zensen 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi (düzenlendi) Forumdaki tek normal kişi ben olmayayım Yanılsama içindeki topluluklarda kral çıplak diyenlere deli derler. Hadi ben deliyim bilgehanbengide mi deli onun gibi bir beyin forumu neden terketti hiç araştırdınızmı. Sevgili Marcos Ne yanılsaması Allah aşkına?Bilgehan'ın referans gösterdiği isim de sinan çetin Sinan Çetin'in açıklamalarının benzerlerini Şevval Sam yapmış. Kusura bakma ama ben böyle saçma sapan yorumlar daha önce ne duydum ne de okudum.Yok efendim Atatürk devrimleri toplumu kültüründen uzaklaştırmış,yok arabesk kültürün oluşumuna sebep vermiş bilmemne.. Arabeskin hası Cumhuriyet öncesi yaşanmıştır kardeşim.Ama sizler gibi arabeski arap müziği sananlara nasıl anlatılır bu,hiç bilmiyorum.Yukarda yazdım lütfedip okursan anlarsın belki.. Sanatçının marjinalitesine ulaşabilmiş insanları Cumhuriyet dönemi sonrası görebildik,öncesi de yok. Sinan Çetin İstanbul'da kaldığım apartmanda üst komşumdu.Çocuklarına hergün piyano dersi aldırır,gürültüden içime fenalık gelirdi.Hiçbir bilimselliği olmayan ve sözde arabeskin oluşumuna etken Atatürk devrimlerini hedef aldığı bu açıklamalarıyla kimlere ve ne sebeple mavi boncuk dağıttığını çok iyi biliyorum ama fazla konuşmaya gerek yok. Ağustos 2, 2010 tarihinde zensen tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
marcos 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Yapma yav! Devletin yetmişli yıllarda arabeski, senin tabirinle ''halk mÜhalefetini'' kontrol altına almak için planlı ve kasten ortaya çıkardığını iddia eden sen, şimdi bize deli saçması bir iddia ileri sürmedin de ''kral çıplak'' demiş oldun öyle mi? BilgehanBengi gibi bir beyin neden forumu terketmiş; valla hiç mi hiç araştırmadık, buna gerek de duymadık. İstersen anlat da senden dinleyelim, senden duyalım. Malum, istihbaratta ve komplo teorilerinde üstüne yok! Yaw derdin ne anlamadım. Ya hertürlü halk müziği sanatçısını yasaklayan çoğuna komunist damgası vuran kimdir.Çıldırdınızmı siz neredeyse Arabesk müziüğinden dolayı halkı suçlayacaksınız Arapları vede doğuyu suçlayacaksınız çoğunuz çıldırmış vede delirmişsiniz.Sanki halk müziği sanatçılarını hapislere atan ülkeden kovan gericilere hedef gösteren belli değilmiş gibi yazıyosunuz. Herşey net ortada.Mahsuni kovuşturmalara uğramadı sanki Aşık İhsani aşağılanmadı sanki.Derdiniz ne anlamış değilim.Siz başka birşeye kızmışsınız. Bana toprak reformu başlığının intikamını almaya çalışıyormuşsunuz gibi geliyor. Bu sıcakta işim gücüm yok kovuşturmalara uğrayan zındanlara atılan ülkeden kovulan vatandaşlıktan çıkarılan Ozanları saydırmayı bana. Siz ne diyorsanız o olsun ben manyağın biriyim birbirmize bir daha yazmayalım olsun bitsin. Bilgehanbengi ile benimde tartışmalarım olmuştu fakat şuan ben dahil forumu topla bir bilgehanbengi yapmaz.Burası ateistforum burada Marcos Yakup Diriliş gibiler değil Bilgehangibiler olmalı. Link to post Sitelerde Paylaş
SinekKızı 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Sevgili Marcos Ne yanılsaması Allah aşkına?Bilgehan'ın referans gösterdiği isim de sinan çetin Sinan Çetin'in açıklamalarının benzerlerini Şevval Sam yapmış. Kusura bakma ama ben böyle saçma sapan yorumlar daha önce ne duydum ne de okudum.Yok efendim Atatürk devrimleri toplumu kültüründen uzaklaştırmış,yok arabesk kültürün oluşumuna sebep vermiş bilmemne.. Arabeskin hası Cumhuriyet öncesi yaşanmıştır kardeşim.Ama sizler gibi arabeski arap müziği sananlara nasıl anlatılır bu,hiç bilmiyorum.Yukarda yazdım lütfedip okursan anlarsın belki.. Sanatçının marjinalitesine ulaşabilmiş insanları Cumhuriyet dönemi sonrası görebildik,öncesi de yok. Sinan Çetin İstanbul'da kaldığım apartmanda üst komşumdu.Çocuklarına hergün piyano dersi aldırır,gürültüden içime fenalık gelirdi.Hiçbir bilimselliği olmayan ve sözde arabeskin oluşumuna etken Atatürk devrimlerini hedef aldığı bu açıklamalarıyla kimlere ve ne sebeple mavi boncuk dağıttığını çok iyi biliyorum ama fazla konuşmaya gerek yok. Merhaba, Hacı Arif Bey Itri, Karacaoğlan, Dadaloğlu, Dede efendi ve ismini sayamayacağım bir sürü şahıs Cumhuriyet öncesindedir. O lafınızı sevmedim. Özür dilerim. Link to post Sitelerde Paylaş
Yakup 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi (düzenlendi) Fikir ve kanaat özgürlüğü nerde kaldı.Açıkcası beni şaşırttın. Senden beklemezdim. Senin istediğin fikir ve kanaat özgürlüğü mü, yoksa en ufak bir fırsatta belli bir hedefe kitli bir vaziyette bir yerlere adice saldırma ve her türlü aşağılık yüklü manüpülasyonlara, diğer zırva niteliğindeki içi boş deli zırvası komplolarla yüklü hezeyanlara başvurarak yok etme özgürlüğü mü? Evet istediğin bu, sadece bu. İşin gücün sinsice, kah nalına kah mıhına vurarak hedefe kitli bir şekilde daima belli bir yerlere saldırmak. Buradaki daha diğer niceleri gibi... Her zaman bunu yaptın ve ben senden her zaman beklerim bunu. Endişen olmasın, ''özenti bir sanal anarşistine'' kırıldığım hiç görülmemiştir. Ağustos 2, 2010 tarihinde Yakup tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
marcos 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Yanılıyorsun Yakup söylediklerinle benim en ufak alakam yok.Haksızlık yapıyorsun. Link to post Sitelerde Paylaş
zensen 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Merhaba, Hacı Arif Bey Itri, Karacaoğlan, Dadaloğlu, Dede efendi ve ismini sayamayacağım bir sürü şahıs Cumhuriyet öncesindedir. O lafınızı sevmedim. Özür dilerim. Sevgili Sinekkızı Karacaoğlan,Dadaloğlu vb..popüler kültür örnekleridir. Popüler kültür,halkın kültürüdür.Fakat bugün yanlış kullanılıyor.Yani bugün popüler kültür olarak ifade edilen kültür aslında "kitle kültürü"dür. Söylediklerimin arkasındayım.Sanatçının marjinalitesini Cumhuriyet sonrası gördük. Link to post Sitelerde Paylaş
BALABAN 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Bilgehanbengi ile benimde tartışmalarım olmuştu fakat şuan ben dahil forumu topla bir bilgehanbengi yapmaz.Burası ateistforum burada Marcos Yakup Diriliş gibiler değil Bilgehangibiler olmalı. Birinin kendi özel ve teknik bilgisiyle biyoloji alanında yazılar yazması onu her konuda otorite haline mi getiriyor ? Biyoloji ve evrimle ilgili başlıklar açtı diye kendi dalı dışında her konuda ahkam kesme hakkını nereden elde etmiş bilgehan??? Sizdeki özgürlük anlayışı sadece bu ülke tarihinin belli bir dönemini eleştirme üzerine kurulmuş,yoksa sıradan bir forum mensubunun eleştirilmesine bile tahammülünüz yok..İnsanları kafalarında mitler yaratmakla suçlayıp üç başlık hatırına kendi kafanızda yarattığınız mite bak bir de yukarıda zırvaladıklarına.. Link to post Sitelerde Paylaş
Yakup 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Yaw derdin ne anlamadım. Ya hertürlü halk müziği sanatçısını yasaklayan çoguna komunist damgası vuran kimdir.Çildirdinizmi siz neredeyse Arabesk müziüğinden dolayı halkı suçlayacaksınız ... Ahmet Kaya da arabeskçiydi, solcu arabeskçi: Al sana Ahmet Kaya.. Al sana sanat... Al sana arabesk... Al sana ihanet: Kürdüz sonuna kadar Kürdüz sonuna kadar Vallahi biz Apo'yu özledik Link to post Sitelerde Paylaş
BALABAN 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Ya hertürlü halk müziği sanatçısını yasaklayan çoğuna komunist damgası vuran kimdir.Çıldırdınızmı siz neredeyse Arabesk müziüğinden dolayı halkı suçlayacaksınız Arapları vede doğuyu suçlayacaksınız çoğunuz çıldırmış vede delirmişsiniz.Sanki halk müziği sanatçılarını hapislere atan ülkeden kovan gericilere hedef gösteren belli değilmiş gibi yazıyosunuz. Herşey net ortada.Mahsuni kovuşturmalara uğramadı sanki Aşık İhsani aşağılanmadı sanki.Derdiniz ne anlamış değilim.Siz başka birşeye kızmışsınız. Elimde Mahsuni'nin arşivi var,tek bir şarkısında Bilgehan'ın tespitleri doğrultusunda Atatürk'e karşı bir serzenişi yoktur ve hatta Sarı Saçlım Mavi Gözlüm isimli türküyle de ona olan sevgisini ölümsüzleştirmiştir.Kaldı ki korkacak çekinecek biri de değildir ,12 Mart ile girilen korku tünelinde Erim Erim Eriyesin türküsüyle egemenlere postasını koyabilecek kadar da yiğittir. Ahanda bu türkü ile yad edelim kendisini ; http://www.dailymotion.com/video/x50d78_mahsuni-serif-erim-erim-eriyesin_music Mahsuniyi ve Aşık İhsani'yi kovuşturmalara uğratanlar bu ülkede en fazla aydın kıyımı yapan karşı-devrimcilerdir ve bugün de aynı zihniyet iktidardadır.Haaa bu zihniyettten en fazla görenler de Mahir ÇAYAN'ın ve Deniz Gezmişlerin savunmalarında da belirttikleri gibi Mustafa Kemal'in anti-empereyalist duruşunu en doğru anlayan insanlar olmuştur.Ordudan binlerce subay atılmuş,binlerce gencin hayatı söndürülmüş,binlerce kamu görevlisi 1402 sayılı yasanın mağduru olmuştur.Sadece bu yasanın mağdur ettiği kişilerin ortak yönleri bile ne demek istediğimi anlatabilecektir.Dolayısıyla Recep Tayyiplerin,Abdullah Gül'lerin bile Atatürkçü göründükleri bir ülkede bir şeylerin hangi sıfat ve yetkiyle değil kim adına ve kimin menfaatine yapıldığına bakarsak daha objektif olmuş oluruz diye düşünüyorum... Link to post Sitelerde Paylaş
DİRİLİŞ 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Aşık Mahsuni ya da İhsani arabesk müzik yapıyormuş gibi... Bu adamın nevri dönmüş, saldıracağı objeye odaklanmış şuncacık zekası. Boş verin uğraşmayın. Adam öldü vurmayın. Link to post Sitelerde Paylaş
BALABAN 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Diriliş bak bu türkü de sana gelsin.. http://www.dailymotion.com/video/x87k6o_ayik-mahsuni-yeryf-ameryka-katyl_music Link to post Sitelerde Paylaş
DİRİLİŞ 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Diriliş bak bu türkü de sana gelsin.. http://www.dailymotion.com/video/x87k6o_ayik-mahsuni-yeryf-ameryka-katyl_music Ben Amerika katil değil falan dedim mi! Amerika deprem üretiyor diyenler cahil dedim sadece. Şu da sana gelsin. Belki anlarsın. Ne dedimse halka hiç yaramadı Ben gittikten sonra ararlar beni Boşa cahillerin gözü karardı Kuru çene ile yorarlar beni Mahzuni Şerif'im gayri gam yemem Ondan ötesini kimseye demem Ufak vücuduma kefen istemem Varsa insanlıkla sararlar beni Link to post Sitelerde Paylaş
BALABAN 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Ben Amerika katil değil falan dedim mi! Amerika deprem üretiyor diyenler cahil dedim sadece. Şu da sana gelsin. Belki anlarsın. Ne dedimse halka hiç yaramadı Ben gittikten sonra ararlar beni Boşa cahillerin gözü karardı Kuru çene ile yorarlar beni Mahzuni Şerif'im gayri gam yemem Ondan ötesini kimseye demem Ufak vücuduma kefen istemem Varsa insanlıkla sararlar beni Neyse aynı tartışmaya girmeyelim,o tartışma sabaha kadar bitmez... Link to post Sitelerde Paylaş
DİRİLİŞ 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Neyse aynı tartışmaya girmeyelim,o tartışma sabaha kadar bitmez... He vallaha. Kuru çene ile yorma bizi. Link to post Sitelerde Paylaş
zensen 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Marcos İyice kişiselleştirmişsin. Bilgehan değerli bir üye,hiçbir zaman aksini söyleyemem.Fakat arabesk müziğiyle alakalı çok yanlış ve yanlı yorumlar yazmış.Kabul mü etseydik? Bu foruma kimlerin gerekli olup kimlerin gerekli olmadığı konusunda ki fikirlerini kendine saklasaydın daha iyi olurdu. Pek çok konuda farklı düşündüğüm halde yakup'u her zaman okurum.Yakup'un o kadar düzgün bir türkçesi var ki onunla polemiğe girmeye çekiniyorum.Çünkü bolca yazım hataları yapabiliyorum ben Ayrıca çok da zeki bir adam.On kere düşünüp bir kere yazacaksınız,açığınızı bulursa hiç affetmez çünkü.. Link to post Sitelerde Paylaş
marcos 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Ahmet Kaya da arabeskçiydi, solcu arabeskçi: Al sana Ahmet Kaya.. Al sana sanat... Al sana arabesk... Al sana ihanet: Kürdüz sonuna kadar Kürdüz sonuna kadar Vallahi biz Apo'yu özledik Bu güne kadar Ahmet Kaya'dan birşey paylaşmış değilim Ahmet Kaya ile ne alakam varda örnek gösteriyorsun çıldırmışsınız delirmişsiniz siz. Hem ne dedim arabesk devletin elinde patladı dedim okumuyormusunuz okuduğunuzu anlamıyormusunuz. Şakamısınız. Link to post Sitelerde Paylaş
marcos 0 Ağustos 2, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 2, 2010 gönderildi Elimde Mahsuni'nin arşivi var,tek bir şarkısında Bilgehan'ın tespitleri doğrultusunda Atatürk'e karşı bir serzenişi yoktur ve hatta Sarı Saçlım Mavi Gözlüm isimli türküyle de ona olan sevgisini ölümsüzleştirmiştir.Kaldı ki korkacak çekinecek biri de değildir ,12 Mart ile girilen korku tünelinde Erim Erim Eriyesin türküsüyle egemenlere postasını koyabilecek kadar da yiğittir. Ahanda bu türkü ile yad edelim kendisini ; http://www.dailymotion.com/video/x50d78_mahsuni-serif-erim-erim-eriyesin_music Mahsuniyi ve Aşık İhsani'yi kovuşturmalara uğratanlar bu ülkede en fazla aydın kıyımı yapan karşı-devrimcilerdir ve bugün de aynı zihniyet iktidardadır.Haaa bu zihniyettten en fazla görenler de Mahir ÇAYAN'ın ve Deniz Gezmişlerin savunmalarında da belirttikleri gibi Mustafa Kemal'in anti-empereyalist duruşunu en doğru anlayan insanlar olmuştur.Ordudan binlerce subay atılmuş,binlerce gencin hayatı söndürülmüş,binlerce kamu görevlisi 1402 sayılı yasanın mağduru olmuştur.Sadece bu yasanın mağdur ettiği kişilerin ortak yönleri bile ne demek istediğimi anlatabilecektir.Dolayısıyla Recep Tayyiplerin,Abdullah Gül'lerin bile Atatürkçü göründükleri bir ülkede bir şeylerin hangi sıfat ve yetkiyle değil kim adına ve kimin menfaatine yapıldığına bakarsak daha objektif olmuş oluruz diye düşünüyorum... Atatürke benimde sernenişim yok.Atatürkçü olduğunu söyleyen hainlere sernenişim var. Link to post Sitelerde Paylaş
Uyecik 0 Ağustos 3, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 3, 2010 gönderildi Ülke fakir, çoğu insan için hayat bezdirici, o yüzden insanlar da bezgin müzikler dinliyorlar. Bunu küçümsemenin anlamı yok. Şartlar böyle, insanlar ne yapsınlar. Link to post Sitelerde Paylaş
cigi 0 Ağustos 3, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 3, 2010 gönderildi Arabesk müzik tartismasi ayni arabesk müzige dönmüs diye düsünüyorum. Sevgili Zensen'in bir ara orkestra ve koro elemanlarina "yeter bu kadar icmeyin notalarin icine ettiniz" uyarisi da fayda saglamamis... ...orkestrayi ve koroyu o halde birakip gitmis. Ictikce daha cok acili feryat soslu müzik yapilacagini düsünenlerin yanildiklarini düsünüyorum. Durum ortada... Müzik aletleri kirilip parcalanmis stüdyonun icine edilmis. Cekim kayitlarinda kulaga düzgün gelen melodik hic bir sey yok. Zart zurt üflemeler... Ciyak viyak yayli sazlar... Tangur tungur tusa basmalar... Hot pat küt düm tek düzensiz ritm sesleri... Alinmis. Bu müzik degil ki. Birbirlerine dalasmaktan müziklerini icra edemiyen elemanlarin önce ellerini yüzlerini yikayip hep birlikte birer tas sicak corba icmelerini öneriyorum. Farkli müzik aletlerinin farkli farkli seslerinin harmonik bir uyum icinde calindigi zaman, kulaga cok hos gelen düzgün melodilerin ortaya cikacagi gercegini unutmayalim. Lütfen herkes kendi müzik aletini calsin ve önündeki notalara odaklansin. Yeniden denemekte fayda var diye düsünüyorum. Link to post Sitelerde Paylaş
sacrifical_altar 0 Ağustos 3, 2010 gönderildi Raporla Share Ağustos 3, 2010 gönderildi (düzenlendi) arabesk aslında arap müziğidir konu ile ilgili Murat Bardakçı'dan bir yazıyı paylaşmak isterim: Hâlis Arap müziğini arabesk sanıyoruz FAZİL Say arabesk konusunda öyle bir söz etti ki, hâlâ tartışılıyor. Geçen gün gazetenin polemik sayfası için bu konuda ne düşündüğümü sormuşlardı, Fazıl Say'ın haklı olduğunu yazmıştım. O gün yersizlikten dolayı söyleyemediklerimi de şimdi yazıyorum: Arabesk sanatta ve sanat tarihinde yeri olan bir üslûptur, yani bir biçimdir ve bu üslûp mimariden takıya, işlemeden müziğe kadar birçok sahada kullanılmıştır. Müzikte "arabesk" dendiğinde batının anladığı, bizdeki gibi elemli ve dertlerle, tasalarla dolu sözler ve baygın bir melodi değil, sadece oryantal ezgidir; yani sadece kendine mahsus bir nağme biçimidir. Bizim arabeskimiz ise Arap müziğinin ucuz ve son derece basit bir taklidinden ibarettir. İlk dönem arabesk parçaların çoğunun teması 1960'ların Mısırlı şarkılarından alınmadır, Türk kulağına nisbeten yakın melodilere Türkçe sözler takılmış ve bu nevzuhur parçalar yine Mısır tarzı yaylı saz icrasının refakatinde okunmuşlardır. Bugün "arabesk" dediğimiz müzik, temelini 1900'lerin başında Seyid Derviş'in attığı ve 40'11 senelerde Muhammed Abdülvahab'ın sistem-leştirdiği yaylı sazlar, özellikle de keman ağırlıklı Kahire tavrı icranın eşliğinde okunan vıcık vıcık hüzünle dolu ağlamaklı havalardan ibarettir ve bunların asıl "arabesk" kavramı ile hiçbir alâkası yoktur. HİNTÇE VE RUMCA İLÂVE Bu müzik türü, son senelerde başka kaynaklardan da beslenmeye başladı ve özellikle bazı Hint ve Yunan nağmeleri de Türkçe sözlerle okunur oldu ama önceliği her zaman Arap nağmeleri teşkil etti. Toplumun ezilen kesimlerinin ve büyük kentlere intibak edememiş olan grupların dertlerini siyasî protestolarla destekledikleri müzik türü dünyanın birçok ülkesinde vardır ama bu müzikler o memleketlerin müzisyenleri tarafından ve kendiliğinden yaratılmışlardır. Fransızlar'ın 1789 İhtilâli'nden hemen sonra ortaya çıkan ve İkinci Dünya Savaşı'na kadar uzanan dönemdeki klasik şansonları, Portekiz'in fadoları, Yunanlılar'ın rebetikaları ve hattâ Araplar'ın gınâları bu şekildedir, yani şartlar neticesinde kendiliğinden ortaya çıkmış sosyal temalı müziklerdir. Bizde böyle bir kendiliğinden doğuma meydan bırakılmadı. Şimdi baştâcı edilen bazı isimler 1960'ların sonundan itibaren ucuz ve basit bir intihale tevessül ederek önce Mısır'dan, sonra da Lübnan'da aldıkları kötü ve ucuz şekilde çalınmış bir Arap müziğini memlekette "arabesk" diye lanse ettiler ve kavram bu şekilde yerleşti. Diğer memleketlerin aykırı müzikleri oralarda icra edilen müzik türleri ile temelde aynı özellikleri taşımasına rağmen, vaziyet bizde böyle olmadı. Arap dünyasının mıymıntı nağmeleri her ikisi de aslında son derece dinamik olan ve asırlar boyunca canlı, gümbür gümbür şekilde icra edilen klasik müziğin ve folklor nağmelerinin yerini aldılar ve Arap icra biçimi, neticede asıl müziklerimizi bile etkileyip dinamizmi yoketti. "HUBBAK NAR"I BİR DİNLEYİN! Arap müziğinin 1960'lı senelerdeki en önemli seslerinden olan Abdülhalim Hafız'ın adını işitmemiş olabilirsiniz... İnternette bir zahmet Abdülhalim'in hayatını bulup okuyun ve sonra çok bilinen, en meşhur icralarından olan "Hubbak nar" isimli parçasını arayın. Buldunuz mu, tamam! Şimdi parçanın giriş müziğini dikkatlice dinleyin... Bizde "arabesk" denen müziğin klasik ve sembol olmuş örneklerinden birini işittiğinizi zannediyorsunuz değil mi? Hayır, Abdülhalim'in okuduğu şarkı bildiğiniz eserin aslıdır, bizdeki icra ise "Hubbak nar"dan yapılmış bir çalıntıdır. Sadece bu intihal hadisesi bile Fazıl Say'ın arabesk konusunda ne kadar haklı olduğunu göstermektedir; birilerinin etrafa hoş görünme uğruna "arabeskin sosyal bir olay olduğunu" söylemeleri ise sadece bir sayıklamadan ibarettir. Ağustos 3, 2010 tarihinde sacrifical_altar tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts