Jump to content

Neden ZİNANIN ispatı için 4 ŞAHİT gerekli?


Recommended Posts

Selam

4 kişinin şahit olarak aranması, çok önemli bir mevzuda kat'i olarak doğruya ulaşabilmenin en kestirme yolu olduğuna dair bir öğüttür.

Siz olayı gizli kameraya alırsanız dört şahide de gerek kalmaz. Rakamlara takılıp kalmayın bence.

Nu Suresi 6'da Allah bu defa fikir değiştirip şahidi teke indirmiş:

"Nur6.Kendi eşlerine (zina suçu) atan ve kendileri dışında şahidleri bulunmayanlar ise, onlardan da her birinin şahidliği, Allah adına dört (kere yemin) ile kendisinin hiç şüphesiz doğru söyleyenlerden olduğuna şahidlik etmektir."

Demek Allah bile sayılara takılmamış :)

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 221
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Nu Suresi 6'da Allah bu defa fikir değiştirip şahidi teke indirmiş:

"Nur6.Kendi eşlerine (zina suçu) atan ve kendileri dışında şahidleri bulunmayanlar ise, onlardan da her birinin şahidliği, Allah adına dört (kere yemin) ile kendisinin hiç şüphesiz doğru söyleyenlerden olduğuna şahidlik etmektir."

Demek Allah bile sayılara takılmamış :)

Bu özel bir durumdur, bizzat eşlerden biri olayın şahidi veya iftiracısı olduğu için aile kurumunun kendi rızası ile bozulması

durumundan dolayı başkaca bir şahide gerek duyulmamaktadır.

Ama yine de işi sağlamlaştırmak için yemin ederek işi neticelendirme yoluna gidilmesi adına öğüt verilmektedir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bu özel bir durumdur, bizzat eşlerden biri olayın şahidi veya iftiracısı olduğu için aile kurumunun kendi rızası ile bozulması

durumundan dolayı başkaca bir şahide gerek duyulmamaktadır.

Ama yine de işi sağlamlaştırmak için yemin ederek işi neticelendirme yoluna gidilmesi adına öğüt verilmektedir.

aaa olurmu? yok öyle bişey?

kurana b.k atacaz ya şimdilik o ayeti görmeyelim.

çok ayıp yani olmaz.

konu yatışıp bitince görürüz, ama herşey unutulur.

sonuçta millet dalgasını geçmiş olur.

senin ayetini görmek için önce tarafsız sonra hasetsiz olmak lazım

Link to post
Sitelerde Paylaş
Ne demek istediğini daha açık yazarsan izah ederim, ha bir de illa foseptikle uğraşmasan diyorum

yani diyorum ki o ayeti görmek ateistlerin işine gelmeyecektir, sadece 4 sahitin gerektiğine dair ayeti görmek işlerine gelecektir diyorum.

yani onlar o ayeti görürlerse kendilerini yalanlamış olurlar bu da işlerine gelmez diyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş

"Nur6.Kendi eşlerine (zina suçu) atan ve kendileri dışında şahidleri bulunmayanlar ise, onlardan da her birinin şahidliği, Allah adına dört (kere yemin) ile kendisinin hiç şüphesiz doğru söyleyenlerden olduğuna şahidlik etmektir."

Demek Allah bile sayılara takılmamış

ahanda bu ayet.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bu özel bir durumdur, bizzat eşlerden biri olayın şahidi veya iftiracısı olduğu için aile kurumunun kendi rızası ile bozulması

durumundan dolayı başkaca bir şahide gerek duyulmamaktadır.

Ama yine de işi sağlamlaştırmak için yemin ederek işi neticelendirme yoluna gidilmesi adına öğüt verilmektedir.

Neyin özel durumu? Taraflardan biri eşini zinayla suçlayacak, diğeri kabul etmeyecek, Hadi yemin edin diyecek ve yeminin kıralı edilecek ve iş kapanacak. Bu kadar basit mi? Söz konusu Peygamberin eşi Aişe oluca dört şahit, Aişeler olunca tek şahit yeter. İşi dökümana değil de yemine bırakan bir din yalancıdır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
"Nur6.Kendi eşlerine (zina suçu) atan ve kendileri dışında şahidleri bulunmayanlar ise, onlardan da her birinin şahidliği, Allah adına dört (kere yemin) ile kendisinin hiç şüphesiz doğru söyleyenlerden olduğuna şahidlik etmektir."

Demek Allah bile sayılara takılmamış

ahanda bu ayet.

Bu ayet, Allah'ın utancıdır ve Allah bu ayetten utanmalıdır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
tamam zaten durumda bu şekilde itiraz eden mi var?

sonuçta ispat edilemiyorsa 4 kere yemin etmek çözümfür.

kişi de reddediyorsa onun içinde çözüm 4 kere yemin etmektir.

zaten yalansa öbür tarafta gereken ceza çekilecektir.

herşeyin cezası burda değildir.

sonuçta yalan söyleyenin kendi yakasını kurtarabilmesi de onun için bir sınavdır.

ayeti de sen koyduysan ilk olarak, ben de bu açıklamayı yaptıysam,

gel iman et de dön yanlışından :lol:

Off off! Muhakemeden yoksun arkadaşım ne desem boş.

Link to post
Sitelerde Paylaş
sen muhakeme et de bilelim neden Allah utanacakmış bu ayetten.

bilelim öğrenelim.

"Bir kadını zinayla suçlayanlar dört şahit getirsin". Zinayı üç kişi görecek ama bu sayı yetersiz olacak ortada bir gerçek olacak ama bir kişinin eksikliği hadı uygulatmayacak, diğer taraftan "bir kimse eşini zinayla suçluyorsa yemin etsin" zinayı yapan eşi olunca sadece kendi şahitliği/tek kişinin şahitliği yetmiş olacak ve buna tanrının adaleti denilecek, ben bu adaleti çöpe atarım.Yaw Tanrıya sormazlar mı ey Tanrı, sen tanrısın ve Yarın İnsanlık kamerayı icat edecek "Bir kadının zinası için dört şahit yeterli" ayetin paldır küldür yıkılacak. Aslında bu ayetler Kuranın 6. yüzyıl zihniyetiyle yazıldığının bir ispatıdır. Kurana inanan bir müslümana bir bayanın zina görüntülerini gösterirseniz/karısının yaptığı zina videosunu göstereceksiniz o "ben buna inanmıyorum, dört şahit getirin diyecek, olayı kaç kişi gördü diyecek? Zaten demesi de gerekir zira tanrının değişmez ayetleri bunu emrediyor. aq tam bir komedi.

tarihinde Ruslan_Chagaev tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Neyin özel durumu? Taraflardan biri eşini zinayla suçlayacak, diğeri kabul etmeyecek, Hadi yemin edin diyecek ve yeminin kıralı edilecek ve iş kapanacak. Bu kadar basit mi? Söz konusu Peygamberin eşi Aişe oluca dört şahit, Aişeler olunca tek şahit yeter. İşi dökümana değil de yemine bırakan bir din yalancıdır.

Arada ki farkı anlayamayacak kadar ön yargılımısınız?

Aişeyi gördüğünü iddia eden eşi değil, adamın birisi..OK.

Üstelik eşlerin yeminlerine değer veren böyle bir din ilahidir...

Link to post
Sitelerde Paylaş
Off off! Muhakemeden yoksun arkadaşım ne desem boş.

Eşine zina iftirası atan, biri için evliliği bitirme noktasına gelindiğinden,

önemli olan diğer mağdur eşin haklarını koruyabilmek için Allah böyle bir çözüm öğütlemektedir.

Aksi olsaydı zaten onuda alaya alacaktınız, ben de dahil alırdım yanii..

Zira ilahi bir çözüm olmaktan uzak, eşini istemeyen basardı iftirayı sonra gelsin cezalar,

bu iş bu kadar basit olamaz.

Ha dinde zorlama yoktur, dileyen eşine dilediği iftirayı atıp dilediği cezayı verebilir,

ilahi olanlar müslümanları ilgilendirir, tabii adaleti arayanlar da faydalanabilriler

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...