IFeelGood 0 Aralık 14, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 14, 2009 gönderildi I Feel evet bir ara şiire ilgi duymuştum , ve hala da ilgiliyim serbest yazınlarla da öyle ve sinema ile yakinen takipteyim, iki tane kısa film projemde var birr ara senle çay içerken konuşuruz konusunu ilginç haberin olsun, sevgiler... Şiire olan ilgin verdiğim linkle sabit. Sen şairsin. Bu kadar tevazu yeter bence. Sinemaya olan ilgini bilmiyordum ama şaşırmadım. Şiirlerin kadar ilginçtir eminim ki projelerin. Bayıla bayıla dinlerim. Tamam, çaylar benden. Ve doğum günün kutlu olsun. Ne iyi etmişsin de doğmuşsun. Valla, çok içten söylüyorum. Sen uzun yaşa, hep yaz.. Ben hep okurum.. Link to post Sitelerde Paylaş
meiuqer 0 Aralık 14, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 14, 2009 gönderildi teşekkürlerimle feel... Çaylar için yazı tura atarız... Link to post Sitelerde Paylaş
meiuqer 0 Aralık 14, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 14, 2009 gönderildi Albayım ben ölmek istemiyorum,yaşayıp herkesin burnundan getirmek istiyorum ... Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi Bu isteğiniz bana çok anlamsız geldi.Forumda yaptığı işin reklamını yapıpta müşteri toplamaya çalışanları bile gördüm. Forumun kimliğine yapılan saldırı olarak algılamaktayım.Umarım sizin öyle bir amacınız yoktur. tam bir paranoya Bu paranoya insanı sıkar arkadaşım. Böyle her attığın adımda "ya deşifre olursam" diye korku yaşarsan işin iş. Forumun kimliği neymiş ki o kimliğe saldırı olsun. Anlıyorum, beni tanımadığın için ya yanlış insansa diye düşünüyorsun. Çekinecek bir şey yok, girdiğim her ortamı bu tip etkinliklerle gererim ben. Ateist olmak kapalı yaşamak değil ki güzelim. Bu arada hala senin nick'ten ürküyorum bilesin Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi Uzman sayılmasamda iyi betbox yaparım . Tabi bir sanat değildir ama ben enstrüman olarak ağzımı kullanıyorum Duyanlar hayran kalıyor . E sanırım sanat olmayı hakediyor . Bence sanat. Beatbox yaparım diyen biri şimdi buraya bir video atacaktı tam taşlar yerine oturacaktı. Ama hassasiyetlerinizin farkındayım, o nedenle ısrarcı olamıyorum. Beatbox'ı severim, nefesli çalgılarla da beatbox yapanları gördüm. Ben de aslında yan flüt dersleri alıyorum, hep çalmayı hayal ettiğim bir enstrümandı, hala güzel çalamasam da bir gün belki ben de flüt beatbox yapabilirim ... Senin beatboxı dinleyip de hayran kalanlardan olmak isterdim ben de ... Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi (düzenlendi) Çok iyi gayda ve klakson çalarım.Sanatçı bir ruhum var,imç kasetçier blokarına evim 1 km uzaklıkta. Bu kadar olur! Ben de aslında gayda ve klakson çalabilen sanatçı ruhlu biri var mıdır acaba diye açmıştım bu başlığı. Ama benim evim imç kasetçiler çarşısının yaklaşık 500 km uzağında. Aralık 15, 2009 tarihinde ycoskun tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi Plastik sanatlarda büyük fikirlerim vardı. Hepsini boşverdim, ama hala sanatçı sayılırım. Yanına edebiyatta ekledim şimdi üstelik. Ne tip fikirler? Plastik sanatlarla ilgili bilgim çok zayıf, anlatmak ister misin? E iyi de örnek vermeyecek misiniz? Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi Origami yapıyorum hobi olaraktan.Sanattan sayarsanız http://www.flickr.com/photos/33164237@N07/ Cinsiyeti bilmiyorum ama bundan sonra "adamım taopaipai"... Nasıl yani, sen origami yapıyorsun ha, acayip havalı bişi arkadaşım. Eğer benim origami becerim olaydı varya, havamdan geçilmezdi. Zor bir iş olmalı ... Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi Şiir yazarım...Güreş yaptım bir süre...Basketbol oynadım kendi çapımda bir dönem.. Şimdi mesleğimi öğrenmeye verdim kendimi, arada şiir yazıyorum yine Mesleğimiz neymiş bakalım... Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi Bu arada bugün doğum günüm şey edeyim dedim 15 Aralık Nice yıllara... Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi pisicik var, müzisyen. Çok sevdiğimiz bir dostumuzdur. Ev taşıdı, özenle uğraşıyor ve o yüzden çok yoğun şu günlerde sanırım. Çok sık gelemiyor ama başlığı görürse mutlaka kendisini belirtip yorum yapar. Profesyoneldir. Kedilerden gidiyoruz... Çok hoş bir başlık olmuş hakikaten ycoskun. Profesyonel müzisyenlere bayılırım, neden? Hayatını müzikten kazanır. Bende ses yok, var da kargadan beter. O nedenle benim için en mantıklısı bir enstrüman çalmak. Arkadaşımız gelsin onunla da tanışır ondan da birşeyler öğreniriz. Link to post Sitelerde Paylaş
BilgeYoda 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi Mesleğimiz neymiş bakalım... Güverte okuyorum, sivil denizcilik Link to post Sitelerde Paylaş
taopaipai 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi Cinsiyeti bilmiyorum ama bundan sonra "adamım taopaipai"... Nasıl yani, sen origami yapıyorsun ha, acayip havalı bişi arkadaşım. Eğer benim origami becerim olaydı varya, havamdan geçilmezdi. Zor bir iş olmalı ... Zor bir iş evet,ama kimseye hava olsun diye yapmıyorum... Amacın dalga geçmekse,yanlış forumdasın. Link to post Sitelerde Paylaş
insanemektir 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi Bu arada bugün doğum günüm şey edeyim dedim Doğum günün kutlu olsun meiuqer! Nice yıllara... Link to post Sitelerde Paylaş
insanemektir 0 Aralık 15, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 15, 2009 gönderildi ycoskun, edebiyatı seven biriyim diyelim. Şu yangın yeri hayatta edebiyat, ama genel anlamda sanat=oksijen tüpü! Kısa öykü, şiir ve deneme yazıyorum. Yazmaya çalışıyorum. Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 16, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 16, 2009 gönderildi (düzenlendi) Zor bir iş evet,ama kimseye hava olsun diye yapmıyorum... Bana tekniklerini öğretirsen, hava atmamda katkın olur. Kağıtları katlar katlar eşe dosta gönderirdim, insanlar ne kadar şaşırır ne kadar mutlu olurdu. Mesela, ben senden rica etsem, sen bana bir kağıt katlayıp gönderir misin? Amacın dalga geçmekse,yanlış forumdasın. Bilakis tam yerindeyim. Bir forum hariç (milligörüş) girdiğim tüm forumlarda kalıcı oldum. Siz benim gibi birine rastlamadığınız için sanırım gerçekçi bir tip gibi gelmedim gözünüze Rahat ol, nasılsam öyleyim. Kimseyle dalga geçecek bi tip değilim. ------------ Bu arada, kağıt katlama sanatına "origami" deniyor da, katladığımız kağıda ne deniyor? Özel bir adı var mı? Sevgiler, Yasemin... Aralık 16, 2009 tarihinde ycoskun tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
taopaipai 0 Aralık 16, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 16, 2009 gönderildi Bana tekniklerini öğretirsen, hava atmamda katkın olur. Hava atmak için yanlış bir seçim olur.Sırf hava atıcam diye bir model üzerinde 20 saatini harcamak istemezsin.Gider havalı bir çanta alırsın hava atarsın,o kadar basit. Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 17, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 17, 2009 gönderildi Hava atmak için yanlış bir seçim olur.Sırf hava atıcam diye bir model üzerinde 20 saatini harcamak istemezsin.Gider havalı bir çanta alırsın hava atarsın,o kadar basit. Neee 20 saat mi Çıkardın ağzındaki baklayı. 20 saat ha... İstiyorum arkadaşım, bu origamiyi öğrenmek istiyorum. Söz kimseye hava da atmayacağım. O işin esprisi, senle iletişime geçme tekniği Öğretir misin bana da? Lütfennnn... Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Aralık 17, 2009 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 17, 2009 gönderildi ycoskun, edebiyatı seven biriyim diyelim. Şu yangın yeri hayatta edebiyat, ama genel anlamda sanat=oksijen tüpü! Kısa öykü, şiir ve deneme yazıyorum. Yazmaya çalışıyorum. Ne güzel. Şiirle malesef hiç barışık olamadım. Arada yalandan bişiler karalar ve dostların şiirlerinden okurum. Adıma yazılmış bir şiir de yok Ama öykü yazmak isterdim, Aziz Nesin gibi mesela, kısa ama içinde pek çok öğeyi barındıran kolay anlaşılır 4-5 paragraflık öyküler yazmak isterdim. Ben her şeye ve her insana meraklı bi tipim. Yeter ki faydalı bi paylaşım olsun. Valla, başınız çok ağrıyabilir... Keza sana bir öykü yazdırmadan bırakmam Link to post Sitelerde Paylaş
taopaipai 0 Aralık 17, 2009 gönderildi Raporla Share Aralık 17, 2009 gönderildi (düzenlendi) Neee 20 saat mi Çıkardın ağzındaki baklayı. 20 saat ha... İstiyorum arkadaşım, bu origamiyi öğrenmek istiyorum. Söz kimseye hava da atmayacağım. O işin esprisi, senle iletişime geçme tekniği Öğretir misin bana da? Lütfennnn... Böyle diyenler daha başlamadan pes ediyor benden söylemesi Gelip geçici heves bunun için yeterli değil. Çok fazla sabır gerekiyor... Benim sana öğretebileceğim çok bir şey yok,kendi kendine çalışarak öğrenebilirsin ancak Ben sana en fazla yol gösterebilirim.... Aralık 17, 2009 tarihinde taopaipai tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts