bedreddin 0 Oluşturuldu: Haziran 28, 2012 Raporla Share Oluşturuldu: Haziran 28, 2012 1- Hesap gününde Allahtan başkası şefaat edebilir mi?Edemez / Bakara-48: Kimsenin kimseden faydalanamayacağı, kimseden bir şefaat kabul edilmeyeceği, kimseden bir fidye alınmayacağı ve yardım görülmeyeceği günden korunun. Edebilir/ Meryem-87: Rahmanın katında söz almış olanlardan başkaları şefaat hakkına sahip olmayacaklardır. yukarıdaki yazı ateizmorg tan alıntıdır aslında sorunun cevabı basit şefaat yalnız Allah ın izniyle olacağından sonuç olarak Allah tan başka şefaatçi yok eğer Ondan izinsiz bağımsız şefaat eden birini bulsaydınız iddia geçerli olurdu itirazı olan.. Link to post Sitelerde Paylaş
Q.N. 0 Haziran 28, 2012 gönderildi Raporla Share Haziran 28, 2012 gönderildi Bu çelişkili ayetlerden bizi haberdar etmekten başka birşey yapmamışsınki kimse edemez demiş sonra izin verdikleri demiş çeliş.şefaat ateistlerin şefaatle ne işi varki itiraz bekliyosun Link to post Sitelerde Paylaş
kirec 0 Haziran 28, 2012 gönderildi Raporla Share Haziran 28, 2012 gönderildi allah vicdandır diyesim geliyor... insanın hesabını en güzel kendisi sorar... kendi vicdanından başkası insana gerçek doğru bir hüküm veremez... eğer vicdanen kendini suçlu buluyorsa ona kimsenin yardımı şefaati fayda vermez... eğer vicdanıyla kendini haklı çıkarabiliyorsa başkasının ne dediği artık önemli değildir... yargılamada en geçerli yardım şefaat vicdanınki oluyor... Link to post Sitelerde Paylaş
bedreddin 0 Haziran 28, 2012 gönderildi Yazar Raporla Share Haziran 28, 2012 gönderildi Bu çelişkili ayetlerden bizi haberdar etmekten başka birşey yapmamışsınki kimse edemez demiş sonra izin verdikleri demiş çeliş.şefaat ateistlerin şefaatle ne işi varki itiraz bekliyosun sonuç yalnızca Onun izin verdikleri şefaat ediyor...yani bir şefaatçi var. başka yok.böyle olunca çelişkide yok Link to post Sitelerde Paylaş
Q.N. 0 Haziran 28, 2012 gönderildi Raporla Share Haziran 28, 2012 gönderildi sonuç yalnızca Onun izin verdikleri şefaat ediyor...yani bir şefaatçi var. başka yok.böyle olunca çelişkide yok yada şöyle mana çıkarabiliriz söz verilenler olacak ama boşa konuşacaklar onlarınkide kabul edilmeyecek Link to post Sitelerde Paylaş
katalan 0 Haziran 28, 2012 gönderildi Raporla Share Haziran 28, 2012 gönderildi Bir öyle söylemiş bir böyle söylemiş. Muhammed günün ihtiyacına, ruh haline göre ayetleri indirmiş. Kızdığı bir gün aşağıdakini söylemiş, sonra kendisini konumlandırmak istediği bir gün de daha aşağıdakileri söylemiş Bakara 123- Kimsenin kimse namına bir şey ödemeyeceği, hiç kimseden fidye alınmayacağı, kimseye şefaatin yarar sağlamayacağı ve hiç kimsenin hiçbir taraftan yardım göremeyeceği günden sakının. Taha 109- O gün, kimse şefaat edemez. Ancak Rahman olan Allah’ın izin verdiği ve sözünden hoşlandığı kimse şefaat eder. Meryem 87- Rahman olan Allah’ın nezdinde söz ve izin alanlardan başkası şefaat edemez. Link to post Sitelerde Paylaş
kozmopolit 0 Haziran 28, 2012 gönderildi Raporla Share Haziran 28, 2012 gönderildi Muhammed kendisi de tam bilmiyormuş. Ben de olsam bilmediğim bir konu hakkında kesin olmayan "şöyle de olabilir, böyle de olabilir" anlamına gelecek ifadeler kullanırdım. Bunu falcılar da böyle yapıyor. Gayipten haber vermek kolay mı ki.. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts