Jump to content

Bir Pedofili Ayeti Daha!


Recommended Posts

  • İleti 363
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

evet işte sübyancılık hayalleri :

Diyanet işleri Meali: NEBE SURESİ :

31-32-33-34 Şüphesiz Allah'a karşı gelmekten sakınanlara bir kurtuluş, bahçeler, üzümler, kendileriyle bir yaşta, göğüsleri çıkmış genç kızlar ve dolu dolu kadehler vardır.

ELMALILI MEALİ :

33-MEMELERİ TOMURCUKLANMIŞ YAŞIT KIZLAR VAR

34-DOPDOLU KADEHLER VAR.

33 - Memeleri tomurcuklanmış yaşıt kızlar var.

34 - Dopdolu kadehler var.

tarihinde asiltürk tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Nisa:127=Kadınlar hakkında senden fetva istiyorlar. De ki: Onlar hakkında size fetvayı Allah veriyor. Kitapta, kendilerine (verilmesi) farz kılınanı vermediğiniz ve evlenmek istediğiniz yetim kızlara, zavallı çocuklara ve yetimlere âdil davranmanıza dair, size okunmakta olan âyetler de bunu açıklıyor. Ne hayır yaparsanız, şüphesiz Allah onu bilir.

Bu ayet açıkça sübyancılığın olduğunu gösteriyor,fazla söze gerek yok.Şimdi herşeyi geçtim ayet diyor ki;

âdil davranmanıza dair, size okunmakta olan âyetler de bunu açıklıyor

Buna göre Kur'an'da zavallı çocuklarla ilgili ayetler olması lazım.Eğer bu zavallı çocuklar mehire dahil değillerse,o ayetler hangileriymiş göstermeleri rica olunur?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayet şöyle;

Nisa:127=Kadınlar hakkında senden fetva istiyorlar. De ki: Onlar hakkında size fetvayı Allah veriyor. Kitapta, kendilerine (verilmesi) farz kılınanı vermediğiniz ve evlenmek istediğiniz yetim kızlara, zavallı çocuklara ve yetimlere âdil davranmanıza dair, size okunmakta olan âyetler de bunu açıklıyor. Ne hayır yaparsanız, şüphesiz Allah onu bilir.

Gördüğünüz gibi ''zavallı çocuklar'' da evlenmek istedikleri arasında sayılıyor.

Verilmesi farz kılınan şey meallerde miras olarak geçiyor fakat miras olamaz mehirdir.Çünkü miras kişi öldükten sonra eşine,çocuğuna kalır,buradakiler ise hem ölmemişler daha,dolayısıyla miras sözkonusu olamaz,ayrıca Müslümanlara helal kılınan kadınlar şunlardır;

Ahzab:50=Mehirlerini verdiğin eşlerini, Allahın sana ganimet olarak verdiği cariyeleri, seninle beraber hicret eden amcanın kızlarını, halalarının kızlarını, dayının kızlarını, teyzelerinin kızlarını ve Peygamber nikahlanmayı dilediği takdirde müminlerden ayrı, sırf sana mahsus olmak üzere kendisinin mehrini Peygambere hibe eden mümin kadını almanı helal kılmışızdır. Bir zorluğa uğramaman için; müminlerin eşleri ve cariyeleri hakkında onların üzerine neyi farz kılmış olduğumuzu bildirmiştik. Allah bağışlayandır, merhamet edendir.

Gördüğünüz gibi ayetlerde sayılanlar arasında kişinin evlenmediği takdirde mirasını hakedecek birileri yoktur.Miras akrabalara kalmaz,dolayısıyla burada bahsedilen hak mehirdir,o da ancak evlenilecek kadına verilir.

Sizlerin düşünceleri neler bu konuda?Açıkça çocuklarla evlenmenin meşru olduğu anlaşılmıyor mu bu ayetten?

Bu ayette yanlış anlamışsın Dark Pirinç.

Pedofiliyle falan alakası yok.

http://quran.com/4/127

And they request from you, [O Muhammad], a [legal] ruling concerning women. Say, " Allah gives you a ruling about them and [about] what has been recited to you in the Book concerning the orphan girls to whom you do not give what is decreed for them - and [yet] you desire to marry them - and concerning the oppressed among children and that you maintain for orphans [their rights] in justice." And whatever you do of good - indeed, Allah is ever Knowing of it.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yani benim çok da şeyimdeydi.

Ama meal orada.

Sen Türkçesindeki cümle bozukluğunu baz alıyorsun.

İngilizcesi bariz şekilde bölmüş anlamları.

Yetim kızlar için pedofili var.

Ama zavallı çocuklar için yok.

Zavallı çocuklar mehire tabi mi?Tabi.Yabancı mealler de çarpıtmalı olabilir ve bu İngilizcesi çarpıtmalı,ben bütün arapça kelimelere tek tek bakıyorum,aldığım meal doğru.

Link to post
Sitelerde Paylaş

6 yaşında evlenip 9 yaşında gerdeğe girdiğine dair sürüyle belge var ama 18 yaşında evlendiğine dair tek bir belge bile yok. Bunları bile bile nasıl 18 yaşında evlendiğini iddia edebiliyorsun?

Muhammedi ayşe işinden kurtardığını düşün diğerlerinden nasıl kurtaracaksın?

Anlamsız buluyorum..

Kişinin tek kusuru olsa görmezden gelirsin hadi diyelim kazadır yalandır vb..

Bu işlerin bu kadar karışmasının nedeni bu olaylar..

Ayşe Ebubekir vasıtasıyla intikamını almıştır..

Kıyamet sizin dediğiniz şekilde kopmayacaktır ama..

Müslüman aklı başında olanların vardıkları bir karar vardır yüzyıllar boyu..

islamı kadınlar yıkacak..demişler..

İşte filmin adı ..ayşenin intikamı?

kıyametin belirtileri yok ama kadınların ayak seslerini duyuyormusun?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sen ağzını bantlayacağına gözlerini bağla, üç nokta körler derneğine üye ol. Anca öyle noktalarsın! Neyi noktalıyorsun hey yavrum! Aç tavuk darı ambarında... Rüyasında... :lol:

Sana meydan okudum, bu ayette çocukla evlenme olmadığını kanıtla, iddiadan dönen kepaze olsun!

Buraya cevap yazacaktım ama neler yazılmış onlara bakayım sonra gerekirse konuya dahil olurum diye düşünmüştüm. Senin bu iddianı gördüm.

Çocukla evlenme olmadığını, kurandan; hemde sana daha önce ipucu verdiğim talak 4. ayetinden kanıtlarsam dediğini yapacağına şeref sözü verirmisin?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Talak/4-Kadınlarınızdan âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz, onların bekleme süresi üç aydır. Hamile olanların bekleme süresi ise, doğum yapmalarıyla sona erer. Kim Allah’a karşı gelmekten sakınırsa, Allah ona işinde bir kolaylık verir.

Çocukta iddet beklenmesinin sebebi tereddüt olduğu, tam emin olunamayan bir durum olduğu içindir. Senin dediğin gibi olsa, adetten kesilen kadınlar içinde iddet olmaması lazımdı ama var, çünkü emin olmak, tereddüt etmemek gerekiyor. Henüz iddet görmemiş demekle hem hastalığı, hem de çocuğun yaşının küçük olması dolayısıyla adet görmemesini de kapsıyor. Boşluk bırakılmamış yani.

Hevesiniz kursağınızda kalacak. talak 4 .ayetle sizin yanlışınızı örneklerle ispat edeceğim. Bakalım o zaman neler yazabileceksiniz?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Seninle tartışmama gerek yok.

Sen zararsız müslümanlardansın. İnanmak istiyorsan istediğine inanabilirsin. Eğer kuranın açık bir kitap olsaydı her yöne çekilmezdi. Sen kendine göre çekiyorsun. Ben de anlatıldığı şekliyle anlıyorum. Çünkü Kuran gerçekte benim anladığım şekilde olayları anlatsa da virgül vs ile oynamana izin verebiliyor. NErede apaçık kitap?

Gerçeklere inanmak için inanç gömleğini önce çıkarman gerekir. Eğer tüm iddiaları somut değerlendirir ve sonra o gömleği tekrar giymek istersen sana söylenecek birşey olmaz.

Tartışmaya gerek yoksa ne demeye buraya yazıyorsunki? Kuran aklı olan fakat akıl ölçeği aynı olmayanlarada hitap ediyor. Bu yüzden farklı anlamalar normal. Herkes anladığından mesul. Bunu anlayabilirmisin?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Peygamberinde almış, halifelerde, diğer müslümanlarda ve hala da alıyorlar. Ortada müslümanların kendi eliyle yazdığı tarihi belgeler var. Varsa itirazın git onlarla paylaş kozunu.

Halifeleri ispatlayamazsında, peygamberin küçük kızlarım aldığını rivayetlere sığınmadan bir ispatlasana yiğit. Kuranda varmı bu bilgi. Çünkü, islamdan konuşabilmen için kurandan konuşman gerek. Peygamber dışındaki şahıslar ise islama tabi olsalar bile islamın kendisi değildir. Bu nedenle, tabilerin yanlışını islama yükleyemezsin. Önce bunu bilmen gerekir. Buyur, kurandan göster bakalım iddianda doğruysan.

Ama, çok gerekli gördüğün rivayetleri can simidi olarak kullanamazsın.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran'da namazın nasıl kılınacağına dair ayrıntılar bulunmaz. Sadece Kuran diyenler, peygamberimizin önemsiz ve gereksiz olduğunu ima edenler nasıl namaz kılıyor acaba?

Kuranda namaz dahil hiç bir şey eksik değildir. Sen bulamamışsan yada bulma gereği duymamışsan bilmeden konuşma. Ayrıca, sadece kuran diyenler, hiç bir zaman peygamberi önemsemezlik ve gereksiz görmezler. İftira atma. Çünkü sadece kurancılar; peygambere iman edilmezse, iman edilmemiş olunacağını ve dinden çıkılacağını herkesten iyi bilirler.

Aksine, güya peygamberi savunan ve onun hadis ve sünetlerine uyduklarını iddia edenler, Peygamberce yazdırılıp, derlenmeyen ve Allah tarafından da korunmayan hadis iddialarına inananlar peygamber ve Allah'a ihanet etmiş olurlar.

Peygamber, hadislerini yazdırmayı bilmiyormuydu? Allah peygamberin hadislerini korumayı bilmiyormuydu? Böyle bir durum istenseydi, kuran gibi onlarda kitaplaştırılarak korunurdu değilmi?

Ama, istenmemiş ve böyle bir durumda yoktur. Peki Allah'ın ve peygamberin istemediği yapmadığı, hadis kaynağını, hadis derleyiciler hangi hakla yapmaya kalkıştılar. Sahih kaynak diyerek insanları kandırdıkları kaynaklarında yüzbinlerce, salak, saçma, sapık hadis iddiaları var. Bunlar bu konuda o kadar ileriye gitmişlerki, birbiriyle çelişen rivayetleri bile hadis diye yazmışlar.

İşte peygamber bu durumların olduğunu bildiği için hadis derlemedi. O derlemedi, Allah'ta bunu istemedi. O halde peygamber ve Allah'a karşı gelen bu hadis derleyicileri münafık olmuyormu? Onlara inanan da nasıl bir hataya düştüğünü akıl edemiyormu?

Herkes aklını kullansın da gerçekleri görsün artık.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...