Jump to content

Tanrı'nın Dinozorlardan Haberi Var mı ?


Recommended Posts

Hiç senin dediğin gibi bir görüş duymadım.

Bilinç dediğimiz şeyin sadece insanda olmadığının da farkındasındır umarım.

Eğer dinozorlar memeliler ortaya çıksın diye bir irade tarafından yok edildiyse, bu irade dinozorları en başta niye gönderdi?

Ben nereden duydum o zaman o görüşü? Hmm acaba kendi görüşüm olabilir mi?? Her neyse, idealizme uyar değil herhalde, uymazsa da umrumda değil.

İkinci soru; Evrim, doğal seçilim vs dinozorlar oluşur işte. Göndermek de neymiş. Galaktik imparatorluğun varlığına inananlar "gönderilme" tabirini kullanabilir. Semavi dinlerin ortodoksin takipçileri ise yaratmak der. Bence dinozorlar doğal seçilimle oluştu. Yapay birşeyler olduysa bilmiyorum. Ama "Allah neden dinozorları en baştan engellememiş?" diyorsan, bunu uzun uzadıya açıklayacak değilim. Var anlama, varayım anlatamamış olayım.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 166
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Dönemlerinin hakimi olan bu hayvanlar bu denli önemli olmasına rağmen neden kutsal kitaplarda yer almıyor ?

Bir rivayete göre 2010 yılında Kuranda dinazorlardan bahsedilen ayetlerin olduğu ortaya çıkacakmış.Her geçen gün beşere! ibret veren semboller kuranada old zorlayarak iddia ediliyor ya hatta tüm canlıların genetik dizilimleri, canlı türlerinin tüm soy ağaçları, galaktik haritalar, tüm atom numaraları hatta bakkal amcam osman ağanın telefonu bile kuranda varmış... B)

Yaptığı her mucizeden övünen tanrın , bir göktaşı düşürüp insanlar için tehlike arz eden bu hayvanları yok ettiğini neden açıklamadı ?? Bundan ala mucize mi olur işte . Alın size mucizeyi biz sunuyoruz , açıklayın o zman . Öyle denizi ikiye yarmakla olmuyor bu işler .

Sineği öve öve bitiremeyen allah efendi yer yüzünün en büyük olaylarından biri olan dinozorların varlığı ve yok oluşunu unutuvermiş...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben nereden duydum o zaman o görüşü? Hmm acaba kendi görüşüm olabilir mi?? Her neyse, idealizme uyar değil herhalde, uymazsa da umrumda değil.

İkinci soru; Evrim, doğal seçilim vs dinozorlar oluşur işte. Göndermek de neymiş. Galaktik imparatorluğun varlığına inananlar "gönderilme" tabirini kullanabilir. Semavi dinlerin ortodoksin takipçileri ise yaratmak der. Bence dinozorlar doğal seçilimle oluştu. Yapay birşeyler olduysa bilmiyorum. Ama "Allah neden dinozorları en baştan engellememiş?" diyorsan, bunu uzun uzadıya açıklayacak değilim. Var anlama, varayım anlatamamış olayım.

Arkadaşım o zamanda yapay seçilim kim tarafından gerçekleştirilecek ya güldürme beni artık :) Bide doğal seçilimi kabul ediyosun . Sen onun bile nolduğunu bilmiyorsundur bundan eminim .

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tanrı'yı bilmem ama Muhammed'in haberinin olmadığı kesin yoksa kesin kitabına yazardı. Öyle bir Tanrı düşünün ki dinazorları bilmiyor hiç bir kitabında bu konudan bahsetmiyor. Kutsal kitaplarda Dünya " Sadece insanlar için tasarlanmış " bir yer olarak alatılıyor. Ama palavra insan daha dünyada çok yeni. İnsandan önceki sahiplerinden kimse bahsetmiyor. Dinazorlar Dünya'da milyonlarca yıl yaşamış daha insanın tarihi ne? 500.000 bilemedin 1.000.000 yıl yani akıllı insanın tabi ataları daha eskiye dayanabilir. Kur'an da sadece sığır, eşek, deve, kuş, yılan vs.. hayvanlar geçer bunları da zaten herkes bilir. Dinazorların bilinmesi için günümüz bilim seviyesine ulaşmak gerekiyordu e Muhammed'in yaşadığı tarihte de bu bilim olmadığı için Kur'an geçmemesi normal yani Allah'ın bilmemesi de normal.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir rivayete göre 2010 yılında Kuranda dinazorlardan bahsedilen ayetlerin olduğu ortaya çıkacakmış.Her geçen gün beşere! ibret veren semboller kuranada old zorlayarak iddia ediliyor ya hatta tüm canlıların genetik dizilimleri, canlı türlerinin tüm soy ağaçları, galaktik haritalar, tüm atom numaraları hatta bakkal amcam osman ağanın telefonu bile kuranda varmış... B)

Sineği öve öve bitiremeyen allah efendi yer yüzünün en büyük olaylarından biri olan dinozorların varlığı ve yok oluşunu unutuvermiş...

Ohhh beee !! Nihayet başlıktaki sorulara değinen biri çıktı . Ama bunun bir teist olması gerekiyordu . Ben onlardan bir cevap bekliyorum ama nedense kimse çıkıpta adam akıllı birşey yazmıyor arkadaş .

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ortamıza kimseyi almadık . Usulca bize bu konuyu açıklamalarını istedik ki zaten senin konuyu okumadan direkt olarak burdaki tartışmaları baz alarak bu yazıyı yazdığın belli .

İdealist bir anlyıştan bahsetmişsin . Nedir bu idealist anlayış arkadaşım . Tuttuurmuşsun bir idealist , rasyonelist gidiyosun . Benzetmene bayıldım bu arada . Peki senden önceki başaramadı . Sen biz zorba mankafa çocuklara bi anlat bakim şu konunu aslını . Anlat ki anlayalım hangimiz mankafayız dimi ? Tartışmadan doğrular açığa çıkarmı ?

Şu yapay seçilim meselesi ayrı bir konu . Yapay seçilimle bunun ne alakası var ? Yada yapay seçilim hakkında ne kadar bilgin var ?

Evet o başka bir konu. Ben o konu için yorum ve benzetme yapmadım. Kırk yılda bir, bir müslüman (orjinal olmasa bila) SAĞLAM bir argümanla ortaya dalsa bile, o müslümana her zaman yaptığınız aşağılamalar gır gidiyor. Sanki meseleyi anlayamayacak kadar kıt gibi davranılıyor. Oysa buradaki yaklaşım farklı, o size başka bir soru soruyor. Siz "ovarmış olmuş işte" "Bunu anlayamayacak ne var!" diyorsunuz. Bu anlayamama meselesi değil, kökten bir yaklaşım meselesi, bunu anlayın. Evrimi, doğal seçilimi anlamakla ilgili "mankafa" değilsiniz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben nereden duydum o zaman o görüşü? Hmm acaba kendi görüşüm olabilir mi?? Her neyse, idealizme uyar değil herhalde, uymazsa da umrumda değil.

İkinci soru; Evrim, doğal seçilim vs dinozorlar oluşur işte. Göndermek de neymiş. Galaktik imparatorluğun varlığına inananlar "gönderilme" tabirini kullanabilir. Semavi dinlerin ortodoksin takipçileri ise yaratmak der. Bence dinozorlar doğal seçilimle oluştu. Yapay birşeyler olduysa bilmiyorum. Ama "Allah neden dinozorları en baştan engellememiş?" diyorsan, bunu uzun uzadıya açıklayacak değilim. Var anlama, varayım anlatamamış olayım.

Ben diyorum ki, eğer düşüncen "evren bilinçli canlıyı ortaya çıkarmak için vardır" ise, dinozorlar buna engelse dinozorların yaratılışı sırf bu işi geciktirmek içindir. Bu ideolojideki temeli anlıyorum. Ben zaten böyle bir düşünce yoktur demedim tam olarak, (sonra değiştirdim yazdığımı) tam senin dediğin gibi değil o.

Doğa en üstün gelecek bireyi ortaya çıkarmaya uğraşır. Şimdi görülen itibariyle de bu birey insandır. Belki bir süre sonra insanları yok edecek bir salgın olacak insan nesli tükenecek ve bizim baskı altında tuttuğumuz başka bireyler evrimleşmeye başlayacak ve biri de yine dünyayı tekeline alacak.

Geçen yazdığımda da dediğim gibi, insan bilince sahip olan tek canlı değildir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ohhh beee !! Nihayet başlıktaki sorulara değinen biri çıktı . Ama bunun bir teist olması gerekiyordu . Ben onlardan bir cevap bekliyorum ama nedense kimse çıkıpta adam akıllı birşey yazmıyor arkadaş .

Başlıkla ilgili şöyle efenim:

7. yy'da, Arap çölünün ortasında yaşayan biri için "dinozor" kavramını karşılayacak kelime yada imge yoktur. Kuran ilk okuyuşta O kişinin gözlemlerinden ibarettir. Başka türlüsü beklenemez. Çünkü O kişinin zihninde Kutuplardan yağmur ormanlarına kadar zengin, çeşitli bir imgeleme yoktur. Tek bir kavrama bile onlarca isim verilen bir dildir Arapça; bu yüzdendir. Fakat bu ilk okuyuştur; Kuran'ın Allah kelamı olduğuna inanan biri daha derinlere girmelidir, Allah'tan gelmiş ya; Sizlerin düşündüğü gibi, orada dinozorları bile aramalıdır. ama "Ali dinozora bak" gibi bariz bir cümleyi değil. Şöyle ki bu sizleri ilgilendirmez.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bak puppetularz . Şu mankafa muhabbetini bir kenara koy şimdilik . Sana daha önce söyledim . Şu an bir tartışma yapıyoruz . Neyin ne olduğu zaten ortaya çıkıyor . 300 milyon küsür yıl önce yapay seçilimden bahseden biri olduğunu unutma . Şimdi sana tavsiyem biraz ara ver ve şu doğal seçilimi ,yapay seçilimi googledan iyice bir araştır . Sakın diyim harun yahya sitelerine girme yanılırsın . Sonra edindiğin bilgilerle sağlıklı bir tartışma yürütebiliriz . Yoksa böyle giderse arpa boyu yol alamayız .

Link to post
Sitelerde Paylaş

Başlıkla ilgili şöyle efenim:

7. yy'da, Arap çölünün ortasında yaşayan biri için "dinozor" kavramını karşılayacak kelime yada imge yoktur. Kuran ilk okuyuşta O kişinin gözlemlerinden ibarettir. Başka türlüsü beklenemez. Çünkü O kişinin zihninde Kutuplardan yağmur ormanlarına kadar zengin, çeşitli bir imgeleme yoktur. Tek bir kavrama bile onlarca isim verilen bir dildir Arapça; bu yüzdendir. Fakat bu ilk okuyuştur; Kuran'ın Allah kelamı olduğuna inanan biri daha derinlere girmelidir, Allah'tan gelmiş ya; Sizlerin düşündüğü gibi, orada dinozorları bile aramalıdır. ama "Ali dinozora bak" gibi bariz bir cümleyi değil. Şöyle ki bu sizleri ilgilendirmez.

Dinozorlar, gayet basit bir dille "Boyları insanın 10 katı kadar olan devasa yaratıklar vs." gibi bir şekilde nitelendirilebilirdi.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Doğa en üstün gelecek bireyi ortaya çıkarmaya uğraşır. Şimdi görülen itibariyle de bu birey insandır. Belki bir süre sonra insanları yok edecek bir salgın olacak insan nesli tükenecek ve bizim baskı altında tuttuğumuz başka bireyler evrimleşmeye başlayacak ve biri de yine dünyayı tekeline alacak.

Geçen yazdığımda da dediğim gibi, insan bilince sahip olan tek canlı değildir.

Dünyayı tekeline alabilir; virüs bile. Hatta kollektif olarak bir bilince sahip olduklarını bile iddia edebilirsin. Ama kıstas bu değil şu olmalı:

İçinde bulunduğu zamanı mekanı, maddeyi-onu harekete geçireni, maddenin birbiriyle ilişkisini, maddenin içkin özelliklerini- en küçük parçacıkları, en büyük galaksileri, tüm evreni yani HERŞEYİ anlamaya çalışacak, zihninde kuracak, kurgulacak bir bilince sahip olan bir canlı...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dinozorlar, gayet basit bir dille "Boyları insanın 10 katı kadar olan devasa yaratıklar vs." gibi bir şekilde nitelendirilebilirdi.

(sd)Muhammed'in böyle bir fikri yoktu (zihnindeki imajlar arasında böyle bir bağlantı), daha sonra da olmayacaktı; Hayatında duyup görmemişti. "Sana şundan soracaklar..." sormayacaklardı böyle birşey, mağarada devasa kemiklere rastlamayacaklardı. Ayetler ilk bakışta bir kişinin gözlemleri ve problemlerinden ibarettir. Malzeme budur. Daha derin bakışlarda "misaller" ortaya çıkar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dünyayı tekeline alabilir; virüs bile. Hatta kollektif olarak bir bilince sahip olduklarını bile iddia edebilirsin. Ama kıstas bu değil şu olmalı:

İçinde bulunduğu zamanı mekanı, maddeyi-onu harekete geçireni, maddenin birbiriyle ilişkisini, maddenin içkin özelliklerini- en küçük parçacıkları, en büyük galaksileri, tüm evreni yani HERŞEYİ anlamaya çalışacak, zihninde kuracak, kurgulacak bir bilince sahip olan bir canlı...

Zeka ve merağa.

Yine, bu sadece insanda bulunan bir şey değildir. Diğer maymungillerde de etrafı sorgulama gibi şeyler vardır. Vahşi doğada yaşayan hayvanlarda tabii ki buna pek fırsat yoktur. İnsan bile, ancak ateşi vs. keşfettikten sonra bir rahatına bakabildikten sonra bu tip şeyleri ciddi ciddi irdelemeye başlamıştır. Hele bunlarla ilgili fikir akımları daha yeni yeni bu bin yıl içinde çıkmıştır. Bu gibi şeyleri sorgulamak hem zaman hem de bir bilgi birikimi gerektirir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

BAKARA - 26

Allah'a mesel yapmak, mesel söylemek yakışmaz mı sanırlar? şu muhakkaktır ki Allah Teâlâ herhangi bir şeyi mesel olarak söylemekten çekinmez. o şey isterse bir sivri sinek ve üstündeki kanat ve saire gibi ufak tefek de olsun. Diğer deyişle küçüklükte üstünü (yani daha aşağısı) olsun. Bununla beraber Kur'ân'ın nazmı bizim (aşağı yukarı) dediğimiz gibi daha yukarı ve daha aşağı demek de olabilir.

"Darb-ı mesel" (ata sözü) deyimi, "mesel-i madrûb" yani "söylenegelmiş" meşhur mesel mânâsına da kullanılır ise de aslında "mesel darbetmek" yani meseli yerinde kullanmak ve tatbik etmek, yerine göre "iyice yapıştırmak" demektir ki, yeniden bir mesel koymak ve inşâ etmek değildir. Temsil ise geneldir. Fakat Kur'ân'daki meseller, genel olarak bağımsız bir şekilde kurulmuş temsiller olduğu halde, aynı şekilde tatbik de edilmiş olması itibariyle "darb" tabir olunmuştur. Şu halde burada temsil yerine bu deyimin ve aynı şekilde "istihya" (utanmak) lafzının kullanılmalarında bile aynı bir tatbikı vardır. Şunu unutmamak gerekir ki, Cenab-ı Allah mesel ve misali (yani temsil durumunu) yapmamış olsaydı insanlar hiçbir şey anlayamazlardı. Özellikle hissedilen şeylerden hiçbir şey bilemezlerdi. Çünkü bütün hissî ve hatta aklî suretler (biçimler) gerçeğe göre bir mesel, bir temsildir. Bunun içindir ki, insan kendini kendi nefsinde mücerred (soyut) "ben" demekten başka bir şekilde bilmez. Zira ne hissî, ne aklî, misalî biçimini kapsamış değildir. Onu alırsa "İnsan insanın aynasıdır." sözüne göre dışından alır. Demek ki maneviyatın ve aklî gerçeklerin mesel ile anlatımında büyük hikmetler saklıdır. Bu sebepledir ki, geçmişte inmiş olan kutsal kitaplarda mesel daha çoktu. Fakat Kur'ân, histen çok, akla hitap ettiği için tahkîki, açık hükümleri daha çok tercih etmiş ve bununla beraber hisleri de mahrum bırakmamıştır. Ve bunların mühim bir kısmında (özellikle geçmiş kitapların tahrife ve kötü tefsire uğrayan mânâlarını tahkîk, düzeltme ve akla yakınlaştırma gibi)hikmetler mevcuttur. Böyle ilmin esası ve mühim, terbiye ve hidayetin sırrı ile ilgili mesel getirmekten Cenab-ı Allah çekinmez ve şu halde iman ehli olanlar her zaman bilirler ki, Allah'ın yaptığı mesel, Rablerinden gelmiş olması itibariyle mutlaka haktır. Bunda ilâhî bir sır muhakkak vardır. Ve ilâhî mesel, muhakkak bir denklik ve benzerlik tarafı içerir. Bu benzeyiş açık ise onu bilirler; gizli ise "İlim, Allah katındadır." derler ve doğruluğuna iman ederler.

Hak, aslında sabit ve aklın inkâr edemiyeceği derecede sabitliği kesin olan demektir. Varlığı kendisinden olup, başkasından olmayan Hak Teâlâ'dır. O'nun yardımıyle, onun dışında olanlar da zatında mümkün olanlardır. Bu mânâ ile hak ve hakikat zaten birdir. İtibarî olarak ayrıdır, ikisinin de çoğulu "hakâik" gelir. "Hukuk"un tekili olan "hak" da, İslâm'da bu mânâdan alınmıştır ki, lehde olarak sabit ve vacib olan demektir. Aleyhte olursa görev ve vecîbe olur. Sözün kısası "hak" fikrin, sözün uyduğu olayın ismidir. Bununla beraber bu ölçü ile uyuşan söz ve inanca da söylenir.

Küfür ile nitelenmiş olanlara gelince Allah bununla, bu garip belirsiz mesel ile ne demek istemiş sanki? Bundan kastı nedir? derler. Bir taraftan hafife almak, diğer taraftan hidayeti kötü yorumlayarak sapıklığa düşmek isterler. Bunlar, Allah'ın ne kastettiğini öğrenirlerse inanacaklar mı? İşte Allah bu sebeple birçoğunu sapıklığa düşürür, onları sapkın yapar, istedikleri sapıklığı yaratır. Birçoğuna da hidayet verir, onlara da hidayet yaratır. Zira hâlık (yaratan) birdir, o da her şeyin yaratıcısı olan Allah'tır. Hidayetin yaratıcısı Allah olduğu gibi, sapıklığın yaratıcısı da Allah'tır. Allah yaratmasaydı ve herkesi hidayete mecbur etseydi, sapıklık denen şey insanların istemesiyle var olamazdı. Halbuki sapıklık da bir hak etmedir. Ve Allah Teâlâ'nın sapıklığı yaratması, onu isteyen mahluklarının -sorumluluk kendilerine ait olmak üzere- isteklerini yerine getirmek gibi bir ilâhlık ve rablık şânıdır. Yoksa başlangıçta hidayet yaratılışıyla yarattığı kullarından hiç birini Allah zorla sapıtmaz, mutlak yasaklama ve tam zorlama da Allah'ın merhametli olmasına yakışmaz. Bunun için sapıtma, sapıklığı yaratma Allah'ın şanına nasıl yaraşır? O'nun güzel isimleri arasında "mudıl" (saptırıcı) isminin bulunmasını akıl nasıl kabul eder? diye hatıra gelmesi düşünülen bir mukadder (takdir edilmiş) soruya cevap olarak derhal şu başlangıç cümlesi ilave buyurulmuştur: fakat Allah bununla fasıklardan sapıklığı hak etmiş olanlardan başkasını saptırmaz .

tarihinde michaelscoffield tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bak puppetularz . Şu mankafa muhabbetini bir kenara koy şimdilik . Sana daha önce söyledim . Şu an bir tartışma yapıyoruz . Neyin ne olduğu zaten ortaya çıkıyor . 300 milyon küsür yıl önce yapay seçilimden bahseden biri olduğunu unutma . Şimdi sana tavsiyem biraz ara ver ve şu doğal seçilimi ,yapay seçilimi googledan iyice bir araştır . Sakın diyim harun yahya sitelerine girme yanılırsın . Sonra edindiğin bilgilerle sağlıklı bir tartışma yürütebiliriz . Yoksa böyle giderse arpa boyu yol alamayız .

Benzetmemin bir metafordan ibaret olduğunu anladıysan bir kenara koymana da gerek kalmaz. Ayrıca başlarken sizlerle arpa boyu yol almak amacında da değildim. Bir yanlış anlaşılmada makası değiştirmek istedim. Benimki bir "evrim, doğal seleksiyon var mı yok mu" meselesi değil.

Ancak doğal seçilim ve mutasyonlar hakkında "başka" bir tartışmaya başlayabilirim. Ama burada dogmatik bir yargım yok bilesiniz. Öylesine bir beyin fırtınası olur sadece.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Başlıkla ilgili şöyle efenim:

dinozorları bile aramalıdır. ama "Ali dinozora bak" gibi bariz bir cümleyi değil. Şöyle ki bu sizleri ilgilendirmez.

Harun kayha ekibi ve ö.çelakılın kurana sözde mucize atfetmek için olmadık zorlamasına ne demeli??? İlim ile kuranın bağdaştırmak için dört dönen bir anlayış kelimenin tam anlamıyla ayetleri tarayıp "mucize cımbızlığı " saplantısıdır ve bu durumda elbeteki şu soruyu sormak her akılını işletenin hakkıdır:

Sineği bile mucize olarak örnek veren kuran dinozor demese de neden varlıklarından ya da dünyaya düşen göktaşını yarattığı muazzam etki sonucu yol olmalarından bahsetmiyor?

Neden insanlık tarihinde çığır açan bilgisayardan, internetten,telefondan,televizyondan,uzay araçlarından,penisilinden ima bile olsa bahsetmiyor? Şu icatlar insanlığın sıradan bir icadı olmasının ötesinde en önemli icatları kabul ediliyor. Nerede mucizevi Kuran?

İşin özü Kuranda aaa bak tarihteki şu olaydan bu olaydan ima ediyor diye "bu kitap mucizedir" iddiasındaysanız biz de çok daha önemli olaylrı ve icatlar neden yok diye elbette sorarız: işte tarihi önemdeki icatlar listesi

important_inventions

historic_inventions

tarihinde Neofreeman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Harun kayha ekibi ve ö.çelakılın kurana sözde mucize atfetmek için olmadık zorlamasına ne demeli??? İlim ile kuranın bağdaştırmak için dört dönen bir anlayış kelimenin tam anlamıyla ayetleri tarayıp "mucize cımbızlığı " saplantısıdır ve bu durumda elbeteki şu soruyu sormak her akılını işletenin hakkıdır:

Sineği bile mucize olarak örnek veren kuran dinozor demese de neden varlıklarından ya da dünyaya düşen göktaşını yarattığı muazzam etki sonucu yol olmalarından bahsetmiyor?

Neden insanlık tarihinde çığır açan bilgisayardan, internetten,telefondan,televizyondan,uzay araçlarından,penisilinden ima bile olsa bahsetmiyor? u icatlar insanlığın sıradan bir icadı olmasının ötesinde en önemli icatları kabul ediliyor? Nerede mucizevi Kuran?

İşin özü Kuranda aaa bak tarihteki şu olaydan bu olaydan ima ediyor diye "bu kitap mucizedir" iddiasındaysanız biz de çok daha önemli olaylrı ve icatlar neden yok diye elbette sorarız: işte tarihi önemdeki icatlar listesi

important_inventions

historic_inventions

yukarıdaki ayeti oku...

Link to post
Sitelerde Paylaş

http://forum.islamiyet.gen.tr/kuran-i-kerim/28828-quotkur39an-i-kerim39i-ne-kadar-taniyoruz-91.html

Gene kendi fikrini söylemekten aciz bir halde kopyala yapıştır yapıyorsun.

birşey soruyorsunuz ona inandığım teslim olduğum ALLAH CELLE CELALÜHÜ,NÜN BİZATİHİ SÖZLERİYLE CEVAP VERİYORUM.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...