Jump to content

Büyük Çelişki Evlatlık Meselesi!


Recommended Posts

Zeyd'in evlat edinildiğinde yetişkin bir adam olduğunu bana kurandan ispatlarmısın lütfen bergüzar, sadece kurancısınya o açıdan..

Soru Bergüzar Hanıma, ama ben sizin sorunuza soru ile karşılık vereyim izninizle Bayan Jadı...

Siz gösterir misiniz Kuran'dan, Zeyd isimli birinin Muhammed denen peygamberin önce kölesi sonra da evlatlık oğlu olduğunu?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 139
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

İyi güzel, Zeyd Muhammed'in evlatlığı olmakla gerçek evladı sayılmazmış, dolayısıyla onun boşadığı Zeyneb'i nikahlaması meşruymuş, bunları anladık da; aşağıdaki olayı bir okuyun bakalım. Vicdanınız kabul edecek mi? Edecekse, hiçbir şey demem, 'Helal olsun size' derim.

Muhammed, Zeyd'in boşadığı Zeyneb'i kendisine istemeye yine Zeyd'i göndermiş.

'.. Muhammed, Zeyd’ i çağırıp bu ayeti (Ahzap 37) anlattıktan sonra ona şu görevi veriyor: "Git Zeyneb’e bu olayları anlat ve onu bana iste.." Zeyd, kapıya varınca içeri giremiyor ve yüzünü çevirerek, -kendi anlatımına göre- ter içinde, sanki dünya başına yıkılmış gibi bir ruh hali içinde kendisinin Muhammed’in elçisi olduğunu ve onu istemeye geldiğini söylüyor. Zeyneb ise o sırada hamur işi yapmaktadır. Zeyd’i dinledikten sonra olumlu yanıt vermiyor ve “Düşünmem lazım” diyerek ibadet odasına çekiliyor. Zeyd, bu olumsuz haberi Muhammed’e bildirince Muhammed artık buna dayanamıyor ve doğruca Zeyneb’in evine giderek ona el koyuyor. Gerekçe, o sırada inen Ahzab Suresi’nin 37. ayetindeki “Ey Habibim, Zeyneb’i biz sana nikahladık” cümlesidir. Artık bu ayete dayanarak ne Zeynep’e mehir ücretini veriyor, ne evlenme için şahit tutuyor ve ne de Zeyneb’in akrabasından izin alıyor. Bu sırada Muhammed 58 yaşında Zeyneb ise 35 yaşında idi.'

(Kaynak: Kuran’ın Kökeni, Arif Tekin, Berfin Yayınları, İstanbul, s.166)

Link to post
Sitelerde Paylaş
Zeyd köle olarak alındı. Yıllar sonra ailesi onu buldu ve Peygamberden geri istediler. Peygamberimiz seçimi Zeyd'e bıraktı. Zeyd, Peygamberi seçti. Buna çok duygulanan Peygamberimiz onu yüceltmek için evlatlık yaptı.

O sıra peygamberliğini ilan etmiş değildi. Daha yeni Hatice ile evlenmişti.

Peygamberliğine 10-15 sene daha var.

Pante,

Senin söylediğinin kaynağı nedir peki onu da verir misin?

Benim kaynağım Kur'an. Evlatlık diyor.

Sıradan bir köle'nin adının Kur'an'da işi ne?

Kur'an'da ashabdan adı geçen tek isimdir Zeyd.

Ne Ali'nin, ne Ömer'in, ne Ebubekir'in adı geçmez.

Ama toplumda infial uyandıran bu olay nedeniyle, Zeyd'in adı Kur'an'a girmiştir.

Satsuma'nın verdiği alıntının devamını da okuyalım:

Bunun üzerine Resûlullah (s.a.s.), Zeyd'i çagirtarak, kendisini istemeye gelen bu kisileri taniyip tanimadigini sorar. Zeyd de, bunlardan birinin babasi digerinin de amcasi oldugunu söyleyerek tanidigini ifade eder. Bu sefer Resûlullah Zeyd'e, dilerse babasiyla gidebilecegini, sayet isterse yaninda kalabilecegini söyleyince, Zeyd, Resûlullah (s.a.s.)'in yaninda kalmayi tercih eder. Peygamberimiz de Zeyd'i elinden tutarak Hicr denilen yere çikarir ve: "Sahid olun, Zeyd benim oglumdur. O bana mirasçidir, ben de O'na mirasçiyim!" diyerek Zeyd'i evlat edindigini ilan eder (Ibn Sa'd, a.g.e., III, 40-42; Ibn Hisâm, a.g.e., I, 247 vd.; el Askalânî, el-Isâbe fi Temyizi's-Sahâbe, III, 24).

Bunun üzerine Resûlullah (s.a.s.), Zeyd'i çagirtarak, kendisini istemeye gelen bu kisileri taniyip tanimadigini sorar. Zeyd de, bunlardan birinin babasi digerinin de amcasi oldugunu söyleyerek tanidigini ifade eder. Bu sefer Resûlullah Zeyd'e, dilerse babasiyla gidebilecegini, sayet isterse yaninda kalabilecegini söyleyince, Zeyd, Resûlullah (s.a.s.)'in yaninda kalmayi tercih eder. Peygamberimiz de Zeyd'i elinden tutarak Hicr denilen yere çikarir ve: "Sahid olun, Zeyd benim oglumdur. O bana mirasçidir, ben de O'na mirasçiyim!" diyerek Zeyd'i evlat edindigini ilan eder (Ibn Sa'd, a.g.e., III, 40-42; Ibn Hisâm, a.g.e., I, 247 vd.; el Askalânî, el-Isâbe fi Temyizi's-Sahâbe, III, 24).

Bunun üzerine Resûlullah (s.a.s.), Zeyd'i çagirtarak, kendisini istemeye gelen bu kisileri taniyip tanimadigini sorar. Zeyd de, bunlardan birinin babasi digerinin de amcasi oldugunu söyleyerek tanidigini ifade eder. Bu sefer Resûlullah Zeyd'e, dilerse babasiyla gidebilecegini, sayet isterse yaninda kalabilecegini söyleyince, Zeyd, Resûlullah (s.a.s.)'in yaninda kalmayi tercih eder. Peygamberimiz de Zeyd'i elinden tutarak Hicr denilen yere çikarir ve: "Sahid olun, Zeyd benim oglumdur. O bana mirasçidir, ben de O'na mirasçiyim!" diyerek Zeyd'i evlat edindigini ilan eder (Ibn Sa'd, a.g.e., III, 40-42; Ibn Hisâm, a.g.e., I, 247 vd.; el Askalânî, el-Isâbe fi Temyizi's-Sahâbe, III, 24).

Bunun üzerine Resûlullah (s.a.s.), Zeyd'i çagirtarak, kendisini istemeye gelen bu kisileri taniyip tanimadigini sorar. Zeyd de, bunlardan birinin babasi digerinin de amcasi oldugunu söyleyerek tanidigini ifade eder. Bu sefer Resûlullah Zeyd'e, dilerse babasiyla gidebilecegini, sayet isterse yaninda kalabilecegini söyleyince, Zeyd, Resûlullah (s.a.s.)'in yaninda kalmayi tercih eder. Peygamberimiz de Zeyd'i elinden tutarak Hicr denilen yere çikarir ve: "Sahid olun, Zeyd benim oglumdur. O bana mirasçidir, ben de O'na mirasçiyim!" diyerek Zeyd'i evlat edindigini ilan eder (Ibn Sa'd, a.g.e., III, 40-42; Ibn Hisâm, a.g.e., I, 247 vd.; el Askalânî, el-Isâbe fi Temyizi's-Sahâbe, III, 24).

Link to post
Sitelerde Paylaş

Muhammed hazretleri ama çekinmeyerek ama mecbur kalarak bu olayları ayetlerle ortaya koymuş.

Daha sonra da arasından temizleme yapmamış, olduğu gibi bırakmış.

Kitap haline getirmemesinin sebebi olarak bu durum öne sürülebilir ama gerçek olan birşey vardır ki, kendisini eleştirmeye malzeme olan bu ayetlere dokunmamıştır.

Ama sonradan gelenler hep bir arındırma çabası içinde olmuşlar.

Bunun sebebi de dışa açılmadır. Başka toplumlara yöneldikçe, islam yayıldıkça, Hristiyanlarla polemikler oluştukça bazı ayetler rahatsızlık vermeye başlamıştır.

Günümüzün reformcu olarak adlandırılan tahrifçilerinin de asıl nedeni budur.

Rahatsızlık veren konuları inkar etmek, Kur'an dışındaki bilgileri reddedip, Kur'an içindeki bilgileri de başka anlamalara saptırmaya çalışmak bir yöntem olmuştur.

Bu konuya dair bir hadis vereyim: (Hem de Zeyd'in çocukken evlat edindiğinin kanıtıdır)

744 – Hz. Aişe (radıyallahu anhâ) demiştir ki:

“Eğer Hz. Peygamber kendisine inen vahiyden bir şey gizleseydi Ahzap-37 ayetini gizlerdi. Nitekim Hz. Peygamber, Zeyneb’le evlenince: “Oğlunun helâllığıyla evlendi” dediler. Bunun üzerine Cenab-ı Hakk Ahzap-40 ayetini gönderdi. Resûlullah, Zeyd’i küçükken evlât edinmişti. Büyüyüp delikanlı oluncaya kadar yanında kaldı. Herkes onu Zeyd İbnu Muhammed diye çağırıyordu. Bu sebeple Cenab-ı Hakk Ahzap-5 ayetini gönderdi.

Tirmizî, Tefsir, Ahzâb (3206);Müslim, İman 287, (177);Buhârî, Tevhid 22.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hassitirin lan adi şerefsizler. İnsanı zorla küfretiriyorsunuz. Elçi tabuları yıkıyormuş.Aile yuvası toplumdaki en kutsal bir müeessesedir. Böyle bir müesseyi dağıtan ve dağıtanları normal gören insanlığını yitirmiş aşağılıktır.

Niçin böyle küfrettim biliyormusunuz?

Yuva yıkmayı normal gören adi aşağılıklar hala aynı meleneti devam ettiriyorlarda onun için.

Benim oğlum iki sene önce kıbrısi nazimi denilen şefesiz alçağın tarikatına katıldı.Burada o alçağın vekili olan ayberg,in sürekli sohbetlerine devam ediyor.İslam bilgisi sıfır. Oğlumla sık sık tartışırdık. Bak oğlum tarikatlar islamdan değildir bunu bilesin derdim.Buralarda türlü türlü melanetler işlenir umarım bizzat kendin bunun çok acı tecrübesini yaşamazsın diye sürekli ikna etmeye çalışırdım. Ama ben ne dersem diyeyim,ona vız geliyordu.Ona göre şeyh kılıklı züppeler allahın dostu idi ne derlerse mutlaka doğru idi. Çünkü onlar allahtan ilham alarak konuşuyorlardı yanlış bir şey söyleyemezlerdi.

Beş ay önce oğlumu sevdiği kızla nişanladık. İki hafta öncede hem dini hemde resmi nikahları kıyıldı.Oğlumun katıldığı zikir ayinlerinde kadın erkek beraber oturuyorlar.Kızın babası bunu önceden bilmiyormuş kimden duydu ise koyu yobaz olduğundan o takita ver yansın etmiş,sapıklar falan demiş.Bunları bizzat oğlumun suratına söylüyor.Oğlumda bana anlattı. Bak oğlum dedim,o adam cahillik yapmış,düğün oluncaya kadar sabret sesini çıkarma.

Oğlan tecrübesiz cahilin teki olduğu için,kızın babasının kendi tarikatlarını kötülediği gitmiş burdaki şeyhine anlatmış.O dingilde git kayın babana asıl sizin cemaatiniz sapık de diye talimat vermiş. İnsan olan böyle bir şey yaparmı? Yapmaz tabi. Oğlum geldi şeyhinin talimatını bana anlattı.

Aman sakın ha böyle bir şey yapma,kızın babası koyu yobaz, yoksa bu iş bozulur dedim.Ama oğlumu bir türlü ikna edemedim.Hayır baba diyor şeyhim allahtan ilham alarak konuşuyor,ilhamına sıçtığım,yanlış bir şey demez dedi ve gitti.

Şehyinden aldığı talimata göre kayın babasına veryansın etmiş.Adamda sinirlenmiş ve oğlumu evden kovmuş.Ve sonra bize bir telefon geldi adam köpürüyor bu iş bitti dedi.

Ben nede olsa resmi nikahları var belki babasını değilde kocasını tercih eder umuduyla gelinim ile konuştum dedim ki oğlum terbiyesizlik yapmış,onun adına özür diliyorum dedim. Tamam baba ama sen niye özür diliyorsun ki , oğlun özür dilemesi gerekir dedi.

Bende oğlumu aldım bak oğlum duurm böyle böyle gel baraber gidelim ve kızın babasından özür dile dedim.Oğlan gitmiş yine şeyh kılıklı züppeye danışmış oda asla sakın özür dileme diye talimat vermiş.Aradan bir hafta geçti sonra gelinimde telefon açtı ve oğlundan hiç bir cevap yok oğlun ,bugün herşeye müdahele eden onun şeyhi biz evlennince yataak odamıza da müdahele eder dedi ve haklı olarak vazgeçti. Yani oğlumun daha çiçeği burnunda yusası dağıldı,yıkıldı.

tarihinde donkisot tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Niçin böyle küfrettim biliyormusunuz?

Yuva yıkmayı normal gören adi aşağılıklar hala aynı meleneti devam ettiriyorlarda onun için.

Benim oğlum iki sene önce kıbrısi nazimi denilen şefesiz alçağın tarikatına katıldı....

İşte bak gör, ben ve benim gibi birkaç dostum bu tarikatların beslendiği hadis zırvalarını ve Kuran'ı istedikleri gibi leyhte kullanmalarını engellemeye çalışıyoruz...

Kuran, oğlun bi kendi aklınla ilerlemeyi bilse, ah bi monteizmin ne olduğunu görebilse, bu adamlara pabuç bırakır mıydı?

Ne anlatırsın da şimdi asap bozarsın bilmem ki, sabır diliyorum size...

Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte bak gör, ben ve benim gibi birkaç dostum bu tarikatların beslendiği hadis zırvalarını ve Kuran'ı istedikleri gibi leyhte kullanmalarını engellemeye çalışıyoruz...

Kuran, oğlun bi kendi aklınla ilerlemeyi bilse, ah bi monteizmin ne olduğunu görebilse, bu adamlara pabuç bırakır mıydı?

Ne anlatırsın da şimdi asap bozarsın bilmem ki, sabır diliyorum size...

Hassitir gerzek.Hadislerden besleniyorlarmış.Beslendikleri kaynak sizin yamultmaya çalıştığınız kuran ve allahtan vahiy alıyorum diyen muhammed alçağı.Muhammed vahiy alıyorum dedi,sıçtı batırdı,onun takipçileride ilham alıyorum diye sıçıp batiyorlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hassitir gerzek.Hadislerden besleniyorlarmış.Beslendikleri kaynak sizin yamultmaya çalıştığınız kuran ve allahtan vahiy alıyorum diyen muhammed alçağı.Muhammed vahiy alıyorum dedi,sıçtı batırdı,onun takipçileride ilham alıyorum diye sıçıp batiyorlar.

oğlun bu konuda hassas olabilir. Onun yanında bu şekilde konuşup da onu üzme.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Asıl sen oku, yürümeden koşulmaz, okumadan yazılmaz...

Uydurduğunu yazınca diğer başlıkta böyle yanıt vermişsin.

Sen Kur'an'ı hiç bilmiyorsun.

Evlatlık olayı yok bu bir, ikincisi Muhammed isimli peygamber zaten hayatında iki kez evlendi...

Bilmiyorsun ama böyle çok bilmiş geçinebiliyorsun.

Şu "peygamber hayatında 2 kez evlendi" iddianı kanıtla da görelim bakalım bildiğini.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hassitir gerzek.Hadislerden besleniyorlarmış.Beslendikleri kaynak sizin yamultmaya çalıştığınız kuran ve allahtan vahiy alıyorum diyen muhammed alçağı.Muhammed vahiy alıyorum dedi,sıçtı batırdı,onun takipçileride ilham alıyorum diye sıçıp batiyorlar.

Küfür eden bir babanın şeyhe biat eden oğlu...

İlk küfrünü görmezden gelmiştim ama nafileymiş...

Peki, buyrun kendiniz küfredin kendiniz yiyin küfrünüzü...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Uydurduğunu yazınca diğer başlıkta böyle yanıt vermişsin.

Sen Kur'an'ı hiç bilmiyorsun.

Senden on kat fazla bildiğimi biliyorum... Sadece üslubum yumuşak... Yani sevmediğiniz cinsten...

Bilmiyorsun ama böyle çok bilmiş geçinebiliyorsun.

Şu "peygamber hayatında 2 kez evlendi" iddianı kanıtla da görelim bakalım bildiğini.

Başka bir arkadaş iki eşi hariç diğerlerinden hiç çocuğu olmamasına (ki hepsinin daha önceki eşlerinden çocukları vardır) iktidarsızlık demişti ama ben ısrarla toplamda iki kez evli olduğunu düşünüyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Başka bir arkadaş iki eşi hariç diğerlerinden hiç çocuğu olmamasına (ki hepsinin daha önceki eşlerinden çocukları vardır) iktidarsızlık demişti ama ben ısrarla toplamda iki kez evli olduğunu düşünüyorum.

Onun bunun düşüncesi ya da senin düşüncen önemli değil.

Düşünceni iddia haline getiriyor ve yazıyorsun.

Kur'an'dan dayanağın nedir? Hangi ayet ya da ayetlerden yola çıkarak iddia ediyorsun bunu?

Neden 1 değil de iki?

Ya da birkaç tane değil de sadece iki?

Kanıtla ki sallamadığın, insanları aldatmaya çalışmadığın belli olsun değil mi?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Muhammed, köle olarak aldığında Zeyd bir çocuktu. Hangi İslam kaynağını açsanız, bunu görürsünüz. Örnek:

ZEYD B. HÂRISE

Zeyd b. Hârise b. Surâhîl el-Kelbî. Üsâme'nin babası. Ashâbın ileri gelenlerinden olup, Resûlullah (s.a.s)'ın en çok sevdiği arkadaşlarındandır. Bu yüzden sahâbe arasinda "el-hubb" diye anılırdı.

Kaynaklarin ifadesine göre; cahiliyye döneminde, Zeyd'in annesi Su'dâ, yanında oğlu olduğu halde akrabalarını ziyarete gider. Bu sırada Benî el-Kayn b. Cisr'e mensup bazı atlılar, Su'dâ'nın akrabaları olan Benî Ma'n evlerine baskın yaparlar. Zeyd'i de bu arada beraberlerinde alıp götürürler. Zeyd, bu sırada temyiz çağında bir çocuktur. Onu, Ukaz Panayırına götürüp satışa arzederler. Hz. Hatice'nin yeğeni Hakîm b. Huzâm b. Huveylid de o esnada panayıra uğrayıp Mekke'ye götürmek üzere birkaç köle satın alır. Zeyd b. Hârise de bu köleler arasında bulunmaktadır. Hakîm, Mekke'ye döndüğünde, halası Hz. Hatice kendisini ziyarete gider. O da halasına köleleri göstererek, dilediği köleyi seçip götürebileceğini söyler. Hz. Hatice de Zeyd b. Hârise'yi seçer. Daha sonra O'nu, Resûlullah (s.a.s)'e bağışlar.

Kaynak: http://www.enfal.de/ecdad81.htm

Ne yaparsan yap burada Zeydin küçük yaşta köle olduğu yazıyor. Sadece bu yazıyor...

Zeyd'in evlat edinildiğinde yetişkin bir adam olduğunu bana kurandan ispatlarmısın lütfen bergüzar, sadece kurancısınya o açıdan

Açıkçası, bu hareketi maruz göstermek için yarım sayfa yazmışsın, bazı söylediklerinde gerçek payı var olabilir. Başka insanların özel hayatlarını bu denli eleştirme hakkına sahip değiliz. Mesela ben üvey babama aşık olsam ve annemden ayırtıp evlemsem bu kimseyi ilgilendirmez.

Ama koskoca tanrının işini gücünü bırakıp bunlarla uğraşmış olması ve bu uğraşıların her nedense hep Muhammed'in leyhine işlemesi eleştiri nedeni oluyor

Birde evlat edinmenin yagın olduğu ve bu çocukların öz evlat olarak kabul edildiği bir toplumdan bu güzel geleneğin kaldırılmış olması, ve bunun böyle bencil bir sebep yüzünden yapılmış olması benim midemde bulantıdan başka bir şeye neden olmuyor maalesef

Hakkında iyilik yaptığın der kuranda, asla ve asla evlatlık çıkaramazsın.

Senin yaşadığın özel ilişki kimseyi ilgilendirmiyorda peygamberin yaşadığı ve Allahında onayladığı bir şeyin seni ilgilendirdiğini ne cüretle söyleyebiliyorsun. Sana ne o zaman. Bugüne kadar evlatlığı ile evlenen tek vaka yoktur ki kaldıki Zeyd evlatlık değildir. Ama kuranın böyle bir ruhsatı vardır, lakin kullanılmamıştır...

Esas senin şu yaptığın benim midemi bulandırıyor.

Soru Bergüzar Hanıma, ama ben sizin sorunuza soru ile karşılık vereyim izninizle Bayan Jadı...

Siz gösterir misiniz Kuran'dan, Zeyd isimli birinin Muhammed denen peygamberin önce kölesi sonra da evlatlık oğlu olduğunu?

Gösteremez, anca iddia eder, hadislere sarılarak o da :)

İyi güzel, Zeyd Muhammed'in evlatlığı olmakla gerçek evladı sayılmazmış, dolayısıyla onun boşadığı Zeyneb'i nikahlaması meşruymuş, bunları anladık da; aşağıdaki olayı bir okuyun bakalım. Vicdanınız kabul edecek mi? Edecekse, hiçbir şey demem, 'Helal olsun size' derim.

Muhammed, Zeyd'in boşadığı Zeyneb'i kendisine istemeye yine Zeyd'i göndermiş.

'.. Muhammed, Zeyd’ i çağırıp bu ayeti (Ahzap 37) anlattıktan sonra ona şu görevi veriyor: "Git Zeyneb’e bu olayları anlat ve onu bana iste.." Zeyd, kapıya varınca içeri giremiyor ve yüzünü çevirerek, -kendi anlatımına göre- ter içinde, sanki dünya başına yıkılmış gibi bir ruh hali içinde kendisinin Muhammed’in elçisi olduğunu ve onu istemeye geldiğini söylüyor. Zeyneb ise o sırada hamur işi yapmaktadır. Zeyd’i dinledikten sonra olumlu yanıt vermiyor ve “Düşünmem lazım” diyerek ibadet odasına çekiliyor. Zeyd, bu olumsuz haberi Muhammed’e bildirince Muhammed artık buna dayanamıyor ve doğruca Zeyneb’in evine giderek ona el koyuyor. Gerekçe, o sırada inen Ahzab Suresi’nin 37. ayetindeki “Ey Habibim, Zeyneb’i biz sana nikahladık” cümlesidir. Artık bu ayete dayanarak ne Zeynep’e mehir ücretini veriyor, ne evlenme için şahit tutuyor ve ne de Zeyneb’in akrabasından izin alıyor. Bu sırada Muhammed 58 yaşında Zeyneb ise 35 yaşında idi.'

(Kaynak: Kuran’ın Kökeni, Arif Tekin, Berfin Yayınları, İstanbul, s.166)

O kadar yazıyoruz ama anlamamakta ısrar eden sizsiniz.

Bizim çöpe attığımız hadislere sarılıp islam diye bize kakalıyorsunuz, ayıp denir buna...

Niçin böyle küfrettim biliyormusunuz?

Yuva yıkmayı normal gören adi aşağılıklar hala aynı meleneti devam ettiriyorlarda onun için.

Benim oğlum iki sene önce kıbrısi nazimi denilen şefesiz alçağın tarikatına katıldı.Burada o alçağın vekili olan ayberg,in sürekli sohbetlerine devam ediyor.İslam bilgisi sıfır. Oğlumla sık sık tartışırdık. Bak oğlum tarikatlar islamdan değildir bunu bilesin derdim.Buralarda türlü türlü melanetler işlenir umarım bizzat kendin bunun çok acı tecrübesini yaşamazsın diye sürekli ikna etmeye çalışırdım. Ama ben ne dersem diyeyim,ona vız geliyordu.Ona göre şeyh kılıklı züppeler allahın dostu idi ne derlerse mutlaka doğru idi. Çünkü onlar allahtan ilham alarak konuşuyorlardı yanlış bir şey söyleyemezlerdi.

Beş ay önce oğlumu sevdiği kızla nişanladık. İki hafta öncede hem dini hemde resmi nikahları kıyıldı.Oğlumun katıldığı zikir ayinlerinde kadın erkek beraber oturuyorlar.Kızın babası bunu önceden bilmiyormuş kimden duydu ise koyu yobaz olduğundan o takita ver yansın etmiş,sapıklar falan demiş.Bunları bizzat oğlumun suratına söylüyor.Oğlumda bana anlattı. Bak oğlum dedim,o adam cahillik yapmış,düğün oluncaya kadar sabret sesini çıkarma.

Oğlan tecrübesiz cahilin teki olduğu için,kızın babasının kendi tarikatlarını kötülediği gitmiş burdaki şeyhine anlatmış.O dingilde git kayın babana asıl sizin cemaatiniz sapık de diye talimat vermiş. İnsan olan böyle bir şey yaparmı? Yapmaz tabi. Oğlum geldi şeyhinin talimatını bana anlattı.

Aman sakın ha böyle bir şey yapma,kızın babası koyu yobaz, yoksa bu iş bozulur dedim.Ama oğlumu bir türlü ikna edemedim.Hayır baba diyor şeyhim allahtan ilham alarak konuşuyor,ilhamına sıçtığım,yanlış bir şey demez dedi ve gitti.

Şehyinden aldığı talimata göre kayın babasına veryansın etmiş.Adamda sinirlenmiş ve oğlumu evden kovmuş.Ve sonra bize bir telefon geldi adam köpürüyor bu iş bitti dedi.

Ben nede olsa resmi nikahları var belki babasını değilde kocasını tercih eder umuduyla gelinim ile konuştum dedim ki oğlum terbiyesizlik yapmış,onun adına özür diliyorum dedim. Tamam baba ama sen niye özür diliyorsun ki , oğlun özür dilemesi gerekir dedi.

Bende oğlumu aldım bak oğlum duurm böyle böyle gel baraber gidelim ve kızın babasından özür dile dedim.Oğlan gitmiş yine şeyh kılıklı züppeye danışmış oda asla sakın özür dileme diye talimat vermiş.Aradan bir hafta geçti sonra gelinimde telefon açtı ve oğlundan hiç bir cevap yok oğlun ,bugün herşeye müdahele eden onun şeyhi biz evlennince yataak odamıza da müdahele eder dedi ve haklı olarak vazgeçti. Yani oğlumun daha çiçeği burnunda yusası dağıldı,yıkıldı.

Sana bunu yapan o herifleri islam diye bize pazarlama olur mu?

İşte bak gör, ben ve benim gibi birkaç dostum bu tarikatların beslendiği hadis zırvalarını ve Kuran'ı istedikleri gibi leyhte kullanmalarını engellemeye çalışıyoruz...

Kuran, oğlun bi kendi aklınla ilerlemeyi bilse, ah bi monteizmin ne olduğunu görebilse, bu adamlara pabuç bırakır mıydı?

Ne anlatırsın da şimdi asap bozarsın bilmem ki, sabır diliyorum size...

Hadisleri çöpe attıklarını düşünsene afrodit, o zaman bunların hali nice olur, ne tartışırlar bizimle :D

Hassitir gerzek.Hadislerden besleniyorlarmış.Beslendikleri kaynak sizin yamultmaya çalıştığınız kuran ve allahtan vahiy alıyorum diyen muhammed alçağı.Muhammed vahiy alıyorum dedi,sıçtı batırdı,onun takipçileride ilham alıyorum diye sıçıp batiyorlar.

Bütün ateistler gerzektir, hepiniz hastirin desem nasıl olur donkisot?

Gerekçem ise bir ateistin kendi gibi düşünmüyor diye bir başkasına küfür ettiğidir. Nasıl mı? Bende bütün ateistler öyledir diye düşünsem senin yaptığının aynını yapmış olurum değil mi? E o zaman hiçbiriniz bana itiraz edemezsiniz.

Şimdi hastirin bütün ateistler!!!!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Onun bunun düşüncesi ya da senin düşüncen önemli değil.

Düşünceni iddia haline getiriyor ve yazıyorsun.

Kur'an'dan dayanağın nedir? Hangi ayet ya da ayetlerden yola çıkarak iddia ediyorsun bunu?

Neden 1 değil de iki?

Ya da birkaç tane değil de sadece iki?

Kanıtla ki sallamadığın, insanları aldatmaya çalışmadığın belli olsun değil mi?

Sen hadislerdeki ayın ikiye bölünmesine, Muhammedin Allah'la miraçta namaz pazarlığına inanmazken, işine gelen onlarca karılı Muhammed masalına inanıyorsun ama...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...