Jump to content

Bakalım Kur'an Nasıl Kitap Haline Getirilmiş.


Recommended Posts

Dua et müslümanlıqıma laf edeceqını bıldıqım ıcın soyunu sulalenı aqzıma alıp senı burda bozmak ıstemıyorum. sırf muslumanlar ıste boyle dıyeceqını bıldıqım ıcın yapmıcam bunu sen kendıne yan bizi herkes biliyor. sizide herkes biliyor.

Beni bozamassin,ben bozarim,ateistler dua etmez sapsal :lol:

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 52
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Beni bozamassin,ben bozarim,ateistler dua etmez sapsal :lol:

tabii senın için aile degerleri olmadıqı ıcın bozulmassın ama yınede hakaret etmek ıstemıyorum cunku sen ne kadar kafır bıle olsan onların arasında mutlaka bır musluman vardır.dua et deyince beyınsız iyi oku mecazi bi kavram olarak kullanıldı o sözcuk orda.

Link to post
Sitelerde Paylaş

tabii senın için aile degerleri olmadıqı ıcın bozulmassın ama yınede hakaret etmek ıstemıyorum cunku sen ne kadar kafır bıle olsan onların arasında mutlaka bır musluman vardır.dua et deyince beyınsız iyi oku mecazi bi kavram olarak kullanıldı o sözcuk orda.

Açıkçası sana bir şey söyleyeyim mi?

İyilikte de kötülükte de, şerefsizlikte de, onurlu davranışta da, dürüstlükte de, yalancılıkta da, aklına gelen herşeyde ateistler sana açık ara fark atar.

Edeceğin küfür emin ol ateistin sana edeceğinin yanında çerez kalır.

Ayrıca ailevi değerler kimde var kimde yok, kim ailesine şerefsizlik yapıyor, kim bu konuda yavşak sana kanıtlayayım.

Sen müslümansın.

Allahla ibadet ve dua iletişimi kuruyorsun (sık veya seyrek)

Bunu ne için yapıyorsun?

Lanetlenenlerden, gazaba uğrayacaklardan olmamak için.

Şimdi olaya biraz daha detaylı bakalım.

Senin anan, baban, kardeşlerin, eşin, dostun, sevdiklerin var mı?

Var.

Peki senin gazap, lanetlenme, cehennem korkunda bunlar var mı? (onlar adına da kendin gibi endişeleniyor musun?)

Hayır.

Peki anan, baban, kardeşlerin, eşin, dostun, sevdiklerinden biri veya bir çoğu cehenneme gitse, sen yine de cennette keyf yapacak mısın?

Evet.

Peki sen anan, baban, kardeşlerin, eşin, dostun, sevdiklerin için allahına, onlar da cennete gelsinler, gelmiyorlarsa ben cennet mennet istemiyorum demeyi hiç aklından geçirir misin?

Hayır.

Dostum ailesine şerefsizlik yapan, ve onları satan sensin.

Bak yukarıda yalan yazdım mı?

O açtığınız elleri her açışınızda birinci sırada kendi götünüzün korkusu, sonra diğerlerine üstün körü dilekler gelir.

İyi bak, şerefsiz kimmiş.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Açıkçası sana bir şey söyleyeyim mi?

İyilikte de kötülükte de, şerefsizlikte de, yalancılıkta da, aklına gelen herşeyde ateistler sana açık ara fark atar.

Bu dediklerınde gerçekten fark attığınızı ortada...!!

Edeceğin küfür emin ol ateistin sana edeceğinin yanında çerez kalır.

Ayrıca ailevi değerler kimde var kimde yok, kim ailesine şerefsizlik yapıyor, kim bu konuda yavşak sana kanıtlayayım.

Sen müslümansın.

Allahla ibadet ve dua iletişimi kuruyorsun (sık veya seyrek)

Bunu ne için yapıyorsun?

Lanetlenenlerden, gazaba uğrayacaklardan olmamak için.

Şimdi olaya biraz daha detaylı bakalım.

Senin anan, baban, kardeşlerin, eşin, dostun, sevdiklerin var mı?

Var.

Peki senin gazap, lanetlenme, cehennem korkunda bunlar var mı? (onlar adına da kendin gibi endişeleniyor musun?)

Hayır.

Peki anan, baban, kardeşlerin, eşin, dostun, sevdiklerinden biri veya bir çoğu cehenneme gitse, sen yine de cennette keyf yapacak mısın?

Evet.

Peki sen anan, baban, kardeşlerin, eşin, dostun, sevdiklerin için allahına, onlar da cennete gelsinler, gelmiyorlarsa ben cennet mennet istemiyorum demeyi hiç aklından geçirir misin?

Hayır.

Dostum ailesine şerefsizlik yapan, ve onları satan sensin.

Bak yukarıda yalan yazdım mı?

O açtığınız elleri her açışınızda birinci sırada kendi götünüzün korkusu, sonra diğerlerine üstün körü dilekler gelir.

İyi bak, şerefsiz kimmiş.

:D ateist aklı...! Her müslüman kendisinden sonra ALLAH'a diğer insanlar içinde hidayet dileklerini söyler tabi sen bilmezsin.

Her müslüman yanlızca Allahın verdiği hidayetle kendini kurtarır benim ailemde ALLAH'a birisi inanmıyorsa ben zaten onu kurtaramam.

Her müslüman şereflidir.Şerefsizin namussuzun kim olduqu ortada cok net meydanda.Kimse için eğer imanını kaybetmemiş ise endişelenmemize gerek yok çünkü ALLAH affedeceğini Kuranda defalarca sölüyor.

Yine defalarca söylediği bişey var Kafirler,müşrikler,iman etmeyenler cennete ebedi bir şekilde giremeyecekler....!

Link to post
Sitelerde Paylaş

:D ateist aklı...! Her müslüman kendisinden sonra ALLAH'a diğer insanlar içinde hidayet dileklerini söyler tabi sen bilmezsin.

Her müslüman yanlızca Allahın verdiği hidayetle kendini kurtarır benim ailemde ALLAH'a birisi inanmıyorsa ben zaten onu kurtaramam.

Her müslüman şereflidir.Şerefsizin namussuzun kim olduqu ortada cok net meydanda.Kimse için eğer imanını kaybetmemiş ise endişelenmemize gerek yok çünkü ALLAH affedeceğini Kuranda defalarca sölüyor.

Yine defalarca söylediği bişey var Kafirler,müşrikler,iman etmeyenler cennete ebedi bir şekilde giremeyecekler....!

Namussuz , şerefsiz. Bunları sadece senin SALAK dinine inanmadığı için bir insana söyleyebilecek kada AŞAĞILIK MAYMUNLAR sınız.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 4 weeks later...

kuranın korunmasına dair yaradan teminatının bu bilgiler ışığında devam edebilmesi için

1-islam putperestlerinin bugun bu kurandır şeklinde dayattıkları put kuranın, gerçek kuranla ilgisinin bulunmaması gerekiyor

2-islamın peygamberi ve yaradanı peygamber yaşar iken, işde bu kitap haline gelmiş kurandır alın 1400 yıl sonra da tapının demıorsa, vardır bir bildiği iradesi denmeli, demek ki bugünkü putlaşmış haline gelmemesi için dememiş olabilir denmeli....

sonuç olarak kuran her nereye bakarsak bakalım akılla sevgiyle çıkan doğruluk evrensel doğruların bütünselliğidir ve bu da yaradanca korunuyor adıda kurandır denırse tek çıkış yolu kalır müslüman teistlere bence yol onların yolu secim onların secimi bu bilgiler ışığında

1- ya yaradanın sesini dinleyip ateist olcaklar doğruluk ateistlik diyerek

2-ya da bu bir putperestlıkdır puttur bu kuran ben doğal kurana inanıyorum diecek ve gerçek bir dindar olmak için putlarını kıracak

3-korkudan hiçbişiy yapmayıp puta tapınmaya devam edecek...

Link to post
Sitelerde Paylaş

ben şu hayatta davası uqruna canını bile feda edecek insandan baskasına güvenmem samimi söluyorm.

ki senın o bahsettıqın adamlar kac savasa hep maddi olarak gucsuz gırmıslerdir(az asker, az binek hayvanı ve az silah)ve hiç kaçmamışlardır munafık olan adam hep bahane uydurup kacmıstır kuranın ıcınde yazılanlardan haberınız olmadıqı ıcın bılmıyosunuz tabi, ama lafa gelince bilimciyiz araştırmacıyız dersiniz... !! Böyle insanlara güvenmedikleri için bunların sözüne önem verilmemiş ama öbürü canını koymus ortayaa ALLAH için ki zaten imkanı yok yalan söylemez böyle insanlar söylememişki kuranda çelişki yok...şimdi verdıqın orneklerle bunları karsılastır...

yardımcı olayım mı. cevız kadar beynınle bu agır işi yapabılırmısın?

Allah için canını ortaya koymuş insan dediğin tarihsel kişi Halifelik Makamını oluşturup koltuğa oturan Muhammedin nice sahabelerini, Ali nin, Hasanın, Hüseyinin ve Muaviyeyi eleştirdiğinden dolayı öldürülen büyük sahabe Ebu Zer'in katili faşist firavun, belam ve karun (Hz.)OSMAN mı (hazreti kelimesini bile getiren osmandır. Muhammed değil.

Yüce Hz. Osman, Muhammedin elçi olarak ilettiği kuran sözlerini müşriklerle beraber yazdı (burada "söz" kelimesine dikkat edin, "söz" dönemseldir ve yerinde ağırdır. Hz. Yüce Osman Müşrik karşı devriminin ele başısıdır. Muhammed ile gelen eşitlik düzenini kaldırıp mal mülk sahipliğini, kölelik düzenini getiren Hz.Osmandır, HZ. Osman döneminde büyük bir imparator haline geldi. devlet mallarını yağmaladı. köle ticaretini yeniden başlattı. Hala arabistanda getirdiği müşrik düzeni devam etmektedir.

Osman (firavun ve diktatördür, Muhammed bile kendisine cennetin müjdelendiği sıfatını yakıştırmamışken kendisine cennet müjdelendiğini yaymıştır. Dolayısı ile firavunlaşarak dinsel geçler edinmiş Muhammed gibi halktan biri olmamış müşriklik yolunu tutmuş tarihe karşı devrimci olarak zengin azınlıktan yana yerini almıştır. Faşist osmanın icraatlarından bazıları şunlardır:

* Kufe valisi Sad b. Ebu Vakkas’ı azledip yerine anne-bir kardeşi Velid b. Ukbe’yi tayin etti.

* Mısır valisi Amr b. As’ın yerine süt-kardeşi Abdullah b. Ebi Serh’i tayin etti.

* Basra valisi Musa el-Eş’ari’yi görevden alarak yerine dayısının oğlu Abdullah b. Amir’i atadı.

* Başkâtipliğe amcasının oğlu Mervan b. Hâkem’i getirdi.

* Sadece Şam valisi Muaviye’yi değiştirmedi. Hatta Humus, Kınnesrin ve Havran gibi şehirleri de ona bağlayarak yetki alanını genişletti. Böylece tüm eyalet valiliklerinin Ümeyyeoğulları’nın eline geçmesini sağladı.

* Suikast ile öldürttüğü Ömer tarafından Taif’e sürgün edilen amcası Hakem’i Medine’ye getirtti ve kendisine 100 bin dirhem (ulufe) verdi.

* Fedek arazisini Hakem’in oğlu Mervan’a tahsis etti.

* Medine çarşısının gelirini Mervan’ın kardeşi Haris’e tahsis etti.

* Damadı Abdullah b. Halid’in hesabına 400 bin dirhem aktardı.

* Mısır’dan getirilen, Ömer’in “parçalayıp yoksullara dağıtın” dediği, ancak bozulur diye parçalanmayan devasa inciyi kızının çeyizine kattı (Osman’ın kızı Mervan’ın kardeşi Haris’le evlenmişti).

* İfrikiye’nin fethi sırasında 1,5 milyon dinar ganimet elde edilmiş, beşte biri Medine’ye gönderilmişti. Bu ganimetleri yapılan ihale/müzayede sonunda 500 bin dinar karşılığında Mervan’a sattı. Mervan aldığı malların çok azını ödedi, kalan borcu da kendisine bağışlandı.

* Ömer’in toprak politikasında iki önemli değişiklik yaptı: Kureyş’in Medine dışına çıkamayacağı ve toprak sahibi olmayacağı yasağını kaldırdı. Böylece ölü araziler (bataklık/mevât) savaş ganimeti olarak bir grup azınlığın (Emevi) eline geçti. Buralarda büyük çiftlikler kuruldu ve Afrika’dan getirilen köleler buralarda çalıştırıldı.

* Muhaliflerden Ammar b. Yasir’in feci şekilde dövülmesine karşın hiçbir hukuki işlem yapmadı.

* Abdullah b. Mesud’u, Velid’in israfına karşı çıktığı ve onu eleştirdiği için Medine’de cezalandırdı. Ayrıca Ebu Zer’in cenazesine gittiği için kendisine sopa vurdurdu.

* Muhalif konuşmalar yapan Aişe’yi tahsisatını azaltarak susturmak istedi.

* Ebu Zer’i çöle sürdü.

* Beytu’l-Mal’den sorumlu olan Abdullah b. Erkam, Osman’ın Beytu’l-Mal’den akrabalarına para dağıttığını görünce, “Ben ümmetin Beytu’l-Mal sorumlusu olduğumu sanıyordum, senin kişisel hazinelerinin değil” diyerek anahtarları yüzüne fırlattı ve istifa etti. (Âdem Pak, Hz. Osman’ın Halifeliği Döneminde Meydana Gelen Siyasi Problemler ve Sebepleri Üzerine Bazı Değerlendirmeler; Abdulaziz Dûrî, İlk Dönem İslam Tarihi, Çev: Hayrettin Yücesoy, Usul Dergisi, 4. Sayı, s. 92-105; Mustafa Demirci, Hz. Osman Devri Fitne Olaylarının Sosyo-ekonomik Boyutları, İslamiyât Dergisi, c. 7. Sayı 1, s. 155-170;

Soylu yüce Kureyş slalesinin yüce Emevi soyundan olan Hz. Yüce Osman haremine Peygamberimizin 2 kızını katacak kadar da sapkın şehvet düşkünü utanmaz arlanmazın tekidir bütün mülk sahipleri gibi.

Kuranı da istediği müşriklik düzenini kurmak için kendisi yazmıştır. Bi de utanmadan cebrail ile birlikte yazdıkları yalanını çıkartıp iyice kendini yüceltmiştir.

Kendisinin kullandığı gibi suikastçiler tarafından değil aç kalan insanların isyan ateşi ile nice eşitlik şehidi verilerek isyanın başarıya ulaşması ile tamamen meşru ve haklı olan mübarek isyancılar tarafından canı alınmıştır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 weeks later...

Müskümanların sürekli övündükleri ve tekrarladıkları 'Kuran değiştirilmemiştir' savı da

aslında tümüyle bir yanılgıdan ibarettir. Kuran daha ilk yazıldığı zamanlarda dahi değiştirilmeye başlanmıştır.

Önce Halife Ebubekir toplamaya başlıyor, sonra Halife Ömer bu işe girişiyor.Sonra Halife Osman Kitaba son şeklini veriyor.

Bu insanlar kendi inisiyatiflerini kullanarak bu işi yapmışlardır ki bu anlatılanlardan açıkça anlaşılıyor.Burada Tanrının emirleri ve vahiylerinden sözedilemez.Yani Tanrısal olmayan insani kararlar vererek neyin iyi neyin kötü olduğuna karar vermişlerdir.

Bu durumda Kuranın İlahi oluşuna büyük oranda gölge düşmüştür.

Kaldı ki bugün bile Kuranın ayetlerini farklı biçimlerde yorumlayıp aralarında çelişkiye düşen İslam alimlerine çoklukla rastlanmaktadır.Anlaşılan o ki Kuranda bir değişmezlikten ve tekfikirden sözetmek safdillik olur.

Bunları bir kenara bırakıp Kuranın hiç değişmediğini ve (İslamcıların iddiasında olduğu gibi) indiği gibi kaldığını varsayalım.Onların üzerinde ısrarla durdukları ve övündükleri bu değişmezlik iddiası bize Kuranın çok yüce bir kitap olduğunu kanıtlar mı ?

Yani sadece hiç değişmeden günümüze kadar geldi diye bu Kuranın Tanrısal olduğunu kabul etmemizi gerektirir mi ?

Günümüze kadar hiç değişmeden gelen bir çok tarihsel yazılar bulunmuştur.. Bunlar Kurandan çok daha eski tarihlerde (M.Ö. 4000 vs.) yazılmış ve günümüze kadar hiç değişmeden ulaşmıştır. Bu arkeolojik bulgular bize o gün yaşayan insanların hayatlarını ve inançlarını ayrıntılarıyla anlatmaktadır.

Değişmezlik bir şeyin Tanrısal oluşuna ilişkin yeterli bir kanıt olarak kullanılacaksa bu yazılar için daha fazla kullanılabilir.

Esas olan sadece bir şeyin değişmemesi değil bizim için ifade ettiği anlamdır. Kuranda anlatılanların büyük çoğunluğu Eski Ahit ve Yeni Ahit'te yer alan masallardan oluşmaktadır. Bunun dışındakiler ise Muhammedin kendi döneminde yaşadığı sıkıntılar, hayata bakış açısı ve kendi halkına öğrettiği ritüellerden ibarettir.

Bu çağdışı görüşler ve masallarla dolu kitabın günümüzdeki insanlara vereceği pek fazla birşey kalmamıştır.

İnsanları bu safsata ve korku verici uyarılarla dolu (bu kitaba inanmazsanız ateş sizi bekliyor türünde) kitaptan kurtararak ilerici, aydınlık, bilimsel görüşlerle dolu kitaplara yönlendirmek bizim ve tüm insanların asli görevi olmalıdır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...