michaelscoffield 0 Aralık 8, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 8, 2009 gönderildi NUR SURESİNDEN... 2- Zina eden kadın ve zina eden erkekten her birine yüz sopa vurun; Allah'a ve ahiret gününe inanıyorsanız, Allah dini(ni tatbik) hususunda sizi sakın acıma duygusu kaplamasın! Müminlerden bir grup da onlara uygulanan cezaya şahit olsun. 3- Zina eden erkek, zina eden veya müşrik olan bir kadından başkası ile evlenemez; zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya müşrik olan erkek evlenebilir. Bu, müminlere haram kılınmıştır. 4- Namuslu kadınlara zina isnadında bulunup, sonra (bunu ispat için) dört şahit getiremeyenlere seksener sopa vurun ve artık onların şahitliğini hiçbir zaman kabul etmeyin. Onlar tamamen günahkardırlar. 5- Ancak bundan sonra tevbe edip ıslah olanlar müstesnadır. Çünkü Allah çok bağışlayıcı ve merhametlidir. 6- Eşlerine zina isnadında bulunup da kendilerinden başka şahitleri olmayanlara gelince, onların her birinin şahitliği kendisinin doğru söyleyenlerden olduğuna dair dört defa Allah adına yemin ederek şahitlik etmesidir. 7- Beşinci defa da, eğer yalan söyleyenlerden ise, Allah'ın lanetinin kendi üzerine olmasını dilemesidir. 8- Kadının, kocasının yalan söyleyenlerden olduğuna dair dört defa Allah adına yemin ve şahitlik etmesi, 9- Beşinci defa da, eğer (kocası) doğru söyleyenlerden ise, Allah'ın gazabının kendi üzerine olmasını dilemesi kendisinden cezayı kaldırır. 10- Ya Allah'ın size bol lütfu ve merhameti olmasaydı ve Allah tevbeleri kabul eden hüküm ve hikmet sahibi olmasaydı (haliniz nice olurdu.)? 2- Zâniye ve zânî; ZANİYE, zina eden kadın ZANÎ zina eden erkek demek olduğu belli, fakat zaniye ile mezniyeyi ayırmak gerekir. Her zaniye mezniyedir; ama her mezniye, zaniye değildir. Çünkü mezniye, zina edilen kadın demektir ki, şiddetle ve zorla da olabilir. Zorla zina edilen kadına ise mezniye denilirse de zaniye denilemez. O zira ancak kendi istek ve arzusu ile zina işlemiş kadına denilir. Karşılıklı rıza ile işlenilmesi sebebiyle, zina fiilinde bu fiili işleyenler ortak olur. Zorla zina edilen kadın ise hiçbir yönden fail değil menf'ul dür. İşte burada, zorlanana had cezası gerekmeyeceğini anlatmak için zaniye denilmiş, mezniye denilmemiştir. Şunu da unutmamalıdır ki maksat, zinalarının sabit olduğuna şer'î yönden hüküm verilmiş olan zanî ve zaniyedir. Zinanın tesbiti ise "Onlara içinizden dört şahit getirin." (Nisa, 5/15) âyetinin ifadesi ve delaletine göre dört şahide veya dört kere ikrar etmeye bağlıdır. Netice olarak zina ettiği bu şekilde sabit olan ve sabit olduğuna hüküm verilen kadın ve erkek, Şimdi bunlardan herbirine yüz celde vurunuz. Link to post Sitelerde Paylaş
Renaultferrari 0 Aralık 8, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 8, 2009 gönderildi (düzenlendi) Anadolmurat arkadas Oncelikle disaridayim cepten uzaktan baglantiyla cevap veriyorum turkce harfler cikmiyor ozur dilerim. Ardindan, birak bana masal anlatmayi yok fi tarihinde yazdiklarimi oku falan, madem onlari okuyacagiz neden uc tane yeni baslik aciyorsun? Git onlarin altina yaz. Simdi suraya cevabini bir ver bakalim. Tekrar ediyorum madem zina hukumleri tecavuzde geciyor: 1) Tecavuz icin dort sahit gerekli mi? (evet/hayir) 2) Zani tecavuz eden erkek mi demek? (evet/hayir) Bu forumda bir kere durust davranin. Hadi kolay gelsin. şimdi önümüzdeki evvelce yazdığım yazıları iyi oku ! Neden nekrofili, pedofili gibi şeylere 4 istenmiyor? Bence bunlar insanın yüzünü milyon kat daha çok kızartır. zina olayında 4 şahit istenmiyor dedim mi bütün zina vakalarında 4 şahit istenir nokrofilide zina var diyorsun.. ispat et.. 4 şahit pedofilide zina var diyorsun... ispat et... işte cariye.. yani hür olmayan bir çocuk bunu bir kişi görmüşse... çocuk çocuk olduğundan hür olmadığından... ailesi kontrol eder durum nedir ne değildir.. aile neder.. ortada bekaret ne durumdadır.. ne durumda değildir.. aile kararını verir der ki çocuğum hür değil.. ben davacıyım.. işte eşya konuşur.. buyrun ip ucuları.. bu adamın dediği doğrumu değil mi bakın araştırın.. denir.. iş meydana çıkar pedofoli herkesin içinde tanıdıkların içinde cemiyet içersinde rezil olur cezalandırılır.. başka ceza ile değil.. derisine vurulmak süretinde.. 100 değnek.. ve bunu davalı yakınları tanıdıkları önünde cezalandırılır.. onu linç edip hapse atıp nokta nokta hatta öldürme ihtimali olan bir yere terk edilmez..bir anlık yanlışlık için.. şuca verilen cezada HADD ÇİĞNENMEZ eğer çocuğun ana babası yahut yoksa ondan sonraki en yakınları: bu görmüş adam 4 sahit getirsin.. derse oda getiremezse.. etrafının tanıdıklarının herkesin içinde cemiyet içinde suçladığı pedofoli değil onun yüzü kızarır... cezalandırılır ****** yazdığım yazıyı iyi okumuyorsunuz neden 4.. neden 3 istemedi.. neden 2 istemedii herşeyde cenabı hak 2 şahit ister.. neden zinada 4 İNCELİĞİNİ ANLAMIYORMUSUN: çünkü hiç bir vakit CEMİYET İÇERSİNDE KULUNUN yüzünün kızardığına asla razı değil cenabı hak onun için 4 şahit istiyor yaa.. anlamıyormusun hala... toplum içinde kulunun yüzün kızardığına razı değildir... ceza toplum içinde verilir AÇIK CELSE AÇIK... AÇIK DURUŞMA sonra sen gülhane parkını biliyor musun... ben neler duydum neler.. EYÜP sultan camiinin orada bile.. Sırf sevmedikleri bir kadına ceza çektirmek için 4 adam hayli hayli toplanabilir sen anlamıyorsun galiba... mahkemede 2 şahit istenir.. hükemet bir meselede 4 adam toplanmış olsa.. onların ifadelerini incelemez mi.. komplo mu değil mi... ifadeler birbirini tutuyormu tutmuyor mu.. çelişkiler varmı yok mu bunlara bakmaz mı.. bunları es mi geçer... geçmez.. öyle kolay mı sonra İslamda.. sadece bir kadına ceza veremezsin.. eğer zina eden o erkeğe bir ceza veremezsen.. kadınada veremezsin.. mesela bir kadın DELİ ile zina etse 4 kişin önünde.. deli deli olması dolayıyla... islam şeriatında ceza yoktur diğer kanunlarda bile ceza yoktur islam der ki erkek asıldır kadın onun feridir.. bir şeyin aslına ceza veremezsen.. ferinede veremezsin denir.. aklı başında olan kadına kılına bile dokunamazsın... der bir video kaydı olur mu ? olur mu. olmaz mı onu gerekli merciler karar verir olay incelenir.. kadın yada erkek videodan haber varmı yok mu ? nedir ne değildir.. kastı mahsus varmı yok mu ? kim suçlu kim değil... eğer ikiside bilerek yapıyorlarsa bunu... 4 kişi değil milyonla insan gördü bunu elbette islam şeriatında.. kırbaç cezası verilir eğer olay incelendiğinden kadın suçluysa.. erkeğe kopmlo yapmışsa erkek masumsa farkında değilse kameradan... İslam şeriatında.. yukarıda verdiğim meşhur örnek gibi yani deli ile zinada deli erkeğe ceza verilmez.. kadınında kılına doknamazsın islam şeriatında.. zina eden erkeğe ceza yoksa.. kadınada yoktur o halde erkek masumdur der erkeğe ceza vermezsen... kadına da ceza veremezsin.. erkek masumdur diyipte yinede ceza verirsen.. şuçlu olan kadınada verirsin böylelikle bir daha o erkek.. iyi ders alır aldanmaz... konuşmanın Özü: zina eden erkeğe ceza yoksa.. onunla zina eden kadınada yoktur... ****** rakamı arkadaşların da belirttiği gibi tamamiyle ayşeyi aklamak amaçlı bir rakamdır. ayrıca bu rakamın tecevüz vakalarını da arttırdığı söylenebilir. örneğin eve geldin karınla arkadaşı oturuyor evde. sal karını dışardan bişi almaya, balinle komşunun karısını. kaç şahit var? yok. ha olur ya karısı basar. kaç şahit var? yarım. gene ceza yok. eğer bu 4 olayı ile birinin yüzünün kızarması önleniyorsa zinayı yapanın değil zinayı yapan kadının kocasının yüzünün kızarması engelleniyordur: şöyleki: + abi sana bişi söylücem ama kızma - söle kanka. + abi valla bak kızmıcağına yemin et - valla billa cart curt + abi yengeyi geçen senin komşu remzi balinlemiş diyorlar. - hee bende duydum iniltileri. benim karınınkine benziodu ama 4 şahit yok piyasada. temizdir yengen. iftira atanlar 4 şahit getirsin. + hee tamam ozaman abi. toto yap bize 2 demli çay Allah diyor ki.. mümin bir insana ben zina eden bir kadın vermem nikahlamam mümine haram kıldım diyor ordada namussuzluk varsa... o kişi ben mümin değilmişim der. kendimi mümin sanırdım acaba ben kimin düzenini bozdumda bana bu ceza geldi.. diye nefsini muhasebeye çeker.. namus: Allahın koyduğu düzene denir.. başka bir bakış acısıyla bakalım orada tecavüz var gözbebiğin karın nerde ? bilmem evdedir herhalde heeh işte bilmediğinden dolayı bu cezayı aldın kızın göz bebiğin manasına gelen kerimen kızın nerde ? bilmem sokata geziyor.. heeh bilmediğinden dolayı bu cezayı aldın.. tecavüze vakasında şuc senindir... eğer sen üzerine titreseydin gereken ilgiyi alakayı gösterseydin.. bu başına gelir miydi şuc sende dişi aslanda aslandır amma yavrularını korudu müddetçe.. kızını hoppa cicili bicli büyüttüğün gibi aslan gibide yetiştirmelisin eskinden.. bak kızım şu duvara düküyorum bu tükürük kuruyana kadar bakalla gidicen gelicen... sen hür olmayan kızını sokakağa teslimetmişsin.. tülden elbise giyse bu kadar ilgi çekmezdi.. ***** Renaultferrari sana bir soru sorayım:Diyelim birisi bir gün evine gitti, yengemizin üzerinde afro-amerikan bir erkek porno yıldızı seri biçimde çalışıyor. Bizim abinin yanında da sadece Süleyman ve Faik var. Bizim abi tutup da zenci beyefendiye "kardeş, aman erken boşalma, bu tempoyu korumaya devam et, ben iki sokak ileriden Muzaffer'i çağırayım bir de o görsün." diyebilir mi? zina olayını hariçi kimse görürse.. 4 şahit getirmeli. zina olayını koca yada çok yakını görse... kellesini bile alır.. onu kim tutar... sonra o kimse ALlahın verdiği habere göre.. Mümin değildir.. çünkü Allah kitabında.. mümine nikahladığım kadın asla zina eden biri olmaz diyor haram kıldım. diyor.. eğer bir koca.. karısını o durumda görürse.. yakalarsa.. demek ki koca MÜMİN değilmiş.. çünkü ben mümine zina edecek bir kadın vermem haram kıldım diyor.. yani konumanın özü: ortada bir namussuluk varsa.. dine göre suç kadının değil.. erkeğindir.. çünkü o mümin değildir diyor.. cenabı hak erkek namussuzdur.. diyor kadın değil.. mümin olmayan biride karısı böyle görürse.. ne yapacağını herkesin anlayışına bırakıyorum.. Mümin biri yakalarsa karısını dersen Allah kitabında ben haram kıldım diyor bir mümini ben bu duruma sokmam diyor Allah anladın mı ? ****** Her şeyde 2 sahit istendiği halde neden ZİNADA 4 şahit getirin diyor çünkü Cenabı Hak hiç bir vakit kulunun toplum içinde yüzün kızardığını istemez onun için diyor ki.. 2 kişi mi.. zina olayını kılıç kınına girer gibi gördü zina ediyordu... biz kabul etmiyoruz.. 4 şahit getirsene bana diyor... 4 kişi getirilirse ifadeleri alınır.. tutuyormu tutmuyot mu ifadeler incelenir.. kopmlomu kopmlo değil mi.. bakılır eğer bir pürüz görülürse.. 3 sahit doğru söylüyor 4cü olayı sallıyorsa. o 4 şahiti.. toplum içinde derilerini vurulmak süretinden kırbaç cezası verilir.. ben kulumun ne yaptığını bilirim.. sen bana 4 şahit getirsene diyor hayır.. o halde ceza yok.. sana ceza var... iddaa ve iftira ettiğin için eğer 4 şahit getirilirse.. yani 4 şahit olayı kılıc kınına girer gibi görmüşse.. şahitlerin ifadeler incelenmiş.. doğru söyledikleri anlaşılmışsa o zaman... zina edenler seks yapanlar 4 kişin önünde bu işi yapmışlardır... bunlarda AHLAK NAMINA bir şey kalmamış denilir. topluma zararı olur.. denir.. ve cezalandırılır... Anladını mı neden herşeyde iki şahit istendiği halde Zinada 4 şahit isteniyor.. çünkü cenabı hak kulunun cemiyet içinde hiç bir vakit yüzünün kızardığına razı değildir.. 4 şahit ister.. eğer zinada 4 şahit yoksa... yani ifadeler birbirini tutmuyorsa... zina yaptıkları iddaa edilenler serbesttir.. 3 kişin önünde zina yapmış olsalar da serbesttir kimse ispatlayamamıştır yüzleri kızarılmaz.. bunlar zina yaptı diyen etrafa yayan o 3 şahit... 4cü şahit getiremediklerinden toplum içinde onlara ceza verilir.. mesele: 4 şahitin ifadeleri alınıp incelenmesidir ******** NUR 2. ayetin meali 4 şahit getirip ifadeleri alınıp incelenip.. yani zina edenleri.. 4 kişi gayet açık görmüşse kılıc kınına girer gibi.. zina edenlerde ahlak namına bir şey kalmamış denir toplum içinde kırbaç cezası verilir... şimdi buna JADI ve çoğu Kimseler Ne kadar ilkel ne kadar iğrenç derler RENAULTFERRAİ onlara der ki : bugün en medeni sayılan asırda.. zinadan içeri hapse gireni ne yaparlar.. kardeşim buyrun medeniyetn en modern hapishanesine girdiniz avrupa stantardlarına uygun.. duvarları renkli temiztir.. (evet bunlar doğru olabilir renkleri güzel olabilir) fakat sonra modern hapishanemize hoş geldiniz.. ne zaman gidiyorsunuz.. kaç sene yediniz..diyerek hoş mu karşılarlar yoksa onu....... artık tecavüzden HAPİS YATAN bir kimseye ne yaparlar.. herkesin anlayışına bırakıyorum islama dil uzatma ilkel iğrenç deme... asıl ilkellik.. iğrençlik bir anlık hakimiyetini kaybeten adamın en medeni denilen ülkelerde bile hapishanlerdedeki gördüğü muamelelerdir.. islama dil uzatarak ilkel iğrenç dediğiniz şey aslında tecavüz edenin.. bir anlık hakimiyetini kaybetmesi yüzünden hapishanelerde.. ona ne iğrençlikler neler neler..yapılmasına hatta bir anlık nefsine hakim olamaması yüzünden hayatının imha olmasını engelleyen bir Emirdir İslam CEZA EMRİNDE.. O KİŞİYE tanıkları içinde toplum içinde... ve davacının gözü önünde.. 100 değnek deriye vurularak ceza verilecek kaydı vardır bunun çok hikmetleri vardır.. mesela zina edenin bir anlık hakimiyetini kaybetmesi.. bu olayın meydana çıkması durumda.. kız tarafının kadın tarafının yakınları akrabları amcası dostu arakadaşları zina eden adamı erkeği 5 dakkada linç etmesi tartaklaması -yapabildilerse yaptılar- yaparlarsa birde hapshanede.. orada da (nokta nokta.. hatta ölümü.. söz konusu iken) bu kadar ilkel iğrençlikler her ne asırda olursa olsun meşru kabul edilirken islam davacıların yani mağdur olan yakınların suçluya verilen cezayı gözlerinin önünde 100 değnek vuruşlarını.. biiirr ahhh ikiii ahhh üç ahhh 4 Allahh diyerekten haykırışlarını en birinci saftan izlemeleri işitmelerini ister ki davacılarda tanıdıklarda ACIMA DUYGUSU UYANSIN.. VE BU ZİNA EDEN CEZASINI ALMIŞTIR HİSSİ UYANMASI için ve bu asırdaki iğrençliklerin fenalıkların önlenmesi içindir yoksa kimsenin göremediği yerde sen ona değil 100 değnek.. ağzını burnu dağıtsan.. yinede davacılar bu durumu görmezlerse tatmin olamazlar... işte Allah adamı böyle şaşırtır.. nasıl mı ? linç etmek parça parça etmek istediğin o kişiyi.. gözünün önüncde cezasını verdirtiyor 100 değnek vuruşlarını gördüğünde çığlıklarını işittiğinde ister istemez.. parçalamak istediğin adama ACIRSIN.. 20 değneğe kadar acımazsan 50 de açırsın işte allah şaşırtır adamı ne oldu parçalamak istediğin adam acıdın şurada en nefret ettiğin birine tren çiğnediğini görsek aman dersiz.. gözlerimiz kaparız.. sapsarı kesiliriz daha duygulu olan ayy der bayılır işte İSLAM bir anlık zina için.. bir anlık isyan için.. kim olursa olsun Onu hapishanedekiler teslim edilmiyorda davacılar yakınları tanıdıkları arkadaşları.. görsün.. buna yapılan cezayı.. bağırışlarını işitsin.. istiyor ******* NUR 2 AYETİN MEALİ: nur 2: Zaniye (zina yapan kadın) ve zani (zina yapan erkek); o zaman ikisinden herbirine yüz celde (yalnız cilde tesir edecek sopa) vurun. Eğer Allah'ın dînini (uygulama) konusunda, Allah'a ve ahiret gününe inanıyorsanız; onlara merhamet sizi tutmasın (size mani olmasın). Ve onların (ikisinin) azabına, MÜ'MİNLERDEN BİR GRUPTA ŞAHİT OLSUN şimdi : cenabı hak cezanın gizli verildiğini istemiyor aleni olarak verilmesini istiyor zira gizli olursa belki adama 21.yüzyılda belki bile değil.. yüsek ihtimalle tecavüz edilir.. işkence yapılır.. hatta hayatı bile imha edilebilir.. onun için ulu orta insalarında ceza verilirken bu duruma şahit olmasını istemiyor.. cemiyet içinde tanıdıklar içinde toplum içinde cezalandırılırken.. MÜMİNLERDEN BİR GRUPTA olsun istiyor: yani elinden dilinden selamette kalınmış.. yani dilinden tut eline kadar bütün azaları iman etmiş olan kimselerinden bulunmasını cezanın usülune uygun verildiğine şahit olmasını istiyor... ki aynı kişiye bir şuçtan dolayı bir daha toplanıp ceza verilmesin diye Aralık 8, 2009 tarihinde Renaultferrari tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
tuvat 0 Aralık 8, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 8, 2009 gönderildi Bu başlığı açan arkadaş eğer bu formda bulunan arkadaşlarla dalga geçmiyorsa kesin iman uğruna beynini iptal etmiş bir kuldur. Be kardeşim eşlerin birbirlerini aldatması (sadakatsizlik, zina) olayını nasıl olupta tecavüz ile aynı kefeye koyuyorsun. Tecavüz ağır bir suçtur ve cezasınında ağır olması gerekir, modern yasalara göre öyledirde. Zina ise birbirleri ile küçük yaşta zorla evlendirilmiş, sevgi ve aşkı tadamamış, reşit olduğunda ferman dinlemeyen gönlünü başkasına kaptırmış evli insanlar arasında olur. Eşlerden birinin başkası ile cinsel ilişkiye girmesidir. Bu kesinlikle zorla olmaz hatta olamaz. Bu eşlerden erkek olanı ihtiyacını genelevlerde zina yaparak giderir. Gönlünü birine kaptırmışsa onunlada evlenir. İslam ülkelerinde bu hiç yadırganmaz. Kadın olanı ise dört şahidin bulunmadığı ve fırsat bulduğu yerlerde bu ihtiyacını zina yaparak giderir. Bazan ölümü bile göze alarak gönlünü kaptırdığı kişi ile kaçar. Kardeş aklını başına devşir ve gözünü açarak etrafına bir bak. Gelişmiş hiçbir ülkede zina yaşanmaz. Çünki birbirlerini tanıyıp sevmeden evlenen olmaz. Evlendikten yıllar sonra birbirlerinden bıktıkları anda medeni bir şekilde boşanırlar. Boşanmadan eşlerinden başkası ile cinsel ilişkiye girmezler. Nedenmi? Çünkü çok ayıp olarak bilinir. Ahlaksızlık sayılır. Sen evlen 2-3-4 tane karı ile bunlar sana sadık kalsınlar öylemi? Aklını sevsinler. Bir kadın eğer isterse onu demir kafesin içine koysan nefes alması için bıraktığın delikten bile seni aldatır ve ruhun bile duymaz. Hele birde üzerinde din gibi bir örtü varsa. 4 şahit olayı islamda zinanın serbest olduğu anlamına gelir. Hiç zorlanmadan düşün. Başkası ile cinsel ilişkiye girecek olan iki evli insan sevişmenin bir iki dakika sürdüğü islam ülkelerinde 4 şahit önünde davul zurna eşliğinde bu işi yapacak kadar aptal olamazlar. 4 değil 1 şahit bile olması imkansızdır. Günümüzde belki gizli kamera ile tesbit edilebilir. İslamın hukuk sistemi tamamen akıl dışı ve insana hiç yakışmayan bir sistemdir. İslamın Hukuk sistemini reddetmek beni dinden çıkarırmı? Bu başkasının değil benim nasıl düşündüğüme bağlı. Başlığı açan reno xt arkadaşın halen bizimle kafa bulduğunu düşünüyorum. Ama yinede iki satır yazayım dedim. Saygılar. Link to post Sitelerde Paylaş
marcos 0 Aralık 9, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 9, 2009 gönderildi R.Ferrai konuyla ilgili açtığın diğer başlıkta tecavüz hakkında bazı örnekler vermişsin yok karısının nerde olduğunu bilmeyen yok kızının nerde olduğunu bilmeyen gibi; Ankara'da gece işe giderken tecavüze uğrayan hemşire için kim suçlu onun nerde olduğunu herkes biliyordu. Yoksa onu suçlu yapan şu hadismi: "Kadın, yanında kocası veya bir mahremi bulunmadıkça yolculuğa çıkamaz" (Buhârî, Taksîr, IV, Sayd, 26, Savm, 67; Ebû Dâvud, Menâsik, III) Zina var olduğu müddetçe hastalıkların olacağı tam bir saçmalık.Hele hele hastenelere gidin ağzına kadar dolu sebeb zina düşüncesi daha da saçmalık.Cinsel yolla bulaşan hastalıklarla sadece Zührevi Hastalıklar Hasteneleri uğraşır birkere diğer hastahanelerin cinsel ilişki ile hastalık kapmış hastalarla nasıl bir alakası var.Şimdi ben kalp hastasıyım ülkede 100 binden fazla kalp hastası var.Ve bu hastalık sürekli kontrol gerektirir.Şimdi sen yüzbin kalp hastası için zinacımı demeye getiriyorsun varmı dört şahıdin.Önceden yazayımda ben o hastalara zinacı demiyorum zina nedeni ile Allah hastalıkları musallat ediyorki ibret alalım gibi birşey söyleme.Başkasının yaptıkları nedeniyle benim cezalandırma zalimlikten başka birşey olmaz. Birde sen hep deynek cezasından bahsediyorsun.Recm'i nereye sakladın.Deynek cezası bekar olanlara verilir evliler için recm cezası vardır.Ha sen şimdi çıkıp recm aslında şudur taşlama filan yok Had cezası yok dersin.Bak bakalım bu hadis doğrumu "Önce şahitler taş atmaya başlar, sonra devlet başkanı, sonra diğer insanlar" (Zeylai, a.g.e., III, 319 vd.; es-Şevkânî, a.g.e., VII,108) Recm ile ilgili pek çok hadis var.Maiz olayı ünlüdür mesela. Buradan İslam şeriatı le yönetilen ülkeler gidecek olan müslümanlara bu işin püf noktasını vereyim.Anal, oral ve diğer fantazilerinizde recm cezası almazsınız.Bu işlerde Tazir cezası alırsınız.Evli olsanızda Tazir cezası alırsınız yani.Tazir cezasından da korkmanıza gerek yok "Kim had olmayan bir konuda had cezasına ulaşan bir ta'zir cezası verirse, o zulüm yapmış olur" (Zeylaî, Nasbü'r,-Râye, III, 354; el-Heysemî, Mecmau'z-Zevâid, VI, 281). Biz ateistler için ise zaten proplem yok recm deynek tazir gibi cezalar müslümanlar içindir.Anlayacağınız her türlü fantazi bize serbest.(Tabi İmam Şafi'ye yalakalık yapacaz.Mübarek adam bizi düşünmüş.Birde bu ateistler nankörlük yapar yuh lan size ateler) Ha birde şunu söyleyeyim neydi o pedofil filan ölüyle (ıyğğğğğğğğ) olan işlerde fetvaları hiç ama bilmiyorsun.Recm deynek veya tazir cezasının uygulanması için; Zina edilen kişinin diri olması, Zina edilen kadının ergin veyahut kendisine cinsel istek duyalacak yaşta olması (bura ayrı bir tartşma konusu), Para karşılığında olmaması- para karşılığında olursa ceza uygulanmaz(Hanifiyim der yırtarız bizde yalanmı yok), Penisin vajina ile birleşmiş olması(göğüslerine boşaldım der yırtarsın yine Hanefiyim diyicez), Zina eden kadının kocası iktidarsız olması gerekir.(kadının kocası malı çıkarır birde kaldırırsa ...... anlarız) Kısaca şunuda söyleyeyim 21 yüzyılda zina suç değildir.Evlilik kişiler arası sözleşme olarak algılandığından sözleşmenin ihalali olarak değerlendirilir.Sadece boşanma için sebeb teşkil eder. Link to post Sitelerde Paylaş
marcos 0 Aralık 9, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 9, 2009 gönderildi R.Ferrari kılıcın kına girmesi gibi gördüklerine şahitlik gerekir diyerek çok doğru bir noktaya işaret ediyorsun. Örnekle:Değil dört kırkdört kişi beni evli bir kadınla yorgan, çarşaf altında görsün veya arada görmeyi engelleyici başka birşey olsun fakat ne yaptığımızda net bir şekilde bilinsin (adamlar keriz değil heralde) recm cezası uygulanamaz. Link to post Sitelerde Paylaş
Renaultferrari 0 Aralık 9, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 9, 2009 gönderildi R.Ferrai konuyla ilgili açtığın diğer başlıkta tecavüz hakkında bazı örnekler vermişsin yok karısının nerde olduğunu bilmeyen yok kızının nerde olduğunu bilmeyen gibi; Ankara'da gece işe giderken tecavüze uğrayan hemşire için kim suçlu onun nerde olduğunu herkes biliyordu. Yoksa onu suçlu yapan şu hadismi: "Kadın, yanında kocası veya bir mahremi bulunmadıkça yolculuğa çıkamaz" (Buhârî, Taksîr, IV, Sayd, 26, Savm, 67; Ebû Dâvud, Menâsik, III) Zina var olduğu müddetçe hastalıkların olacağı tam bir saçmalık.Hele hele hastenelere gidin ağzına kadar dolu sebeb zina düşüncesi daha da saçmalık.Cinsel yolla bulaşan hastalıklarla sadece Zührevi Hastalıklar Hasteneleri uğraşır birkere diğer hastahanelerin cinsel ilişki ile hastalık kapmış hastalarla nasıl bir alakası var.Şimdi ben kalp hastasıyım ülkede 100 binden fazla kalp hastası var.Ve bu hastalık sürekli kontrol gerektirir.Şimdi sen yüzbin kalp hastası için zinacımı demeye getiriyorsun varmı dört şahıdin.Önceden yazayımda ben o hastalara zinacı demiyorum zina nedeni ile Allah hastalıkları musallat ediyorki ibret alalım gibi birşey söyleme.Başkasının yaptıkları nedeniyle benim cezalandırma zalimlikten başka birşey olmaz. Birde sen hep deynek cezasından bahsediyorsun.Recm'i nereye sakladın.Deynek cezası bekar olanlara verilir evliler için recm cezası vardır.Ha sen şimdi çıkıp recm aslında şudur taşlama filan yok Had cezası yok dersin.Bak bakalım bu hadis doğrumu "Önce şahitler taş atmaya başlar, sonra devlet başkanı, sonra diğer insanlar" (Zeylai, a.g.e., III, 319 vd.; es-Şevkânî, a.g.e., VII,108) Recm ile ilgili pek çok hadis var.Maiz olayı ünlüdür mesela. Buradan İslam şeriatı le yönetilen ülkeler gidecek olan müslümanlara bu işin püf noktasını vereyim.Anal, oral ve diğer fantazilerinizde recm cezası almazsınız.Bu işlerde Tazir cezası alırsınız.Evli olsanızda Tazir cezası alırsınız yani.Tazir cezasından da korkmanıza gerek yok "Kim had olmayan bir konuda had cezasına ulaşan bir ta'zir cezası verirse, o zulüm yapmış olur" (Zeylaî, Nasbü'r,-Râye, III, 354; el-Heysemî, Mecmau'z-Zevâid, VI, 281). Biz ateistler için ise zaten proplem yok recm deynek tazir gibi cezalar müslümanlar içindir.Anlayacağınız her türlü fantazi bize serbest.(Tabi İmam Şafi'ye yalakalık yapacaz.Mübarek adam bizi düşünmüş.Birde bu ateistler nankörlük yapar yuh lan size ateler) Ha birde şunu söyleyeyim neydi o pedofil filan ölüyle (ıyğğğğğğğğ) olan işlerde fetvaları hiç ama bilmiyorsun.Recm deynek veya tazir cezasının uygulanması için; Zina edilen kişinin diri olması, Zina edilen kadının ergin veyahut kendisine cinsel istek duyalacak yaşta olması (bura ayrı bir tartşma konusu), Para karşılığında olmaması- para karşılığında olursa ceza uygulanmaz(Hanifiyim der yırtarız bizde yalanmı yok), Penisin vajina ile birleşmiş olması(göğüslerine boşaldım der yırtarsın yine Hanefiyim diyicez), Zina eden kadının kocası iktidarsız olması gerekir.(kadının kocası malı çıkarır birde kaldırırsa ...... anlarız) Kısaca şunuda söyleyeyim 21 yüzyılda zina suç değildir.Evlilik kişiler arası sözleşme olarak algılandığından sözleşmenin ihalali olarak değerlendirilir.Sadece boşanma için sebeb teşkil eder. Marcos. DİNİ TEKELİNE Mİ ALDIN SEN !! BİLGİLENDİRME !! bir kere inanlar asırlardır Kuranı ölüsüne okudu adet halindeki dualarla ezberlerlerle meşgul oldu.. iki üçtane dua bilen hatta kunnut dualarını bilen imam oldu.. camilerde asırladır sakal sünnettir değildir.. gibi sözlerle geçirildi ve ilk okul cocuğuna yapılacak nasihatlerle kilişelilmiş basma kalıp nasihatler dinledi dinleyenin bir kısmı uyukladı.. diğer kısmı camiye girişi ile çıkışı arasında kendisinde bir fark olmuşmu olmamış mı.. bir fark görmedi.. yani.. İLM ÖĞRENDİĞİN VAKİT KUSURUNU bilmektir Ve hayatında kendisini neler rahatsız ediyor bunları bilmektir ve günlük yaşamında bu huzursuzluğunu atabilmeye çalışmaktır.. bir fark görmedi bu dinin münevver aydınları çekildi.. imamlık badan oğula geçti bunların eline kaldı ama bereket versin ki. diğer dinleri SALİKLERİ ayakta TUTAR.. paralarla propagandalarla Masalarla. şunla bunla tutar ama bu din öyle değil Bu din kendi kendisini ayakta tutar.. eğer inanlarına kalsaydı.. çoktan silinir giderdi dinin münevver sınıfı elini çekti.. yani cemiyet böyle insan yetiştirmedi.. efendim kendi kendine olsun ? Allah verir mi ? mesela çocuğun diyelim 100 sene yaşıycak.. ama ŞÜPHELİ dimi... hiç belli olmaz yarın mevta olabilir.. sen cocuğunun şüpheli olan hayatında refahını düşünür.. tahsile yollar.. okulu eve uzaktır der.. evini taşırsın.. aman tahsilden uzak kalmasın dersin.. yemezsin içmezsin.. her şeyinden feragat edersin.. Ama o kadar yaşıycağı ŞÜPHELİ şimdi.. bu Aşk şevk azim DİN mana İçin olmayınca. Allah verir mi.. kendi kendine olsun ? olur mu bu dinin münevver sınıfı bu dinden çekildi.. işte dinde diğer sınfın tekeline girdi.. bunlar oldu.. ŞUÇ DİNDE DEĞİLDİR.. Dinin safiyeti. din namına yapılan şeyleri red etmiş men etmiştir.. bu konuda son söz olarak nazmın şeklinde söylemiş sözleri yazıyor .... ceşmidede lezzet kalmadı. meclisi işret bozuldu eski ÜLFET kalmadı.. bir kuru gayrettir gider.. kisve-i rengin-i manada letafet kalmadı hangi yoldan DOĞRU gitsin bilmiyor cuyendegan cennetül fevze sirat-ı istikamet kalmadı EY hatibi minberi Himmet.. Yazık elfazına.. hutbeler irade edersin... bak cemaat kalmadı.. Zinada (ve nur 2. ayetinde beyan edildiği gibi TECAVÜZDEDE) dört şahit istiyor Allah.. bunun hikmetlerinden bir kaçı ile feyizlenelim.. tecavüzde yahut bir insanın bir anlık hakimiyetini kaybettiği tecavüz vakalarında ceza verirken.. haddi aşmayı engelemek herkesin gözü önünde davacınında gözü önünde ona 100 değnek vurmak.. onun haykırışlarının duyulması.. bu adam yaptığın cazasını iyice almıştır kaaati olmuşması.. gibi Cezanın uygulanacağı andaki insanlar arasındaki düşüncelerin.. hislerin oluşması için... şimdi birde başka mana verelim: 4 şahit olmazsa Dinde ceza yoktur bunun hikmetleri ne olabilir acaba: ŞİMDİ bir kimse yapacağı fenalığı yada çirkinliği.. başkasının gözü önünde yapmaz.. EVET bu doğrudur O halde: toplumun fesad zamanında.. ahlakının bozulduğu zamanda.. Dinsizliğin moda olduğu devirde.. insanların.. ŞÜPHELİ olan.. tahmini 50 senelik HAYATIN DA BİR SAADDET için MADDİYAT peşinde koştuğu devirde.. Allahım emilerini bir kenara atıp.. nefsine tabi olduğu zamanda.. Allahın Zinada Tecevüzde 4 şahit istediğini söyleyip fetva verene delimi denir ? akılllı mı ? YAHUT BUNUN BÖYLE OLDUĞUNU SANAN BİR KİMSEYLE (MESELA MARCOSLA) KONUŞULUR MU ? KONUŞALMAZ MI ? ben konuşmayı yazmayı tercih ettim.. R.Ferrai konuyla ilgili açtığın diğer başlıkta tecavüz hakkında bazı örnekler vermişsin yok karısının nerde olduğunu bilmeyen yok kızının nerde olduğunu bilmeyen gibi; Ankara'da gece işe giderken tecavüze uğrayan hemşire için kim suçlu onun nerde olduğunu herkes biliyordu. Ankardaki hemşire işe giderken tecavüze uğradı.. diyorsun öteki ondan daha güzel O neden tecavüze uğramadı.. inandım iddiasında geçeninen bir kimsenin başına namuzsukluk denilen bir olay galmişse.. Acsın kitabı baksın.. Allah kime namussuz diyor.. Mümin olmayana.. denirse ki: peki başına böyle bir şey gelmeyen kişi o zaman mümindir.. ben de derim ki : fesad zamanında Dinsizliğin moda olduğu devirde.. insanların mutluluğu MADDİYAT kabul edip peşinden koştuğu zamanda.. bu soruyla karşılaşırsam. bir kere bu devirde Allah bize çok kızmış evvela BİZDEN DİNİ ZEKAMIZI almış.. derim.. Link to post Sitelerde Paylaş
marcos 0 Aralık 9, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 9, 2009 gönderildi Ferrai senin yazdığın yazı ile benim yazdıklarım arasında bir bağlantı varmı allesen.Beni dini tekeline almakla itham ediyorsun ama benim yazım tamamı ile İslam hukukuna uygun.Ne yani sen İmam Hanefi'yi, İmam Yusuf'u, İmam Şafii'yi, İmam Hanbelii'yi aştığını mı iddia ediyorsun.Benim söylediklerim onların söyledikleri kafamdam uyduruyor atıyorsam yalancısın de demegoji yapma. Link to post Sitelerde Paylaş
Renaultferrari 0 Aralık 10, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 10, 2009 gönderildi Örnekle:Değil dört kırkdört kişi beni evli bir kadınla yorgan, çarşaf altında görsün veya arada görmeyi engelleyici başka birşey olsun fakat ne yaptığımızda net bir şekilde bilinsin (adamlar keriz değil heralde) recm cezası uygulanamaz şimdi sen değil 4 kişi.. gözüne kestiremediğin 1 yabancı kişinin önünde bile çarşaf altında o işi yapamazsın dünyada hiç kimse bunu yapamaz.. yemez çünkü.. ama işte yapıyorlar.. bir şey demiyceğini bildiği için yapıyordur ama rahat değildir yine de şimdi değil 40 yabancı 4 yabancı 2 yabancı kişi.. bir yabancının önünde bile yapamaycağın - ve yapılmayacak- bir örneği vermen.. bu kendi verdiğin örneği bile tetkik etmeden bir hüküm verdiğini. ve bununlada KAFANDA KURDUĞUN ne olursa olsun islam yanlıştır desturunu koymak için salladığın kabili tatbiki mümkün olmayan sözler olduğunu gösterdiği gibi.. bu maksadın için daha ne kadar daha.. ahmakça örnekler demagojiler yapabileceğini BU pontansiyeli TAŞIDIĞINI gösteriyor 1 tane yabancı birinin görme ihtimalinin olduğu bir yerde bile çarşaf altında o işi yapamazsın ki sonra sen bir çirkinliği yapmaya niyet edeceğin zaman.. elinde çarşafla mı geziyorsun yani çarşafla kalkıyorsun çarşafla oturuyorsun çarşafla yatıyorsun mu.. çarşaf elinde hiç düşmüyor mu yani insan ne olursa olsun yapacağını gizlemeye çalışır şimdi Dörtü de ANİ olarak itifak ile kılıc kınına girer gibi ittifak ile gördüklerini söylerlerse şahadet ederlerse.. buda evli bir kadınsa.. beşeri gafletinin icabı gerekliliği nasılsa böyle bir hata işlemiş ve bunu dört kişi gayet açık bir şekilde görmüşse demek ki bu kimsede Haya namına bir şey kalmadığı hükmüne varıldığı gibi Allahın emirlerinede itina göstermediği hükmünede varılır. işte bundan daolyı.. bir topluluk için zararlı yani bir toplum olabilmeklik yönünde taşıyabileceği sorumluluk bakımından ÖZÜRLÜ olduğu kararı ile insanlarla görüşmekten men edilir Allan onlara kurtulmak içi bir yol buluncaya kadar -EVLERDE.. EVLER İÇİNDE- Hangi evler içinde: ya kendi evinde. ya annesinin evinde ya babasının evinde ya yakının evinde vs.. tutulur alıkoyulur şimdi biri filan yerden geçiyordu ani oalrak gördü 1. şahit.. biliyor bildiriyorsa öteki filan yerde durakladı ani oalrak gördü 2 şahit biliyor bildiryor ötekide.. gezerken geçerken ani olarak gördü 3 şahit biliyor bildiriyor öbürüde... bakınırken ani olarak gördü 4.şahit biliyor bildiriyor bunların dörtüde.. ittifak ile gördüklerini söyler şahit olur bildirirlerse. ifadeler incelenir birbirini tutuyotmu tutmuyor mu bakılır kopmlomu değil mi anlaşıltıkdan sonra kara çıkar.. nur 2.ayetine göre: TECAVÜZE UĞRAYAN yani zorla zina edilen bekar yahut evli kadınlar ise cezadan hariçtir... Link to post Sitelerde Paylaş
Renaultferrari 0 Aralık 10, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 10, 2009 gönderildi Ferrai senin yazdığın yazı ile benim yazdıklarım arasında bir bağlantı varmı allesen.Beni dini tekeline almakla itham ediyorsun ama benim yazım tamamı ile İslam hukukuna uygun.Ne yani sen İmam Hanefi'yi, İmam Yusuf'u, İmam Şafii'yi, İmam Hanbelii'yi aştığını mı iddia ediyorsun.Benim söylediklerim onların söyledikleri kafamdam uyduruyor atıyorsam yalancısın de demegoji yapma Sen de Ne yani İmam Hanefi'yi, İmam Yusuf'u, İmam Şafii'yi, İmam Hanbelii'yi MAHALLE İMAMLARININ anlayışı ile ictihad verdiğini mi iddia ediyorsun.. sen bu İmamları ki. İmamda otur.. asırladır milyarla İnsan el dokunulmaktan münezzeh gönüllerinde tarif edilmez bir cerayan ve yıkılmaz bir sevgiyle bu İMAMLARIN peşinde gitmiştir sen şimdi BU İMAMLARI mahalle imamları ile mi karıştıryorsun.. akla vicdana ikrahlık veren sözler onlara ait değildir.. işte sayfa numarsı ile gösterdik.. hayır ya o eser onun değildir ona izafe edilmiştir.. yahut onundur da el karışmıştır.. bu İMAMLARI ben Mahalle imamları ile karıştırmadığımdan.. bunları çok rahat ve süphesiz kesin olarak söylüyorum Link to post Sitelerde Paylaş
bayşapka 0 Aralık 10, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 10, 2009 gönderildi Anadolmurat arkadaş Birinci soruma kafana göre din uydurarak cevap vermeye çalışmışsın. Bu yoldan dönmeyeceğin belli. O zaman verdiğin cevaba göre tecavüzün ne tür bir şahidi ya da kanıtı olması gerektiğini anlatıver bakalım. Yoksa bu da Kur'an mucizelerinden birisi mi? Tecavüzde DNA analizi yapılır mı demişler 1400 yıl önce? O zamanlarda ne tür bir şahit aranıyordu tecavüzde? Ben size söyleyeyim. Aranmıyordu. Kuran tecavüze hüküm getirmedi, çünkü tecavüz normaldi. 2) Zani tecavuz eden erkek mi demek? (evet/hayir) Cevap yok. Hani zaniye mesniye diye ayırıp mesniyeye zaniye kuralı geçmez diyordunuz? Tecavüzcü erkek için kullanılan kelime zani midir arapçada? Dürüst ol. Cevap yok, olamaz da. Cevap gelirse sizin mesniye de elden gidecek. Link to post Sitelerde Paylaş
marcos 0 Aralık 10, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 10, 2009 gönderildi R.Ferrari sürekli dört şahitten bahsediyorsun dört kişi görmüşse onlarda da ahlak yoktur o yüzden onlara güvende olmaz diyorsun iyi güzel de bu dört kişi baskın yapmış olamazlarmı. İmamlar konusunda da fetvaların bozulduğunu yazılan eserlerin tahrif edildiğini kim söylüyor burda karar merci kim?Sakın Kuran ve Sünnet deme çünkü herkes bunu söylüyor. Şunu da söyleyeyim ki. Ankara'da tecavüze uğrayan hemşire hakkında ki yargını tekrar gözden geçirmeni öneririm.Resmen tecavüzcüyü değilde tecavüze uğrayanı suçlu konumuna sokmuşsun. Link to post Sitelerde Paylaş
pisinge 0 Aralık 10, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 10, 2009 gönderildi Bende zina yapmak istiyorum,falakaya karsi bagisikligim var.Acimadi ki Link to post Sitelerde Paylaş
Renaultferrari 0 Aralık 10, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 10, 2009 gönderildi Anadolmurat arkadaş Birinci soruma kafana göre din uydurarak cevap vermeye çalışmışsın. Bu yoldan dönmeyeceğin belli. O zaman verdiğin cevaba göre tecavüzün ne tür bir şahidi ya da kanıtı olması gerektiğini anlatıver bakalım. Yoksa bu da Kur'an mucizelerinden birisi mi? Tecavüzde DNA analizi yapılır mı demişler 1400 yıl önce? O zamanlarda ne tür bir şahit aranıyordu tecavüzde? Ben size söyleyeyim. Aranmıyordu. Kuran tecavüze hüküm getirmedi, çünkü tecavüz normaldi. 2) Zani tecavuz eden erkek mi demek? (evet/hayir) Cevap yok. Hani zaniye mesniye diye ayırıp mesniyeye zaniye kuralı geçmez diyordunuz? Tecavüzcü erkek için kullanılan kelime zani midir arapçada? Dürüst ol. Cevap yok, olamaz da. Cevap gelirse sizin mesniye de elden gidecek. Hala mı davalavere bayşapka okuyorsun nur 2 ayetinde.. su götürülmez beyanı.. başka bir delil istenemeyecek kadar açık pek açık beyanı okuyorsun.. Allahın..zorla bir kadına yani bir kadına tecavüz edene de ZANİ dediğini görüyorsun hala cevap vermedi.. kuran tecavüze hüküm getirmedi diyorsun sen ancak ÇOK BİLGİSİZLERİ kandırısın ALDATIRSIN sende zaten BİLSİZLİĞİNDEN DOLAYI KANDIRILMIŞ ALDATILMIŞSIN ya ! KEŞKE nerde okumuş kimden bunu duymuşsan hemen önyargıyla karar vermeyip önyargını izale etseydinde böyle aldatılmasaydın önyargını nasıl mı izale edersin hemen açar kitabı zina ile ilgili ayetleri okuyarak.. nur 2 ayetin HUZURUNDA DİKKATLE durarark.. keşke İYİ okusaydında böyle müşkül bir vasiyette yani kadındırğın insanların önünde böyle çaresiz kalmasaydın Dimi Birinci soruma kafana göre din uydurarak cevap vermeye çalışmışsın. Bu yoldan dönmeyeceğin belli.O zaman verdiğin cevaba göre tecavüzün ne tür bir şahidi ya da kanıtı olması gerektiğini anlatıver bakalım. ADLİ MERCİLER İPUCU ARAR KARDEŞİM ! bir tane örnek aklıma geldi onu vereyim İmammı yusuf İMAMI Ebuhanefiin talebesi ebeu hanefiyi zindana atıp her dövüle dövüle şahit edilmiştir.. ebuhenefi zindada iken penceren bilrhala ders veriyordu ölmeden evvel son dersinde -bir cümle- SÖYLEMİŞ şeçkin telebelerinden olan imamı yusuf hocasının BU CÜMLESİNİDE gönlünü koymuş.. BAKALIM NE ÇIKICAK BUNDAN DİYE bir gün bir evde.. Kızın yatağında.. ÇİRKİN BİR ŞEY -Döl- bulunmuş hemen tabi Baba kızını sorgulamış.. kız yemin etmiş vallahi billahi baba bilmiyorum bu nerden bu yata gelmiş baba Hırpalamış tabii. yemin ediyor kız ağlıyor.. BABA çare olarak imamı yusufa gitmiş imamı yusuf kız birde ben dinliyim demiş kız onada babasına dediği gibi söylemiş bilmiyorum vallhi billahi bilmiyorum imamı yusuf: kızIN söylediklerinin doğru olma ihtimali kadar yalan olma ihtimalide vardır diyerekten.. olan yerini incelemiş ipucu aramış Eşya konuşur kardeşim bu en çok adli vakarde görülür suçluyu eşyanın konuşmasıyla bulurlar.. imamı yusuf olay yerinde inceliyor ip ucu arıyor birden Hocasının en son dersinde söyledi cümle hatırına gelmiş derhal tavan bakmış ve anlamış demiş ki kızın babasına.. kızın doğru söylüyor git af dile hırpaladığın için özür dile kızına kaşını çatıp bakarsan.. Allah indinde zalimsin meseleyi hallet hocasının sözü şu vakvak kuşunun (yarasa kuşunun) yavrularına emzirdiği sütü Ricalin menisi gibidir durur adamın aklı Rical ne demek.. neyse buralar dursun tavanda sızındılar var tavanı kontrol etmiş.. tavanda yaraşa kuşusnun yuvası var o meni değil yarasa kuşunun sütü.. eskiden İNGİLTERE adli mercileri bir hukuk meselesinde tıkandığı halledemediği zaman türklere osmanlıya.. denışırdı.. EBUHANFİ hukuk şu maddesini nasıl halletmiştir. ne demiştir diye danışırdı şarlo kopms.. EBUHANFİNİN meseleler halledişindeki tesirlerinden esinlenmiş Olmasın yani konuşmanın özü:zinada dört şahit.. hür olmayan bir kıza zina etmeklikte yani tecavüzde işin içinde çıkılamıycak vakalarda adli merciler olay yerini inceler.. ipucu arar.. neticeye varır.. eşya bakar adama konuşur kardeşim suçlular en çok eşyanın konuşmasıyla bulunurlar.. islamın Zekasını misal vereyim hazreti ömer zamanında filan mahalde bir cesed bulunmuş hazreti ömer.. olay yerini incelemiş ip ucu aramış bulammaış ya rabbi demiş. bana bir ip ucu ver.. bir kaç gün sonra.. cesedin bulunduğu yerde bir bebek bulunmuş hehh demiş hazreti ömer.. bebeği almış filan hanım kucağın vermiş demiş ki al bu bebeği pazarda şurda buradan insaların ekseriyete geçtiği yerlerde dolaş kim bu bebeğe çok fazla ilgi alaka gösterirse.. onu bana haber ver demiş kadın dediği gibi bebeği pazarda şurdan burda gezdirmiş.. bir kadın babağe bağrına basmış çok fazla ilgi alak göstermiş Asası kılıcından keskin Hz. ömer derhal o kadının evine gitip filan adamı neden öldürdün cevap ver demiş kadın ben öldürmedim efendim hazreti ömer kılıcını çekmiş kızım kaçamaklı cevap verme başının vucudundan ayırırım doğrusunu söyle ne oldu kız başlamış ağlmaya efendim o öldürdüğüm adam bana filan zamanda tecavüz etti hamile kaldım.. bıraktığım bebekte onun bebeğidir.. demiş.. misal oalraktan verdim yani islam vakalarda ipucu arar olay yerini inceler.. şahitlerin ifadelerini bunun göre inceler işte bu tecrübeye bilgiye salahiyete de öyle herkes sahip değildir adli mercilerin işidir BAYŞAPKA.. ADLİ MERCİLERİN İŞDİR ADLİ MERCİLERİN... Link to post Sitelerde Paylaş
giraur 0 Aralık 10, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 10, 2009 gönderildi 4 şahit getirip ifadeleri alınıp incelenip.. yani zina edenleri.. 4 kişi gayet açık görmüşse kılıc kınına girer gibi.. zina edenlerde ahlak namına bir şey kalmamış denir toplum içinde kırbaç cezası verilir... şimdi buna JADI ve çoğu Kimseler Ne kadar ilkel ne kadar iğrenç derler RENAULTFERRAİ onlara der ki : bugün en medeni sayılan asırda.. zinadan içeri hapse gireni ne yaparlar.. kardeşim buyrun medeniyetn en modern hapishanesine girdiniz avrupa stantardlarına uygun.. duvarları renkli temiztir.. (evet bunlar doğru olabilir renkleri güzel olabilir) fakat sonra modern hapishanemize hoş geldiniz.. ne zaman gidiyorsunuz.. kaç sene yediniz..diyerek hoş mu karşılarlar yoksa onu....... artık tecavüzden HAPİS YATAN bir kimseye ne yaparlar.. herkesin anlayışına bırakıyorum kaş yapayım derken göz çıkarmak buna deniyor. be anlayışı kıt kardeşim zina rıza ile yapılan, tecavüz zorla yapılan bir fiil. sen avrupa hapishanelerinde zina edenlere dokunulduğunu gördün mü? arkadaşın biri kapak misali yazı asmış gören de olmamış, dikkat çeker ümidiyle tekrar yapıştırıyorum. Bu başlığı açan arkadaş eğer bu formda bulunan arkadaşlarla dalga geçmiyorsa kesin iman uğruna beynini iptal etmiş bir kuldur. Be kardeşim eşlerin birbirlerini aldatması (sadakatsizlik, zina) olayını nasıl olupta tecavüz ile aynı kefeye koyuyorsun. Tecavüz ağır bir suçtur ve cezasınında ağır olması gerekir, modern yasalara göre öyledirde. Zina ise birbirleri ile küçük yaşta zorla evlendirilmiş, sevgi ve aşkı tadamamış, reşit olduğunda ferman dinlemeyen gönlünü başkasına kaptırmış evli insanlar arasında olur. Eşlerden birinin başkası ile cinsel ilişkiye girmesidir. Bu kesinlikle zorla olmaz hatta olamaz. Bu eşlerden erkek olanı ihtiyacını genelevlerde zina yaparak giderir. Gönlünü birine kaptırmışsa onunlada evlenir. İslam ülkelerinde bu hiç yadırganmaz. Kadın olanı ise dört şahidin bulunmadığı ve fırsat bulduğu yerlerde bu ihtiyacını zina yaparak giderir. Bazan ölümü bile göze alarak gönlünü kaptırdığı kişi ile kaçar. Kardeş aklını başına devşir ve gözünü açarak etrafına bir bak. Gelişmiş hiçbir ülkede zina yaşanmaz. Çünki birbirlerini tanıyıp sevmeden evlenen olmaz. Evlendikten yıllar sonra birbirlerinden bıktıkları anda medeni bir şekilde boşanırlar. Boşanmadan eşlerinden başkası ile cinsel ilişkiye girmezler. Nedenmi? Çünkü çok ayıp olarak bilinir. Ahlaksızlık sayılır. Sen evlen 2-3-4 tane karı ile bunlar sana sadık kalsınlar öylemi? Aklını sevsinler. Bir kadın eğer isterse onu demir kafesin içine koysan nefes alması için bıraktığın delikten bile seni aldatır ve ruhun bile duymaz. Hele birde üzerinde din gibi bir örtü varsa. 4 şahit olayı islamda zinanın serbest olduğu anlamına gelir. Hiç zorlanmadan düşün. Başkası ile cinsel ilişkiye girecek olan iki evli insan sevişmenin bir iki dakika sürdüğü islam ülkelerinde 4 şahit önünde davul zurna eşliğinde bu işi yapacak kadar aptal olamazlar. 4 değil 1 şahit bile olması imkansızdır. Günümüzde belki gizli kamera ile tesbit edilebilir. İslamın hukuk sistemi tamamen akıl dışı ve insana hiç yakışmayan bir sistemdir. İslamın Hukuk sistemini reddetmek beni dinden çıkarırmı? Bu başkasının değil benim nasıl düşündüğüme bağlı. Başlığı açan reno xt arkadaşın halen bizimle kafa bulduğunu düşünüyorum. Ama yinede iki satır yazayım dedim. Saygılar. Link to post Sitelerde Paylaş
Renaultferrari 0 Aralık 10, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 10, 2009 gönderildi be anlayışı kıt kardeşim zina rıza ile yapılan, tecavüz zorla yapılan bir fiil. sen avrupa hapishanelerinde zina edenlere dokunulduğunu gördün mü? yabancı kimseler görüyorum sık sık tekrar ediyorum Nur 2. ayetinin Beyanına göre Zina edenlere ceza veriliyor peki şimdi Okuyalım Ayeti : kendi rızasıyla zina yapan erkek ve kadın (nasıl olmuşsa bu hatayı yapmışlar ve bunu 4 kişi gayet açık görmüşse.. bunların her ikisine de tanıdıklarının içinde Mahcup olucaklar ama ne yapalım.. 4 kişin bunu görmüşse demek bu kimselerde haya namına bir şey yok.. bir toplum olma yoludan zararlı..) bunlara ceza olarak 100 değnek vurun buyuruluyor şimdi DİKKAT ! ayeti kerimede zina vakasında kendi rızasıyla zina eden kadına ceza verilmiştir.. yani ayeti kerimede ZANİYETÜ denilmiştir.. Mezniyetü denilmemiştir.. mesniyeti denilseydi.. ZİNA EDİLEN (bu zorla da olabilir) KADINA da ceza verilir manası çıkardı.. fakat Ayette ZANİYETÜ denildiği için yani KENDİ RIZASIYLA ZİNA EDEN KADIN manasına gelen ZANİYYETÜ' ceza verin DENİLMİŞ CENABI HAKKIN beyan buyurmuştur: yani zorla kerhen. ZİNA EDİLEN KADIN yani TECAVÜZ edilen kadın bu cezadan HARİÇTİR.. ayeti beyani çok açık olduğu halde bu Yabancı arkadaş Giraur.. hala Uyanmıyormusun.. OKUMUYORMUSUN ayeti.. Hala kendi KAFAN DA kurmuş olduğun ZİNAYİ sadece kendi rıza ile yapılan bir eylem mi zannediyorsun.. AÇ KURANI BAK Kuran demek: daima OKUNACAK demektir OKU Ne diyor.. çeviriçiler SENİ katakulliye getirmişler.. ÇEVİRİÇİLERİ OKUYORSUN UYAN UYAN !! KURANI OKU ! Link to post Sitelerde Paylaş
giraur 0 Aralık 10, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 10, 2009 gönderildi (düzenlendi) yabancı kimseler görüyorum sık sık tekrar ediyorum Nur 2. ayetinin Beyanına göre Zina edenlere ceza veriliyor peki şimdi Okuyalım Ayeti : kendi rızasıyla zina yapan erkek ve kadın (nasıl olmuşsa bu hatayı yapmışlar ve bunu 4 kişi gayet açık görmüşse.. bunların her ikisine de tanıdıklarının içinde Mahcup olucaklar ama ne yapalım.. 4 kişin bunu görmüşse demek bu kimselerde haya namına bir şey yok.. bir toplum olma yoludan zararlı..) bunlara ceza olarak 100 değnek vurun buyuruluyor şimdi DİKKAT ! ayeti kerimede zina vakasında kendi rızasıyla zina eden kadına ceza verilmiştir.. yani ayeti kerimede ZANİYETÜ denilmiştir.. Mezniyetü denilmemiştir.. mesniyeti denilseydi.. ZİNA EDİLEN (bu zorla da olabilir) KADINA da ceza verilir manası çıkardı.. fakat Ayette ZANİYETÜ denildiği için yani KENDİ RIZASIYLA ZİNA EDEN KADIN manasına gelen ZANİYYETÜ' ceza verin DENİLMİŞ CENABI HAKKIN beyan buyurmuştur: yani zorla kerhen. ZİNA EDİLEN KADIN yani TECAVÜZ edilen kadın bu cezadan HARİÇTİR.. ayeti beyani çok açık olduğu halde bu Yabancı arkadaş Giraur.. hala Uyanmıyormusun.. OKUMUYORMUSUN ayeti.. Hala kendi KAFAN DA kurmuş olduğun ZİNAYİ sadece kendi rıza ile yapılan bir eylem mi zannediyorsun.. AÇ KURANI BAK Kuran demek: daima OKUNACAK demektir OKU Ne diyor.. çeviriçiler SENİ katakulliye getirmişler.. ÇEVİRİÇİLERİ OKUYORSUN UYAN UYAN !! KURANI OKU ! güzel kardeşim, tekrar tekrar okuyorum acaba ben mi anlamıyorum diye. zina bir fiildir, mezniye zina edilen türkçe yazılışıyla "zorla becerilen, tecavüze uğrayan". zaniye rızayla kendini becerttiren, zani ise rızayla veya zorla beceren demek. bağlama göre "zani" tecavüz suçu için de ayrıca kullanılabilir. meselâ "25 yaşındaki kızı beceren adam yakalandı" demeyiz, onun yerine 25 yaşındaki kıza tecavüz eden adam yakalandı" deriz. rıza olursa "adam kadınla zina etti" deriz, olmazsa "adam kadına zina etti" demeyiz. denebilir ama demeyiz. mesele bu değil, mesele tecavüz gibi zor kullanılarak yapılan suça avrupa hapishanelerinde ve islam'da ne ceza verildiğidir. islam'da kendi rızasıyla zina edenlere celde cezası verilir. tecavüz edenlere ne ceza verilir bilemiyorum ama muhtemelen hak gaspı suçları kapsamında ceza uygulanır. ateist arkadaşlar "avrupa'da rızayla yapılan zina suç kapsamında değerlendirilmez" diyor, sen onun karşısına abukça bir örnekle çıkıyorsun. (evet bunlar doğru olabilir renkleri güzel olabilir) fakat sonra modern hapishanemize hoş geldiniz.. ne zaman gidiyorsunuz.. kaç sene yediniz..diyerek hoş mu karşılarlar yoksa onu....... artık tecavüzden HAPİS YATAN bir kimseye ne yaparlar.. herkesin anlayışına bırakıyorum tecavüz genel olarak hak gaspına girdiğinden islam memleketleri dahil heryerde ölümle cezalandırılabilir. bunun karşısına islam'da zina yapanlara celde vuruluyor, bu iğrenç geliyor, medenî avrupa hapishanelerinde neler neler yapıyorlar" diye çıkarsan olmaz. Aralık 10, 2009 tarihinde giraur tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
tuvat 0 Aralık 11, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 11, 2009 gönderildi nur 2.ayetine göre: TECAVÜZE UĞRAYAN yani zorla zina edilen bekar yahut evli kadınlar ise cezadan hariçtir... Tecavüze uğrayan bekar yahut evli kadınlar cezadan hariçtir... Tecavüze uğrayan bekar yahut evli erkeklerde cezadan hariçmidirler? Birde şöyle yazalım. Zorla zina edilen bekar yahut evli kadınlar cezadan hariçtir... Zorla zina edilen bekar yahut evli erkeklerde cezadan hariçmidirler? 1- Tecavüze uğrayan kadın yada erkek zaten mağdur durumda. Buna cezadan hariçtir demek nasıl bir mantıktır? 2- Zorla zina edilen diye bir kavram varmıdır? Buna tecavüz demek ne kadar mantıklıdır? 3- Zina gelişmiş ülkelerde boşanma sebebidir ancak islam dininde suçtur. Zina suçunu bekar insan işleyemez. Evli olması şarttır. Evli bir kadın bekar bir erkekle cinsel ilişkiye girerse evli kadın zina yapmış olur. Evli bir erkek bekar bir kadınla cinsel ilişkiye girerse evli erkek zina yapmış olur. Her iki tarafta evli ise iki tarafta zina yapmış olur. 4 şahit (büyük bir ihtimalle yalancı şahit) bulunduğunda başka bir delile gerek kalmadan ceza uygulanır. Link to post Sitelerde Paylaş
bayşapka 0 Aralık 11, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 11, 2009 gönderildi Hala mı davalavere bayşapka okuyorsun nur 2 ayetinde.. su götürülmez beyanı.. başka bir delil istenemeyecek kadar açık pek açık beyanı okuyorsun.. Allahın..zorla bir kadına yani bir kadına tecavüz edene de ZANİ dediğini görüyorsun hala cevap vermedi.. kuran tecavüze hüküm getirmedi diyorsun sen ancak ÇOK BİLGİSİZLERİ kandırısın ALDATIRSIN sende zaten BİLSİZLİĞİNDEN DOLAYI KANDIRILMIŞ ALDATILMIŞSIN ya ! Cevap veremedi, ancak kendini rezil etti. Arabın tecavüze uğrayan kadına mesniye dediğini söyledin. Allahın ayette zaniye dediğini söyledin. Ben de Arap tecavüz eden erkeğe zani mi der diye soruyorum. Sen soruyu anlayamıyorsun galiba. Senin için arap mı üstün allah mı? Link to post Sitelerde Paylaş
Renaultferrari 0 Aralık 11, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 11, 2009 gönderildi (düzenlendi) GİRAUR'da İkrar ettiği gibi.. Allah diyor ki: Ey Medeniyet sahası tecavüz vakasında.. 4 şahit isteyin.. eğer.. cemiyetiniz bozulmuşsa.. namus: şerefe namına onur namına satılıyorsa.. insanlar ağzından sex vs.. kelimeler düşmüyorsa yani bu toplumda dört şahit getiremiyorsanız.. hiç değilse.. Tecavüz vakalarında.. ki bu vakalar da suçlu bir anlık hakimiyetini kaybeden insanlar da olabilirler yani tecavüz vakalarında adamı hapishaneye gödereceğinize.. orada onun nasıl ilkel iğrenlikler tecevüzler ellerde şişlerle türlü türlü aletler karşılayacaklarını da bilirsiniz bunların yaşanmasını kabulleceğinize O adamı sevdiklerinin gözü önünde.. tandıklarının gözü önünde çekindiği insanların gözü önünde yani cemiyetin önünde 100 kere deriye tesir eden değnek kamçı kırbaç vs vurun.. acımadan cezasını veriniz (toplumun acıyacağınıda biliyor cezayı icra edeninde acıyacağını da biliyor Allah onun içinde acımadan vurunuz )diyor.. yani hapishane cezası.. tecevüz vakalarını kesmez önleyemez diyor.. parası olan parasını kullanır rütbesi olan rütbesini kullanır güçlü olan güçü kullanır hapishane ona kral gibi gelir zayıflarda tecavüze uğrar öldürülür sakat bırakılır ve daha neler neler olur der.. cezasında haddini aşarsınız der Anladınız mı ? şimdi islamın bu kanunları emirleri hakkında iler geri tencere tava herkes bir hava tarzında aleyhinde mantık yürütmeler yapanlar yeri gelirse şimdi ki kanunlar hakkında da böyle atıp tutmalar yapabilirler.. ama gel görki.. islamın kanunları hakkında böyle atıp tutmalar yapılıyor.. GİRAUR tecavüz vakalarında adli merciler.. olay yerini incelerler dimi ? şahitlerini dinler ifadelerini alırlar.. birbirlerini tutuyor mu tutmuyor mu.. ifadeleri olay yerindeki ipucular birleşiyor mu birleşmiyor mu.. bütün bu kontroller yapılır dimi işte 4 şahit meselesinden böyle yapılır... en medeniyet sahasında ceza olarak hapis var dimi.. islamda ceza olarak sevdiklerinin önünde kendisine değer verenlerin önünde çekindiği insanların önünde tanıdıklarının önünde kamçı cezası vardır şimdi hangisi ilkel ve iğrençtir.. hapiste göreceği tecavüzler iğrençlikler mi.. yoksa kamçı cezası mı ? Giraur' sizinde mevzuu yaptığınız diğer bir şeyde.. isteyerek zina yapanlara ceza yoktur evet.. fakat bunu dört kişi görmüşse islamda ceza vardır dört kişi ani olarak görmüşler ve şahit olmuşlarsa demek ki seks yapan adamlarda haya namına bir şey kalmamış denilir.. bir aile bir caima olmak yönünden taşıyabilecei sorumluklar bakımında.. bunlar Özürlü yahu denir.. ceza verin Bunlara debilmiş.. Şimdi bundan ne gibi akla ilme vicdana örfe cemiyete insanlığa kalbe zıt bir durum vardır.. SÖYLERMİSİN ? dört şahit yalanda söyleyebilir.. diyorsun diğer kanunlarda.. 2 şahit yalan söyleyemiyor mu? hem iki şahittin ifadelerinde komplo ve yalanı anlamak çok daha zordur.. 4 şahit ifadelerinde doğru mu yalan mı kopmlo mü değil mi ? anlamak daha çok kolaylaşır... herşeyde iki şahit istendiği halde zina vakasında 4 şahit istenir yani kafadan atıp tutmak mantık yürütmek DIRILTIDIR nasıl bugün kü adli mecilerin işine karışmak abes oluyorsa zina ve tecavüz illettinden de cemiyeti kurtarmak için.. Allahın bu konuda verdiği öğütlerden kurulan adli mercilerinde işine karışmakt o kadar akıl ve mantık dışı olur diyorum... TUVAT: söylediklerin erkek ve kadın fıtratı bakımından akıl dışı Fıtrat dışıdır Fıtrat: OLUŞ demektir BAYŞAPKA: sen dünyanın en medeni sahasından tut en ilkel sahasına kadar elinden düşürmediği bir KİTAP varya Kuranı Mübin.. Onun Nur 2.ayeti Oku.. onun üzerinde Dikkatle düşün kafa yor. çalış Orada konuşan kim Allah Allah GİRAUR'un son söylediklerini de Dinle Aralık 11, 2009 tarihinde Renaultferrari tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
chase 0 Aralık 11, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 11, 2009 gönderildi ya kardeşim bıraksana bu işleri... modern hukuk sistemi, krimonoloji bilimi ve olay yeri inceleme teknikleri varken , şahitleri en son kaale alıyor. 4 kişinin lafına bakıp da ceza vermek tabii ki çağdışı ve zihniyetinize pek yakışıyor. yapılır bi dna testi, anlaşılır sanık mı tecavüz etmiş ya da, bir olaydaki iki kişi arasında cinsel ilişki olmuş mu olmamış mı... bakılır kadının ve erkeğin ilgili yerlerine, anlaşılır bir ilişki olmuş mu olmamış mı? dünya ilerledi, bilim ilerledi, siz takıldınız kaldınız, 2 yerine 4 şahiti büyük nimet zannediyorsunuz uyanın uyanın. eloğlu, şahitsiz buluyor tecavüzcüyü, ya da iki kişi arasında ilişki olup olmadığını. hayır yutturacam sanıp da yazıyor ya bu tipler. bizim memleket kadar şamata yer yok. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts