Jump to content

Zina iyi birsey diyenler. Bir daha dusunun!


Recommended Posts

5291 - Zeyd İbnu Erkâm radıyallahu anh anlatıyor: "Yemen'den bir zât Resülullah aleyhissalâtu vesselâm'a gelip:

"Üç kişi Hz. Ali'ye gelip, tek bir tuhur zamanı içerisinde cimada bulundukları bir kadından doğan bir çocuk hakkındaki ihtilaflarını arzettiler. Hz. Ali ikisine:

"Çocuk şu üçüncüye mübarek olsun!" dedi. Bunun üzerine diğer ikisi feverân ettiler (olmaz böyle hüküm diye çıkıştılar). Hz. Ali bunun üzerine:

"Siz, ihtilaflı ortaklarsınız. Ben aranızda kur'a çekeceğim. Kime çıkarsa çocuk onundur. Diğer iki arkadaşına da bir diyetin üçte ikisini ödeyecektir!" dedi ve aralarında kur'a çekti ve çocuk kime çıktı ise ona verdi.

(Adamın bu anlattıklarına) Resülullah aleyhissalâtu vesselâm, azı dişleri -veya kesici dişleri- görülünceye kadar güldü."

Ebu Dâvud, Talâk 32, (2270); Nesâî, Talak 50, (6, 182, 184).

Cariyeden doğan çocuğun babası belli değilse, iddia sahipleri arasında kura çekilirmiş, Muhammed'de buna kahkahalarla gülermiş.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 903
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Lightningstorm,

Ben sana insaflica dokunduruyordum, ama anlamadin maalesef. Sonunda cok kotu sopa yedin. Umarim aklin basina gelmistir.

Yaa kardesim, sonradan musluman olmak ta neyin nesi? Bir de kraldan cok kralci olup cikmissin. Bu vesileyle biraz dusunursun belki.

Link to post
Sitelerde Paylaş

74 -Efendinin iddiası olmadan cariyenin çocuğunun nesebi kendisinden sabit olmaz. Efendi çocuğun kendisinden olduğunu kabul edince cariye ümmül-veledi olur. Bundan sonra kendisinden olan çocukların nesebi davasız sabit olur.

75 - Efendinin sadece çocuğun kendisinden olmadığını söylemesi ile, liana lüzum kalmadan, çocuğun nesebi sabit olmaz.

82 - Oğlunun cariyesi ile temas edip doğan çocuğun kendisinden ol duğunu iddia edince neseb kendisinden sabit olur.

84 - İki kişi arasında müşterek olan bir cariye, çocuk yapıp ortaklardan biri nesebini iddia ederse, nesebi kendisinden sabit olur

Hadi diyelim sen bu kadar cahilsin. Cahillik ayip degil. Ama cahil kalmakta israr etmek ayip. Ac biraz oku sallamadan once....\

Rasûlullah (sav) şöyle buyurmuştur: "Allah'a ve ahiret gününe inanan bir kimsenin satın aldığı veya savaşta ele geçirdiği bir cariyeyi temizlenmesini beklemeden veya hamile olup olmadığı açıklığa kavuşmadan kendi döl suyu ile onu sulamasın" (Ebû Dâvûd, Nikah: 44)

Yani adeti yoksa ve hamile de değilse, elin kadınına atlayabilir yani ve bu dinen meşru yani... Bir de bunu buraya yazıyorsun, matahmış gibi... Bu nasıl bir beyindir be kardeşim? Sonra "aklınız ifsad olmuş" deyince kızıyorsun... Bu site sizin gibiler için inan çok büyük bir şans...

Adamlar cinsel açıdan suistimal etmek için müşterek cariye kullanıp bir de bunun hukukunu yazmış; artık diyecek laf bulamıyorum...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hadi diyelim sen bu kadar cahilsin. Cahillik ayip degil. Ama cahil kalmakta israr etmek ayip. Ac biraz oku sallamadan once....\

Rasûlullah (sav) şöyle buyurmuştur: Allaha ve ahiret gününe inanan bir kimsenin satın aldığı veya savaşta ele geçirdiği bir cariyeyi temizlenmesini beklemeden veya hamile olup olmadığı açıklığa kavuşmadan kendi döl suyu ile onu sulamasın (Ebû Dâvûd, Nikah: 44)

Bunu farketmemistim.

Simdi her kanunun bir istisnasi oldugu gibi, bunun da var. Mesela ailesini, kocasini oldurdugun bir cariyeyi ayni gunun aksami becerebiliyorsun.....

Hakikaten Islam kolaylik dini.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Cariye senin malın diye her istediğini yapamazsın ona. iyi ozaman nasolsa senin malın cariyeyi öldürmek de caiz olsun ozaman. Sen bu cehaletle anca bu kadar konusursun. Kuran'da cariyelere tecavüz etmeyin diye bir ayet olması mı gerekiyor?

Öldürmek ayrı konudur,öldürmek(sadece Müslümanları) yasaklanmıştır,zaten Müslüman olmayan insanlar Allah'ın emirleri doğrultusunda cariye olsun hür olsun öldürülürler.Kur'an'da tecavüzün herhangi bir hükmü olmamasına rağmen yasaktır,çünkü zina yasaktır ve zina etmeden tecavüz edemezsin(Bknz:dokunmadan vuramazsın,konuşmadan bağıramazsın vb.).Peki cariyelerle zina serbest olduğuna göre cariyelerin istemesi dışında onlara zorla sahip olmak için engel nedir?Kişinin vicdanı mı?Allah böyle önemli bir konuya değinmemiş hiç,çünkü Muhammed'in uygulamaları,sahabenin uygulamaları biliniyor,sahip istediği zaman mal olan cariyenin reddetme gibi bir hakkı yoktur.

Diyelim ki sahip tecavüz etti cariyesne,ondan kim hangi gerekçeyle hesap sorabilir?Allah hangi gerekçeyle hesap sorabilir?Adam ''ben malım olduğu için o istemese de ilişkiye girdim,Kur'an'da bunu engelleyen herhangi bir hüküm göremedim,peygamberin ve sahabenin uygulamaları zaten böyle birşeye serbestlik veriyor'' gibi şeyler dese kim ne diyebilir?Şeriat ne yapabilir cariyesine tecavüz eden biri hakkında ve gerekçesi ne olur?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Önce ayeti yazalım:

Nisâ-25: Sizden kimin, hür mü’min kadınlarla evlenmeye gücü yetmezse sahip olduğunuz mü’min genç kızlarınızdan (cariyelerinizden) alsın. Allah sizin imanınızı daha iyi bilir. Hepiniz birbirinizdensiniz. Öyle ise iffetli yaşamaları, zina etmemeleri ve gizli dost tutmamaları halinde sahiplerinin izniyle onlarla evlenin, mehirlerini de güzelce verin. Evlendikten sonra bir fuhuş yaparlarsa, onlara hür kadınların cezasının yarısı uygulanır. Bu (cariye ile evlenme izni), içinizden günaha düşmekten korkanlar içindir. Sabretmeniz ise sizin için daha hayırlıdır. Allah çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.

Ayet hür, mümin kadınlarla gücü yetmeyenler hakkında. Garip o kadar fakir ki, kendine ait bir cariyesi bile yok. Olsaydı, ayet başkalarının cariyeleri ile evlenmesini öğütlemezdi, hazır varken kendi cariyeni al derdi. Bir de evlenilecek cariyenin özelliğine bakalım: Mümin cariye olacak. Gerçi Diyanet geç kızlar demiş durumu kurtarmak için ama parantez içinde cariye yazarak çarpılmaktan kurtulmuşlar. Herifler, bırakın müşrikleri, kendi dindaşlarını bile köle ve cariye olarak kullanmaktan çekinmemişler. Peki, bu mümin cariye hür birisi ile evlenince cariyelikten kurtuluyor mu? Ayete göre hayır, hala cariye. Nereden mi anlıyoruz? Çünkü fuhuş yaparlarsa hür kadınların yarısı kadar ceza uygulanıyor onlara.

Bir önemli ayrıntı daha var: Diyelim bizim çulsuz müslüman, sahibinden izin alarak mümin bir cariye ile evlendi. Yukarda da değindiğim gibi, kadın hala cariye. Şimdi bizim çulsuzun evlendiği cariyenin sahibi bu cariyeyle yatmaya devam edebilir mi? Öyle ya, adam cariyeyi satmamış ki, hala sahibi. Sadece evlenmesine izin vermiş.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Ümraü veledin (çocuk annesi), mukâtebenin ve cariyenin iddeti iki kur' ile tamamlanır.

Kocası ölen hamile olmayan hür kadının iddeti dört ay on gündür. Kocası kendisiyle cinsel ilişkide bulunmuş olsun veya ol masın iddeti böyledir. Cariyenin iddeti ise bu iddetin yarısıdır.

Kaynak: ilimdünyası.com.

Bir kere cariye hür kadınla eşit değil. İddeti yarım. Bu akla aykırı. İddet demek hamile olup olmadığının kesinleşmesi amaçlı olduğuna göre, cariyenin hamile olup olmadığı pek de önemsenmemiş oluyor. Nesebi de pek önemsenmiyor. İslam nesebi önemser, bu yüzden zina kötüdür diyenlerin kulaklarının çınlaması yetmez, kulaklarında çanlar çalsın!

Daha bitmedi, bu yarım yamalak hakka mazhar olması için de ümmül veled olması, yani efendisinin "bu çocuk bendendir" demesi lazım geliyor! Bunu demez, "bu çocuk benden değil" derse, cariye ümmül veled olamaz, çocuğu da hür olamaz, köle olarak doğar. Ya da efendisi ile mükatebe yapması, yani hangi şartlarda hür olacağına dair bir anlaşma yapması lazım. Bu anlaşmayı da ancak efendisi kabul ederse yapabilir.

E, ortak kullanılabilen, fuhuşa zorlanmalarına allahın pek de sesini çıkarmadığı, çok affedici olduğu düşünülürse, cariyesinin çocuğuna kim "benim çocuğum" der ki?

Yani bu kadar açıklama yapmak bile abes aslında! Köleliği kaldırmamış bir din, kutsal kitabında cariyelerin fuhşa zorlanmasından sonra allah çok affedicidir dedikten sonra denecek bir şey kalmıyor da, biz yine de bu ayete fıkıhta yazanları ekledik.

Daha da kıvırtacak yer kaldıysa, oryantal yetiştirmek için hiç vakit kaybetmesin itirazı olacak olan! O okuldan dünyanın en kıvrak oryantalleri yetişir kesin!

tarihinde demirefe tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Yani sonuç olarak başlıkta "zina iyi bir şey diyenler, bir daha düşünün" denilecek yerde,

"Kurana göre kadınları fuhuşa zorlamak o kadar da kötü bir şey değildir, Kuranı bir daha okuyun" dese dürüst bir başlık olmuş olurdu...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dini nikah olmazsa olmaz, yani allahın emri ile olan izin. Daha ortalarda islam diye bir din yok, abdulmuttalip,muhammedin dedesi bir putperest, karısıda öyle, ikisinin birleşmesinden Abdullah oluyor, dini nikah yok yani İlişki ZİNA, doğan çocukta Veledi ZİNA, Abdullah amine ile birlikte oluyor dini nikah yok ZİNA, doğan çocukta VELEDİ ZİNA yani Muhammed. Müslim adedi, besmelesiz cinsel ilişkiden doğan çocuk veledi zina olur. Bu bilinen gerçeği dahada geriye doğru sıralayabiliriz. İleri doğru düşünelim, Osmanlıda cariyelerle dıni nikah pek fazla yok, sanırım ilki Hürrem Sultan ve Kanuni Sultan Sultan Süleyman'la akdi nikahı vardı, daha sonra bir kaç tane daha olmuştur ama osmanlıda da veledi zinalar boldu. Evet LightningStorm, Zina iyimi yoksa kötümü, demekki çok iyi bir şeyki allah cc.hu muhammed'in nurunu veledi zina ve putperest olan abdullahın alnına yapıştırıp amine ile zina yaptırıp bu ikiliden de muhammedi peydahlatıyor. Sen olmasaydın hiçbir şeyi halk etmezdim diyen allah habibini putperest bir geçmişi olan insanların kaderlerine yazıp dünyaya teşrif etmesini sağlıyor. Şimdi soruyorum zina iyimi kötümü. Sözlüğe iyi bak zina ne demek. Esenkalın..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Burada sizi 2 gun yanliz birakmaya gelmiyor hemen hem kendinizi hem de baskalarini kandirmaya basliyorsunuz.

Ulan ben zina gunah demissem bunu muslumanlar icin soyluyorum. Inkarcilar icin zina gunah degil. Sadece zararli. Biraz aklinizi kullanin. Musluman ile inkarci arasinda daglar kadar fark var. Birtanesi cikmis 1400 yil once aids yoktu demis, oburu cikmis cariyelik de zinadir demis. Akil fukarasi insanlar sizi:) 1400 yil once belki AIDS yoktu ama cinsel yolla bulasan hastaliklar yine vardi. zinanin yaygin oldugu yerlerde de bu hastaliklar kolayca yayiliyordu. zina eger sizin zannettiginiz gibi zararsiz olsaydi tarihteki iz birakan toplumlarda zina yasagi genel kabul gormez insanlar arasinda zina yapan kinanmazdi. Cariyelik konusunu ortaya atan sizlersiniz. Bana kalsa cariyelik diye bir kurumun olmamasini isterdim. Herkesin hur olmasini isterdim. Size daha oncede anlattim cariyeligi savunmuyorum dedim. Cariye azat etmeyi tesvik eden bir dine mensubum. Cariyelik kurumu hala devam ediyor olsaydi bile neden hur ve medeni ozgurlugu olan bir kadin bulabilme sansim varken cariye ile iliski kurmaya calisayim ki? Bu kadar umutsuz vaka olmayin yani. Cariyeler sizin gibiler yuzunden vardi. Insanlarin somurulmesini hos karsilayan hep banacilar yuzunden vardi. Islam geldi. Bu sacma sapan sistemin yavas yavas (tamamen yada sacma sapan duzenlemelerinin) kaldirilmasini sagladi. Bana gore cariyelik/kolelik sisteminin insanlik ayibidir. Kaldirilmasi gerekliydi. Ama sizin gibilerin (islama saldiranlarin) oldugunu gordukce kolelik/cariyelik sisteminin ahir zamanda tekrar gelecegine sevinmemek elde degil. Sirf bu yuzden lanetlemiyorum koleligi. Yoksa lanetlemem...

Koleden dogan cocugun kime ait olduguna efendisinin karar vermesindeki hikmeti durustce soylemeliyim ki bilmiyorum.

Efendisine cocuk veren kolenin omur boyu baskasina satilamadigini bundan belki 30 sayfa oncesinden beri buraya yazildigini biliyorum. Kivirdi diyenler gidip biraz forumda sayfalari geriye dogru okusunlar.

Kisilere elimden geldigince hakaret etmemeye calisiyorum. Ama cahilligin de bu kadarini gormedim. Birtanesi cikip benim kendi yasadigim buyudugum memleketimde ikinci sinif insan muamelesi gordugumu yazmis. Allah'a sukurler olsun kimseye boyle bir sans tanimadim. Yani beni ikinci sinif muameleye tabi tutmasi icin kimseye izin vermedim. Bana ikinci sinif insan muamelesi yapmaya calisan olmadi degil ama bunu sirf sizin yaptiginiz sebebe dayandirarak yaptiklari icin sadece acidim ve gereken cevabi bilmedigim konuda susarak yada bildigim konuda konusup bilgilendirerek vermisimdir.

Faiz konusundan kactigimi soylemis birtanesi de. Kendisini faiz konusuna beklerim. Kendisiyle tartisabiliriz faizin zararlarini yararlarini... O baslikta ekonomiden anlayan herkes faize gunah demese bile ZARARLI demistir. Gerisi ile konuyu tartismaya degmez cunku konuyu bilmeyenle tartisirsam bana bir faydasi olmaz. Zaten faiz muslumanlar icin haramdir inkarcilar icin haram degil sadece zararlidir. Eski ahit faiz yasaktir mi demis? Dogru olabilir. Eski ahit zina yasaktir da demis. Ulan bu kadar iki yuzlu olmayin. Eski ahit faiz yasaktir deyince okuyup ciddiye alirsiniz ama zina yasaktir deyince almazsiniz. Siz nasil bir mantikla bakiyorsunuz anlamadim gitti. Bu zinaymis faizmis vs. aslinda hepinizin yararina olan yasaklar. Siz sadece gormek istediginiz kadarini goruyorsunuz. Biraz okusaniz at gozlugunu cikarsaniz sizin icin neyin zararli neyin yararli oldugunu daha net gorebilirsiniz. Eski ahit faizin yasak oldugunu soylemisse cok dogru soylemistir. Zaten faiz de zina da daha ilk insandan beri yasaklanmis olmasi cok muhtemeldir. Bu yasaklari Kuran 1400 yil once belirtmis. Ilk soyleyen KURAN'dir diye bir iddamiz yok. Kuran bu yasaklari tasdik etmistir. Eski ahitten anlamadigini Kuran'dan anlamani beklemiyoruz.

Zinanin zararlarini gordugu halde islam zina kotudur diyor ama cariyelik vardir onun icin islamin dedigi zina yasagini gormezden gelelim cunku zina kotu degildir diyen akil fukaralarina gelince:

diyelimki cariyelik de cok fena birsey aman aman cariyelik/kolelik gibi sistemleri ne yapip edip insanliktan uzak tutalim diye ugrasiyorsunuz. bu durumda zina zararli olmaktan cikiyor mu? boyle dusununce zinanin zararlarindan korunabiliyor musunuz? Siz takildiniz cariyelige kirik plak gibi ayni tekrarlari yapiyorsunuz. Size ateizmi asilayan (kendisini takip ettiginiz) o akil hocalariniz var ya iste onlar sizi bu konumda tutabilmek icin :

"islam kaka, islam kotu cunku islamda cariyelik var aman onun icin onlarin zina kotudur demesine bakmayin siz zinaya da devam edin cariyelikten de uzak durun" diye telkin ediyorlar. Siz de seytanin ayak izlerini takip edin bakalim. Nereye kadar gideceksiniz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

- Kolayca boşanabilen 4 kadın (daha fazla da aldılar ya neyse),

Islam'da kadin bosamak zannettiginiz kadar kolay degildir. Bosanmak Allah'in en sevmedigi mubahtir.Peygamber'den baskasina 4 esten fazlasina izin verilmemis. Hatta insanlara 1 esli olmanin en uygunu olacagi telkin edilmistir. Ayetle sabittir. Adil olabileceginize guveniyorsaniz birden fazlasini 4'e kadar alabilirsiniz ama tam anlamiyla da adil olamazsiniz denilmis. Bundan ne anlamak istedinize gore degisir o 4 kadin mevzusu. Ben bir kadini zor idare ediyorum 4 tanesinin hepsine de nasil adaletle davranabilirim ki?

- Alınıp satılan cariyeler, köleler.

- Ortak kullanılan cariyeler.

Temizlenmedikce yeni alinan cariye ile iliskiye girilmemesi gerektigini ifade eden hadisi okumadiysan geriye dogru tekrar bak.Cariyelerde de bir adet bekleme vs suresi oldugunu goruyorsun. Ama Iddet neden hur kadinlarin yarisidir bunu bilmiyorum. Cariyelik sistemi suanda gecerli olmadigi icin benim gundemimde de yok. Bunlar inanmamak icin bahane arayanlarin tutunacagi dallar. Yarin birgun onun da hikmetini ogreniriz sen hic merak etme. Bu haliyle bile cariyelik sisteminin suandaki zina etmeyi uygun gorup surekli zina eden insanlara oranla saglik yonunden de nesep karismamasi yonunden de daha guvenli olduklarini soyleyebiliriz. Neden mi? Cariyesiyle cinsel iliski kuran kisi cocugu olursa o kadini baskasina satamiyor yani yine nesep karismiyor. Yok cocugu olmaz da baskasina satar ise zaten nesep karismamis oluyor. Cunku cocugu olmamis oluyor. Yeni sahibi de bu cariyenin temizlenmesini bekledigi surece bu cariyenin ozamanda mevcut olan cinsel yolla bulasan hastaliklardan guvende oluyor. Inkarcinin bitanesi soylemisti o zamanlar AIDS yok diye. Hatirlatirim. AIDS simdi var. Simdi ise cariyelik yok. Kapis?

- Sıkça yakın akraba evlilikleri

Akraba evliliklerinin (birinci derece akrabalik yada sut akrabaligi haric) bilimsel acidan diger evliliklere kiyasla saglik acisindan ya da nesep karismasi acisindan bir sakincasi yoktur. Hangi doktor hangi biyolog diyorsa gelsin anlatsin ogrenelim

Link to post
Sitelerde Paylaş

%20-65 oranında yakın akraba evliliğinden dolayı genetik bozukluklar sıralamasında arap toplumları

birinci sıradadır. Yakın zamanda akraba evliliği yapmamaları için ülkemizde yapılan

kampanyalar tepki toplamıştı. Arap toplumlarında da evlenmeyin derseniz tepki alırsınız.

Kuranda yakın akraba evliliği yasak ya da kaçınılması gereken bir olay değildir.

Muhammede hala, teyze, amca kızlarından ikişer üçer alabilirsin, istediğini geri

bırakabilirsin denmiştir. Kuran genetik hastalık nedir? Hastalık nasıl oluşur bilmez.

İnsan sağlığı, çevre sağlığı için yazılmış doğru dürüst tek bir ayet yoktur.

Kuranda veya tevratta zina yasağının nedeni hastalıkları, soy karışmasını engellemek filan değildir.

Erkek egemen toplumda kadının aldatmasını engellemek. Tabi bu arada erkeğe de ceza vermek

gerekiyor.

Kuran önce yakın akraba evliliklerini engelleseydi.

Akraba evliliginin bilimsel olarak kanitlanmis bir saglik sorunu teskil etmedigini daha onceki sayfalarda bir inkarci bile soyledi. Senin o arastirmani yapanlara soyle bidaha yapsinlar arastirmayi. Bu isi biliyorsan doktor veya genetik uzmani isen yayinlanmis makalen de varsa link ver okuyalim ogrenelim.

Kuranda ve Tevratta zinanin neden yasaklandiginin butun sebepleri olmak zorunda degildir. Zira inananlar icin "Zinaya yaklaşmayın. Çünkü o, son derece çirkin bir iştir ve çok kötü bir yoldur." ayeti yeterlidir. Belki zinanin yasak olmasinin binlerce sebebi vardir. Biz muslumanlar icin o sebepler olmasa dahi Allah'in zinayi kotu olarak tanimlamasi yeterlidir.

Sebepler inkarcilar icindir. Neden mi? Cunku inkarci Allah'in sozunu tanimaz. O soze kiymet vermez. Gozune sebepleri sokmak gerekir. Zina kotudur diye ben bir suru madde sayarim. Bu saydiklarimdan bir kismi belki de cariyelik sisteminin de zararlari olabilir de olmayabilir de. Fakat zinanin zararlari oldugu gercegini degistirmez. Zinanin zararlarini goremiyorsaniz cok kisa vadeli dusunuyorsunuz derim.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Burada sizi 2 gun yanliz birakmaya gelmiyor hemen hem kendinizi hem de baskalarini kandirmaya basliyorsunuz.

Ulan ben zina gunah demissem bunu muslumanlar icin soyluyorum. Inkarcilar icin zina gunah degil. Sadece zararli. Biraz aklinizi kullanin. Musluman ile inkarci arasinda daglar kadar fark var.

"İnkarcı" ne demek? Bir adam gelip de "ben peygamberim aha da bu kitabım" derse ve ben de bunu kabul etmezsem "inkarcı" mı oluyorum? Sen kaç defa inkarcı oldun?

Bir dini kabul etmek için kaç dini reddettin? 9999 taneyi mi? Bir Budist sana "inkarcı" dese ne hissedersin güzel arkadaşım?

Olaylara hiç sağlıklı bakamıyorsunuz. "Beynin ifsad olması" diye işte biz buna diyoruz...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ey Müslümanlar!

*Kur’an’ı amacına uygun yerden okuyarak veya yazarak işine geldiği şekilde yorumlayan,

*Nisa Suresi veya benzer sureleri; hangi şartları, hangi koşulları barındırdığını ve kimleri ilgilendirdiğini (kasten) sorgulamadan, Allah ve Peygamber aleyhine koz olarak kullanan,

*Yaratılışa inanmadığı halde Hz.Adem’den sonraki süreci çok iyi biliyormuş gibi palavra sıkan,

*Hz.Adem'in soyunun Hz.Muhammed’in şerefli soyunun başlangıcı olduğunu, onların yolundan ayrılan Kabil ve neslinin ateizmle hayat bulduğunu fark edemeyen,

*Güzel ahlakın tamamlayıcısı Hz.Peygamber ve tüm peygamberler ile kendilerini kıyaslayacak kadar ahlaksız olan,

*Yaratık şeytanın emirlerine uydukları halde Yaratan’ın emir ve yasaklarını ve muntazam sanatını sorgulayıp algı sınırlarının dışındaki hadiselerle O’nu yok sayan,

*Allah’ı yok saymanın var saymaktan çok daha zor olduğunu, çok daha fazla delil gerektirdiğini farkedemeyen,

*Bütün isyan ve inkârlarına rağmen sabrı sonsuz Allah tarafından rızıklandırılmaya devam edilen,

*Allah’ın yeryüzünde yarattığı bütün nimetlerden istifade edip minnet duyması gerekirken O’na alçakça nankörlük eden,

*Nimete şükür bakımından hayvanlardan çok aşağılarda yer alan,

*Hayatın bir gün mutlaka biteceğini ve Allah’ın ateistlerin bile hakkını gözeterek iyilik ve kötülüklerin mükâfatlandırılacağı, adaletsizliklerin, haksızlıkların karşılığının alınacağı dehşetli bir zamanın geleceğine inanamayan,

*Aslında hiçbir insanın inançsız olamayacağı gerçeğini kendilerini ateşe sürükleyecek olan inat ile yok sayan,

*Sıkıştıkları ilk anda Allah demeseler dahi kendilerinden farklı ve daha kudretli bir güçten merhamet dileyecekleri kesin olan,

*Zinayı savunurken gebelik ve hastalıktan “korunma” yöntemlerine sığınan,

*Ensest ilişkiyi savunmadığını söylerken bile bunu “ihtiyaç duymama” ve “kaldırma” tabirleriyle ifade edebilecek kadar hayasız olan,

*Anası ve bacısını bir kenara bırakın; sütkardeşini bile nikâhlayamayışını küçücük beyni ile kavramaktan aciz olduğu halde bu vahim tasarıyı bile sözde “ahlaki” kriterlerine göre ört-bas etmeye çalışan,

*Soy-sop-nesil mefhumlarının ancak aile ile mümkün olabileceğini, Hz.Adem’in ehlinin çoğalma şeklini işaret ederek inkâra kalkışan,

*Şımarık ve kinayeli cümlelere, büyük harf ve punto kullanıp güya önemine vurgu yapan,

*Sordukları şeytani sorulara cevap veremeyişinizi zafer naralarıyla kutlarken, kafanızda soru işaretleri oluştuğunu bile bile size hala Radikal Müslüman muamelesi yapan,

*Müslümanların hata yapmaktan münezzeh olduklarını sanacak kadar dinden habersiz olan,

*Birkaç (aslında dinsiz) münafığın yaptığı rezilliği İslam dinine ve Müslümanlara maleden ve mal bulmuş mağribi gibi bunu ortalığa yayan,

*Gusül abdestini emreden İslam dininin temizliğe gösterdiği ehemmiyeti bile anlayamayacak kadar kirli bedenlere sahip olan,

*Dinler olmasaydı kıçını bile silmekten habersiz olacağını kavrayamayan,

*Milyarlarca inanan olduğu halde azınlık olmanın ayrıcalık olduğunu savunacak kadar yalnız, kimsesiz yani sahipsiz olan,

*Belki onlara cevap yazmak için harcanan zamana bile yazık olan,

*Ama en mühimi tövbe kapılarının kendileri dahil tüm insanlığa şimdi-şu an bile sonuna kadar açık olduğunu fark edemeyecek kadar zavallı olan,

*Aslında hepsi birer Müslüman adayı,

Sizi anlayamayacakları Allah tarafından Kur’an’da defalarca dile getirilen ve O istemedikçe bir kibrit çöpüne bile iman edemeyecek olan,

*Ve ne yazık ki yasak olan her pisliğe iman etmiş, yasak olan her pisliğin yılmaz savunucusu olan bu..

İster dinsiz deyin ister Allah’sız ya da modern tabirle ateistlere…

**Allah hidayet vermedikçe ne anlatabilirsiniz ki ?**

*Çıkın Ey Müslümanlar aydınlığa.. Onların sizi karanlık ve ümitsizliğe boğmasına fırsat vermeyin.. Gidin namazınızı kılın, Allah’ın size helal kıldığı rızıklardan yiyin için, çalışın, dünyayı imar edin ve ölümü bekleyin..

*Geride bıraktığınız dinsizleri kayıp olarak görmeyin.. Onlar kıyamete kadar bitmeyecek..

Link to post
Sitelerde Paylaş

(islama saldiranlarin) oldugunu gordukce kolelik/cariyelik sisteminin ahir zamanda tekrar gelecegine sevinmemek elde degil.

Bu zihniyeti adam yerine koyup yanıt vermek bile doğru değil! Günümüze yobaz, geri ve ilkel ipoteğini koyamadığına üzülmekle kalmıyor, geleceğe de bu karanlık ipotekleri koyabileceği umuduyla yaşıyor.

İbretlik zihniyet!

tarihinde demirefe tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...