Jump to content

Islamdan cikmak


Recommended Posts

  • İleti 163
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

cübbeli ateist oldugu halde foruma yobaz kılıgında giren ve kendisine bu sekilde eglence cıkartan sahtekarın tekidir .

NAHL suresi 125- Rabbinin yoluna, hikmetle, güzel öğütle çağır ve onlarla en güzel şekilde mücadele et. Şüphesiz senin Rabbin, kendi yolundan sapanları en iyi bilendir. O, doğru yolda olanları da en iyi bilendir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Dinden çıkan zaten beğenmediği için çıkıyor,beğenmemekte bi nevi laf atmaktır. Sofrada bi yemeği yemiyince ayıp oluyorsa,din değiştirincede dine saygısızlık olur zaten.

Aklın geldigi son nokta diyebiliriz.

Böyle bir mantıgı başka hiç bir din mensubu kuramazdı.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Dinden çıkan zaten beğenmediği için çıkıyor,beğenmemekte bi nevi laf atmaktır. Sofrada bi yemeği yemiyince ayıp oluyorsa,din değiştirincede dine saygısızlık olur zaten.

beğenmemekle alakası yok . Hristiyan olan bir kişinin müslüman olması karsısında kendi dinine saygısızlık etti diye müslümanların o adamı öldürmesi gerekir .Senin bakıc acına göre arkadasım.

Link to post
Sitelerde Paylaş

"İbrahim ve onunla beraber olanlarda sizin için güzel bir örnek vardır. Onlar kavimlerine demişlerdi ki: "Biz sizden ve sizin Allah'tan başka taptıklarınızdan uzağız. Sizi tekfir ettik. Sadece Allah'a iman edinceye kadar, sizinle bizim aramızda sürekli bir düşmanlık ve kin belirmiştir..." (Mümtahine: 60/4)

"Ey iman edenler! Sizden kim dininden dönerse / irtidat ederse bilsin ki, Allah, kendisinin onları sevdiği, onların da kendisini sevdiği, mü’minlere karşı yumuşak, alçak gönüllü, kafirlere karşı izzetli / güçlü ve şerefli olan, Allah yolunda cihad eden ve kınayanın kınamasından korkmayan bir kavim getirir. İşte bu, Allah’ın dilediğine verdiği bir fazlıdır / fazilettir. Onu dilediğine verir. Allah Vasi’dir, Alim’dir." (Maide: 5/51-54)

Kur'an'ın Allah kelamı olduğuna iman eden bir kimsenin, Allah'ın farz kıldığı şeyleri yerine getireceğini, öğrendiğinde bunlara hemen boyun eğip itaate koşacağını, öğrendiklerini yerine getirmeye gayret ederek Allah'ın şu emirlerine derhal uyacağını zannediyorum:

"Rabbinizden size indirilene (Kur'an'a) uyun; O'ndan başka dostlar edinerek onlara uymayın. Ne kadar da az öğüt alıyorsunuz." (A'raf: 7/3)

"Hayır! Rabbine andolsun ki, aralarında çekiştikleri meselelerde seni hakem tayin edip, sonra da haklarında verdiğin hükümden dolayı içlerinde hiçbir sıkıntı duymadan tam bir teslimiyet göstermedikçe iman etmiş olmazlar." (Nisa: 4/65)

"Andolsun; iki yüzlüler, kalplerinde hastalık bulunanlar, şehirde kötü haber yayanlar bu hallerinden vazgeçmezlerse, seni onlara musallat ederiz. Sonra, senin yanında ancak az bir zaman kalabilirler. Lanetlenmiş olarak nerede ele geçirilirlerse yakalanır ve öldürülürler. Allah'ın önceden geçenler hakkındaki kanunu budur. Allah'ın kanununda asla bir değişiklik göremezsin." (Ahzab: 33/60-62)

İrtidadın sözlük manası: Bir şeyden dönmektir.

İrtidadın şer'i manası: İmam Semerkandi el-Hanefi irtidat hakkında şöyle diyor:

"İrtidat; imandan dönmek ve yüz çevirmekten ibarettir."

Kalyubi eş-Şafi irtidat hakkında şöyle diyor:

" İrtidat; küfür niyeti, küfür sözü veya küfür ameliyle islam'dan çıkmaktır. Küfrü gerektiren sözün şaka veya inat olması ile bir inanç eseri olması arasında fark yoktur."

İmam ibn-ün Neccar el-Hanbeli irtidat hakkında şöyle diyor:

"Mürted, müslüman olduktan sonra gerek şaka ve gerek gerçek zorlama ile olsun, gönüllü olarak küfrü kabul eden kimseye denir."

KUR'AN'DA İRTİDAT KAVRAMI

"Onlar ki imandan sonra kafir oldular ve küfür yönünde ilerlediler onların tövbeleri kabul edilmeyecektir ve işte onlar sapıkların ta kendileridir."

"Kimi yüzlerin ak kimi yüzlerin kara olduğu günde, yüzleri kara olanlara gelince (onlara denilir ki): "Siz iman ettikten sonra kafir mi oldunuz? Şimdi küfür işlediğinizden dolayı azabı tadın bakalım."

"Onlar ki iman ettiler sonra kafir oldular sonra iman ettiler sonra kafir oldular ve sonra küfürlerini artırırlar. Allah onları affetmeyecek ve doğru yola iletmeyecektir."

"İmanı bırakıp küfrü satın alanlar Allah'a hiçbir şeyle zarar veremezler. Onlar için pek acıklı bir azap vardır."

Onlar ki küfrettiler ve Allah yolundan saptılar ve onlara hidayeti açıkladıktan sonra peygambere karşı isyan ettiler. Onlar Allah'a hiçbir şeyle zarar vermezler ve Allah onların amellerini geçersiz kılacaktır."

"Ey Muhammed! Sana hürmet edilen ayı, o aydaki savaşı sorarlar. De ki: "O ayda savaşmak büyük suçtur. Allah yolundan alıkoymak, O'nu inkar etmek, Mescidi Haram'a engel olmak ve halkını oradan çıkarmak, Allah katında daha büyük suçtur.

Fitne çıkarmak ise öldürmekten daha büyüktür. Güçleri yeterse dininizden döndürünceye kadar sizinle savaşa devam ederler. İçinizden dininden dönüp kafir olarak ölen olursa, bunların işleri dünya ve ahrette boşa gitmiş olur. İşte cehennemlikler onlardır, onlar orada temellidirler."

"Kim imanı inkar ederse, şüphesiz amelleri boşa gider. O ahirette de kaybedenlerdendir."

SÜNNETTE İRTİDAT KAVRAMI

İbn Abbas (r.a)'dan rivayet edilmiştir:

"Rasulullah (s.a.s) bir gece Beyti Makdis'e iletildi ve gece döndü. Kureyş'e, bu gidişini, Beyti Makdisin alametini ve yoldaki kervanlarını haber verince Hasan (iki raviden birinin adı) dedi ki: Bazıları: "Biz Muhammed'in söylediğine nasıl inanırız?" dediler ve İslam'dan irtidat ederek kafir oldular. "

Tebdil (değiştirme) manasına bir örnek:

İkrime (r.a)'den rivayet edilmiştir. İbn Abbas dedi ki: Rasulullah (s.a.s):

"Dinini tebdil edeni (değiştireni) öldürün" buyurdu. (Buhari,Ebu Davud, Tirmizi, Nesei, İbni Mace)

Dinini terk eden ve cemaatten ayrılan manasına örnek:

Abdullah (r.a)'den Rasulullah (s.a.s) şöyle buyurdu:

"Bir müslümanın kanı ancak üç şeyden biri ile helalolur: Evlendikten sonra zina etmek, hak karşılığı olmaksızın bir nefsi öldürmek ve dinini terk edip cemaatten ayrılmak." (Buhari-Müslim)

"Onlara niçin alay ettiklerini sorarsan: Biz sadece lafa dalmış şakalaşıyorduk" derler. Onlara de ki: "Allah, ayetleri ve Rasulü ile mi alay ediyordunuz? Özür beyan etmeyin . Çünkü iman ettikten sonra küfre girdiniz."

"Allah ve Rasulü'nü incitenlere , Allah dünyada da ahrette de lanet eder. Onlara alçaltıcı bir azap hazırlar."

Muhammed İbn Sehl'den demiştir ki:

-"Ali İbn el- Mediniy'in şöyle dediğini duydum: Mü'minlerin emirinin huzuruna gelince bana dedi ki:

"Rasulullah'a söven kişinin öldürülmesi gerektiğine dair senedi sağlam bir hadis biliyor musun?"

"Evet" dedi. Ve Abdurrezzak'tan, o da Muammer'den o da Semmek ibn Fadl'dan o da Urve ibn Muhammed'den o da Belkın'dan bir adamdan demiştir ki:

"Rasulullah (s.a.s)'e söven bir adam vardı. Rasulullah (s.a.s) dedi ki: "Kim beni bu düşmandan kurtaracak?" Halid ibn Velid: "Ben" dedi. Rasulullah (s.a.s) Halid b. Velid'i göndererek o adamı öldürttü."

Mürtedin tövbeye davet edilmesinin hükmü:

Malikiler, Hanefilerden imam Muhammed ve İmam Ebu Yusuf, Şafii ve Hanbelilerin bir görüşüne göre mürtetin öldürülmeden önce tövbeye davet edilmesi şarttır,

Delilleri:

Allah (c.c) şöyle buyuruyor:

"İnkâr edenlere; eğer küfürden vazgeçerlerse geçmişlerinin bağışlanacağını söyle."

Bu ayeti kerimede Allah (c.c) ister mürtet ister kâfir olsun bütün küfredenlerle konuşup onları tövbeye davet etmemizi emrediyor.

Cabir (r.a)'den; rivayete göre:

"Ümmü Rûman isimli bir kadın mürtet oldu. Rasulullah (s.a.s) tövbeye çağrılmasını, kabul etmediği takdirde öldürülmesini emretti."

Ebu Musa el-Eşari (r.a) tarafından gelen bir adam Ömer b. Hattab'ın huzuruna çıkmış ve Hz. Ömer (r.a) ona:

- "Mağribeden bir haber var mı?”

- "Evet inandıktan sonra inkâr eden bir adam."

- "Ona ne yaptınız?”

-"Onu yakaladık ve boynunu vurduk."

-"Keşke üç gün hapsetseydiniz. Her günde bir kuru ekmek verseydiniz, tövbeye çağırsaydınız. Belki tövbe eder tekrar hakka dönerdi."

Daha sonra hz. Ömer (r.a):

- "Allah'ım ben bu olaya ne şahit oldum. Ne de duyduklarımdan hoşlandım." dedi.

-Hanefilerin kuvvetli olan görüşüne ve Malikilerin ve Hanbelilerin de bir görüşüne göre; mürtedi öldürmeden önce tövbeye çağırmak vacip değil müstehaptır.

Delilleri:

Rasulullah (s.a.s) şöyle buyurdu:

-"Dinini değiştireni öldürün." Bu hadisi şerifte Rasulullah (s.a.s) öldürülmeden önce tövbeye çağrılmayı zikretmiyor.

"Muaz ibn Cebel (r.a) kadı olarak Yemen'e gönderildiğinde Ebu Musa el-Eşari (r.a)'ye geldi. Orada bağlanmış bir adam gördü.

-"Bu nedir?" diye sordu. Ebu Musa El-Eşari (r.a): "bu adam yahudiyken müslüman oldu. Sonra tekrar yahudiliğe döndü." diye cevap verince Muaz (r.a):

-"Bu adam öldürülmeden oturmam. Allah'ın ve Rasulü'nün hükmü budur" dedi. Ebu Musa el-Eşari:

- "Otur” dedi. Muaz (r.a) ise:

- "Bu adam öldürülmeden oturmam. Allah'ın ve Rasulü'nün hükmü budur" dedi ve bunu üç defa tekrarladı. Sonra Ebu Musa el-Eşari (r.a) onun öldürülmesini emretti."

Burada Muaz ibn Cebel (r.a)'in mürtedi tövbeye çağırmayıp hemen öldürülmesini emrettiğini görüyoruz. Eğer tövbeye çağırmak vacip olsaydı Muaz ibn Cebel (r.a)'ın bunu bilmesi gerekirdi.

Hz. Ömer'in hadisine gelince; Ömer (r.a)'ın mürtetin tövbeye çağrılmadan öldürülmesini hoş karşılamamasının sebebi; mürtedi tövbeye çağırmanın vacip oluşundan değil, müstehap oluşundandır. Bu kişilerin İslam’a yeni girmiş olmaları nedeniyle kafalarında bir takım şüpheler olabileceği ihtimali olduğundan bunların tövbeye çağrılmadan öldürülmesini hoş karşılamamıştır.

Mürtedin Tövbeye Davet Edilmesinin Müddeti:

Malikiler, Hanefiler, Hanbeliler ve Şafii'nin bir görüşüne göre; mürtet üç gün tövbeye davet edilir tövbe etmezse öldürülür.

Delilleri:

Allah (c.c) şöyle buyuruyor:

"Buna rağmen onu (Salih (a.s)'ın devesini) kesip devirdiler. O zaman Salih: 'Yurdunuzda üç gün daha kalın. Bu yalanlanamayacak bir sözdür." dedi.

Allah-u Teâlâ; Salih (a.s)'ın kavmine ilâhi azap gelmeden önce üç gün mühlet vermiştir.

İmam Şafii'nin diğer görüşüne göre; mürtet olan kişi hemen tövbeye çağrılır. Tövbe etmezse bekletilmeden öldürülür,

Delili:

Allah ( c.c ) şöyle buyuruyor:

"Müşrikleri nerede bulursanız öldürün."

Süleyman İbnu Musa'nın haber verdiğine göre

"Osman (ra) 'in hilafeti zamanında bir kişi imanından sonra mürtet oldu. Hz. Osman (r.a) onu üç defa İslam’a davet etti. Kabul etmeyince öldürdü.

Bu rivayete göre; Osman (r.a)'ın mürtedi aynı mecliste üç defa tövbeye davet ettiği anlaşılıyor.

Hanefiler, Şafiiler ve Malikilere göre ikinci ve üçüncüde tövbesi kabul edilir. Dördüncüde ise gerçek bir tövbe ile tövbe ettiği anlaşılıncaya kadar hapsedilir.

Delilleri

'Allah (c.c) şöyle buyuruyor:

"Hürmetli aylar çıkınca müşrikleri bulduğunuz yerde öldürün. Onları yakalayıp hapsedin. Her gözetleme yerinde onları bekleyin. Eğer tövbe eder, namaz kılar ve zekât verirlerse serbest bırakın. Doğrusu Allah bağışlar ve merhamet eder."

Hanbelilere göre bir kaç defa İslâmı terkedip tövbe edenin tövbesi kabul edilmez öldürülür.

Delilleri:

Allah (c.c) şöyle buyuruyor:

"İnandıktan sonra inkâr edenler, sonra inkâr-da ileri gidenler yok mu? Onların tövbeleri asla kabul edilmeyecektir."

"Doğrusu inanıp sonra inkâr edenleri sonra inanıp tekrar inkâr edenleri sonra da inkârları artmış olanları Allah bağışlamaz. Onları doğru yola eriştirmez."

Dört mezhebe göre Rasulullah'a söven kişinin tövbesi kabul edilmeyip öldürülür.

-Hanefiler, Hanbeliler ve Malikilere göre sihirbaz ve zındığın tövbesi kabul edilmeyip öldürülür.

Şafiilere göre zındığın ve sihirbazın tövbesi kabul edilir,

Zındık: Kendini müslüman gösterip küfrünü gizleyen kişidir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest YILANOGLU

Ben hem cübbelii hem de , tüm "Allah resulü Muhammed" diyenleri seviyorum.

Sayın cübbelii : Bu konuyu 3 iletide verseydin de okunablirliğini daha da yükseltseydin ya a benim kardeşim.

( HAŞA ) "Fırtına çıktı rüzgar boran ' a tayfun 'a dönüştü demek ki Allah yok" diyeb bir forumdayız.

Ben zamettim okudum. Lakin okuyanların sayısı az olacak.. Bu iletinin devamında da ben de ilgili yorumumu yazacağım.

tarihinde YILANOGLU tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Son günlerde bu başlığın benzerleri yenileniyor. Aşağıya doğru bakarsak, yakın tarihli olmak üzere en az 3 tane daha benzer içerikli başlık var...

Şimdi biraz bakacak, bulursam hepsini birleştirmeye çalışacağım...

Oğuz, bir müslümanın bu tarz itiraf yapması ve bunu Kuran ve hadislere dayandırması daha güzel.Eğer birleştirirsen bunun tarihi geç olduğu için çok aşağılara kayar.Bence Gerçek müslüman düşüncesini doğru kaynaklarla yansıtan bu başlık kalsın.

Link to post
Sitelerde Paylaş

sadeceta,cübbeli ve yılşanoğlu(hüseyin üzmez avatarlı).Tam ateistlere göre 3 müslümansınız.Yani salak..İslamın ruhundan habersiz üç kuruşluk birer müridsiniz.Yürüyün,dergah sizin gibi salakları bekliyor.İslamı olduğundan farklı gösterip bir de müslüman geçinenlere biz münafık diyoruz.Siz ya münafıksınız veya salaksınız.Ama inşaallah ikincisidir.Hiç bu kadar ağır konuşmak istemiyordum ama beni mecbur ettiniz

Fıkıh hükümlerinin nereden kaynaklandığını bilmeden,kuran hükümlerinin bütünlüğünü dikkate almadan,islamı 7.asrın gereksinimlerine hapseden bu yobaz kafalar oldukça islam yeryüzünden hızla silinecektir.

tarihinde ozedonus_ tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

cübbeli,hüzeyinüzmez ve sadece ta..Sizin dünyanızın içinde bir müslüman değilim.SİZİN KAFANIZIN İÇİNDE GEÇEN MÜRTEDLİK VASIFLARINA SAHİBİM.

Modlardan birisinden ip numaramı alıp uygun bir kişiyi de kiralayıp beni müsaid bir vakitte öldürtebilirsiniz.

tarihinde ozedonus_ tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
sadeceta,cübbeli ve yılşanoğlu(hüseyin üzmez avatarlı).Tam ateistlere göre 3 müslümansınız.Yani salak..İslamın ruhundan habersiz üç kuruşluk birer müridsiniz.Yürüyün,dergah sizin gibi salakları bekliyor.İslamı olduğundan farklı gösterip bir de müslüman geçinenlere biz münafık diyoruz.Siz ya münafıksınız veya salaksınız.Ama inşaallah ikincisidir.Hiç bu kadar ağır konuşmak istemiyordum ama beni mecbur ettiniz

Fıkıh hükümlerinin nereden kaynaklandığını bilmeden,kuran hükümlerinin bütünlüğünü dikkate almadan,islamı 7.asrın gereksinimlerine hapseden bu yobaz kafalar oldukça islam yeryüzünden hızla silinecektir.

Doğrusu şu ki müslümanların en büyük düşmanları mürtedler deil münafıklarıdır(gerçi münafıklarda kendilerine ve diğer münafıklara göre ve Allaha göre mürteddirler ve ya inançsız). İslamı dötünden anlayıp islamı anlatlamaya çalışan cübbeli gibileri bilmiyorum hesap günü nasıl hesap verirler. Karşı yazı hazırlayacağım ama projeler projeler neyse...

Link to post
Sitelerde Paylaş

33/50 Ey Peygamber! Biz sana şu hanımları helal kıldık: Mehirlerini verdiğin eşlerin, Allah'ın sana ganimet olarak verdiklerinden elinin altında bulunanlar, amcalarının, halalarının, dayılarının, teyzelerinin kızlarından seninle birlikte hicret edenler. Peygamber kendisiyle evlenmek istediğinde, kendisini Peygamber'e hibe eden mümin bir kadını da öteki müminlere değil, yalnız sana özgü olmak üzere helal kıldık. Onlara eşleri ve elleri altındakiler hakkında neler farz kıldığımızı biz biliriz. Sana bir zorluk olmasın diyedir bu...Allah Gafur'dur, Rahim'dir.

4/3 Yetimler konusunda adaleti koruyamayacağınızdan korkarsanız, sizin için temiz kılınan kadınlardan ikişer, üçer, dörder nikahlayın. Eğer bu durumda adaleti gözetemeyeceğinizden korkarsanız, bir tek kadınla yahut yeminlerinizin/sağ ellerinizin sahip olduklarıyla yetinin. İşte bu, haksızlığa sapmamanız için en uygun yoldur.

5/33 Allah ve resulüyle savaşanların ve yeryüzünde bozgunculuk yapmaya çalışanların cezası şudur: Öldürülürler yahut asılırlar yahut elleriyle ayakları çaprazlamasına kesilir yahut bulundukları yerden sürülürler. Bu onlar için dünyada bir rezilliktir. Ahirette de onlara büyük bir azap vardır.

5/38 Hırsızlık yapan erkek ve kadının, yaptıklarına karşılık Allah'tan bir ceza olarak ellerini kesin. Allah Aziz'dir, Hakim'dir.

4:34 ERKEKLER, kadınları, Allah’ın kendilerine onlardan daha fazla bağışladığı nimetler ve sahip oldukları servetten yapabilecekleri harcamalarla koruyup gözetirler. Dürüst ve erdemli kadınlar, gerçekten Allah’ın koru(nmasını buyur)duğu mahremiyeti koruyan sadık ve itaatkar kadınlardır. Kötü niyetlerinden korktuğunuz kadınlara gelince, onlara (önce) nasihat edin; sonra yatakta yalnız bırakın; sonra dövün; ve bundan sonra itaat ederlerse onları incitmekten kaçının. Allah gerçekten yücedir, büyüktür.

7/166 Ne zaman ki, yasaklandıkları şeylerden ötürü öfkelenip başka aşırılıklar yapmaya başladılar, onlara şöyle dedik: "Aşağılık, maskara maymunlar olun!"

5/60 De ki;"Allah katında ceza olarak bundan daha kötüsünü size bildireyim mi? Allah'ın lanetlediği, üzerine gazap indirdiğidir o. Allah böylelerinden maymunlar, domuzlar ve tağut uşakları yapmıştır. İşte bunlardır yer bakımından daha kötü, yolun denge noktasını kaybetme bakımından daha şaşkın olanlar."

8/1 Savaş ganimetleri hakkında senden soruyorlar. De ki: "Ganimetler, ALLAH'ın ve elçisinindir." ALLAH'ı dinleyin, aranızı düzeltin. İnanıyorsanız, ALLAH'a ve elçisine uyun.

22/19 İşte şu iki hasım, Rableri hakkında çekişip durmuşlardır. Sonuçte küfre sapanlar için ateşten giysi biçilmiştir. Başlarının üstünden de kaynar su dökülmektedir.

22/20 Bu suyla, karınlarının içindekiler ve derileri eritilir.

22/21 Bunlar için bir de demirden kamçılar var.

Böyle bir kitabın ortaya çıkaracağı şey saldırgan bir din olabilir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Karşı yazı hazırlayacağım ama projeler projeler neyse...

Mal olan insanlara proje yazmanın ne gereği var.Rahatsız olmayın sayın aisto.Adamlar kafalarından bir şey yazmıyor ki.Birinin hedefi cinselliği önplana çıkarmakla müsllümanları cinsel sapık göstermek(yılanoğlu),diğerinin amacı müslümanların ne kadar mal ve saf olduğunu göstermek(sadeceta) öbürünün amacı ise müslümanların ne kadar insanlık için karanlık olduğunu göstermek(cübelii)..Üçü de halkın vicdanı olan Resullerin yöntemlerinden fersah fersah uzakta.

İşte bunlardır bizimle müslüman olmayanlar arasına kan davası sokanlar...Kuranın mesajını güncelleştirmeyip hayattan atanlar.Böylece islamı insanların hayatlarından çıkaranlar...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...