Jump to content

Dünya nerededir?


Recommended Posts

Dunya evrenin bunyesinde, icindedir. O yuzden evren ile dunya arasinda bir mesafe yoktur. Cunku evrenin disinda degil, bunyesinde/icindedir.

iki nokta arasında daima mesafe vardır meselenin içlikle dışlıkla alakası yoktur.böbreğin ve burununun ucu üzerinde iki nokta olsun arada uzaklık yokmu içlik dışlık ne alaka

son olarak bir örnek

senin beyninin ve vucudunun birde ikisi arasındakilerin sahibi vardır

denilse ikisi arasında mesafe yoktur demek hezeyandır bir kere ne alaka ayrıca doğrusu da belli bir mesafe yoktur olmalıydı çünkü iki nokta yada paralel doğru değil boyutları olan bir şeyden bahsediyoruz ama beyin üzerinde bir nokta vucudun mesela burun bölgesinde bir nokta arasında mesafe vardır bu ikisi arasında birşeyler de mevcuttur

gelelim

o göklerin yerin ve ikisi arasındakilerin sahibidir cümlesine bu cümlede mesafe yok mesafe üzerinde ilk iletide yanlış yapıldığı sonrada yanlışta ısrar edildiği için durdum

ayette yerlerin göklerin ikisi arasında olan ''canlıların'' sahibinin olduğu anlatılıyor..

beyninin ve vucudunun birde ikisi arasındakilerin sahibi vardır

yani beynin vucüdunun sahibi vardır ikisi arasındaki tek hücreli canlıların yani mikropların mesela sahibi vardır

yok içle dış arasında mesafe yokmuş yok dünyayı düz sanıyormuş falan sırf başka bir inancı yüceltmek adına ayetle alakasızca atıp tutmak diğer inancı karalamak için

yakışmıyor

tarihinde bedreddin tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 52
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

1400 yıl önce insanlar uzayı evreni nerden bilsin dünyayı düz zannediyorları dağların düz olan dünya sallanmasın diye olduğunu sanıyorlardı 16:15 - Allah, yeryüzü sizi sarsmasın diye oraya sabit dağlar yerleştirdi. 21:31 Yeryüzünde, insanlar sarsılmasın diye sabit dağlar yarattık, gökyüzünü düz olan dünya üzerinde aynı yeryüzü gibi düz bir tabaka sanıyorlardı

31:10 -O, gökleri direksiz yarattı, onları görüyorsunuz. Yeryüzüne de sizi çalkalar diye ağır baskılar (sabit ve büyük dağlar) bıraktı. yani gökyüzünü bir şemsiye gibi düşünüyorlardı ama şemsiyenin sapı yani direği yoktu buda onlar için bir mucizeydi aynı ayette dağların dünyanın çalkalanmaması için ağır baskı yapsın diye oluştuğunu sanıyorlardı. ancak biliyoruzki dağlar tektonik hareketler sonucunda oluşur ve depremi engellemediği gibi dağlık bölgelerde daha çok deprem olur.

50:7 - Yeri de nasıl uzatmış, üzerine sabit dağlar oturtmuşuz . bu ayette de dünyanın düz olduğu sanıları çok açık bir şekilde görülüyor

.

25:45 - Rabbinin gölgeyi nasıl uzatmakta olduğunu görmedin mi? Dileseydi onu elbet hareketsiz de kılardı. Sonra biz güneşi, ona (gölgeye) delil kılmışızdır.bu ayette cahilliğin sınırları zorlanmış : )

18:86 - Nihayet güneşin battığı yere vardığı zaman, güneşi, kara bir balçıkta batıyor buldu. Bir de bunun yanında bir kavim buldu. bu ayette dünyanın düz zannedilmesinin kesin kanıtıdır.

bütün bu ayetlere baktığımızda o zamanki insanların kesinlikle yeryüzünü tepsi gibi dümdüz ve gökyüzünüde onun üstünde direksiz şemsiye gibi zannettiğini anlıyoruz bu çerçevede kuranın insan yapımı olduğu çok net ve kesin şekilde ortaya çıkıyor.

tarihinde FREE MAN tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Meryem 65. O, göklerin, yerin ve ikisi arasında bulunanların Rabbidir.

Arz, yani dünya nerededir? gökyüzünün, yani uzay'ın içinde midir, yoksa dışında mıdır? Şimdi, ''bu ne biçim bir sorudur'' demeyin. Bu, çok önemli bir sorudur. Eğer dünya uzay'ın içinde ise uzayla arasında bir mesafe yok demektir. Fakat Kuran'a göre ikisinin arasında mesafe ( yani açıklık) vardır.

Mesela siz bir otobüsün içinde olsanız, otobüsle sizin bir aranız olur mu? Dünya ile gökyüzünün arası neden olsun?

meryem 65.Semaların,

kurana göre sema 7 kattır.yakın sema yıldızlarla döşenmiştir.

yeryüzünün

dünya ve üzerinde bulunan herşey.

ve ikisinin arasındakilerin Rabbidir.

her ikisinin arası bir noktadan bir nokta değil, her yer demek oluyor.dünya uzayın içindedir.bildiğimiz uzaydan farklı uzaylar vardır.bu uzaylar dünyanın her tarafında olduğuna göre ayet bütünde dünya ve tüm semaların rabbinin allah olduğunu belirtmektedir.

Öyleyse O'na kul ol! O'nun kulluğunda sabırlı ol! O'nun İsmi'yle isimlendirilen (bir kimse) biliyor musun?

Link to post
Sitelerde Paylaş

''Yedi kat gök ve yedi kat yer, sudaki Brahmandan meydana geldi. Brahmanizm dinine bağlı olanların,kutsal kitaplarında bu şekilde yazar

peki kuranda ne yazar İsra-44.Yedi gök, yer ve bunların içinde bulunanlar Allahı tespih ederler.

Kuranın nerelerden etkilenilerek yazıldığını çok açık ve net bir şekilde görüyoruz

Link to post
Sitelerde Paylaş

eski inanışlarda göğün 7 katında neler var :

1.katı :yıldızlar

2.katı :ay

3.katı :merkür

4.katı : venüs

5.katı : güneş

6.katı :mars

7.katı :satürn

7. katın üstünde tahtında tanrı

kuran :

İsra-44.Yedi gök, yer ve bunların içinde bulunanlar Allah’ı tespih ederler.

37:6 - Gerçekten biz dünya göğünü (o yakın göğü) bir zinetle, yıldızlarla süsledik.

69: 17-Melek de kenarları üzerindedir ve üstlerinde o gün Rabbinin Arş'ını sekiz melek taşır.

tarihinde FREE MAN tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

12:43 - Bir gün melik (hükümdar) dedi ki: "Ben rüyamda yedi cılız ineğin yedi semiz ineği yediğini ve yedi yeşil başakla yedi kuru başak görüyorum. Ey ileri gelenler! Siz rüya tabir edebiliyorsanız benim bu rüyamın tabirini bana bildirin."

12:47 - Dedi ki: "Yedi sene eskisi gibi ekeceksiniz, biçtiklerinizi başağında bırakınız, biraz yiyeceğinizden başka. "

tarihinde FREE MAN tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

1400 yıl önce insanlar uzayı evreni nerden bilsin dünyayı düz zannediyorları dağların düz olan dünya sallanmasın diye olduğunu sanıyorlardı 16:15 - Allah, yeryüzü sizi sarsmasın diye oraya sabit dağlar yerleştirdi. 21:31 Yeryüzünde, insanlar sarsılmasın diye sabit dağlar yarattık, gökyüzünü düz olan dünya üzerinde aynı yeryüzü gibi düz bir tabaka sanıyorlardı

31:10 -O, gökleri direksiz yarattı, onları görüyorsunuz. Yeryüzüne de sizi çalkalar diye ağır baskılar (sabit ve büyük dağlar) bıraktı. yani gökyüzünü bir şemsiye gibi düşünüyorlardı ama şemsiyenin sapı yani direği yoktu buda onlar için bir mucizeydi aynı ayette dağların dünyanın çalkalanmaması için ağır baskı yapsın diye oluştuğunu sanıyorlardı. ancak biliyoruzki dağlar tektonik hareketler sonucunda oluşur ve depremi engellemediği gibi dağlık bölgelerde daha çok deprem olur.

50:7 - Yeri de nasıl uzatmış, üzerine sabit dağlar oturtmuşuz . bu ayette de dünyanın düz olduğu sanıları çok açık bir şekilde görülüyor

.

25:45 - Rabbinin gölgeyi nasıl uzatmakta olduğunu görmedin mi? Dileseydi onu elbet hareketsiz de kılardı. Sonra biz güneşi, ona (gölgeye) delil kılmışızdır.bu ayette cahilliğin sınırları zorlanmış : )

18:86 - Nihayet güneşin battığı yere vardığı zaman, güneşi, kara bir balçıkta batıyor buldu. Bir de bunun yanında bir kavim buldu. bu ayette dünyanın düz zannedilmesinin kesin kanıtıdır.

bütün bu ayetlere baktığımızda o zamanki insanların kesinlikle yeryüzünü tepsi gibi dümdüz ve gökyüzünüde onun üstünde direksiz şemsiye gibi zannettiğini anlıyoruz bu çerçevede kuranın insan yapımı olduğu çok net ve kesin şekilde ortaya çıkıyor.

Şimdiki özgür adam ne bilsin Kuran'ın ne anlatmak istediğini...

Bilim bilim der, dağların depremleri abzorbe ettiğine inanmak istemez. Volkanik depremlerle diğer deprem çeşidini karıştırıp depremlerin genelde dağlık bölgelerde olduğunu sanır...

Çünkü egede bir sürü dağ vardır dimi...

Link to post
Sitelerde Paylaş

''Yedi kat gök ve yedi kat yer, sudaki Brahmandan meydana geldi. Brahmanizm dinine bağlı olanların,kutsal kitaplarında bu şekilde yazar

peki kuranda ne yazar İsra-44.Yedi gök, yer ve bunların içinde bulunanlar Allahı tespih ederler.

Kuranın nerelerden etkilenilerek yazıldığını çok açık ve net bir şekilde görüyoruz

kuran hz ademden beri peygamberlerin allahın dinini anlattığı varken,yok brahmandan alındı,yok sümerden çalındı söylemleri komedi yahu.brahmanizm nereden geldi.zeusmu gönderdi o inancı.

Link to post
Sitelerde Paylaş

meryem 65.Semaların,

kurana göre sema 7 kattır.yakın sema yıldızlarla döşenmiştir.

yeryüzünün

dünya ve üzerinde bulunan herşey.

ve ikisinin arasındakilerin Rabbidir.

madem öyleyse diyer tarfları kim bir başka allahmı allahlarmı var bizmi bilmiyoruz yoksa:)

Link to post
Sitelerde Paylaş

quote name='dindarsurpriz' timestamp='1334565045' post='844479']

meryem 65.Semaların,

kurana göre sema 7 kattır.yakın sema yıldızlarla döşenmiştir.

yeryüzünün

dünya ve üzerinde bulunan herşey.

ve ikisinin arasındakilerin Rabbidir.

madem öyleyse diyer tarflarları kim yartmış bir başka allahmı allahlarmı var bizmi bilmiyoruz yoksa:)

kim yartmış demek istedim

Link to post
Sitelerde Paylaş

quote name='dindarsurpriz' timestamp='1334565045' post='844479']

meryem 65.Semaların,

kurana göre sema 7 kattır.yakın sema yıldızlarla döşenmiştir.

yeryüzünün

dünya ve üzerinde bulunan herşey.

ve ikisinin arasındakilerin Rabbidir.

madem öyleyse diyer tarflarları kim yartmış bir başka allahmı allahlarmı var bizmi bilmiyoruz yoksa:)

kim yartmış demek istedim

diğer taraflardan kastın ney,dünya ve yedikat semadan sonra diğer taraflarmı kaldıki.

Link to post
Sitelerde Paylaş

iki nokta arasında daima mesafe vardır meselenin içlikle dışlıkla alakası yoktur.böbreğin ve burununun ucu üzerinde iki nokta olsun arada uzaklık yokmu içlik dışlık ne alaka

son olarak bir örnek

senin beyninin ve vucudunun birde ikisi arasındakilerin sahibi vardır

denilse ikisi arasında mesafe yoktur demek hezeyandır bir kere ne alaka ayrıca doğrusu da belli bir mesafe yoktur olmalıydı çünkü iki nokta yada paralel doğru değil boyutları olan bir şeyden bahsediyoruz ama beyin üzerinde bir nokta vucudun mesela burun bölgesinde bir nokta arasında mesafe vardır bu ikisi arasında birşeyler de mevcuttur

gelelim

o göklerin yerin ve ikisi arasındakilerin sahibidir cümlesine bu cümlede mesafe yok mesafe üzerinde ilk iletide yanlış yapıldığı sonrada yanlışta ısrar edildiği için durdum

ayette yerlerin göklerin ikisi arasında olan ''canlıların'' sahibinin olduğu anlatılıyor..

beyninin ve vucudunun birde ikisi arasındakilerin sahibi vardır

yani beynin vucüdunun sahibi vardır ikisi arasındaki tek hücreli canlıların yani mikropların mesela sahibi vardır

yok içle dış arasında mesafe yokmuş yok dünyayı düz sanıyormuş falan sırf başka bir inancı yüceltmek adına ayetle alakasızca atıp tutmak diğer inancı karalamak için

yakışmıyor

Iki nokta derken, evrenin noktasini neye gore belirliyorsun?

Alani belirlenmisler icin dedigin gecerlidir. Bobrek ve burunun mustakil var olan varlik olarak biyolojik ve tibbi sinirlarini belirliyebilirsin. Evrenin siniri neresi?

Benim beynimin ve vucudumun kisaca insanoglu turu biri olarak mustakil var olan varligin sahibi benim.

Uzun lafa gerek yok. Sen bana once evrenin noktasini goster.

Kimse kimsenin sahibi degildir. Her bir mustakil var olan varlik kendine ait ve kendinden sorumludur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet, Dark Prince çok güzel demiş: Gök diye bir şey yok.

Şuara 185-187. ..... Eğer doğru sözlü isen göğün bir parçasını üstümüze düşür" dediler.

O zamanki insanlara göre gök yere düşebilecek bir şeydi. Aslında yere düşebilecek bir gök yoktu.

Gündüz gördüğümüz mavi renkli gök, en kısa dalga boylu güneş ışınlarının atmosferin üst tabakalarındaki gaz ve toz parçacıkları tarafından etrafa saçılmaları sonucu oluşur. Gece olduğu zaman ise atmosfere giren güneş ışınları olmadığı için atmosferin ötesindeki karanlık uzayı görürüz. Uzay boşluğu neden karanlık? Karanlık olmasının nedeni uzay boşluğunda güneş ışınlarını kıracak gazların yani havanın olmamasıdır. Yani neymiş, birbirinin üzerine sarılarak, dolanarak giydirilen sonra da birbirlerinin üzerinden sıyrılarak soyularak çıkarılan bir gece ve gündüz yokmuş.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...