tuvat 0 Ocak 16, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 16, 2010 gönderildi <br />ateistiliği aşılada çocuklarda hal ve hareketleriyle bu durumu belli etsin.aileleri haliyle soracak oğlum kızım sana bunları kim öğretti.onlarda bizim din dersine giren kel öğretti.<br /><br />aileler,den benim gibilerine denk gelirsen kafanı yarmaya gelenler olabilir.vede müfredata aykırı tutumundan dolayı öğretmenlikten ....nameyi alabilirsin.almalısında bence.<br /><br />ey türk devleti tüm din öğretmenlerini nihat hatiboğlu vsvs gibi uzman kişilerle kontrolden<br />geçirin.mutlaka hata yapacakdır.kendini ele verecekdir.<br /><br /><br /><br />Allah tüm dünyayı ve insanları senin gibi zararlı mikroplardan, senden daha az zararlı olan aidsden, kanserden, fuhuştan, tecavüzden ve dahada az zararlı olan zinadan, hırsızlıktan, sarhoşluktan korusun. Hiçbir şey çevresine bu şahıstan daha fazla zarar veremez. Tüm kalbimle böyle dua ediyorum. Kabul eyle ya rbbım. Amiiin. Link to post Sitelerde Paylaş
Quadro 0 Ocak 16, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 16, 2010 gönderildi Burdan türküye cumhuriyeti devleti hükümetine sesleniyoruz. bu okul ve benzerleri derhal araştırılıp derhal gerekilenler yapılmalı. bu arada okulun adını ve adresini please Link to post Sitelerde Paylaş
HARUNN 0 Ocak 16, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 16, 2010 gönderildi (düzenlendi) Başka bir branş öğretmeniyim, bu yıl hiç istememe rağmen kendi sınıfımın din dersleri bana kaldı, din öğretmenlerinin büyük bir kısmı idareci oldukları için okula öğretmen göndermediler, geçen yıl 2 tane imam geliyodu artık onlar da gelmiyor, yani ateist olarak çocuklara müslümanlığı ben öğreticem Sizce neler yapabilirim; -ücretini aldığım- derste sırf ateist olduğum için oturup (bişekilde) zaman geçirmek mi ya da derinlere dalmadan ahlak-vicdan konularıyla dersi geçirmek mi? Ya da krizi fırsata çevirip -çaktırmadan- küçük özgür beyinler yaratmak mı? İlkine vicdanım, ikincisine mantığım (ve tüm benliğim) üçüncüsüne ise müfredat müsaade etmiyor? Sizce? Arkadaşım, müfredat neyse onu uygula. Kimseyle takışma, işine gücüne bak. Gerekirse İSTİFA ET. Saçmalama. Adam istifa edip, sonra ne iş yapıcak ? Burdan türküye cumhuriyeti devleti hükümetine sesleniyoruz. bu okul ve benzerleri derhal araştırılıp derhal gerekilenler yapılmalı. bu arada okulun adını ve adresini please Bu işe karışıp, arkadaşı hedef göstermeyin. Öğretmenlik yapacak adam, napıcağını bilir. Müfredat neyse onu uygulayacak zaten. Ocak 16, 2010 tarihinde HARUNN tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
muallim 0 Ocak 16, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 16, 2010 gönderildi Gönümüz müfredatı bayağı değişmiş, o eski yitik ezberci alayış kalktı artık. Öğretmen tıpkı bir orkestra şefi gibi öğrencileri yönlendiriyor sadece. Öğrenciler konu hakkında yaptıkları araştırmaları sınıfa getirip kendi aralarında değerlendir ve sonuçları tartışır. Şöyle ki: Öğretmen bir bardak suya şeker atar ve su seviyesinin yükseldiğini öğrencilere göstermek için keçeli kalemle çizer. Sonra öğrencilere suyu karıştırın der, bir süre sonra su seviyesinin düştüğü görülür ve öğretmen sorar "su seviyesi neden düştü, şekere ne oldu araştırın gelin" der( tabi bu din dersiyle alakası yok ama o da benzer) Diğer gün öğrenciler gerekli araştırmayı yapar gelir, sonuçları ve bulguları tartışır yani anlıyacağın başlığı açan acemi bi tıfıll.. Dın kültürü dersleri için söyledikleriniz tümüyle geçerli geçerli değil. Tarihi bilgilerin araştırılması isteniyor ama iman konuları tümüyle telkin edici cümlelerle ifade ediliyor. Surelerin ezberlenmesi isteniyor. Bakınız "Program"dan kopyaladım. "8. Sübhaneke duasını ezbere okur ve anlamını söyler. 8. Fatiha suresini ezbere okur ve anlamını söyler. 6. Kevser suresini ezbere okur ve anlamını söyler."... diye devam ediyor. Bunlar da diğer amaçlardan: "Bu ünitenin sonunda öğrenciler; 1. Kur’an’ın, Allah tarafından insanlara gönderilen son ve evrensel bir kitap olduğunu bilir. 2. Kur’an’ın Hz. Muhammed’e indiriliş sürecini bilir. 3. Kur’an’ın kitap hâline getirilmesi ve çoğaltılması ile ilgili süreci açıklar. 4. Kur’an’ın iç düzenine ilişkin ayet, sure ve cüzün anlamlarını kavrayarak Kur’an’dan bunlara ilişkin örnekler gösterir. ÖĞRENME ALANI: İNANÇ "Bu ünitenin sonunda öğrenciler; 1. İnsanın akıllı ve inanan bir varlık olduğunun farkında olur. 2. Evrendeki düzenden hareketle yaratıcının varlığını kavrar. 3. Allah’ın bizi ve her şeyi yarattığının farkında olur. 4. Allah’ın eşi ve benzeri olmadığını kavrar. 5. Allah’ın her şeyi işittiği, bildiği, gördüğü ve her an bizimle beraber olduğunun bilincine varır. 6. Allah’ın her şeye gücünün yettiğine evrenden örnekler verir. 7. Çalışmanın Allah tarafından karşılıksız bırakılmayacağı bilinci ile iyi işler yapmaya istekli olur. 8. Allah inancının hayatımızdaki yerini ve önemini fark eder. 9. İhlas suresini ezbere okur ve anlamını söyler." Bir de etkinlik (ders) örneklerine bakalım: "? Farkım Nerede? Öğrencilerden varlıkları gruplandırmaları ve gruplandırılan varlıklar içerisinde insanın diğerlerinden farklı olan özelliklerini bulmaları istenir (1. kazanım). ? Halim Ne Olurdu? Nasrettin Hoca’dan konuyla ilgili metin öğrencilere okutturulur ve metinden hareketle öğrencilerle evrendeki düzen hakkında konuşulur (2. kazanım). ? Rabb’imi Tanıyorum: Allah’ın sıfatlarını içeren birer ayet meali tahtaya yansıtılır. Bunlar üzerinde öğrencilerle konuşulur. (4, 5 ve 6. kazanımlar). ? Sen Ne Dersin? Öğrencilerden Allah inancının ve Allah’ın sahip olduğu sıfatların birey davranışlarını nasıl etkilediği veya etkileyebileceği konusundaki fikirleri örnekleriyle alınır (5 ve 8. kazanımlar). ? Ana Fikir: İhlas suresinin anlamı üzerinde öğrencilerle konuşulur (9. kazanım). Dikkat ederseniz "tartışılır" denmiyor, "konuşulur" ifadesi kullanılıyor hep. Allah muhafaza(!) yukarıdakilere aykırı bir söz edecek öğrencinin vay haline, hele ki taliban kafalı biri ise o öğretmen. Link to post Sitelerde Paylaş
muallim 0 Ocak 16, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 16, 2010 gönderildi İlköğretim müfredatına incelemek için buradan ulaşabilirsiniz: http://ttkb.meb.gov.tr/ogretmen/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=18 Link to post Sitelerde Paylaş
Renaultferrari 0 Ocak 17, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 17, 2010 gönderildi neyi bağışlıyor, suçları ne de bağışlıyor, zaten zinaya "zorlanmışlar", türkçesi kadına tecavüz etmişler, kadının neyini bağışlıyorsun andavallı, bi de okuduğunu iyi anlamamışsın diyor adama, e sen hiç okumamışsın ya !!! VE ! AŞAĞIDAKİ ALINTIYA DA CEVAP VERİYORUM Yok birde bağışlamasın bari; hem fuhuşa zorlanacaklar bir de kerhen affedilecekler; çok iyi ya, mantığa bak... iyi oku ! ben bu ayeti kaç defa yazdım ! bir daha yazıyorum genç kölelerinizi bakire kadın köleleri fuhuşa zorlamayın demek küçük yaştaki çocukları fuhuşa zorlamayın demek manasına da gelir çünkü onlarda köledir hür değildir o yaşta ki çocuk hür değil.. köledir.. köle anladınız mı ? anlamadıysanız günümüz zamanında gazeteleri okuyun habereler bakın.. neler neler olmuş işte hayattan ikrah eden o gazetelerde okudunuz küçük yaşta o vakalara uğramış kadınlar o kadınların ikrahları için Allah çok bağışlayıcıdır ama onları zorlayanlara gelince.. işte onlar çayır çayır.. iman ayrıdır ikrah ayrıdır.. hayattan ikrah etmek tiksenmek beğenmemezlik bu iman değil ikrahtır.. Allah bunu kabul etmiyor... ama o kadınlar için durumları farklı onların ikrahları için çok bağoışlayıcıdır.. anlatabilmek için yazıyorum bunları ! Link to post Sitelerde Paylaş
convert 0 Ocak 17, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 17, 2010 gönderildi küçük yaştaki çocukları fuhuşa zorlamayın demek manasına da gelirçünkü onlarda köledir hür değildir o yaşta ki çocuk hür değil.. köledir.. köle anladınız mı ? çüş ulan çüş. bu kadarı fazla.sapık herif.utan. Link to post Sitelerde Paylaş
Renaultferrari 0 Ocak 17, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 17, 2010 gönderildi çüş ulan çüş. bu kadarı fazla.sapık herif.utan. Ben ne diyorum sen ne anlıyorsun işte ben Bunu ANLAMIYORUM ! Link to post Sitelerde Paylaş
convert 0 Ocak 17, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 17, 2010 gönderildi Ben ne diyorum sen ne anlıyorsun işte ben Bunu ANLAMIYORUM ! senin işin bitmiş.ne diyorsun da anlamıyoruz? Link to post Sitelerde Paylaş
eflatun 0 Ocak 18, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 18, 2010 gönderildi görüşe saygılıyımdır fakat benim çocuğuma benim verdiğim vergiden maaşını alan bir adam eğitimdeki boşluğu fırsat bilecek ve müfredatın aksini yaparak kendi düşünceme göre çocuğumu ateşe sürükleyecek şahsına kalması gereken görüşlerini işlemeye çalışacak.bende bu adamı bileceğim ve öğretmenler gününümü kutlayacağım sen benim çocuğuma benim verdiğim parayla saçma sapan arapça ayetleri sureleri ezberletip not veriyorsun ve geleceğiyle oynuyorsun ya? böylesiniz işte karşıdakinin yerine koyamıyorsunuz kendinizi. Link to post Sitelerde Paylaş
chase 0 Ocak 18, 2010 gönderildi Raporla Share Ocak 18, 2010 gönderildi (düzenlendi) her insanın başına mutlaka gelir düşünceleri ile reel hayatın zorlamaları arasında çelişkiye düşmek. bana kalırsa, sen kendinle ilgilen arkadaşım. kendin zora düşme. idareten derslere gir, oku oku geç. gerisini sınıfa bırak. çocukların tartışmasını sağla. obejktif şekilde yönetmeye bak tartışmaları. çocuklar, "abileri" öyle buyurdu diye değil, kendi görüşleri ve zihinleri ile inansınlar inanacaklarsa. bunun açığa çıkmasını sağla. yani yılın sonunda, senin elinden çıkmış müslüman çocuklar, neden müslüman olduklarının bilincinde ve farkında olarak müslüman olmuş çocuklar olarak kalsın. ateist olanlar da neden ateist olduklarının bilincinde olanlar olsun. "bana böyle diyorlar" diye dininden habersiz müslümanımsı çocuklardır kayıp olanlar. hepsinde bilinç olsun, hepsinde sebep-sonuç ilişkileri kurulmuş olsun. bu tür bir eğitim yaygınlaşsa, dinlerin adım adım geriye gideceği aşikar olduğu için ezbere dayalıdır zaten eğitim sistemimiz. sorma sorgulama, inandığın şeye, neye dayanarak inandığından kendinin bile haberi olmasın ki, robot ol, koyun ol, güdül efendi efendi Ocak 18, 2010 tarihinde chase tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts