de aşktan falan anlamaz, ne olduğunu da bilmez, hatta kıçıyla güler. Kuran gibi ilkel, kaba saba bir kitabın en büyük eksiklerinden birisidir aşk mevzu. Kurana, dolayısıyla arap adetlerine göre erkek kadını görür, canı çeker ve bir güzel düzer ihtiyacını giderir. Kadının zevk alması bile islam denen, vahşilerin el kitabına göre günahtır. Kadın sünneti bile kadının cinsellikten zevk almasını engellemek adına icat edilmişken, kadının yegane değeri erkeğin malı olmasından geliyorken ne aşkı derler adama! İslam denen vahşiliği savunayım derken zırvalamanın da bir sınırı olmalı. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts