Jump to content

Müslümanların 4 eş Alması Dinin Emrimi


Recommended Posts

Hz. Hatice dışındaki evlilikleri, kan davalarının bitmesi, ailelerin birbirini kırmasının önüne geçilmesi içindir. Bu eşleriyle cinsellik bile yaşamamıştır denilir...

MUHAMMED SAVAŞTA ÖLEN ARKADAŞLARININ EŞLERİNİ NEDEN NİKAHINA ALDI

Nikaha almadan bir peygamber arkadaşlarının eşlerine yardım edemez diyenlere ; Müslümanlar yardıma ve korunmaya muhtaç dul bayanları nikahına almadan yardım ederse aralarında zaten bir şey var dedikodusu olmasın diye resmi olarak evine alıyordu..

Günümüzde de Kimsesiz bayanlara devlet yardım edeceğine acaba devlet büyüklerine nikahlasak daha iyi olmaz mı?

Birkısım İslamcılar,Muhammedin Evliliklerini Savaşta dul kalmış Arkadaş hanımlarını korumaya alma olarak açıklamakta ve savunmaktadır.Yatağa almadan koruma yasaklanmışmıydı?

Ebu Bekir,Osman ve ömer gibi halifeler kızlarını korumaktan acizdi de Onlarca cariyeye sahip Halifelerin kızlarını Muhammedin mi koruması gerekiyordu?Diğer yandan korumak için neden nikah kıyılsın? Nikahsız korunamaz diye kuranın bir yerinde ayet mi var?

Birkısım İslamcılar bu evlilikler normal evlilikler gibi değildi aralarında bir cinsel ilişki yoktu diye savunmaktadırlar. Olabilir onlarca eş yüzlerce cariyeyi zevk için evinde tutması da mantıklı.Bu tür evlilikler dulları koruma amacıyla yapılsa neden sadece Muhammed korusun.

Muhammedin bir çok kadını da boşadığını biliyoruz onları korumaktan neden vazgeçmişti?

Bu tür evlilikler Dul kadınları koruma amacıyla olsa şöyle bir ayet olmazdı.

AHZAB SURESİ…28. Ey Peygamber, eşlerine şöyle söyle: "Eğer şu iğreti dünya hayatını ve onun süsünü istiyorsanız, haydi gelin size boşanma bedellerinizi vereyim de sizi güzellikle serbest bırakayım

Korumak amaçlı olsa neden onları boşamakla tehdit etsinki? Birde bu konuda neden Muhammed değil de ..Koskoca Allah böyle işlere karışır hayret..

AHZAB -53.. Sizin, Allah'ın peygamberini incitmeye hakkınız yoktur; arkasından hanımlarını nikahlayamazsınız da. Çünkü, bunlar, Allah katında çok büyük bir günahtır

Muhammed ölüm den sonra hanımların nikahlanmalarını Günah olarak görürken neden bunu kendisi yapsın ki ? Kendinin Dul bıraktıklarının korunmasını istemiyor..Onun eşleri dışında herkes korunuyor..Nerdeyse korumak için milletin 6 yaşındaki kızlarına kadar inmişler.

Yukarıdaki açıklama ve evlilik nedeni sözde İslamcıların savunmasıdır.Gerçekten böyle bir şeye kılıf ararken düşünceleri bu mudur yoksa dalga mı geçmekteler anlamak mümkün değildir.Yanlışları savunmaktan ne kazançları vardır?

Çünkü Biz Türklerde Eğer uğruna savaştığın bir yolda arkadaşların ölür ise; Yardım olsun diye onların karılarını kendi yatağımıza alıp karımız yapmayı ayıp olarak görürüz.

Biz Türklerin geleneklerine bu Müslümanların acayip ilişkileri uymaz.

Ama sözde İslamcılara göre Muhammed arkadaşlarının karılarını yatağına almadan yardım etmemektedir. Bu durumda yaşayan bir arkadaşı başına bir şey gelip te ölürse karısına ne olacağını önceden bilebilmektedir.

Kadınların korunmasına gelince.O devirde erkekler hiçbir iş yapmamaktadır.İş hayatı kadınlara mahsustur.Örnek Muhammed in karısı Hatice zengin bir Tüccar dır.Eken biçen yemek yapan koyun otlatan kadınlardır.Dolayısı ile kadınlar korunmaya muhtaç değildirler.

Müslümanlar bir şeyi unutuyorlar Zengin dul Hatice Muhammedi korumak için almıştı.

Müslüman ülkelerde üreten kadındır.Türkiyede cumhuriyetin 50 yılına kadar bile böyleydi.Kırsal kesimlerde kadınlar çalışır erkekler kahvelerde otururlardı.

Muhammed hazretlerinin ilk eşi Hatice’den 6 çocuğu olduğu söylenir. Zeynep, Rukiyye, Ümmü Gülsüm, Fatma, Abdullah ve Kasım. İki erkek çocuk yaşamaz. Üç kızı kendi sağlığında genç yaşta, Fatma da ölümünden 6 ay sonra vefat eder.

Hatice’nin ölümünden ve hicretten sonra Muhammed çok sayıda evlilik yapar. Eşleri arasında genç ve doğurgan kadınlar da olmasına rağmen hiç çocuğu olmaz. Ki bu kadınların bazılarının önceki eşlerinden çocukları olmuştur. Bu kadar kadının kısır olması mümkün değildir. Bu durumda Muhammed’in kısır olduğu düşünülür.

Hatice’nin 40 yaşında evlendiği, 41 yaşında Kasım’ı, 45 yaşında Zeyneb’i, 48 yaşında Rukiyye’yi, 49-50 yaşında Ümmü Gülsüm’ü, 52-53 yaşında da Fatma’yı dünyaya getirdiği yazılır.Şia’ya göre Fatma’nın doğum tarihi 614′dür ve Ali ile evlilik tarihi 623′tür. Yani 9 yaşında evlenmiştir ve Ayşe ile aynı yaştadır.

Bunu doğru kabul ettiğimizde Hatice’nin Fatma’yı doğurduğu yaşı 58 olur.Bir kadının 40 yaşından sonra 6 çocuk yapması olanaklar dahilinde görülebilir mi?Üstelik de son çocuğunu 53 ya da 58 yaşında doğurmuş olması normal görülemezAma Hicretin 8. yılında 60 yaşındayken Muhammed’in cariyesi Mariya bir çocuk doğurur. Çocuğun ondan olup olmadığı konusu İslam’da geniş yer bulur ve tartışma konusu olur. Noktayı Cebrail koyar ve Muhammed’e “Ey İbrahim’in babası!” diye seslenerek teyit ettiği rivayet edilir.

“Bu cariye Muhammed’e hediye edildiği zaman, Muhammed’in yanında 16 yaşında Ayşe, 17 yaşında Safiye, 22 yaşında Cüveyriye, 24 yaşında Hafsa, 30 Yaşında Ümmü Habibe, 37 yaşında Zeynep binti Cahş, 32 yaşında Ümmü Seleme, 39 yaşında Meymune ve ayrıca Reyhane ile Sevde adlarında eşleri vardı, diğer cariyeleri ve eşleri hariç.. Peki, bütün bu gencecik hanımlar kısır mıydı ki, hiçbiri Muhammed’den hamile kalmadı da , 60 yaşındaki Muhammed’e Mariya hemen hamile kalıyor ve İbrahim adında bir çocuk doğuruyor?

Muhammed'in en tanınmış karıları:

Hatice2. Sevde Binti Zem'an3. Ebubekir kızı Ayşe4. Ömer kızı Hafsa 5. Huzeyme kızı Zeynep 6. Ümmü Seleme (Hine)7. Haris kızı Cuveyriye 8. Zeyd kızı Reyhane9. Zeynep Binti Cahş10. Ebu Süfyan kızı "Ümmü Habibe" (Remle)11. Huvey kızı Safiye12. Haris kızı Meymune13. Sem'un kızı Marya Kıbti

Muhammed'in boşadığı kadınlar:

1. Dahhak kızı Fadime2. Zabyan kızı Aliye3. Kab kızı Mileyke

Muhammed'in nikahlayıp sonradan ayrıldığı kadınlar:

1. Numan kızı Esma2. Kays kızı Kuiteyle3. Esma veya Seba (Sena) Binti Salt

4. Necdet kızı Selma5. Huzeyl kızı Havle6. Seraf binti Halife7. Yezit kızı Amre El-Gifariye 8. Yezit kızı Hind El-Kitabıye 9. Davud kızı Mileyke 10. Rufaa kızı Nesatlsat 11. Kab kızı Esma 2. Haris kızı (Saire) Kuteyle13. Amr kzı Senba/Seyba/Sabiye14. Cündüp bin Dimre Cind-i'nin kızı15. Serahil kızı İmeyme (Binti Cevn)16. Muaviye kızı Amre17. Süfyan kızı Seba (Sena)18.Ümmül Haram19. Hakim kızı Leyla

Muhammed'in mehir parasını ödemeden aldığı kadınlar:

1. Haris kızı Meymune 2. Huzeyme kızı Zeynep 3. Ümmü Serik 4. Hakim kızı Havle

Muhammed'in sözlendiği kadınlar:

1. Amir kızı Duba 2. Nuame Bel'anberi3. Sehl kızı Habibe Ensariye4. Cemre Binti Haris Bin Avf Bin Kab bin Zabyan 5. Sevde Kireşiye 6. Besame kızı Safiye7. Ebu Talib'in kızı Ümmü Hani

Muhammed'in cariyeleri:

1. Bereke (Ümmü Eymen) 2. Emetullah binti Ruzeyme 3. Hudre 4. Redva5. Sad kızı Meymune 6. Ruzeyne 7. Selma (Ümmü Rafi) 8. Marya (Ümmü Rebab)9. Marya (Ceddetu'l Müsenna) 10. Ümmü İyas 11. Havle (Ceddetu Hafs) 12.Meymune binti Ebi Abis 13. Ümmü Dümeyre 14. Ümmü Ayas 15. Rebiha16. Saibe

Korumak için evlenme yada Cinsellik için olmasa Bu kadar kadına ne gerek var..Ayrıca Kuranda yazan bir sıra ve adaletli davranma var..Bu adalet cinsellik konusunda değilmidir? Kıvıra kıvıra kıvıracak yerleri kalmadı..ne mantık..

MUHAMMED VE HALİFELERİN KÜÇÜK KIZLARLA EVLENME NEDENLERİ NELERDİR?

TALAK suresi ..ayet..4 - Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdetini görmemiş bulunanlardan eğer şüphe ederseniz onların bekleme süresi üç aydır.

Bu surede kadınlarınız için den adetten kesilmiş olanlar..DOĞURGANLIĞINI BİTİRMİŞ OLANLAR

Henüz adetini görmemiş bulunanlardan…KÜÇÜK OLUP HENÜZ REGL OLMAMIŞ KIZLAR

Açık ve net olarak belirtilmiştir.

‘Henüz adet görmeyen’ kadınlardan ‘nasıl boşanılacağı’ anlatılmasının amacı nedir?

Doğal olarak buradan şu sonuç çıkarılmaz mı daha ergenliğe girmemiş kızlarla evlenilebilir ve hatta boşanılabilir.Bekleme süresi dediği hamilemi değil mi anlamındaki süredir.öyleyse kuran da bu ibareyi koyduğun zaman ergenliğe girmemiş kızlarla evlenilebileceği belirtilir.

Arap Müslümanlar bunun böyle olduğunu biliyorlar.Uygulamayı ise fetva ile şöyle yaptıklarını belirtiyorlar.Biz bu konuda Muhammedi örnek alıyoruz.Ayşe ile 6 yaşında evlenmiş fakat 9 yaşına gelmeden gerdeğe girmemişti diyorlar.(hani Muhammed koruma amaçlı evleniyordu)

Konu: Peygamberin Aişe’yle Nişanlaması ve Nikahlanması

Hadis No: 1553“Rivâyete göre şöyle demiştir: Ben altı yaşında bir kız iken Nebî salla`llahu aleyhi ve sellem beni akd ve nikâh eylemişti. (Üç sene sonra) biz Medîne`ye hicret ettik. Hâris İbn-i Hazrec oğullarının menziline indik. Müteâkıben ben, sıtmaya tutuldum. Bu cihetle saçım döküldü. (Hastalıktan kurtulduktan sonra) saçım gürleşti, uzayıp omuzlarıma döküldü. Bir kere ben, arkadaşlarımla berâber salıncakta oynarken annem Ümmü Rumân bana doğru geldi ve beni çağırdı. Ben de annemin yanına geldim. Beni ne edeceğini bilmiyordum. Annem elimi tuttu. Tâ evin kapısı önün (e geldiğimizde ora) da beni durdurdu. Ben de yorgunluktan kaba kaba soluyordum. Nihâyet soluğum biraz yatıştı. Sonra annem biraz su aldı. Onunla yüzümü, başımı sıvazladı. Sonra beni eve koydu. Evde Ensâr`dan birtakım kadınlar hazır bulunyordu. Bunlar bana: – Hayır ve bereket üzere geldin, hayırlı kısmet getirdin! di(ye alkışla) dılar. Annem beni bu kadınlara teslîm etti. Bunlar da benim kılığımı, kıyâfetimi düzlediler ve Resûlullah`a teslîm ettiler. Beni hiçbir şey sıkmadı. Ancak Resûlullah salla`llahu aleyhi ve sellem`i habersiz görünce sıkıldım. (Resûlullah bir sedir üzerine oturmuştu. Yanında Ensâr erkeklerinden, kadınlarından oturanlar vardı. Beni Resûlullah yanına oturttu). Ensâr kadınları beni Resûlullah`a takdîm ettiklerinde ben dokuz yaşında bir kızdım.”

HALİFE ALİNİN evliliği başka bir örnek

Hatice’nin 40 yaşında evlendiği, 41 yaşında Kasım’ı, 45 yaşında Zeyneb’i, 48 yaşında Rukiyye’yi, 49-50 yaşında Ümmü Gülsüm’ü, 52-53 yaşında da Fatma’yı dünyaya getirdiği yazılır.Şia’ya göre Fatma’nın doğum tarihi 614′dür ve Ali ile evlilik tarihi 623′tür. Yani 9 yaşında evlenmiştir.

HALİFE ÖMERİN EVLİLİĞİ

Hayatüs sahabe 3. ciltte Hz. Ömer'in, Hz. Alinin kızı Ümmü Gülsüm ile evlenmek istediği ve Hz. Ali'nin kızını Hz. Ömer e gönderdiği, Hz. Ömer'in kızın eteğini kaldırp baktığı yazılıyor.

Hz. Ömer ( halifeyken, bir gün, Hz. Ali'den, kızı Ümmü Gülsüm'ü istedi. Hz. Ali, 0 küçüktür" dedi.

Bunun üzerine Ömer (r.a.), Hayır. Vallahi, bu bir şey değil; fakat sen beni engellemek istiyorsun" diye konuştu, Eğer gerçekten dediğin gibi (çocuk/sabî) ise onu bana gönder" diye ekledi.Aslında, Resûlullah'ın vefatından önce dünyaya gelen Ümmü Gülsüm, gerçekten küçüktü.2 Hattâ, bir rivayette, kendisinden, "O, o zaman bir kız çocuğu idi" diye söz edilir. Hattâ, Mescid-i Nebevî'de sonucu bekleyen Hz. Ömer'e yanındakiler, "Ey Mü'minlerin Emîri! Ondan ne istiyorsun? O küçük bir kız çocuğudur" demişlerdi.

Ben sorularla İslamiyet adlı siteden öğrendim bunları sizde araştırabilirsiniz Yaratan bir gücün bedevinin cinsel sapıklıklarının Önlerini açıp azdırmak için yanıp tutuşduğunu düşünmek akıla mantığa sıgmaz.O nedenle kuran Allahın gönderdiği bir kitap değildir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 246
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

iyide kadınlar kocasız kalsa ne olur.günümüzde birçok kadının kocası yok mesela.

Genelde geçmiş iletileri okumadan forma dalanlar aynı hataları yapabiliyor..

Dindar oldukça eski

bilmediğinden değil..

Oldukça Toplum içindede bilinen ...

ve herkesce yanlış bilinen konuyu aralıyor ..

Cesur sorular soruyor...

Evet Bir kadının kocası yada karısı olması

Toplum açısından iyi birşey..

ama olmuyorsa

sen kızının bir başkasının ikinci üçüncü yirminci karısı olmasını kabullenirmisin..

Öyle aşağılık bir durum olacağına ...hiç evlenmese daha iyi değil mi?

evlenmese ne olur ?

Kızının başkasının 3üncü karısı olmasını kabullenen adamdan iğrenmeyecekler kimlerdir..

Link to post
Sitelerde Paylaş

eşleri değiştirmek

genelev açılması

striptiz kulüpleri

porno endüstrileri

grup seks yapmak

metres tutmak

kadınları düşünene bak.genelevdeki kadını düşünmeyen, evindeki evli kadına dayanamıyor

pardon o serbest bu niye yasak

şeyh kendinden tefsirci usul tanımaz kaidebilmez onikidenvuran uhudlu abdullahabdal

Link to post
Sitelerde Paylaş

eşleri değiştirmek

genelev açılması

striptiz kulüpleri

porno endüstrileri

grup seks yapmak

metres tutmak

kadınları düşünene bak.genelevdeki kadını düşünmeyen, evindeki evli kadına dayanamıyor

pardon o serbest bu niye yasak

şeyh kendinden tefsirci usul tanımaz kaidebilmez onikidenvuran uhudlu abdullahabdal

Kadının şerefini haysiyetini hiçe sayan dindense dinsiz olursun, ister çok eşli olursun, ister tek eşli. Kimse zorlamıyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Lan dürzü bana o laflarımı yedirtsen iyi olacak..Şayet yedirtemezsen kalitesiz ve karektersizsin...Ben burada hiçkimseye hakaret etmedim..sadece sapık insanların sapıklılarını yazdım..Kuran denilen zırvanında buna alet edildiğini,,Evlatlığın karısının nasıl yatağa atıldığını,,10--11 yaşındaki çocuklara evlilik adı altında nasıl tecavüz edildiğini yazdım.Sapık Muhammedin sapıklıklarını,,sapık ömerin alçaklığını yazdım....Acaba hangimiz pisliğiz sen ve senin gibi düşünen Sübyancı pisliklermi,,yoksa bizim gibi düşünen,,çocuklara asla sapkınlık düşünceleri olmayan bizlermi..Sapık herifler koraplast pislik,,çöp torbaları.Bu ülkede Fettoş ve fottoş gibilere inanlar oldukça ..sizin gibi sapık pislikler çok olur...

Birdahada ikaz etmem..hesabına gelmiyorsa yazılarıma cevap vermezsin..

Kısa ve öz: Tüm yazdıkların yalan. Nokta...

Link to post
Sitelerde Paylaş

ne dedi bu şimdi?

Zor durumdaki kadının halinden istifade (bilirsin ki parası olmayan insan bir kadının ya da erkeğin 4. eşi olmaya razı gelebilir, imkansızlıktan) kadınlardan ikişer, üçer, dörder almaya izin veren bir dindense, dinsiz olmak bin kat iyidir. Kadının şerefini hiçe sayan din kutsal olamaz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...