Jump to content

NASIL OLUYORDA AKIL, DOĞRUYU YANLIŞ, YANLIŞI DOĞRU GÖREBİLMEKTEDİR..


Recommended Posts

Asalanım muhatap oldun da cevap mı veremedik,,,,kafadan konuşarak kendini kandırma herzaman yaptığınız işi...

Sana uğurlar olsun, varsa senden daha ileri olanlar, sorularım orada duruyor..ben de buradayım saat 5 e kadar ...

Sen neye cevap verebilirsin ki? Sen fazla düşünme, bak şeytan vesvese verir sonra. Günaha münaha girersin, ne olur, ne olmaz. Düşünmek, düşünmekten korkmayanların işidir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 606
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

. Günaha münaha girersin, ne olur, ne olmaz.

Düşünmekle günaha gireceğini zanneden sağduyum benim....

İstersen müftüden sor,,düşünüyorum günaha girdim mi diye olmaz mı?

Doğru bildiklerini bir tarafa

Bilmediklerin bir tarafa koy...

Sonra aktarma yap....

Neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmeden, kendi kral zanneden ancak şeytanın oyuncağı olur...Şekilde görüldüğü gibiii

Link to post
Sitelerde Paylaş

Düşünmekle günaha gireceğini zanneden sağduyum benim....

İstersen müftüden sor,,düşünüyorum günaha girdim mi diye olmaz mı?

Doğru bildiklerini bir tarafa

Bilmediklerin bir tarafa koy...

Sonra aktarma yap....

Neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmeden, kendi kral zanneden ancak şeytanın oyuncağı olur...Şekilde görüldüğü gibiii

Sana en iyisi Kuran'dan bir alıntı yaparak cevap vereyim: "Bu topluma ne oluyor ki, neredeyse hiçbir sözü anlamıyorlar!"

Üçüncüsü ; Ateist arkadaşlarımız kendi soruları yerine, bize şeytanın telkinlerini söylüyorlar...Bilmeden Onun avukatlığına soyunuyorlar...

Düşünüp de sorular sormayı şeytanın telkini sanan birisine laf anlatılır mı?

Kuran düşünmeyi emreder demiştin. İyi, eyvallah, madem emreder, hemen düşünelim. Düşündüm taşındım, Kuran'ın palavra olduğuna, Muhammed'in sadece kendi amaçları için yazdığına kanaat getirdim. Bu durumda Kuran ne buyuruyor?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Müftüden sordun mu, düşününce günahkar olunup olunmaycağını öğren de yarın görüşürüz..Arkadaşım..

Bu yanlış bilgilerle siz nereye gidersiniz Allah bilir ama ben evime gidiyorummm..

Yarın sabah burdayım İnş....

Yanlışları doğruları bir tahlil et ki,,,sağ duyu mu sol duyumu neler bulursun aklında tabii ki yüreğin de cesaret varsa bu iş olur...

Yoksa heyhat..... İyi akşamlar..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Serdaar, on 22 Ağustos 2012 - 11:08 ÖÖ, said:

Üçüncüsü ; Ateist arkadaşlarımız kendi soruları yerine, bize şeytanın telkinlerini söylüyorlar...Bilmeden Onun avukatlığına soyunuyorlar...

Düşünüp de sorular sormayı şeytanın telkini sanan birisine laf anlatılır mı?

Kuran düşünmeyi emreder demiştin. İyi, eyvallah, madem emreder, hemen düşünelim. Düşündüm taşındım, Kuran'ın palavra olduğuna, Muhammed'in sadece kendi amaçları için yazdığına kanaat getirdim. Bu durumda Kuran ne buyuruyor?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Düşünüp de sorular sormayı şeytanın telkini sanan birisine laf anlatılır mı?

Kuran düşünmeyi emreder demiştin. İyi, eyvallah, madem emreder, hemen düşünelim. Düşündüm taşındım, Kuran'ın palavra olduğuna, Muhammed'in sadece kendi amaçları için yazdığına kanaat getirdim. Bu durumda Kuran ne buyuruyor?

Şeytanın sana telkinlerini nasıl yutturduğunu, itiraf etmişsin....Düşünmeden, düşündüm diyorsun, taşınmadan taşındım diyorsun....Sonra da koca bir yalan söylüyorsun.....Ama hala ayık mıyorsun....

Ama sekerat vaktinde Azrail sana günaydın diyecek, bakalım O zaman kendini kandırmanın ne demek olduğunu iyice anlarsın..

Sayduyusuz sağduyum,,,,,Günaydın

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şeytanın sana telkinlerini nasıl yutturduğunu, itiraf etmişsin....Düşünmeden, düşündüm diyorsun, taşınmadan taşındım diyorsun....Sonra da koca bir yalan söylüyorsun.....Ama hala ayık mıyorsun....

Ama sekerat vaktinde Azrail sana günaydın diyecek, bakalım O zaman kendini kandırmanın ne demek olduğunu iyice anlarsın..

Sayduyusuz sağduyum,,,,,Günaydın

He tamam. Bana şeytan düşündürttü farzet. Ona göre cevap ver o zaman. Habire kıvırmaktan ne anlıyorsun ki? Dansöz mü olacaksın?

Kuran düşünmeyi emreder demiştin. İyi, eyvallah, madem emreder, hemen düşünelim. Düşündüm taşındım, Kuran'ın palavra olduğuna, Muhammed'in sadece kendi amaçları için yazdığına kanaat getirdim. Bu durumda Kuran ne buyuruyor?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Aslanım şeytanın düşüncesiyle, kendi düşünceni fark etmek için biraz dikkat ve alıcı gözü

gereklidir...Aklın ölçüleri gereklidir...

Karşıdan bakarsan fark edemezsin...

Tebrikler! bir vartanın farkına vardın en ..Sonunda....

Link to post
Sitelerde Paylaş

Aslanım şeytanın düşüncesiyle, kendi düşünceni fark etmek için biraz dikkat ve alıcı gözü

gereklidir...Aklın ölçüleri gereklidir...

Karşıdan bakarsan fark edemezsin...

Tebrikler! bir vartanın farkına vardın en ..Sonunda....

Yahu soruya cevap versene. Ne düşündürttü ise düşündürttü? Anlayışın mı kıt, yoksa aptala mı yatıyorsun?

Düşündüm taşındım, Kuran'ın palavra olduğuna, Muhammed'in sadece kendi amaçları için yazdığına kanaat getirdim. Bu durumda Kuran ne buyuruyor?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Serdaar safi zırlıyorsun.

Soru şeytanın sorusu olsa ne değişir? Cevabın yoksa, demekki yoktur.

Bu yaptığına devekuşu moduna girmek denir. Kafanı kuma sokman, kıçının açıkta kaldığı hakikatini değiştirmez.

Hurdacılar anlamaz tabii ki...normaldir.....

Şeytan bildiği halde seni kandırmak için sorar..

Buyur Şeytanın müdahil olmadığı bir sor bakalım..şeytanın kopyası olmasın öğrenmek istediğin gerçek birşey olsun...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Zırvalamayı kes serdar.

Mesele şu kadar basit:

Allah var diyen şeytandır. hıra mağarasında muhammede oku diyen şeytandı. Senin din dediğin şeyde şeytanın insanı sapıttırmak için söylediği sözlerdir.

kuran da şeytanın sözüdür.

Var mı itirazın?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kimin zırvaladığı belli zaten...

Şalterleri erken atan haklıdır heralde(!)..

Bu sabah okuduğum ayette diyordu ki : o inatçı kafire sorsan semavat ve arzı kim yarattı?

Çar nacar Allah diyecektir..........

Sonuç: hem kafir olacaksın, hem Allah diyeceksin.....Demekki aklınla biliyorsun ama, hissiyatınla inkar ediyorsun.....

İşte ayete nasıl tercüman olduğunuz ortada...

Cehennem böyleleri bekliyor....

Hurdacılar anlamaz normaldir....Çünkü oraya liyakat kazanmalarını gerekir...

tarihinde Serdaar tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Kimin zırvaladığı belli zaten...

Şalterleri erken atan haklıdır heralde(!)..

Bu sabah okuduğum ayette diyordu ki : o inatçı kafire sorsan semavat ve arzı kim yarattı?

Çar nacar Allah diyecektir..........

Sonuç: hem kafir olacaksın, hem Allah diyeceksin.....Demekki aklınla biliyorsun ama, hissiyatınla inkar ediyorsun.....

İşte ayete nasıl tercüman olduğunuz ortada...

Cehennem böyleleri bekliyor....

Hurdacılar anlamaz normaldir....Çünkü oraya liyakat kazanmalarını gerekir...

Tam tersine cehennem sizi bekliyor. Siz topunuz, allah denen masala inananlar cehenneme odun olacaksınız.

Ve bin kere de söyledik, kainat ve semavatı ben yarattım, var mı itirazın?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Beni değil vicdanını ikna et, kalmadıysada bozulmuş olabilir....Onun yeri de Ateştir...

İyi yanmalar size...

Kuran Allahtan gelmedir yalanını söyleyenleri Alllahınız cayır cayır yakacak cehennemde....

Bu kitabamı benim dediniz len diyecek size..

Buna nasıl inandınız diye hesap soracak..

bana hakeretinizin hesabını soracağım diyecek ve sizi cayır cayır yakacak..

Ben böyle abidik gubidik kitapmı gönderirim diye sizden hesabını soracak...

EVLİ KADINLARLA EVLİLİK-ALLAHIN KURANDAKİ İZNİYLE YEDİ KOCALI HÜRMÜZ

Evli olan kadınlarla evliliğin iki şekli vardır.

1- Evli olan kadını beğendiğinizde veya kadın size kendini hibe etmek istediğinde boşatılarak.

Ki bu Muhammed’e verilen bir hak gibi görülmesine rağmen Muhammed’in yaptıklarının “Sünnet” görülerek İslam ülkelerinde serbestce yapabileceğidir .Halasının kızı zeyneb i evlatlığı zeyd den boşatılarak tüm İslam aleminin evlatlığının karısına işte o şekilde bakmasını sağlamıştır.(Ahzab-37)

Evli kadın zaten biriyle evli başkasıyla evlenemez.Ancak evli bir kadınla yinede evlenmek isterseniz. Muhammed’in oğulluğu zeyd e yaptığı gibi karısı Zeynepi boşanmasını isteyerek yapabilirsiniz.

AHZAB SURESİ..AYET..50 - Ey peygamber! Allah'ın sana ganimet olarak ihsan buyurduklarından sahip olduğun cariyeleri, bir de mümin bir kadın kendini peygambere hibe ederse, peygamber nikâh etmek istediği takdirde, onu başka müminlere değil de sadece sana mahsus olmak üzere helâl kıldık. Onlara eşleri ve cariyeleri hakkında neyi farz kıldığımızı biliyoruz. Bunlar sana hiçbir darlık olmaması içindir.

Muhammed’e kadınlar konusunda nasıl bir darlık olup zor durumda kalacağını Yada Allahın Muhammed’in kadınlar konusunda darlık yaşamasını neden istemediğini Müslümanlar biliyorlardır.

2-Boşamaya gerek yok.Boşatma işlemi olmadan başkasıyla evliyken evlenebilme iznini içeriyor.

Evli olan bir kadının kocası varken siz ikinci yada yüz ellinci kocası olarak

Evli cariyelerle ilişki yaşayabilmeyi sağlamak açısından Uygulama olanağı bulan bu ikincisi olmuştur.

Neyapılması gerektiğini Nisa-24 de söylemiş.Neden bu acayip işi yaptırdığını nisa-25 de vermiş.

NİSA SURESİ..AYET.24 - Bir de harb esiri olarak sahibi bulunduğunuz cariyeler müstesna, evli kadınlarla evlenmeniz de size haram kılındı.

NİSA-25. Sizden, hür mümin kadınlarla evlenmeye güç yetiremiyen kimse, ellerinizdeki mümin cariyelerinizden alsın. Evlendiklerinde zina edecek olurlarsa, onlara, hür kadınlara edilen azabın yarısı edilir. Cariye ile evlenmedeki bu izin içinizden, günaha girme korkusu olanlaradır.

Bu ayette cariye savaşta ganimet alınmadan önce evlidir başkasıyla evlendirilmesinde sakınca var mıdır? şeklinde düşünen ahmaklar olmaktadır.Oysaki cariyelerin çoğu zaten evlidir.Bu durum zaten onunla ilişki yaşamaya engel değildir.Sahibi istediğinde evli cariyesiyle ilişkiye girmektedir.Bu ayette anlatılan ganimet olduktan sonra evlenen cariye ile evlenebilmektir.Zina suçu işlenmemesi için böyle bir çözüm olmuştur.

Devre mülk cariye icad edilmiştir.

Bu ayette amaçlanan istenen cariyenin bir başka insanla evliyken başkalarıyla da olmasını sağlamaktır.

Bu Kadın Sizin cariyeniz yada bir başkasının cariyesi olabilir.Onunla sahibinin yada ikram ettiği kişinin yaşadığı ilişkinin zina yada fuhuş sayılmaması için bu ayet gereklidir.Allah kullarının arzuladığı cariyeyi ortak kullanabilmelerini mümkün kılmıştır.Kullarının cariyeyle ilişkide zorluklar yaşaması karşısında çözümünü üretmiş ve gerekli ayeti göndererek yardımcı olmuştur.Allah Kuranda Kölen cariye başkasıyla evli bile olsa evlenebilirsin diyor.Sahibinin izniyle Cariye 7 kişiyle evlenebiliyor ve hiçbiri zina suçu işlememiş oluyor.

Nisa 24 de gördüğünüz gibi Kuran da cariye bir başkasıyla evli olsa bile müstesna!!!!!

Burada neden cinsellik yaşamak yazmıyor da evlenmek yazıyor diye düşünebilirsiniz.

Bunun nedeni islam’da nikah yapmadan yapılan sex in zina kabul edilerek başınızı oldukça ağrıtacak olmasıdır.Cariyen sana serbest ama serbest olmayan arkadaşların kullanacaksa yap birer nikah.

Muhammed’in karısı Ebu bekirin kızı ayşe’nin safvan la çıkan dedikoduları sonucunda zina ön plana çıkmıştır.Ayşe Nur suresiyle İslam’a evlilikler ve kadın ilişkileri konusunda oldukça sorun yaratmıştır.

Nisa 25 deki zina ya yarı ceza uygulaması cariyenin nikah yapmayan biriyle kendi isteği olmadan fuhuş yapmak zorunda bırakılabileceği düşünülerek verilmiştir. .

2-ERKEK ERKEĞE-KURANDAN SERBEST OLDUĞUNU GÖRDÜĞÜMÜZ YAPILAN HOMOSEXSÜEL EVLİLİKLER

Yaşar Nuri Öztürk meali

NİSA -15-Kadınlarınızdan eşcinsellik/sevicilik yapanlara karşı içinizden dört tanık getirin; eğer tanıklık ederlerse o kadınları, ölüm canlarını alıncaya ya da Allah kendileri için bir yol açıncaya kadar evlerde tutun.

NİSA-16-Eşcinselliği içinizden iki erkek yaparsa onlara eziyet edin. Bu ikisi tövbe eder, durumlarını düzeltirlerse onlara eziyetten vazgeçin. Allah Tevvâb'dır, tövbeleri çok kabul eder; Rahîm'dir, merhametine sınır yoktur.

Dinayet meali

NİSA-16-Sizlerden fuhuş (zina) yapanların her ikisini de incitip kınayın. Eğer onlar tövbe edip ıslah olurlarsa, onları incitip kınamaktan vazgeçin. Çünkü Allah, tövbeleri çok kabul edendir, çok merhamet edendir.

Erkelere karşı ise Muhammed veya Kuranı yazanlar ne kadar da merhametlidir.Bu merhamet nedeniyle İslâm’da zina yapan erkek erkeğe ilişkilerde kınama ve azarlama cezası veriliyordu.100 sopa değil.

Bir ilişkinin zina olduğunu söyleyebilmek için normal erkek erkeğe ilişkinin yasal olması gerekir.

Öyle ya Erkek erkeğe evlilik kuranda normal sayılmasa erkekler arasında ilişkinin zinası olur mu?

Ayet şöyle olur bu durumda erkek erkeğe sapık ilişki yaşayanlar denir ,Zina yada Fuhuş denmez.

Cinsel ilişkide zina suçunun oluşabilmesi için tarafların evli olmaması gerekiyordu.

Bu ayetten anlaşılan zina suçu oluşabildiğine göre erkek erkeğe evliliğe kuranda izin verildiğinin ve yadırganmadığının gayet güncel bir olay olduğunun belli olduğudur.

AHMET TEKİN

NİSA-16-İçinizden sapık, eşcinsel ilişkilerde bulunan erkeklerden her ikisine de caydırıcı cezalar verin. Eğer tevbe ederler, sapık ilişkiden vazgeçip, Allah’a itaate yönelerek uslanırlarsa, artık onlarla ilgili tedbirler alarak ceza vermekten vazgeçin. Allah insanları tevbeye, itaate sevkeder

Gürdüğünüz gibi erkekle erkeğin ilişkisini sapık eşcinsel ilişki diye çevirmektedir.Eğer mealler böyle olsa İslam erkek erkeğe ilişkiye hoşgörü ile bakıp ne şahit istiyor nede ceza veriyor diye geçebilirdim.

Fakat Dinayet ve diğer meallerde NİSA-16Sizlerden (ERKEKLERDEN)fuhuş (zina) yapanların her ikisini de incitip kınayın şeklindedir.Dikkat edin sapık cinsel ilişki demiyor.Fuhuş yada zina diyor.

Homoseksüel erkek erkeğe ilişki sapık bir ilişki olabilir.Neden zina olsun ki?

Bir normal sayılan ilişki varsa bu ilişkinin normal olmayanı zina dır.Yoksa zina demeye gerek varmı?

Ömer tekin mealindeki gibi sapık cinsel ilişki veya homosexsüel ilişki diye söyler geçersin.

Dönelim Osmanlı imparatorluğuna.Kaynaklarda Cariye haremleri olduğu gibi oğlan haremlerinden söz edilir. Sarayda oğlan haremlerinde yaşananların Zina olarak görüldüğüne dair bulgu varmıdır.

Demek ki yaşanan ilişki normal bir ilişkiydi.Bu normal ilişki nasıl zinaya dönüşür.

Halife Osmanlıda değil miydi.Şeyhülislam Osmanlıda değil miydi?

Yasal olmayan bir erkek erkeğe ilişkiye yani zinaya izin verirler miydi?

En kötü ihtimalle kitabına uydurmaları gerekirdi.

A. K. MERAM, "PADİŞAH ANALARI" adlı yapıtında Osmanlı sultanı Bayezid'in haremini şöyle anlatır:

"... Bütün bu yabancı kanlı Hıristiyan kız ve oğlanlar Yıldırım'ın 'zevk ve sefa' karargâhı durumuna getirdiği sarayını dolduran kız ve oğlan cariyelerinin küçük bir bölümüydü. Çağın Osmanlı anlatımı ve diliyle, 'daha nice afet-i devran ve yürek dağlayan kız ve oğlanlar' vardı sarayda..."

Dört ciltlik "Künh-ül Ahbar" adlı tarih kitabıyla ün yapmış Gelibolulu Mustafa Ali Bey, "Divân"ında 16. yüzyıldan şöyle sesleniyor bize:"Zenne rağbet eder mi âkil olan,Tab-ı Ali civâne maildir."

"Aklı başında olan kadına eğilim gösterir mi? Ali'nin yaradılışında delikanlı gence yöneliş vardır" diye kendisini örnek göstererek öğütler verir.

17. yüzyıldan Hıfzı'nın da şu ilginç deyişiyle eşlik etmesi bir cinsellik anlayışını yansıtmaktadır:"Zenne meyl eylemeyen,kaht-ı recûl olsa bile!"

"Hiç erkek kalmasa bile kadına gönül veremem!"

Eskilerin hamamla ilgili bir deyişi vardır: "Arife gecesi hamama gidilmez, yoksa Bedevi Topuna girersin!" M. Zeki Pakalın, "Osmanlı Tarih Deyimleri" adlı kitabında "Bedevi Topu"nu şöyle anlatır:

"Bedevi ayinleri yalın ayak, başı açık, belden kuşakla sıkılmış bir entariyle soyunuk yapılırdı. Zikrin en ateşli sıralarında birbirlerine sarıla­rak ortalığı sarsan bir heyecanla yaptıkları ayin için Bedevi Topu denir. Top haline geldiklerinde, birbirlerine arkadan ve belden sarılırlardı. Olgun çağlardaki dervişler, taze genç dervişlere sarılırlar, en güzel delikanlıları da topun ortasına geçirirlerdi. Mecâzi aşk adı altında, avami aşkın ilişki yoluna pervasızca saptıklarını söyleyenler vardır."

Hay-huy arasında zikredenlerin, tekkelerde "ayin yapıyoruz" baha­nesiyle çırılçıplak soyunup birbirleri­nin arkasına geçmelerinin, kuşkusuz dinle de imanla da bir ilişkisi vardır.

BU AŞAĞIDAKİ AÇIKLAMA DİNAYET MEALLERİNİN ALT AÇIKLAMASIDIR..

İslam dünyasının ileri gelenleri de bu durumun farkında olmuşlar.Bazı müfessirler,15. âyetin kadının kadınla cinsel ilişkisi şeklindeki fuhuş (sevicilik); 16. âyetin ise erkeğin erkekle cinsel ilişkisi şeklindeki fuhuş hakkında olduğu kanaatindedirler.

tarihinde abdullahabdal tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...