İşte yıkım başlıyor.

Orrrrrrr..pu çucuu zaten onnar. Or..pu çucuunda hayal dünyası mı olurmuş zaten. Diri diri yakacan onları, ellerini ayaklarını çapraz kesecen, gözlerini dağlayacan, en azından cumhuriyet meydanında birini ikisini sallandıracan, bak bakalım hayal kurabiliyolar mı ..mına goduhlarım.

Dee mi la kanka. Gız, saa diyom ezogelinçorbası... :crazy:

gece gece öldüm gülmekten xD bu arada foruma yeniyim herkese meraba (biliyorum biraz yersiz ama olsun ^^)

internette araştırdım bu kampı galiba 13'tendi 17 yaşına kadar alıyolar acaba kardeşimi göndersem mi? bu fırsatı ben kaçırdım bari o kaçırmasın :)

Sitelerde Paylaş
  • İleti 175
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

cocuk haklarinin irzina ateistide teistide geçiyor

yazik

bence ortaya çıkacak olan yeni duruma kendini uyduramıyacağından endişe ediyorsun. internette kamptan gelen çocuklarda oluşmuş olan yeni mentalite ile ilgili şöyle espriler var:

f there’s one thing to make my blood freeze, it’s the thought of my child mutating into some kind of pedantic, humourless, eight-year-old mini-Dawkins.

Imagine trying to celebrate the little beast’s birthday: “Many happy returns, Darling. Now blow out the candles and make a wish.”

“Certainly not, Father. This is a futile custom. There is no evidence to support the notion that blowing out the candles on a Marks & Spencer Victoria sponge increases the likelihood of one’s desires becoming reality.”

“Right. I see. Sorry. Well, luckily, we’ve bought some nice gifts for you.”

“On the contrary, Father, luck did not influence your purchases. Indeed, there is no such thing. To believe otherwise is flabby thinking.”

“Oh, God.”

“Please don’t say that, Father. You know perfectly well that the deity whose name you invoke does not exist.”

Sitelerde Paylaş
bence ortaya çıkacak olan yeni duruma kendini uyduramıyacağından endişe ediyorsun. internette kamptan gelen çocuklarda oluşmuş olan yeni mentalite ile ilgili şöyle espriler var:

f there’s one thing to make my blood freeze, it’s the thought of my child mutating into some kind of pedantic, humourless, eight-year-old mini-Dawkins.

Imagine trying to celebrate the little beast’s birthday: “Many happy returns, Darling. Now blow out the candles and make a wish.”

“Certainly not, Father. This is a futile custom. There is no evidence to support the notion that blowing out the candles on a Marks & Spencer Victoria sponge increases the likelihood of one’s desires becoming reality.”

“Right. I see. Sorry. Well, luckily, we’ve bought some nice gifts for you.”

“On the contrary, Father, luck did not influence your purchases. Indeed, there is no such thing. To believe otherwise is flabby thinking.”

“Oh, God.”

“Please don’t say that, Father. You know perfectly well that the deity whose name you invoke does not exist.”

tabii tabii

güzel espiri

rüyan da

ortaya hiç bisi çikmiyacak

yeni bir peygamberden baska

Hz. DAWKINS

hehe

Sitelerde Paylaş

çocuk allah a

"allah bir" desede çocuktur

"bin" desede çocuktur

hatta

dönüp ikide sövse yine çocuktur

allah bile onlari özgür birakmis

kuran da

hiç bir ayet varmi "ey çocuklar" diye baslayan..?

ha teist

ha ateist

ayni bok

birinin basinda A var olmakla kokusu gitmiyor

Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7

• Yeni Oluştur...