terence 0 Kasım 30, 2009 gönderildi Raporla Share Kasım 30, 2009 gönderildi (düzenlendi) Kırmızıya 2 diyelim. Bir rengin kırmızı olduğunu 2 olduğundan mı biliriz? Yoksa 1, 3, 5, 6 vs. olmadığından mı? 1'in ve 3'ün olmadığı bir durumda, 2 anlamsız olur diyorum. Yani diğer rakamlarla kıyaslandığında, göreli pozisyonu itibariyle bir rakam anlam kazanır; böyle olduğu zaman da sen ona '2' dersin, '1 ve 3 değil' demezsin EDİT: Ek olarak, soyutlama, klasifize etme işlevinden bağımsız bir anlama sahip olamaz; şeyleri ayrıksı kategoriler altında, benzerlik ve farklılıkları ölçüsünde sistemik bir temsil dizgesine taşımaktır soyutlama ve kavramsallaştırma. Kasım 30, 2009 tarihinde terence tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
kenzo 0 Kasım 30, 2009 gönderildi Raporla Share Kasım 30, 2009 gönderildi Herhangi bir üniversiteye git, arşivlenen felsefe dergilerini tarat, tararken de şunu yaz: Deleuze+transcendence. Ne kadar çok makaleyle karşılaştığını sonra bize anlatırsın, felsefecilerin uluslararası komplosunu ve beceriksizliğini ortaya çıkarma görevi senindir dostum Felsefeciler havanda su dövsün dursun, bilimadamları işini yapıyor. Link to post Sitelerde Paylaş
A$tur 0 Kasım 30, 2009 gönderildi Raporla Share Kasım 30, 2009 gönderildi 1'in ve 3'ün olmadığı bir durumda, 2 anlamsız olur diyorum. Yani diğer rakamlarla kıyaslandığında, göreli pozisyonu itibariyle bir rakam anlam kazanır; böyle olduğu zaman da sen ona '2' dersin, '1 ve 3 değil' demezsin EDİT: Ek olarak, soyutlama, klasifize etme işlevinden bağımsız bir anlama sahip olamaz; şeyleri ayrıksı kategoriler altında, benzerlik ve farklılıkları ölçüsünde sistemik bir temsil dizgesine taşımaktır soyutlama ve kavramsallaştırma. Bu dediklerine itirazım yok. Link to post Sitelerde Paylaş
terence 0 Kasım 30, 2009 gönderildi Raporla Share Kasım 30, 2009 gönderildi Bu dediklerine itirazım yok. Ben de onu demeye çalıştım işte, o zaman sorun yok Link to post Sitelerde Paylaş
Trajito 0 Kasım 30, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Kasım 30, 2009 gönderildi (düzenlendi) "Felsefeciler havanda su dövsün dursun, bilimadamları işini yapıyor." (kenzo) O zaman en çok işi din adamları yapıyor. Felsefeye daha yakın. Kasım 30, 2009 tarihinde Trajito tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
kenzo 0 Aralık 1, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 1, 2009 gönderildi (düzenlendi) "Felsefeciler havanda su dövsün dursun, bilimadamları işini yapıyor." (kenzo) O zaman en çok işi din adamları yapıyor. Felsefeye daha yakın. He öyle, çişimi yapıyom, çişimi yapıyom, popom kuru kalıyo. Post strüktürel agonizmanın diyaletik metaforlarından kopup gelen ironik bir yapı bozumundaki hem var hem yok olmanın dayanılmaz tezatlıgından kaynaklanan tanımlanabilir aşkın varlıklardan size selam getirmişem... Aralık 1, 2009 tarihinde kenzo tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
terence 0 Aralık 1, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 1, 2009 gönderildi He öyle, çişimi yapıyom, çişimi yapıyom, popom kuru kalıyo. Post strüktürel agonizmanın diyaletik metaforlarından kopup gelen ironik bir yapı bozumundaki hem var hem yok olmanın dayanılmaz tezatlıgından kaynaklanan tanımlabilir aşkım alemlerden size selam getirmişem... Poststrüktürel dediğin düşünürlerin hangileri 'diyalektikçi' imiş? Antagonizmayla, agonizma tabirlerini karıştırıyor olmayasın? Senin poststrüktürel dediğin düşünürler arasında hepsi yapısökümcü müymüş? Yapısökümcülük neymiş? kenzo, kafası çalışan adamsın; yel değirmenlerine saldırma, otur oku adamları, sonra yorum yap. Link to post Sitelerde Paylaş
kenzo 0 Aralık 1, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 1, 2009 gönderildi otur oku adamları, sonra yorum yap. Ben gazel okumam. Siz okuyun. Link to post Sitelerde Paylaş
terence 0 Aralık 1, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 1, 2009 gönderildi Ben gazel okumam. Siz okuyun. Aman küfre düşme, okuma Homi Bhabha gibi 'yapısökümcülerin', Harvard'larda hoca olması, kültür kuramları, postkolonyal teori ve cinsiyet teorileri araştırmacıları tarafından senden çok alıntılanması, kesin senin 'harbi adam' olmandan dolayıdır Ya oku, ya da yorum yapma; Derrida azılı bir diyalektik karşıtıdır, ayıp yahu... Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts