Jump to content

TAMAM!... EVRiM DiYE BiRSEY YOK!...


Recommended Posts

Musluman arkadaslar,

Tamam, dogal secilim, evrim mevrim filan hepsi hikaye diyelim.

O zaman buyrun siz anlatin!

-

-Ilk canli ne zaman ve nasil ortaya cikti?

-Insan nasil meydana geldi?

-Insan konusmayi, alet kullanmayi, tarim yapmayi, ne zaman ve nasil ogrendi?

Mumkunse detaylari ile anlatirsaniz sevinirim.

Hadi buyrun, mikrofon sizde...

SAYGILAR

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 127
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sayın Fireewill iyi bir konuya değinmiş.

Sizce teistler hangisi daha mantıklı;

Herşeye bir açıklama getiren ve ilerleyen, yaşamın nasıl oluştuğunu araştırıp neden olduğunu açıklayan bilim mi?

Yoksa ol değince olduran tanrı mı?

Hangisi daha mantıklı, çünkü bir şeye yada hiçbirşeye ol değince olması bilim ve mantığa tamamen ters.

Zaten ol değince olması konusu da ayrı bir çelişki, bu konudaki başlıklara da bir bakınız.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ilk canli ne zaman ve nasil ortaya cikti?<ilk canlı terimi yanlıştır.canlılar bir anda ortaya çıktıklarına göre her cinsin erkeği ve dişisi belli bi sıra ile değil aynı anda yaratılmışlardır...

-Insan nasil meydana geldi? <önce adem peygamber topraktan onun eşi havva ademin bi kemiğinden yaratıldı.ve insan ırkı böyle başladı.ademle havvadan sonra insanlar meni den yaratılmışlardır...

-Insan konusmayi, alet kullanmayi, tarim yapmayi, ne zaman ve nasil ogrendi?<allah adem peygambere dünya dillerini,aletlerii,tarımı,sonra diğer gerekli olan şeyleri öğretti.ademde çocuklarına öğretti ve bu böyle günümüze dek geldi

Hadi buyrun, mikrofon sizde... <mikrofona gerek yok klavyem iş görüyo

SAYGILAR <bizdende saygılar>

Link to post
Sitelerde Paylaş
Ilk canli ne zaman ve nasil ortaya cikti?<ilk canlı terimi yanlıştır.canlılar bir anda ortaya çıktıklarına göre her cinsin erkeği ve dişisi belli bi sıra ile değil aynı anda yaratılmışlardır...

-Insan nasil meydana geldi? <önce adem peygamber topraktan onun eşi havva ademin bi kemiğinden yaratıldı.ve insan ırkı böyle başladı.ademle havvadan sonra insanlar meni den yaratılmışlardır...

-Insan konusmayi, alet kullanmayi, tarim yapmayi, ne zaman ve nasil ogrendi?<allah adem peygambere dünya dillerini,aletlerii,tarımı,sonra diğer gerekli olan şeyleri öğretti.ademde çocuklarına öğretti ve bu böyle günümüze dek geldi

Hadi buyrun, mikrofon sizde... <mikrofona gerek yok klavyem iş görüyo

SAYGILAR <bizdende saygılar>

Çok mantılı cevap oldu, teşekkürler islamın böyle dediğini daha önce hiç duymamıştım. :D

Arkadaş sen gidip islami sitelere yaz, şu foruma yazdığınız bir tane mantıklı yazı görmedim. Kendinizi rezil ediyorsunuz farkında değilsiniz, biz burada oyun oynamıyoruz ciddi ciddi yazıyoruz. Sayfalarca yazı yazan emek harcayan insanlar var. Eğer ciddi olmasak bunlara değmezdi. Bu yüzden size istifa etmenizi öneriyorum. Biraz kendinizi geliştirin, ama insan ne kadar bilgili de olsa islam ı savunuyorsa, mantıksız şeyler yazacaktır. Eğer o kişi düzgün düşünebiliyorsa dinlere inanmazdı zaten.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Andromeda aslında bende bu konu hakkında bir başlık açmak istiyordum.. İnsan ve insanla beraber yaşayan parazitler ve mikro organizmalar...

Malum bazı mikroorganizmalar olmadan insanın yaşaması imkansızdır.. Maalesef bu konu hakkında daha tam araştırmamı tamamlayamadım.. Sanırım sen bu konuda bilgilisin..

Konu başlığım insan yaratılış ve insanla yaşayan mikro organizmalar olacaktı..

Bilgin varsa böyle bir başlık açıp izah verebilir misin?

Bu arada Tislam dan başka ne gibi bir açıklama bekliyordunuz ki. Peygamberi mucize getirmemiş ama ona inananları mucizeler yaratıyor.. Bilimsiz bilim mucizesi...

Link to post
Sitelerde Paylaş
Çok mantılı cevap oldu, teşekkürler islamın böyle dediğini daha önce hiç duymamıştım. :D

Arkadaş sen gidip islami sitelere yaz, şu foruma yazdığınız bir tane mantıklı yazı görmedim. Kendinizi rezil ediyorsunuz farkında değilsiniz, biz burada oyun oynamıyoruz ciddi ciddi yazıyoruz. Sayfalarca yazı yazan emek harcayan insanlar var. Eğer ciddi olmasak bunlara değmezdi. Bu yüzden size istifa etmenizi öneriyorum. Biraz kendinizi geliştirin, ama insan ne kadar bilgili de olsa islam ı savunuyorsa, mantıksız şeyler yazacaktır. Eğer o kişi düzgün düşünebiliyorsa dinlere inanmazdı zaten.

ozaman bu soruları ben size soriyim.ha nedersin.ateism ne diyo bu konu hakkında.?

hadi biz yanıtlayamıyor nee yazsak size göre saçmalıyoruz.ozaman senin sorduğun soruları ben sana soriyim.mantıklı bi cevap verirseniz istifa edicem.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Ilk canli ne zaman ve nasil ortaya cikti?<ilk canlı terimi yanlıştır.canlılar bir anda ortaya çıktıklarına göre her cinsin erkeği ve dişisi belli bi sıra ile değil aynı anda yaratılmışlardır...

-Insan nasil meydana geldi? <önce adem peygamber topraktan onun eşi havva ademin bi kemiğinden yaratıldı.ve insan ırkı böyle başladı.ademle havvadan sonra insanlar meni den yaratılmışlardır...

-Insan konusmayi, alet kullanmayi, tarim yapmayi, ne zaman ve nasil ogrendi?<allah adem peygambere dünya dillerini,aletlerii,tarımı,sonra diğer gerekli olan şeyleri öğretti.ademde çocuklarına öğretti ve bu böyle günümüze dek geldi

Hadi buyrun, mikrofon sizde... <mikrofona gerek yok klavyem iş görüyo

SAYGILAR <bizdende saygılar>

Bu kadar bağnaz ve cehalet kokan bir yazı daha okuyan varmı ?

Tarih basbasbağırıyor Tarım cilalı taş devrinde insanlar tarafından yapılmaya başlamıştır diye nerden çıkarttın Allah ademe öğrettiğini ? ayrıca dünya dillerinede değinmişsin yani bütün insanlık bütün dilleri ademdenmi öğrendi yoksa kendimi buldu ? ( bence 2. daha mantıklı )

yazık..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Elvis Tislam gibi değerli hikaye yazarları bizlere lazım bu sitede.. Zira onun gibiler olmazsa insanlar gerçekleri kıyas edemezler.. Bırak bilimden uzak dogmalarla dolu cevaplarını yazsınlar..

Bu siteyi üye olmadan binlerce kişi okuyor.. İllaki merak ettiği konuda hem Tislam gibilerin yazdığı cevapları hemde bilim ve araştırma ile verilmiş bizim cevapları okuyup karşılaştıranlar neyin ne olduğunun farkına varacaklardır.. Bu yüzden ben Tislam gibi saçma sapan yazanlar olmazsa neyin ne olduğunu tam olarak vurgulayamayız..

Elbette Tislam gibilerini doğru yola getirmek için bizler yazmıyoruz.. Bizler burrayı takip eden kafası karışık olanlara yol göstermek için yazıyoruz...

Mesela Freewill çok isavetli bir soru sormuş.. Bu işi Tanrıyla yaratılışla izah edin demiş..

Tislam gibilerin daha tarihten haberleri yok.. Homosapiens yaklaşık 90.000 senedir var. Ama tekerlek, yazı, para, tarım, saban, ev, evcil bitki ve hayvanlar..... ortalama olarak 10.000 - 15.000 senedir varlar..

Bu arkadaşta mantık olmadığı için şu soruyu soramıyor.. Madem öyleyse neden 20.000 sene önce yapılmış tekerlek, saban, ev, bronz bir kılıç.... YOK...

Sorabilse kendi yazdıklarının hikaye olduğunu görecek ama nerdeeeee?

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bu kadar bağnaz ve cehalet kokan bir yazı daha okuyan varmı ?

Tarih basbasbağırıyor Tarım cilalı taş devrinde insanlar tarafından yapılmaya başlamıştır diye nerden çıkarttın Allah ademe öğrettiğini ? ayrıca dünya dillerinede değinmişsin yani bütün insanlık bütün dilleri ademdenmi öğrendi yoksa kendimi buldu ? ( bence 2. daha mantıklı )

yazık..

bu konu hakkında yazı yazdım.<hadi buyurun> bu yazıya artık yorum yazmıyorum>

saygılar

Link to post
Sitelerde Paylaş
bu konu hakkında yazı yazdım.<hadi buyurun> bu yazıya artık yorum yazmıyorum>

Yazacak baska bi seyin yok zaten.

Insanlik tarihini ayrintilari ile anlatmissin yukaridaki 3 cumlelik yazinda.

Mitoloji masallarindan ne farki var bu anlattiklarinin?

Allah camura sekil vermis, ufurmus, ol demis olmus, Adem'in kemiginden Havva'yi yaratmis, insanlik yeryuzune iner inmez hemen konusmaya, tarim yapmaya baslamis.

Iste bu!...

Alin size akilci dusunme yontemi!...

Alin size mantik!...

Alin size bilimsellik!...

Hepsi bu!!

Ikinsaniz da, zorlasaniz da bundan ote bi arpa boyu yol gidemezsiniz.

Iste Allah 'ol' dedi, ufledi pufledi, oldu da bitti masallah. Inanmayanin vay haline!...

Al sana bilim.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Yazacak baska bi seyin yok zaten.

Insanlik tarihini ayrintilari ile anlatmissin yukaridaki 3 cumlelik yazinda.

Mitoloji masallarindan ne farki var bu anlattiklarinin?

Allah camura sekil vermis, ufurmus, ol demis olmus, Adem'in kemiginden Havva'yi yaratmis, insanlik yeryuzune iner inmez hemen konusmaya, tarim yapmaya baslamis.

Iste bu!...

Alin size akilci dusunme yontemi!...

Alin size mantik!...

Alin size bilimsellik!...

Hepsi bu!!

Ikinsaniz da, zorlasaniz da bundan ote bi arpa boyu yol gidemezsiniz.

Iste Allah 'ol' dedi, ufledi pufledi, oldu da bitti masallah. Inanmayanin vay haline!...

Al sana bilim.

tamam baba yoğurt kara.biz bilmiyosak siz anlatın ozaman.bilgilisinizya o bakımdan.

Link to post
Sitelerde Paylaş
tamam baba yoğurt kara.

Ben diyorum Ankara, sen anliyorsun dotum kara.

Yahu kardesim, senin aciklaman ne?

"Iste Allah 'ol' dedi, ufledi pufledi, oldu da bitti masallah. Inanmayanin vay haline!..."

Hepsi bu!...

Var mi baska bi aciklaman?

Link to post
Sitelerde Paylaş
tamam baba yoğurt kara.biz bilmiyosak siz anlatın ozaman.bilgilisinizya o bakımdan.

Arkadaş biraz düşün ya düşün nolur ya sence

Allahın insanı çamurdan yaratıp uzayın derinliklerinde saklı olan cennetten aşağı atmasımı daha mantıklı

yoksa çeşitli olaylar zincirinde insanın evrimleşerek yani değişime uğrayarak homo sapiens kısaca ilk insanın ortaya çıkmasımı daha mantıklı

bak anlatıyoruz üstüne diyorsun ki hayır o değil bu o zaman sorma sormaaaaaaaa.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ateist arkadaslar, bir Musluman, savunduklari kendi akli ile istedigi kadar celissin, sizin dediklerinize istedigi kadar katilsin sizin tarafiniza gecemez, imkansiz. Bunun sebebi de tartismanin abesligi. CUNKU ADAMA SUNULAN ALTERNATIF ATEIZM.

Yani Musluman veya Hiristiyanligin alternatifi dank diye hemen Ateizm mi?

BU kisilere baska bir alternatif verseniz cok cok daha rahat olur tartismalar.

Yani bu isin deizmi var, pandeizmi var, panenteizmi var, agnostisizmi var...

Yani arabistanda magrada bir adama melek gozukmedigini inanmiyorum diye tamamen inancsizmi olacagim?

Einstein bile , Carl Sagan bile, Stephen Hawking bile kalkip "Biz Ateistiz" dememislerdir. Dinsizdirler sadece..

Bence bir dinsizin Tanri inanci bir dindarinkinden daha gucludur cunku Tanri keskin tanimlara ve sinirlandirmalara maruz degildir.

Ademe Muhammete ona buna ve bir cok sefil ortadogu zavallisina inanmamak adami ATEIST YAPMAZ

Allahallah ya...

tarihinde C3PO tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


×
×
  • Yeni Oluştur...