Jump to content

Zina iyi birsey diyenler. Bir daha dusunun!


Recommended Posts

sen hayatinda kac kere gittin bu dedigin memleketlere? ben yasiyorum adamlarin icinde. bol keseden salliyorsun ama etrafimda gercekten olan olaylari gozlemliyorum. insanlar burada (amerikada) anneleriyle babalariyla once yanlislikla cinsel iliskiye girdiklerini farkedip daha sonra aman nasolsa biz birbirimizi anne-ogul ilisikisi icinde tanimadik hicbirzaman deyip iliskilerine devam ediyorlar.

O insanların çoğu bizden daha medeni. Türkiye'de 3. sayfa gazete haberlerine bir göz atman, iki saat sabah kadın programlarını TV'den izlemen kafi... Bir de içlerinde oturuyormuş... Kafan bağnazlıkla ifsad olunca nerede oturursan otur...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 903
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Cariyenin satılma sırasında hür kadını boşamada olduğu gibi bir süre de yok. Hamileyse de değilse de önemli değil. Yeni tokmakçının sorunu. Hamile ise daha çok para eder gibi geliyor. 1.5 kat fazla para eder. Bir de önceki sahibi iyi bir damızlık ise yeni efendi yaşadı. Cariyeden doğacak çocuk kız olursa bir daha yaşadı. 3-5 yıl sonra onu da sever artık.

Hadi diyelim sen bu kadar cahilsin. Cahillik ayip degil. Ama cahil kalmakta israr etmek ayip. Ac biraz oku sallamadan once....\

Rasûlullah (sav) şöyle buyurmuştur: “Allah’a ve ahiret gününe inanan bir kimsenin satın aldığı veya savaşta ele geçirdiği bir cariyeyi temizlenmesini beklemeden veya hamile olup olmadığı açıklığa kavuşmadan kendi döl suyu ile onu sulamasın” (Ebû Dâvûd, Nikah: 44)

Link to post
Sitelerde Paylaş

Cariyenin satılma sırasında hür kadını boşamada olduğu gibi bir süre de yok.

şuradaki bilgiler üzerinden tartışıyorduk..

http://www.sorularlaislamiyet.com/qna/472/islam-da-cariyelerin-konumu-nedir-birden-fazla-cariye-edinmek-caiz-midir.html

tarihinde equus tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Hadi diyelim sen bu kadar cahilsin. Cahillik ayip degil. Ama cahil kalmakta israr etmek ayip. Ac biraz oku sallamadan once....\

Rasûlullah (sav) şöyle buyurmuştur: “Allah’a ve ahiret gününe inanan bir kimsenin satın aldığı veya savaşta ele geçirdiği bir cariyeyi temizlenmesini beklemeden veya hamile olup olmadığı açıklığa kavuşmadan kendi döl suyu ile onu sulamasın” (Ebû Dâvûd, Nikah: 44)

varysayalım ki dediğin doğru... hamile değilken satılıyor !

tarihinde equus tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

sen sevgilinle birlikte oluyorsun sonra sevgilin seni baska bir erkekle (daha zengin bir erkekle) aldatiyor ve daha henuz cocugunuz olmamis sen de ne halin varsa gor defol git diyorsun sevgiline. bu pezevenklik olmadigi gibi cariyeni satman da pezevenklik olmamali

sevgili aldatırsa bu şerefsizliktir ihanettir.. sevgilisi olduğunu bildiği halde o kişi ile birlikte olan, aldatmasına alet olan insanda serefsizdir..

sen sevgilininle bir müddet beraber olup sonra onu para karşılığı ticari bir eşya gibi satarmısın yani?

tarihinde equus tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu başlıkta şeriatçıların olağanüstü kıvraklığına tanık oluyoruz. Saçmalamanın da böylesi. Yok efendim cariyelik cariyenin efendisi tarafından cinsel ihtiyaçlarının karşılanması için, zinanın yasak olmasının sebebi de bulaşıcı hastalıklara karşı önlem alınmasıymış. İşte ayetleri böyle eğip bükenler bizim gözümüzde tatlı su müslümanı, gerçek müslümanların gözünde kafirdirler. 1400 yıl önce ne AIDS'inden söz ediyorsun? O dönemdeki yaşam tarzını bugüne nasıl uyralayacaksın? Kölelik, cariyelik, zina edenin sopalanması ve taşlanarak öldürülmesi ne Allah'ın ne de Muhammed'n getirdiği yasaktır. Bunlar Ortadoğu toplumları tarafından tarih boyunca uygulanagelen namus yasaklarıdır. Ortada ne kadar çok inanış varsa onları derleyip bu Allah'ın sözüdür diye keklemişler birilerini. Aynı eski Arap kültürü İslam adında yayılımcı bir kılıf bulmuş, terör estiriyor. Zina 2 sebepten dolayı yasaklandı. Aile mülkiyetinin bozulmaması ve ortalığın piç dolmaması için. Şimdi böyle riskler yok. 100 kırbaç atmak için hangi meydanı tahsis edeceksin? Taksim meydanında recm edilen kadınlar görüntüsü çok gülünç geliyor bana. Hoş, gerçi recm olsa izleyici olarak bakmaya giderim ama hayal. ''Allah yasak kıldığı'' için cezayı savunan adam neden bize de bu zorbalıklar konusunda iknaya uğraşıyor. Müslüman toplumlar gibi kapalı toplumlar ensest, pedofili, akraba evlilikleri, eşcinsellik gibi sapıklıkların daha fazla olduğu yerlerdir. Çünkü baskılanan insanların sapıklaştığı bir gerçektir. Örneğin müslümanlar pedofiliyi savunurlar. 9 yaşında, 11 yaşında kız çocuklarıyla yatmak için can atan dinciler vardır.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bakınız bu dine mensub yüce insanlar ne ile uğraşmış.

1. Ümmü'l - Veled'in Satışı:

Ashab-ı Kiram devrinden beri, Ümmü'l - veled olan cariyenin satılıp satılamadığı konusu, ihtilaf edilegelen bir konudur. Sabittir ki Hz . Ömer, « Ümmü'l - veled olan cariye satılamaz ve efendisi öldüğü zaman efendisinin ana malından azatlanmış olur» diye hükmederdi. Bunun gibi bir hüküm Hz . Osman'dan da rivayet olunmuştur. Tabiînin çoğu ve fukahanın cumhuru da bu görüştedirler. Hz . Ebû Bekir, Hz . Ali, îbn Abbas , Ibn Zübeyir , Câbir b. Abdullah ve Ebû Said el- Hudrî ise, Ümmü'l - veled olan cariyenin satışını caiz görürlerdi. Fukahadan da Zahirîler bu görüştedirler. Câbir ile Ebû Said el- Hudrî , «Biz Ümmü'l - veled olan cariyelerimizi, Peygamber Efendimiz aramızda olduğu halde satardık. Peygamber Efendimiz bunda sakınca görmezdi» [2] demişlerdir. Bu görüşe sahip olanlar aynca Câbir'in « Ümmü'l - veled olan cariyeleri Peygamber Efendimizle Hz . Ebû Bekir'in devirlerinde ve Hz . Ömer'in devri başlangıcında satardık.

3. Cariyenin Düşük Yapması:

imam Mâlik «Çocuk olduğu bilinen herşey -ister et parçası, ister kan pıhtısı halinde olsun- kadın onu düşürdüğü zaman, efendisinin Ümmü'1-ve- led'i olur» demiştir. îmam Şâfıî ise «Kadının Ümmü'l - veled olabilmesi için, kendisinden düşen şeyin şekillenip insan yaradılışına girmiş olması gerekir» demiştir. Bu ihtilaf, kadının bir et parçası veyahut kan pıhtısını düşürdüğü zaman, buna doğum denilip denilmediği hususundaki tereddüdle ilgilidir.

Karanlık bir tarih ve acı gerçekler...

Link to post
Sitelerde Paylaş

:)) suni dollenmeyle cocuk yapacak halleri yok ya heralde iliskiye girecekler

kasif yine kurcaliyo bakalim gecen sefer kacip gitmisti simdi ne yumurtulucak acaba:))))

kasif resmen kıvırdığını yüzüne vurdu hala kaçtı gitti diyon sen önce çelişkini açıkla bakalım..

Link to post
Sitelerde Paylaş

O insanların çoğu bizden daha medeni. Türkiye'de 3. sayfa gazete haberlerine bir göz atman, iki saat sabah kadın programlarını TV'den izlemen kafi... Bir de içlerinde oturuyormuş... Kafan bağnazlıkla ifsad olunca nerede oturursan otur...

Ben musluman olmadan once de amerikadaydim. burda buyudum. sonra musluman oldum. sonra askerligimi yapmak icin gittim turkiyeye sizin bahsettiginiz gibileri de gorduk. basimiza ahlak timsali gecinenleri de gorduk. yobazlik bagnazlik dediginiz seyden oyle ateist olmakla kurtulamazsiniz. bagnazlik sizde. cunku hepiniz agiz birligi etmiscesine zinayi savunuyorsunuz. ama hicbirinizin elinde bi arguman yok. cariyelige tutundunuz kendi yediginiz halti yoksayiyorsunuz. aydabir sevgili degistirenleri ahlaki bulup cariyelerini satanlari ahlaksiz diyorsunuz. siz once cifte standardi birakin yoksa zaten basiniza gelen iktidari da hakediyorsunuz yobaz kalmaya mahkumsunuz. biraz kabak tadi verdiniz vesselam

Link to post
Sitelerde Paylaş

acin cariyelerle ilgili bir baslik orda tartisin cariyelerle bu kadar ilgilendiginize gore bir sonuca ulasirsiniz.

burdaki amac freand vs gibi cehaletinizi arttirmayin diye size zinaya baska bir persepektiften bakmanizi saglamakti. ama kimseye zorla birsey anlatamayiz. anlayan anlar anlayamayan cehalete devam...

Link to post
Sitelerde Paylaş

acin cariyelerle ilgili bir baslik orda tartisin cariyelerle bu kadar ilgilendiginize gore bir sonuca ulasirsiniz.

burdaki amac freand vs gibi cehaletinizi arttirmayin diye size zinaya baska bir persepektiften bakmanizi saglamakti. ama kimseye zorla birsey anlatamayiz. anlayan anlar anlayamayan cehalete devam...

yaa işte böyle Lightingstorm inandığın dinde neler neler var..

bize cariyelik ile senin zina dediğin şeyin ne farkı var..? anlatsana anlatabilirsen..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kölelik ve cariyelik İslam'ın yumuşak karnıdır. Bugünün müslümanları yok efendim köleliği İslam getirmedi, cariyeliği başlatan İslam değildi diye kıvıradursunlar ancak kendilerini rezil ediyorlar. İslam'ın köleliği ve cariyeliği bırakın kaldırmayı, azaltmaya çalıştığı bile yoktur. Kölelik ve cariyelik açıkça teşvik edilmiştir. Müslümanları savaştırmanın en kolay yollarından birisi de savaş ganimetidir. Bu savaş ganimetleri karı olur, köle olur, para olur, mal olur... Fatih İstanbul'u aldıktan sonra şehre 3 gün girmemişti, bu süre zarfında Osmanlı ordusunun şehri yağmalamasına izin vermişti. Askerler de zaten bu amaçla savaşa gelmişti. Muhammed de köleliği asla kaldırmadı çünkü bunun İslam ordusunu motive ettiğini biliyordu. İslam devletlerinde şehir meydanlarında köle pazarları vardı. Cariyeler soyunuk bir vaziyette vitrinde beklerdi. Beğenen Araplar da gelir ve cariyeyi satın alırdı. Evet, yanlış duymadınız insan ticareti. İslam insan ticaretine sıcak bakar. Veda Hutbesinde efendisine isyan eden kölenin Allah tarafından lanetleneceği söylenir. Kuran, her yönünyle eski bir imparatorluğun anayasasına benzer. Aksini söyleyen ayet inkarcısıdır.

tarihinde freand tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

:)) suni dollenmeyle cocuk yapacak halleri yok ya heralde iliskiye girecekler

kasif yine kurcaliyo bakalim gecen sefer kacip gitmisti simdi ne yumurtulucak acaba:))))

Bir yere kaçıp gittiğimiz yok.

Sen söylediklerime cevap ver.

Sen açıkça şunu diyebiliyor musun:

Kölelik ve cariyelik insanlık dışıdır, ahlaksızlıktır. Köle ve cariye edinmek, sonra bunları satmak, cariyelerle ilişkiye girip ticaretini yapmak lanetlenmelidir. Geçmişte yapanlar da bundan sonra yapanlara da lanet olsun.

Eğer diyemiyorsan burada ateistlere zinanın kötü olduğunu ispat etmeye kalkışma.

Bunu diyemiyorsan şuna ne diyorsun.

Malikî ve Şafii alimlerine göre, zina ile hürmet-i musahere meydana gelmez, zina ile hiçbir hukukî unsur oluşmaz. Bu sebeple, bir kimse zina ettiği kadının annesiyle, (kendisinden de olsa) kızıyla evlenebilir.

İmam Şafi’nin, zina sonucu doğan bir kızla o kızın babasının evlenebileceğine dair fetva verdiği doğru mudur? Bu konunun aslı nedir? - http://www.sorularlaislamiyet.com

Bu rezaleti neyle açıklayacaksın.

Adam kendi öz kızın dahi olsa veled-i zinaysa evlenebilirsin diyor.

Burada imam hazretleri taşı gediğine oturtmuş. :D

tarihinde kaşif tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

DINAZOR ETI YEMEK HELAL MI HARAM MI

:lol:Bu tartışmayı yapan sensin! Köleliği senin dinin kaldırmadı, modern hukuk yasakladı bu insan haklarına aykırı ilkel kurumu! Sen hâla dinazor eti yemek helaldir diye iddia ediyorsun cariyeliği savunarak! Şeriat devletini kursanız ve modern dünyaya dayatabilseniz, dinazorları hortlatmaya kalkacaksınız etini yemek için! Asıl hayvani arzular sizde var!

Sana o kadar açık anlattık ki, embesil olsa anlardı. Biz sana nesebi modern hukuk güvenceye alıyor diyoruz, sen ilişkiye gireceğin kişiye DNA testi mi yaptıracaksın diye saçmalıyorsun! Çocuk doğdu mu, annesi de bu çocuk filancanındır dedi, o da yok ben değilim mi dedi! Adamı düdük eder öttürürler, modern hukuk sayesinde. Babalık testi kanıtladı mı adamın işi biter. Nafaka, tazminat, veraset, her şeyden o çocuk yararlanır. Hiç kaçışı yoktur!

Babalık testi kesin mi değil? Güldürme insanı! Yeterli kesinliği vardır. İlk aşama teste itiraz ederse her türlü gelişmiş teste kadar gider. Adamın soyunu sopunu bile çıkarırlar, yeter ki DNA sı olsun. Mezarda olsa kalıntılarından yine bulurlar. Kurtuluş yoktur, mutlaka kanıtlanır.

Cariye konusunda ise kıvırtma payın aslında sıfır. Cariyelik diye bir kavramı kabul ettiğin anda zaten ofsayttasın. Senin ilkel dinin cariyelik var diyor. Bu zaten en başta insan hakkı ihlalidir, kelime etmeye hakkın yok! Ama:

74 -Efendinin iddiası olmadan cariyenin çocuğunun nesebi kendisinden sabit olmaz. Efendi çocuğun kendisinden olduğunu kabul edince cariye ümmül-veledi olur. Bundan sonra kendisinden olan çocukların nesebi davasız sabit olur.

75 - Efendinin sadece çocuğun kendisinden olmadığını söylemesi ile, liana lüzum kalmadan, çocuğun nesebi sabit olmaz.

82 - Oğlunun cariyesi ile temas edip doğan çocuğun kendisinden ol duğunu iddia edince neseb kendisinden sabit olur.

84 - İki kişi arasında müşterek olan bir cariye, çocuk yapıp ortaklardan biri nesebini iddia ederse, nesebi kendisinden sabit olur

Kaynak: firaset.net

İşte bunlar senin şeriatının fıkıh kitabında yazan pislikler. Ne ararsan var, oğlunun cariyesini becermek, iki ortak birlikte cariyeyi becermek, çocuğun nesebi olduğunu kabul etmedikçe nesebi sayılmaması... Lian lanetleşme demektir. Çocuğun nesebi taraflarca ihtilaf konusu yapılırsa lanetleşme yapılır, ne olacaksa artık! Buna bile gerek olmadığını, efendi kabul etmezse çocuğu sayılamayacağını söylüyor!

Kaldı ki cariyelerin fuhşa zorlanması durumunda allahın çok bağışlayıcı olduğunu söyleyen ayet de var, sadece fıkıhta yazanla sınırlı değil konu!

Hâla benim dinim iyidir diye kıvırtacaksan, dansöz okulu aç, iyi dansözler yetiştirirsin...

tarihinde demirefe tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
(kendisinden de olsa) kızıyla evlenebilir.

OHA! ÇÜŞŞ! Maliki ve Şafii'ye yani artık! İmamın ne yapması durumunda cemaatin ne yapacağını biliyordum da, imam bizzat cemaate bırakmadan orta yere gaita boşaltımı yaparsa cemaat ne yapar artık?

Fıkıhta çok pislik biliyordum ama kazdıkça foseptik gibi çıkıyor!

Neydi neydi, dört hak mezhep miydi? Hakına da botuna da şimdi... :angry:

Link to post
Sitelerde Paylaş

74 -Efendinin iddiası olmadan cariyenin çocuğunun nesebi kendisinden sabit olmaz. Efendi çocuğun kendisinden olduğunu kabul edince cariye ümmül-veledi olur. Bundan sonra kendisinden olan çocukların nesebi davasız sabit olur.

75 - Efendinin sadece çocuğun kendisinden olmadığını söylemesi ile, liana lüzum kalmadan, çocuğun nesebi sabit olmaz.

82 - Oğlunun cariyesi ile temas edip doğan çocuğun kendisinden ol duğunu iddia edince neseb kendisinden sabit olur.

84 - İki kişi arasında müşterek olan bir cariye, çocuk yapıp ortaklardan biri nesebini iddia ederse, nesebi kendisinden sabit olur

bu ne yaa...

Artık rezalet kelimesi kifayetsiz kalıyor.

Müşterek cariye kullanma, oğluyla ortak kullanma..

İslam her türlü kolaylığı sağlamış.

Hakikaten İslam Kolaylık diniymiş.

Paran yoksa 2 kişi 1 cariye edinip istifade edebilirsin imiş.

:lol: :lol:

Link to post
Sitelerde Paylaş
İslam her türlü kolaylığı sağlamış
Fıkıha göre, efendisi benim çocuğumdur demezse cariyenin çocuğu da köle olur. Nesebi belirli olmaz. Cariyenin çocuğunun babası olduğunu kabul edip etmemek tamamen efendinin iki dudağı arasında! Lian (lanetleşme) hakkına da sahip değildir. Hür kadın olsa böyle bir hakkı vardır. Bu da önemli bir hak değil yani, allahın laneti yalan söyleyene olsun deyip lanetleşirler. Cariyenin bu hakkı da yok. Efendisi kabul etmez etmez.

Yani allahın cariyelerin fuhşa zorlanması karşısında çok affedici olduğunu bildiren ayetten sonra da başka bir fıkıh hükmü olamazdı zaten!

Link to post
Sitelerde Paylaş

:lol:Bu tartışmayı yapan sensin

dostum adam anlamıyo ya kıvırıp duruyo.. cariyelik gibi pislik birşeyi savunuyor, sonra utanmadan zina hakkında konuşuyor..

suça verilen ceza suçtan daha büyük bir suç misali..

tarihinde equus tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...