Jump to content

Bir Pedofili Ayeti Daha!


Recommended Posts

  • İleti 363
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Saçmalığa karşı neden kavga etmeyelim ki.

Absürt bir başlık açıyor,sana zırvaladığın her türlü şekil gösteriliyor ama hala bunun üstüne yeni birşeye sarılarak zeytinyağılık yapıyorsun.

Anlaşılıyorki bir tarafın fazla kalkmış zamanında ama sen ve senin gibi mantık fukarasının bişe öğretmeye kalktığı meydan değil burası.

AL BAŞLIĞINI Bİ TARAFINA MONTE ET.KURAN'DA YASAK DA DEĞİL.

Yahu neden sinirleniyorsun güzel kardeşim?Nerede zeytinyağlılık yapmışım,aksine aydınlatan arkadaşa ne kadar teşekkür etsem azdır,bütün taşları yerine oturttu.Sen aydınlatamadın diye kıskandında mı böyle sinirlendin yoksa?

çırpınıyorsun. senin gibi ateiste bu soruyu yakıştıramadım. akıllı ateistler böyle yazmaz. çünkü neyin yasaklanıp yasaklanamayacağının bir sürü argümanları olduğunu bilirler...

Ben bu ayetler üzerinden sübyancılığı kanıtlamaya çalışmıyorum ki,sadece o ayeti de merak ettiğim için soruyorum,bunun neresi yanlış?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hangi pasaj içinde geçiyor ona bakmak lazım.Allah şuna haram dedi diyenler olmuş demek ki.Haram kılmadığı birşeye.Ama bu demek değil ki.Kuran'da yazmayıp, yapabileceğimiz onca saçmalık/hata/kusur var.

Onca şey sayarım yapılmaması gereken ama Kuran'da olmayan.

Tahrim/1: Ey peygamber! Eşlerinin rızasını arayarak, Allah’ın sana helâl kıldığı şeyi niçin sen kendine haram ediyorsun? Allah çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.

a- İbn Cerîr et-Taberî'nin İbn Abdurrahîm kanalıyla Zeyd ibn Eslem'den rivayetle tahric ettiği bir haberde o şöyle anlatıyor:

Allah'ın Rasûlü (sa) bir gün hanımlarından birinin odasında oğlu İbrahim'in annesiyle temasta bulundu. Onu gören hanımı:

"Ey Allah'ın elçisi, benim evimde, benim yatağımda ha?" dedi. Bunun üzerine Rasûlullah onu (İbrahim'in annesini) kendisine yasakladı. Bu sefer de hanımı:

"Ey Allah'ın elçisi, sana helâl olan bir şeyi kendine nasıl yasaklarsın?" dediyse de Rasûl-i Ekrem (sa) onunla bir daha asla birleşmiyeceğine dair hanımına yemin etti ve bunun üzerine: "Ey O Peygamber, eşlerinin hoşnutluğunu gözeterek Allah'ın sana helâl kıldığı şeyi neden kendine haram ediyorsun?" âyet-i kerimesi nazil oldu.[4]

b- Taberî'nin Saîd ibn Yahya kanalıyla İbn Abbâs'tan rivayetle verdiği haber biraz daha detaylı. Bu rivayette İbn Abbâs şöyle anlatıyor: Ben, Hz. Ömer'e:

"Allah Tealâ'nın haklarında "Eğer her ikiniz de Allah'a tevbe ederseniz gerçek­ten kaymış olan kalbleriniz düzelmiş olur..." buyurduğu iki kadın kimdir?" diye sordum.

"Onlar Aişe ve Hafsa'dır." deyip şöyle devam etti:

"Sözün başlangıcı İbrahim'in kıbtî olan annesi hakkındaydı. Hz. Peygamber (sa), Hafsa'nın sırası olduğu günde ve onun odasında İbrahim'in annesiyle temasta bulunmuştu. Hafsa onları kendi odasında o şekilde bulunca:

"Ey Allah'ın elçisi, benim gü­nümde, benim nöbetimde ve benim yatağımda ha? Eşlerinden hiçbirine yapma­dığın bir şeyi (bir kötülüğü) bana yaptın." dedi. Rasûlullah (sa):

"İstemez misin ki ben onu kendime haram kılayım da bir daha ona hiç yaklaşmıyayım." buyur­du. Hafsa'nın:

"Evet isterim." demesiyle de Hz. Peygamber onu (cariyesini) ken­dine haram kıldı ve:

"Bunu başka birisine sakın söyleme." buyurdu. Ancak Hafsa bu sırrı saklıyamayıp Hz. Aişe'ye söyledi de Allah Tealâ onun, bu sırrı açığa vurduğunu bildirdi ve

"Ey O Peygamber, eşlerinin hoşnutluğunu gözete­rek Allah'ın sana helâl kıldığı şeyi neden kendine haram ediyorsun?" âyet-i ke­rimesini indirdi.[5]

c- Muhammed b. Mansur et-Tûsî, Ali b. Amr b. Mehdî'den, o Hüseyn b. İsmail el-Mehamilî'den, o Abdullah b. Şebib'den, o İshak b. Muhammed'den, o Abdullah b. Ömer'den, o Ebu'n-Nasr Mevla Ömer b. Abdillah'tan, o Ali b. Abbas'tan, o İbn Abbas'tan, o da Ömer'den bize şunu rivayet etti:

"Rasulullah (s.a.v.) oğlunun annesi olan Mariye ile, Hafsa'nın evinde cinsî mü­nasebette bulundu. Hafsa, Rasulullah (s.a.v.)'ı ve Mariye'yi kendi evinde buldu. Dedi ki:

"Onu benim evime niçin soktun? Hanımlarının arasında bunu bana neden yaptın? Benim sana olan sevgimden mi yaptın?" Rasulullah (s.a.v.) ona:

"Sen bunu Aişe'ye söyleme. Eğer Mariye'ye bir daha yaklaşırsam, o bana haram olsun." buyurdu. Hafsa dedi ki:

"O, senin cariyen olduğu halde sana nasıl haram olur?" Rasulullah (s.a.v.) ona yaklaşmamaya yemin etti ve Hafsa'ya buyurdu ki:

"Bunu kimseye söyleme."

Hafsa bu konuyu Aişe’ye söyledi. Rasulullah (s.a.v.) da kadınlarına bir ay yak­laşmamak üzere yemin etti ve onlardan yirmi dokuz gece uzak kaldı (ila yaptı). Allah Teala da bu âyeti indirdi."

Link to post
Sitelerde Paylaş
Yahu neden sinirleniyorsun güzel kardeşim?Nerede zeytinyağlılık yapmışım,aksine aydınlatan arkadaşa ne kadar teşekkür etsem azdır,bütün taşları yerine oturttu.Sen aydınlatamadın diye kıskandında mı böyle sinirlendin yoksa?

Kimi neyi neden kıskanayım?

Takılmışsınız bir pedofile gidiyorsunuz.

En sonunda sübyanı yasaklamamış o halde serbest gibi saçma bir avuntuya sarıldın.

Buna zeytinyağı değil ciddi bir hakareti hakediyor ama boşver.

Zeytinyağı dediğim için teşekür edeceksin yakında meraklanma.Kendinden utanırsın umarım.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kimi neyi neden kıskanayım?

Takılmışsınız bir pedofile gidiyorsunuz.

En sonunda sübyanı yasaklamamış o halde serbest gibi saçma bir avuntuya sarıldın.

Buna zeytinyağı değil ciddi bir hakareti hakediyor ama boşver.

Zeytinyağı dediğim için teşekür edeceksin yakında meraklanma.Kendinden utanırsın umarım.

O arkadaş cevap verene kadar sen de bilmiyordun doğrusunu,ben herşeyi kanıtlamıştım,sübyancılıktan başka birşey çıkmıyordu,durum böyleyken sübyancılık sanmamın neresi garip?Asıl sorun ise sen nasıl şüphelenmezsin,doğru cevabı bilmediğin halde?Böyle körü körüne bağlı olmak kötüdür de İslam'ın da istediği bu zaten :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

O arkadaş cevap verene kadar sen de bilmiyordun doğrusunu,ben herşeyi kanıtlamıştım,sübyancılıktan başka birşey çıkmıyordu,durum böyleyken sübyancılık sanmamın neresi garip?Asıl sorun ise sen nasıl şüphelenmezsin,doğru cevabı bilmediğin halde?Böyle körü körüne bağlı olmak kötüdür de İslam'ın da istediği bu zaten :)

Ben o şahsın cevabına katılmıyorum.Henüz kelimesi de ayette yok diyorum.Farklı düşünüyoruz.O henüz ifadesinin varlığına ve bunun boşanma döneminde henüz adet olmama durumuna yormasına hiç katılmıyorum.

Ayrıca o şahsın açıklamaları beni bağlamaz.Seni tatmin ediyor oluşunun hiçbir önemi de yok.

Kendin çalıp kendin oynama.

Ya bi git işine.

tarihinde herakles79 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben o şahsın cevabına katılmıyorum.Henüz kelimesi de ayette yok diyorum.Farklı düşünüyoruz.O henüz ifadesinin varlığına ve bunun boşanma döneminde henüz adet olmama durumuna yormasına hiç katılmıyorum.

Ayrıca o şahsın açıklamaları beni bağlamaz.Seni tatmin ediyor oluşunun hiçbir önemi de yok.

Kendin çalıp kendin oynama.

Ya bi git işine.

ama henüz yok demekle olmuyo(henüz anlamının oldugu cok acık) cunku aksı halde normal kadınlarla ilgili bi hükmün olmadıgnı görceksnzz...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben o şahsın cevabına katılmıyorum.Henüz kelimesi de ayette yok diyorum.Farklı düşünüyoruz.O henüz ifadesinin varlığına ve bunun boşanma döneminde henüz adet olmama durumuna yormasına hiç katılmıyorum.

Ayrıca o şahsın açıklamaları beni bağlamaz.Seni tatmin ediyor oluşunun hiçbir önemi de yok.

Kendin çalıp kendin oynama.

Ben Talak 4'le ilgilenmiyorum,asıl bu Talak 4'ü ben çökertmişim zaten,sübyancılık yok.Eğer iddet hamile kadınların hamileliğinin anlaşılması için bekleniyorsa ergenliğe girmemiş kızlar da hamile kalamıyorsa,burdan kesin olarak hastalıktan dolayı adet göremeyen kadınlar çıkıyor,yani sübyancılık yok.

Ama benim sübyanclılık sandığım ayetle ilgili açıklaması tam olarak doğrusuydu.

Link to post
Sitelerde Paylaş

ama henüz yok demekle olmuyo(henüz anlamının oldugu cok acık) cunku aksı halde normal kadınlarla ilgili bi hükmün olmadıgnı görceksnzz...

Kuran'daki Lem ifadesine henüz anlamını katmak şu absürtlüğü doğurur.

İhlas süresinde Lem yelid ve lem yuled var.

Henüz doğmadı ve henüz doğurmadı.Saçma olmadı mı? Allah henüz doğurmadı ama her an doğurabilir :D

Yok demekle olmuyor değil olmadığı için yok.

Burada başçavuşusun beygiri osurmuyor.İşkembeden sallamıyoruz.

Henüz yok.

Bilmiyorsan sus otur.Anladın umarım.Anlamadıysan da sorunum değil.

tarihinde herakles79 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran'daki Lem ifadesine henüz anlamını katmak şu absürtlüğü doğurur.

İhlas süresinde Lem yelid ve lem yuled var.

Henüz doğmadı ve henüz doğurmadı.Saçma olmadı mı? Allah henüz doğurmadı ama her an doğurabilir :D

Yok demekle olmuyor değil olmadığı için yok.

Burada başçavuşusun beygiri osurmuyor.İşkembeden sallamıyoruz.

Henüz yok.

Bilmiyorsan sus otur.Anladın umarım.Anlamadıysan da sorunum değil.

:D yanlış anlamışsnz neyse...

Link to post
Sitelerde Paylaş

ayetleri ne yana çekersen oraya sünüyor

kuran'ın bütününden anlaşılan NiKaH konusu iki taraflı bir anlaşma VEYA bu kişiler arasında karşılıklı olarak yapılan bir sözleşme

kontratın içeriğini taraflar belirliyor

Link to post
Sitelerde Paylaş

Searcher'in iletisi arada kaynamasın.

Tahrim/1: Ey peygamber! Eşlerinin rızasını arayarak, Allah’ın sana helâl kıldığı şeyi niçin sen kendine haram ediyorsun? Allah çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.

Allahın haram kılmadığı bir şeyi hiç bir mümin haram kılamaz. Hatta Muhammed bile...

Azhab/37: Hani sen Allah’ın kendisine nimet verdiği, senin de (azat etmek suretiyle) iyilikte bulunduğun kimseye, “Eşini nikâhında tut (onu boşama) ve Allah’tan sakın” diyordun. İçinde, Allah’ın ortaya çıkaracağı bir şeyi gizliyor ve insanlardan çekiniyordun. Oysa kendisinden çekinmene Allah daha lâyıktı. Zeyd, eşinden yana isteğini yerine getirince (eşini boşayınca), onu seninle evlendirdik ki, eşlerinden yana isteklerini yerine getirdiklerinde (onları boşadıklarında), evlatlıklarının eşleriyle evlenmeleri konusunda mü’minlere bir zorluk olmasın. Allah’ın emri mutlaka yerine getirilmiştir.

tarihinde epitaph tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya herakles bırak allasen... Kuran yasaklamamış o yüzden herkes 6 yaşında kızlarla evleniyor. Yasaklasaydı bu evlenmeler olmazdı. Baksana heryer bebek gelinlerle dolu. Daha dün komşunun kızını okula yazdırırken oradan çıkıp nikah dairesine gittiler. Hep ateistlerin bu kuranı böyle anlamalarından oldu bence. Yoksa ateistler bu işe karışmadan önce bu evlilikler yoktu.

Sana helal olsun.Dediğin gibi aşağıdaki söylemler bize ait ve bizler çocuklarla evleniyoruz. Tekrar çok yaş. Bütün verilmesi gereken cevabı vermişsin

Link to post
Sitelerde Paylaş

Burada yazdığım yazı ile yetinmeyenler, özellikle kuranda küçük kızların evliliğinin olduğunu söyleyen ateistler başta olmak üzere, küçük çocuklarla evlenmeyi normal kabul eden ve kendine müslüman diyen mezhepçiler bir baksınlar.

HERKES BAKSIN ÖĞRENSİN KURAN GERÇEKLERİNİ. KURANDA SÜBYANCILIKTA, KÜÇÜK ÇOCUKLARIN EVLİLİĞİDE YOKTUR.

http://www.ateistforum.org/index.php?showtopic=49976&st=100

Link to post
Sitelerde Paylaş

Talak 4'te sübyan çocukların evliliklerinden bahsetmez.Bizzat boşanma aşamasında olan evli kadınlardan ve iddet sürelerinden bahseder.

Lem yehıyd ifadesi hiç adet görmemiş demek.Henüz adet görmemiş demek değil.

lem yelid ve lem yuled gibi.Allah hiç doğurmadı hiç doğrulmadı.Allah henüz doğurmadı diye çeviremezsiniz.

Ayşe rivayetini, Kuran ayetlerini çarpıtarak ve bunun üstüne çirkefce yorumlamaya kalkarak yamamanın alemi yok.

Ateistlerin yaptığı İslam ve Kuran tanımı Ermeni diasporasının Atatürk tanımına benziyor.

Birşey tartışılacaksa bu çirkefce olmamalı.Hep birlikte sorgulayarak araştırarak olmalı.

Talak 4. ayeti örneklerle açıkladım. Orada henüz olması gerekir ve henüzle kastedilenin küçük kızlar olmadığı gösterildi.

http://www.ateistforum.org/index.php?showtopic=49976&st=100

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu ayetten bunu çıkarmak için dansöz olmak gerekir.

"Hastalık yüzünden adetten kesilmiş" diye bir ibare var mı orda?

"Henüz" kelimesinin geçmediğini ateistlere hakaretler yağdırarak savunuyorsun ama "hastalık yüzünden adet görmeyenler" ifadesini işkembenden uydurmakta bir sakınca görmüyorsun.

Bu çirkeflik değilde nedir?

Talak 4. ayette henüz kelimesi vardır, fakat küçük kızları işaret etmez. Hasta kadınlar diye durumu kurtarmaya çalışmadan, kuranda küçük çocuklarla evlilik olamayacağı kısaca anlatıldı.

Sizde öğrenin gerçekleri de artık bilip bilmeden sallamayın.

http://www.ateistforum.org/index.php?showtopic=49976&st=100

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...