Jump to content

Peygamber isterse


Recommended Posts

talak 4 de 62 nolu iletide nur talebesi adlı üyeden

'Ben olsaydım kızımı isteseydi seve seve verirdim resulullaha ona bu vesile ile hısım olmak çok büyük bir lutüf.

Hatta eşimden hoşlandıgını hissetseydim hemen boşanır onunla evlenmsinin önünü aşardım.'

Bu sözler çogumuzu şaşırttı adamın müslüman olmadıgını bile düşünebiliyoruz.

Nurtalebesi ise ben harbi müslümanım diyor.En degerli Sahabelerin yaptıgını örnek aldıgını söylüyor.

'peygamberin karımdan hoşlandıgını hissetsem hemen boşanır onunla beraber olmasının önünü açardım'bizler yinede bu sözleri anlayamıyoruz

Müslüman sitelerinde bir yaşımdaki kızımıda resulullaha verirdim ,ayşeyi altı yaşında almışsada sefası olsun ateistler çatlasın diyenler inanılmayacak derecede çokturlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

talak 4 de 62 nolu iletide nur talebesi adlı üyeden

'Ben olsaydım kızımı isteseydi seve seve verirdim resulullaha ona bu vesile ile hısım olmak çok büyük bir lutüf.

Hatta eşimden hoşlandıgını hissetseydim hemen boşanır onunla evlenmsinin önünü aşardım.'

Bu sözler çogumuzu şaşırttı adamın müslüman olmadıgını bile düşünebiliyoruz.

Nurtalebesi ise ben harbi müslümanım diyor.En degerli Sahabelerin yaptıgını örnek aldıgını söylüyor.

'peygamberin karımdan hoşlandıgını hissetsem hemen boşanır onunla beraber olmasının önünü açardım'bizler yinede bu sözleri anlayamıyoruz

Müslüman sitelerinde bir yaşımdaki kızımıda resulullaha verirdim ,ayşeyi altı yaşında almışsada sefası olsun ateistler çatlasın diyenler inanılmayacak derecede çokturlar.

Bayan üyelere mi soruyorsun bu başlıktaki soruyu?!

Eğer cinsiyet ayrımı yapmadan soruyorsan, daha önce defaatle söyledim. Rasulallah'a fiili livata düşüncesi isnad etmek küfürdür. Günah olan bir fiili Rasulallah'a "ise" lafıyla dahi olsa isnad edemezsiniz. Bu muhatap dahi alınmayacak sapkın ve muhal bir düşünce...

Eşten boşanma konusuna gelince. Kuran'da ve hadiste geçen bir olayı neden savunmayayım? Orada hoşlandığını hissetsem diyorum zaten. Kilit ve anlamadığınız nokta bu. İlahi sırların ve vahyin tecelli ettiği Rasulallah'ın dünyevi ihtiraslarının tamamen giderilmesi mutlu ve huzurlu kılınması gerekiyor. Vahyin sıhhati ve selameti için bu şart. Bunu sağlamakta müminler için çok önemli hayati bir vazife. Şimdiki şekil müslümanlarına bu zor gelebilir. Ama asrı saadet döneminin has müslümanları bu özveriyi göstermiş. Bunlar, Rasulallah'a hitab ederken "anam babam sana feda olsun ya Rasulallah" diye söze başlayan kalbi Rasulallah aşkıyla dolu has ve makbul müslümanlar. Zaten adı üstünde asrı saadet, yani mutluluk yüzyılının insanları. Biz ise yozlaşmış gafil bir ahir zaman ümmetiyiz...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bayan üyelere mi soruyorsun bu başlıktaki soruyu?!

Eğer cinsiyet ayrımı yapmadan soruyorsan, daha önce defaatle söyledim. Rasulallah'a fiili livata düşüncesi isnad etmek küfürdür. Günah olan bir fiili Rasulallah'a "ise" lafıyla dahi olsa isnad edemezsiniz. Bu muhatap dahi alınmayacak sapkın ve muhal bir düşünce...

Eşten boşanma konusuna gelince. Kuran'da ve hadiste geçen bir olayı neden savunmayayım? Orada hoşlandığını hissetsem diyorum zaten. Kilit ve anlamadığınız nokta bu. İlahi sırların ve vahyin tecelli ettiği Rasulallah'ın dünyevi ihtiraslarının tamamen giderilmesi mutlu ve huzurlu kılınması gerekiyor. Vahyin sıhhati ve selameti için bu şart. Bunu sağlamakta müminler için çok önemli hayati bir vazife. Şimdiki şekil müslümanlarına bu zor gelebilir. Ama asrı saadet döneminin has müslümanları bu özveriyi göstermiş. Bunlar, Rasulallah'a hitab ederken "anam babam sana feda olsun ya Rasulallah" diye söze başlayan kalbi Rasulallah aşkıyla dolu has ve makbul müslümanlar. Zaten adı üstünde asrı saadet, yani mutluluk yüzyılının insanları. Biz ise yozlaşmış gafil bir ahir zaman ümmetiyiz...

eşcinsel ilişki olayını geçelim, ne kadar fanatikte olsa insan eşcinsel değilse kendisini böyle bir durumun içine sokmaz yani şu fiili livata denilen mevzunun.

zira böyle bir sunumun yapılması kişinin itibarından çok karşıdaki muhattabın itibarını zedeler. yani peygamberin. kaldı ki bir insanın karısını sunmasının kendisini sunmasından pek bir farkı yoktur.

bu tarz durumlarda olayda nitelik değil, etik aranır.

peki senin aklın alıyor mu, normalde peygamber ünvanını taşıyan birisinin bir başkasının eşinden utanmadan sıkılmadan hoşlanabileceğini ve arzulayabileceğini?

sonrasında da normalmiş gibi onunla evlenebileceği...

savunmana dayanak olarak, peygamberin dünyevi ihtiraslarından ve vahyin selametinden bahsediyorsun.

burda farkında olmadan peygamberine edilecek küfürlerin en alasını kendi ağzınla ediyorsun.

bizim bildiğimiz basit dervişler bile kendilerini dünya hayatından bazı konularda soyutlamış, manevi olarak tam bir huşu ile tanrısına yönelmiştir.

ama sen diyorsun ki benim peygamberimin arzuları ve ihtirasları var.

canı benim karıyı da çeker ahmetinkisini de mehmetinkisini de... feda olsun diyorsun.

şimdi bu ne perhiz bu ne lahana turşusu... adama sormazlar mı, senin peygamberin bir derviş kadar bile uçkuruna sahip olamıyor mu diye?

kısacası vahyin sağlıklı gelebilmesi, peygamberin zevcelerinin ve cariyelerinin yatağından mı geçiyor.

"yok haşa böyle bir şey kattiyen mümkün değil" deme hiç. sizlerin olaya bakış açısı tam olarak böyle. kendi ağzınla ifade ettiğin gibi.

Bu durumda sizin algıladığınız peygamber, maalesef peygamber niteliklerini taşımıyor..

senin benim gibi normal sıradan insanların istek ve arzularına sahip sıradan bir şahış olarak görünüyor.

kimse burada "muhammed oğlancıdır" ya da "muhammed hırsızın önde gidenidir" gibi abuk subuk şeyler zikretmiyor.

yazılan çizilen bilinen aktarılan neyse buna istinaden bunlar yorumlanıyor.

tabii burada aktarılan birşey yok siz müslümanların aklında oluşmuş bir peygamber imajı var

ve bu imajı ve yaptıklarını ısrarla savunmaya devam ediyorsunuz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Rasulallah'ın dünyevi ihtiraslarının tamamen giderilmesi mutlu ve huzurlu kılınması gerekiyor.

Bundan daha güzel anlatılamazdı islam;

-Cinsel ihtiraslar

-Uç noktalarda cinsel deneyimler

-Aşk,ihanet,nefret

-Ganimet

-Narsisizm

-Şiddet

-Arsızlık,yüzsüzlük,utanmazlık

Boşuna demiyorlar "Tanrı yoktur, tanrıyla aldatanlar vardır" diye.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Eşten boşanma konusuna gelince. Kuran'da ve hadiste geçen bir olayı neden savunmayayım? Orada hoşlandığını hissetsem diyorum zaten. Kilit ve anlamadığınız nokta bu. İlahi sırların ve vahyin tecelli ettiği Rasulallah'ın dünyevi ihtiraslarının tamamen giderilmesi mutlu ve huzurlu kılınması gerekiyor. Vahyin sıhhati ve selameti için bu şart. Bunu sağlamakta müminler için çok önemli hayati bir vazife.

'Kapıda, elinde kolonya ve peçeteyle beklemeyi de unutma' derim.

Selametle.

Link to post
Sitelerde Paylaş

savunmana dayanak olarak, peygamberin dünyevi ihtiraslarından ve vahyin selametinden bahsediyorsun.

burda farkında olmadan peygamberine edilecek küfürlerin en alasını kendi ağzınla ediyorsun.

Bir ayet:

41/6 Kul innema ene beşerün misliküm.(Deki ben de sizin gibi bir beşerim.)

Rasulallah'ın risalet yönünün yanında beşeri yönü de vardır. Bunun aksi olan tanrı-insan fikri hristiyanların Hz.İsa için uydurduğu batıl bir görüş.

Rasulallah beşeri yönünü kendisi anlatıyor zaten.

“Bâzen kalbimin perdelendiği olur. Ama ben Allâh’a günde yüz defa istiğfâr ediyorum.” (Müslim, Zikir, 41; Ebû Dâvûd, Vitir, 26)

“Vallâhi ben günde yetmiş defâdan fazla Allâh’tan beni bağışlamasını diler, tevbe ederim.” (Buhârî, Deavât, 3; Tirmizî, Tefsîr, 47; İbni Mâce, Edeb, 57)

Câbir (r.a.) anlatıyor: Rasûlullah (s.a.) bir kadın gördü de kadın hoşuna gitti. Bunun üzerine eşi Zeyneb’e geldi. Zeyneb o esnada bir deri ovuyordu. Rasûlullah onunla cinsel ihtiyacını giderdi ve bunun üzerine şöyle buyurdu: “Kadın şeytan suretinde gelir, şeytan suretinde gider. Sizden birisi bir kadın görür de hoşuna giderse eşine varsın (onunla beraber olsun!) Çünkü bu, onun nefsinde uyanan şeyi giderir“. (Ahmed b. Hanbel, Musned, Mısır trs., III, 330;Krş. Muslim, Nikâh 9; Ebû Dâvûd, Nikâh 43; Tirmizî, Radâ’ 9)

Asıl mesele, Rasulallah'ın beşeri yönlerinin gıybetinden sıyrılıp, vahyin feyiz ve bereketine ulaşabilmek...

tarihinde Nur Talebesi tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Rasulallah'ın risalet yönünün yanında beşeri yönü de vardır. Bunun aksi olan tanrı-insan fikri hristiyanların Hz.İsa için uydurduğu batıl bir görüş.

Bütün kıvırmalarına ve hadis denen uydurmasyonlardan destek alma çabana rağmen, sen de Hıristiyanlarla aynı şeyi söylüyorsun. Tabii, bu yazdıklarını okuyan müminler kafa sallıyorlar ama kazın ayağı öyle değil.

Muhammed'in 'risalet yönü' diye bir kavram mı var? Bunu nerden uydurdun?

Ayrıca 'beşeri yönü' de varmış.

Hıristiyanlar, İsa'yı 'insan bedenine bürünmüş Tanrı' diye adlandırırlar ve İsa'nın insan doğası ile ilahi doğasının 'birbirinden ayrılmaz ama birbirine de karışmaz' olduğunu söylerler. Bu, ta İznik Konsilinde, yani 1600 küsur yıl önce alınmış bir amentü parçasıdır.

Bak, senin Muhammed hakkında söylediklerine ne kadar benziyor?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir ayet:

41/6 Kul innema ene beşerün misliküm.(Deki ben de sizin gibi bir beşerim.)

Rasulallah'ın risalet yönünün yanında beşeri yönü de vardır. Bunun aksi olan tanrı-insan fikri hristiyanların Hz.İsa için uydurduğu batıl bir görüş.

Rasulallah beşeri yönünü kendisi anlatıyor zaten.

“Bâzen kalbimin perdelendiği olur. Ama ben Allâh’a günde yüz defa istiğfâr ediyorum.” (Müslim, Zikir, 41; Ebû Dâvûd, Vitir, 26)

“Vallâhi ben günde yetmiş defâdan fazla Allâh’tan beni bağışlamasını diler, tevbe ederim.” (Buhârî, Deavât, 3; Tirmizî, Tefsîr, 47; İbni Mâce, Edeb, 57)

Câbir (r.a.) anlatıyor: Rasûlullah (s.a.) bir kadın gördü de kadın hoşuna gitti. Bunun üzerine eşi Zeyneb’e geldi. Zeyneb o esnada bir deri ovuyordu. Rasûlullah onunla cinsel ihtiyacını giderdi ve bunun üzerine şöyle buyurdu: “Kadın şeytan suretinde gelir, şeytan suretinde gider. Sizden birisi bir kadın görür de hoşuna giderse eşine varsın (onunla beraber olsun!) Çünkü bu, onun nefsinde uyanan şeyi giderir“. (Ahmed b. Hanbel, Musned, Mısır trs., III, 330;Krş. Muslim, Nikâh 9; Ebû Dâvûd, Nikâh 43; Tirmizî, Radâ’ 9)

Asıl mesele, Rasulallah'ın beşeri yönlerinin gıybetinden sıyrılıp, vahyin feyiz ve bereketine ulaşabilmek...

sana bir önceki yazımda derviş örneğini verdim. yani tanrı-insan modeline kaymaya gerek yok.

ahlaklı olan her türlü şart ve koşulda ahlaklı olabiliyor,

kendi istek ve arzularını tatmin etmek için bahaneler arkasına saklanımıyor, inancına sarılarak nefsini terbiye ediyor.

hiçbir çağın insanı tarafından sorgulanacak, ayıplanacak şeyler yapmıyor. aksine kendisine gıpta ettiriyor.

birde diğer tarafa baktığımızda günümüz insanından bile ilkel dürtülere sahip,

bir türlü uçkuruna hakim olamayan ve nefsinin altında ezilip yaptığı eylemlerle ardında sapık bir nesil bırakan peygamber var.

şimdi ne kadar naif ve tarafsız yaklaşmaya çalışırsam çalışayım, birşeyleri bir araya getirince ortaya çıkan resim

gerçekten insanın midesini bulandırıyor.

şu tevbe meselesine gelince... bir insan ne yapar ki günde 70 defa tevbe 100 kere istiğfar eder? harama mı bakar?

yoksa gıybet, takiyye ya da adını sen koy, uygunsuz birşeyler mi yapar da bu kadar tevbe etme ihtiyacı duyar?!

“Kadın şeytan suretinde gelir, şeytan suretinde gider...." bu söze artık yorum yapamıyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bayan üyelere mi soruyorsun bu başlıktaki soruyu?!

Eğer cinsiyet ayrımı yapmadan soruyorsan, daha önce defaatle söyledim. Rasulallah'a fiili livata düşüncesi isnad etmek küfürdür. Günah olan bir fiili Rasulallah'a "ise" lafıyla dahi olsa isnad edemezsiniz. Bu muhatap dahi alınmayacak sapkın ve muhal bir düşünce...

Eşten boşanma konusuna gelince. Kuran'da ve hadiste geçen bir olayı neden savunmayayım? Orada hoşlandığını hissetsem diyorum zaten. Kilit ve anlamadığınız nokta bu. İlahi sırların ve vahyin tecelli ettiği Rasulallah'ın dünyevi ihtiraslarının tamamen giderilmesi mutlu ve huzurlu kılınması gerekiyor. Vahyin sıhhati ve selameti için bu şart. Bunu sağlamakta müminler için çok önemli hayati bir vazife. Şimdiki şekil müslümanlarına bu zor gelebilir. Ama asrı saadet döneminin has müslümanları bu özveriyi göstermiş. Bunlar, Rasulallah'a hitab ederken "anam babam sana feda olsun ya Rasulallah" diye söze başlayan kalbi Rasulallah aşkıyla dolu has ve makbul müslümanlar. Zaten adı üstünde asrı saadet, yani mutluluk yüzyılının insanları. Biz ise yozlaşmış gafil bir ahir zaman ümmetiyiz...

Hz.Muhammede haksızlık etmeyi asla istemem.Onun homoseksüellik konusundaki tavrını biliyoruz.

Peygamber isterse karınızı 8,10 yaşınızdaki kızınızı (müslüman annebabalara soruyoruz)verir misiniz?

Karısını bile peygambere vermeye kalkmanın anlamı ne olabilir?

Kabahat bunların degil! böyle abuk sabuk konuşmalarının sebebi ateistlerdir!

Tarihsel gerçekleri yazarak müslümanların psikolojisini bozuyorsunuz..

Link to post
Sitelerde Paylaş

sana bir önceki yazımda derviş örneğini verdim. yani tanrı-insan modeline kaymaya gerek yok.

Derviş dediğin kişiler, kendini dünyadan ve toplumdan izole eden, bireysel yaşayan insanlardır. Herkes gibi onların da beşeri zaafları var. Ama kendilerini izole ettikleri için otomatikman bunun menfi etkilerinden korunuyorlar. Fakat Rasulallah'ın böyle bir lüksü yoktu. Toplumsal misyonu gereği sürekli insanlarla iç içe bulunmak zorundaydı...

tarihinde Nur Talebesi tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

eşcinsel ilişki olayını geçelim, ne kadar fanatikte olsa insan eşcinsel değilse kendisini böyle bir durumun içine sokmaz yani şu fiili livata denilen mevzunun.

zira böyle bir sunumun yapılması kişinin itibarından çok karşıdaki muhattabın itibarını zedeler. yani peygamberin. kaldı ki bir insanın karısını sunmasının kendisini sunmasından pek bir farkı yoktur.

Ama muhammed pekala da eşcinsel eğilimi olan bir kişilik de olabilirdi değil mi?Bu durumda bu nurtalebesi adlı arkadaşın,sadece muhammedi eşcinsel eğilimleri olan biri diye peygamber olarak kabul etmemesi gibi bir durumu sözkonusu olur muydu acaba?Adamın herşeyine inanmışsın da,adamın hiçbir şeyi seni "bozmamış" da bumu bozacak yani?O zaman da Muhammed bunun allah katında günah olmadığını söyleyecekti.Kaldı ki "gılman" lar da ortada yani bilemiyciim artık..Yani bu bir itibar meselesi falan değil.Olmamalı da zaten..Değil mi ki allah bu eşcinsel kişileri de "öyle" yaratmış.Bu durumda eşcinselliği itibar zedeleyen bir şey olarak görmemek gerek.

Arkadaşın karısını-kızını peygamberin yatağına hem de kendisine bile sormadan yatırabiliyor olması kendince imanının çok kuvvetli olmasından değil mi?Evet..

Burda mesele "peygamber eşcinsel ilişki ister miydi istemez miydi" meselesi değil ki..İstese idi..Bu iman nereye kadar..Dediğim gibi muhammed pekalada eşcinsel de olabilirdi.O durumda bu kişi acaba muhammede atfettiği tüm kutsiyeti hiçe mi sayacaktı?İmanı buraya kadar mı?Adamda kutsanacak herşey var..Adam kuranı getirmiş bu kişiye..Adamı allah peygamber olarak yollamış..Ve bu kişide herşeyine inanmış biad etmiş,müslüman olmuş,tüm imanıyla..Öyle ki küçücük kızını hatta karısını altına yatıracak kadar..Ne yani nurtalebesi ve benzeri arkadaşların bu adama inanmasının tek sebebi eşcinsel olmaması olacak değil herhalde.Adamın ooonnnca erdemini yok mu sayacaklar eşcinsel olsaydı..Böyle iman mı olur?

Peygamberin itibarıyla falan alakası yok bu soru ve cevabının..Çünkü peygamberin bunu istemesi gibi bir durum yok..Bu tamamen nurtalebesi ve benzer kişilerle alakalı.Karımı istese "idi" diyor ya hani.. bir varsayım sadece.."İstese idi" bu da bir varsayım..Ne sorunun kendisiyle ne de olası cevabıyla muhammedin (olmayan) itibarının zedelenmesi sözkonusu değil yani.

Ama arkadaş ısrarla kaçınıyor buna cevap vermekten."İstemezdi" diyo..E karın konusunda "isteseydi" diyorsun ama..Ve onun adına karar da veriyorsun küstahça..Karını istemesi de sadece bir varsayım seni istemesi de varsayım.. :D:D

Bence kesin verirdi.Çünkü insanın karısını başka bir erkeğin kollarına atması bu adam için bile çok çok büyük bir ahlaksızlıktır.Eşcinsel ilişki bu ahlaksızlığın yanında devede kulak gibi kalır,bu kişi için bile..Ama yapabiliyor..Hem 9 yaşındaki kızını hem karısını veriyor..

"Peygamber istemezdi..peygamber istemezdi.." İstese verirdin ama..Bu kesin..Hatta istese şimdi şeytana tapıyor bile olurdun Nurcuk.. :D:D

tarihinde vesper tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Karını istemesi de sadece bir varsayım seni istemesi de varsayım..

Bence kesin verirdi.Çünkü insanın karısını başka bir erkeğin kollarına atması bu adam için bile çok çok büyük bir ahlaksızlıktır.Eşcinsel ilişki bu ahlaksızlığın yanında devede kulak gibi kalır,bu kişi için bile..Ama yapabiliyor..Hem 9 yaşındaki kızını hem karısını veriyor..

"Peygamber istemezdi..peygamber istemezdi.." İstese verirdin ama..Bu kesin.. Hatta istese şimdi şeytana tapıyor bile olurdun Nurcuk.. :D:D

Bu sadece bir varsayım ama gerçekleşmesi durumunda elbette verirdi. Hem de 'Resulallah beni şeyetti. Hem de ne güzel şeyetti' diye milletin ortasında göğsünü gere gere dolaşırdı. Bak, adam aşağıda ne diyor:

İlahi sırların ve vahyin tecelli ettiği Rasulallah'ın dünyevi ihtiraslarının tamamen giderilmesi mutlu ve huzurlu kılınması gerekiyor. Vahyin sıhhati ve selameti için bu şart. Bunu sağlamakta müminler için çok önemli hayati bir vazife.

Asr-ı Saadet Müslümanları, hiç olmazsa yalnızca 'Anam babam sana feda olsun ya Muhammed' derleşmiş. Şimdiki ahir zaman Müslümanları ise '7 yaşındaki kızım, karım ve .ötüm de sana feda olsun ya Muhammed' diyorlar. Bir tarafı her duruma müsait bu gibi adamların ahlak anlayışı, akıl ve mantıktan münezzehtir.

tarihinde Satsuma54 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ama muhammed pekala da eşcinsel eğilimi olan bir kişilik de olabilirdi değil mi?Bu durumda bu nurtalebesi adlı arkadaşın,sadece muhammedi eşcinsel eğilimleri olan biri diye peygamber olarak kabul etmemesi gibi bir durumu sözkonusu olur muydu acaba?Adamın herşeyine inanmışsın da,adamın hiçbir şeyi seni "bozmamış" da bumu bozacak yani?O zaman da Muhammed bunun allah katında günah olmadığını söyleyecekti.Kaldı ki "gılman" lar da ortada yani bilemiyciim artık..Yani bu bir itibar meselesi falan değil.Olmamalı da zaten..Değil mi ki allah bu eşcinsel kişileri de "öyle" yaratmış.Bu durumda eşcinselliği itibar zedeleyen bir şey olarak görmemek gerek.

Arkadaşın karısını-kızını peygamberin yatağına hem de kendisine bile sormadan yatırabiliyor olması kendince imanının çok kuvvetli olmasından değil mi?Evet..

Burda mesele "peygamber eşcinsel ilişki ister miydi istemez miydi" meselesi değil ki..İstese idi..Bu iman nereye kadar..Dediğim gibi muhammed pekalada eşcinsel de olabilirdi.O durumda bu kişi acaba muhammede atfettiği tüm kutsiyeti hiçe mi sayacaktı?İmanı buraya kadar mı?Adamda kutsanacak herşey var..Adam kuranı getirmiş bu kişiye..Adamı allah peygamber olarak yollamış..Ve bu kişide herşeyine inanmış biad etmiş,müslüman olmuş,tüm imanıyla..Öyle ki küçücük kızını hatta karısını altına yatıracak kadar..Ne yani nurtalebesi ve benzeri arkadaşların bu adama inanmasının tek sebebi eşcinsel olmaması olacak değil herhalde.Adamın ooonnnca erdemini yok mu sayacaklar eşcinsel olsaydı..Böyle iman mı olur?

Peygamberin itibarıyla falan alakası yok bu soru ve cevabının..Çünkü peygamberin bunu istemesi gibi bir durum yok..Bu tamamen nurtalebesi ve benzer kişilerle alakalı.Karımı istese "idi" diyor ya hani.. bir varsayım sadece.."İstese idi" bu da bir varsayım..Ne sorunun kendisiyle ne de olası cevabıyla muhammedin (olmayan) itibarının zedelenmesi sözkonusu değil yani.

Ama arkadaş ısrarla kaçınıyor buna cevap vermekten."İstemezdi" diyo..E karın konusunda "isteseydi" diyorsun ama..Ve onun adına karar da veriyorsun küstahça..Karını istemesi de sadece bir varsayım seni istemesi de varsayım.. :D:D

Bence kesin verirdi.Çünkü insanın karısını başka bir erkeğin kollarına atması bu adam için bile çok çok büyük bir ahlaksızlıktır.Eşcinsel ilişki bu ahlaksızlığın yanında devede kulak gibi kalır,bu kişi için bile..Ama yapabiliyor..Hem 9 yaşındaki kızını hem karısını veriyor..

"Peygamber istemezdi..peygamber istemezdi.." İstese verirdin ama..Bu kesin..Hatta istese şimdi şeytana tapıyor bile olurdun Nurcuk.. :D:D

sevgili vesper,

muhtemelen peygamber eşcinsel olsaydı, evet ümmetince bu yadırganmayacaktı

ve günümüze kadar ibnelik sünnet olarak devam edecekti...

yani işin peygambere verip vermeme durumunun yanında ( ki kesin verirlerdi )

şu anda sübyancılığı nasıl normal olarak görüyorlarsa

ve minik kızlarını koca koca adamların altına atıyorlarsa,

peygamberin eşcinsel olması durumunda da sünnetin

gereği olarak birbirleriyle de eşcinsel ilişkiye çok rahat girebileceklerdi.

yani özellikle peygamberin istemesine gerek yok :)

gılman konusunu eşcinsel kategoriye sokmayayım diyorum

ama çok çelişkili betimlemeler var.

kimisinde "bıyığı yeni terlemiş genç, hizmetçi" denirken,

kimisinde de "üst kısmı mükemmel erkek, ama alt kısmı kadınlara özgü" denir. (her zevke uygun :) )

yani bu gılman ve huri mevzularının,

penisinin altında testis yerine beyin taşıyan, beyin yerine de testis taşıyan

nefsi uçkuruna bağlı damızlık müslümanlara seküel vaadden başka birşey olmadığını düşünüyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 3 months later...

Bu nasıl nurcudur arkadaş,bu mantık nasıl bir mantıkdır bende sevmem Fettullahı ama en azından bir müslüman böyle konuşmamalı yada sizden biridir.

İşinize gelmeyince sizden biri diyorsunuz,

ateistin biri egleniyor mu diyorsunuz?

Hatta bu adam nurcu olamaz ama

mason ,yahudi olabilir

ermeni uşagı olma ihtimali var

hiristiyan misyoneri olması kuvvetle muhtemeldir

belki bölücüdür

kökü dışarda bir kominist,

yok yok bu ajandır ajan

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu nasıl nurcudur arkadaş,bu mantık nasıl bir mantıkdır bende sevmem Fettullahı ama en azından bir müslüman böyle konuşmamalı yada sizden biridir.

He bizden biridir.

Biz zaten sağda solda muhammedi bulsam kızımı verirdim dötümü verirdim diye dolaşan bi grubuz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...