Marine 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi De get şurdan,sen ne kavgacı çıktın böyle?Bir daha başlıklarımı kirletmezsen sevinirim Ona laf anlatamazsın hiç boşuna uğraşma beyni islamla kirletilmiş, uyuşmuş bir zombidir o Link to post Sitelerde Paylaş
mucize 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi koşuunnn müslolar ateistlere saldırıyoooo Link to post Sitelerde Paylaş
Dark Prince 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Saçmalığa karşı neden kavga etmeyelim ki. Absürt bir başlık açıyor,sana zırvaladığın her türlü şekil gösteriliyor ama hala bunun üstüne yeni birşeye sarılarak zeytinyağılık yapıyorsun. Anlaşılıyorki bir tarafın fazla kalkmış zamanında ama sen ve senin gibi mantık fukarasının bişe öğretmeye kalktığı meydan değil burası. AL BAŞLIĞINI Bİ TARAFINA MONTE ET.KURAN'DA YASAK DA DEĞİL. Yahu neden sinirleniyorsun güzel kardeşim?Nerede zeytinyağlılık yapmışım,aksine aydınlatan arkadaşa ne kadar teşekkür etsem azdır,bütün taşları yerine oturttu.Sen aydınlatamadın diye kıskandında mı böyle sinirlendin yoksa? çırpınıyorsun. senin gibi ateiste bu soruyu yakıştıramadım. akıllı ateistler böyle yazmaz. çünkü neyin yasaklanıp yasaklanamayacağının bir sürü argümanları olduğunu bilirler... Ben bu ayetler üzerinden sübyancılığı kanıtlamaya çalışmıyorum ki,sadece o ayeti de merak ettiğim için soruyorum,bunun neresi yanlış? Link to post Sitelerde Paylaş
Dark Prince 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Ona laf anlatamazsın hiç boşuna uğraşma beyni islamla kirletilmiş, uyuşmuş bir zombidir o Zaten forumdaki takmadığım kişilerden bro Link to post Sitelerde Paylaş
searcher1 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Hangi pasaj içinde geçiyor ona bakmak lazım.Allah şuna haram dedi diyenler olmuş demek ki.Haram kılmadığı birşeye.Ama bu demek değil ki.Kuran'da yazmayıp, yapabileceğimiz onca saçmalık/hata/kusur var. Onca şey sayarım yapılmaması gereken ama Kuran'da olmayan. Tahrim/1: Ey peygamber! Eşlerinin rızasını arayarak, Allah’ın sana helâl kıldığı şeyi niçin sen kendine haram ediyorsun? Allah çok bağışlayandır, çok merhamet edendir. a- İbn Cerîr et-Taberî'nin İbn Abdurrahîm kanalıyla Zeyd ibn Eslem'den rivayetle tahric ettiği bir haberde o şöyle anlatıyor: Allah'ın Rasûlü (sa) bir gün hanımlarından birinin odasında oğlu İbrahim'in annesiyle temasta bulundu. Onu gören hanımı: "Ey Allah'ın elçisi, benim evimde, benim yatağımda ha?" dedi. Bunun üzerine Rasûlullah onu (İbrahim'in annesini) kendisine yasakladı. Bu sefer de hanımı: "Ey Allah'ın elçisi, sana helâl olan bir şeyi kendine nasıl yasaklarsın?" dediyse de Rasûl-i Ekrem (sa) onunla bir daha asla birleşmiyeceğine dair hanımına yemin etti ve bunun üzerine: "Ey O Peygamber, eşlerinin hoşnutluğunu gözeterek Allah'ın sana helâl kıldığı şeyi neden kendine haram ediyorsun?" âyet-i kerimesi nazil oldu.[4] b- Taberî'nin Saîd ibn Yahya kanalıyla İbn Abbâs'tan rivayetle verdiği haber biraz daha detaylı. Bu rivayette İbn Abbâs şöyle anlatıyor: Ben, Hz. Ömer'e: "Allah Tealâ'nın haklarında "Eğer her ikiniz de Allah'a tevbe ederseniz gerçekten kaymış olan kalbleriniz düzelmiş olur..." buyurduğu iki kadın kimdir?" diye sordum. "Onlar Aişe ve Hafsa'dır." deyip şöyle devam etti: "Sözün başlangıcı İbrahim'in kıbtî olan annesi hakkındaydı. Hz. Peygamber (sa), Hafsa'nın sırası olduğu günde ve onun odasında İbrahim'in annesiyle temasta bulunmuştu. Hafsa onları kendi odasında o şekilde bulunca: "Ey Allah'ın elçisi, benim günümde, benim nöbetimde ve benim yatağımda ha? Eşlerinden hiçbirine yapmadığın bir şeyi (bir kötülüğü) bana yaptın." dedi. Rasûlullah (sa): "İstemez misin ki ben onu kendime haram kılayım da bir daha ona hiç yaklaşmıyayım." buyurdu. Hafsa'nın: "Evet isterim." demesiyle de Hz. Peygamber onu (cariyesini) kendine haram kıldı ve: "Bunu başka birisine sakın söyleme." buyurdu. Ancak Hafsa bu sırrı saklıyamayıp Hz. Aişe'ye söyledi de Allah Tealâ onun, bu sırrı açığa vurduğunu bildirdi ve "Ey O Peygamber, eşlerinin hoşnutluğunu gözeterek Allah'ın sana helâl kıldığı şeyi neden kendine haram ediyorsun?" âyet-i kerimesini indirdi.[5] c- Muhammed b. Mansur et-Tûsî, Ali b. Amr b. Mehdî'den, o Hüseyn b. İsmail el-Mehamilî'den, o Abdullah b. Şebib'den, o İshak b. Muhammed'den, o Abdullah b. Ömer'den, o Ebu'n-Nasr Mevla Ömer b. Abdillah'tan, o Ali b. Abbas'tan, o İbn Abbas'tan, o da Ömer'den bize şunu rivayet etti: "Rasulullah (s.a.v.) oğlunun annesi olan Mariye ile, Hafsa'nın evinde cinsî münasebette bulundu. Hafsa, Rasulullah (s.a.v.)'ı ve Mariye'yi kendi evinde buldu. Dedi ki: "Onu benim evime niçin soktun? Hanımlarının arasında bunu bana neden yaptın? Benim sana olan sevgimden mi yaptın?" Rasulullah (s.a.v.) ona: "Sen bunu Aişe'ye söyleme. Eğer Mariye'ye bir daha yaklaşırsam, o bana haram olsun." buyurdu. Hafsa dedi ki: "O, senin cariyen olduğu halde sana nasıl haram olur?" Rasulullah (s.a.v.) ona yaklaşmamaya yemin etti ve Hafsa'ya buyurdu ki: "Bunu kimseye söyleme." Hafsa bu konuyu Aişe’ye söyledi. Rasulullah (s.a.v.) da kadınlarına bir ay yaklaşmamak üzere yemin etti ve onlardan yirmi dokuz gece uzak kaldı (ila yaptı). Allah Teala da bu âyeti indirdi." Link to post Sitelerde Paylaş
herakles79 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Yahu neden sinirleniyorsun güzel kardeşim?Nerede zeytinyağlılık yapmışım,aksine aydınlatan arkadaşa ne kadar teşekkür etsem azdır,bütün taşları yerine oturttu.Sen aydınlatamadın diye kıskandında mı böyle sinirlendin yoksa? Kimi neyi neden kıskanayım? Takılmışsınız bir pedofile gidiyorsunuz. En sonunda sübyanı yasaklamamış o halde serbest gibi saçma bir avuntuya sarıldın. Buna zeytinyağı değil ciddi bir hakareti hakediyor ama boşver. Zeytinyağı dediğim için teşekür edeceksin yakında meraklanma.Kendinden utanırsın umarım. Link to post Sitelerde Paylaş
Dark Prince 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Kimi neyi neden kıskanayım? Takılmışsınız bir pedofile gidiyorsunuz. En sonunda sübyanı yasaklamamış o halde serbest gibi saçma bir avuntuya sarıldın. Buna zeytinyağı değil ciddi bir hakareti hakediyor ama boşver. Zeytinyağı dediğim için teşekür edeceksin yakında meraklanma.Kendinden utanırsın umarım. O arkadaş cevap verene kadar sen de bilmiyordun doğrusunu,ben herşeyi kanıtlamıştım,sübyancılıktan başka birşey çıkmıyordu,durum böyleyken sübyancılık sanmamın neresi garip?Asıl sorun ise sen nasıl şüphelenmezsin,doğru cevabı bilmediğin halde?Böyle körü körüne bağlı olmak kötüdür de İslam'ın da istediği bu zaten Link to post Sitelerde Paylaş
herakles79 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi (düzenlendi) O arkadaş cevap verene kadar sen de bilmiyordun doğrusunu,ben herşeyi kanıtlamıştım,sübyancılıktan başka birşey çıkmıyordu,durum böyleyken sübyancılık sanmamın neresi garip?Asıl sorun ise sen nasıl şüphelenmezsin,doğru cevabı bilmediğin halde?Böyle körü körüne bağlı olmak kötüdür de İslam'ın da istediği bu zaten Ben o şahsın cevabına katılmıyorum.Henüz kelimesi de ayette yok diyorum.Farklı düşünüyoruz.O henüz ifadesinin varlığına ve bunun boşanma döneminde henüz adet olmama durumuna yormasına hiç katılmıyorum. Ayrıca o şahsın açıklamaları beni bağlamaz.Seni tatmin ediyor oluşunun hiçbir önemi de yok. Kendin çalıp kendin oynama. Ya bi git işine. Nisan 12, 2012 tarihinde herakles79 tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
pharmacist 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Ben o şahsın cevabına katılmıyorum.Henüz kelimesi de ayette yok diyorum.Farklı düşünüyoruz.O henüz ifadesinin varlığına ve bunun boşanma döneminde henüz adet olmama durumuna yormasına hiç katılmıyorum. Ayrıca o şahsın açıklamaları beni bağlamaz.Seni tatmin ediyor oluşunun hiçbir önemi de yok. Kendin çalıp kendin oynama. Ya bi git işine. ama henüz yok demekle olmuyo(henüz anlamının oldugu cok acık) cunku aksı halde normal kadınlarla ilgili bi hükmün olmadıgnı görceksnzz... Link to post Sitelerde Paylaş
Dark Prince 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Ben o şahsın cevabına katılmıyorum.Henüz kelimesi de ayette yok diyorum.Farklı düşünüyoruz.O henüz ifadesinin varlığına ve bunun boşanma döneminde henüz adet olmama durumuna yormasına hiç katılmıyorum. Ayrıca o şahsın açıklamaları beni bağlamaz.Seni tatmin ediyor oluşunun hiçbir önemi de yok. Kendin çalıp kendin oynama. Ben Talak 4'le ilgilenmiyorum,asıl bu Talak 4'ü ben çökertmişim zaten,sübyancılık yok.Eğer iddet hamile kadınların hamileliğinin anlaşılması için bekleniyorsa ergenliğe girmemiş kızlar da hamile kalamıyorsa,burdan kesin olarak hastalıktan dolayı adet göremeyen kadınlar çıkıyor,yani sübyancılık yok. Ama benim sübyanclılık sandığım ayetle ilgili açıklaması tam olarak doğrusuydu. Link to post Sitelerde Paylaş
herakles79 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi (düzenlendi) ama henüz yok demekle olmuyo(henüz anlamının oldugu cok acık) cunku aksı halde normal kadınlarla ilgili bi hükmün olmadıgnı görceksnzz... Kuran'daki Lem ifadesine henüz anlamını katmak şu absürtlüğü doğurur. İhlas süresinde Lem yelid ve lem yuled var. Henüz doğmadı ve henüz doğurmadı.Saçma olmadı mı? Allah henüz doğurmadı ama her an doğurabilir Yok demekle olmuyor değil olmadığı için yok. Burada başçavuşusun beygiri osurmuyor.İşkembeden sallamıyoruz. Henüz yok. Bilmiyorsan sus otur.Anladın umarım.Anlamadıysan da sorunum değil. Nisan 12, 2012 tarihinde herakles79 tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
pharmacist 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Kuran'daki Lem ifadesine henüz anlamını katmak şu absürtlüğü doğurur. İhlas süresinde Lem yelid ve lem yuled var. Henüz doğmadı ve henüz doğurmadı.Saçma olmadı mı? Allah henüz doğurmadı ama her an doğurabilir Yok demekle olmuyor değil olmadığı için yok. Burada başçavuşusun beygiri osurmuyor.İşkembeden sallamıyoruz. Henüz yok. Bilmiyorsan sus otur.Anladın umarım.Anlamadıysan da sorunum değil. yanlış anlamışsnz neyse... Link to post Sitelerde Paylaş
sebû 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi (düzenlendi) .. Nisan 12, 2012 tarihinde epitaph tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
dogan 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi ayetleri ne yana çekersen oraya sünüyor kuran'ın bütününden anlaşılan NiKaH konusu iki taraflı bir anlaşma VEYA bu kişiler arasında karşılıklı olarak yapılan bir sözleşme kontratın içeriğini taraflar belirliyor Link to post Sitelerde Paylaş
sebû 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi (düzenlendi) Searcher'in iletisi arada kaynamasın. Tahrim/1: Ey peygamber! Eşlerinin rızasını arayarak, Allah’ın sana helâl kıldığı şeyi niçin sen kendine haram ediyorsun? Allah çok bağışlayandır, çok merhamet edendir. Allahın haram kılmadığı bir şeyi hiç bir mümin haram kılamaz. Hatta Muhammed bile... Azhab/37: Hani sen Allah’ın kendisine nimet verdiği, senin de (azat etmek suretiyle) iyilikte bulunduğun kimseye, “Eşini nikâhında tut (onu boşama) ve Allah’tan sakın” diyordun. İçinde, Allah’ın ortaya çıkaracağı bir şeyi gizliyor ve insanlardan çekiniyordun. Oysa kendisinden çekinmene Allah daha lâyıktı. Zeyd, eşinden yana isteğini yerine getirince (eşini boşayınca), onu seninle evlendirdik ki, eşlerinden yana isteklerini yerine getirdiklerinde (onları boşadıklarında), evlatlıklarının eşleriyle evlenmeleri konusunda mü’minlere bir zorluk olmasın. Allah’ın emri mutlaka yerine getirilmiştir. Nisan 12, 2012 tarihinde epitaph tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
katalan 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Ya herakles bırak allasen... Kuran yasaklamamış o yüzden herkes 6 yaşında kızlarla evleniyor. Yasaklasaydı bu evlenmeler olmazdı. Baksana heryer bebek gelinlerle dolu. Daha dün komşunun kızını okula yazdırırken oradan çıkıp nikah dairesine gittiler. Hep ateistlerin bu kuranı böyle anlamalarından oldu bence. Yoksa ateistler bu işe karışmadan önce bu evlilikler yoktu. Sana helal olsun.Dediğin gibi aşağıdaki söylemler bize ait ve bizler çocuklarla evleniyoruz. Tekrar çok yaş. Bütün verilmesi gereken cevabı vermişsin Link to post Sitelerde Paylaş
aorskaya 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Burada yazdığım yazı ile yetinmeyenler, özellikle kuranda küçük kızların evliliğinin olduğunu söyleyen ateistler başta olmak üzere, küçük çocuklarla evlenmeyi normal kabul eden ve kendine müslüman diyen mezhepçiler bir baksınlar. HERKES BAKSIN ÖĞRENSİN KURAN GERÇEKLERİNİ. KURANDA SÜBYANCILIKTA, KÜÇÜK ÇOCUKLARIN EVLİLİĞİDE YOKTUR. http://www.ateistforum.org/index.php?showtopic=49976&st=100 Link to post Sitelerde Paylaş
aorskaya 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Talak 4'te sübyan çocukların evliliklerinden bahsetmez.Bizzat boşanma aşamasında olan evli kadınlardan ve iddet sürelerinden bahseder. Lem yehıyd ifadesi hiç adet görmemiş demek.Henüz adet görmemiş demek değil. lem yelid ve lem yuled gibi.Allah hiç doğurmadı hiç doğrulmadı.Allah henüz doğurmadı diye çeviremezsiniz. Ayşe rivayetini, Kuran ayetlerini çarpıtarak ve bunun üstüne çirkefce yorumlamaya kalkarak yamamanın alemi yok. Ateistlerin yaptığı İslam ve Kuran tanımı Ermeni diasporasının Atatürk tanımına benziyor. Birşey tartışılacaksa bu çirkefce olmamalı.Hep birlikte sorgulayarak araştırarak olmalı. Talak 4. ayeti örneklerle açıkladım. Orada henüz olması gerekir ve henüzle kastedilenin küçük kızlar olmadığı gösterildi. http://www.ateistforum.org/index.php?showtopic=49976&st=100 Link to post Sitelerde Paylaş
aorskaya 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Hiç adet görmeyenler kimlerdir? Ya çok küçük kızlardır ve talak 4. ayetle ilgileri yoktur, yada kadın hastalığı gibi sebeplerle adet göremeyendir. http://www.ateistforum.org/index.php?showtopic=49976&st=100 Link to post Sitelerde Paylaş
aorskaya 0 Nisan 12, 2012 gönderildi Raporla Share Nisan 12, 2012 gönderildi Bu ayetten bunu çıkarmak için dansöz olmak gerekir. "Hastalık yüzünden adetten kesilmiş" diye bir ibare var mı orda? "Henüz" kelimesinin geçmediğini ateistlere hakaretler yağdırarak savunuyorsun ama "hastalık yüzünden adet görmeyenler" ifadesini işkembenden uydurmakta bir sakınca görmüyorsun. Bu çirkeflik değilde nedir? Talak 4. ayette henüz kelimesi vardır, fakat küçük kızları işaret etmez. Hasta kadınlar diye durumu kurtarmaya çalışmadan, kuranda küçük çocuklarla evlilik olamayacağı kısaca anlatıldı. Sizde öğrenin gerçekleri de artık bilip bilmeden sallamayın. http://www.ateistforum.org/index.php?showtopic=49976&st=100 Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts