Mohammed 0 Oluşturuldu: Ekim 23, 2009 Raporla Share Oluşturuldu: Ekim 23, 2009 Değerli arkadaşlar şimdi gelin bakalım semavi dinlerin Allah ına şöyle bir göz atalım.. Okuduğumuz bilgiler doğrultusunda sözüne güvenilmeyen, dönek bir Allah karşımıza çıkacaktır.. Elbette ki duygusal mantıktan arınabilmişler için bu böyledir diyebiliriz.. Bu ilk mesajda sizlere neden güvenilmeyeceğini söylemeyeceğim. Öncelikle semavi dinlerde ki Tanrı algısı üzerine düşünmekte yarar var.. Elbette ilk olarak inanırların gözüyle bu Tanrı ya güvenilir mi diye sormak istiyorum? Unutmayalım ki söz konusu olan Tanrı, Tanrı bir söz verirse bu sözünden dönebilir mi? Tanrı şart koşar mı? Link to post Sitelerde Paylaş
dissector 0 Ekim 23, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 23, 2009 gönderildi Tanrının sevgisine layık olabilmek için yapılması gerekenlerin uzun listesi kitapta. Sözünden döner mi? Şahsen ondan söz alan,iletişime geçen kimse olduğunu sanmıyorum,Hank'in kıçını öpmek dininde de denildiği gibi,sosisli sandviç ketçapsız ve turşusuz yenmelidir.Çünkü öyle yazıyor. Link to post Sitelerde Paylaş
Freddie 0 Ekim 23, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 23, 2009 gönderildi Eğer tanrı verdiği sözden dönebilirse, bu durumda artık onun hiçbir lafına güvenmememiz gerektiği gibi kendisinin pek ahlaklı biri olduğu da söylenemez. Yok eğer tanrı verdiği sözden dönemez ise, bu durumda da kendi verdiği sözün kölesi olur ki artık onun herşeye kadir olmasından söz edilemez. Link to post Sitelerde Paylaş
Arthur S. 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi Ben daha çok Allahla peygamberlerin pazarlıklarına şaşıyorum. Hani bilirsiniz şu 3 ay oruç 1 ay oruç muhabbeti var ya. Bir kul Allah'a şart koşabilir mi? Ayrıca yükümlülüklerini yerine getiren bir dindarı cennete atmayı vaadetmekle Allah kendisini küçük düşürmüş olmaz mı? Hem biz eğitim köpeğimiyiz? Namaz kıl cennete gitle, engeli atla et ye arasında ki fark nedir? Allah bizim ibadetimize neden muhtaç, muhtaç değilse neden muhtaçmış gibi davranıyor? İbadet et diye bi yalvarmadığı kalmış. Link to post Sitelerde Paylaş
cubbelii 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi Tanrı bir söz verirse bu sözünden dönebilir mi? Dönmez. Tanrı şart koşar mı? Koşar. Şöyle ki Allah insanlara iman şartını koyar. İnsan iman ederse cennete, etmezse cehenneme gider. Link to post Sitelerde Paylaş
Dadaş 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi Tanrı bir söz verirse bu sözünden dönebilir mi? Dönmez. Döner Bakara 106 Biz herhangi bir âyetin hükmünü yürürlükten kaldırır veya onu unutturur (ya da ertelersek), Link to post Sitelerde Paylaş
cubbelii 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi Döner Bakara 106 Biz herhangi bir âyetin hükmünü yürürlükten kaldırır veya onu unutturur (ya da ertelersek), Orda hüküm diyor. Söz demiyor. Link to post Sitelerde Paylaş
kirec 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi allahu le yuhlifül miad... allah sözünden dönmez... allahın yapamayacağı şeylerden biri daha işte... sözünden dönemez.. evet bu durumda kendi kendisini kısıtlamaktadır... verdiği sözünden dönememek onun kudretine zarar vermez bilakis sözünde duramaması güçsüzlüğün göstergesidir... Link to post Sitelerde Paylaş
Dadaş 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi (düzenlendi) Orda hüküm diyor. Söz demiyor. Hüküm nedir vahiy nedir Ben kimim Sen kimsin Bu sorular uzar gider he güzelim he biz yanlış okumuşuz hüküm diyormuş allahcan sen devam et boncuk bulursan haber ver Ekim 24, 2009 tarihinde Dadaş tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Dadaş 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi allahın yapamayacağı şeylerden biri daha işte... sözünden dönemez.. Bu iletiyi yazan şahıs muslumanmı ? Bizi yiyor olmasın sakın allahın yapamıyacagı işlerde varmış cok şükür bunuda ögrenmiş olduk Link to post Sitelerde Paylaş
cubbelii 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi Hüküm nedir vahiy nedir Hüküm Allah'ın insanlara koyduğu kanunlardır. Bu kanunlarda değişiklik yapma tasarrufu yine Allah'tadır. Söz vermek ise Allah'ın müminlere cenneti vaad etmesidir. Allah vaadinden asla dönmez. Link to post Sitelerde Paylaş
Alphabeta 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi Döner Bakara 106 Biz herhangi bir âyetin hükmünü yürürlükten kaldırır veya onu unutturur (ya da ertelersek), Güneş ve ay ayet diyor.Ayet deyince yanlış şeyler algıladığından bu verdiğin kısmı yanlış düşünmüşsün. Önceden varolan canlılar vardı şimdi daha başka canlılar varoldu kimisi yokoldu.Bu gibi şeylerden bahsediyor verdiğin cümle. Allah, sözünden dönmez ama ortaya koyduğu canlı da varlık aleminde değişiklikler yapar. Link to post Sitelerde Paylaş
Mohammed 0 Ekim 24, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Ekim 24, 2009 gönderildi Mesela Yahudilere verdiği söz.. Ama gelin görün ki tutmamıştır bu sözü.. İsra 104: Sonra Israilogullarina: «Bu memlekette siz oturun, kiyamet koptugunda hepinizi bir araya getiririz.» dedik. Link to post Sitelerde Paylaş
Dadaş 0 Ekim 25, 2009 gönderildi Raporla Share Ekim 25, 2009 gönderildi Orda hüküm diyor. Söz demiyor. cübeli senelerdir senin gibi muslumanlarla tartıştıgım icin senin gibilerinin taktigini iy bilirim ben bu taktigi kısaca ÖKÜZE YATMA OLAYI diye adlandırıyorum. nedir bu öküze yatma olayı kısaca izah edeyim benim işyerimde bir cıragım vardı kendisine bir gün karşı büfeden gazete almasını söyledim Bana ilk cevabı şu oldu cırak-hangi büfeden ben -karşıdaki büfeden cırak - karşıda büfemi var ben - yok ben karşıda büfe oldugunu hayal ediyorum cırak - abi niye böyle garip bir hayal kuruyorsun ben - lan gerizekalı benimle dalgamı geciyorsun hemen karşımızdaki büfeyi görmüyormusun cırak- yok abi estafirulah karşıdakı büfecinin cıragıyla kavga ettim bu yüzden oraya gitmek istemiyorum ben- aslanım niye iki saattir ÖKÜZE YATIP canımı sıkıyorsun tamam kalsın istemiyorum gazete mazete Bügüne kadar tartıştıgım muslumanlar hep bu cıragın taktigini uygular anlamak istemedikleri konuyu anlamamazlıktan gelirler böylece karşıdakini bıktırıp idasından vazgecirmektir niyetleri cübelide klasik musluman oldugu icin aynı taktigi uyguluyor aslında cübbeli kuranın allah sözü oldugunu cok iyi biliyor ve yine cübbeli ayetlerin hükmünü degiştirecek güce sahib olan allahın verdigi sözden dönebilecek güce sahip oldugunuda biliyor. Ama cübbeli bunları bilmesine ragmen allah orada hüküm diyor hüküm şudur vahiy budur gibi gibi acıklamalara devam ediyor ben erzurumun paris kazasında büyüdüm ya hüküm nedir vahiy nedir bilmem Şimdi ben cübbeliye bakara 106.ayetin orjininde hüküm kelimesi gecmez desem birşey degişirmi sizce ? 1. mâ : ne, şey, bir şey 2. nensah : kaldırırız 3. min âyetin : bir âyet (âyetten) 4. ev nunsi-hâ : veya onu unuttururuz 5. ne'ti : getiririz 6. bi hayrin : hayırlı olanı, daha hayırlısını Bence hicbirşey degişmez bir başka müslüman gibi güneşte bir ayettir yıldızda bir ayetir şimşir tarakta bir ayet sayılır gibi numaralarla olayı acıklamaya(zırvalamaya) calışacak şimşir tarakmı? nerden aklıma geldi bende bilmiyorum Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts