Jump to content

Kadınları sakat bırakıncaya kadar dövün!


Recommended Posts

Eğer tercih ise edenlerin yüzüne de tükrürüm savunanların da !

Şimdi çok kötü şeyler yazardım ama çoluklu çocuklu kadınsın, tutuyorum

Sadece bir soru. Sence bir kadın ne amaçla ve ne şekilde cinsellik yaşamalıdır?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 238
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Ben kızımın fahişelik yapmasındansa tuvalet temizlemesini yeğlerim .Oğlumunda o tür yerlerde bulunmamamsı için elimden gelen ne varsa yaparım.

Fahişelik mesleği herkesin hakkıdır diyenin yüzüne de bir güzel tükürürüm.

Doğru dürüst yaz, artık şu edebini bil. Bu üslupla devam edersen uzaklaştırma alacaksın..

Gidip ahlkak budalalığını kendin gibilere yaparsın!

Önüne gelene fahişelik damgası, milletin çoluk çocuğunu bulaştırmalar, bilmem ne..

Bu kadar yeter! İyice kenar mahalle kahvesine döndürdünüz burayı!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi çok kötü şeyler yazardım ama çoluklu çocuklu kadınsın, tutuyorum

Sadece bir soru. Sence bir kadın ne amaçla ve ne şekilde cinsellik yaşamalıdır?

Mahrem konulara girmeyi ne çok seviyorsunuz siz yahu.Kadın yada erkek aşık olduğu zaman yaşamalıdır.Ayrıca daha ne kadar kötü şeyler yazacaktın bilmem ki ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Doğru dürüst yaz, artık şu edebini bil. Bu üslupla devam edersen uzaklaştırma alacaksın..

Gidip ahlkak budalalığını kendin gibilere yaparsın!

Önüne gelene fahişelik damgası, milletin çoluk çocuğunu bulaştırmalar, bilmem ne..

Bu kadar yeter! İyice kenar mahalle kahvesine döndürdünüz burayı!

Oysa ben biliim ki kocalarından nefret ederler, gece onların koynundayken başkalarını düşlerler ama o evlilik de öyle sürer... O aldatmak olmaz nedense.. Onlar namuslu, yuvasına sadık kadınlardır falan filan.

Mahalle ağzı görmek istiyorsan kendi yazını okuyabilirsin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mahrem konulara girmeyi ne çok seviyorsunuz siz yahu.Kadın yada erkek aşık olduğu zaman yaşamalıdır.Ayrıca daha ne kadar kötü şeyler yazacaktın bilmem ki ?

Yani bir kadın aşık olmadığı bir erkekle ilişki yaşadığında ne yapmış oluyor?

Senin yazdıklarının yanında bizimkiler devede kulak kalır noir hanım. Bunuda ekliyim

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yani bir kadın aşık olmadığı bir erkekle ilişki yaşadığında ne yapmış oluyor?

Senin yazdıklarının yanında bizimkiler devede kulak kalır noir hanım. Bunuda ekliyim

Ekle ekle senin kapasiten belli.Dikkat et ahlaksızsın demiyorum algılama kapasiten yok.Beni biraz tanısaydın .Senden çok farklı düşünmediğimi bilirdin.Fahişeliğin tercih meselesi olduğunda tercih edilmesi hariç tabii.

Link to post
Sitelerde Paylaş
En çok satan kitaplar listesinde haftalarca birinci sırada yer alan Freakonomics kitabının yazarı Steven Levitt, yaklaşık bir yıl önce New *York Times'da, Yale Üniversitesinde yapılan çok ilginç bir araştırma hakkında ses getiren bir yazı yazdı. Yazının ve araştırmanın ilginç olmasının nedeni, bu araştırma para ve maymunlarla ilgili olmasi.

Keith Chen, Yale Üniversitesinde ekonomi bölümünde görev yapan bir profesör.

Keith Chen'in araştırması;

Maymunlara, para kullanmayı öğretmek ve bunun sayesinde topladığı bilgileri, bizlerin yani insanların, para ile olan ilişkisini karsılaştırıp, çeşitli sonuçlar çıkarmak. Araştırma, Yale

Üniversitesinin maymun laboratuarında başlıyor.

Bu laboratuarda 7 adet capuchin maymunları, bir ana ve birçok küçük deney kafeslerinde, para

kullanmayı öğreniyorlar. Para olarak, gümüş renkli, somun kullanılıyor. Süreç gayet basit. Ana kafesten bir maymun alınıp, deney kafesine koyuluyor. Bu maymuna para adını verdikleri somun veriliyor. Maymun öncellikle bu somunu kokluyor, ağzına götürüyor. Bu aşamada bir tepsi içinde çeşitli yiyecekler getiriliyor: elma, üzüm ve jell-o. Amaç, bu 7 maymunun her

birinin sevdiği yiyecek türünü bulmak ve bu yiyeceği elde etmek için parayı kullanmalarını sağlamak. Deney kafesindeki maymun elmayı seçiyor. Araştırmacılar, maymuna elmayı vermeden önce, elinden parayı alıp, maymuna yiyeceği veriyorlar.

Bu süreç haftalarca sürüyor ve maymunlar birkaç hafta sonra, ellerindeki somunun yani paranın gücünü anlamaya başlıyorlar. Maymunlar paranın kullanımını; araştırmacılar, en çok tercih edilen yiyeceği *öğrendikten sonra, yeni bir süreç başlıyor: fiyatlandırma. Bu yeni süreçteki amaç, maymunların, biz insanlar gibi rasyonel kararlar verip vermediğini bulabilmek. Böylece araştırmacılar, birçok maymunun tercihi olan jell-o'nun fiyatını iki somun, elmanın fiyatını yarım somun ve üzümün fiyatını ise bir somun yapıyorlar.

Buldukları sonuç ise gerçekten ilginç. Maymunlar, deney sırasında, biz insanlar gibi para harcama konusunda çoğu zaman rasyonel davranıyorlar. Parasını, en çok yiyecek alabileceği şekilde harcamaya başlıyorlar. Maymunlar, 1 somun verip, 2 dilim elma almayı, fiyatı 2

somun olan bir adet jell-o'ya tercih etmeye başlıyor.

Buraya kadar her şey güzel! Günlerden bir gün, yine ana kafesten, deney kafesine alınan maymun, deney kafesindeki bir tepsi içinde bulunan 12 somunu *görüp, aniden çılgına dönüyor. Paraların bulunduğu tepsiyi kapıp, ana kafese *fırlatıyor ve kendisini de ana kafese atıyor. Ana kafesteki bütün maymunlar bir anda gökten para yağdığını görüp, yere düşen paraları

kapışmaya başlıyorlar. Levitt, bunu yazısında maymun tarihinde gerçeklesen ilk "banka soygunu"(maymunun tepsiyi çalması) ve "hapishane kaçışı" (maymunun deney kafesinden, ana kafese kaçışı) olarak tanımlıyor.

Bütün bu kaos içinde araştırmacılar, ana kafesteki maymunlardan parayı geri almaya çalışıyor. Olay biraz yatıştığı bir anda Keith Chen, hiç görmemeyi tercih ettiğini söylediği bir olaya şahit oluyor: Erkek maymunlardan biri, dişi maymunlardan birine yaklaşıp, ona elinde bulunan somunlardan birini veriyor ve bunun karşılığında dişi maymun, erkek maymunun seks teklifini

kabul ediyor! İşin ilginç yanı bu iki maymunun "işi" bittikten sonra, dişi maymun "kazandığı" parayı araştırmacıya getirip, bununla üzüm almaya çalışıyor. Chen, bu olayı maymun tarihindeki ilk "fuhuş" olarak tanımlıyor.

Üniversitenin araştırma etik bölümü, maymunlar üzerinde yapılan para araştırmasının, maymunların yaşam koşulunu, değerlerini ve gündelik yaşamlarını tamamen değiştirdiği ve zedelediği gerekçesiyle, araştırmayı iptal edip, maymunlara para verilmesini yasaklıyor. .

Bu deney fuhşun doğada kendiliğinden gelişen bir alışveriş olabileceğini gösteriyor.

Onu diğer alışerişlerden ayıran şey sonradan gelişen insan beyni olmalıdır.

Fuhuş konusunu değerlendirmek için yine soyutlamacı zihnin ürettiği değer yargılarından kurtulunarak bakılmalıdır.

Fuhuşu savunmak için yazmıyorum ama doğal gelişim sürecinde bir alışveriş olgusuna dayandığını görmemiz gerekir.

Diğer işlerden farklı hale dönmesi ise yine asıl sebebleri unutulmuş bir takım soyutlamalara dayanıyor.

Ki bu sebeplerden birisi de zamanında , kutsal bir tapınak hizmeti kabul edilmiş olmasına kadar uzanır.

Daha sonra gelen inançlar kutsal fahişeliği ve onun dinini ekarte etmek için tümünü ahlakın dışına itmiştir.

Şimdi bu soyutlamanın etkisinden kurtularak baktığımızda fahişeliğin bir çeşit vucut işçiliğinden farkı kalmıyor.

Benim görüşüm budur.

tarihinde Thamate tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ekle ekle senin kapasiten belli.Dikkat et ahlaksızsın demiyorum algılama kapasiten yok.Beni biraz tanısaydın .Senden çok farklı düşünmediğimi bilirdin.Fahişeliğin tercih meselesi olduğunda tercih edilmesi hariç tabii.

Aman senin neyini tanıcam, toplum sizi fahişe olarak görüyor, zaten müstehaksınız bile dedin. Sadece fahişeliğin diğer birçok mesleklerten aşağılanacak bir yönü olmadığını savunduğumuz için. Bence yok ne yapabilirim, zorla bu insanları sizle aynı mı değerlendirmek zorundayım sanki

Fahişelik o kadar iyiyse neden kendi çocuğunun yapmasını istemiyorsun diyenlere, toplumda bazı saygın, bazı orta, bazıda saygın olmayan meslekler vardır. İnsanlar için meslekleri çok öenmlidir, kendini tanıtırken önce adımızı sonra mesleğimizi söyleriz. Kimliğimizin bir parçasıdır yani. Fahişelik üçüncü meslek grubuna girer, çünkü ne eğitim gerektirir, ne yetenek. Ayrıca pistir ve tehlikeleri vardır. O yüzden ebeveryler çocuklarının bu işi yapmasını istemez, ama bu isteyenleri engelleme yada aşağılama hakkınıda vermez bize.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet sevgili Tate. Kadının hamile kalması, devamında da bebeğin bakımı yüzünden avlanamaması sürecine kadar gider bu alış veriş.

Bunları daha önce fahişeliğin tartışıldığı bir başlıkta irdelemiştik. Hatırlattığın iyi olmuş, eline sağlık.

Link to post
Sitelerde Paylaş

dayak yiye yiye öyle bir savunma mekanizması oluşmuş ki buraya yazan müslüman hanımlarda "biz yiyorsak dayağı bir sebebi vardır" diyorlar adeta. e kimse boşu boşuna dayak yemez değil mi? :)

bir dünya boş muhabbet yapılmış, acaba "neden herşeye kadir mühtiş yaratıcı allah bir yarattığını diğerine dövdürüyor?" diye sorsam "allahın işine karışılmaz" dan başka cevap gelir mi ki?

bir başka başlıkta "simo hayha" nickli soytarıya bir benzerini sormuştum "allah neden bir yarattığını öbürüne öldürtüyor?" diye, kendisi bu konuyu aydın avrupa ateistleriyle tartışabilirmiş ancak :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya bırak serare, beni yada ifeel'i diğer ateist erkek yazarlardan daha iğrenç kılan ne ki mideni bulandırıyoruz(fikirsel anlamda)? Resmen hemcinslerine karşı özel bir husumet besliyorsun

Evet forumdan birkaç kişiyle sohbetimiz var, iki kişiyle de samimi arkadaşlığımız. Siz arkadaşlık kurmak istediniz de ben mi engelledim sevgili jadı. Foruma geldiğim ilk andan itibaren özellikle siz ikiniz sürekli bana iğrenç bir şekilde saldırdınız, iğrenç, tuhaf bir ağızla. Başka sataşanlardan da sözümü esirgemedim.

Hemcinslerim olduğunuzu düşünmedim hiç derken ciddiyim, yani erkek misiniz bayan mı nerden bileyim? Sizi görüp konuşmadan nerden bilebilirim?

Bu konu altına yaptığım yorumlara gelince ancak buradakilere yakışan türden cevaplar olduğundan ben o yönde yorum yaparım.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Iste böyleee,

Giz ,Tanri nasil öyle tatli yaratmis seni?

Ben baska kadinlarin yerinde olsam Tanriyi Ankara agir caza mahkemesine sikeyet ederdim.

Niye MissAtheist öyle güzelde ben degilim diye.

Demek Tanrida bazan su gacIrIyor.

Edeletsizlikler yapIy.

Su Missateiste bahinca bana dogru ondan bir meltem rügeri esiyor iscah iscah.

Arabin Allahi deyiyki gadinlarinizi dövün,

Yahu bu güzel seyler dövülürmü iNSAFSIZ.

Bu gadinlardan biz erkekler volkanlar kimin yanIyuh vallaaa

Biz yanduhca onlar ATASA üfürüyorlar.

Istiylerki yanip yanip KÖMÜR olah.

Temel mahallanIn gizlarina bahmiski hepsi birbirinden gözel.

Tutmus bir siir yazIp cesmenin yanindaki incir agacina yapistirmiski cesmeye su almaya gelen kizlar okusun deye.

Kizlar kiz olasunuzda

Koca pulamayasunuz.

Tönüp tolasanuzda

Hep paga kalasunuz.

Acaba Ellah Temelun bu Beddua siirini kabul ettimi.

Laz kizlarida azgun olur.

Temel ,Fatimeya yetsunda bütün gizlar galsun haoraya.

Temella Fatime kerdege kirmisler,Fadime temeli sabah ezani okunana kadar rahat pirakmamis.Bakmiski Fatime taha isteyur,Temel nemaza gitecogum teye yatakdan kacar.Kiter nenesinun otasindaki divanda uyur kalur.

Fatime kalkar yeykanur,abdest alur,kahvaltiyi hazirlar kiter nenenun otasinaki Tivanun ustunde Temel uyuya kalmis.

Fatime Temele dürter,kalk ola kahvalti yapacaguk der.Temel türtmeden baska birsey duymaz ve Temel Fatimeye kENEMI EDECOGUK der.Fatimeda simdi etmeyecoguk yemek yeyecoguk yemekten sonra kuvvetla muhtemeldur temezmi .Oyyyyy hacan Temeli bir korku alur.

Togi karatenizli analar kizlarini kocaya verurkän söyle nesihet eterler kizlarina.

Kizum kocanun onina tabak tabak koyacaksunki kozi yapanda olmasun.Her zaman bir tabak elinun altina olsun.

Togikaratenizli kadunlarun ustine kari yoktur.

Pek cilve pilmezlar,pekda kuzel teyullerdur ama,hizmetleri cok eyitur.

Bir Eranli Ezeri gizina yazdugum siiri gözel Missateistin gözelligine okiyayim haoni,

Gara közler

Yahilmisam, yahilmisam ,gara közler yüzünden,

Nolur tekbir laf eyle,sevdiyini özünden.

Közüm önümde közler,gulahlarimdadir sesin,

Yüzüme sankim vurar, senin ohsir nefesin.

Elim bir kerre tuttun,yermi titredi menmi?

Düslere garg olmusam,bunu nedeni senmi?

Men sensiz olamiram,nolur gelde bir kercik görem.

O kömür saclarini,otur önüme örem.

Sen öz yaylalarin acmis gir ciceyi.

Sen mene, yangilar iceceyi

Sen gara kirpik,gara gas,vayki ne gassssss,

Sen menim konlümün sececeyi.

Arabin Allahida galhmisda bize ne emir veriy.

Tübe tübe tübe:-))

Temelin hemseri

Tolonbeg

Link to post
Sitelerde Paylaş

Müslim ve Kuran inanırı olarak ateistlerden bariz farkım:

erkek eşini dövebilir

erkek dört eş ile evlenebilir

fahişelik kötü bir meslek değildir, kötüdür, bu müessese var olmamalıdır.

İroni yapmıyorum.

Yalnız Bektaşi'nin dediği gibi:

"Namaz kılmayın"

Yani o eylemin yada eylemsizliğin oluşmasını sağlayan şartları ele almazsan herşeyi yanlış anlarsın.

Evet, bu şartlar kıvırma yalanma falan değil. Kuran'ın ideolojik bir çözümler silsilesidir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kimse bir başkasının düşüncesine saygı duymak zorunda değildir.Bu başlıkta olduğu gibi pek çok başlıkta ben jadı'yla tartıştım.Ben bilgilerime,deneyimlerime göre doğru olduğunu düşündüğüm bir fikri savunurum elbette,herkesin de böyle bir hakkı var.

Fakat bu başlıkta jadı'nın Serare'ye verdiği tepki çok normal.Aynı şeyleri ben de düşünüyorum çünkü.

Ben inançlı bir insan iken diyorum ki,bakın şayet kuran'da ilgili ayette geçen darabe fiili vurmak(dövmek)anlamına geliyorsa bile biz bunu böyle yorumlayamayız.Zaman değişmiştir,koşullar değişmiştir,biz de değişmek zorundayız.

Hala dayak yemeği isteyen,hakeden kadınlar var diyerek aslı nesli belli olmayan anketleri buraya taşımakta ne oluyor?

Apaçık kadına yönelik şiddeti haklaştırmak,meşrulaştırmak demektir bu.

Kaldı ki bizim ülkemiz cok vahim bir durumda.Bir yanda milyonlarca okuma yazmayı bilmeyen kadın diğer yanda öğle arası botox seanslarına koşan kadınlar..Bir paradoks haline gelmiş Türkiye'de kadın.

Uç noktalardaki bu kadınların hepsinin başka gerçeği var.Ben eminimki üç beş anomali kadın dışında hiçbir kadın dayak yemeyi hakettiğini falan düşünmez.

Serare'nin verdiği linke baktım ve sonuna kadar okuyamadım bile.Kadın ancak bu kadar aşağılanabilir..yuh diyorum sadece..

tarihinde zensen tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Dayak yiyen kadın karete öğrensin

26/10/2008

Fethullah Gülen, dayak yiyen kadının dava açmasını önerdi: Eşi bir tokat atıyorsa o iki tokat atsın

"Kocası tarafından dayak yiyen kadın, çocuğu yoksa boşansın... Evinde sigara içiyor, eşi ve çocuğu sigara içmiyorsa, o eş ve çocuk babayı mahkemeye versin... Eşinden dayak yiyen kadın, karateye, judoya gitsin. Eşi bir tokat vuruyorsa o da karşılık versin iki tokat atsın..." Bu çarpıcı düşünceler uzun zamandır ABD'de yaşayan Fethullah Gülen'e ait.

Ahmet Kurucan, Zaman gazetesinin "Yorum" sayfasında yayınlanan yazısında ABD'de Fethullah Gülen ile bir dost meclisinde yaptıkları sohbetin ayrıntılarını verdi.

Bu sohbette, Gülen'den "koca dayağı" ve "sigara içenlerin yanında sağlık hakları gasp edilenler sigara içmeyenler" konusunda çok çarpıcı tespitler geldi. İşte o dost sohbetinden, o çok şaşırtıcı ve tartışma yaratacak fikirler...

http://www.radikal.com.tr/Default.aspx?aType=Detay&ArticleID=905274&Date=26.10.2008&CategoryID=77

Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...