Jump to content

Resimde Islama aykiri bir durum gorebiliyor musunuz?


Recommended Posts

Evet arkadasim.. sen cok akillisin..cok kotu kenara sikistirdin beni..tuhh yaa tongaya bastim simdi..

harbiden adam hali silkeliyormus..biz kadini dovuyor zannetmisiz..

buyrun diger resimler...

Mask denen ümmetçi dansöze ağzının payını vermişsin.*alkış*

- Bu resmin orjinal kaynağı nedir..?

- Resimde kadınlar hiçte dayak yiyor gibi durmuyor.. Adamın sopa ile kadını dövdüğünü gördünüz mü; yoksa her gün gazetelerde gördüğümüz yalan başlıklardan birisi mi bu.?

- O adam kadınlar ile birlikte halı silkiyor olamaz mı..? yada başka bir şey yapıyor olamaz mı..?

Varsa biraz şeref ve haysiyetiniz ve varsa bir takım değerleriniz.. Onlar üstüne yemin edebilirmisiniz bu adamın sopa ile o kadınları dövdüğünü..!

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 71
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

işte islam bu.

islamdaki insanların insan hakları ihlallerini görünce kıvırtma sanatı başlar. ne biliyorsun dövdüğünü. ne biliyorsun öle yaptığını. yada bunlar cahil boşverin. bana bakın.

yahu mask senin ne farkın var ?

anlat bakalım o yobazmuslimden ne farkın var ?

karıları dövmem ben mi dicen ?

o cahil dediğin adam günde 2 kere en az kuranı anlayarak okuyordur.hani kuran bilim gelişim kitabıydı.noldu. sen cahil oldun o adam karşısında değilmi

tarihinde tribuss tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Siz islamın özüne değil, rejimsel uygulamalarına bakıyorsunuz... Her rejimde bu tip yanlışlıklar olur.. BKNZ : Türkiye Cumhuriyeti...

Bu islamiyetle alakalı değil, rejimle ve cehaletle alakalı.. İnsan mefhumunun olduğu heryerde bu tip şeyler oluyor...

Ben yinede haberin orjinal kaynağını öğrenmek istiyorum.. Bu tip şeylerin arkasında öyle komedyalar çıkıyor ki, insan şaşırıp kalıyor...

Link to post
Sitelerde Paylaş
Siz islamın özüne değil, rejimsel uygulamalarına bakıyorsunuz... Her rejimde bu tip yanlışlıklar olur.. BKNZ : Türkiye Cumhuriyeti...

Bu islamiyetle alakalı değil, rejimle ve cehaletle alakalı.. İnsan mefhumunun olduğu heryerde bu tip şeyler oluyor...

Ben yinede haberin orjinal kaynağını öğrenmek istiyorum.. Bu tip şeylerin arkasında öyle komedyalar çıkıyor ki, insan şaşırıp kalıyor...

Mask islamı bunlarla karalamaya kalkanlar kendi bilimlerinin insanların hayatıyla nasıl oynadığını görmezden geliyorlar...

hiroşima bunlardan sadece birisi buzullarda yapılan deneyler afrikanın bilim uğruna hristiyanlarca çölleşmesi ve insanların açlığa terkedilip sonra yardım adı altında oradaki insanları hristiyanlaştırma rejimi ile birlikte deneylerin ana merkezi yapmalarını bu gözler görüyor kör değil...

insanların hataları bilime dine mal edilemez eğer islamı karalamaya çalışanlar önce biliminize bakınız.

Link to post
Sitelerde Paylaş
yor kör değil...

insanların hataları bilime dine mal edilemez eğer islamı karalamaya çalışanlar önce biliminize bakınız.

Bilim hata yapabilir bunu inkar eden kim?

İslam Allah'ının hatalarını örtmek için insan hatalarını örnek göstermek müslümanların sıkça kullandığı bir yöntem.

Peki bu bir mazeret midir?

Kuran'da kadının dövülmesi emredilmiş midir? Evet.

Bilimin veya insanın hatalarını gündeme getirmek bu gerçeği değiştiriyor mu? Hayır

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yahu adam sarıklı, kadınlar kapalı, adam kadınlara dayak atıyor...

İslamın asıl istediği bu işte, bizim müslümanlar açıp Kuran okumadıklarından bilmiyorlar...

Ayrıca adam sünnet yapıyor orada.

Aynı Muhammed'e benziyor resimdeki adam.

Kılık kıyafet olarak da, yaptığı iş olarak da...

tarihinde karahayal tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Bilim hata yapabilir bunu inkar eden kim?

İslam Allah'ının hatalarını örtmek için insan hatalarını örnek göstermek müslümanların sıkça kullandığı bir yöntem.

Peki bu bir mazeret midir?

Kuran'da kadının dövülmesi emredilmiş midir? Evet.

Bilimin veya insanın hatalarını gündeme getirmek bu gerçeği değiştiriyor mu? Hayır

kuranı nasıl anladığınız önemlidir! kuranı hadislere (uydurmalara) göre yorumlarsanız farklı ama kendi öz dili arapçayı bilerek yorumlarsanız farklı sonuçlara ulaşırsınız.

Link to post
Sitelerde Paylaş
kuranı nasıl anladığınız önemlidir! kuranı hadislere (uydurmalara) göre yorumlarsanız farklı ama kendi öz dili arapçayı bilerek yorumlarsanız farklı sonuçlara ulaşırsınız.

Hiçbirşeye göre yorumlamıyorum çünkü Arapça bilmiyorum,

Bilmek zorunda mıyım?

Benim için tevsircilerin mealleri yeterlidir,

Kuran'ın yanlış yorumlandığını söylemek asla geçerli bir bahane olamaz,

Mine Kırıkkanat'ın söylediği gibi,

"Bu kadar yanlış anlaşılan din, zaten yanlıştır"

Link to post
Sitelerde Paylaş

ben buna benzzer bir şey gördüm..

bir çoban elindeki sopayla koyunlara bazen bağırarak bazen resimdeki gibi davranarak istedğini yptırmaya çalışıyordu..

orada duran küçük bir çocuk ta korkulu gözlerle onlara bakıyordu..

2.esim ise belli bunlar gibi 100binlercesi var.. islam peygamberi 9 yaşında bir kızla evleniyorsa onlarda tabi ki evlenecekler..

Link to post
Sitelerde Paylaş

ben buna benzzer bir şey gördüm..

bir çoban elindeki sopayla koyunlara bazen bağırarak bazen resimdeki gibi davranarak istedğini yptırmaya çalışıyordu..

orada duran küçük bir çocuk ta korkulu gözlerle onlara bakıyordu..anlayana..

2.esim ise belli bunlar gibi 100binlercesi var.. islam peygamberi 9 yaşında bir kızla evleniyorsa onlarda tabi ki evlenecekler..

Link to post
Sitelerde Paylaş
Hiçbirşeye göre yorumlamıyorum çünkü Arapça bilmiyorum,

Bilmek zorunda mıyım?

Benim için tevsircilerin mealleri yeterlidir,

Kuran'ın yanlış yorumlandığını söylemek asla geçerli bir bahane olamaz,

Mine Kırıkkanat'ın söylediği gibi,

"Bu kadar yanlış anlaşılan din, zaten yanlıştır"

hangi dil olursa olsun ne kadar öğrenirsen öğren o dil anladığın bildiğin kadardır lakin o dile ait çok fazla yorum şekli mevcuttur.

eğer kuranı doğru yorumlamak ilk ağızdan öğrenmek istersen arapça öğrenmek zorundasın meailciler ne kadar doğru çevirmek isteselerde kelimeler mutlak bir yerlerde oynayarak yanlış anlamalara sebep olabilirler.

Link to post
Sitelerde Paylaş
eğer kuranı doğru yorumlamak ilk ağızdan öğrenmek istersen arapça öğrenmek zorundasın meailciler ne kadar doğru çevirmek isteselerde kelimeler mutlak bir yerlerde oynayarak yanlış anlamalara sebep olabilirler.

Kuran'ı çevirmek için sadece arapça öğrenmek yetmez,

6.yy'da yazılmış bir kitaptan bahsediyoruz,

O dönemin dilini, kültürünü, tarihini öğrenmen gerekir.

1400 yıl önce yazılmış Türkçe bir yazıyı şimdi anlayabilir misin?

Yani söylediğini gerçekleştirmek için tüm ömrünü ve zamanını bu işe vermen lazım,

Sence burada bir mantık hatası yok mu?

Link to post
Sitelerde Paylaş
ben buna benzzer bir şey gördüm..

bir çoban elindeki sopayla koyunlara bazen bağırarak bazen resimdeki gibi davranarak istedğini yptırmaya çalışıyordu..

orada duran küçük bir çocuk ta korkulu gözlerle onlara bakıyordu..anlayana..

2.esim ise belli bunlar gibi 100binlercesi var.. islam peygamberi 9 yaşında bir kızla evleniyorsa onlarda tabi ki evlenecekler..

iyide niye bağırıyorsun duyduk kardeşim :lol::lol:

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mask bir güzel uyuşturucuyu almış; adamın halı silkelediğini sanıyor..

Halı nerde Mask? Halı yok:) Ama bu olsa olsa allahın bir hikmetidir dimi..

Sanki ortada bir islam gerçeği, terörizmi yok.. Bu olay inanılacak gibi değil.. Herşey mükemmel..

İslam alemi gözüktüğü şekildedir mask..

ve islam devri biteli çok oluyor. o konu kapandı. sizin islamla hiçbir yere yükseleceğiniz yok. ancak sömürge olursunuz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Yahu adam sarıklı, kadınlar kapalı, adam kadınlara dayak atıyor...

İslamın asıl istediği bu işte, bizim müslümanlar açıp Kuran okumadıklarından bilmiyorlar...

Ayrıca adam sünnet yapıyor orada.

Aynı Muhammed'e benziyor resimdeki adam.

Kılık kıyafet olarak da, yaptığı iş olarak da...

yanlış biliyorsun. nefret de eklenince düşüncelerin yanlış yönleniyor, objektif olamiyorsun.

resimdeki adamın Muhammedsd ile tip giyim ve davranış olarak alakası olamaz.

orası muhtemelen afganistan, adam da peştu, ari geleneksel kıyaferinde: sarık ve şalvar. Araplar ve Muhammedsd ise sadece entari giyerdi çünkü hava sıcak ve gelenek böyle.

resimdeki sakal da direkt yahudi haham din adamı tarzı. günlük Araplar ve Muhammedsd öyle sakal bırakamaz, sıcak var akıl var izan var.. kolayına geldiği için kısa topsakal bırakır. Saçları da uzun ya da dazlak olur...

Muhammedsd'in karılarını dövdüğüne dair de hiç bir kayıt ve kanıt yok. Öyle sokak ortasında dövseydi demezler miydi "ya muhammed n'apıyorsun" diye... o da okkalı bi cevap verirdi kayda geçerdi di mi... Peygamber eşleri o devirde erkeklerin de bulunduğu cemaate başkanlık ediyordu siz ne dersiniz.....

diyorum ya kafanızdaki imajdan doğan bir yanılsama. diğerlerini de boşuna gelayana getirir..

Link to post
Sitelerde Paylaş
yanlış biliyorsun. nefret de eklenince düşüncelerin yanlış yönleniyor, objektif olamiyorsun.

resimdeki adamın Muhammedsd ile tip giyim ve davranış olarak alakası olamaz.

orası muhtemelen afganistan, adam da peştu, ari geleneksel kıyaferinde: sarık ve şalvar. Araplar ve Muhammedsd ise sadece entari giyerdi çünkü hava sıcak ve gelenek böyle.

resimdeki sakal da direkt yahudi haham din adamı tarzı. günlük Araplar ve Muhammedsd öyle sakal bırakamaz, sıcak var akıl var izan var.. kolayına geldiği için kısa topsakal bırakır. Saçları da uzun ya da dazlak olur...

Muhammedsd'in karılarını dövdüğüne dair de hiç bir kayıt ve kanıt yok. Öyle sokak ortasında dövseydi demezler miydi "ya muhammed n'apıyorsun" diye... o da okkalı bi cevap verirdi kayda geçerdi di mi... Peygamber eşleri o devirde erkeklerin de bulunduğu cemaate başkanlık ediyordu siz ne dersiniz.....

diyorum ya kafanızdaki imajdan doğan bir yanılsama. diğerlerini de boşuna gelayana getirir..

haklı oalbilrsin ama islamda kadıan dayak atmak caizdir

Link to post
Sitelerde Paylaş

Maalesef geri kalmış ülkelerin hepsinde aynı sorun var. O ülkelerde sadece kadın ezik değildir; güçsüz olan herkes eziktir. Hem bir güzel söz var, tabiat güçlüden yanadır diye..

Umarım günün birinde ekonomik bağımsızlığını kazanan kadın veya erkek birici sınıf vatandaş olurlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
haklı oalbilrsin ama islamda kadıan dayak atmak caizdir

nisa 34: 34. Er ricalü kavvamune alen nisai bi ma faddalellahü ba'dahüm ala ba'dıv ve bi ma enfeku min emvalihim fes salihatü kanitatün hafizatül lil ğaybi bi ma hafızallah vellatı tehafune nüşüzehünne fe ızuhünne vehcüruhünne fil medaciı vadribuhünn fe in eta'neküm fe la tebğu aleyhinne sebıla innellahe kane aliyyen kebıra

meal:<ekmalılı>Allah'ın, bazısını bazısına üstün kılması ve onların kendi mallarından harcaması nedeniyle erkekler, kadınlar üzerinde 'sorumlu gözeticidir.' Saliha kadınlar, gönülden (Allah’a), itaat edenler, Allah nasıl koruduysa görünmeyeni koruyanlardır. Nüşuzundan korktuğunuz kadınlara (önce) öğüt verin, (sonra onları) yataklarda yalnız bırakın, (bu da yetmezse hafifçe) vurun. Size itaat ederlerse aleyhlerinde bir yol aramayın. Doğrusu Allah Yücedir, büyüktür.

34-Erkeklerin mirasta hak ettikleri paylarının fazla olmasının hikmeti erkekler ve özellikle tam erkek olan erkekler, kadınlar üzerinde hakimdirler, onların üstlerinde dururlar, işlerine bakarlar, dikkatle gözetir, muhafaza ederler; kahyaları, müdürleri, koruyucuları, amirleridirler. Küçükler de buna adaydırlar.

KAVVAM; "kâim"in mübalağası olup den alınmıştır. Bir kadının işine bakan ve korunmasına önem veren ve işlerini idare edene "Kayyimü'l-mer'eti" ve daha kuvvetli olarak "Kavvâmü'l-mer'eti" denilir. Bu deyim, erkeğin kadına hakimiyyetini ve fakat rastgele değil "Milletin efendisi, onlara hizmet edendir." mânâsı üzere hizmetçilikle karışık bir hakimiyetini ifade eder. Bundan dolayı bir taraftan erkeğin üstünlüğünü anlatırken diğer taraftan da kadının değer ve üstünlüğünü bildirir. Ve bu ayırım içinde eşitlik iddiasını kaldırarak karşılıklı olarak farklı bir eşitlik metoduyla öyle bir birlik sağlar ki, bu durum sultan ile ümmet arasındaki karşılıklı haklara benzeyecek ve bu şekilde aile terbiyesi, toplum terbiyesi ve siyasi terbiyenin bir başlangıcı olacaktır. Bunun için Kadı Beydâvî un tefsirinde der ki, "Valiler, halkı idare ettikleri gibi onlar da kadınları öyle idare ederler." Şimdi bu esas da biri Allah tarafından verilen, diğeri çalışmakla kazanılan iki sebebe bağlanarak buyuruluyor ki: Çünkü erkekler ve kadınların bir kısmını diğerine yaratılış açısından üstün kılmıştır. zamirinin delalet ettiği mânâ ile bundan erkeklerin kadınlara üstünlüğü ve tercihleri anlaşılmakla beraber âyetin öyle güzel bir açıklaması vardır ki, bu üstünlük ve değeri, "Allah o erkekleri kadınlara üstün kılmıştır." diye mutlak surette erkeklere tahsis etmemiş, kapalı olarak bazısının diğer bazısına üstünlüğünü ifade etmiştir. Bu ise, erkeğin kadında bulunmayan, yaratılıştan var olan bir takım üstünlüklere sahip olduğu gibi, aynı zamanda kadının da erkekte bulunmayan yaratılıştan var olan bazı üstün vasıflara sahip olduğunu ve bundan dolayı her ikisinin birbirine değişik yönlerden muhtaç olduklarını ve bu şekilde erkekle kadının yaratılıştan farklı ve karşılıklı olarak birbirlerinden üstünlükleri olduğu gibi, her erkeğin ve aynı şekilde her kadının da seviyelerinin bir olmadığını ve bundan dolayı her erkeğin, her kadın ile tek olarak mukayese edilemeyeceğini ve bununla birlikte bütün bunlar toptan karşılaştırılınca kadınların erkeklere ihtiyacının, erkeklerin kadınlara ihtiyacından daha fazla olduğunu ifade eder. Ve açıklandığı üzere esas üstünlük ölçüsü olan kazanma ve mal edinme açısından erkek, faaliyet gösterme yeteneğine sahip; kadın ise itaat duygusu ve kabiliyet yönünden ince ruhlu ve çekici bir yaratılışa sahip olup bunun için erkeklerin kuvveti ile korunmaya ve muhafaza edilmeye daha fazla muhtaçtır. Ve bundan dolayı sonuç olarak genel bir şekilde üstünlük ve faziletin erkek tarafında bulunduğunu, amirlik ve idarecilik yetkisinin, hakkıyla erkek olan erkeklere verilmesi ve kadınların onlara itaat etmesi, hem bir hak ve hem de kadınların menfaatlerinin gereği olduğunu pek beliğ özlü bir ifade ile anlatır. Ve işte erkeklerin peygamberlik, imamet (imamlık, devlet başkanlığı, valilik, şeair-i İslâm, yani İslâm'ın önemli prensiplerini gerçekleştirmek), kısas cezalarında şahitlik etmek, cihadın kendilerine vacib olması, cumanın vacib olması, ezan, hutbe, itikaf, asabelik (mirasın tamamını alan kimse), hata ile ve kasame öldürmelerinde kan bedelini yüklenmesi, ricat boşanmasında bağımsız hareket etmesi gibi bir takım özellikler, haklar ve vazifeler ile üstün olmaları da bu örneklerden bazılarıdır. "kadınlar üzerine hakimler." olarak ailede başkanlık hakkına sahip olmalarının bir sebebi, bu yaratılıştan olan üstünlük; biri de erkeklerin mallarından bir kısmını mehir ve nafakaya harcamaları meselesidir.

Çalışılarak elde edilen bu sebeb de öncekine bağlıdır. Ve kadınların mirastan paylarının yarım olması özellikle bu sebeple ilgilidir. Ve bunda kadınların faydası, mirasta erkeklere eşit olmalarından çok fazladır. Şu halde hanımının hakkını vermeyen, kadının malına göz diken ve aile için harcama vazifesini yapmayan ve ailesinin ırz ve namusunu korumayan erkekler erkeklerden sayılmazlar. Şüphesiz ki, bu vazifelerini yapan erkeklerin de kadınlar üzerinde hakimiyyet sahibi olmaları ve onlardan itaat ve bağlılık beklemeleri meşru bir haklarıdır. Bundan dolayı saliha olan kadınlar da Allah'a itaat ederler. Kocalarının huzurunda hazır olarak bekleyip haklarına riâyet ederler. Kocalarının gıyabında can, mal, namus, itibar (onur) ve aile sırları gibi korunması lazım gelen hususları Allah'ın korumasına dayanarak korurlar. Çünkü Allah bunun korunmasını emretmiştir. Peygamber Efendimiz (s.a.v.)'den rivâyet edilmiştir ki: "Kadınların hayırlısı o kadındır ki, baktığın zaman seni sevindirir, emredersen itaat eder, gıyabında bulunduğun zaman da seni malında ve nefsinde korur." buyurmuş ve bu âyeti okumuştur. Bu âyetin de yukarda açıklanan Hz. Ümmü Seleme'nin sözü üzerine indirildiği söylenmiş ise de bunun asıl iniş sebebi şu şekilde rivayet olunur: "Ensar'ın ileri gelenlerinden Sâd b. Rebia'ya karşı hanımı Habibe binti Zeyd b. Züheyr ve bir rivâyete göre Habibe binti Muhammed b. Seleme isyan etmiş, o da bir tokat vurmuş, bunun üzerine babası kızını almış, Hz. Peygambere gidip şikayet etmiş. Hz. Peygamber de "Mutlaka ondan kısasını (öcünü) alırız." buyurmuştu. Bunun üzerine bu âyet indirildi. Peygamber (s.a.v.) de: "Biz bir şeyi yapmak istedik, Allah'da diğer bir şeyi irade etti ve şüphe yok ki, iyilik Allah'ın irade ettiği şeydedir." dedi. Bu sebeple salih kadınları açıkladıktan sonra kocalarına karşı gelen kadınlar hakkında buyuruluyor ki: Ey hakim olan ve hanımlarının haklarını veren kocalar! Kafa tutup, itaatsizlik etmelerinden korktuğunuz, korkacak bir belirti hissettiğiniz karılara gelince:

NÜŞÛZ: Aslında lugatte yükseklik ve tümseklik mânâsından alınarak kadının kocasına kafa tutup baş kaldıracak bir durum almasıdır ki, sözde kendisini yüksek sayıp itaatını ortadan kaldırmış olur. Bunu açıklamak için büyük müfessirlerden şu açıklamalar yapılmıştır: Kadının nüşûzu kocasına isyan etmesi (İbnü Abbas), koku sürünmemesi, kocasını birleşmekten men etmesi, önceleri kocasına yaptığı muameleyi değiştirmesi (Ata), kocasından hoşlanmaması (Ebu Mensur), kocasının şer'î mesken olarak belirlediği konutta beraber oturmaktan kaçınıp onun istemediği bir yerde oturmasıdır (denilir) ki, bu mânâlar az çok birbirlerine yakındırlar.

Böyle bir durum karşısında önce bunlara vaaz ve nasihat ediniz. İkinci olarak onların yataklarından ayrılın. Üçüncü olarak onları hafifçe ve kusur bırakmayacak bir şekilde biraz dövünüz.

Bunun üzerine size itaat ederlerse artık onlara saldırmak için aleyhlerine başka bir yol aramayınız, ve meydana gelmiş kusurlarını olmamış gibi sayınız. "Çünkü günahtan tevbe eden günahı olmayan gibidir." Mutlaka şunu kesinlikle bilmeliyiz ki Allah Teâlâ pek yüksek ve pek büyüktür. Bundan dolayı Allah'tan korkunuz da kadınlara karşı size vermiş olduğu kuvveti kötüye kullanmayınız. Allah'ın size karşı gücü, sizin kadınlara karşı gücünüzden çok fazladır. Ve sizin Allah'a karşı günahlarınız, kadınların size karşı işledikleri suçlarından daha çok ve daha küstahçasına olduğu halde, Allah sizin tevbelerinizi kabul ve günahlarınızı affederken size itaat eden hanımlarınızın meydana gelen kusurlarını nasıl affetmezsiniz ve nasıl olur da onlara saldırmak için bahane arar durursunuz? Diğer bir mânâsı şöyledir: Allah zulümden ve haksızlıktan yüce bir ululuk sahibidir. Bundan dolayı onun şanının yüceliği ve ululuğu karşısında zulümden, haksızlıktan, sadakatsizlikten, terbiyesizlikten vazifelerinizi kötüye kullanmaktan son derece sakınmalısınız

bana şimdi çağdailıktan bahsetmeyin.entel dantel geçinen bazı adamlar hanımlarını hastanelik edene kadar dövüyolar.sütten çıkma ak kaşık numarası yapmayın burda.ayrıca dayak avrupadada çok yaygın birşeydir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...