Jump to content
b213hs5fn2skx-m3

4 dil bilen, çift masterlı imam !

Recommended Posts

Kılıç Ali Paşa Camii imamı Selman Okumuş, farklı bir imam portresi çiziyor. 4 dil bilen Okumuş, hutbelerde i-Pad kullanıyor. Teknolojiyi yakından izliyor. Çift 'master'lı. Cübbeyle de takım elbisesiyle de çok şık..

Teknolojiyi yakından izliyor. Hutbelerde tablet bilgisayar kullanıyor. Kendisine ait bir internet sitesi ve bir de twitter hesabı var. Takım elbiselerini, parfümünü özenle seçiyor, bisiklete biniyor. Her daim özenli. Mesleğe başlamadan önce lisan öğrenmek ve imamlık sonrası da uluslararası davetlerde Kur'an okumak için Bosna Hersek, Makedonya, Hırvatistan, Türkmenistan, Ukrayna, Almanya, Slovenya, Amerika, Mısır, Malezya, Singapur, Bulgaristan ve daha pek çok ülkeye gitti.

http://www.haber7.com/guncel/haber/879291-4-dil-bilen-cift-masterli-imam

***********************

ADAMA BAK CAMİ İMAMI DEĞİL , BİRLEŞMİŞ MİLLETLER BARIŞ ELÇİSİ SANKİ.

BU KADAR AYRINTILI BİLGİ VERMİŞKEN;

BU DEĞİRMENİN SUYU NERDEN GELİYOR ? ONU DA YAZIVEREYDİNİZ TAM OLACAKMIŞ

tarihinde b213hs5fn2skx-m3 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kılıç Ali Paşa Camii imamı Selman Okumuş, farklı bir imam portresi çiziyor. 4 dil bilen Okumuş, hutbelerde i-Pad kullanıyor. Teknolojiyi yakından izliyor. Çift 'master'lı. Cübbeyle de takım elbisesiyle de çok şık..

Teknolojiyi yakından izliyor. Hutbelerde tablet bilgisayar kullanıyor. Kendisine ait bir internet sitesi ve bir de twitter hesabı var. Takım elbiselerini, parfümünü özenle seçiyor, bisiklete biniyor. Her daim özenli. Mesleğe başlamadan önce lisan öğrenmek ve imamlık sonrası da uluslararası davetlerde Kur'an okumak için Bosna Hersek, Makedonya, Hırvatistan, Türkmenistan, Ukrayna, Almanya, Slovenya, Amerika, Mısır, Malezya, Singapur, Bulgaristan ve daha pek çok ülkeye gitti.

http://www.haber7.com/guncel/haber/879291-4-dil-bilen-cift-masterli-imam

***********************

ADAMA BAK CAMİ İMAMI DEĞİL , BİRLEŞMİŞ MİLLETLER BARIŞ ELÇİSİ SANKİ. BU KADAR AYRINTILI BİLGİ VERMİŞKEN;

BU DEĞİRMENİN SUYU NERDEN GELİYOR ? ONU DA YAZIVERSEYDİNİZ TAM OLACAKMIŞ

Böyle güzel bişeye ancak böyle saçma bir soru sorulabilirdi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlk anda bende DIESEL gibi tepki verecektim ama sadece Kuran okumak için şehirden şehire gitmez pek kimse.

Altında tarikatçilik olayı gibi birşey olabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Böyle güzel bişeye ancak böyle saçma bir soru sorulabilirdi

Böyle güzel bir şey dediğin saçmalığını geçersek.Benim sorduğum sorunun saçmalığı hakkında belirttiğin fikir sonuna kadar doğru galiba. Ben haberi okuyunca imamların maaşlarının asgari ücret falan olduğunu düşünüp ona göre yorum yaptım. Nerden bileyim adamların yerin 500 metre altında 12 saat ağır şartlarda çalışan maden işçilerinden 3 kat fazla maaş aldığını !

5tghu.jpg

Böyle bir durumda benim sorum gerçekten saçma olmuş ekmek elden su gölden yaşayıp üstüne bir de devletten 2000-2500 TL. maaş alan birisi dünya turu yapmasın da kim yapsın değil mi ?

tarihinde b213hs5fn2skx-m3 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Böyle güzel bir şey dediğin saçmalığını geçersek.Benim sorduğum sorunun saçmalığı hakkında belirttiğin fikir sonuna kadar doğru galiba. Ben haberi okuyunca imamların maaşlarının asgari ücret falan olduğunu düşünüp ona göre yorum yaptım. Nerden bileyim adamların yerin 500 metre altında 12 saat ağır şartlarda çalışan maden işçilerinden 3 kat fazla maaş aldığını !

5tghu.jpg

Böyle bir durumda benim sorum gerçekten saçma olmuş ekmek elden su gölden yaşayıp üstüne bir de devletten 2000-2500 TL. maaş alan birisi dünya turu yapmasın da kim yapsın değil mi ?

Niye bilip bilmeden konuşuyorsun, torba dolsun diyemi ?

aileden varlıklı olmazmı adam 4 dil öğrenmiş.İyi bir eğitim almış genç biri

ama sizin beyin farklı çalıştığı için hep bir açık arama peşinde olduğunuzdan normal böyle düşünmeniz

düşünce sisteminiz böyle çünkü.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Niye bilip bilmeden konuşuyorsun, torba dolsun diyemi ?

aileden varlıklı olmazmı adam 4 dil öğrenmiş.İyi bir eğitim almış genç biri

ama sizin beyin farklı çalıştığı için hep bir açık arama peşinde olduğunuzdan normal böyle düşünmeniz

düşünce sisteminiz böyle çünkü.

Aileden zengin, lüks yaşayan biri Allah rızası için ülke ülke dolaşıp dua okumaz kardeşim. Kendini Allah'a adayan biri böyle yaşamaz zaten, marka takılmaz öncelikle, değil mi?

Adamın her şeyi marka, her şeyi imaj...

Kafa mı buluyorsun sen bizimle?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu maaşlar yanlış,il müftüsü 4 civarı,ilçe müftüsü 3500 civarı alıyor.

çok alıyorlar.bir iş yaptıkları yok.imamlar en azından çalışıyor.isteyerek yada istemeyerek.adaletli bir maaaş sistemi erekir.dindende haberi yok bunların.peygamberin malı mülkümü vardı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Böyle güzel bir şey dediğin saçmalığını geçersek.Benim sorduğum sorunun saçmalığı hakkında belirttiğin fikir sonuna kadar doğru galiba. Ben haberi okuyunca imamların maaşlarının asgari ücret falan olduğunu düşünüp ona göre yorum yaptım. Nerden bileyim adamların yerin 500 metre altında 12 saat ağır şartlarda çalışan maden işçilerinden 3 kat fazla maaş aldığını !

5tghu.jpg

Böyle bir durumda benim sorum gerçekten saçma olmuş ekmek elden su gölden yaşayıp üstüne bir de devletten 2000-2500 TL. maaş alan birisi dünya turu yapmasın da kim yapsın değil mi ?

Birde bu çalışanların ülkedeki toplam sayısı ne kadar, onu da ekleyiver, lütfen.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yanlış hatırlamıyorsam geçen sene kur'an ı bitirip sonra da atatürk e dua ettirmişti.kafamda öyle kalmış.

Elbette, ne de olsa laik, tagut Turkiye Cumhuriyeti devleti tarafindan seriatci, hilafetci duygulari bastirmak amaciyla kurulan (!) %100 T.C. tarafindan denetlenen Diyanet islerinde calisiyor..!

Zaten siz hakiki Muslumanlara gore Diyanet kufre hizmet ettiginden kafir, hatta munafik, olmuyor mu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Birde bu çalışanların ülkedeki toplam sayısı ne kadar, onu da ekleyiver, lütfen.

*(Geçici işçi-memur mevsimlik kadrolar ve extra organizasyonlar için ücret karşılığı çalışanlar dahil değildir)*

2000 75.433

2001 76.044

2002 74.374

2003 74.114

2004 71.693

2005 80.299

2006 79.810

2007 84.195

2008 83.033

2009 81.851

2010 84.157

2011 87.425

2012 +3000 kişilik daha kontenjan açıldı*

5u3js.jpg

tarihinde b213hs5fn2skx-m3 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
hakaik-i imaniye ve esasat-ı Kur'aniye, resmî bir şekilde ve ücret mukabilinde dünya muamelatı suretine sokulmaz; belki bir mevhibe-i İlahiye olan o esrar, hâlis bir niyet ile ve dünyadan ve huzuzat-ı nefsaniyeden tecerrüd etmek vesilesiyle o feyizler gelebilir

Mektubat ( 70 )

anladığınız kadarı yeter...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ha bi de bu vardı..

Bence memuriyete veya imarete giren, yalnız hamiyet ve hizmet için girmelidir. Yoksa yalnız maişet ve menfaat için girse, bir nevi çingenelik eder. {*: Ey memurlar, Eski Said'in kırkbeş sene evvel söylediği bu sözünden gücenmeyiniz.}

Münazarat ( 39 )

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

*(Geçici işçi-memur mevsimlik kadrolar ve extra organizasyonlar için ücret karşılığı çalışanlar dahil değildir)*

2011 87.425

2012 +3000 kişilik daha kontenjan açıldı*

Bu 90bin kişiden kaç kişi hangi maaşı alıyor, bunu sormak istemiştim. Örneğin, kaç baş vaiz, kaç baş imam, kaç lise mezunu imam...

Bütün bunları çarpıp toplamda ne kadar aylık maaş alıyorlar onu hesaplayacaktım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Böyle güzel bir şey dediğin saçmalığını geçersek.Benim sorduğum sorunun saçmalığı hakkında belirttiğin fikir sonuna kadar doğru galiba. Ben haberi okuyunca imamların maaşlarının asgari ücret falan olduğunu düşünüp ona göre yorum yaptım. Nerden bileyim adamların yerin 500 metre altında 12 saat ağır şartlarda çalışan maden işçilerinden 3 kat fazla maaş aldığını !

5tghu.jpg

Birde islamda ruhban sınıfı yoktur her şey allah rızası için yapılır derler. Bırak ruhban sınıfını diyanet nerdeyse devasa bir KİT olmuş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...