Ruslan_Chagaev 0 Temmuz 15, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 15, 2009 gönderildi Selam 4 kişinin şahit olarak aranması, çok önemli bir mevzuda kat'i olarak doğruya ulaşabilmenin en kestirme yolu olduğuna dair bir öğüttür. Siz olayı gizli kameraya alırsanız dört şahide de gerek kalmaz. Rakamlara takılıp kalmayın bence. Nu Suresi 6'da Allah bu defa fikir değiştirip şahidi teke indirmiş: "Nur6.Kendi eşlerine (zina suçu) atan ve kendileri dışında şahidleri bulunmayanlar ise, onlardan da her birinin şahidliği, Allah adına dört (kere yemin) ile kendisinin hiç şüphesiz doğru söyleyenlerden olduğuna şahidlik etmektir." Demek Allah bile sayılara takılmamış Link to post Sitelerde Paylaş
MahmutAkar 0 Temmuz 16, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 16, 2009 gönderildi Nu Suresi 6'da Allah bu defa fikir değiştirip şahidi teke indirmiş: "Nur6.Kendi eşlerine (zina suçu) atan ve kendileri dışında şahidleri bulunmayanlar ise, onlardan da her birinin şahidliği, Allah adına dört (kere yemin) ile kendisinin hiç şüphesiz doğru söyleyenlerden olduğuna şahidlik etmektir." Demek Allah bile sayılara takılmamış Bu özel bir durumdur, bizzat eşlerden biri olayın şahidi veya iftiracısı olduğu için aile kurumunun kendi rızası ile bozulması durumundan dolayı başkaca bir şahide gerek duyulmamaktadır. Ama yine de işi sağlamlaştırmak için yemin ederek işi neticelendirme yoluna gidilmesi adına öğüt verilmektedir. Link to post Sitelerde Paylaş
oktay 0 Temmuz 16, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 16, 2009 gönderildi Bu özel bir durumdur, bizzat eşlerden biri olayın şahidi veya iftiracısı olduğu için aile kurumunun kendi rızası ile bozulması durumundan dolayı başkaca bir şahide gerek duyulmamaktadır. Ama yine de işi sağlamlaştırmak için yemin ederek işi neticelendirme yoluna gidilmesi adına öğüt verilmektedir. aaa olurmu? yok öyle bişey? kurana b.k atacaz ya şimdilik o ayeti görmeyelim. çok ayıp yani olmaz. konu yatışıp bitince görürüz, ama herşey unutulur. sonuçta millet dalgasını geçmiş olur. senin ayetini görmek için önce tarafsız sonra hasetsiz olmak lazım Link to post Sitelerde Paylaş
MahmutAkar 0 Temmuz 16, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 16, 2009 gönderildi aaa olurmu? yok öyle bişey? senin ayetini görmek için önce tarafsız sonra hasetsiz olmak lazım Ne demek istediğini daha açık yazarsan izah ederim, ha bir de illa foseptikle uğraşmasan diyorum Link to post Sitelerde Paylaş
loneliness 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi Tüm müslümanların dikkatine! İtina ile 4 şahit birden kiralanır.Fiatlar uygundur. Link to post Sitelerde Paylaş
oktay 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi Ne demek istediğini daha açık yazarsan izah ederim, ha bir de illa foseptikle uğraşmasan diyorum yani diyorum ki o ayeti görmek ateistlerin işine gelmeyecektir, sadece 4 sahitin gerektiğine dair ayeti görmek işlerine gelecektir diyorum. yani onlar o ayeti görürlerse kendilerini yalanlamış olurlar bu da işlerine gelmez diyorum. Link to post Sitelerde Paylaş
Ruslan_Chagaev 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi yani diyorum ki o ayeti görmek ateistlerin işine gelmeyecektir, sadece 4 sahitin gerektiğine dair ayeti görmek işlerine gelecektir diyorum. yani onlar o ayeti görürlerse kendilerini yalanlamış olurlar bu da işlerine gelmez diyorum. Hangi ayet! Link to post Sitelerde Paylaş
oktay 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi "Nur6.Kendi eşlerine (zina suçu) atan ve kendileri dışında şahidleri bulunmayanlar ise, onlardan da her birinin şahidliği, Allah adına dört (kere yemin) ile kendisinin hiç şüphesiz doğru söyleyenlerden olduğuna şahidlik etmektir." Demek Allah bile sayılara takılmamış ahanda bu ayet. Link to post Sitelerde Paylaş
Ruslan_Chagaev 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi Bu özel bir durumdur, bizzat eşlerden biri olayın şahidi veya iftiracısı olduğu için aile kurumunun kendi rızası ile bozulması durumundan dolayı başkaca bir şahide gerek duyulmamaktadır. Ama yine de işi sağlamlaştırmak için yemin ederek işi neticelendirme yoluna gidilmesi adına öğüt verilmektedir. Neyin özel durumu? Taraflardan biri eşini zinayla suçlayacak, diğeri kabul etmeyecek, Hadi yemin edin diyecek ve yeminin kıralı edilecek ve iş kapanacak. Bu kadar basit mi? Söz konusu Peygamberin eşi Aişe oluca dört şahit, Aişeler olunca tek şahit yeter. İşi dökümana değil de yemine bırakan bir din yalancıdır. Link to post Sitelerde Paylaş
Ruslan_Chagaev 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi "Nur6.Kendi eşlerine (zina suçu) atan ve kendileri dışında şahidleri bulunmayanlar ise, onlardan da her birinin şahidliği, Allah adına dört (kere yemin) ile kendisinin hiç şüphesiz doğru söyleyenlerden olduğuna şahidlik etmektir." Demek Allah bile sayılara takılmamış ahanda bu ayet. Bu ayet, Allah'ın utancıdır ve Allah bu ayetten utanmalıdır. Link to post Sitelerde Paylaş
oktay 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi Bu ayet, Allah'ın utancıdır ve Allah bu ayetten utanmalıdır. bu ne demek şimdi. bir bildigin mi var? yoksa ayeti yapıştırınca söyleyecek bişey bulamadın da saçmalıyor musun? Link to post Sitelerde Paylaş
Kilinc 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi Günümüzde artık DNA testleri ile kimin ne olduğu belli oluyor. DNA'da adenin,guanin,sitozin,timin olmak üzere 4 nükleotid vardır. güzel ve eğlenceli bir cevap olmuş. ama kurandaki gerçek böyle değildir elbette. Link to post Sitelerde Paylaş
Craftyman 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi zina edenlerin hesabını Allah ahirette görsün bize b.k yemek düşer Link to post Sitelerde Paylaş
Ruslan_Chagaev 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi tamam zaten durumda bu şekilde itiraz eden mi var? sonuçta ispat edilemiyorsa 4 kere yemin etmek çözümfür. kişi de reddediyorsa onun içinde çözüm 4 kere yemin etmektir. zaten yalansa öbür tarafta gereken ceza çekilecektir. herşeyin cezası burda değildir. sonuçta yalan söyleyenin kendi yakasını kurtarabilmesi de onun için bir sınavdır. ayeti de sen koyduysan ilk olarak, ben de bu açıklamayı yaptıysam, gel iman et de dön yanlışından Off off! Muhakemeden yoksun arkadaşım ne desem boş. Link to post Sitelerde Paylaş
oktay 0 Temmuz 17, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 17, 2009 gönderildi Off off! Muhakemeden yoksun arkadaşım ne desem boş. sen muhakeme et de bilelim neden Allah utanacakmış bu ayetten. bilelim öğrenelim. Link to post Sitelerde Paylaş
Ruslan_Chagaev 0 Temmuz 18, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 18, 2009 gönderildi (düzenlendi) sen muhakeme et de bilelim neden Allah utanacakmış bu ayetten. bilelim öğrenelim. "Bir kadını zinayla suçlayanlar dört şahit getirsin". Zinayı üç kişi görecek ama bu sayı yetersiz olacak ortada bir gerçek olacak ama bir kişinin eksikliği hadı uygulatmayacak, diğer taraftan "bir kimse eşini zinayla suçluyorsa yemin etsin" zinayı yapan eşi olunca sadece kendi şahitliği/tek kişinin şahitliği yetmiş olacak ve buna tanrının adaleti denilecek, ben bu adaleti çöpe atarım.Yaw Tanrıya sormazlar mı ey Tanrı, sen tanrısın ve Yarın İnsanlık kamerayı icat edecek "Bir kadının zinası için dört şahit yeterli" ayetin paldır küldür yıkılacak. Aslında bu ayetler Kuranın 6. yüzyıl zihniyetiyle yazıldığının bir ispatıdır. Kurana inanan bir müslümana bir bayanın zina görüntülerini gösterirseniz/karısının yaptığı zina videosunu göstereceksiniz o "ben buna inanmıyorum, dört şahit getirin diyecek, olayı kaç kişi gördü diyecek? Zaten demesi de gerekir zira tanrının değişmez ayetleri bunu emrediyor. aq tam bir komedi. Temmuz 18, 2009 tarihinde Ruslan_Chagaev tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
MahmutAkar 0 Temmuz 18, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 18, 2009 gönderildi Tüm müslümanların dikkatine! İtina ile 4 şahit birden kiralanır.Fiatlar uygundur. Şahitlerin müslüman olacakları muhakkaktır, zira fasıkların getirdiği haberlere itibar edilmez Link to post Sitelerde Paylaş
MahmutAkar 0 Temmuz 18, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 18, 2009 gönderildi Neyin özel durumu? Taraflardan biri eşini zinayla suçlayacak, diğeri kabul etmeyecek, Hadi yemin edin diyecek ve yeminin kıralı edilecek ve iş kapanacak. Bu kadar basit mi? Söz konusu Peygamberin eşi Aişe oluca dört şahit, Aişeler olunca tek şahit yeter. İşi dökümana değil de yemine bırakan bir din yalancıdır. Arada ki farkı anlayamayacak kadar ön yargılımısınız? Aişeyi gördüğünü iddia eden eşi değil, adamın birisi..OK. Üstelik eşlerin yeminlerine değer veren böyle bir din ilahidir... Link to post Sitelerde Paylaş
MahmutAkar 0 Temmuz 18, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 18, 2009 gönderildi Bu ayet, Allah'ın utancıdır ve Allah bu ayetten utanmalıdır. Ne kadar da basit düşünüyorsunuz be yaHU.. Eşlerin yeminlerine o kadar değer veriyor ki bir ateistin bunu anlamasını beklemek herhal de imkansız gibi birşey. Link to post Sitelerde Paylaş
MahmutAkar 0 Temmuz 18, 2009 gönderildi Raporla Share Temmuz 18, 2009 gönderildi Off off! Muhakemeden yoksun arkadaşım ne desem boş. Eşine zina iftirası atan, biri için evliliği bitirme noktasına gelindiğinden, önemli olan diğer mağdur eşin haklarını koruyabilmek için Allah böyle bir çözüm öğütlemektedir. Aksi olsaydı zaten onuda alaya alacaktınız, ben de dahil alırdım yanii.. Zira ilahi bir çözüm olmaktan uzak, eşini istemeyen basardı iftirayı sonra gelsin cezalar, bu iş bu kadar basit olamaz. Ha dinde zorlama yoktur, dileyen eşine dilediği iftirayı atıp dilediği cezayı verebilir, ilahi olanlar müslümanları ilgilendirir, tabii adaleti arayanlar da faydalanabilriler Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts