Suicide 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Yazar Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi arkadaş ben faşizme karşı hayatını ortaya koymuş birini avatarıma almışım sen bana faşist diyorsun.. esn iyimisin. domuz eti dokundu sanırım nickin faşizen, bu yeter. gözümde atsızcılardan farkın yok. turksolu takipcisisin sanırım, bu da seni faşist yapmaya yetiyor. Link to post Sitelerde Paylaş
TunBagaTarhan 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi turk kulturunde ne zamadan berı bufalo, flamıngo, kanguru, timsah var... ben onlarıda yedim ve güzeldi diyorum.. turk kulturune ters gelen seylerı sevmeyen bırı olsaydı bunlarada kotu derdım. senın hatan bu kavramların hepsını bırbırıne karıstırman. ıclerınden bırını sec te ona gore tartısalım. turklukmu? fasizmmi? domuz etimi? Link to post Sitelerde Paylaş
Suicide 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Yazar Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi turk kulturunde ne zamadan berı bufalo, flamıngo, kanguru, timsah var... ben onlarıda yedim ve güzeldi diyorum.. turk kulturune ters gelen seylerı sevmeyen bırı olsaydı bunlarada kotu derdım. senın hatan bu kavramların hepsını bırbırıne karıstırman. ıclerınden bırını sec te ona gore tartısalım. turklukmu? fasizmmi? domuz etimi? türk kültüründe bu saydıklarına karşı bir anti-pati yok. ama kuran'da domuz yasaklandığından türk kültüründe domuza karşı bir anti-pati sözkonusu. yani sen dinsiz olmasan, tam bir ülkücü olursun bundan emin ol.! Link to post Sitelerde Paylaş
TunBagaTarhan 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi nickin faşizen, bu yeter. gözümde atsızcılardan farkın yok. turksolu takipcisisin sanırım, bu da seni faşist yapmaya yetiyor. sicmaya devam ediyorsun. keske once sorsaydin bu ne nick diye. 1- Tun Baga Tarhan islama karsi savasmis son hukumdardir. 2- domuz etinin Turklukle bir ilgisi yoktur, Turkler islamdan once at etide yerlerdi. domuz o cografyada olmadigi icin yememis olabilirler. ama bugun yememe sebepleri tamamiyle din. benimle tartisacaksan domuz etinin hangi yonunu tartisacagina karar ver once. dini yonumu? saglik yonumu? tadimi? bunlarin hepsi hakkinda gorusum farklidir. cunki ben objektif yaklasirim, senin gibi elmalarla armutlari ayni sepete koymam. ornegin domuz etinin dinen yasak olmasini sacma bulurum, ama tadini da begenmem. Link to post Sitelerde Paylaş
tolonbey 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi (düzenlendi) Iste böyleee, Arkadaslar,hemserim Ulema Naci Celikten bir FETVA getirdim size,okuyunda görün Lazlar kenara atilacak adamlarmidirlar. Bundan sonra patlayincayakadar DOMUZ eti yiyebilirsiniz. Bir kilo SIGIR etiyle 3 kilo mübarek Domuz eti alabilirsiniz. Böylece hemserim Naci Celik sayesinde islam alemi mübarek DOMUZUNADA kavustu. Bu fetvayi HOCAMDAN ben rica ettim,banada borclu oldugunuzu unutmayin. Bende yiyorum domuz pirzolasInI. Güzel oluyor cidden. Nacicigimi dinleyelim On iki yildan beri Kur’an tetkikleri esnasında yaptığım ve beni çok şaşırtan tesbitlerden biri de, domuz etinin haram olmadığıdır. Çünkü Kur’an’ın, ----LEHMU HINZIR ----(domuz eti) diye dikkat çektiği et, herhangi bir hayvan etine değil,-------- yenilebilirliğini kaybetmiş bozuk kokmuş etlere dikkat çekmektedir------. Ancak sonraki kuşak İslâm âlimleri, dergimizin ilk sayısında açıkladığımız gibi, peygamber ve peygamber isimlerini teşhis edemedikleri gibi, Kur’an’ın dikkat çektiği hayvan ve hayvan isimlerini de teşhis edememişler ve bundan dolayı da, Kur’an’ın yenmesini yasakladığı -----lehmü hınzır’ı----, yani bozuk eti, --------Tevrat menşeli rivayetlerin de tesiriyle domuz hayvanına --------yormuşlardır. Halbuki Kur’an,------ hınzır ------sözcüğü ile belli bir hayvana dikkat çekmemektedir. Yani, Kur’an’da adı geçen veya Kur’an’ın resmettiği hayvanlar arasında, --------hınzır diye bir hayvan ---------yer almamaktadır. Kur’an -------hınzır -------sözcüğü ile, doğallığını kaybetmiş etlere ve doğruluktan saptığı için, fıtratı bozulmuş insanlara dikkat çekmektedir. İslâm âlimleri, Kur’an’ın doğru anlaşılması için büyük önem arz eden ve aşağıda vereceğimiz âyetin vurguladığı, Kur’an kelimelerinin içerdiği, çok temel bir özelliği, yeterince idrak edemedikleri için, bu ve buna benzer birçok konuyu doğru anlamamışlardır. ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc “Allah sözün en güzelini birbirine benzer, ikişerli bir Kitap halinde indirdi...” (39/23 S. Ateş çev.) cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Âyet, Kur’an’ın benzer anlamlı, ikil kelimeler içeren bir Kitap olduğuna dikkat çekmektedir. Örneğin, Ahmed ve Muhammed kelimeleri hem lafız olarak, hem anlam olarak, birbirlerinin benzeri, iki ayrı kelimedir. Kelimeler, aynı şahsa dikkat çeken, iki ayrı özel isim ve son peygamber Ahmed-Muhammed (a.s)’a dikkat çekmektedirler. Dergimizin ilk sayısında da açıkladığımız gibi, Kur’an’ın içerdiği bu özellik, sadece peygamberlere ait bir özellik değildir. Kur’an, Kur’an’da adı geçen herkese ve herşeye de, iki ayrı kelime ile dikkat çekmektedir. Biz, Kur’an’ın bu özelliğini dikkate alarak, Kur’an’da adı geçen hayvanları teşhis ettik ve Kur’an’ın, bizim domuz adını verdiğimiz hayvandan hiç söz etmediğini tesbit ettik. Çünkü Kur’an, Kur’an’da adı geçen hayvanları, bazı özellikleri ile birlikte anlatarak, hangi hayvanlardan söz ettiğini dikkatlere sunmaktadır. Ancak, İslâm âlimlerinin domuzdan söz ettiğini iddia ettikleri ve Kur’an’da, beş ayrı yerde geçen âyetlerden, sözü edilen şeyin, herhangi bir hayvan olmadığı anlaşılmaktadır. “De ki: Bana vahyolunanda (bu haram dediklerinizi) yiyen kimse için haram edilmiş bir şey bulamıyorum. Ancak leş, yahut akıtılmış kan, yahut (lehmü hınzır) -ki pistir- ya da Allah’tan başkası adına boğazlanmış bir fısk (murdar olmuş hayvan) olursa başka (bunlar haramdır).” (6/145 S. Ateş çev.) Ayet, domuza ve domuz etine dikkat çektiği iddia edilen ve genel olarak benzer ifadeler içeren, Kur’an’daki dört ayrı âyetten, en geniş olanıdır. Rivayetler dikkate alınmadığı takdirde, âyetin orijinalinde geçen lehmü hınzır kelimelerinin, domuz etine değil de, kedi, tavşan, tilki, tavuk veya hindi gibi hayvanlardan birinin etine dikkat çekmediği nasıl iddia edilecektir. cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Çünkü, yukarda verdiğimiz âyette ve diğer âyetlerde geçen, hınzır kelimesinin, hangi hayvana dikkat çektiği anlaşılmamaktadır. ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Kur’an, etinin yenmesini yasakladığı bir hayvanın, hangi hayvan olduğunun bilinmesi için, illa rivayetlere mi ihtiyaç duymaktadır? ---------------------------------------------------------------------------------------- Anlaşılmak için, illa rivayetlere ihtiyaç duyan bir Kitabın, beşeri olmadığı, Allah katından olduğu nasıl anlaşılacaktır? ---------------------------------------------------------------------------------------- Halbuki Kur’an, etler dahil, temiz olan, yani insan sağlığına zararlı olduğu açıkça bilinmeyen bütün yiyeceklerin helal olduğunu vurgulamaktadır. “Bugün size İYİ ve TEMİZ şeyler helal kılındı. Kendilerine Kitap verilenlerin yemeği, size helal, sizin yemeğiniz de onlara helaldir...” (5/5 S. Ateş çev.) Kur’an, yukarda verdiğimiz âyetin vurguladığı bir olayı, dört ayrı yerde, (2/172-5/4,5-16/114) tekrar tekrar vurgulayarak, yenilecek şeylerle ilgili temel kuralın, temizlik kuralı olduğuna dikkat çekmektedir. Âyet, Kitap Ehlinin yediği yemekleri, Müslümanlara da helal kılarak, Kitap Ehlinin yediği yemeklerin de temiz olduğunu vurgulamaktadır. Isteee. Yahudiler HIrIstIyanlar Kitap ehli olduglarIna göre,onlarin yedigi DOMUZU yemekte ne mahzuru olabilirki. Tolonbeg ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Naci Eğer Kur’an’ın, yenmesini yasakladığı lehmü hınzır, bilhassa Hristiyan dünyasının yediği domuz eti olsaydı, âyet Hristiyanların yediği yemekleri Müslümanlara helal kılmazdı. cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Bir önce verdiğimiz ve lehmü hınzır’a dikkat çeken âyetin, lehmü hınzır’ın yenmesini, pis olduğu için yasakladığı açıkça anlaşılıyor. Âyetin dikkat çektiği pisliğin, maddi bir pislik olduğu da anlaşılıyor. Madden pis olan bir yiyeceğin, insan sağlığını mutlaka etkileyeceği de kaçınılmazdır. Bu durumda, yüz yıllardan beri, domuz eti yiyen Hristiyan dünyası, domuz etinden olumsuz yönde etkilenmediğine göre, domuz etinin de temiz olduğu anlaşılmaktadır. Bir kitap, temiz olan bütün yiyecekleri, önce helal kılıp, sonra da, temiz olduğu yüzlerce yıllık tecrübe ile bilinen bir yiyeceği haram kılarsa, çelişkiye düşmüş olmaz mı? Veya Yüce Allah, Kitap Ehli Hristiyanların yediği yemekleri Müslümanlara da helal kılarken, domuz etinin, Hristiyanların temel bir yemeği olduğunu bilmiyor muydu? ======================================================================== Hemen Asrı Saadet sonrası yapılan yanlış yorumların, İslâm anlayışında oluşturduğu bu çelişkiyi, sadece Türkiye’de bulunan 27 ayrı ilahiyat fakültesinin, yüzbinlerce ilahiyatçının, onbinlerce doktor, doçent ve profesörün, 100 bin mensubu bulunan ve bu fakir milletin bütçesinden kattrilyonları götüren, Diyanet Teşkilatının, müridlerine hidayet dağıtan, kalb gözleri açık Allah dostu! yüzlerce tarikat şeyhinin iza’nına ve insafına sunuyorum. ======================================================================= Yenilecek etler veya yiyecekler için temel kuralın, temiz olmaları kuralı ise de, bazı hallerde veya bazı hayvanların boğazlanmasının yasak olduğu da, yukarda verdiğimiz âyetten anlaşılıyor. Âyete göre, bazı hayvanların yenmesinin yasak olduğu, Kur’an’da bize okunmaktadır. Acaba Kur’an’da okunan, yani Kur’an’ın yenmesini yasakladığı hayvan, hangi hayvan veya hangi hayvanlardır. Eti yasak olan hayvanlar Âyetler, belli bir dini eğitim almamış veya klasik dini rivayetlere şartlanmamış her insanın, kolaylıkla anlayacağı gibi, yavrulama, yumurtlama veya hamilelik dönemlerinde, evcil veya vahşi, her tür hayvanın avlanmasını veya boğazlanmasını yasaklamaktadır. Yani âyetler, hayvan haklarına dikkat çekerek, her tür hayvan neslinin mutlaka korunmasını vurgulamaktadır. Aşağıda vereceğimiz âyetten de, evcil veya vahşi, her tür hayvan etinin, esas itibariyle helal olduğu ve insanlar istedikleri takdirde, sağlığa zararlı olmayan, her tür hayvan etini yiyebilecekleri anlaşılmaktadır. Yahudilere bütün tırnaklı(hayvan)ları haram ettik. Sığır ve koyunun da, yağlarını onlara haram kıldık; yalnız (hayvanların) sırtlarının yahut bağırsaklarının taşıdığı, yada kemiğe karışan yağlarını haram etmedik. Aşırılıkları yüzünden onları böyle cezalandırdık. Biz elbette doğru söyleyenleriz.” (6/146 S. Ateş çev.) Âyetten, Yüce Allah’ın; Yahudileri cezalandırmak için, onlara, kedi, köpek, kurt, ayı, tavuk, kuş gibi pençeli bütün hayvanların etini yasakladığı anlaşılıyor. Ancak, aynı âyetten ve aşağıda vereceğimiz âyetten, bu yasağın, sadece Yahudilerle sınırlı olduğu, diğer insanlar ve Müslümanlar açısından bağlayıcı olmadığı, pençeli, pençesiz bütün hayvanların Müslümanlara helal kılındığı da anlaşılıyor. Yahudilerin yaptıkları zulümlerden, çok kimseyi Allah yolundan çevirmelerinden dolayı kendilerine helal kılınmış temiz ve hoş şeyleri onlara yasakladık.” (4/160 S. Ateş çev.) De ki: BANA VAHYOLUNANDA (bu haram dediklerinizi) YİYEN KİMSE İÇİN HARAM EDİLMİŞ BİR ŞEY BULAMIYORUM. Veteriner hekimlerden ve kasaplardan edindiğim bilgilere göre, hayvanlar boğazlanırken, boğazlarından geçen belli damarlar kesilmediği takdirde, hayvanların vücutlarındaki kan yeterince akmaz ve etleri fazla kanlı kalır. Kan mikroplu olduğu için de, fazla kan, fazla mikroba yol açar ve bu tür etler, insan sağlığı için zararlı (muzır) olurlar. Bir de, hiç boğazlanmadan, kendiliğinden ölen bir hayvanı düşünelim. Çok taze ölmüş de olsa, doğal olarak mikroplu olan kan bütünüyle vücutta kalacak ve kandaki bütün mikroplar ette de olacaktır. . HINZIR: Âyetin orjinalinde geçen ve domuz hayvanına yorulan hınzır kavramı, Türkçe’ye de MUZIR şeklinde girmiş olup, zararlı, zararı dokunan, anlamında kullanılmaktadır. Kavram, esas itibariyle Kur’an’da da bu anlamda kullanılmasına rağmen, zaman içinde anlam değişikliğine uğrayarak, domuz anlamına dönüşmüş bulunmaktadır. LEHM, et demektir. LEHMU HINZIR; zararlı et, Yani mikroplu veya bozuk et demektir. Lehmü hınzır kavramının, domuz eti anlamını ihtiva ettiğini veya Kur’an’ın, domuz etini haram kıldığını düşünmek, hem mantığa, hem de Kur’an’ın içerdiği usluba da uymamaktadır. Çünkü, kedi, köpek, at, eşek dahil, sağlıklı kesilen, sağlıklı hiçbir hayvan etini yasaklamayan Kur’an’ın, somut bir gerekçe olmadan, domuz etini yasakladığı düşünülemez. Domuz etinin haramlığına, domuzun pis oluşunu, domuzun pis oluşuna da, domuzun et ve dışkı yemesini gerekçe göstermek, hiç tutarlı bir gerekçe değildir. Çünkü, köpek de et ve dışkı yemektedir. Kur’an, köpek etini veya köpeği pis saymazken, neden domuzu veya domuz etini pis saysın? Yine veteriner hekimlerden aldığım bilgiye göre, kedi, köpek ve domuz gibi hayvanlar da sağlıklı oldukları ve usulüne uygun kesilip, usulüne uygun pişirildikleri takdirde, besin yönünden ve insan sağlığı açısından, koyun, keçi ve inek gibi diğer hayvanlardan farksızdırlar. Güney Kore, Çin, İspanya İtalya gibi ülkelerde kedi köpek eti yenmesi, domuz etinin dünyada çokça tüketilmesi, veteriner hekimlerden aldığım bilgilerin doğru olduğunu, zaten kanıtlamaktadır. Eğer bu etler, insan sağlığına zararlı olsa idi, bugüne kadar mahzurları çoktan ortaya çıkardı. Lehmü hınzır kavramının domuz eti anlamını içermesi, Kur’an’ın içerdiği hitabet uslubuna da aykırıdır. Çünkü Kur’an, etten söz ederken, sözünü ettiği etin ait olduğu hayvanın cinsinden hiç söz etmez. Örneğin; Türkçe’deki gibi, dana eti, koyun eti, inek eti, balık eti veya bıldırcın eti gibi ifadeler kullanmaz. Etlerden genel olarak söz eder ve sözünü ettiği etin, ait olduğu hayvandan söz etmez. Kur’an sadece bir yerde kuş eti tabirini kullanır ki, kuş tabiri de gökte uçan bütün kanatlı hayvanları tanımlayan genel bir tabirdir. “Fıskan uhille li ğayrillahi bihi:Allah adina deyil usuluna uygun kesilmeyen etler yasak. Ancak ölmüş, yani kanı akmamış, yani zararlı bir et olursa ki, öylesi pistir, çünkü Allah’ın emrine uygun boğazlanmamıştır. “Allah’ın emrine uygun boğazlanmamış” . Âyet, yenmesi yasaklanan etlere ve bu etlerin elde ediliş biçimine dikkat çekmekte ve konuyla ilgili diğer âyetleri (6/145, 2/173, 16/115) daha geniş ve başka bir açıdan tefsir etmektedir. Hamsi Naci Celigin arastirmasi Gercekten bir DOMUZ icin bukadarda eziyet cok fazla,helal benim hemserime emegine. Bundan sonra Domuzu yerken Naciye ve bana dua edin Hadi yarasIn domuz eti. Insandan baska bütün canlIlarI yiyebilirsiniz. Saka bir yanada gerceyi böyle. Buraya asan hamsi tolonbeg Eylül 4, 2010 tarihinde tolonbey tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Suicide 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Yazar Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi bırak arkadaşım ya, tutup uygur hükümdarını nick yapıyor, altında türksolu'nun klasik çizgisi olan deniz gezmiş ya da ona benzer birilerinin resimlerini avatar diye asıyor. türk kültürünü takiye ve el altından destekleme adına domuz etine "tadı kötü" bilmem ne yağlı diye b.k atıyor. bırak git, bunu külahıma anlat. Link to post Sitelerde Paylaş
TunBagaTarhan 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi (düzenlendi) kulahina zicayim senin. forumda tartistigim muslumanlardan bile daha gerizekali ciktin. sevmiyorum len iste, zorlami sevdireceksin domuz etini. dinsizim, fasist hic degilim, maziyi everim ama gelenekci de degilim. domuz etinide yedim her turunu yedim ama oyle aman aman lezzetli bulmadim. sana mi soracam neyi sevip neyi sevmeyecegimi? Eylül 4, 2010 tarihinde TunBagaTarhan tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Suicide 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Yazar Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi kulahina zicayim senin. forumda tartistigim muslumanlardan bile daha gerizekali ciktin. sevmiyorum len iste, zorlami sevdireceksin domuz etini. dinsizim, fasist hic degilim, maziyi everim ama gelenekci de degilim. domuz etinide yedim her turunu yedim ama oyle aman aman lezzetli bulmadim. sana mi soracam neyi sevip neyi sevmeyecegimi? o zaman zktrgit başlığımdan ne diye gelip burada tellallık yapıyorsun. bu arada senden akılsız ve zeka noksanı kimsede yok forumda bunu bilesin. Link to post Sitelerde Paylaş
Melikul_Deyyan 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi Dini islamda pençesiyle avlanan ve azı dişi olan her canlının yenmesi haramdır şüpheldir. Domuz etinin niye yasak oldugu hakkında bir çok sebeb vardır.Kimileri tıbben doğrudur der kimileri tıbben yanlıştır der. Yalnız sizin anlamanız gereken şudur. Mutlak hakim bir şeyi yasakladı ise illa bir sebebe baglamak dogru değildir.Sebebli veyahut sebebsiz bağlaması onun bileceği iştir. Ama siz yinede nedenlerini araştırabilirsiniz. Yalnız bugun islam haricindeki dinlerin çoğunun domuz eti yediğini ve islamın bunlardan bu sebeble ayrıldığı hakikatını görmeniz gerektiğini düşünüyoruz. Kaldıki yemesi haramdır kullanılmasında herhangi bir beis yoktur. Örneğin domuz kemiğinden yapılmış bir tarak kullanabilirsiniz.Veyahut herhangi ölümcül bir meselede yahut sağlık durumunda kullanmanızda mahzur yoktur. Bir şey haram nispetinde yasaklandı ise o şeyin aynı olay hükmünde vukusu her halukarda haramdır. Kısacası yagınıda yemek haramdır etinide yemek haramdır Selamlar Link to post Sitelerde Paylaş
TunBagaTarhan 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi fotografa bakip tat aliyorsun, ismime bakip gorusumu anliyorsun. senin kadar yetenekli biriyle tartismak mumkunmu? Link to post Sitelerde Paylaş
Satsuma54 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi Hiç boşuna tevil etmeye kalkmayın; Tevrat'ın kopyacısı Kuran, 'hınzır'dan bozuk, kokmuş eti falan anlamıyor. Bunun anlamı, apaçık bildiğiniz domuzdur. ‘RAB Musa'yla Harun'a şöyle dedi: "İsrail halkına deyin ki, 'Karada yaşayan hayvanlardan şunların etini yiyebilirsiniz: Çatal ve yarık tırnaklı, geviş getiren hayvanların tümü. Ancak geviş getiren ve çatal tırnaklı olan hayvanlardan etini yememeniz gerekenler şunlardır: Deve geviş getirir, ama çatal tırnaklı değildir. Sizin için kirli sayılır. Kaya tavşanı geviş getirir, ama çatal tırnaklı değildir. Sizin için kirli sayılır. Tavşan geviş getirir, ama çatal tırnaklı değildir. Sizin için kirli sayılır. Domuz çatal ve yarık tırnaklıdır, ama geviş getirmez. Sizin için kirli sayılır. Bu hayvanların etini yemeyecek, leşine dokunmayacaksınız, sizin için kirlidir.’ (Tevrat, Levililer, 11:1-8) Link to post Sitelerde Paylaş
queenofhearts 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi (düzenlendi) bir yere sıçtığım felan yok, sen "tadı kötü" diye b.k atmaya çalışarak (sadece bana değil benim dışımda yiyenlere de sorabilirsiniz, bu etin lezzeti çok meşhurdur. hatayla yiyen müslümanlar bile etinin lezzetinden bahsederler.) aklın sıra türk kültürü ve mutfağını yüceltmeye inandığın saftrik faşizen hezeyanlarını burada domuz etine ağzını sürememiş eziklere yutturarak tatmin peşindesin. hepsi bu kadar basit. gavur sen çiğköfte yemedin sanırım hiç bana da faşo demezzsin herhalde ne de olsa türk mutfağı diye bir şey yokmuş da :D gavur deniz gezmiş de mi faşistti yoksa ) Eylül 4, 2010 tarihinde queenofhearts tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
queenofhearts 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi (düzenlendi) .. Eylül 4, 2010 tarihinde queenofhearts tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
tolonbey 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi Iste böyleee, Arkadaslar,yukarda din konularInI cok iyi bilen ,hele domuz etinin yasak olmadigini anlatan cok güzel ayatlarla acikladIgI cok güzel bir yazisi var Onu okuyun. Gercekten Domuz eti haram deyil.yalnIz domuz deyil hicbir hayvanin eti haram deyil.Haram olan kokmus bozulmus etler. Kediden tutunda Yilana kadar. Yasak degil.Ama begenmez yemezsiniz o baska. Falan ayat yasak diyen varsa getirsinde didikliyelim. Naci Celigin yazIsInI okuyun.Cok net acIklIyor.. Tolonbeg Link to post Sitelerde Paylaş
Melikul_Deyyan 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi (düzenlendi) Iste böyleee, Arkadaslar,yukarda din konularInI cok iyi bilen ,hele domuz etinin yasak olmadigini anlatan cok güzel ayatlarla acikladIgI cok güzel bir yazisi var Onu okuyun. Gercekten Domuz eti haram deyil.yalnIz domuz deyil hicbir hayvanin eti haram deyil.Haram olan kokmus bozulmus etler. Kediden tutunda Yilana kadar. Yasak degil.Ama begenmez yemezsiniz o baska. Falan ayat yasak diyen varsa getirsinde didikliyelim. Naci Celigin yazIsInI okuyun.Cok net acIklIyor.. Tolonbeg Innama harrame aleykumul meytete ved deme ve lahmel hınzırı Cümlesini tefsir edermisiniz? Domuz etinin yasak olmadıgını neye gore çıkardınız bizde bilelim..Ayetin sonunda bihi li gayrıllahi diyede ekleme yapılmıştır.Allahtan gayrısının rucmune kesilenler diyerek.Buda size ip ucu olsun Önce siz tercüme ediniz ardından biz size kurayş lehçesinde tercüme edeceğiz çekimleriyle Selamlar Eylül 4, 2010 tarihinde Melikul_Deyyan tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
queenofhearts 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi Iste böyleee, Arkadaslar,yukarda din konularInI cok iyi bilen ,hele domuz etinin yasak olmadigini anlatan cok güzel ayatlarla acikladIgI cok güzel bir yazisi var Onu okuyun. Gercekten Domuz eti haram deyil.yalnIz domuz deyil hicbir hayvanin eti haram deyil.Haram olan kokmus bozulmus etler. Kediden tutunda Yilana kadar. Yasak degil.Ama begenmez yemezsiniz o baska. Falan ayat yasak diyen varsa getirsinde didikliyelim. Naci Celigin yazIsInI okuyun.Cok net acIklIyor.. Tolonbeg ben okudum tolonbey bana mantıklı geldi sonuçta 24 saat dini mantıkla açıklamaya çalışanlar da okusun bence... nerde yahudi adeti var alırlar Link to post Sitelerde Paylaş
Melikul_Deyyan 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi (düzenlendi) Bahseilen şahıs kendisini sevimli göstererek lehmu hınzır ifadesini munzır kokuşmuş et diye çevirmiş ama yanlış çevirmiştir. Hınzır kelimesi arabistanın her yerınde domuz olarak geçer.Türkçeye geçerken domuzlaştırılmış falan değildir. Kuranın köpek eti bilmenyi yasaklamadıgı gibi şeyler soylerekte kendını gulunc duruma dusurmus peygamberımızın buyurduklarını inkar etmiştir.Hakkındaki hükmü Allah verir. Tekrarlıyorum pençesiyle avlanan ve azı dişi olan her hayvanın eti haramdır. Ayrıca kuran maide suresında sanırım bır ayette ve ceale min humul kıredete vel hanazire diyerek hınzırın kökeni hakkında yeterince bilgi vermektedir.Hanazire hanaziren hanazir mastarından hınzır turetılır ve ayette bahsedılen Allahın bazı kımselerı domuza çevırecegınden bahsedılır..Özelliklede yanına maymun eklenmıstırkı hayvan ısmı oldugu bellı olsun dıye. Yazarın sanırızki arapça ve kuran bilgisi 0 dır Selamlar Eylül 4, 2010 tarihinde Melikul_Deyyan tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
tolonbey 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi Iste böyleee, Lehm et anlamindadir HInzIr sa bozuk,kötü,yenilemez,ikisi birlesince BOZUK Et oluyor. LEHMU-HINZIR:Bozuk et demektir,domuz eti demek degil. Tolonbeg Link to post Sitelerde Paylaş
tolonbey 0 Eylül 4, 2010 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2010 gönderildi Iste böyleee, Âyet, Kitap Ehlinin yediği yemekleri, Müslümanlara da helal kılarak, Kitap Ehlinin yediği yemeklerin de temiz olduğunu vurgulamaktadır. ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Naci Eğer Kur’an’ın, yenmesini yasakladığı lehmü hınzır, bilhassa Hristiyan dünyasının yediği-----domuz eti olsaydı, -------âyet Hristiyanların yediği yemekleri Müslümanlara helal kılmazdı. cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Bir önce verdiğimiz ve lehmü hınzır’a dikkat çeken âyetin, lehmü hınzır’ın yenmesini, pis olduğu için yasakladığı açıkça anlaşılıyor. Âyetin dikkat çektiği pisliğin, maddi bir pislik olduğu da anlaşılıyor. Madden pis olan bir yiyeceğin, insan sağlığını mutlaka etkileyeceği de kaçınılmazdır. Bu durumda, yüz yıllardan beri, domuz eti yiyen Hristiyan dünyası, domuz etinden olumsuz yönde etkilenmediğine göre, domuz etinin de temiz olduğu anlaşılmaktadır. Bir kitap, temiz olan bütün yiyecekleri, önce helal kılıp, sonra da, temiz olduğu yüzlerce yıllık tecrübe ile bilinen bir yiyeceği haram kılarsa, çelişkiye düşmüş olmaz mı? Veya Yüce Allah, Kitap Ehli Hristiyanların yediği yemekleri Müslümanlara da helal kılarken, domuz etinin, Hristiyanların temel bir yemeği olduğunu bilmiyor muydu? Evet kitep ehlinin yedikleri sizede heleldir diyen Allah Hiristiyanlarin domuz yedigini bilmiyormuydu? Müslümanlarin inedi bilinen birseydir. Ayni Nur suresi 31 de oldugu gibi. Burdada inadIm ined seyim iki ganat:-)))))). GardasIm,birez kelleyi calistIrIn. Emme size hah veriyom. Size sunu ögretmisler. DiN , AHIL iSi degil , NAHIL isidir. Domuz etinde NAHILDA gersInIzda emme inadInIz varya su Inediniz:-)))))). Tolondede Link to post Sitelerde Paylaş
elevation_ 0 Temmuz 5, 2012 gönderildi Raporla Share Temmuz 5, 2012 gönderildi (düzenlendi) domuz zaten çifttoynaklı (çatal, ayrık tırnaklı) bir hayvandır. musevilik ve islam gibi dinler bunu gevişgetirmediği ve midesi 2 bölmeli olduğundan yasaklamıştır. musevilikte gevişgetirme sistemi gevişgetirenlerden farklı olan deve etide yasaktır. devenin midesi 3 bölmeli olduğundan islam bunu serbest bırakır. sığır, davar, ceylan, geyik, zürafa vb. gibi hayvanlar ise gevişgetiren çataktırnaklı olduklarından her iki dindede serbesttir. domuz sadece hıristiyanlıkta serbest. bacon yani domuz pastırması, bonfile ve pirzolası gibi ekstrem ürünleri hoş görünüyor. l yenmeyecek olsa evcilleştirilmezdi. yaban domuzundan evcil domuzun ıslah edilmiş olması domuzunda, inek , koyun ve keçi, tavuk vb. çiftlik hayvanı olduğunu gösterir. Temmuz 5, 2012 tarihinde elevation_ tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts