Jump to content

Sarayları Olmayan Bir Peygamber


Recommended Posts

  • İleti 217
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Çok şaşırdım. Niye? Tonla hadis var! Hadisler uydurma dersen ayet de var! Muhammed kendi yazdığı ayetleri kendi takmaz ama, bu hadisleri destekleyen ayet olunca hadisler güçleniyor.

Yoksa çocukluktan beri bilinç altına sokulan "rahmet peygamberi" imajını kafandan kovmaya bir türlü cesaret edemiyor musun?

Olur ya, bi de hadi ahiret varsa şefaat eder belki de yırtar mısın? "Abi ya ben seni ucundan kıyısından azıcık savunduydum kurtar beni" diye ayaklarına sarılırsın belki değil mi...:lol:

Hep ateistler tutarsızlık ve bilinçaltlarını tam temizleyememekten çekiyor...

sen temizlemişmisin acaba?

gece başını yastığa rahat koymuyorsundur..sözler bilinçaltının aynasıdır..

Link to post
Sitelerde Paylaş

kimseyi savunmadığım

Savundun demedim. Bunca hadis rivayetine ve destekleyen ayete karşın modernist din süsleyicilerin çarpıtmalarına niye ağırlık verdiğini sordum. Nedeni varsa açıklayabilirsin.

Pedofiliden bahsetmedik. Bir adam bir çok yetişkinle birlikte olduktan sonra bir de çocukla birlikte olmak istemez diye bir şey de yok. Konuların hep uçlarda ele alınması bir gereklilik ve zorunluluk değil.

Bir şeye odaklanmak, oradan hiç çıkamamak anlamına gelmez. Odaklar değişebilir. Burada mevzu bu olduğu için şu anki odak bu. Bu odaktan da çıkmak üzereyken baktık ki yeniden odaklanmamızı gerektiren bir ileti var. Bu ileti de seninki.

"Bu kadar" şaşırma diye bir şey yok, aaaa deyip kalmadım! Rahatsız ise hiç olmadım, dediğim gibi gerekçeni merak ettim. Bu kadar bir mevzu için hayat felsefemi değiştirmek mi? Dalga geçiyor olmalısın...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sahih hadis kitaplarında aynen şöyle yazıyor:

Aişe şöyle dedi: Ben altı yaşımda iken Resulullah beni (nişan) akdi yaptı. Ben dokuz yaşında bir kız iken de benimle evlendi. Aişe dedi ki: Biz Medine ye geldik. Akabinde ben bir ay sıtmaya tutuldum, hummanın şiddetinden saçım döküldü. (Hastalıktan kurtulunca) saçım gürleşti ve omuzlarıma kadar uzadı. Bir kere ben arkadaşlarımla beraber bir salıncak üzerinde oynarken annem Ummu Ruman bana doğru geldi ve beni çağırdı. Ben de annemin yanına geldim. Benden ne isteyeceğini bilmiyordum. Annem elimden tuttu sonunda beni evin kapısı önünde durdurdu. Bende yorgunluktan dolayı heh, heh diyerek kaba kaba soluyordum. Nihayet derin derin soluyuşum geçti. Sonra beni eve soktu. Evde Ensar dan birtakım kadınlarla karşılaştım. Bu kadınlar: Hayır ve bereket üzere, en hayırlı kısmete dediler. Annem beni bu kadınlara teslim etti. Onlar da başımı yıkadılar ve üstümü başımı düzelttiler. Duha vaktinde Resulullah ı habersizce görmekten başka beni hiçbir şey heyecanlandırmadı. Akabinde Ensar kadınları beni Resulullah a teslim ettiler. Aişe: Peygamber beni altı yaşında bir kız iken akid yaptı, dokuz yaşında bir kız iken de benimle evlendi demiştir.Ma mer, Zuhri den, o da Urve den, o da Aişe den haber verdi ki: Peygamber Aişe yi yedi yaşında bir kız iken akid yaptı, dokuz yaşında ve oyuncakları beraber iken de evlendi ve nihayet Aişe on sekiz yaşında bulunduğu sırada Resulullah vefat etti.

Koyu çizdiğim yere dikkat edin. Aişe gerdeğe girmeden önce salıncakta oynuyormuş. Yani Aişe'nin yaşı küçükmüş. Muhammed Aişe'yle gerdeğe, Aişe 9 yaşındayken girmiştir. Buhari ve Müslim'de yazar.

tarihinde freand tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Sahih hadis kitaplarında aynen şöyle yazıyor:

Aişe şöyle dedi: Ben altı yaşımda iken Resulullah beni (nişan) akdi yaptı. Ben dokuz yaşında bir kız iken de benimle evlendi. Aişe dedi ki: Biz Medine ye geldik. Akabinde ben bir ay sıtmaya tutuldum, hummanın şiddetinden saçım döküldü. (Hastalıktan kurtulunca) saçım gürleşti ve omuzlarıma kadar uzadı. Bir kere ben arkadaşlarımla beraber bir salıncak üzerinde oynarken annem Ummu Ruman bana doğru geldi ve beni çağırdı. Ben de annemin yanına geldim. Benden ne isteyeceğini bilmiyordum. Annem elimden tuttu sonunda beni evin kapısı önünde durdurdu. Bende yorgunluktan dolayı heh, heh diyerek kaba kaba soluyordum. Nihayet derin derin soluyuşum geçti. Sonra beni eve soktu. Evde Ensar dan birtakım kadınlarla karşılaştım. Bu kadınlar: Hayır ve bereket üzere, en hayırlı kısmete dediler. Annem beni bu kadınlara teslim etti. Onlar da başımı yıkadılar ve üstümü başımı düzelttiler. Duha vaktinde Resulullah ı habersizce görmekten başka beni hiçbir şey heyecanlandırmadı. Akabinde Ensar kadınları beni Resulullah a teslim ettiler. Aişe: Peygamber beni altı yaşında bir kız iken akid yaptı, dokuz yaşında bir kız iken de benimle evlendi demiştir.Ma mer, Zuhri den, o da Urve den, o da Aişe den haber verdi ki: Peygamber Aişe yi yedi yaşında bir kız iken akid yaptı, dokuz yaşında ve oyuncakları beraber iken de evlendi ve nihayet Aişe on sekiz yaşında bulunduğu sırada Resulullah vefat etti.

Koyu çizdiğim yere dikkat edin. Aişe gerdeğe girmeden önce salıncakta oynuyormuş. Yani Aişe'nin yaşı küçükmüş. Muhammed Aişe'yle gerdeğe, Aişe 9 yaşındayken girmiştir. Buhari ve Müslim'de yazar.

"nerden baktığına bağlı..Peygamberimiz isteseydi gençlik çağlarında 40 yaşında Hz.Hatice validemizle evleneceğine sizin iddia ettiğiniz gibi giderdi 9 yaşında bir kızla evlenirdi..şehvetin bittiği yaşlarda ve islamı kadınlara iyice anlatılması gerektiğinden Hz.Aişe validemizle evlenmiştir..en fazla hadis rivayet eden mübarek bir kadındır..madem o yaşta evlendi sonradan aklı yokmuydu itiraz etmeye,şikayet etmeye..Eğer peygamberden nefret etseydi bu kadar hadis rivayet edeceğine gidip Peygamberi yerden yere vururdu,sizin gibi islam düşmanı olurdu..buyur burdan yak..sen cevap ver şimdi; silah zoruyla mı bu kadar hadis rivayet etti? niye hiç kötülemedi? neden bir tek kötü sözü olmadı Peygamberimize karşı? çevresindeki insanlara bile anlatmazmıydı bir rezillik olsaydı?"

ayrıca bugün dünya üzerinde hiç evlenmediği halde çok büyük bir sektörün parçası olmuş kaç çocuk var? bu sektörü tahmin edersin iğrenç birşey..peki onlara ne demeli? ayrıca bunların hepsi o çok gelişmiş uygar toplumların eseri..onlar da mı müslüman!!!

buyur sen cevap ver şimdi.

Link to post
Sitelerde Paylaş

buyur sen cevap ver şimdi.

:) Bir laf söyle bin ah işit. Ben herhangi bir iddiada bulunmadım. Gerçekleri yorum katmadan, üstelik de sizin kaynaklarınızdan gösterdim. Aişe'nin Muhammed'le zorla evlendirildiğini de iddia etmedim.

Muhammed'in Hatice'yle evlenmesi ekonomik nedenlerden dolayıydı. Bilindiği gibi İslamiyet öncesi Arap toplumunda kadınlara geniş haklar tanınıyordu. Kadınlar iş kurabiliyor, kervan sahibi tüccarlar olabiliyordu.

Tabi ki İslam'dan sonra her şey değişti. Kendisinden öncekilerin izini kapatmak amacıyla müslümanlar eski Arap toplumuna cahiliye adını vererek, kızların diri diri gömüldüğü gibi iftiralar attılar.

Kızların diri diri gömülmesi mevzusu İslamcıların ağzına sakız olmuştur, birkaç tane münferit olayı abartmiş olmalılar. Gelelim Hatice'yle evliliğine. Muhammed için Haticeyle karşılaşmak bir şanstı.

Muhammed'in Haticeyle yaptığı evlilik onu son zamanlarda düştüğü ekonomik sıkıntılardan kurtardı, Hatice'nin servetine kondu ve kervanların başına geçerek tüccar oldu.

Kervanların başında uzak ülkelere, şehirlere gitti, kendini yetiştirdi. Parasıyla bir sürü köle satın aldı. Bu kölelerden diğer dinleri öğrendi. Genel kültürü genişledi.

Yunan kökenli bir kölesi olan Bel'am hadis kitaplarına göre Muhammed'in en çok danıştığı kölelerindendi. ''Muhammede herşeyi öğreten Bel'am'dır diye konuştular''(hadis)

Evlenmeden önce Muhammed bitap düşmüş bir vaziyetteydi. Muhammed amcası Ebu-Talib'in aşık olduğu kızlarından birisini istemiş ve amcasından ''deve çobanına verecek kızım yok'' yanıtını almıştı.

Ben o hadisi laf olsun diye koymadım. Nerede iddia etmişim modern Dünya'da hiçbir sorun olmadığını? Münferit vakalar her zaman olur ama artık toplumun genel karakteri değişti.

Senin Muhammed'in Aişe'yle 6 yaşında evlenmiş olduğu gerçeğini rivayettir, uydurmadır diyerek görmezden gelişin hoş değildi. Bak Araplara peygamberlerini olduğu gibi kabul ediyorlar. Aferin Vahabilere, dürüstler. B)

tarihinde freand tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bakın ilk mesajımda ne demişim? bunun sübyancılık olduğunu kabul etmiş ve soru sormuşum.

Böyle bir vahşetten yani küçük kızların canlı canlı toprağa gömülüp öldürülmesinden küçük de olsa bir adama eş olması daha iyi değilmidir? demişim daha iyidir dememimki.

Bakın;

İnsanlar bunu hep sübyancılık olarak görüyorlar haklılarda.

Böyle bir vahşetten yani küçük kızların canlı canlı toprağa gömülüp öldürülmesinden küçük de olsa bir adama eş olması daha iyi değilmidir?

Herşeyde mantık arayan insanlara hadisler çerçevesinde hadislerin doğru olduğunu varsayarak, bundan 1400 yıl önce kız çocuklarının öldürülmesinin önüne bu şekilde geçilmeye çalışılmış olabilir dedim.

Demez olaydım yahu! Herşeyde mantık arayan insanlara bu neden mantıklı gelmedi gerçekten anlayamadım.

Şunu demenizi beklerdim. (Değişik bir bakış açısı, saçmalık, mantıklı ama tasvif edilemez, olabilir v.b gibi)

Ben sadece bir hipotez attım ortaya bunun öncesinde soru sordum arkasından alimler tarafından tartışmalı bir konu olduğunuda belirttim.

Burada hipotezi bile yazarken 2 kere düşünmek lazım.

Zira birileri gene yanlış anlar beni topa tutar filan?

Bakın ilk mesajımın ardından bir üye ne yazmış?

Lafları çarpıtmakta da pek hünerlisin. Kız çocuklarını diri diri toprağa gömeceğimize babası dedesi yaşındaki adamlarla evlendirelim diyen sensin. Sanki başka çözüm yokmuş gibi. Ben de diyorum ki, ne toprağa gömelim ne de çocuk yaşta evlendirelim, erkek çocuklara nasıl değer veriyorsak onlara da aynı değeri vermeliyiz, zamanı geldiğinde de uygun bir adayla evlenir. Erkek çocuk, kız çocuk ayırımı yapmayalım. Mirastan her ikisi de eşit pay alsın.

Adam bizi direk pedofili yaptı! YUH! YAHU YANİ YUH!

Bakın aynı kişi hala beni kışkırtmaya çalışıyor. Devamında ne yazmış?

Küçük kızları diri diri gömmeyip, onları küçük yaşta evlendirerek kurtaralım diyen birisi ile ne tartışılır ki? Yapılacak şey basit: Bunları psikolojik tedavi altına alıp, toplumdan izole etmek lazım.

Buradan edebiyat hocana selamlarımı iletiyorum. Merak etme küfür etmeyeceğim etmemde.

Zaten etsem onuda anlamazsın ya neyse. :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

"nerden baktığına bağlı..Peygamberimiz isteseydi gençlik çağlarında 40 yaşında Hz.Hatice validemizle evleneceğine sizin iddia ettiğiniz gibi giderdi 9 yaşında bir kızla evlenirdi..şehvetin bittiği yaşlarda ve islamı kadınlara iyice anlatılması gerektiğinden Hz.Aişe validemizle evlenmiştir..en fazla hadis rivayet eden mübarek bir kadındır..madem o yaşta evlendi sonradan aklı yokmuydu itiraz etmeye,şikayet etmeye..Eğer peygamberden nefret etseydi bu kadar hadis rivayet edeceğine gidip Peygamberi yerden yere vururdu,sizin gibi islam düşmanı olurdu..buyur burdan yak..sen cevap ver şimdi; silah zoruyla mı bu kadar hadis rivayet etti? niye hiç kötülemedi? neden bir tek kötü sözü olmadı Peygamberimize karşı? çevresindeki insanlara bile anlatmazmıydı bir rezillik olsaydı?"

ayrıca bugün dünya üzerinde hiç evlenmediği halde çok büyük bir sektörün parçası olmuş kaç çocuk var? bu sektörü tahmin edersin iğrenç birşey..peki onlara ne demeli? ayrıca bunların hepsi o çok gelişmiş uygar toplumların eseri..onlar da mı müslüman!!!

buyur sen cevap ver şimdi.

ayşe nin kendi rivayetinde 6 yaşında nişan yaptığıda yazıyor? diğer karıları dini öğretemiyor ve salaklarmıydı ki küçük yaşta bir cocuğa düştü bu görev ha illa ayşe ile olacaksa biraz neden bekleyemediler, veyahut öz kızları neden bu dini kadınlara öğretme görevini üstlenemedi.. hatice ile evlendi hatice zengindi bu su götürmez bir gerçek hatta kendisi bir kadınla bir erkeğin evlenme sebeplerini anlatırken hadisinde biride kadınların zenginliğidir. "Bir kadın dört sebepten dolayı evlenilir:Malı,soyu,güzelliği ve dindarlığı." Tirmizi.

sanırım hatice ile neden evlendiğini açıklıyor ki neden evlendiği belli zaten.

"Hayız olduğumuz zaman bize, geniş bir izar giymemizi emreder, sonra sine ve göğsümüze iltizamda (temasta) bulunurdu." Nesai

ayşe kendisi anlatmış, senin dediğin gibi değil, şehvet hiçte bitmişe benzemiyor...

ümmügülsüm de ömerle küçük yaşta evlenmiş.. sizi ne duruma düşüreceklerini hiç düşünmemişler ya..

kusura bakma ama çok saçma bir yere tutunuyorsun. haklı çıkamayınca bu günde dünyada var böyle çocuk olayları diyerek haklı çıkmaya çalışıyorsunuz müslüman olmayan kişilerin çocuklarla yaptığını göstererek müslüman olanları haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz ama birinde evlilik var diğerinde yok:), hem biz bu gün o sektörleri destekliyoruz dedik mi size? aycıra bu gün var olması ayşe ile ümmügülsüm ün evliliklerini haklı çıkarmaz.. bak bu günkü olaylardan sektör diye bahsediyorsun, bizim bahsettiğimiz insanlar İslam dininin en önemli isimleri.. yaptığın karşılaştırmaya bi kendin bak istersen..:)senin gösterdiğin emsali kabul etsem bu gün millet yapıyor(gavurlar yapıyor) hatta sektör olmuş zaten, onlarda o zaman yapmışlar, hem onlarin ki sektörel çapta da büyük değil , doğru söylüyorsun desem, Ayşe Ümmügülsüm Ömer ve Muhamed'in ne duruma düceşeklerinin farkında mısın acaba?

burarada şunuda belirtiyim, o sektörün müşteri kitlesi içinde bir sürü de müslüman var emin olabilirisin..

tarihinde equus tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Yine söylüyorum. Ah be freeman06! Nereden girdin şu 13 yaşındaki mağdure N.Ç. davasına. Uygar yasalara giydircem derken, çadır iyice karıştı, konu nereye geldi. "Sarayları olmayan Peygamber"den, karısı 9 ya da 18 yaşında olan Peygambere geldik. Peygamberlik 7. yüzyılda Türklerden, atalarımızdan birine nasip olsaydı şimdi bu tartışmları yapıyor olurmuyduk? diye düşünmeden edemiyor insan...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Buharî ve Müslim’in yaptıkları rivayette, Hz. Aişe’nin bildirdiğine göre Peygamberimiz (a.s.m) şöyle buyurdu: “Biz miras bırakmayız; bizim geriye bıraktığımız her şeyimiz sadakadır.”

Ne kadar güzel. 10 tane karı al kendine, bunlardan çocuk yap. Sonra ölünce "tüm mirasımı sadaka verecem, karılarım da naparsa yapsın banane" de. Süper bir fikir. İşte herkese örnek olması gereken bir insan.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Buharî ve Müslim’in yaptıkları rivayette, Hz. Aişe’nin bildirdiğine göre Peygamberimiz (a.s.m) şöyle buyurdu: “Biz miras bırakmayız; bizim geriye bıraktığımız her şeyimiz sadakadır.”

Peygamberimiz (a.s.m) vefat ettiği zaman geriye bıraktığı malı: Zaruri olarak kullandığı elbisesi, birkaç su kabı, içinde yıkandıkları tekne, iki adet kilim, bir çarşaf, makas, tarak, misvak gibi eşyaları, kılıç, ok, zırh, mızrak, miğfer'den oluşan silahları, “Düldül” adındaki bir devesi, savaş ganimeti olarak payına düşen ve devlet reisi olarak bundan ihtiyaç sahiplerinin ihtiyaçlarını gidermekle yükümlü olduğu; “Fedek” arazinin yarısı, Ümmü’l-Kura’nın üçte biri, Hayber’den kendisine düşen beşte biri olan payı ve Ben-i Nadir’den bir kaleden ibaret olan arazî ki bunların tamamını Müslümanlara tasadduk etmiştir. (bk. Tirmizî, Şemail, s.149)

Şimdi iddia edildiği gibi Kuran'ı kendi yazmış olan birisinin mal varlığını düşünürsek; Saraylar,Haremler,Küplerce altınlar,Dev tapınaklar,sayısız develer vs vs vs bunların olması gerekirdi..Çünkü diğer çok tanrılı dinlerde durum böyleydi..sadece tapınaklara sunulan adaklarla bile köşe oldular adamlar..İslam dinini insanlara kabul ettirmekle neler neler elde etmiş değilmi..

Peygamber efendimiz saraylarda yaşamamıştır ama bu onun üzerindeki mantıksal çıkarımda değişiklik yapmaz. İşin aslı kanıtlamaya çalıştığınız her ne olursa olsun manevi olduğu müddetce bilimsel tezlerle araştırılamaz ve red edilir.

Peygamber efendimiz gerçekti ve vardı o allahın elçisi ve kuranın indiricisidir desemde yada sizin yazınız gibi farklı kanıtlar sunsamda bunların hiç biri ateistlerin düşünce şekline seslenmez.

onların düşünce şeklinde Mantık yer alır ve Akıl süzgeçinden geçer. Yaşam Mekanikleşebilen Mantık ve aklın himayesindedir. Bu nedenle Yaşam Madde ve maddenin oluşturduğu olaylardan üremiştir.

Bu şekilde düşündüğünüzde bile Peygamber Yalan söylemiş din yokmuş diye konuşabilirsiniz. Çünkü Fazlasıyla Salt.

Kanıtlarınızı Onların mantığındaki açıklarda yıkmaya çalıştığınızda yıkılabileceğini görebilirsiniz. Bunun yerine Onlara onalrın dilinde konuşmayı ve herşeyin Mantıklı olduğunu amaherşeyin mantıkla hareket etmediğini kanıtlamaya çalışınız.

Link to post
Sitelerde Paylaş

:) Bir laf söyle bin ah işit. Ben herhangi bir iddiada bulunmadım. Gerçekleri yorum katmadan, üstelik de sizin kaynaklarınızdan gösterdim. Aişe'nin Muhammed'le zorla evlendirildiğini de iddia etmedim.

Muhammed'in Hatice'yle evlenmesi ekonomik nedenlerden dolayıydı. Bilindiği gibi İslamiyet öncesi Arap toplumunda kadınlara geniş haklar tanınıyordu. Kadınlar iş kurabiliyor, kervan sahibi tüccarlar olabiliyordu.

Tabi ki İslam'dan sonra her şey değişti. Kendisinden öncekilerin izini kapatmak amacıyla müslümanlar eski Arap toplumuna cahiliye adını vererek, kızların diri diri gömüldüğü gibi iftiralar attılar.

Kızların diri diri gömülmesi mevzusu İslamcıların ağzına sakız olmuştur, birkaç tane münferit olayı abartmiş olmalılar. Gelelim Hatice'yle evliliğine. Muhammed için Haticeyle karşılaşmak bir şanstı.

Muhammed'in Haticeyle yaptığı evlilik onu son zamanlarda düştüğü ekonomik sıkıntılardan kurtardı, Hatice'nin servetine kondu ve kervanların başına geçerek tüccar oldu.

Kervanların başında uzak ülkelere, şehirlere gitti, kendini yetiştirdi. Parasıyla bir sürü köle satın aldı. Bu kölelerden diğer dinleri öğrendi. Genel kültürü genişledi.

Yunan kökenli bir kölesi olan Bel'am hadis kitaplarına göre Muhammed'in en çok danıştığı kölelerindendi. ''Muhammede herşeyi öğreten Bel'am'dır diye konuştular''(hadis)

Evlenmeden önce Muhammed bitap düşmüş bir vaziyetteydi. Muhammed amcası Ebu-Talib'in aşık olduğu kızlarından birisini istemiş ve amcasından ''deve çobanına verecek kızım yok'' yanıtını almıştı.

Ben o hadisi laf olsun diye koymadım. Nerede iddia etmişim modern Dünya'da hiçbir sorun olmadığını? Münferit vakalar her zaman olur ama artık toplumun genel karakteri değişti.

Senin Muhammed'in Aişe'yle 6 yaşında evlenmiş olduğu gerçeğini rivayettir, uydurmadır diyerek görmezden gelişin hoş değildi. Bak Araplara peygamberlerini olduğu gibi kabul ediyorlar. Aferin Vahabilere, dürüstler. B)

Freand Benim bildiğim tersi oldu. Tam tersi de değil.

gücü elinde barındıran kadınlar ve ailesi sürekli güçlü olarak kalıyordu kadınların azlığı bu hakkında çok olmasına neden olmuş olabilir.

Ama kadınlar hak konusunda islamiyetten sonra erkeklerle eşitlendi.( bir kaç nokta hariç) şimdi örneklerini siteyebilrisin diye kız çoçuk gömmeleri falan onlar birer örnek.

O zamanın ahlakı ve geleneği hiçte şaşalı ve umut verici değil sadece bir kaç iyi örnek onların bu konuda iyi olduğunu göstermiyor.

Kim vurduya giden cinayetler hırsızlık ve yağmalar durduk yere kölelikler güçlü-zengin ayrımındaki büyük uçurumlar günlük değişen tanrı isimleri sokak ortası sapıklıklar ve daha niceleri bu devrin iğrencliği.

Ama küçük bir not olarak. Kuranın içindeki bunca yasağın bu yaşanılanlardan geldiğinide düşünmek gerekir. Sonuçta en büyük etkiyi insanlara yapacak kuran insanları ilgilendirdiğinden yaşamları hakkında bilgilerde bulundurmak zorunda yasaklarıda barındırmak zorunda.

Link to post
Sitelerde Paylaş

:) Bir laf söyle bin ah işit. Ben herhangi bir iddiada bulunmadım. Gerçekleri yorum katmadan, üstelik de sizin kaynaklarınızdan gösterdim. Aişe'nin Muhammed'le zorla evlendirildiğini de iddia etmedim.

Muhammed'in Hatice'yle evlenmesi ekonomik nedenlerden dolayıydı. Bilindiği gibi İslamiyet öncesi Arap toplumunda kadınlara geniş haklar tanınıyordu. Kadınlar iş kurabiliyor, kervan sahibi tüccarlar olabiliyordu.

Tabi ki İslam'dan sonra her şey değişti. Kendisinden öncekilerin izini kapatmak amacıyla müslümanlar eski Arap toplumuna cahiliye adını vererek, kızların diri diri gömüldüğü gibi iftiralar attılar.

Kızların diri diri gömülmesi mevzusu İslamcıların ağzına sakız olmuştur, birkaç tane münferit olayı abartmiş olmalılar. Gelelim Hatice'yle evliliğine. Muhammed için Haticeyle karşılaşmak bir şanstı.

Muhammed'in Haticeyle yaptığı evlilik onu son zamanlarda düştüğü ekonomik sıkıntılardan kurtardı, Hatice'nin servetine kondu ve kervanların başına geçerek tüccar oldu.

Kervanların başında uzak ülkelere, şehirlere gitti, kendini yetiştirdi. Parasıyla bir sürü köle satın aldı. Bu kölelerden diğer dinleri öğrendi. Genel kültürü genişledi.

Yunan kökenli bir kölesi olan Bel'am hadis kitaplarına göre Muhammed'in en çok danıştığı kölelerindendi. ''Muhammede herşeyi öğreten Bel'am'dır diye konuştular''(hadis)

Evlenmeden önce Muhammed bitap düşmüş bir vaziyetteydi. Muhammed amcası Ebu-Talib'in aşık olduğu kızlarından birisini istemiş ve amcasından ''deve çobanına verecek kızım yok'' yanıtını almıştı.

Ben o hadisi laf olsun diye koymadım. Nerede iddia etmişim modern Dünya'da hiçbir sorun olmadığını? Münferit vakalar her zaman olur ama artık toplumun genel karakteri değişti.

Senin Muhammed'in Aişe'yle 6 yaşında evlenmiş olduğu gerçeğini rivayettir, uydurmadır diyerek görmezden gelişin hoş değildi. Bak Araplara peygamberlerini olduğu gibi kabul ediyorlar. Aferin Vahabilere, dürüstler. B)

sana Hz.Hatice validemizden sonra kimlerle evlendiğini yazayım iyi oku;

"Hz. Sevde 53 yaşında ve dul.

Hz. Zeyneb binti Huzeyme, 5O yaşında ve dul.

Ümmü Seleme 4 çocuklu ve 65 yaşında bir dul.

Ümmü Habibe dul ve 55 yaşında,

Meymune 2 çocuklu ve dul."

çok da şehvetliymiş gerçekten..!!!

bu kadınların ortada kalmasını engellemiş..daha ne yapsın..kim yapar bunu arkadaşım..

sen ve senin gibiler dul ve yetimi olan kadınlara yardım bile etmezler.. bugüne kadar kaç garibana yardım ettin?

Link to post
Sitelerde Paylaş

sana Hz.Hatice validemizden sonra kimlerle evlendiğini yazayım iyi oku;

"Hz. Sevde 53 yaşında ve dul.

Hz. Zeyneb binti Huzeyme, 5O yaşında ve dul.

Ümmü Seleme 4 çocuklu ve 65 yaşında bir dul.

Ümmü Habibe dul ve 55 yaşında,

Meymune 2 çocuklu ve dul."

çok da şehvetliymiş gerçekten..!!!

bu kadınların ortada kalmasını engellemiş..daha ne yapsın..kim yapar bunu arkadaşım..

sen ve senin gibiler dul ve yetimi olan kadınlara yardım bile etmezler.. bugüne kadar kaç garibana yardım ettin?

17 yaşındaki Safiye'yi niye anlatmıyorsun? Ya da gene 17 yaşındaki Cüveyriye'yi? Ya da Zeyd'den boşatıp kendine aldığı Zeynep'i? Ve tabi ki çocuk Ayşe'yi? Ömer'in kızı Hafsa da var tabi, ve onun 13 yaşındaki kölesi Mariya'yı? Mariya ile yatıyordu, Tahrim süresinin tefsirlerini incele. Hatta bazı kaynaklar ona sonradan nikah kıydı da diyor.

tarihinde entelesan tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

17 yaşındaki Safiye'yi niye anlatmıyorsun? Ya da gene 17 yaşındaki Cüveyriye'yi? Ya da Zeyd'den boşatıp kendine aldığı Zeynep'i? Ve tabi ki çocuk Ayşe'yi? Ömer'in kızı Hafsa da var tabi, ve onun 13 yaşındaki kölesi Mariya'yı? Mariya ile yatıyordu, Tahrim süresinin tefsirlerini incele. Hatta bazı kaynaklar ona sonradan nikah kıydı da diyor.

Hz.Cüveyriye meslesi; Hz. Peygamber’in bu evliliği de altmış yaşları dolayındadır. Bu evlilikte O, önemli bir kabileyle akrabalık kurmayı hedeflemiş, pek çok esirin serbest bırakılmasını sağlamış, bundan da önemlisi pek çok Yahudi’nin İslâm’la şereflenmesine vesile olmuş ve kocası savaşta ölen, dolayısıyla İslâm’a ve Müslümanlara aşırı bir şekilde kinle dolu bir hanımı, şefkat kanatlarının altına alarak onu müminlerin anası mertebesine yükseltmiştir.

Hz.Safiyye nin asıl adı Zeynepti zaten..bu mesele de şöyle..

Safiyye, İslâm’a karşı aşırı bir şekilde kin ve nefretle doluydu.Savaş sonrası Resulullah onu kendi nikahına alarak, yumuşamasını sağlamış oldu. Bu evlilikle de Yahudilerin önemli bir bölümüyle akrabalık kurulmuş, onların Müslümanlığı yakından tanımaları imkânı sağlanmış, düşmanların kötü bir kısım emellerinin, önceden bilinmesi kolaylaşmış ve Müslümanlığın sınırları bu vesileyle genişlemeye yüz tutmuştur.

Zeyd meselesi de sizin en sevdiğiniz meselelerden biri..

cahiliye arap geleneği evlatlık olayının kaldırılması amaçlanmıştır..zaten Peygamberimiz kendizi bizzat onları evlendirmiştir..en başta isteseydi kendisine çok rahatlıkla alırdı..

kalbiniz kararmışsa biz ne yapalım bilmiyorum..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Freand Benim bildiğim tersi oldu. Tam tersi de değil.

gücü elinde barındıran kadınlar ve ailesi sürekli güçlü olarak kalıyordu kadınların azlığı bu hakkında çok olmasına neden olmuş olabilir.

Ama kadınlar hak konusunda islamiyetten sonra erkeklerle eşitlendi.( bir kaç nokta hariç) şimdi örneklerini siteyebilrisin diye kız çoçuk gömmeleri falan onlar birer örnek.

O zamanın ahlakı ve geleneği hiçte şaşalı ve umut verici değil sadece bir kaç iyi örnek onların bu konuda iyi olduğunu göstermiyor.

Kim vurduya giden cinayetler hırsızlık ve yağmalar durduk yere kölelikler güçlü-zengin ayrımındaki büyük uçurumlar günlük değişen tanrı isimleri sokak ortası sapıklıklar ve daha niceleri bu devrin iğrencliği.

Ama küçük bir not olarak. Kuranın içindeki bunca yasağın

bu yaşanılanlardan geldiğinide düşünmek gerekir. Sonuçta en büyük etkiyi insanlara yapacak kuran insanları ilgilendirdiğinden yaşamları hakkında bilgilerde bulundurmak zorunda yasaklarıda barındırmak zorunda.

Sence şeriatla yönetilen Katar'da kaç tane fakir Müslüman kadın Katar emirini karısı gibi giyinip sokağa çıkabilir ? Hani Islam eşitliği getirmişti kadınlar arasında ve bir kaç şey dısında erkeklerle?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yalan atma. Safiye ile evlenirken Yahudiler'le ne akrabalık kurulmuş oldu? Zaten o yürede üç tane Yahudi aşireti vardı. İlk ikisini oradan sürgün etti. Safiyye zaten Beni Nadir sürgün edilince gidip Kureyzelerin köyüne taşındı. Sonra Muhammed Kureyzeli komple yoketmedi mi? Tüm erkekleri Medine'de kafası kesilmedi mi? Kadınları ve çocukları esir edilmedi mi? Hangi Yahud kalmış oldu ki Medine'de Muhammed onlarla arkaba olmuş oldu bu evlilikle?

Hatta hadiste ve siyerde okduğumuza göre Safiye önce başka bir mücahitin ganimeti olarak ona pay düşmüşken Muhammed sırf bu kız güzel diye onu kendine almadı mı? Adama "git beğendiğin başka kız al ganimetten" demedi mi?

Ve Cüveyriye layında da niye yalan söylüyorsun? Cüveyriye'nin ait olduğu Beni Mustalik aşireti ile Muhammed niye akraba olsun ki? Adamların köyünü kendi gidip basıp adamların hepsini esir ediyor. Beni Mustalik mi kalmış ki adamlarla akraba olsun? Cüveyriye o aşiretin liderinin kızı olduğu için gidip Muhammed'e yalvarmış, ben köle olamam falan diye. O da demiş "iyi o zaman gel benim karım ol ben o zaman seni azat ederim. O da çaresiz he demiş.

Ve neye dayanarak diyorsun ki Muhammed bu kızlarla yatmazdı? Hadis demiyor mu 9 veya 11 karısı vardı ve her gece birisinin odasında kalıyordu? Ayşe'den rivayet edilen hadisler anlatmıyor mu "cünupken beraber yıkanırdık" ya da "elbisesindeki spermi suyla yıkardı" ya da "ben adet görürken bana şalvar giydirip beni ellerdi okşardı" falan diye hadisler hiç okumadın mı?

Ve Kuran'da bile demiyor mu? Karılarından istediğini öne alır, istediğini geriye bırakırsın diye? Ne demek bu? yani o kadar karın var, sıra koymuşsun, her gece bir tanesiyle yatıyorsun. Ama canı onla değil bunla yatmak istiyorsa bunu yapma iznini bizzat Kuran ona veriyor demek manasına geliyor bu. Ne diye yalan söylüyorsun o zaman sanki seks yokmuş gibi işin içinde? 60 yaşında olunca seks yapmıyor mu bir erkek? Öyle idiyse ne diye Hatice ölür ölmez 3 kadın birden aldı? Bir tanesi çocuk Ayşe? Zaten en yakın arkadaşı Ebu Bekir'le akrabalık kurması mı gerekiyordu strateji icabı?

Zeynep meselesinde de sen gerçekten inanıyor musun ki bütün bu olay sırf insanlara "evlatlığınızın eski karısı ile evlenebilirsiniz" diye öğretmek için oldu? Bunu sırf bir ayetle emredince yeterli gelmiyor muydu? Uygulamalı olarak göstermek mi gerekti? Hem de bunun insanların diline sakız olacağını, bazılarını "bu nasıl peygamber" diye şüpheye düşüreceğini bile bile bunu yapması mı gerekiyordu? Belki de Allah kasten bizim gibileri tuzağa düşürüp cehenneme atmak için bahanesi olsun diye kasten bu işi planlamıştır.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yalan atma. Safiye ile evlenirken Yahudiler'le ne akrabalık kurulmuş oldu? Zaten o yürede üç tane Yahudi aşireti vardı. İlk ikisini oradan sürgün etti. Safiyye zaten Beni Nadir sürgün edilince gidip Kureyzelerin köyüne taşındı. Sonra Muhammed Kureyzeli komple yoketmedi mi? Tüm erkekleri Medine'de kafası kesilmedi mi? Kadınları ve çocukları esir edilmedi mi? Hangi Yahud kalmış oldu ki Medine'de Muhammed onlarla arkaba olmuş oldu bu evlilikle?

Hatta hadiste ve siyerde okduğumuza göre Safiye önce başka bir mücahitin ganimeti olarak ona pay düşmüşken Muhammed sırf bu kız güzel diye onu kendine almadı mı? Adama "git beğendiğin başka kız al ganimetten" demedi mi?

Ve Cüveyriye layında da niye yalan söylüyorsun? Cüveyriye'nin ait olduğu Beni Mustalik aşireti ile Muhammed niye akraba olsun ki? Adamların köyünü kendi gidip basıp adamların hepsini esir ediyor. Beni Mustalik mi kalmış ki adamlarla akraba olsun? Cüveyriye o aşiretin liderinin kızı olduğu için gidip Muhammed'e yalvarmış, ben köle olamam falan diye. O da demiş "iyi o zaman gel benim karım ol ben o zaman seni azat ederim. O da çaresiz he demiş.

Ve neye dayanarak diyorsun ki Muhammed bu kızlarla yatmazdı? Hadis demiyor mu 9 veya 11 karısı vardı ve her gece birisinin odasında kalıyordu? Ayşe'den rivayet edilen hadisler anlatmıyor mu "cünupken beraber yıkanırdık" ya da "elbisesindeki spermi suyla yıkardı" ya da "ben adet görürken bana şalvar giydirip beni ellerdi okşardı" falan diye hadisler hiç okumadın mı?

Ve Kuran'da bile demiyor mu? Karılarından istediğini öne alır, istediğini geriye bırakırsın diye? Ne demek bu? yani o kadar karın var, sıra koymuşsun, her gece bir tanesiyle yatıyorsun. Ama canı onla değil bunla yatmak istiyorsa bunu yapma iznini bizzat Kuran ona veriyor demek manasına geliyor bu. Ne diye yalan söylüyorsun o zaman sanki seks yokmuş gibi işin içinde? 60 yaşında olunca seks yapmıyor mu bir erkek? Öyle idiyse ne diye Hatice ölür ölmez 3 kadın birden aldı? Bir tanesi çocuk Ayşe? Zaten en yakın arkadaşı Ebu Bekir'le akrabalık kurması mı gerekiyordu strateji icabı?

Zeynep meselesinde de sen gerçekten inanıyor musun ki bütün bu olay sırf insanlara "evlatlığınızın eski karısı ile evlenebilirsiniz" diye öğretmek için oldu? Bunu sırf bir ayetle emredince yeterli gelmiyor muydu? Uygulamalı olarak göstermek mi gerekti? Hem de bunun insanların diline sakız olacağını, bazılarını "bu nasıl peygamber" diye şüpheye düşüreceğini bile bile bunu yapması mı gerekiyordu? Belki de Allah kasten bizim gibileri tuzağa düşürüp cehenneme atmak için bahanesi olsun diye kasten bu işi planlamıştır.

o kadar şey saydırmışsın ama son cümlen herşeyi bitirmiş,son noktayı sen koymuşsun arkadaşım; "" Belki de Allah kasten bizim gibileri tuzağa düşürüp cehenneme atmak için bahanesi olsun diye kasten bu işi planlamıştır.""

ben hikmetlerini sıraladım sen kafandakileri döktürdün..herşeye madde aleminde bakmak bu olsa gerek..

Link to post
Sitelerde Paylaş

o kadar şey saydırmışsın ama son cümlen herşeyi bitirmiş,son noktayı sen koymuşsun arkadaşım; "" Belki de Allah kasten bizim gibileri tuzağa düşürüp cehenneme atmak için bahanesi olsun diye kasten bu işi planlamıştır.""

ben hikmetlerini sıraladım sen kafandakileri döktürdün..herşeye madde aleminde bakmak bu olsa gerek..

pişkinliğin daniskası buna derler herhalde.

Adam yazdığın saçmalıkları bir bir yedirmiş sen ise hoop kıvır öbür tarafa diye lafın feleğini şaşırtmışsın.

Peygamber dediğin adamı savunacaksın diye karı listesinden sadece yaşlıları yaz. Safiyeyi, Cüveyriyeyi, Ayşeyi, Zeynebi es geç. Gözüne sokuluncada hiç görmemiş gibi yapıp lafı kıvır. Tipik müslüman örneği

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ama kadınlar hak konusunda islamiyetten sonra erkeklerle eşitlendi

:lol::lol: Espri yapıyorsun herhalde. Şeriat diye bir şey duymadın mı sen yahu? :) Türkiye'den başka hangi müslüman ülkede kadın-erkek eşitliği var söyle bakalım? Gerçi bizde bile yarım yamalak.

Kim vurduya giden cinayetler hırsızlık ve yağmalar durduk yere kölelikler güçlü-zengin ayrımındaki büyük uçurumlar günlük değişen tanrı isimleri sokak ortası sapıklıklar ve daha niceleri bu devrin iğrencliği.

Bu müslümanların yorumu. Müslümanlar cahiliye adındaki dönemin yaşam tarzını beğenmiyor olabilir ama bu onları suçlamayı gerektirmez. Roma imparatorluğunda kölelik vardı ama ben bir Roma hayranıyım mesela.

Neden? Çünkü ben olayları gerçekleştiği zamanın şartlarına göre değerlendiririm. Günde 10 000 çocuk kesen Aztek ve İnkalara bile kızmıyorum. Onların bulunduğu dönem ve yerin şartları olabilir.

Sorun bu değil Mustafa. Ben 2011 yılında bilgisayarımdan bu mesajı yazarken kölelerden ve cariyelerden bir koleksiyona sahip olan Muhammed'i eleştiriyor değilim. Dinlerin sorunu geçmişi bugüne dayatması.

Sizler yani müslümanlar kölelik ve cariyelik gibi sistemleri günümüze taşımakla kalmıyor, insan hak ve özgürlüklerinin tıpkı Ortaçağdaki gibi kısıtlanması için elinizden geleni yapıyorsunuz.

Benim kızdıklarım çağımızın iki yüzlü müslümanları. Peygamberlerini olduğu gibi kabul edemiyorlar ve onu sanki bugünün modern şartlarında yaşamış iyi kalpli bir adam gibi gösteriyorlar.

Muhammed bizim bu saydıklarımızın tamamını yapmıştır. Onlarca kölesi, cariyesi, yüzlerce devesi, bir sürü evi vardı. Koskoca bir İslam devletini yönetiyordu, emrindeki topraklar Basra'dan Hicaz'a kadar uzanıyordu.

Bunları öğrendiğimiz kaynaklar da zaten sizin kaynaklarınız. İslam kaynakları gerçekten de biz ateistleri haklı çıkarıyor. Şimdinin müslümanları tam inkarcılardır. Recmi, mürtedin katlini, Aişe vakasını inkar eder dururlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...